Την αξιολόγηση αυτή την έκανα στην ίδια συσκευή ΜΕ πληκτρολόγιο και απλά τη μετέφερα εδώ προς ενημέρωση υποψήφιων αγοραστών, η αγορά έγινε τον Απρίλιο του 2018.
ΟΘΟΝΗ.
Η οθόνη του Surface Pro 12.3, είναι ότι καλύτερο έχω δει προσωπικά μέχρι τώρα. (είναι η τέταρτη ταμπλέτα που έχω) έχει ψηλή ανάλυση ( 2736 x 1824, με 267 εικονοστοιχεία ανά ίντσα) με σχήμα 3: 2) αλλά και ψηλή φωτεινότητα.
Με τη ρύθμιση στο 50% καλύπτει τις περισσότερες περιπτώσεις φωτισμού, ακόμη και σε δυνατή ηλιοφάνεια αν βέβαια είσαι στη σκιά.
Έκανα διάφορες δοκιμές, να δω πως φαίνεται από τα πλάγια, πως φαίνεται λοξά από πάνω η από κάτω
Και βέβαια την καλύτερη για μένα δοκιμή, πως φαίνεται όταν έχει ήλιο, αυτό ήταν το πρόβλημα μου με την προηγούμενη (τελευταία) ταμπλέτα που είχα και έψαχνα συνεχώς σημεία με σκιά.
Η δοκιμή έγινε με ισχυρή ηλιοφάνεια και με τις ακτίνες του ήλιου να κτυπάνε άμεσα πάνω στην οθόνη, μπορώ να βλέπω και να διαβάζω άνετα τα πάντα.
Αυτός ήταν άλλωστε και ο κύριος λόγος που μετά από πάρα πολύ έρευνα κατέληξα σ αυτήν την ταμπλέτα.
Σημειώστε πως, όχι απλά ΔΕΝ προσπάθησα να κρύψω τις αντανακλάσεις και το καθρέφτισμα της οθόνης, αλλά επεδίωξα να τις αναδείξω όσο γινόταν καλύτερα.
ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ.
Πολύ καλό! Ειδικά για όσους όπως εγώ, έχουν μεγάλα χέρια, δε μέτρησα τις διαστάσεις των πλήκτρων, όμως έχω την αίσθηση πως πρέπει να είναι σχεδόν σαν του κανονικού πληκτρολογίου, μόνο που είναι λεπτά στο πάχος, κάτι όμως που δε δημιουργεί πρόβλημα κατά την πληκτρολόγηση.
Tα πλήκτρα Caps Lock και Fn, έχουν ενσωματωμένα λεντάκια τα οποία όταν είναι ενεργά ανάβουν.
Η βάση είναι κατασκευασμένη από κράμα μετάλλου και είναι αρκετά σκληρή και συμπαγής, ώστε να μη δημιουργεί πρόβλημα ελαστικότητας η ταλάντωσης κατά τη χρήση, ενώ ταυτόχρονα είναι και αρκετά ελαφριά.
Πολύ ωραία είναι επίσης η αίσθηση αλκαντάρα που είναι ντυμένο το πληκτρολόγιο.
Ένα ακόμη που με άρεσε, είναι η ρυθμιζόμενη σε τρία επίπεδα φωτεινότητα των πλήκτρων, ανάλογα με την επιθυμία του καθενός καθώς και η αυτόματη απενεργοποίηση για οικονομία στην μπαταρία μετά από 20 δευτερόλεπτα.
Φυσικά με το που αγγίζεις ένα πλήκτρο αμέσως τα γράμματα τα σύμβολα και γενικά τα πλήκτρα φωτίζονται.
Επίσης είναι μια πολύ καλή προστασία της οθόνης κατά τη μεταφορά.
Τέλος ζυγίζει μόνο 295 γραμμάρια.
ΜΠΑΤΑΡΙΑ.
Και εδώ η Microsoft κατάφερε και έκανε πολύ καλή δουλειά.
Με χρήση ψαξίματος στο διαδίκτυο και ενδιάμεσα λίγα βίντεο, καταναλώνει την μπαταρία με ρυθμό περίπου 10 ως 12% ανά ώρα. Ανάλογα με τη ρύθμιση της φωτεινότητας.
Η φόρτιση της γίνεται με ρυθμό περίπου 33% ανά ώρα.
Αυτό όμως που με εκνευρίζει και είναι απαράδεκτο για ταμπλέτα τέτοιας τιμής, ποιότητας και ονόματος, είναι, που όταν είναι κλειστή δε μπορείς να δεις, πόσο ακόμη θέλει για να φτάσει η φόρτιση στο 100%, δεν έχει ένδειξη ούτε σε ποσοστά ούτε με κάποιο σύμβολο, όπως έχουν άλλες πολύ φθηνότερες ταμπλέτες, ούτε τίποτα.
Απλά τη συνδέεις στο ρεύμα και υπολογίζεις ανάλογα πόσο άδεια είναι, σε πόσο χρόνο θα γεμίσει.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ.
Δε μπορώ να πω τίποτα αρνητικό γιατί απλά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.
Η συσκευή είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και όλα (διακόπτες και υποδοχές) βρίσκονται σε σωστή θέση.
