Οθόνες Υπολογιστών

Asus VZ249HE IPS Monitor 23.8" FHD 1920x1080 με Χρόνο Απόκρισης 5ms GTG

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ανάλυση: 1920x1080
  • Τύπος Σύνδεσης: HDMI, VGA (D-sub)
  • Χρόνος Απόκρισης (GTG): 5ms
  • Ρυθμός Ανανέωσης: 60Hz
  • Panel: IPS

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 8 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Η οθόνη υπολογιστή VZ239HE της Asus έχει ανάλυση 1920x1080 και διαγώνιο 23 ίντσες. Εξοπλισμένη με IPS panel, αποδίδει ζωντανά χρώματα και η εικόνα δεν αλλοιώνεται πολύ όσο κοιτάμε από το πλάι. Αποτελεί, λοιπόν, κατάλληλη επιλογή για χρήση καθημερινών εφαρμογών, αλλά και για επεξεργασία εικόνας και video. Η Full HD ανάλυσή της σας επιτρέπει να δουλεύετε με άνεση και να παίξετε παιχνίδια ή να δείτε ταινίες σε υψηλή ευκρίνεια.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Όχι
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
23,8 "
Ανάλυση
1920x1080
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
5 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Όχι
Ρύθμιση Ύψους
Όχι
Κατακόρυφη Περιστροφή
Όχι
Οριζόντια Περιστροφή
Όχι
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
-

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
HDMI, VGA (D-sub)

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Ηχεία
Όχι
Eye Comfort
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
16 kWh/1000h
Ενεργειακή Κλάση
E

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (28)

Αξιολογήσεις

  1. 20
  2. 5
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εικόνα
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απόκριση
  • Μενού
  • Γωνία θέασης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • EMANO23
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Πολύ καλή οθόνη για την χρήση που προορίζεται με βάση τα χαρακτηριστικά και την τιμή της!
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ΟΘΟΝΗ ΕΙΝΑΙ 75HZ και οχι 60 οπως αναφέρεται στα χαρακτηριστικά!
    Η άποψη μου μετά από σχεδόν ενα χρόνο χρήσης είναι οτι είναι ενα εξαιρετικό και πολύ όμορφο monitor για κάθε γραφείο! Άνετα στέκεται σαν δεύτερη οθόνη αλλά αν δεν γίνεται χρήση για gaming κλπ είναι τοπ και για πρώτη! Εξαιρετικά χρώματα, υπέροχο ips panel και πραγματικά πολύ στιβαρή κατασκευή! Δεν εχω κανένα παράπονο απ αυτα που προσφέρει! Την είχα προλάβει στα 119 ευρώ σε προσφορά! Αν την βρείτε κάτω από 130-140 είναι αγορά με κλειστά ματια κατ' εμε!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stm
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Η οθόνη είναι γενικά καλή σε όλα. Κάτι σημαντικό όμως είναι πως δεν έχει δυνατότητα να μπεί σε βάση με το πρότυπο vesa γιατί δεν έχει από πίσω την δυνατότητα. Επίσης απο την βάση της αφαιρείτε μόνο το στρογγυλό μέρος και όχι η κάθετη-λοξή βάση... οπότε και να χρησιμοποιήσεις αντάπτορα vesa σε ενοχλεί στο γραφείο γιατί βρίσκει και δεν μπορεί να κατέβει χαμηλά αν το χρειάζεσαι. Γενικά είναι μεγάλη οθονη και είναι λογικό να την θέλεις κάπως χαμηλά οπότε το να έχει δυνατότηα για βάση γραφείου ή τοίχου είναι σημαντικό

