Gaming Πληκτρολόγια

Logitech G413 Gaming Μηχανικό Πληκτρολόγιο με Romer-G Tactile διακόπτες και Φωτιζόμενα πλήκτρα (Αγγλικό US)

Μηχανικό πληκτρολόγιο με minimal design, οπίσθιο φωτισμό και 25% πιο γρήγορα πλήκτρα για non-stop gaming!

Μηχανικό πληκτρολόγιο με minimal design, οπίσθιο φωτισμό και 25% πιο γρήγορα πλήκτρα για non-stop gaming!

  • Σύνδεση USB
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 9 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Μηχανικό πληκτρολόγιο με minimal design, οπίσθιο φωτισμό και 25% πιο γρήγορα πλήκτρα για non-stop gaming!

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
Όχι
Είδος
Μηχανικό
Φωτιζόμενα Πλήκτρα
Ναι
RGB Φωτισμός
Όχι
Μέγεθος
Full Size
Διακόπτες
Romer-G Tactile
Συμπεριφορά Διακοπτών
Tactile
Extra
USB Hub
Γλώσσα Πληκτρολογίου
Αγγλικά US

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Όχι
Σύνδεση
USB

Γενικά Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (151)

Αξιολογήσεις

  1. 70
  2. 16
  3. 18
  4. 24
  5. 23
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μήκος καλωδίου
  • Απόκριση
  • Αίσθηση πλήκτρων
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καθαρισμός
  • Μέτριος θόρυβος

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Dimitris_Lazogas
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό στην αίσθηση, ωραίος φωτισμός όχι υπερβολικός, βολική θύρα usb από πίσω...

    γιατί 2 αστέρια ; γιατί σε περίοδο που έλειπα εκτεταμένο διάστημα από το σπίτι και το πληκτρολόγιο ήταν αχρησιμοποίητο, σταδιακά άρχισε να τα παίζει και να διπλοπατιώνται ή να μην πατιώνται συγκεκριμένα κουμπιά ( πχ το 7 απο το numpad, το πίσω βελάκι κλπ). όσο περνάει ο καιρός νομίζω πως χάνουν την απόκρισή τους κι άλλα πλήκτρα. για την τιμή και για την θεωρητική κατασκευή του, απαράδεκτο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris.skountis
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε 2 χρόνια βγήκε off. Σπάσανε 4-5 πλήκτρα και δεν μπορούν και να αντικατασταθούν, αφού τα 'δοντάκια' έσπασαν και έμειναν μέσα. Η χρήση που έκανα ήταν πολύ ήπια και δεν περιελάμβανε gaming, συνεχές πάτημα πλήκτρων κλπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lucasvmatrix

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από ένα χρόνο χρήσης:
    Έχει τα πιο ευχάριστα πλήκτρα από όσα πληκτρολόγια έχω δοκιμάσει.
    Είναι φοβερό για να γράφεις αλλά είναι και εκνευριστικό το ότι γίνονται διπλοπατήματα.
    Σε χρήση gaming είναι σούπερ και δεν έχω καταλάβει ποτέ διπλοπάτημα.
    Επειδή γράφω αρκετά και γρήγορα και με ενοχλούν τα διπλοπατήματα που κάνει το έχω μόνο για παιχνίδια.
    Είναι γενικά τίμιο αλλά θέλει πολύ συχνό καθάρισμα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ruskybias
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχει το κλασικο προβλημα που διπλοπατιουνται η δεν λειτουργουν τα πληκτρα, κατα τα αλλα ειναι ενταξη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AkisVantarakis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία η αίσθηση. Ο λόγος που έβαλα 3 αστέρια είναι λόγο του γεγονότος ότι τα caps σπάνε εύκολα με τον χρόνο από τα switch και η μόνη λύση είναι είτε να πετάγονται από μόνα τους ή να τα κολλήσετε κόλλα σαν last resort.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanos_giam
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κρίμα και ήταν ωραίο πληκτρολόγιο, μου άρεσε πολύ η αίσθηση του κλικ... Κι εμένα μετά από 3 χρόνια άρχισε να κάνει αυτο που λενε κι άλλοι χρήστες, κάποια κουμπιά διπλοπατιόντουσαν και κάποια δεν πατιοντουσαν καν. Δεν λειτουργεί πχ το αριστερό βελάκι, που δεν είχε καθόλου χρήση.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cosniko
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Chattering (διπλό πάτημα η καθόλου απόκριση) σε 3 πλήκτρα μετά απο μικρή gaming χρήση και όχι στα πλήκτρα που έγιναν chatter. Η μέτρηση έγινε με ειδικό software. Αγοράστηκε στις 24/9/2021.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alaruensscout
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To πληκτρολόγιο μετά απο τέσσερα χρόνια άρχισε να κάνει double click στο ctrl και space (όπως και φαίνεται στο κείμενο μου).Βέβαια αυτό είναι μετά απο καθημερινή πολύωρη χρήση εργασίας, σχολής και gaming, πράγμα που το καθιστά επιρρεπές σε βλάβες. Οστώσο δεν υπήρχες κάποιο πρόβλημα με κουμπιά να φεύγουν, να πετάγονται, κλπ.
    Ευχάριστο σε gaming, typing, ψηλό profile, αρκετά καλή και χρήσιμη η προσθήκη usb στο πίσω κομμάτι του πληκτρολογίου, καλές αποκρίσεις
    Ακούγεται το βράδυ, αλλά δεν είναι clicky.
    Ο φωτισμός είναι πολύ καλός, διακριτικός, δεν έχει RGB.
    Ο καθαρισμός, δεν είναι και ο πιο εύκολος

