Βάσεις Οθόνης Υπολογιστή

Brateck LDT12-C012N Βάση Γραφείου Οθόνης έως 32"

Βραχίονας οθόνης LDT12-C012N της Brateck, με έως και 32" μέγιστου βάρους 8 κιλών και αποσπώμενη πλάκα Vesa για ευκολότερη εγκατάσταση.

  • Suggested Screen Size:13"-32"
  • Rated Load:8kg(17.6lb)
  • ...

Βραχίονας οθόνης LDT12-C012N της Brateck, με έως και 32" μέγιστου βάρους 8 κιλών και αποσπώμενη πλάκα Vesa για ευκολότερη εγκατάσταση.

  • Suggested Screen Size:13"-32"
  • Rated Load:8kg(17.6lb)
  • VESA:100x100;75x75
  • Tilt: +45°~-45°
  • Swivel: +90°~-90°
  • Product Size:114x520x548mm

Περιεχόμενα συσκευασίας:

  • βάση
  • βίδες
  • εργαλεία
  • user manual


Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Βραχίονας οθόνης LDT12-C012N της Brateck, με έως και 32" μέγιστου βάρους 8 κιλών και αποσπώμενη πλάκα Vesa για ευκολότερη εγκατάσταση.

  • Suggested Screen Size:13"-32"
  • Rated Load:8kg(17.6lb)
  • VESA:100x100;75x75
  • Tilt: +45°~-45°
  • Swivel: +90°~-90°
  • Product Size:114x520x548mm

Περιεχόμενα συσκευασίας:

  • βάση
  • βίδες
  • εργαλεία
  • user manual


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τοποθέτηση
Γραφείου
Τύπος
Βραχίονας
Χρώμα
Μαύρο

Όρια

Πλήθος Οθονών
1
Μέγιστη Διάσταση Οθόνης
32 "
Μέγιστο Φορτίο
8 kg

Δυνατότητες

Vesa Mount
100 x 100 mm, 75 x 75 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (74)

Αξιολογήσεις

  1. 67
  2. 3
  3. 2
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • cghera21

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνδέθηκε πάνω σε γραφείο μαζί με οθόνη AOC 27". Πολύ βολικό, εύκολο στην συναρμολόγηση και μπορείς να το βάλεις και με παξιμάδι στο γραφείο και με βίδες. Πράγματι ο βραχίονας γέρνει ελαφρώς στο σημείο που συνδέεται στο σωλήνα βάση, αλλά είναι ανεπαίσθητο και επειδή έχει πολλές ρυθμίσεις για περιστροφή και κίνηση του βραχίονα φέρνεις την οθόνη οριζόντια πολύ εύκολα. Στιβαρή κατασκευή. Value for money.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • menelaosGhr

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ ωραια βαση. την συνδυασα με μια διπλη βαση της ιδιας εταιριας και εχω δυο οθονες 21'' το παχος του γραφειου 1.5 cm και πιανει μια χαρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andrikos_Papas
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απλό, εύκολο, καλαίσθητο.
    απλά δεν είναι όσο ψηλό θα ήθελα.
    θα ήθελα 3 πόντους ακόμα για να μπορώ να βάλω έναν εκτυπώτή κάτω από την οθόνη (δεν σημαίνει ότι δεν θα βολέψει εσάς ούτε ότι η ανάγκη μου αποτελεί το ιδανικό ύψος οθόνης --> έχω 27άρα σε μία μικρότερη δεν θα υπήρχε θέμα λογικά).
    απλά αυτοί οι 3 πόντοι αυξάνουν την εργονομία του τραπεζιού γενικότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimmakos81
    3
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία στιβαρή κατασκευή αλλά θα επιθυμούσα να μπορούσε να πάει και πιο ψηλά η οθόνη στον κατακόρυφο άξονα με αυτήν την βαση. είναι κοντη αν θέλετε για να βρίσκεται πάνω από έτερη οθόνη. γι'αυτό και τα 3 αστέρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sphinx
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά φοβερή. Για τα λεφτά της απίθανη. Δεν θα ήθελα τίποτα περισσότερο από μια βάση.

    Επειδή η εταιρεία έχει πολλά παρεμφερή μοντέλα, πριν αγοράσετε, κοιτάξτε τις διαστάσεις του κάθε μοντέλου και τι διαστάσεις πραγματικά χρειάζεστε.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο για παράδειγμα είναι από τα μεγάλα μοντέλα σε ύψος. Εμένα δεν θα με βόλευε κανένα πιο κοντό για τη χρήση που θέλω.

