Κύρια Κάμερα , Οθόνη: 5.15", Μπαταρία: 3200mAh , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Βάρος
155 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,4 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4+4
RAM
4 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,15 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3200 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Hall, Light Sensor, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
147,3 mm
Πλάτος
70,9 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (65)

Αξιολογήσεις

  1. 53
  2. 9
  3. 1
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • GPS
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ταχύτητα
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μουσική
  • Μπαταρία
  • J_Jo
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018. Σχεδόν 4 χρόνια μετά λοιπόν έχω να πω ότι δεν έχω λυπηθεί λεπτό τα 400€ που έδωσα για να το αγοράσω.
    Έχει εξαιρετική κάμερα και συγκριτικά με μεταγενεστερα κινητά εξακολουθεί να είναι τοπ.
    Το βίντεο κανονικό αλλά η φωτογραφική εξαιρετική.
    Ηχείο και μουσική εξαιρετικά άλλωστε ήταν στα ατού του κινητού εξ αρχής.
    Τρέχει μετά από 3 χρόνια καθημερινής υπέρ χρήσης πολύ γρήγορα όχι οπως την 1η μέρα αλλά κανένα παράπονο.
    Καταπληκτικό κινητό. 4 χρόνια μετά σκέφτομαι ότι ήταν η καλύτερη επιλογή καθώς το κινητό είναι συγκλόνιστικο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά την αναβάθμιση Μαΐου 2020, το τηλέφωνο κολλάει συνέχεια. Παντού. Σε κλήσεις, σε browsing, σε χρήση εφαρμογών, σε χρήση κάμερας, σε παιχνίδια, σε μουσική....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrisgrigoropoulos
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μέτριο κινητό το είχα 2 χρόνια καθόλου ευχαριστημένος καθώς όταν το αγόρασα κόστιζε 350 ευρώ δεν το προτείνω

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios_M_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια. Τότε το είχα πάρει 400 ευρώ, τώρα που γράφω την κριτική έχει 190! Πολύ γρήγορο κινητό, δεν κολλάει καθόλου, βεβαία μετά από 2 χρόνια χρήσης δε θα έλεγα ότι είναι όσο γρήγορο ήταν την πρώτη μέρα.
    Η μπαταρία του με βαριά χρήση ( φωτογραφίες, βίντεο, παιχνίδια, social media) βγάζει 1 μέρα.
    Το fingerprint του ξεκλειδώνει απίστευτα γρήγορα, το ηχείο θα έλεγα είναι ικανοποιητικό αν και δεν το χρησιμοποιώ συχνά.
    Οι φωτογραφίες του είναι πάρα πολύ καλές, όπως και τα βίντεο.
    Στα αρνητικά θα έβαζα μόνο τις λήψεις που έχει τη νύχτα, σίγουρα δεν είναι το δυνατό του σημείο.
    Επίσης έχετε υπόψιν πως χωρίς θήκη, το κινητό γλιστράει σχετικά εύκολα από το χέρι.

    Για όποιον ψάχνει ένα γρήγορο, όμορφο και φθηνό κινητό να κάνει τη δουλειά του, στα 190 ευρώ, το συνιστώ με κλειστά μάτια.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirinipated
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μονο μειον ειναι η μπαταρια και η μπροστινή καμερα η οποια σε σύγκριση με το p9 lite (που κοστίζει 100 € λιγοτερα) ειναι απογοητευτική

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι μια πολύ καλή συσκευή, με εξαίρεση την ποιότητα στις τηλεφωνικές κλήσεις που είναι μέτρια. Μέτρια είναι και η κάμερα πάρα τα καλά χαρακτηριστικά της. Στην λειτουργία δεν κολλάει ποτέ και πάει σφαίρα. Η μπαταρία είναι πολυ καλη.

    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyridon_Kaplanis
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω ενα χρόνο περίπου με μια διαφανη θηκη σιλικόνης. Το χρησιμοποιω αρκετα μεσα στη μερα, και μου εχει πεσει γενικα αρκετες φορες. Απο καθε πλευρα του, software και hardware, ειναι σα καιρουριο.