Ο κάθε γνώστης-χρήστης, καταλαβαίνει αμέσως μόλις πάρει την ταμπλέτα στα χέρια του με η χωρίς πληκτρολόγιο, πως πρόκειται για μια ποιοτική κατασκευή, δίχως τίποτα να τρίζει, να κουνιέται, να έχει κάποια διαφορά στο χρώμα σημείο με σημείο, η οτιδήποτε άλλο.
ΉΧΟΣ.
Και ο ήχος είναι δυνατός και καθαρός, σε όσο θορυβώδες περιβάλλον και αν βρίσκομαι μπορώ να ακούω άνετα αυτά που παίζει η ταμπλέτα. Εννοείται πως δεν αναφέρομαι σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως να δουλεύει δίπλα σου κομπρεσέρ η να είσαι μέσα σε μπαράκι με τη μουσική στο τέρμα.
ΒΑΡΟΣ- ΜΕΓΕΘΟΣ.
Και αυτά από τα δυνατά σημεία της συγκεκριμένης ταμπλέτας, με το βάρος να είναι, στα μόλις 768 γραμμάρια και το μέγεθος ιδανικό για κάποιον που θέλει μια χορταστική-άνετη, οθόνη ψηλής ανάλυσης δίχως το πρόβλημα του βάρους και της μεταφοράς, ειδικά για κάποιον που κινείτε με τα πόδια η με δίκυκλο όπως εγώ.
ΑΣΥΡΜΑΤΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ.
Υποστηρίζει τεχνολογία Bluetooth 4.1 που σημαίνει αυτόματη επανασύνδεση με τις συνδεδεμένες συσκευές, καθώς και ασύρματη διαχείριση μέσω LTE, επίσης υποστηρίζει σύνδεση με πολλαπλές συσκευές ταυτόχρονα.
Φυσικά υποστηρίζει και το διπλό πρωτόκολλο ασύρματου δικτύου WiFi 802.11ac.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ.
Και από αισθητήρες, είναι θα έλεγα πλούσιο αφού έχει αισθητήρες φωτισμού περιβάλλοντος, Επιταχυνσιόμετρο, και Γυροσκόπιο.
ΔΙΑΦΟΡΑ.
Άψογη είναι επίσης η λύση που έδωσε η Microsoft για τη στήριξη της ταμπλέτας με την αβαθμίδωτη ρύθμιση σε όποια θέση θέλει ο χρήστης.
Το ίδιο τέλεια είναι και η λύση με τους μαγνήτες, που χρησιμοποιήθηκε για τη σύνδεση της ταμπλέτας με το πληκτρολόγιο και την πρίζα φόρτισης.
Είναι τόσο ισχυροί!
Με το που πλησιάζεις την ταμπλέτα στο πληκτρολόγιο και πριν προλάβεις να το καταλάβεις μια πραγματικά αόρατη δύναμη κουμπώνει πολύ ισχυρά και με ασφάλεια στη σωστή θέση τα δυο μέρη.
Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του καλωδίου φόρτισης, το οποίο να πω, δεν έχει σωστή και λάθος θέση, συνδέεται όπως να ναι και μάλιστα έχει και ενδεικτικό λαμπάκι, led.
Τελικά ισχύει πως ότι δώσεις θα πάρεις, το πήρα κατά κύριο λόγο για την οθόνη του, όμως είναι πάρα πολύ καλό σε όλα και πλέον έχει αλλάξει τα στάνταρ των απαιτήσεων μου, αυτό το τελευταίο το καταλαβαίνω όταν σπάνια πλέον, πιάνω στα χέρια μου την προηγούμενη ταμπλέτα μου.
9-6-2018
Σήμερα δοκίμασα για πρώτη φορά κλήση μέσω viber και μου έκανε εντύπωση, όχι τόσο από τον ήχο που άκουγα εγώ (ήταν αναμενόμενο να είναι καλός ) όσο για το μικρόφωνο, ρώτησα το συνομιλητή μου πως με ακούει και η απάντηση ήταν πολύ καλά, όπως πάντα, όπως δηλαδή με άκουγε και με το galaxy s8.
το αναφέρω γιατί με τις προηγούμενες ταμπλέτες που είχα, όποτε έκανα αντίστοιχες κλήσεις, πάντα μου έκαναν παράπονα για τον ήχο.
3-10-2020 εξακολουθεί να λειτουργεί άψογα, με εξαίρεση το χρόνο διάρκειας της μπαταρίας που έχει μειωθεί, ανάλογα με τη χρήση σε 4-5 ώρες.
21-09-2023
Η μπαταρία πλέον χρειάζεται αλλαγή και αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα.
Όπου κι αν πήγα για να την αντικαταστήσουν, μου είπαν πως είναι πολύ δύσκολο και πρέπει να πάρω εγώ το βάρος της ευθύνης για την περίπτωση που σπάει η οθόνη.
Στη microsoft το κόστος αλλαγής είναι 550 ευρώ !!!!!!
30-05-2024
Έχω αλλάξει την μπαταρία, και άφησε ένα μικρό κουσούρι, μια σκιά στην οθόνη ,όταν είναι όλη ένα χρώμα, η σκιά όμως χάνεται κατά την προβολή εικόνων η βίντεο και δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.
Το κόστος αλλαγής καλή μπαταρία €70 περαστικά €40, σύνολο €110.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί έχω την ταμπλέτα αυτή πάνω από 6 χρόνια και λειτουργεί άψογα.
Το μόνο κακό είναι που δεν μπορεί να πάρει τα windows 11.