    Τέλος να κοιτάξετε ποιο είναι το σωστό ύψος της οθόνης, να υπολογίσετε για να έχετε αυτό το ύψος, σε τι ύψος πρέπει να είναι η βάση Vesa της και τέλος βάσει αυτού του ύψους να ψάξετε βάση. Με αυτή τη σειρά να κάνετε τους υπολογισμούς αλλιώς μπορεί να πάρετε μια βάση που δεν θα σας καλύπτει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xr.SMT
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκε πάνω μια οθόνη 32 ιντσών της AOC.
    Αρκετά στιβαρή.
    Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ούτε στην συναρμολόγηση αλλά ούτε και στην τοποθέτηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panayiotis_Iliopoulos
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή βάση για τα χρήματά της. Έχω τοποθετήσει μια 32" οθόνη, συγκεκριμένα την Samsung Smart M7.
    Είναι πολύ στιβαρή, βαριά αλλά ρυθμίζεται δύσκολα. Αλλά μόλις βρεις τη θέση που θες είσαι ΟΚ και δεν θα ανησυχείς αν πέσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a.latin
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά κάνει την δουλειά της σωστά. Την έχω μήνες σε ιατρείο, πάνω κάτω, δεξιά αριστερά, καθημερινά 3 άτομα και ούτε οι βίδες δεν χαλάρωσαν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anthony David
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορυφαία ποιότητα. Αγόρασα 3 για να έχω πλήρη ευελιξία στο πως θέλω να τοποθετήσω τις οθόνες μου. Στιβαρή κατασκευή, πλήρης παραμετροποίηση ύψους, κίνηση δεξιά αριστερά 180 μοίρες και δυνατότητα κάθετης κλίσης της οθόνης (tilt). Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sot_d
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και ποιοτικό προιόν. Στιβαρή κατασκευή. Η καρέκλα μου είναι ψηλή και το γραφείο μου χαμηλό και παρ όλα αυτα έχει κι άλλο περιθώριο ν ανέβει η οθόνη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ApostolisZ45
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ οργανωμένη συσκευασία, απλές και περιεκτικές οδηγίες, pads για τον σφιγκτήρα ώστε να μην αφήσει σημάδια, ποικιλία βιδών, γενικά στιβαρή κατασκευή... στα 24(μαζί με έξοδα) που την αγόρασα, την συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη.
    WORTH!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angieevangelidou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τελειος βραχιονας. πολυ στιβαρος κ σταθερος. μεγαλη ευκολια! πανευκολη συναρμολογιση κ αρκετα μακρυς για ν αλλαζεις θεσεις κ γωνια στην οθονη. προτεινω ανεπιφυλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lowtronik

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ τέτοιου τύπου βάσεις και απο την τιμή δεν περίμενα πολλά, αλλά είναι πολύ στιβαρό και καλοφτιαγμένο. Συνηστώ ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kkostas2540
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όποιος ψάχνει για βάση γραφείου, αυτή είναι η καλύτερη. Αξίζει τα χρήματα της με το παραπάνω. Στον χώρο που εργάζομαι έχουμε δυο γραφεία και ψάχναμε βάση για να απελευθερώσουμε τον χώρο μπροστά από τα πληκτρολόγια. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιλογή και τελικά διαπιστώσαμε ότι ήταν η καλύτερη. Πολύ εύκολη συναρμολόγηση. Βιδώνετε εύκολα στο γραφείο και μετά με το μπράτσο την ρυθμίζεις όπως εσύ θέλεις. Σου δίνει επίσης την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις μόνο τον μπράτσο βιώνοντας το στον τοίχο ας πούμε. Το μπράτσο έχει την δυνατότητα να περιστρέφεται είτε ολόκληρο είτε μέρος αυτού. Γενικά είναι μια από τις πιο καλές επιλογές για οθόνη γραφείου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ARLO29
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω έναν περίπου μήνα, έχω βάλει monitor 27΄. Μέχρι στιγμής φαίνεται καλή η βάση, έχει στιβαρή κατασκευή και αν και περιστρέφω καθημερινά το monitor η βάση στήριξης παραμένει σταθερή στο ίδιο ύψος χωρίς να αλλάζει κλίση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koutenp
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική βάση για τα χρήματά της. Ήθελα δύο βάσεις και δεν ήξερα τι να διαλέξω γιατί υπήρχα και η Brateck LDT13-C012 και δεν ήξερα ποια θα με εξυπηρετούσε καλύτερα. Τελικά πήρα και τις δύο για να δοκιμάσω.
    Προς το παρόν φαίνεται ότι η Brateck LDT12-C012N με εξυπηρετεί καλύτερα. Πολύ εύκολη εγκατάσταση, στιβαρή, και μπορείς να ρυθμίζεις την οθόνη πολύ εύκολα όπως θέλεις.
    Το μόνο μειονέκτημα που μπορεί να βρει κάποιος είναι ότι δεν ρυθμίζεται το ύψος αν δεν χωρίς να ξεσφίξεις-σφίξει ένα alen, σε αντίθεση με την Brateck LDT13-C012 που έχει υδραυλικό σύστημα που γίνεται πολύ εύκολα (όμως μπορεί να είναι και μειονέκτημα αυτό, δείτε σχόλιο στην άλλη βάση)
    Όντως όπως αναφέρουν και άλλοι, ο βραχίονας λυγίζει ελαφρά και με το βάρος της οθόνης αν την τραβήξεις προς το μέρος σου και εκταθεί ο βραχίονα κατεβαίνει σε ύψος αλλά το βρίσκω απόλυτα φυσιολογικό.
    Προσωπικά την βρίσκω άριστη επιλογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnargyrosB
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειδικά για τα χρήματά του, αλλά και γενικότερα η ποιότητά του είναι αποδεκτή.
    Eύκολη εγκατάσταση της οθόνης και σφύξιμο στο γραφείο.
    Αρκετά σταθερό και με Ultra Wide οθόνες και με οθόνες - τηλεοράσεις άνω των 35 ιντσών.