    Για τα 80€ που το αγόρασα το 2020 ήταν μια αξιοπρεπή κατασκευή. Αν καταφέρω να λύσω το θέμα του double click θα ενημερώσω.

    Ενημέρωση 25/1/2024
    Το double click "επιρρεάζει" και άλλα κουμπιά, π.χ το numpad το οποίο δεν δέχεται καθημερινή βαριά χρήση, δεν έχει να κάνει με τα κύρια κουμπιά που χρησιμοποιούντε.

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από σχεδόν 4 χρόνια χρήσης μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος (είχε αγοραστεί περίπου 75€) και θεωρώ πως άξιζε τα λεφτά του . Αν εξαιρέσω τον σχετικά δύσκολο καθαρισμό του μου φάνηκε πολύ βολικό, όμως πρόσφατα 1 2 κουμπιά ξεκίνησαν να ξεκουμπωνουν οπότε ήρθε η ώρα να αλλαχθεί

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν λέω καλό πληκτρολόγιο ωραία αίσθηση και ήχος,αλλά μου εμφάνισε θέματακια και με ήπια χρήση

    πέρα ότι από ένα σημείο και μετά και ενώ καθαρίζοταν συχνά άρχισαν μερικά πλήκτρα να διπλόπατανε μόνα τους,αλλά και να ξεκολλάνε,απαράδεκτο,δυστηχως το ένα τα έπαιξε τελείως σε φάση να πρέπει να το ανοίξω μέχρι μέσα και να το πατένταρω,στα χρήματα του πράγμα απαράδεκτο!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ssakos
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    double click / click not register στο 50% απο τα πλήκτρα μετα απο 1 χρόνο λειτουργίας. προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο να φανούν τέτοιου είδους προϊόντα στα χέρια καταναλωτών.κακής ποιότητας..

