Αφρόλουτρα

Uriage Xemose Huile Lavante Apaisante Λάδι για Ντους με Ceramides για Θρέψη 500ml

Αυτό το λάδι καθαρισμού προστατεύει από την ξηρότητα και καταπραΰνει την αίσθηση κνησμού. Δημιουργεί ανάλαφρο, εξαιρετικά ήπιο αφρό που εξασφαλίζει αμέσως άνεση μακράς διάρκειας στο ξηρό έως πολύ...

Αυτό το λάδι καθαρισμού προστατεύει από την ξηρότητα και καταπραΰνει την αίσθηση κνησμού. Δημιουργεί ανάλαφρο, εξαιρετικά ήπιο αφρό που εξασφαλίζει αμέσως άνεση μακράς διάρκειας στο ξηρό έως πολύ ξηρό δέρμα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Περιοχή Χρήσης Σώμα
  • για Ατοπική Δερματίτιδα
  • Δες τα όλα
16 70
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
2,99 €   μεταφορικά
Τα μεταφορικά καθορίζονται από το κατάστημα, το οποίο αναλαμβάνει και την αποστολή
Από Clio Pharmacy
Λευκωσία, Λευκωσίας
3 τεμάχια
Δες Φροντίδα Σώματος στη σελίδα του Clio Pharmacy

Περιγραφή

Περιγραφή

Αυτό το λάδι καθαρισμού προστατεύει από την ξηρότητα και καταπραΰνει την αίσθηση κνησμού. Δημιουργεί ανάλαφρο, εξαιρετικά ήπιο αφρό που εξασφαλίζει αμέσως άνεση μακράς διάρκειας στο ξηρό έως πολύ ξηρό δέρμα.

Οφέλη

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε γλυκερίνη, σχηματίζει ένα μη λιπαρό προστατευτικό φιλμ που θωρακίζει το δέρμα ενάντια στους εξωτερικούς επιθετικούς παράγοντες.

Εμπουτισμένο με βούτυρο καριτέ, καταπραΰνει και ανακουφίζει από την αίσθηση κνησμού, τραβήγματος και δυσφορίας.

Οδηγίες Χρήσης

Κάντε αφρό σε βρεγμένο δέρμα, ξεβγάλτε, και σκουπίστε απαλά.

Συστατικά

Aqua (Water, Eau) – Glycerin - Hydrogenated Starch Hydrolysate - Sodium Cocoamphoacetate - Peg-7 Glyceryl Cocoate - Sodium Cocoyl Glutamate - Sodium Laureth Sulfate - Sodium Laureth-8 Sulfate - Ceteareth-60 Myristyl Glycol - Polysorbate 20 - Coco-Glucoside - Glyceryl Oleate - Sodium Chloride - Citric Acid - Magnesium Laureth Sulfate - Sodium Oleth Sulfate - Polyquaternium-10 - Magnesium Laureth-8 Sulfate - Peg-75 Shea Butter Glycerides - Magnesium Oleth Sulfate - Sodium Acetate - Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols - Raspberry Seed Oil/Palm Oil Aminopropanediol Esters.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Φύλο
Γυναικείο
Περιοχή Χρήσης
Σώμα
Υφή
Λάδι
Τύπος Επιδερμίδας
Ξηρή
Δράση
Θρέψη, Ενυδάτωση
Σύνθεση
Fragrance-free
για Ατοπική Δερματίτιδα
Ναι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Ποσότητα
500 ml

Συστατικά

Γλυκερίνη
Ναι
Ceramides
Ναι
Βούτυρο Καριτέ
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (35)

Αξιολογήσεις

  1. 28
  2. 5
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Από άλλες χώρες

  • DIMITRA SOT

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό σαπούνι καταπραΰνει από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Δεν το περίμενα. Συνδυαστικά και με κρέμα για ξηροδερμία έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Σταματάει τη φαγούρα της ξηροδερμίας και μαλακώνει τα σημεία με το πρόβλημα.
    Το θέμα είναι πως δεν εξαφανίζει το πρόβλημα. Δεν κάνει θεραπεία απλά το καταπραΰνει. Προσωπικά σε εμένα το πρόβλημα επεκτάθηκε στο χέρι δεν έφυγε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mar.88

