Το monitor το έχω από το 2018, για χρήση σε σταθερό υπολογιστή (Office, προγραμματισμό, ταινίες, video-editing, gaming, για formats υπολογιστών) τα πάντα έχουν περάσει απο μπροστά του.
Εξαιρετικό για απλή χρήση στην κατηγορία (1080p @ 60Hz, 8bit).
Πλεονέκτημα το μικρό του βάρος, η κομψή σχεδίαση, υποστηρίζει κανονικά πέρα από HDMI και και το παλιό πρότυπο VGA για συμβατότητα σε παλιότερα συστήματα, όπως μεγαλό υπερ η λειτουργία EyeCare (με πιστοποιήση TUV) για φίλτρο στο μπλε φως που προκαλεί καταπόνηση των ματιών.
Λειτουργεί μέχρι τώρα (2024) απροβλημάτιστα, χωρίς κανένα σημάδι / καμένο pixel, στον 3ο υπολογιστή, του σπιτιού (i5 6500 , GTX 1050).
Αρνητκό η έλλειψη ηχείων.
Εννοείται δεν αξίζει τώρα η αγορά του μιας και πρόκειται για παλιό μοντέλο.
Δυνατοί υπολογιστές (gaming που έχουν κάρτες γραφικών που σηκώνουν τωρινά games σε υψηλά πολύ πάνω από 60fps, και τεχνολογιές HDR10, RayTracing) , αυτή η οθόνη και όσες είναι στην κατηγρία (1080p @ 60Hz, 8bit) θα χαραμίζουν σημαντικά τα γραφικά του υπολογιστή, κσι θέλουν άμεσα αλλαγή.