    Ο Βραχίονας λυγίζει λίγο προς τα κάτω από το βάρος, αλλά μπορείτε να κάνετε λίγο tilt up την οθόνη ή να βάλεται μια μικρή τσόντα όπως κουμπώνει στο γραφείο στο μποστινό μέρος και έρχεται στα ίσια του.

    Το cable management θα μπορούσε να ήταν σαφώς καλύτερο, προσωπικά χρησιμοποιήσα κάτι re-usable zip-ties μαύρα επαναχρησιμοποιούενα απ το τζάμπο.

    Τα included Allen δεν είναι κάτι ιδιαίτετο, αν τα ζορίσεται πολύ θα στραβώσουν και θα φάνε και τις στροφές, αλλά για included in the box δεν είναι άσχημα.

    Για μένα στα λεφτά αυτά (19 ευρώ), είναι άριστο. Και θα το αγόραζα και στα 30 ευρώ ξανά το ίδιο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι η δεύτερη φορά που το επιλέγω την συγκεκριμένη βάση. Στιβαρή κατασκευή και πολύ καλής κατασκευής. Μέσα έχει όλες τις βίδες που μπορεί να χρειαστεί για το εκάστοτε μόνιτορ η τηλεόραση εύκολη συναρμολογηση. Πάρτε την με κλειστά μάτια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Akrovatis2019

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στιβαρή και πολύ γερή βάση. Την έβαλα να κρατάει μια LG 22". Με πολλών ειδών βίδες και 2 ειδών στηρίγματα. Μπορείς να το δέσεις στο γραφείο σου είτε όπως δείχνει η φωτογραφία είτε κάνοντας τρύπα τοποθετώντας το όπου εσύ θέλεις και όχι στην άκρη. Σου δίνει και τα σχετικά παρελκόμενα. Στα αρνητικά είναι ότι ο κεντρικός βραχίονας με τη βάση μοιάζει να μη βιδώνει εύκολα και αν δεν προσέξεις μπορείς εύκολα να στραβώσεις τα σπειρώματα. Δεν θέλει πίεση. Γενικά είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος αν και δεν την χρησιμοποίησα με μεγάλη οθόνη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πραγματικά πολύ καλή βάση στιβαρή , ευέλικτη και σου ελευθερώνει πολύ χώρο στο γραφείο .
    Έρχεται με 2 ειδών στηρίγματα , το ένα τύπου μέγγενης και το άλλο με τρύπα αν θες να το βάλεις σε κάποιο πιο εσωτερικό σημείο του γραφείου και όχι περιφερειακά .
    Πραγματικά πολύ καλό προιόν σε καταπληκτική τιμή .
    Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι καλύτερο ακόμα και με 10-15 ευρώ παραπάνω .
    Επίσης είναι πολύ εύκολη η συναρμολόγηση και σου δίνει και τα άλεν που χρειάζονται το μόνο επιπλέον εργαλείο που χρειάστηκα εγώ ήταν ένα κατσαβίδι .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Ωραία τακτοποιημένες όλες οι βίδες και έρχεται με τα εργαλεία που χρειάζεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγοράστε το με κλειστά μάτια, και ελευθερώστε το χώρο κάτω από την οθόνη. Κάνει ότι υπόσχεται. Και σ' αυτή τη τιμή, τι άλλο να ζητήσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γερο, στιβαρο και ανθεκτικο. Φερει πανω του οθονη 29 ιντσων βαρους 6 κιλων και μεσω αυτου μπορω να την κουνησω κυριολεκτικα σαν παιχνιδι προς ολες τις κατευθυνσεις. Στερεωνεται ευκολα πανω στο γραφειο χωρις να το καταστρεφει. Επισγς εχει και 3 σημεια πισω του για cable management. Vfm επιλογη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thessalonikioss
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΉΝΕΣ.
    ο βραχίονας λυγίζει περισσότερο από ότι στην αρχη χωρίς να το πειράξω καθόλου, έβγαλα την οθόνη και έσφιξα τα πάντα χωρίς αποτέλεσμα

    Αρχικά
    Αρνητικά: ο βραχίονας λυγίζει ελάχιστα απο το βάρος (εχω μια 27αρα 3,5 κιλων).

    Θετικα: ειναι στιβαρή κατσκευη, δεν χρειάστηκε βιδες στο γραφείο.