    Ειμαι 100% ικανοποιημενος απο αυτη την επιλογη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias__Gamer
    4
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και ειναι ενα απο τα καλα κινητα η τιμη του δεν είναι καλη διότι στην εφαρμογή Joom εχει το ίδιο τηλέφωνο στα 146€ δεν συμφέρει απο το skrutz αλλα ειναι ΆΨΟΓΟ τηλέφωνο ακομα για για απαιτητικούς!!!!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kkaralivanos
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω εδώ και τρεις μήνες. Έχει καλούς φακούς και τραβάει πολύ καλές φωτογραφίες,βιντεο απλός η μπροστινή θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη. Είναι γρήγορο στο ίντερνετ κ στις εφαρμογές και σε αυτό το διάστημα έχει κολλήσει 4 φόρες και τις μισές από αυτές το έκανα επανεκκίνηση για να ξεμπλοκάρει.
    Η οθόνη είναι αρκετά καλή. Η μπαταριά με μέτρια χρηση σου βγάζει κάπου στην μέρα ενώ με περισσότερη χρήση κ ανοιχτά δεδομένα ή wifi σου βγάζει κάπου λιγότερο. Προσοχή γιατί θερμαίνεται εύκολα. Επίσης έχει πολύ ωραίο σχεδιασμό και είναι υπερβολικά ολισθηρό γιαυτό χρειάζεται θήκη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionysesr
    5
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι τελειο απο κάμερα παιχνίδια και οτι άλλο θες εσυ σας το προτηνο χωρίς δισταγμό......