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bstrdvi
    2
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όσο δουλεύει έχει καλή αίσθηση κ απόκριση. όσο δουλεύει. Έχω πάρει δύο, στο πρώτο σταμάτησαν να δουλεύουν κάποια πλήκτρα, εντός εγγύησης, κ έγινε άμεση αντικατάσταση. στο δεύτερο ξαφνικά σταμάτησαν πάλι να δουλεύουν κάποια πλήκτρα αλλά είναι τώρα εκτός. Δεν αξίζει τα λεφτά του, δυστυχώς αν κ είμαι φαν της logitech, με αυτό το πληκτρολόγιο απέτυχε.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ipariah
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά από ενάμιση χρόνο άρχισε να κάνει ότι λένε και οι υπόλοιποι χρήστες. κάποια κουμπιά δε πατούσαν , να είσαι σε fight να θες να πατήσεις shift να τρέξεις και να μην ανταποκρίνεται. και όχι μόνο το shift και αλλά κουμπιά, πατούσα κωδικούς που δε φαίνεται τι γράφεις και έμπαιναν λάθος , αλλά δε πατούσαν αλλά πατούσαν δίπλα τριπλά . γενικά έχει θέματα σα πληκτρολόγιο. ευτυχώς ήμουν μέσα στην εγγύηση, δύο χρόνια δίνει η Logitech , το πήγα στο κατάστημα το οποίο το αγόρασα και μου έδωσαν πιστωτικο πόσο όσο το αγόρασα για να πάρω άλλο . καταλλα ένα αρκετά καλό πληκτρολόγιο για gaming . γενικά να το αποφύγετε.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Erotokritos_Avramidis
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω σχεδον 2 χρονια ... τα κουμπια πατιουνται 2-3 φορες ... το cntrl δεν πατιεται καν μερικες φορες ...

    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Antonopoulos84
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε λιγότερο από 1 χρόνο χρήσης το p και το t με ένα πάτημα γράφουν 2 γράμματα. Ακόμα τρώει κάτι σκαλώματα ώρες ώρες και είναι σαν να μένει κάποιο πλήκτρο πατημένο.

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ShisuiIsHere
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως και το χειρότερο πληκτρολόγιο που μπορείς να πάρεις με αυτά τα λεφτά. Υπερβολικά κακά switches τα οποία χαλάνε πανευκολα, αυτό το πληκτρολόγιο θα έπρεπε να κάνει το πολύ 30-40 ευρώ και όχι 70-80 ευρώ, έχει τα χειρότερα switches σε σύγκριση με όλα τα πληκτρολόγια στην τιμή του 1000 φορές να αγοράσεις το motospeed ck108 για 50 ευρώ παρά αυτό το πράγμα που ονόμασαν "budget keyboard"

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pkasid
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς όπως αναφέρεται και από άλλους μετά τα τρία χρόνια ήπιας χρήσης, άρχισε τα παλαβά του, δηλαδή είτε δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που πληκτρολογείς είτε το είσαγει διπλά και τριπλά. Δεν θα το πρότεινα!!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theo_Pot
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετα απο 2 χρονια αρκετα 'key caps'' ειχαν σπασμενα τα ''ποδαρακια΄΄ που κουμπώνουν , μετα καποια κουμπια εγραφαν 2πλα και μερικά ποτε καθολου και ποτε διπλα ... απογοητευση , μερικες φορες για να γραψω ΜΙΑ λεξη χρειαστηκα 1 λεπτό !

    Για οσους η ακιδα εχει σπασει μεσα , παρτε βελονα λεπτη , καψτε την ακρη και οταν πυρωσει , καρφωστε στην σπαμενη ακιδα την βελονα , οχι τερμα μεσα , μεχρι να τσιμπησει , αφηστε για λιγο για λιγα δευτερολεπτα να κρυωσει με την βελονα καρφωμενη , μετα τραβηξτε και η βελονα θα βγει με την κομματι που εμεινε μεσα ...εαν αποτυχει , επαναλαβετε την διαδικασια

    υ.σ : ποτε ξανα Romer G Omrron..!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggelis_Koumpagiotis
    2
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακριά από αυτό το Keyboard.
    Φαίνεται καλό, ωστόσο, εντός βδομάδας (χωρίς κακή μεταχείριση) τα 2 control έσπασαν και δεν ξαναμπαίνουν.
    Μπορείτε να βρείτε ΠΟΛΥ καλύτερα keyboards ακόμα και με λιγότερα λεφτά. Μακριά.

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • constantine#
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χαλια μαύρα. Τα πλήκτρα που δουλεύω πολύ αρχίσαν να φεύγουν και να σπανε τα πλαστικά τους και κάποια αλλα δεν ακούν με τίποτα. Με το ζόρι άντεξε κανα 6μηνο.