    σχόλια: δεν τρελαθηκα με το cable management αλλα με 2-3 tie wraps ειναι καλο, αλλάζει σημαντικά η οψη του γραφείου (αλλα αυτο γίνεται και με αλλα strands).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios.kyriakidis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω τοποθετήσει σε γραφείο ΙΚΕΑ με μεταλλικό σκελετό από την κάτω μεριά, έχει σφίξει άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν κουνιέται καθόλου, είναι πολύ σταθερή ακόμα και με την οθόνη. Είναι τοποθετημένο σε οθόνη LG 29UM69G-B. Τοποθέτηση και χρήση χωρίς πρόβλημα. Δεν ξέρω στις 180 μοίρες αν εχει κάποιο θεμα γιατί δεν με απασχολεί για την ώρα, όταν το δοκιμάσω θα το αναφέρω. Την συστήνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • minaslio1234

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή η βάση, στιβαρή και κρατάει μια 24αρα στη θέση της. Παραμετροποίηση αρκετή, και αξίζει με το παραπάνω τα χρήματα της! Την προτείνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas_Papanikolau

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την εχω 2 μηνες τωρα..οτι καλυτερο!!
    πολυ βαρια δεν την περιμενα τοσο..πολυ ωραια ολα!!
    Εχω μια 27ρα LG πανω...Την συστηνω!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stol669
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 5 μήνες σε widescreen 32 και δεν έχει πάθει τίποτα!!! παρόλο που την γυρίζω συνέχεια πάνω κάτω δεξιά αριστερά!! Αντέχει και παραπάνω κιλά από τα 8!!
    Την προτείνω άφοβα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MixalasMix

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός βραχίονας
    Η συσκευασία τέλεια, περιλαμβάνει ότι θες και ανταλλακτικά. Δεν είναι δύσκολη η συναρμολογηση και είναι εύχρηστος στις κινήσεις κτλπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Συνδέθηκε πάνω σε γραφείο μαζί με οθόνη AOC 27". Πολύ βολικό, εύκολο στην συναρμολόγηση και μπορείς να το βάλεις και με παξιμάδι στο γραφείο και με βίδες. Πράγματι ο βραχίονας γέρνει ελαφρώς στο σημείο που συνδέεται στο σωλήνα βάση, αλλά είναι ανεπαίσθητο και επειδή έχει πολλές ρυθμίσεις για περιστροφή και κίνηση του βραχίονα φέρνεις την οθόνη οριζόντια πολύ εύκολα. Στιβαρή κατασκευή. Value for money.

    0
  • Παρα πολυ ωραια βαση. την συνδυασα με μια διπλη βαση της ιδιας εταιριας και εχω δυο οθονες 21'' το παχος του γραφειου 1.5 cm και πιανει μια χαρα

    0
  • απλό, εύκολο, καλαίσθητο.
    απλά δεν είναι όσο ψηλό θα ήθελα.
    θα ήθελα 3 πόντους ακόμα για να μπορώ να βάλω έναν εκτυπώτή κάτω από την οθόνη (δεν σημαίνει ότι δεν θα βολέψει εσάς ούτε ότι η ανάγκη μου αποτελεί το ιδανικό ύψος οθόνης --> έχω 27άρα σε μία μικρότερη δεν θα υπήρχε θέμα λογικά).
    απλά αυτοί οι 3 πόντοι αυξάνουν την εργονομία του τραπεζιού γενικότερα.

    1
  • Ωραία στιβαρή κατασκευή αλλά θα επιθυμούσα να μπορούσε να πάει και πιο ψηλά η οθόνη στον κατακόρυφο άξονα με αυτήν την βαση. είναι κοντη αν θέλετε για να βρίσκεται πάνω από έτερη οθόνη. γι'αυτό και τα 3 αστέρια.

    2
  • Πραγματικά φοβερή. Για τα λεφτά της απίθανη. Δεν θα ήθελα τίποτα περισσότερο από μια βάση.

    Επειδή η εταιρεία έχει πολλά παρεμφερή μοντέλα, πριν αγοράσετε, κοιτάξτε τις διαστάσεις του κάθε μοντέλου και τι διαστάσεις πραγματικά χρειάζεστε.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο για παράδειγμα είναι από τα μεγάλα μοντέλα σε ύψος. Εμένα δεν θα με βόλευε κανένα πιο κοντό για τη χρήση που θέλω.

    Τέλος να κοιτάξετε ποιο είναι το σωστό ύψος της οθόνης, να υπολογίσετε για να έχετε αυτό το ύψος, σε τι ύψος πρέπει να είναι η βάση Vesa της και τέλος βάσει αυτού του ύψους να ψάξετε βάση. Με αυτή τη σειρά να κάνετε τους υπολογισμούς αλλιώς μπορεί να πάρετε μια βάση που δεν θα σας καλύπτει.