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ ως πρώτο βήμα καθαρισμού.Διαλυει τέλεια το μακιγιάζ και αντηλιακό χωρίς να ερεθίζει το δέρμα.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολύ απαλό και αποτελεσματικό καθαριστικό, συμφωνώ με άλλη κριτική ότι είναι μια χαρά για ντεμακιγιάζ, σε μένα με αντιηλιακό και foundation τα αφαιρεί όλα, δε μένει τίποτα, δεν ερεθίζει ούτε ξηραίνει κι επίσης δεν αφήνει φιλμ μετά το ξέπλυμα ώστε να χρειάζεται και δεύτερο καθαριστικό. Για την υπολοιπη οικογένεια που δε μακιγιαρεται δεν το συζητάμε, εξαιρετικό και για τη μικρή μου κόρη που έχει ατομική δερματιτιδα και για τη μεγάλη που έχει μαυρα στίγματα-ακμή. Αφήνει ενυδατωμένο και καθαρό δέρμα χωρίς να κλείνει τους πόρους. Εξαιρετικό, η συσκευασια κρατάει σχεδόν 8 μήνες με χρήση από 2-4 άτομα καθημερινά..

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν έχει ωραίο άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sugarzd
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως ανέφεραν και άλλοι, δεν είναι cleansing oil. Για όσους θέλουν να κάνουν καθεαυτού double cleansing με λάδι και μετά αφρώδεις προιόν μάλλον δεν θα μείνουν ευχαριστημένοι απο αυτό. Αλλά αν είσαι σαν εμένα - τεμπέλα - κάνει πολύ τίμιο double cleansing για ενα απλό καθημερινό μακιγιάζ. Το κάνεις μασάζ με στεγνα χέρια σε στεγνό πρόσπωπο για να αρχίσει να διαλύει το μεικ απ, και μετά με βρεγμένα χέρια για να δημιουργηθεί αφρός, και voila, έχεις κάνει double cleansing με μια εφαρμογη και ενα μόνο προιόν. Η συσκευασία είναι τεράστια θα σας κρατήσει παρα πολύ καιρό οπότε είναι value for money. Είναι πολύ καλό και ως αφρόλουτρο, σε μενα βοήθησε να ηερμήσουν σπυράκια που βγάζω στο στέρνο απο εποχιακη αλλεργία.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Koutsiouba
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για καθαρισμό προσώπου. Δεν είναι ακριβώς έλαιο καθαρισμού, όπως γράφει στην περιγραφή, γιατί κάνει αφρό σε επαφή με τον νερό. Αφαιρεί καλά το μακιγιάζ αλλά όχι την αδιάβροχη μάσκαρα (αφού δεν είναι λάδι.). Δεν τσούζει τα μάτια και αφήνει απαλό το δέρμα μετά τον καθαρισμό.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ στο πρόσωπο για ντεμακιγιαζ. Έχω λιπαρό δέρμα με ακμή. Πράγματα τα αφαιρεί όλα, νιώθεις ένα πρόσωπο απαλό, λείο, καθαρό. Δεν έχει άρωμα και έτσι δεν προκαλεί ερεθισμό, δεν προκαλεί σπυράκια. Το έχω 5 μήνες και είμαι στο μισό μπουκαλι. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athenspar