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • glarobats
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θυμάστε τα παλιά πληκτρολόγια της Microsoft?
    Κάποτε από τα νεύρα μου το είχα κοπανήσει τόσο πολύ, μα τόσο πολύ που νόμιζα ότι δεν θα μείνει τπτ. Παρόλα αυτά άντεξε για πολλά χρόνια ακόμα.
    Fast forward πολλά χρόνια μετά… καθαρίζω τον σατανά με ισοπροπυλική αλκοόλη και οδοντόβουρτσα. Το γυρνάω ανάποδα να πέσουν τπτ σκουπιδακια και αντί αυτού πέφτουν 5-6 πλήκτρα, σπασμένα!!!!!

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • turboxnvidia
    1
    9 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μαγκες τα πλκτρα μετα απο 1 χρονο χχρησης πατιουνται 2 φορες . οτι χχειροτερο μακρια δεν αξιζει σε σχχεση με τα μοτοσπιντ που ειναι σκυλια !!

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tkejd
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω μαζί με ένα g305 Bluetooth. Είναι καταπληκτικό και τελεια η κατασκευή.το σκέφτηκα πολύ χωρίς λόγο, σκεφτόμουν για Razer αλλά τελικά η logitech είναι απλά τέλεια! Μην το σκεφτείτε άλλο απλά πάρτε το.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takispagiatis
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένο τέλος Οκτώβρη του 2021. Με μέτρια χρήση από παιδί, άρχισαν να κολλάνε κάποια κουμπιά (shift και Space για αρχή). Βγάζοντας ταγια να δω τι συμβαίνει διαπιστώνω οτι τα πλαστικά καπάκια στην κάτω πλευρά κουμπώνουν στο κουμπί με πολύ λεπτές προεξοχές οι οποίες σπάνε εύκολα και μένουν πάνω στο κουμπί.
    Κάποιες από τις προεξοχές πέφτουν μέσα στο κουμπί με αποτέλεσμα να κολλάει. Από τη στιγμή που θα βγει το σπασμένο καπάκι προφανώς και δεν μπορεί να ξανακουμπώσει.
    3 μήνες μετά έχω 2 σπασμένα καπάκια και 3 ακόμα που κολλάνε και δεν τολμάω να τα σηκώσω γιατί ξέρω το αποτέλεσμα.
    Ανταλλακτικά δεν υπάρχουν στην αγορά. Αυτό ούτε σε φτηνό πληκτρολόγιο της σειράς...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreasfoteas
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραιο, αλλα στους 3 μηνες χαλασε το πρώτο πλήκτρο... πλήκτρο που δεν χρησιμοποιείται και συνέχεια (των windows). Παει για επισκευή και βλέπουμε..

    Ενημέρωση:
    Τελικά πήρα τα λεφτά μου πίσω... και πήρα το mx keys από logitech... Ότι καλύτερο έχω κανει σε επιλογή πληκτρολογίου

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1451
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που το αγόρασα. Το ρ άρχισε να πατιέται διπλά, το αριστερό shift δεν δουλεύει πάντα.
    Απαράδεκτο πληκτρολόγιο.

    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό στην αίσθηση, ωραίος φωτισμός όχι υπερβολικός, βολική θύρα usb από πίσω...

    γιατί 2 αστέρια ; γιατί σε περίοδο που έλειπα εκτεταμένο διάστημα από το σπίτι και το πληκτρολόγιο ήταν αχρησιμοποίητο, σταδιακά άρχισε να τα παίζει και να διπλοπατιώνται ή να μην πατιώνται συγκεκριμένα κουμπιά ( πχ το 7 απο το numpad, το πίσω βελάκι κλπ). όσο περνάει ο καιρός νομίζω πως χάνουν την απόκρισή τους κι άλλα πλήκτρα. για την τιμή και για την θεωρητική κατασκευή του, απαράδεκτο.