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntantistasos
    5
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστικό κινητό το ιδανικό για όποιον ψάχνει την τέλεια κάμερα. Το μοναδικό αρνητικό είναι ότι η μπαταρία τελειώνει σχετικά γρήγορα. Πολύ όμορφο και κομψό κινητό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jason_K
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από πολύ σκέψη και ψάξιμο κατέληξα σε αυτό. Το κινητό είναι πολύ γρήγορο, δε κολλάει πουθενά, ανοίγει και κλείνει τα πάντα γρήγορα χωρίς προβλήματα. Εύκολο στη χρήση και όμορφο.
    Στα λεφτά του πραγματικά αξίζει. Για κάτι αντίστοιχο σε άλλες εταιρίες πρέπει να ανέβει πολύ η τιμή.
    Μόνο βασικό αρνητικό για μένα η απουσία ραδιοφώνου. Υπάρχουν εφαρμογές για διαδικτυακό αλλά και πάλι είναι στα ελάχιστα μείον του το ότι δεν έχει FM receiver. Σαν δεύτερο αρνητικό θα ήθελα λίγο καλύτερη μπαταρία. Στα θετικά όμως φορτίζει πάρα πολύ γρήγορα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • funtasdim
    5
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο υπάρχει με αυτά τα χρήματα, δεν κολλάει ποτέ φοβερή φωτογραφική και πανέμορφο πάρτε το δεν θα το μετανιώσετε.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liakos-4-12
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετα απο 3 μηνες που εχω το κινητο ειπα να μπω να γραψω τα σχολιο μου.λοιπον το κινητο ειναι παρα πολυ ομορφο εξωτερικα,οσο για το hardware ο επεξεργαστης ειναι απιστευτος η ραμ υπερ αρκετη στα 4gb,η μπαταρια ειναι παρα πολυ καλη βγαζει 1,1.5 μερα μιας νορμαλ χρησης,η φορτιση απιστευτα γρηγορη,το δαχτυλικο αποτυπωμα παρα πολυ γρηγορο και η καμερα σε γενικες γραμμες ειναι παρα πολυ καλη,το κινητο εχει τη δυνατοτητα της διδυμης εφαρμογης.τα αρνητικα του κινητου ειναι πως δεν εχει dolby atmos(οπως το παλιο μου lenovo vibe x3) και το ηχειο του ειναι ενα μετρειο ηχειο(οχι σε ποιοτητα αλλα σε ενταση).με το που το αγορασετε βαλτε θηκη το επομενο δευτερολεπτο γλιστραει χωρις να το παρεις πρεφα.εγω το πηρα στα 399 τωρα βλεπω πως η τιμη του εχει πεσει και αλλο,ειναι value for money κατα την αποψη μου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fotis_Tsampras
    5
    14 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πριν από το Honor είχα Samsung s8+ που για κακή μου τύχη μου έπεσε και έσπασε... Το κόστος για να το επισκευάσω ήταν τεράστιο γι αυτό έψαξα για κάτι στα ίδια χαρακτηριστικά με λιγότερα χρήματα. Πραγματικά το honor τα σπάει είναι πολύ γρήγορο με φανταστική κάμερα και αρκετά καλή μπαταρία... Περίπου 1 1/2 μέρα. Πανέμορφο και εύκολο όταν το κρατάς με το ένα χέρι. Το Samsung ήταν λίγο γκουμουτσα. Με κλειστά μάτια το προτείνω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas_Mavrommatis
    5
    10 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μολις το ειδα τυχαια σε φωτογραφια , την επομενη μερα πηγα και το αγορασα.Αν εισαι "ψωνιο" του τυπου , παρκαρω το κινητο σε τραπεζι καφετεριας , τοτε παιρνεις αυτο και το αφηνεις με την οθονη απο κατω , να γυαλιζει η πλατη απο πανω.Ξεχωριζεις απο μακρια.Προσπερνωντας τις φουλ οθονες που βγαζουν αλλοι και τα περιθωρια που εχει , ειναι για εμενα οτι πιο εμφανισιμο κυκλοφορει...
    Κανει τα παντα αριστα.Αναμενεται εντος του μηνα αναβαθμιση σε Android 8 (εχει ξεκινησει η διαθεση της).
    Τρεις μηνες που το εχω δεν εχει κολλησει ποτε και πουθενα.Βολικοτατος σαρωτης μπροστα ακαριαιος σε ταχυτητα και αξιοπιστια.
    Ελατε να μας βρειτε στην ομαδα του Facebook : Honor Users Greece !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gzorzos13
    5
    7 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό τα σπάει
    Η προσωπική μου άποψη είναι πως ειναι το καλύτερο κινητό που μπορείς να βρεις . Είναι σίγουρα flagship killer
    Επίσης αν και ο κατασκευαστής του είναι η huaweι,το κινητό είναι καλύτερο και από το Huawei p10 plus
    Είναι ότι καλύτερο παιδιά να το ξέρετε
    Το κινητό πετάει είναι γρήγορο παντού και με καλή ποιότητα οθόνης σκληροπυρηνικο στα παιχνίδια και σε όλα .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefblog3
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο χρηση 1 μηνα τα λογια ειναι περιττα.Το κινητο πεταει σε οτι και αν του ζητησεις !! δεν κολλαει ποτεε ..η κατασκευη του ειναι καταπληκτικη με φοβερο design .Καμερες και οι δυο παρα πολυ καλες με παρα πολλες λειτουργιες που θα σας εκπληξουν.Η μπαταρια ειναι καλη οχι πολυ καλη ομως .Το θετικο ειναι οτι φορτιζει παρα πολυ γρηγορα .Η οθονη ειναι και αυτι εκπληκτικη με πολυ εντονα χρωματα.Στα χρηματα του και σε ακομη πιο πολλα δεν υπαρχει καλυτερο κινητο .Ειτε απο θεμα επεξεργαστη ( ξαναλεω δεν κολλαει ποτε ) Ειτε απο θεμα καμερας η ηχειου η κατασκευης και design ..
    Yγ : Το κινητο θελει αμεσως καλη θηκη επειδη γλιστραει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnpap772
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο κινητό για αυτά τα λεφτά κ την ποιότητα του. Πολύ γρήγορα κάνει τα πάντα ότι χρειάζεται κανείς χωρίς να κολλάει καθόλου δακτυλικο αποτύπωμα απίστευτα γρήγορο θα ήθελα όμως λίγο καλύτερο ηχείο σαν του p9 plus που είχα και είναι επίσης πολύ καλύτερο από σαμσουνγκ α5 το πούλησα και πήρα Huawei. Θέλει θήκη όμως αν και εχει μαζί με το τηλ πλαστική. Μπαταρία βγάζει άνετα μια μέρα με βαριά χρήση ίντερνετ μουσικής κ εφαρμογές κ λήψεις αρχείων!!!