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (16)

Ερωτήσεις

399 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
greg_kouk

ξέρετε αν μπορώ να αγοράσω 2ο βραχίονα για να προσθέσω και 2η οθόνη χωρίς να αγοράσω ακόμα ένα stand?

menelaosGhr

επειδη εψαχνα το αντιθετο (να αγορασω την βαση γιατι ειχα ηδη βραχιονα απο μοντελο επικαθημενο στο γραφειο), δεν βρηκα κατι μεσω της εταιριας. Δεν τους καλεσα ομως, εψαξα το site τους μονο.

a.latin

Άμα το γραφγείο είναι κρύσταλο 1cm και βάλεις πάνω κάτω μαξιλαράκια να μην πατήσει απευθείας στο κρύσταλο δεν έχει πρόβλημα μέχρι 10Kg+

Alex_Tramp

Υπάρχει η δυνατότητα να μπορώ να ρυθμίσω για το πόσο κοντά θα είναι το monitor σε εμένα?
Ας μου απαντήσει κάποιος.

Kostas_Milkos

είναι βραχίονας. μπορείςνα ρυθμίσεις το πόσο κοντά σου θα είναι η οθόνη

ManosRx

Γνωρίζει κανείς πόσο κενό αφήνει ανάμεσα στο σίδερο και στην πατούρα εκείνη που πατάει και σφίγγει κάτω από το γραφείο? Έχω ένα κανάλι με λεντοταινια από κάτω που στο φάρδος είναι 1,5cm θα πατήσω πάνω?

Δες όλες τις ερωτήσεις (16)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βραχίονας οθόνης LDT12-C012N της Brateck, με έως και 32" μέγιστου βάρους 8 κιλών και αποσπώμενη πλάκα Vesa για ευκολότερη εγκατάσταση.

  • Suggested Screen Size:13"-32"
  • Rated Load:8kg(17.6lb)
  • VESA:100x100;75x75
  • Tilt: +45°~-45°
  • Swivel: +90°~-90°
  • Product Size:114x520x548mm

Περιεχόμενα συσκευασίας:

  • βάση
  • βίδες
  • εργαλεία
  • user manual


Κατασκευαστής

Γενικά

Τοποθέτηση
Γραφείου
Τύπος
Βραχίονας
Χρώμα
Μαύρο

Όρια

Πλήθος Οθονών
1
Μέγιστη Διάσταση Οθόνης
32 "
Μέγιστο Φορτίο
8 kg

Δυνατότητες

Vesa Mount
100 x 100 mm, 75 x 75 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (74)

  1. 67
  2. 3
  3. 2
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • cghera21

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνδέθηκε πάνω σε γραφείο μαζί με οθόνη AOC 27". Πολύ βολικό, εύκολο στην συναρμολόγηση και μπορείς να το βάλεις και με παξιμάδι στο γραφείο και με βίδες. Πράγματι ο βραχίονας γέρνει ελαφρώς στο σημείο που συνδέεται στο σωλήνα βάση, αλλά είναι ανεπαίσθητο και επειδή έχει πολλές ρυθμίσεις για περιστροφή και κίνηση του βραχίονα φέρνεις την οθόνη οριζόντια πολύ εύκολα. Στιβαρή κατασκευή. Value for money.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • menelaosGhr

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ ωραια βαση. την συνδυασα με μια διπλη βαση της ιδιας εταιριας και εχω δυο οθονες 21'' το παχος του γραφειου 1.5 cm και πιανει μια χαρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andrikos_Papas
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απλό, εύκολο, καλαίσθητο.
    απλά δεν είναι όσο ψηλό θα ήθελα.
    θα ήθελα 3 πόντους ακόμα για να μπορώ να βάλω έναν εκτυπώτή κάτω από την οθόνη (δεν σημαίνει ότι δεν θα βολέψει εσάς ούτε ότι η ανάγκη μου αποτελεί το ιδανικό ύψος οθόνης --> έχω 27άρα σε μία μικρότερη δεν θα υπήρχε θέμα λογικά).
    απλά αυτοί οι 3 πόντοι αυξάνουν την εργονομία του τραπεζιού γενικότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimmakos81
    3
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία στιβαρή κατασκευή αλλά θα επιθυμούσα να μπορούσε να πάει και πιο ψηλά η οθόνη στον κατακόρυφο άξονα με αυτήν την βαση. είναι κοντη αν θέλετε για να βρίσκεται πάνω από έτερη οθόνη. γι'αυτό και τα 3 αστέρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sphinx
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά φοβερή. Για τα λεφτά της απίθανη. Δεν θα ήθελα τίποτα περισσότερο από μια βάση.

    Επειδή η εταιρεία έχει πολλά παρεμφερή μοντέλα, πριν αγοράσετε, κοιτάξτε τις διαστάσεις του κάθε μοντέλου και τι διαστάσεις πραγματικά χρειάζεστε.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο για παράδειγμα είναι από τα μεγάλα μοντέλα σε ύψος. Εμένα δεν θα με βόλευε κανένα πιο κοντό για τη χρήση που θέλω.