    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Άνεση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasileios_Tat
    3
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω μια εβδομάδα, την αγόρασα έναντι 131€. Ο λόγος απόκτησης ήταν ότι ήθελα κάτι ξεκούραστο για τα μάτια, πράγμα που ισχύει. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να με οδηγήσει να τη στείλω πίσω είναι η σύνδεση με το HDMI. Η παραμικρή μετακίνση, έστω κ απειροελάχιστη προκαλεί απώλεια σύνδεσης, οπότε πρέπει να κουνάς το καλώδιο από πίσω ώστε να επανέρθει η εικόνα. Έχω δοκιμάσει 3 καλώδια HDMI, τα 2 αρκετά ποιοτικά με τις χρυσές υποδοχές, αλλά το ίδιο αποτέλεσμα. εν τω μεταξύ αυτό συμβαίνει μόνο όταν είναι σβυστή και την ανοίξεις. Όταν λειτουργεί δεν έχει αυτό το πρόβλημα.

    update: Τελικά ματά από 2 αποστολές η οθόνη αλλάχτηκε με ίδια καινούρια, από τότε κανένα πρόβλημα (2 μήνες)

    FInal Update: Παρουσάισε το ίδο πρόβλημα ΚΑΙ η ΝΕΑ οθόνη. 14.12.21 την πήγα στο σερβις , o τεχνικος επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου έκοψαν πιστωτικό. Κρίμα γιατί κατα τα άλλα ήταν πολύ καλή οθόνη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • briathos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 1 χρόνο για προγραμματισμό,gaming και ταινίες και είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά για τα λεφτά της άξίζει 100%.
    Ειδικά όταν προγραμματίζω δεν επηρεάζει τόσο τα μάτια μου όσο άλλες οθόνες.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgekalο
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Παρα πολυ κομψη και μινιμαλιστικη οθονη ματ, μηδενικο bezel και πολυ λεπτη. Εχω 2 μαζι και ειναι οτι καλυτερο. Την ειχα βρει σε black friday 100 ευρω και πηρα την δευτερη τωρα. Η εικονα ειναι πολυ καλη και οι γωνιες θεασης. Οι θυρες ειναι ενταξει οι τυπικες hdmi vga. Για οποιον εχει σκοπο να την βαλει σε τοιχο δεν εχει τρυπες απο πισω και η βαση νομιζω δεν βγαινει, μονο το στρογγυλο κομματι. Το μενου ειναι μια χαρα και εχει και λειτουργια για μπλε φιλτρο αλλα δεν το χρησιμοποιω. Επισης εχει ωραια presets και μερικα με εχουν βολεψει και τα χρησιμοποιω. Η φωτεινοτητα ειναι πολυ καλη και δεν μασαει σε δωματιο που το χτυπαει ο ηλιος καθως δεν κανει αντανακλαση.

    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Anastasiou36
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά Plug and Play η οθόνη
    Θετικά
    - Εικόνες θέασης φοβερές
    - Το μενού του είναι παρά πολύ εύχρηστο
    - Στιβαρή κατασκευή δεν κουνιέται πάνω από 3 δευτερόλεπτα
    - Πολύ καλά χρώματα
    - Πολλά και διαφορετικά μενού ( game mode, reading mode κλπ )
    - Ακόμα και για Gaming είναι πένα ακόμα και με 5ms απόκριση
    - Ακόμα και κλειστή να είναι είναι πανέμορφη απλά να την κοιτάς
    Αρνητικά
    - Δεν έρχεται με HDMI καλώδιο αλλά μόνο με vga ( δεν είναι τραγικό αλλά να δίνεις 130€ για οθόνη και να μην έχει τα βασικά είναι ανεπίτρεπτο )
    - Δεν μπορεί να βιδωθεί στον τοίχο
    Τα αρνητικά της δεν είναι τόσο σπουδαία μα μικροπράγματα όμως τα μικροπράγματα είναι που κάνουν την διαφορά....
    Γενικά την προτείνω από οποιαδήποτε άλλη οθόνη σε αυτήν την τιμή