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manoslitinas
    5
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήμουν ανάμεσα στο honor 9 και στο galaxy s8 τελικά πήρα το honor 9 και δεν το μετάνιωσα καθόλου πολύ καλό κινητό μπράβο!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostoloscc
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά γρήγορο, ο επεξεργαστής σε συνδυασμό με την μνήμη ram κάνουν το κινητό ταχύτατο. Ήταν και ο λόγος που το επέλεξα.
    Μου άρεσε το EMUI, απλό, χωρίς πολλά πολλά, νομίζω ότι είναι και αυτός ένας από τους λόγους που κάνουν το κινητό να πετάει.
    Η κάμερα του είναι πάρα πολύ καλή, αν έχεις λίγο σταθερό χέρι δεν καταλαβαίνεις την έλλειψη ois, ερχόμενος από κινητό με ois δεν κατάλαβα διαφορά.
    Η οθόνη του άριστη, είναι 1080 x 1920 και δεν κατάλαβα και εδώ διαφορά με το προηγούμενο κινητό μου που είχε 1440 x 2560, πραγματικά πάρα πολύ καλή, κρυστάλλινη και χρώματα γεμάτα.
    Πάρα πολύ όμορφο, εντυπωσιακό θα το έλεγα αλλά δεν γίνεται να μείνει χωρίς θήκη, γλιστράει υπερβολικά. (υποκειμενική η άποψη περί ομορφιάς)
    Ευχαριστημένος με την Huawei / Honor και μένει να δούμε πόσο υποστήριξη με ενημερώσεις θα έχει στο μέλλον.
    Θεωρώ λοιπόν ότι είναι ενα πλήρες τηλέφωνο και δύσκολα σε αυτά τα χρήματα να βρεις κάτι καλύτερο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos76
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό κινητό! Παρα πολυ ομορφο. Πολύ γρήγορο, δεν κολλάει πουθενά, πολύ καλή οθόνη, πολύ καλή κάμερα ειδικά την ημέρα. Σε συνθηκες χαμηλου φωτισμου χρειάζεται λίγο ρύθμιση στο PRO Mode. Το μόνο που λείπει είναι το optical stabilisation που έχει το p10 το οποίο είναι βέβαια 100 ευρώ πιο ακριβό. Γενικά πάρα πολύ ευχαριστημενος, το προτεινω! Συγκρίνεται αμεσα με το oneplus5 το οποιο ειναι το κορυφαιο value for money flagship. Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να παει κάποιος σε πιο ακριβά μοντελα
    Αντικατεστησε το nexus 5 μετά από 3 χρόνια σκληρής χρήσης! Χρειάζεται οπωσδήποτε καλή θήκη!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητό το αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018. Σχεδόν 4 χρόνια μετά λοιπόν έχω να πω ότι δεν έχω λυπηθεί λεπτό τα 400€ που έδωσα για να το αγοράσω.
    Έχει εξαιρετική κάμερα και συγκριτικά με μεταγενεστερα κινητά εξακολουθεί να είναι τοπ.
    Το βίντεο κανονικό αλλά η φωτογραφική εξαιρετική.
    Ηχείο και μουσική εξαιρετικά άλλωστε ήταν στα ατού του κινητού εξ αρχής.
    Τρέχει μετά από 3 χρόνια καθημερινής υπέρ χρήσης πολύ γρήγορα όχι οπως την 1η μέρα αλλά κανένα παράπονο.
    Καταπληκτικό κινητό. 4 χρόνια μετά σκέφτομαι ότι ήταν η καλύτερη επιλογή καθώς το κινητό είναι συγκλόνιστικο.

    1
  • Μετά την αναβάθμιση Μαΐου 2020, το τηλέφωνο κολλάει συνέχεια. Παντού. Σε κλήσεις, σε browsing, σε χρήση εφαρμογών, σε χρήση κάμερας, σε παιχνίδια, σε μουσική....

    0
  • Πολύ μέτριο κινητό το είχα 2 χρόνια καθόλου ευχαριστημένος καθώς όταν το αγόρασα κόστιζε 350 ευρώ δεν το προτείνω

    0
  • Το έχω 2 χρόνια. Τότε το είχα πάρει 400 ευρώ, τώρα που γράφω την κριτική έχει 190! Πολύ γρήγορο κινητό, δεν κολλάει καθόλου, βεβαία μετά από 2 χρόνια χρήσης δε θα έλεγα ότι είναι όσο γρήγορο ήταν την πρώτη μέρα.
    Η μπαταρία του με βαριά χρήση ( φωτογραφίες, βίντεο, παιχνίδια, social media) βγάζει 1 μέρα.
    Το fingerprint του ξεκλειδώνει απίστευτα γρήγορα, το ηχείο θα έλεγα είναι ικανοποιητικό αν και δεν το χρησιμοποιώ συχνά.
    Οι φωτογραφίες του είναι πάρα πολύ καλές, όπως και τα βίντεο.
    Στα αρνητικά θα έβαζα μόνο τις λήψεις που έχει τη νύχτα, σίγουρα δεν είναι το δυνατό του σημείο.
    Επίσης έχετε υπόψιν πως χωρίς θήκη, το κινητό γλιστράει σχετικά εύκολα από το χέρι.

    Για όποιον ψάχνει ένα γρήγορο, όμορφο και φθηνό κινητό να κάνει τη δουλειά του, στα 190 ευρώ, το συνιστώ με κλειστά μάτια.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (40)

Ερωτήσεις

37 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
parasxakisj21

ρε παιδια αληθευει π ειπε καποιος εδω οτι δεν μπορεις να κανεις βιντεκλησεις με αυτο τ κινιτο? ειναι δυνατον? δεν μπορεις δηλαδη μεσω καποιας εφαρμογης ? ξερεις κανεις??