    1
  • Σε 2 χρόνια βγήκε off. Σπάσανε 4-5 πλήκτρα και δεν μπορούν και να αντικατασταθούν, αφού τα 'δοντάκια' έσπασαν και έμειναν μέσα. Η χρήση που έκανα ήταν πολύ ήπια και δεν περιελάμβανε gaming, συνεχές πάτημα πλήκτρων κλπ

    3
  • Μετά από ένα χρόνο χρήσης:
    Έχει τα πιο ευχάριστα πλήκτρα από όσα πληκτρολόγια έχω δοκιμάσει.
    Είναι φοβερό για να γράφεις αλλά είναι και εκνευριστικό το ότι γίνονται διπλοπατήματα.
    Σε χρήση gaming είναι σούπερ και δεν έχω καταλάβει ποτέ διπλοπάτημα.
    Επειδή γράφω αρκετά και γρήγορα και με ενοχλούν τα διπλοπατήματα που κάνει το έχω μόνο για παιχνίδια.
    Είναι γενικά τίμιο αλλά θέλει πολύ συχνό καθάρισμα.

    0
  • Εχει το κλασικο προβλημα που διπλοπατιουνται η δεν λειτουργουν τα πληκτρα, κατα τα αλλα ειναι ενταξη.

    1
  • Πολύ ωραία η αίσθηση. Ο λόγος που έβαλα 3 αστέρια είναι λόγο του γεγονότος ότι τα caps σπάνε εύκολα με τον χρόνο από τα switch και η μόνη λύση είναι είτε να πετάγονται από μόνα τους ή να τα κολλήσετε κόλλα σαν last resort.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (16)

Ερωτήσεις

321 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Spilios_Sklikas

Ύψος: 132 mm
Πλάτος: 445 mm
Βάθος: 34 mm
Βάρος χωρίς το καλώδιο): 1.105 g
Καλώδιο: 1,8 m

gkapsis

Γνωρίζει κάποιος να μου πει γιατί το πληκτρολόγιο γέρνει πατώντας τα πλήκτρα κάτω αριστερά;Νόμιζα ότι ήταν ελαττωματικό.Αλλά όταν το πήγα στο κατάστημα ο υπάλληλος άνοιξε ένα άλλο κι είχε την ίδια συμπεριφορά.

BlanketBurrito

Φαντάζομαι πρόκειται για κάποια παρτίδα...? Εγω έχω το silver και έχει και ο αδερφός μου ακριβώς το ίδιο και δεν έχει κανένας μας αυτό το πρόβλημα...

Panagiota_Mpalta

να ρωτήσω έχει και ελληνικά γράμματα στα πλήκτρα. Αν όχι αν ξέρει κάποιος κανένα άλλο να μου προτείνει.

Δες όλες τις ερωτήσεις (16)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μηχανικό πληκτρολόγιο με minimal design, οπίσθιο φωτισμό και 25% πιο γρήγορα πλήκτρα για non-stop gaming!

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
Όχι
Είδος
Μηχανικό
Φωτιζόμενα Πλήκτρα
Ναι
RGB Φωτισμός
Όχι
Μέγεθος
Full Size
Διακόπτες
Romer-G Tactile
Συμπεριφορά Διακοπτών
Tactile
Extra
USB Hub
Γλώσσα Πληκτρολογίου
Αγγλικά US

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Όχι
Σύνδεση
USB

Γενικά Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (151)

  1. 70
  2. 16
  3. 18
  4. 24
  5. 23
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μήκος καλωδίου
  • Απόκριση
  • Αίσθηση πλήκτρων
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καθαρισμός
  • Μέτριος θόρυβος

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Dimitris_Lazogas
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό στην αίσθηση, ωραίος φωτισμός όχι υπερβολικός, βολική θύρα usb από πίσω...

    γιατί 2 αστέρια ; γιατί σε περίοδο που έλειπα εκτεταμένο διάστημα από το σπίτι και το πληκτρολόγιο ήταν αχρησιμοποίητο, σταδιακά άρχισε να τα παίζει και να διπλοπατιώνται ή να μην πατιώνται συγκεκριμένα κουμπιά ( πχ το 7 απο το numpad, το πίσω βελάκι κλπ). όσο περνάει ο καιρός νομίζω πως χάνουν την απόκρισή τους κι άλλα πλήκτρα. για την τιμή και για την θεωρητική κατασκευή του, απαράδεκτο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris.skountis
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε 2 χρόνια βγήκε off. Σπάσανε 4-5 πλήκτρα και δεν μπορούν και να αντικατασταθούν, αφού τα 'δοντάκια' έσπασαν και έμειναν μέσα. Η χρήση που έκανα ήταν πολύ ήπια και δεν περιελάμβανε gaming, συνεχές πάτημα πλήκτρων κλπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lucasvmatrix