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ευχάριστη αίσθηση. Αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο. Δεν προκαλεί τσούξιμο ή ερεθισμούς σε επιδερμίδες με ατοπία ή έκζεμα. Πολύ καλό για δέρματα και περιοχές με μεγάλη ευαισθησία. Το χρησιμοποιώ στα παιδιά από πολλή μικρή ηλικία κ είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Σίγουρα για ατοπία χρειάζεται να συνδυαστεί και με ειδική ενυδατική κρέμα για καλύτερο αποτέλεσμα κ ενυδάτωση.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Έχει σχετικά ωραίο άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eli_Natri
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ το χρησιμοποιω πρωί βραδυ στο προσωπο. Αφρίζει, αφαιρει το μακιγιαζ ( εκτος αν ειναι αδιάβροχο,οποτε θα χρειαστούν δύο εφαρμογες). Προσωπικά ειμαι υπερ ευχαριστημένη, δεν ξεραινει το δερμα, αφριζει οσο πρεπει, δεν εχει άρωμα. Απο πολλά άλλα καθαριστικά προσώπου για ξηρό δερμα, ειναι το καλύτερο που εχω βρει μεχρι στιγμής.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TOTOS2007
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οποιος εχει ατοπικη δερματιτιδα σιγουρα εχει δοκιμασει και διαφορες μαρκες, κρεμες ,λαδακια, σπρευ....Σε καθε εναν ,επειδη ημαστε διαφορετικοι, εχει και αλλα αποτελεσματα η εφαρμογη τους. Σε εμας ειχε καλυτερο αποτελεσμα απο αλλες μαρκες. Αλλα ολα αυτα ειναι υποκειμενικα.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kagouras
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι εχει να κανει με ατοπια και καθαριοτητα ειναι μετριο στην αποτελεσματικοτητα στην καθαριοτητα.Λειτουργει σαν λαδακι, δεν νομιζω οτι βελτιωνει κατι σε σχεση με ενα καλο ουδετερο παιδικο αφρολουτρο.Ουτος η αλλος μετα το μπανιο το δερμα με ατοπια χρειαζεται ενυδατικη κρεμα, αλλιως μονο και μονο με το νερο σε ξεραινει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αν εχεις ξηροδερμια δεν κανει τπτ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για πολύ ξηρό δέρμα χρειάζεται συμπληρωματική ενυδάτωση !

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν έχει ωραίο άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ για το πρόσωπο. Πολύ ωραία υφή και μυρωδιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είμαι σίγουρη ότι μου αρέσει η υφή του, σαπουνάδα δεν πολυκάνει, μυρίζει ουδέτερα θα έλεγα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή ενυδάτωση.Αξιζει.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • 0
  • 0
  • 0
  • Πολύ καλό σαπούνι καταπραΰνει από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Δεν το περίμενα. Συνδυαστικά και με κρέμα για ξηροδερμία έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Σταματάει τη φαγούρα της ξηροδερμίας και μαλακώνει τα σημεία με το πρόβλημα.
    Το θέμα είναι πως δεν εξαφανίζει το πρόβλημα. Δεν κάνει θεραπεία απλά το καταπραΰνει. Προσωπικά σε εμένα το πρόβλημα επεκτάθηκε στο χέρι δεν έφυγε.

    0
  • Το χρησιμοποιώ ως πρώτο βήμα καθαρισμού.Διαλυει τέλεια το μακιγιάζ και αντηλιακό χωρίς να ερεθίζει το δέρμα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

431 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αυτό το λάδι καθαρισμού προστατεύει από την ξηρότητα και καταπραΰνει την αίσθηση κνησμού. Δημιουργεί ανάλαφρο, εξαιρετικά ήπιο αφρό που εξασφαλίζει αμέσως άνεση μακράς διάρκειας στο ξηρό έως πολύ ξηρό δέρμα.

Οφέλη

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε γλυκερίνη, σχηματίζει ένα μη λιπαρό προστατευτικό φιλμ που θωρακίζει το δέρμα ενάντια στους εξωτερικούς επιθετικούς παράγοντες.

Εμπουτισμένο με βούτυρο καριτέ, καταπραΰνει και ανακουφίζει από την αίσθηση κνησμού, τραβήγματος και δυσφορίας.

Οδηγίες Χρήσης

Κάντε αφρό σε βρεγμένο δέρμα, ξεβγάλτε, και σκουπίστε απαλά.