Δες όλες τις ερωτήσεις (40)

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Βάρος
155 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,4 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4+4
RAM
4 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,15 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3200 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Hall, Light Sensor, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
147,3 mm
Πλάτος
70,9 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (65)

  1. 53
  2. 9
  3. 1
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • GPS
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ταχύτητα
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μουσική
  • Μπαταρία
  • J_Jo
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018. Σχεδόν 4 χρόνια μετά λοιπόν έχω να πω ότι δεν έχω λυπηθεί λεπτό τα 400€ που έδωσα για να το αγοράσω.
    Έχει εξαιρετική κάμερα και συγκριτικά με μεταγενεστερα κινητά εξακολουθεί να είναι τοπ.
    Το βίντεο κανονικό αλλά η φωτογραφική εξαιρετική.
    Ηχείο και μουσική εξαιρετικά άλλωστε ήταν στα ατού του κινητού εξ αρχής.
    Τρέχει μετά από 3 χρόνια καθημερινής υπέρ χρήσης πολύ γρήγορα όχι οπως την 1η μέρα αλλά κανένα παράπονο.
    Καταπληκτικό κινητό. 4 χρόνια μετά σκέφτομαι ότι ήταν η καλύτερη επιλογή καθώς το κινητό είναι συγκλόνιστικο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά την αναβάθμιση Μαΐου 2020, το τηλέφωνο κολλάει συνέχεια. Παντού. Σε κλήσεις, σε browsing, σε χρήση εφαρμογών, σε χρήση κάμερας, σε παιχνίδια, σε μουσική....

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrisgrigoropoulos
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μέτριο κινητό το είχα 2 χρόνια καθόλου ευχαριστημένος καθώς όταν το αγόρασα κόστιζε 350 ευρώ δεν το προτείνω

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios_M_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια. Τότε το είχα πάρει 400 ευρώ, τώρα που γράφω την κριτική έχει 190! Πολύ γρήγορο κινητό, δεν κολλάει καθόλου, βεβαία μετά από 2 χρόνια χρήσης δε θα έλεγα ότι είναι όσο γρήγορο ήταν την πρώτη μέρα.
    Η μπαταρία του με βαριά χρήση ( φωτογραφίες, βίντεο, παιχνίδια, social media) βγάζει 1 μέρα.
    Το fingerprint του ξεκλειδώνει απίστευτα γρήγορα, το ηχείο θα έλεγα είναι ικανοποιητικό αν και δεν το χρησιμοποιώ συχνά.
    Οι φωτογραφίες του είναι πάρα πολύ καλές, όπως και τα βίντεο.
    Στα αρνητικά θα έβαζα μόνο τις λήψεις που έχει τη νύχτα, σίγουρα δεν είναι το δυνατό του σημείο.
    Επίσης έχετε υπόψιν πως χωρίς θήκη, το κινητό γλιστράει σχετικά εύκολα από το χέρι.

    Για όποιον ψάχνει ένα γρήγορο, όμορφο και φθηνό κινητό να κάνει τη δουλειά του, στα 190 ευρώ, το συνιστώ με κλειστά μάτια.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirinipated
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μονο μειον ειναι η μπαταρια και η μπροστινή καμερα η οποια σε σύγκριση με το p9 lite (που κοστίζει 100 € λιγοτερα) ειναι απογοητευτική

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι μια πολύ καλή συσκευή, με εξαίρεση την ποιότητα στις τηλεφωνικές κλήσεις που είναι μέτρια. Μέτρια είναι και η κάμερα πάρα τα καλά χαρακτηριστικά της. Στην λειτουργία δεν κολλάει ποτέ και πάει σφαίρα. Η μπαταρία είναι πολυ καλη.

    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyridon_Kaplanis
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω ενα χρόνο περίπου με μια διαφανη θηκη σιλικόνης. Το χρησιμοποιω αρκετα μεσα στη μερα, και μου εχει πεσει γενικα αρκετες φορες. Απο καθε πλευρα του, software και hardware, ειναι σα καιρουριο.