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από ένα χρόνο χρήσης:
    Έχει τα πιο ευχάριστα πλήκτρα από όσα πληκτρολόγια έχω δοκιμάσει.
    Είναι φοβερό για να γράφεις αλλά είναι και εκνευριστικό το ότι γίνονται διπλοπατήματα.
    Σε χρήση gaming είναι σούπερ και δεν έχω καταλάβει ποτέ διπλοπάτημα.
    Επειδή γράφω αρκετά και γρήγορα και με ενοχλούν τα διπλοπατήματα που κάνει το έχω μόνο για παιχνίδια.
    Είναι γενικά τίμιο αλλά θέλει πολύ συχνό καθάρισμα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ruskybias
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχει το κλασικο προβλημα που διπλοπατιουνται η δεν λειτουργουν τα πληκτρα, κατα τα αλλα ειναι ενταξη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AkisVantarakis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία η αίσθηση. Ο λόγος που έβαλα 3 αστέρια είναι λόγο του γεγονότος ότι τα caps σπάνε εύκολα με τον χρόνο από τα switch και η μόνη λύση είναι είτε να πετάγονται από μόνα τους ή να τα κολλήσετε κόλλα σαν last resort.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanos_giam
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κρίμα και ήταν ωραίο πληκτρολόγιο, μου άρεσε πολύ η αίσθηση του κλικ... Κι εμένα μετά από 3 χρόνια άρχισε να κάνει αυτο που λενε κι άλλοι χρήστες, κάποια κουμπιά διπλοπατιόντουσαν και κάποια δεν πατιοντουσαν καν. Δεν λειτουργεί πχ το αριστερό βελάκι, που δεν είχε καθόλου χρήση.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cosniko
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Chattering (διπλό πάτημα η καθόλου απόκριση) σε 3 πλήκτρα μετά απο μικρή gaming χρήση και όχι στα πλήκτρα που έγιναν chatter. Η μέτρηση έγινε με ειδικό software. Αγοράστηκε στις 24/9/2021.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alaruensscout
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To πληκτρολόγιο μετά απο τέσσερα χρόνια άρχισε να κάνει double click στο ctrl και space (όπως και φαίνεται στο κείμενο μου).Βέβαια αυτό είναι μετά απο καθημερινή πολύωρη χρήση εργασίας, σχολής και gaming, πράγμα που το καθιστά επιρρεπές σε βλάβες. Οστώσο δεν υπήρχες κάποιο πρόβλημα με κουμπιά να φεύγουν, να πετάγονται, κλπ.
    Ευχάριστο σε gaming, typing, ψηλό profile, αρκετά καλή και χρήσιμη η προσθήκη usb στο πίσω κομμάτι του πληκτρολογίου, καλές αποκρίσεις
    Ακούγεται το βράδυ, αλλά δεν είναι clicky.
    Ο φωτισμός είναι πολύ καλός, διακριτικός, δεν έχει RGB.
    Ο καθαρισμός, δεν είναι και ο πιο εύκολος

    Για τα 80€ που το αγόρασα το 2020 ήταν μια αξιοπρεπή κατασκευή. Αν καταφέρω να λύσω το θέμα του double click θα ενημερώσω.

    Ενημέρωση 25/1/2024
    Το double click "επιρρεάζει" και άλλα κουμπιά, π.χ το numpad το οποίο δεν δέχεται καθημερινή βαριά χρήση, δεν έχει να κάνει με τα κύρια κουμπιά που χρησιμοποιούντε.