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexalaf
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό value for money, πολύ καλή εικόνα και όμορφο design (πολύ λεπτή σε πάχος και πλαίσιο).
    Πολύ καλή επιλογή.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Von
    2
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλή οθόνη αλλά μετά απο 3-4 μήνες κόλλησαν τα κουμπιά του μενού και βγάζουν συνέχεια ειδοποίηση. δεν βρήκα την απόδειξη για εγγύηση και έτσι κατέληξε άχρηστη

    • Εικόνα
    • Άνεση
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros Kourtis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εχω 2 χρονια ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ.... εγω μαλλον θα την ξανα παρω.... αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν την προτεινω για gaming

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Markos Spiliotis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την ποιότητα και για τα χρήματα της. Αν και έχω πάρει δυο λόγω δουλειάς μπορώ να πω οτι είναι εξαιρετική.

    Update:
    Μετά απλά αρκετό χρόνο χρήσεις αυτής της οθόνης, δεν μου έχει προκαλέσει κανένα πρόβλημα, ακόμα και όταν τη μεταφέρω για να πάω ταξίδι. Ίσως το μόνο αρνητικό ήταν που δεν το είχα προσέξει νωρίτερα είναι επειδή μετακόμισα και αναγκαστικά να αλλάξω γραφείο , ήθελα να βάλω της οθόνες σε βάση αλλά παρατήρησε ότι δεν έχει τρύπες για να στηθεί.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MPAMPIS_ROUCHLAS
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένη μία εβδομάδα. Σταθερή κατασκευή, Καλή εικόνα. Σε παιχνίδι Battlefield1 σίγουρα πιό καλή εικόνα απο αυτήν που είχα. Τα βίντεο παίζουν σε πολύ καλή ποιότητα και σε προγράμματα γραφείου ξεκούραστη. Θα την δοκιμάσω και στη συνέχεια θα γράψω τις επόμενες εντυπώσεις και διαπιστώσεις. Στη συνέχεια μετά από 3 μήνες παρατηρώ ότι είναι παγωμένο το πίσω τμήμα της που σημαίνει ότι δέν καίει τίποτα από ρεύμα. Κανένα πρόβλημα με την εικόνα. Μετά από 7 μήνες όλα καλά.Αν παίζετε μόνο παιχνίδια πάρτε μία ακριβότερη. Μετά από 1 χρόνο και 3 μήνες δουλεύει καλά. Μετά από 20 μήνες δουλεύει μιά χαρα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelioss18120
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο design
    Καλές γωνίες θέασης λόγω του ips
    Χαμηλή κατανάλωση
    Ωραία βάση για το γραφείο
    Εύκολη στην χρήση με ωραίο μενού.
    Αξίζει 100% τα χρήματα της

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Miliaros
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια πολυ καλη επιλογη για εργασια γραφειου. Δουλευεις ξεκουραστα word, excel, powerpoint, outlook κλπ. Πολυ ωραια χρωματα με ips panel. Το καλυτερο απ αλα ειναι το slim design της. Και παιχνιδια παιζεις χαλαρα αλλα εαν εισαι απαιτητικος gamer κοιταξε για ενα gaming monitor.
    Στα 129 ευρω ειναι απο τις πολυ καλες επιλογες για 24”.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • drangel73
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Η οθόνη είναι must have.! Ειναι πολύ εύκολη στην τοποθέτηση - συναρμολόγηση. Η σύνδεση γινεται πολύ εύκολα με hdmi και αναγνωρίζεται αμέσως από το pc. Ρεαλιστικά ευκρινή χρώματα και πολύ μεγάλες γωνιες θέασης. Ειναι ξεκούραστη για τα μάτια και ανταποκρίνεται πολύ καλα στο gaming. Μολονότι είναι 23' λογω πολύ μικρών πλαισίων δεν πιάνει πολύ χώρο. Προτείνεται ανεπιφύλακτα για 100€, όχι για πολύ παραπάνω.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Οτι χειροτερο μην τν αγορασετε

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Πολύ καλή και ξεκούραστη οθόνη για γενική χρήση.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοράστηκε σε προσφορά 99,00, πολύ καλή για τα χρήματα της. Χρήση γραφείου!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή οθόνη και σίγουρα αξίζει τα χρήματα της,καλή γωνία θέασης και ξεκούραστη στα μάτια..

