πολύ απαλό και αποτελεσματικό καθαριστικό, συμφωνώ με άλλη κριτική ότι είναι μια χαρά για ντεμακιγιάζ, σε μένα με αντιηλιακό και foundation τα αφαιρεί όλα, δε μένει τίποτα, δεν ερεθίζει ούτε ξηραίνει κι επίσης δεν αφήνει φιλμ μετά το ξέπλυμα ώστε να χρειάζεται και δεύτερο καθαριστικό. Για την υπολοιπη οικογένεια που δε μακιγιαρεται δεν το συζητάμε, εξαιρετικό και για τη μικρή μου κόρη που έχει ατομική δερματιτιδα και για τη μεγάλη που έχει μαυρα στίγματα-ακμή. Αφήνει ενυδατωμένο και καθαρό δέρμα χωρίς να κλείνει τους πόρους. Εξαιρετικό, η συσκευασια κρατάει σχεδόν 8 μήνες με χρήση από 2-4 άτομα καθημερινά..