    Τέλος να κοιτάξετε ποιο είναι το σωστό ύψος της οθόνης, να υπολογίσετε για να έχετε αυτό το ύψος, σε τι ύψος πρέπει να είναι η βάση Vesa της και τέλος βάσει αυτού του ύψους να ψάξετε βάση. Με αυτή τη σειρά να κάνετε τους υπολογισμούς αλλιώς μπορεί να πάρετε μια βάση που δεν θα σας καλύπτει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xr.SMT
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκε πάνω μια οθόνη 32 ιντσών της AOC.
    Αρκετά στιβαρή.
    Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ούτε στην συναρμολόγηση αλλά ούτε και στην τοποθέτηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panayiotis_Iliopoulos
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή βάση για τα χρήματά της. Έχω τοποθετήσει μια 32" οθόνη, συγκεκριμένα την Samsung Smart M7.
    Είναι πολύ στιβαρή, βαριά αλλά ρυθμίζεται δύσκολα. Αλλά μόλις βρεις τη θέση που θες είσαι ΟΚ και δεν θα ανησυχείς αν πέσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a.latin
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά κάνει την δουλειά της σωστά. Την έχω μήνες σε ιατρείο, πάνω κάτω, δεξιά αριστερά, καθημερινά 3 άτομα και ούτε οι βίδες δεν χαλάρωσαν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anthony David
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορυφαία ποιότητα. Αγόρασα 3 για να έχω πλήρη ευελιξία στο πως θέλω να τοποθετήσω τις οθόνες μου. Στιβαρή κατασκευή, πλήρης παραμετροποίηση ύψους, κίνηση δεξιά αριστερά 180 μοίρες και δυνατότητα κάθετης κλίσης της οθόνης (tilt). Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sot_d
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και ποιοτικό προιόν. Στιβαρή κατασκευή. Η καρέκλα μου είναι ψηλή και το γραφείο μου χαμηλό και παρ όλα αυτα έχει κι άλλο περιθώριο ν ανέβει η οθόνη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ApostolisZ45
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ οργανωμένη συσκευασία, απλές και περιεκτικές οδηγίες, pads για τον σφιγκτήρα ώστε να μην αφήσει σημάδια, ποικιλία βιδών, γενικά στιβαρή κατασκευή... στα 24(μαζί με έξοδα) που την αγόρασα, την συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη.
    WORTH!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angieevangelidou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τελειος βραχιονας. πολυ στιβαρος κ σταθερος. μεγαλη ευκολια! πανευκολη συναρμολογιση κ αρκετα μακρυς για ν αλλαζεις θεσεις κ γωνια στην οθονη. προτεινω ανεπιφυλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lowtronik

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ τέτοιου τύπου βάσεις και απο την τιμή δεν περίμενα πολλά, αλλά είναι πολύ στιβαρό και καλοφτιαγμένο. Συνηστώ ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kkostas2540
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όποιος ψάχνει για βάση γραφείου, αυτή είναι η καλύτερη. Αξίζει τα χρήματα της με το παραπάνω. Στον χώρο που εργάζομαι έχουμε δυο γραφεία και ψάχναμε βάση για να απελευθερώσουμε τον χώρο μπροστά από τα πληκτρολόγια. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιλογή και τελικά διαπιστώσαμε ότι ήταν η καλύτερη. Πολύ εύκολη συναρμολόγηση. Βιδώνετε εύκολα στο γραφείο και μετά με το μπράτσο την ρυθμίζεις όπως εσύ θέλεις. Σου δίνει επίσης την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις μόνο τον μπράτσο βιώνοντας το στον τοίχο ας πούμε. Το μπράτσο έχει την δυνατότητα να περιστρέφεται είτε ολόκληρο είτε μέρος αυτού. Γενικά είναι μια από τις πιο καλές επιλογές για οθόνη γραφείου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ARLO29
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω έναν περίπου μήνα, έχω βάλει monitor 27΄. Μέχρι στιγμής φαίνεται καλή η βάση, έχει στιβαρή κατασκευή και αν και περιστρέφω καθημερινά το monitor η βάση στήριξης παραμένει σταθερή στο ίδιο ύψος χωρίς να αλλάζει κλίση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koutenp
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική βάση για τα χρήματά της. Ήθελα δύο βάσεις και δεν ήξερα τι να διαλέξω γιατί υπήρχα και η Brateck LDT13-C012 και δεν ήξερα ποια θα με εξυπηρετούσε καλύτερα. Τελικά πήρα και τις δύο για να δοκιμάσω.
    Προς το παρόν φαίνεται ότι η Brateck LDT12-C012N με εξυπηρετεί καλύτερα. Πολύ εύκολη εγκατάσταση, στιβαρή, και μπορείς να ρυθμίζεις την οθόνη πολύ εύκολα όπως θέλεις.
    Το μόνο μειονέκτημα που μπορεί να βρει κάποιος είναι ότι δεν ρυθμίζεται το ύψος αν δεν χωρίς να ξεσφίξεις-σφίξει ένα alen, σε αντίθεση με την Brateck LDT13-C012 που έχει υδραυλικό σύστημα που γίνεται πολύ εύκολα (όμως μπορεί να είναι και μειονέκτημα αυτό, δείτε σχόλιο στην άλλη βάση)
    Όντως όπως αναφέρουν και άλλοι, ο βραχίονας λυγίζει ελαφρά και με το βάρος της οθόνης αν την τραβήξεις προς το μέρος σου και εκταθεί ο βραχίονα κατεβαίνει σε ύψος αλλά το βρίσκω απόλυτα φυσιολογικό.
    Προσωπικά την βρίσκω άριστη επιλογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnargyrosB
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειδικά για τα χρήματά του, αλλά και γενικότερα η ποιότητά του είναι αποδεκτή.
    Eύκολη εγκατάσταση της οθόνης και σφύξιμο στο γραφείο.
    Αρκετά σταθερό και με Ultra Wide οθόνες και με οθόνες - τηλεοράσεις άνω των 35 ιντσών.