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Παντα τέτοια!!! Η καλύτερη οθόνη budget οθόνη προτείνεται ανεπιφύλακτα!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
  • Πολύ καλή οθόνη για την χρήση που προορίζεται με βάση τα χαρακτηριστικά και την τιμή της!
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ΟΘΟΝΗ ΕΙΝΑΙ 75HZ και οχι 60 οπως αναφέρεται στα χαρακτηριστικά!
    Η άποψη μου μετά από σχεδόν ενα χρόνο χρήσης είναι οτι είναι ενα εξαιρετικό και πολύ όμορφο monitor για κάθε γραφείο! Άνετα στέκεται σαν δεύτερη οθόνη αλλά αν δεν γίνεται χρήση για gaming κλπ είναι τοπ και για πρώτη! Εξαιρετικά χρώματα, υπέροχο ips panel και πραγματικά πολύ στιβαρή κατασκευή! Δεν εχω κανένα παράπονο απ αυτα που προσφέρει! Την είχα προλάβει στα 119 ευρώ σε προσφορά! Αν την βρείτε κάτω από 130-140 είναι αγορά με κλειστά ματια κατ' εμε!

    4
  • Η οθόνη είναι γενικά καλή σε όλα. Κάτι σημαντικό όμως είναι πως δεν έχει δυνατότητα να μπεί σε βάση με το πρότυπο vesa γιατί δεν έχει από πίσω την δυνατότητα. Επίσης απο την βάση της αφαιρείτε μόνο το στρογγυλό μέρος και όχι η κάθετη-λοξή βάση... οπότε και να χρησιμοποιήσεις αντάπτορα vesa σε ενοχλεί στο γραφείο γιατί βρίσκει και δεν μπορεί να κατέβει χαμηλά αν το χρειάζεσαι. Γενικά είναι μεγάλη οθονη και είναι λογικό να την θέλεις κάπως χαμηλά οπότε το να έχει δυνατότηα για βάση γραφείου ή τοίχου είναι σημαντικό

    4
  • Την έχω μια εβδομάδα, την αγόρασα έναντι 131€. Ο λόγος απόκτησης ήταν ότι ήθελα κάτι ξεκούραστο για τα μάτια, πράγμα που ισχύει. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να με οδηγήσει να τη στείλω πίσω είναι η σύνδεση με το HDMI. Η παραμικρή μετακίνση, έστω κ απειροελάχιστη προκαλεί απώλεια σύνδεσης, οπότε πρέπει να κουνάς το καλώδιο από πίσω ώστε να επανέρθει η εικόνα. Έχω δοκιμάσει 3 καλώδια HDMI, τα 2 αρκετά ποιοτικά με τις χρυσές υποδοχές, αλλά το ίδιο αποτέλεσμα. εν τω μεταξύ αυτό συμβαίνει μόνο όταν είναι σβυστή και την ανοίξεις. Όταν λειτουργεί δεν έχει αυτό το πρόβλημα.

    update: Τελικά ματά από 2 αποστολές η οθόνη αλλάχτηκε με ίδια καινούρια, από τότε κανένα πρόβλημα (2 μήνες)

    FInal Update: Παρουσάισε το ίδο πρόβλημα ΚΑΙ η ΝΕΑ οθόνη. 14.12.21 την πήγα στο σερβις , o τεχνικος επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου έκοψαν πιστωτικό. Κρίμα γιατί κατα τα άλλα ήταν πολύ καλή οθόνη.

    8
  • Την έχω 1 χρόνο για προγραμματισμό,gaming και ταινίες και είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά για τα λεφτά της άξίζει 100%.
    Ειδικά όταν προγραμματίζω δεν επηρεάζει τόσο τα μάτια μου όσο άλλες οθόνες.