    Ειμαι 100% ικανοποιημενος απο αυτη την επιλογη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias__Gamer
    4
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και ειναι ενα απο τα καλα κινητα η τιμη του δεν είναι καλη διότι στην εφαρμογή Joom εχει το ίδιο τηλέφωνο στα 146€ δεν συμφέρει απο το skrutz αλλα ειναι ΆΨΟΓΟ τηλέφωνο ακομα για για απαιτητικούς!!!!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kkaralivanos
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω εδώ και τρεις μήνες. Έχει καλούς φακούς και τραβάει πολύ καλές φωτογραφίες,βιντεο απλός η μπροστινή θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη. Είναι γρήγορο στο ίντερνετ κ στις εφαρμογές και σε αυτό το διάστημα έχει κολλήσει 4 φόρες και τις μισές από αυτές το έκανα επανεκκίνηση για να ξεμπλοκάρει.
    Η οθόνη είναι αρκετά καλή. Η μπαταριά με μέτρια χρηση σου βγάζει κάπου στην μέρα ενώ με περισσότερη χρήση κ ανοιχτά δεδομένα ή wifi σου βγάζει κάπου λιγότερο. Προσοχή γιατί θερμαίνεται εύκολα. Επίσης έχει πολύ ωραίο σχεδιασμό και είναι υπερβολικά ολισθηρό γιαυτό χρειάζεται θήκη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionysesr
    5
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι τελειο απο κάμερα παιχνίδια και οτι άλλο θες εσυ σας το προτηνο χωρίς δισταγμό......