Συστατικά

Aqua (Water, Eau) – Glycerin - Hydrogenated Starch Hydrolysate - Sodium Cocoamphoacetate - Peg-7 Glyceryl Cocoate - Sodium Cocoyl Glutamate - Sodium Laureth Sulfate - Sodium Laureth-8 Sulfate - Ceteareth-60 Myristyl Glycol - Polysorbate 20 - Coco-Glucoside - Glyceryl Oleate - Sodium Chloride - Citric Acid - Magnesium Laureth Sulfate - Sodium Oleth Sulfate - Polyquaternium-10 - Magnesium Laureth-8 Sulfate - Peg-75 Shea Butter Glycerides - Magnesium Oleth Sulfate - Sodium Acetate - Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols - Raspberry Seed Oil/Palm Oil Aminopropanediol Esters.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Φύλο
Γυναικείο
Περιοχή Χρήσης
Σώμα
Υφή
Λάδι
Τύπος Επιδερμίδας
Ξηρή
Δράση
Θρέψη, Ενυδάτωση
Σύνθεση
Fragrance-free
για Ατοπική Δερματίτιδα
Ναι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Ποσότητα
500 ml

Συστατικά

Γλυκερίνη
Ναι
Ceramides
Ναι
Βούτυρο Καριτέ
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (35)

  1. 28
  2. 5
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Από άλλες χώρες

  • DIMITRA SOT

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό σαπούνι καταπραΰνει από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Δεν το περίμενα. Συνδυαστικά και με κρέμα για ξηροδερμία έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Σταματάει τη φαγούρα της ξηροδερμίας και μαλακώνει τα σημεία με το πρόβλημα.
    Το θέμα είναι πως δεν εξαφανίζει το πρόβλημα. Δεν κάνει θεραπεία απλά το καταπραΰνει. Προσωπικά σε εμένα το πρόβλημα επεκτάθηκε στο χέρι δεν έφυγε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mar.88

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ ως πρώτο βήμα καθαρισμού.Διαλυει τέλεια το μακιγιάζ και αντηλιακό χωρίς να ερεθίζει το δέρμα.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολύ απαλό και αποτελεσματικό καθαριστικό, συμφωνώ με άλλη κριτική ότι είναι μια χαρά για ντεμακιγιάζ, σε μένα με αντιηλιακό και foundation τα αφαιρεί όλα, δε μένει τίποτα, δεν ερεθίζει ούτε ξηραίνει κι επίσης δεν αφήνει φιλμ μετά το ξέπλυμα ώστε να χρειάζεται και δεύτερο καθαριστικό. Για την υπολοιπη οικογένεια που δε μακιγιαρεται δεν το συζητάμε, εξαιρετικό και για τη μικρή μου κόρη που έχει ατομική δερματιτιδα και για τη μεγάλη που έχει μαυρα στίγματα-ακμή. Αφήνει ενυδατωμένο και καθαρό δέρμα χωρίς να κλείνει τους πόρους. Εξαιρετικό, η συσκευασια κρατάει σχεδόν 8 μήνες με χρήση από 2-4 άτομα καθημερινά..

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν έχει ωραίο άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sugarzd
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως ανέφεραν και άλλοι, δεν είναι cleansing oil. Για όσους θέλουν να κάνουν καθεαυτού double cleansing με λάδι και μετά αφρώδεις προιόν μάλλον δεν θα μείνουν ευχαριστημένοι απο αυτό. Αλλά αν είσαι σαν εμένα - τεμπέλα - κάνει πολύ τίμιο double cleansing για ενα απλό καθημερινό μακιγιάζ. Το κάνεις μασάζ με στεγνα χέρια σε στεγνό πρόσπωπο για να αρχίσει να διαλύει το μεικ απ, και μετά με βρεγμένα χέρια για να δημιουργηθεί αφρός, και voila, έχεις κάνει double cleansing με μια εφαρμογη και ενα μόνο προιόν. Η συσκευασία είναι τεράστια θα σας κρατήσει παρα πολύ καιρό οπότε είναι value for money. Είναι πολύ καλό και ως αφρόλουτρο, σε μενα βοήθησε να ηερμήσουν σπυράκια που βγάζω στο στέρνο απο εποχιακη αλλεργία.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Koutsiouba
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για καθαρισμό προσώπου. Δεν είναι ακριβώς έλαιο καθαρισμού, όπως γράφει στην περιγραφή, γιατί κάνει αφρό σε επαφή με τον νερό. Αφαιρεί καλά το μακιγιάζ αλλά όχι την αδιάβροχη μάσκαρα (αφού δεν είναι λάδι.). Δεν τσούζει τα μάτια και αφήνει απαλό το δέρμα μετά τον καθαρισμό.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ στο πρόσωπο για ντεμακιγιαζ. Έχω λιπαρό δέρμα με ακμή. Πράγματα τα αφαιρεί όλα, νιώθεις ένα πρόσωπο απαλό, λείο, καθαρό. Δεν έχει άρωμα και έτσι δεν προκαλεί ερεθισμό, δεν προκαλεί σπυράκια. Το έχω 5 μήνες και είμαι στο μισό μπουκαλι. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athenspar