    7
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

57 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
georgeecy

ρε παιδιά αν κάποιος θέλει να την βάλει σε τοίχο με wall mount τι γίνεται;

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η οθόνη υπολογιστή VZ239HE της Asus έχει ανάλυση 1920x1080 και διαγώνιο 23 ίντσες. Εξοπλισμένη με IPS panel, αποδίδει ζωντανά χρώματα και η εικόνα δεν αλλοιώνεται πολύ όσο κοιτάμε από το πλάι. Αποτελεί, λοιπόν, κατάλληλη επιλογή για χρήση καθημερινών εφαρμογών, αλλά και για επεξεργασία εικόνας και video. Η Full HD ανάλυσή της σας επιτρέπει να δουλεύετε με άνεση και να παίξετε παιχνίδια ή να δείτε ταινίες σε υψηλή ευκρίνεια.

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Όχι
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
23,8 "
Ανάλυση
1920x1080
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
5 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Όχι
Ρύθμιση Ύψους
Όχι
Κατακόρυφη Περιστροφή
Όχι
Οριζόντια Περιστροφή
Όχι
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
-

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
HDMI, VGA (D-sub)

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Ηχεία
Όχι
Eye Comfort
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
16 kWh/1000h
Ενεργειακή Κλάση
E

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (28)

  1. 20
  2. 5
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εικόνα
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απόκριση
  • Μενού
  • Γωνία θέασης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • EMANO23
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Πολύ καλή οθόνη για την χρήση που προορίζεται με βάση τα χαρακτηριστικά και την τιμή της!
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ΟΘΟΝΗ ΕΙΝΑΙ 75HZ και οχι 60 οπως αναφέρεται στα χαρακτηριστικά!
    Η άποψη μου μετά από σχεδόν ενα χρόνο χρήσης είναι οτι είναι ενα εξαιρετικό και πολύ όμορφο monitor για κάθε γραφείο! Άνετα στέκεται σαν δεύτερη οθόνη αλλά αν δεν γίνεται χρήση για gaming κλπ είναι τοπ και για πρώτη! Εξαιρετικά χρώματα, υπέροχο ips panel και πραγματικά πολύ στιβαρή κατασκευή! Δεν εχω κανένα παράπονο απ αυτα που προσφέρει! Την είχα προλάβει στα 119 ευρώ σε προσφορά! Αν την βρείτε κάτω από 130-140 είναι αγορά με κλειστά ματια κατ' εμε!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stm
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Η οθόνη είναι γενικά καλή σε όλα. Κάτι σημαντικό όμως είναι πως δεν έχει δυνατότητα να μπεί σε βάση με το πρότυπο vesa γιατί δεν έχει από πίσω την δυνατότητα. Επίσης απο την βάση της αφαιρείτε μόνο το στρογγυλό μέρος και όχι η κάθετη-λοξή βάση... οπότε και να χρησιμοποιήσεις αντάπτορα vesa σε ενοχλεί στο γραφείο γιατί βρίσκει και δεν μπορεί να κατέβει χαμηλά αν το χρειάζεσαι. Γενικά είναι μεγάλη οθονη και είναι λογικό να την θέλεις κάπως χαμηλά οπότε το να έχει δυνατότηα για βάση γραφείου ή τοίχου είναι σημαντικό

    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Άνεση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasileios_Tat
    3
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω μια εβδομάδα, την αγόρασα έναντι 131€. Ο λόγος απόκτησης ήταν ότι ήθελα κάτι ξεκούραστο για τα μάτια, πράγμα που ισχύει. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να με οδηγήσει να τη στείλω πίσω είναι η σύνδεση με το HDMI. Η παραμικρή μετακίνση, έστω κ απειροελάχιστη προκαλεί απώλεια σύνδεσης, οπότε πρέπει να κουνάς το καλώδιο από πίσω ώστε να επανέρθει η εικόνα. Έχω δοκιμάσει 3 καλώδια HDMI, τα 2 αρκετά ποιοτικά με τις χρυσές υποδοχές, αλλά το ίδιο αποτέλεσμα. εν τω μεταξύ αυτό συμβαίνει μόνο όταν είναι σβυστή και την ανοίξεις. Όταν λειτουργεί δεν έχει αυτό το πρόβλημα.