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από σχεδόν 4 χρόνια χρήσης μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος (είχε αγοραστεί περίπου 75€) και θεωρώ πως άξιζε τα λεφτά του . Αν εξαιρέσω τον σχετικά δύσκολο καθαρισμό του μου φάνηκε πολύ βολικό, όμως πρόσφατα 1 2 κουμπιά ξεκίνησαν να ξεκουμπωνουν οπότε ήρθε η ώρα να αλλαχθεί

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν λέω καλό πληκτρολόγιο ωραία αίσθηση και ήχος,αλλά μου εμφάνισε θέματακια και με ήπια χρήση

    πέρα ότι από ένα σημείο και μετά και ενώ καθαρίζοταν συχνά άρχισαν μερικά πλήκτρα να διπλόπατανε μόνα τους,αλλά και να ξεκολλάνε,απαράδεκτο,δυστηχως το ένα τα έπαιξε τελείως σε φάση να πρέπει να το ανοίξω μέχρι μέσα και να το πατένταρω,στα χρήματα του πράγμα απαράδεκτο!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ssakos
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    double click / click not register στο 50% απο τα πλήκτρα μετα απο 1 χρόνο λειτουργίας. προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο να φανούν τέτοιου είδους προϊόντα στα χέρια καταναλωτών.κακής ποιότητας..

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bstrdvi
    2
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όσο δουλεύει έχει καλή αίσθηση κ απόκριση. όσο δουλεύει. Έχω πάρει δύο, στο πρώτο σταμάτησαν να δουλεύουν κάποια πλήκτρα, εντός εγγύησης, κ έγινε άμεση αντικατάσταση. στο δεύτερο ξαφνικά σταμάτησαν πάλι να δουλεύουν κάποια πλήκτρα αλλά είναι τώρα εκτός. Δεν αξίζει τα λεφτά του, δυστυχώς αν κ είμαι φαν της logitech, με αυτό το πληκτρολόγιο απέτυχε.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ipariah
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά από ενάμιση χρόνο άρχισε να κάνει ότι λένε και οι υπόλοιποι χρήστες. κάποια κουμπιά δε πατούσαν , να είσαι σε fight να θες να πατήσεις shift να τρέξεις και να μην ανταποκρίνεται. και όχι μόνο το shift και αλλά κουμπιά, πατούσα κωδικούς που δε φαίνεται τι γράφεις και έμπαιναν λάθος , αλλά δε πατούσαν αλλά πατούσαν δίπλα τριπλά . γενικά έχει θέματα σα πληκτρολόγιο. ευτυχώς ήμουν μέσα στην εγγύηση, δύο χρόνια δίνει η Logitech , το πήγα στο κατάστημα το οποίο το αγόρασα και μου έδωσαν πιστωτικο πόσο όσο το αγόρασα για να πάρω άλλο . καταλλα ένα αρκετά καλό πληκτρολόγιο για gaming . γενικά να το αποφύγετε.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Erotokritos_Avramidis
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω σχεδον 2 χρονια ... τα κουμπια πατιουνται 2-3 φορες ... το cntrl δεν πατιεται καν μερικες φορες ...

    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Antonopoulos84
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε λιγότερο από 1 χρόνο χρήσης το p και το t με ένα πάτημα γράφουν 2 γράμματα. Ακόμα τρώει κάτι σκαλώματα ώρες ώρες και είναι σαν να μένει κάποιο πλήκτρο πατημένο.

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ShisuiIsHere
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως και το χειρότερο πληκτρολόγιο που μπορείς να πάρεις με αυτά τα λεφτά. Υπερβολικά κακά switches τα οποία χαλάνε πανευκολα, αυτό το πληκτρολόγιο θα έπρεπε να κάνει το πολύ 30-40 ευρώ και όχι 70-80 ευρώ, έχει τα χειρότερα switches σε σύγκριση με όλα τα πληκτρολόγια στην τιμή του 1000 φορές να αγοράσεις το motospeed ck108 για 50 ευρώ παρά αυτό το πράγμα που ονόμασαν "budget keyboard"

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pkasid
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς όπως αναφέρεται και από άλλους μετά τα τρία χρόνια ήπιας χρήσης, άρχισε τα παλαβά του, δηλαδή είτε δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που πληκτρολογείς είτε το είσαγει διπλά και τριπλά. Δεν θα το πρότεινα!!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theo_Pot
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετα απο 2 χρονια αρκετα 'key caps'' ειχαν σπασμενα τα ''ποδαρακια΄΄ που κουμπώνουν , μετα καποια κουμπια εγραφαν 2πλα και μερικά ποτε καθολου και ποτε διπλα ... απογοητευση , μερικες φορες για να γραψω ΜΙΑ λεξη χρειαστηκα 1 λεπτό !