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntantistasos
    5
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστικό κινητό το ιδανικό για όποιον ψάχνει την τέλεια κάμερα. Το μοναδικό αρνητικό είναι ότι η μπαταρία τελειώνει σχετικά γρήγορα. Πολύ όμορφο και κομψό κινητό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jason_K
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από πολύ σκέψη και ψάξιμο κατέληξα σε αυτό. Το κινητό είναι πολύ γρήγορο, δε κολλάει πουθενά, ανοίγει και κλείνει τα πάντα γρήγορα χωρίς προβλήματα. Εύκολο στη χρήση και όμορφο.
    Στα λεφτά του πραγματικά αξίζει. Για κάτι αντίστοιχο σε άλλες εταιρίες πρέπει να ανέβει πολύ η τιμή.
    Μόνο βασικό αρνητικό για μένα η απουσία ραδιοφώνου. Υπάρχουν εφαρμογές για διαδικτυακό αλλά και πάλι είναι στα ελάχιστα μείον του το ότι δεν έχει FM receiver. Σαν δεύτερο αρνητικό θα ήθελα λίγο καλύτερη μπαταρία. Στα θετικά όμως φορτίζει πάρα πολύ γρήγορα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • funtasdim
    5
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο υπάρχει με αυτά τα χρήματα, δεν κολλάει ποτέ φοβερή φωτογραφική και πανέμορφο πάρτε το δεν θα το μετανιώσετε.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liakos-4-12
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετα απο 3 μηνες που εχω το κινητο ειπα να μπω να γραψω τα σχολιο μου.λοιπον το κινητο ειναι παρα πολυ ομορφο εξωτερικα,οσο για το hardware ο επεξεργαστης ειναι απιστευτος η ραμ υπερ αρκετη στα 4gb,η μπαταρια ειναι παρα πολυ καλη βγαζει 1,1.5 μερα μιας νορμαλ χρησης,η φορτιση απιστευτα γρηγορη,το δαχτυλικο αποτυπωμα παρα πολυ γρηγορο και η καμερα σε γενικες γραμμες ειναι παρα πολυ καλη,το κινητο εχει τη δυνατοτητα της διδυμης εφαρμογης.τα αρνητικα του κινητου ειναι πως δεν εχει dolby atmos(οπως το παλιο μου lenovo vibe x3) και το ηχειο του ειναι ενα μετρειο ηχειο(οχι σε ποιοτητα αλλα σε ενταση).με το που το αγορασετε βαλτε θηκη το επομενο δευτερολεπτο γλιστραει χωρις να το παρεις πρεφα.εγω το πηρα στα 399 τωρα βλεπω πως η τιμη του εχει πεσει και αλλο,ειναι value for money κατα την αποψη μου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fotis_Tsampras
    5
    14 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πριν από το Honor είχα Samsung s8+ που για κακή μου τύχη μου έπεσε και έσπασε... Το κόστος για να το επισκευάσω ήταν τεράστιο γι αυτό έψαξα για κάτι στα ίδια χαρακτηριστικά με λιγότερα χρήματα. Πραγματικά το honor τα σπάει είναι πολύ γρήγορο με φανταστική κάμερα και αρκετά καλή μπαταρία... Περίπου 1 1/2 μέρα. Πανέμορφο και εύκολο όταν το κρατάς με το ένα χέρι. Το Samsung ήταν λίγο γκουμουτσα. Με κλειστά μάτια το προτείνω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas_Mavrommatis
    5
    10 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μολις το ειδα τυχαια σε φωτογραφια , την επομενη μερα πηγα και το αγορασα.Αν εισαι "ψωνιο" του τυπου , παρκαρω το κινητο σε τραπεζι καφετεριας , τοτε παιρνεις αυτο και το αφηνεις με την οθονη απο κατω , να γυαλιζει η πλατη απο πανω.Ξεχωριζεις απο μακρια.Προσπερνωντας τις φουλ οθονες που βγαζουν αλλοι και τα περιθωρια που εχει , ειναι για εμενα οτι πιο εμφανισιμο κυκλοφορει...
    Κανει τα παντα αριστα.Αναμενεται εντος του μηνα αναβαθμιση σε Android 8 (εχει ξεκινησει η διαθεση της).
    Τρεις μηνες που το εχω δεν εχει κολλησει ποτε και πουθενα.Βολικοτατος σαρωτης μπροστα ακαριαιος σε ταχυτητα και αξιοπιστια.
    Ελατε να μας βρειτε στην ομαδα του Facebook : Honor Users Greece !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gzorzos13
    5
    7 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό τα σπάει
    Η προσωπική μου άποψη είναι πως ειναι το καλύτερο κινητό που μπορείς να βρεις . Είναι σίγουρα flagship killer
    Επίσης αν και ο κατασκευαστής του είναι η huaweι,το κινητό είναι καλύτερο και από το Huawei p10 plus
    Είναι ότι καλύτερο παιδιά να το ξέρετε
    Το κινητό πετάει είναι γρήγορο παντού και με καλή ποιότητα οθόνης σκληροπυρηνικο στα παιχνίδια και σε όλα .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefblog3
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο χρηση 1 μηνα τα λογια ειναι περιττα.Το κινητο πεταει σε οτι και αν του ζητησεις !! δεν κολλαει ποτεε ..η κατασκευη του ειναι καταπληκτικη με φοβερο design .Καμερες και οι δυο παρα πολυ καλες με παρα πολλες λειτουργιες που θα σας εκπληξουν.Η μπαταρια ειναι καλη οχι πολυ καλη ομως .Το θετικο ειναι οτι φορτιζει παρα πολυ γρηγορα .Η οθονη ειναι και αυτι εκπληκτικη με πολυ εντονα χρωματα.Στα χρηματα του και σε ακομη πιο πολλα δεν υπαρχει καλυτερο κινητο .Ειτε απο θεμα επεξεργαστη ( ξαναλεω δεν κολλαει ποτε ) Ειτε απο θεμα καμερας η ηχειου η κατασκευης και design ..
    Yγ : Το κινητο θελει αμεσως καλη θηκη επειδη γλιστραει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnpap772
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο κινητό για αυτά τα λεφτά κ την ποιότητα του. Πολύ γρήγορα κάνει τα πάντα ότι χρειάζεται κανείς χωρίς να κολλάει καθόλου δακτυλικο αποτύπωμα απίστευτα γρήγορο θα ήθελα όμως λίγο καλύτερο ηχείο σαν του p9 plus που είχα και είναι επίσης πολύ καλύτερο από σαμσουνγκ α5 το πούλησα και πήρα Huawei. Θέλει θήκη όμως αν και εχει μαζί με το τηλ πλαστική. Μπαταρία βγάζει άνετα μια μέρα με βαριά χρήση ίντερνετ μουσικής κ εφαρμογές κ λήψεις αρχείων!!!