    update: Τελικά ματά από 2 αποστολές η οθόνη αλλάχτηκε με ίδια καινούρια, από τότε κανένα πρόβλημα (2 μήνες)

    FInal Update: Παρουσάισε το ίδο πρόβλημα ΚΑΙ η ΝΕΑ οθόνη. 14.12.21 την πήγα στο σερβις , o τεχνικος επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου έκοψαν πιστωτικό. Κρίμα γιατί κατα τα άλλα ήταν πολύ καλή οθόνη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • briathos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 1 χρόνο για προγραμματισμό,gaming και ταινίες και είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά για τα λεφτά της άξίζει 100%.
    Ειδικά όταν προγραμματίζω δεν επηρεάζει τόσο τα μάτια μου όσο άλλες οθόνες.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgekalο
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Παρα πολυ κομψη και μινιμαλιστικη οθονη ματ, μηδενικο bezel και πολυ λεπτη. Εχω 2 μαζι και ειναι οτι καλυτερο. Την ειχα βρει σε black friday 100 ευρω και πηρα την δευτερη τωρα. Η εικονα ειναι πολυ καλη και οι γωνιες θεασης. Οι θυρες ειναι ενταξει οι τυπικες hdmi vga. Για οποιον εχει σκοπο να την βαλει σε τοιχο δεν εχει τρυπες απο πισω και η βαση νομιζω δεν βγαινει, μονο το στρογγυλο κομματι. Το μενου ειναι μια χαρα και εχει και λειτουργια για μπλε φιλτρο αλλα δεν το χρησιμοποιω. Επισης εχει ωραια presets και μερικα με εχουν βολεψει και τα χρησιμοποιω. Η φωτεινοτητα ειναι πολυ καλη και δεν μασαει σε δωματιο που το χτυπαει ο ηλιος καθως δεν κανει αντανακλαση.

    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Anastasiou36
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά Plug and Play η οθόνη
    Θετικά
    - Εικόνες θέασης φοβερές
    - Το μενού του είναι παρά πολύ εύχρηστο
    - Στιβαρή κατασκευή δεν κουνιέται πάνω από 3 δευτερόλεπτα
    - Πολύ καλά χρώματα
    - Πολλά και διαφορετικά μενού ( game mode, reading mode κλπ )
    - Ακόμα και για Gaming είναι πένα ακόμα και με 5ms απόκριση
    - Ακόμα και κλειστή να είναι είναι πανέμορφη απλά να την κοιτάς
    Αρνητικά
    - Δεν έρχεται με HDMI καλώδιο αλλά μόνο με vga ( δεν είναι τραγικό αλλά να δίνεις 130€ για οθόνη και να μην έχει τα βασικά είναι ανεπίτρεπτο )
    - Δεν μπορεί να βιδωθεί στον τοίχο
    Τα αρνητικά της δεν είναι τόσο σπουδαία μα μικροπράγματα όμως τα μικροπράγματα είναι που κάνουν την διαφορά....
    Γενικά την προτείνω από οποιαδήποτε άλλη οθόνη σε αυτήν την τιμή

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexalaf
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό value for money, πολύ καλή εικόνα και όμορφο design (πολύ λεπτή σε πάχος και πλαίσιο).
    Πολύ καλή επιλογή.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Von
    2
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλή οθόνη αλλά μετά απο 3-4 μήνες κόλλησαν τα κουμπιά του μενού και βγάζουν συνέχεια ειδοποίηση. δεν βρήκα την απόδειξη για εγγύηση και έτσι κατέληξε άχρηστη

    • Εικόνα
    • Άνεση
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros Kourtis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εχω 2 χρονια ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ.... εγω μαλλον θα την ξανα παρω.... αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν την προτεινω για gaming

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Markos Spiliotis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την ποιότητα και για τα χρήματα της. Αν και έχω πάρει δυο λόγω δουλειάς μπορώ να πω οτι είναι εξαιρετική.