    Ο Βραχίονας λυγίζει λίγο προς τα κάτω από το βάρος, αλλά μπορείτε να κάνετε λίγο tilt up την οθόνη ή να βάλεται μια μικρή τσόντα όπως κουμπώνει στο γραφείο στο μποστινό μέρος και έρχεται στα ίσια του.

    Το cable management θα μπορούσε να ήταν σαφώς καλύτερο, προσωπικά χρησιμοποιήσα κάτι re-usable zip-ties μαύρα επαναχρησιμοποιούενα απ το τζάμπο.

    Τα included Allen δεν είναι κάτι ιδιαίτετο, αν τα ζορίσεται πολύ θα στραβώσουν και θα φάνε και τις στροφές, αλλά για included in the box δεν είναι άσχημα.

    Για μένα στα λεφτά αυτά (19 ευρώ), είναι άριστο. Και θα το αγόραζα και στα 30 ευρώ ξανά το ίδιο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι η δεύτερη φορά που το επιλέγω την συγκεκριμένη βάση. Στιβαρή κατασκευή και πολύ καλής κατασκευής. Μέσα έχει όλες τις βίδες που μπορεί να χρειαστεί για το εκάστοτε μόνιτορ η τηλεόραση εύκολη συναρμολογηση. Πάρτε την με κλειστά μάτια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Akrovatis2019

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στιβαρή και πολύ γερή βάση. Την έβαλα να κρατάει μια LG 22". Με πολλών ειδών βίδες και 2 ειδών στηρίγματα. Μπορείς να το δέσεις στο γραφείο σου είτε όπως δείχνει η φωτογραφία είτε κάνοντας τρύπα τοποθετώντας το όπου εσύ θέλεις και όχι στην άκρη. Σου δίνει και τα σχετικά παρελκόμενα. Στα αρνητικά είναι ότι ο κεντρικός βραχίονας με τη βάση μοιάζει να μη βιδώνει εύκολα και αν δεν προσέξεις μπορείς εύκολα να στραβώσεις τα σπειρώματα. Δεν θέλει πίεση. Γενικά είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος αν και δεν την χρησιμοποίησα με μεγάλη οθόνη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πραγματικά πολύ καλή βάση στιβαρή , ευέλικτη και σου ελευθερώνει πολύ χώρο στο γραφείο .
    Έρχεται με 2 ειδών στηρίγματα , το ένα τύπου μέγγενης και το άλλο με τρύπα αν θες να το βάλεις σε κάποιο πιο εσωτερικό σημείο του γραφείου και όχι περιφερειακά .
    Πραγματικά πολύ καλό προιόν σε καταπληκτική τιμή .
    Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι καλύτερο ακόμα και με 10-15 ευρώ παραπάνω .
    Επίσης είναι πολύ εύκολη η συναρμολόγηση και σου δίνει και τα άλεν που χρειάζονται το μόνο επιπλέον εργαλείο που χρειάστηκα εγώ ήταν ένα κατσαβίδι .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Ωραία τακτοποιημένες όλες οι βίδες και έρχεται με τα εργαλεία που χρειάζεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγοράστε το με κλειστά μάτια, και ελευθερώστε το χώρο κάτω από την οθόνη. Κάνει ότι υπόσχεται. Και σ' αυτή τη τιμή, τι άλλο να ζητήσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γερο, στιβαρο και ανθεκτικο. Φερει πανω του οθονη 29 ιντσων βαρους 6 κιλων και μεσω αυτου μπορω να την κουνησω κυριολεκτικα σαν παιχνιδι προς ολες τις κατευθυνσεις. Στερεωνεται ευκολα πανω στο γραφειο χωρις να το καταστρεφει. Επισγς εχει και 3 σημεια πισω του για cable management. Vfm επιλογη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thessalonikioss
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΉΝΕΣ.
    ο βραχίονας λυγίζει περισσότερο από ότι στην αρχη χωρίς να το πειράξω καθόλου, έβγαλα την οθόνη και έσφιξα τα πάντα χωρίς αποτέλεσμα

    Αρχικά
    Αρνητικά: ο βραχίονας λυγίζει ελάχιστα απο το βάρος (εχω μια 27αρα 3,5 κιλων).