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manoslitinas
    5
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήμουν ανάμεσα στο honor 9 και στο galaxy s8 τελικά πήρα το honor 9 και δεν το μετάνιωσα καθόλου πολύ καλό κινητό μπράβο!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostoloscc
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά γρήγορο, ο επεξεργαστής σε συνδυασμό με την μνήμη ram κάνουν το κινητό ταχύτατο. Ήταν και ο λόγος που το επέλεξα.
    Μου άρεσε το EMUI, απλό, χωρίς πολλά πολλά, νομίζω ότι είναι και αυτός ένας από τους λόγους που κάνουν το κινητό να πετάει.
    Η κάμερα του είναι πάρα πολύ καλή, αν έχεις λίγο σταθερό χέρι δεν καταλαβαίνεις την έλλειψη ois, ερχόμενος από κινητό με ois δεν κατάλαβα διαφορά.
    Η οθόνη του άριστη, είναι 1080 x 1920 και δεν κατάλαβα και εδώ διαφορά με το προηγούμενο κινητό μου που είχε 1440 x 2560, πραγματικά πάρα πολύ καλή, κρυστάλλινη και χρώματα γεμάτα.
    Πάρα πολύ όμορφο, εντυπωσιακό θα το έλεγα αλλά δεν γίνεται να μείνει χωρίς θήκη, γλιστράει υπερβολικά. (υποκειμενική η άποψη περί ομορφιάς)
    Ευχαριστημένος με την Huawei / Honor και μένει να δούμε πόσο υποστήριξη με ενημερώσεις θα έχει στο μέλλον.
    Θεωρώ λοιπόν ότι είναι ενα πλήρες τηλέφωνο και δύσκολα σε αυτά τα χρήματα να βρεις κάτι καλύτερο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos76
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό κινητό! Παρα πολυ ομορφο. Πολύ γρήγορο, δεν κολλάει πουθενά, πολύ καλή οθόνη, πολύ καλή κάμερα ειδικά την ημέρα. Σε συνθηκες χαμηλου φωτισμου χρειάζεται λίγο ρύθμιση στο PRO Mode. Το μόνο που λείπει είναι το optical stabilisation που έχει το p10 το οποίο είναι βέβαια 100 ευρώ πιο ακριβό. Γενικά πάρα πολύ ευχαριστημενος, το προτεινω! Συγκρίνεται αμεσα με το oneplus5 το οποιο ειναι το κορυφαιο value for money flagship. Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να παει κάποιος σε πιο ακριβά μοντελα
    Αντικατεστησε το nexus 5 μετά από 3 χρόνια σκληρής χρήσης! Χρειάζεται οπωσδήποτε καλή θήκη!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητό το αγόρασα τον Ιανουάριο του 2018. Σχεδόν 4 χρόνια μετά λοιπόν έχω να πω ότι δεν έχω λυπηθεί λεπτό τα 400€ που έδωσα για να το αγοράσω.
    Έχει εξαιρετική κάμερα και συγκριτικά με μεταγενεστερα κινητά εξακολουθεί να είναι τοπ.
    Το βίντεο κανονικό αλλά η φωτογραφική εξαιρετική.
    Ηχείο και μουσική εξαιρετικά άλλωστε ήταν στα ατού του κινητού εξ αρχής.
    Τρέχει μετά από 3 χρόνια καθημερινής υπέρ χρήσης πολύ γρήγορα όχι οπως την 1η μέρα αλλά κανένα παράπονο.
    Καταπληκτικό κινητό. 4 χρόνια μετά σκέφτομαι ότι ήταν η καλύτερη επιλογή καθώς το κινητό είναι συγκλόνιστικο.

    1
  • Μετά την αναβάθμιση Μαΐου 2020, το τηλέφωνο κολλάει συνέχεια. Παντού. Σε κλήσεις, σε browsing, σε χρήση εφαρμογών, σε χρήση κάμερας, σε παιχνίδια, σε μουσική....

    0
  • Πολύ μέτριο κινητό το είχα 2 χρόνια καθόλου ευχαριστημένος καθώς όταν το αγόρασα κόστιζε 350 ευρώ δεν το προτείνω

    0
  • Το έχω 2 χρόνια. Τότε το είχα πάρει 400 ευρώ, τώρα που γράφω την κριτική έχει 190! Πολύ γρήγορο κινητό, δεν κολλάει καθόλου, βεβαία μετά από 2 χρόνια χρήσης δε θα έλεγα ότι είναι όσο γρήγορο ήταν την πρώτη μέρα.
    Η μπαταρία του με βαριά χρήση ( φωτογραφίες, βίντεο, παιχνίδια, social media) βγάζει 1 μέρα.
    Το fingerprint του ξεκλειδώνει απίστευτα γρήγορα, το ηχείο θα έλεγα είναι ικανοποιητικό αν και δεν το χρησιμοποιώ συχνά.
    Οι φωτογραφίες του είναι πάρα πολύ καλές, όπως και τα βίντεο.
    Στα αρνητικά θα έβαζα μόνο τις λήψεις που έχει τη νύχτα, σίγουρα δεν είναι το δυνατό του σημείο.
    Επίσης έχετε υπόψιν πως χωρίς θήκη, το κινητό γλιστράει σχετικά εύκολα από το χέρι.

    Για όποιον ψάχνει ένα γρήγορο, όμορφο και φθηνό κινητό να κάνει τη δουλειά του, στα 190 ευρώ, το συνιστώ με κλειστά μάτια.

    1
  • Δες τα όλα