    Update:
    Μετά απλά αρκετό χρόνο χρήσεις αυτής της οθόνης, δεν μου έχει προκαλέσει κανένα πρόβλημα, ακόμα και όταν τη μεταφέρω για να πάω ταξίδι. Ίσως το μόνο αρνητικό ήταν που δεν το είχα προσέξει νωρίτερα είναι επειδή μετακόμισα και αναγκαστικά να αλλάξω γραφείο , ήθελα να βάλω της οθόνες σε βάση αλλά παρατήρησε ότι δεν έχει τρύπες για να στηθεί.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MPAMPIS_ROUCHLAS
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένη μία εβδομάδα. Σταθερή κατασκευή, Καλή εικόνα. Σε παιχνίδι Battlefield1 σίγουρα πιό καλή εικόνα απο αυτήν που είχα. Τα βίντεο παίζουν σε πολύ καλή ποιότητα και σε προγράμματα γραφείου ξεκούραστη. Θα την δοκιμάσω και στη συνέχεια θα γράψω τις επόμενες εντυπώσεις και διαπιστώσεις. Στη συνέχεια μετά από 3 μήνες παρατηρώ ότι είναι παγωμένο το πίσω τμήμα της που σημαίνει ότι δέν καίει τίποτα από ρεύμα. Κανένα πρόβλημα με την εικόνα. Μετά από 7 μήνες όλα καλά.Αν παίζετε μόνο παιχνίδια πάρτε μία ακριβότερη. Μετά από 1 χρόνο και 3 μήνες δουλεύει καλά. Μετά από 20 μήνες δουλεύει μιά χαρα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelioss18120
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο design
    Καλές γωνίες θέασης λόγω του ips
    Χαμηλή κατανάλωση
    Ωραία βάση για το γραφείο
    Εύκολη στην χρήση με ωραίο μενού.
    Αξίζει 100% τα χρήματα της

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Miliaros
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια πολυ καλη επιλογη για εργασια γραφειου. Δουλευεις ξεκουραστα word, excel, powerpoint, outlook κλπ. Πολυ ωραια χρωματα με ips panel. Το καλυτερο απ αλα ειναι το slim design της. Και παιχνιδια παιζεις χαλαρα αλλα εαν εισαι απαιτητικος gamer κοιταξε για ενα gaming monitor.
    Στα 129 ευρω ειναι απο τις πολυ καλες επιλογες για 24”.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • drangel73
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Η οθόνη είναι must have.! Ειναι πολύ εύκολη στην τοποθέτηση - συναρμολόγηση. Η σύνδεση γινεται πολύ εύκολα με hdmi και αναγνωρίζεται αμέσως από το pc. Ρεαλιστικά ευκρινή χρώματα και πολύ μεγάλες γωνιες θέασης. Ειναι ξεκούραστη για τα μάτια και ανταποκρίνεται πολύ καλα στο gaming. Μολονότι είναι 23' λογω πολύ μικρών πλαισίων δεν πιάνει πολύ χώρο. Προτείνεται ανεπιφύλακτα για 100€, όχι για πολύ παραπάνω.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Οτι χειροτερο μην τν αγορασετε

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Πολύ καλή και ξεκούραστη οθόνη για γενική χρήση.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοράστηκε σε προσφορά 99,00, πολύ καλή για τα χρήματα της. Χρήση γραφείου!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή οθόνη και σίγουρα αξίζει τα χρήματα της,καλή γωνία θέασης και ξεκούραστη στα μάτια..