    Θετικα: ειναι στιβαρή κατσκευη, δεν χρειάστηκε βιδες στο γραφείο.

    σχόλια: δεν τρελαθηκα με το cable management αλλα με 2-3 tie wraps ειναι καλο, αλλάζει σημαντικά η οψη του γραφείου (αλλα αυτο γίνεται και με αλλα strands).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios.kyriakidis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω τοποθετήσει σε γραφείο ΙΚΕΑ με μεταλλικό σκελετό από την κάτω μεριά, έχει σφίξει άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν κουνιέται καθόλου, είναι πολύ σταθερή ακόμα και με την οθόνη. Είναι τοποθετημένο σε οθόνη LG 29UM69G-B. Τοποθέτηση και χρήση χωρίς πρόβλημα. Δεν ξέρω στις 180 μοίρες αν εχει κάποιο θεμα γιατί δεν με απασχολεί για την ώρα, όταν το δοκιμάσω θα το αναφέρω. Την συστήνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • minaslio1234

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή η βάση, στιβαρή και κρατάει μια 24αρα στη θέση της. Παραμετροποίηση αρκετή, και αξίζει με το παραπάνω τα χρήματα της! Την προτείνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas_Papanikolau

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την εχω 2 μηνες τωρα..οτι καλυτερο!!
    πολυ βαρια δεν την περιμενα τοσο..πολυ ωραια ολα!!
    Εχω μια 27ρα LG πανω...Την συστηνω!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stol669
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 5 μήνες σε widescreen 32 και δεν έχει πάθει τίποτα!!! παρόλο που την γυρίζω συνέχεια πάνω κάτω δεξιά αριστερά!! Αντέχει και παραπάνω κιλά από τα 8!!
    Την προτείνω άφοβα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MixalasMix

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός βραχίονας
    Η συσκευασία τέλεια, περιλαμβάνει ότι θες και ανταλλακτικά. Δεν είναι δύσκολη η συναρμολογηση και είναι εύχρηστος στις κινήσεις κτλπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Συνδέθηκε πάνω σε γραφείο μαζί με οθόνη AOC 27". Πολύ βολικό, εύκολο στην συναρμολόγηση και μπορείς να το βάλεις και με παξιμάδι στο γραφείο και με βίδες. Πράγματι ο βραχίονας γέρνει ελαφρώς στο σημείο που συνδέεται στο σωλήνα βάση, αλλά είναι ανεπαίσθητο και επειδή έχει πολλές ρυθμίσεις για περιστροφή και κίνηση του βραχίονα φέρνεις την οθόνη οριζόντια πολύ εύκολα. Στιβαρή κατασκευή. Value for money.

    0
  • Παρα πολυ ωραια βαση. την συνδυασα με μια διπλη βαση της ιδιας εταιριας και εχω δυο οθονες 21'' το παχος του γραφειου 1.5 cm και πιανει μια χαρα

    0
  • απλό, εύκολο, καλαίσθητο.
    απλά δεν είναι όσο ψηλό θα ήθελα.
    θα ήθελα 3 πόντους ακόμα για να μπορώ να βάλω έναν εκτυπώτή κάτω από την οθόνη (δεν σημαίνει ότι δεν θα βολέψει εσάς ούτε ότι η ανάγκη μου αποτελεί το ιδανικό ύψος οθόνης --> έχω 27άρα σε μία μικρότερη δεν θα υπήρχε θέμα λογικά).
    απλά αυτοί οι 3 πόντοι αυξάνουν την εργονομία του τραπεζιού γενικότερα.

    1
  • Ωραία στιβαρή κατασκευή αλλά θα επιθυμούσα να μπορούσε να πάει και πιο ψηλά η οθόνη στον κατακόρυφο άξονα με αυτήν την βαση. είναι κοντη αν θέλετε για να βρίσκεται πάνω από έτερη οθόνη. γι'αυτό και τα 3 αστέρια.

    2
  • Πραγματικά φοβερή. Για τα λεφτά της απίθανη. Δεν θα ήθελα τίποτα περισσότερο από μια βάση.

    Επειδή η εταιρεία έχει πολλά παρεμφερή μοντέλα, πριν αγοράσετε, κοιτάξτε τις διαστάσεις του κάθε μοντέλου και τι διαστάσεις πραγματικά χρειάζεστε.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο για παράδειγμα είναι από τα μεγάλα μοντέλα σε ύψος. Εμένα δεν θα με βόλευε κανένα πιο κοντό για τη χρήση που θέλω.

    Τέλος να κοιτάξετε ποιο είναι το σωστό ύψος της οθόνης, να υπολογίσετε για να έχετε αυτό το ύψος, σε τι ύψος πρέπει να είναι η βάση Vesa της και τέλος βάσει αυτού του ύψους να ψάξετε βάση. Με αυτή τη σειρά να κάνετε τους υπολογισμούς αλλιώς μπορεί να πάρετε μια βάση που δεν θα σας καλύπτει.

    5
  • Δες τα όλα