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ευχάριστη αίσθηση. Αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο. Δεν προκαλεί τσούξιμο ή ερεθισμούς σε επιδερμίδες με ατοπία ή έκζεμα. Πολύ καλό για δέρματα και περιοχές με μεγάλη ευαισθησία. Το χρησιμοποιώ στα παιδιά από πολλή μικρή ηλικία κ είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Σίγουρα για ατοπία χρειάζεται να συνδυαστεί και με ειδική ενυδατική κρέμα για καλύτερο αποτέλεσμα κ ενυδάτωση.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Έχει σχετικά ωραίο άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eli_Natri
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ το χρησιμοποιω πρωί βραδυ στο προσωπο. Αφρίζει, αφαιρει το μακιγιαζ ( εκτος αν ειναι αδιάβροχο,οποτε θα χρειαστούν δύο εφαρμογες). Προσωπικά ειμαι υπερ ευχαριστημένη, δεν ξεραινει το δερμα, αφριζει οσο πρεπει, δεν εχει άρωμα. Απο πολλά άλλα καθαριστικά προσώπου για ξηρό δερμα, ειναι το καλύτερο που εχω βρει μεχρι στιγμής.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TOTOS2007
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οποιος εχει ατοπικη δερματιτιδα σιγουρα εχει δοκιμασει και διαφορες μαρκες, κρεμες ,λαδακια, σπρευ....Σε καθε εναν ,επειδη ημαστε διαφορετικοι, εχει και αλλα αποτελεσματα η εφαρμογη τους. Σε εμας ειχε καλυτερο αποτελεσμα απο αλλες μαρκες. Αλλα ολα αυτα ειναι υποκειμενικα.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kagouras
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι εχει να κανει με ατοπια και καθαριοτητα ειναι μετριο στην αποτελεσματικοτητα στην καθαριοτητα.Λειτουργει σαν λαδακι, δεν νομιζω οτι βελτιωνει κατι σε σχεση με ενα καλο ουδετερο παιδικο αφρολουτρο.Ουτος η αλλος μετα το μπανιο το δερμα με ατοπια χρειαζεται ενυδατικη κρεμα, αλλιως μονο και μονο με το νερο σε ξεραινει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αν εχεις ξηροδερμια δεν κανει τπτ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για πολύ ξηρό δέρμα χρειάζεται συμπληρωματική ενυδάτωση !

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν έχει ωραίο άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ για το πρόσωπο. Πολύ ωραία υφή και μυρωδιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είμαι σίγουρη ότι μου αρέσει η υφή του, σαπουνάδα δεν πολυκάνει, μυρίζει ουδέτερα θα έλεγα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή ενυδάτωση.Αξιζει.

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραίο άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • 0
  • 0
  • 0
  • Πολύ καλό σαπούνι καταπραΰνει από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Δεν το περίμενα. Συνδυαστικά και με κρέμα για ξηροδερμία έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Σταματάει τη φαγούρα της ξηροδερμίας και μαλακώνει τα σημεία με το πρόβλημα.
    Το θέμα είναι πως δεν εξαφανίζει το πρόβλημα. Δεν κάνει θεραπεία απλά το καταπραΰνει. Προσωπικά σε εμένα το πρόβλημα επεκτάθηκε στο χέρι δεν έφυγε.

    0
  • Το χρησιμοποιώ ως πρώτο βήμα καθαρισμού.Διαλυει τέλεια το μακιγιάζ και αντηλιακό χωρίς να ερεθίζει το δέρμα.

    0
  • Δες τα όλα
16,70 €
2,99 €   μεταφορικά