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    Παντα τέτοια!!! Η καλύτερη οθόνη budget οθόνη προτείνεται ανεπιφύλακτα!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 23 "

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
  • Πολύ καλή οθόνη για την χρήση που προορίζεται με βάση τα χαρακτηριστικά και την τιμή της!
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ΟΘΟΝΗ ΕΙΝΑΙ 75HZ και οχι 60 οπως αναφέρεται στα χαρακτηριστικά!
    Η άποψη μου μετά από σχεδόν ενα χρόνο χρήσης είναι οτι είναι ενα εξαιρετικό και πολύ όμορφο monitor για κάθε γραφείο! Άνετα στέκεται σαν δεύτερη οθόνη αλλά αν δεν γίνεται χρήση για gaming κλπ είναι τοπ και για πρώτη! Εξαιρετικά χρώματα, υπέροχο ips panel και πραγματικά πολύ στιβαρή κατασκευή! Δεν εχω κανένα παράπονο απ αυτα που προσφέρει! Την είχα προλάβει στα 119 ευρώ σε προσφορά! Αν την βρείτε κάτω από 130-140 είναι αγορά με κλειστά ματια κατ' εμε!

    4
  • Η οθόνη είναι γενικά καλή σε όλα. Κάτι σημαντικό όμως είναι πως δεν έχει δυνατότητα να μπεί σε βάση με το πρότυπο vesa γιατί δεν έχει από πίσω την δυνατότητα. Επίσης απο την βάση της αφαιρείτε μόνο το στρογγυλό μέρος και όχι η κάθετη-λοξή βάση... οπότε και να χρησιμοποιήσεις αντάπτορα vesa σε ενοχλεί στο γραφείο γιατί βρίσκει και δεν μπορεί να κατέβει χαμηλά αν το χρειάζεσαι. Γενικά είναι μεγάλη οθονη και είναι λογικό να την θέλεις κάπως χαμηλά οπότε το να έχει δυνατότηα για βάση γραφείου ή τοίχου είναι σημαντικό

    4
  • Την έχω μια εβδομάδα, την αγόρασα έναντι 131€. Ο λόγος απόκτησης ήταν ότι ήθελα κάτι ξεκούραστο για τα μάτια, πράγμα που ισχύει. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να με οδηγήσει να τη στείλω πίσω είναι η σύνδεση με το HDMI. Η παραμικρή μετακίνση, έστω κ απειροελάχιστη προκαλεί απώλεια σύνδεσης, οπότε πρέπει να κουνάς το καλώδιο από πίσω ώστε να επανέρθει η εικόνα. Έχω δοκιμάσει 3 καλώδια HDMI, τα 2 αρκετά ποιοτικά με τις χρυσές υποδοχές, αλλά το ίδιο αποτέλεσμα. εν τω μεταξύ αυτό συμβαίνει μόνο όταν είναι σβυστή και την ανοίξεις. Όταν λειτουργεί δεν έχει αυτό το πρόβλημα.

    update: Τελικά ματά από 2 αποστολές η οθόνη αλλάχτηκε με ίδια καινούρια, από τότε κανένα πρόβλημα (2 μήνες)

    FInal Update: Παρουσάισε το ίδο πρόβλημα ΚΑΙ η ΝΕΑ οθόνη. 14.12.21 την πήγα στο σερβις , o τεχνικος επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου έκοψαν πιστωτικό. Κρίμα γιατί κατα τα άλλα ήταν πολύ καλή οθόνη.

    8
  • Την έχω 1 χρόνο για προγραμματισμό,gaming και ταινίες και είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά για τα λεφτά της άξίζει 100%.
    Ειδικά όταν προγραμματίζω δεν επηρεάζει τόσο τα μάτια μου όσο άλλες οθόνες.

    7
  • Δες τα όλα