    Για οσους η ακιδα εχει σπασει μεσα , παρτε βελονα λεπτη , καψτε την ακρη και οταν πυρωσει , καρφωστε στην σπαμενη ακιδα την βελονα , οχι τερμα μεσα , μεχρι να τσιμπησει , αφηστε για λιγο για λιγα δευτερολεπτα να κρυωσει με την βελονα καρφωμενη , μετα τραβηξτε και η βελονα θα βγει με την κομματι που εμεινε μεσα ...εαν αποτυχει , επαναλαβετε την διαδικασια

    υ.σ : ποτε ξανα Romer G Omrron..!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggelis_Koumpagiotis
    2
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακριά από αυτό το Keyboard.
    Φαίνεται καλό, ωστόσο, εντός βδομάδας (χωρίς κακή μεταχείριση) τα 2 control έσπασαν και δεν ξαναμπαίνουν.
    Μπορείτε να βρείτε ΠΟΛΥ καλύτερα keyboards ακόμα και με λιγότερα λεφτά. Μακριά.

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • constantine#
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χαλια μαύρα. Τα πλήκτρα που δουλεύω πολύ αρχίσαν να φεύγουν και να σπανε τα πλαστικά τους και κάποια αλλα δεν ακούν με τίποτα. Με το ζόρι άντεξε κανα 6μηνο.

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • glarobats
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θυμάστε τα παλιά πληκτρολόγια της Microsoft?
    Κάποτε από τα νεύρα μου το είχα κοπανήσει τόσο πολύ, μα τόσο πολύ που νόμιζα ότι δεν θα μείνει τπτ. Παρόλα αυτά άντεξε για πολλά χρόνια ακόμα.
    Fast forward πολλά χρόνια μετά… καθαρίζω τον σατανά με ισοπροπυλική αλκοόλη και οδοντόβουρτσα. Το γυρνάω ανάποδα να πέσουν τπτ σκουπιδακια και αντί αυτού πέφτουν 5-6 πλήκτρα, σπασμένα!!!!!

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • turboxnvidia
    1
    9 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μαγκες τα πλκτρα μετα απο 1 χρονο χχρησης πατιουνται 2 φορες . οτι χχειροτερο μακρια δεν αξιζει σε σχχεση με τα μοτοσπιντ που ειναι σκυλια !!

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tkejd
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω μαζί με ένα g305 Bluetooth. Είναι καταπληκτικό και τελεια η κατασκευή.το σκέφτηκα πολύ χωρίς λόγο, σκεφτόμουν για Razer αλλά τελικά η logitech είναι απλά τέλεια! Μην το σκεφτείτε άλλο απλά πάρτε το.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takispagiatis
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένο τέλος Οκτώβρη του 2021. Με μέτρια χρήση από παιδί, άρχισαν να κολλάνε κάποια κουμπιά (shift και Space για αρχή). Βγάζοντας ταγια να δω τι συμβαίνει διαπιστώνω οτι τα πλαστικά καπάκια στην κάτω πλευρά κουμπώνουν στο κουμπί με πολύ λεπτές προεξοχές οι οποίες σπάνε εύκολα και μένουν πάνω στο κουμπί.
    Κάποιες από τις προεξοχές πέφτουν μέσα στο κουμπί με αποτέλεσμα να κολλάει. Από τη στιγμή που θα βγει το σπασμένο καπάκι προφανώς και δεν μπορεί να ξανακουμπώσει.
    3 μήνες μετά έχω 2 σπασμένα καπάκια και 3 ακόμα που κολλάνε και δεν τολμάω να τα σηκώσω γιατί ξέρω το αποτέλεσμα.
    Ανταλλακτικά δεν υπάρχουν στην αγορά. Αυτό ούτε σε φτηνό πληκτρολόγιο της σειράς...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreasfoteas
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραιο, αλλα στους 3 μηνες χαλασε το πρώτο πλήκτρο... πλήκτρο που δεν χρησιμοποιείται και συνέχεια (των windows). Παει για επισκευή και βλέπουμε..

    Ενημέρωση:
    Τελικά πήρα τα λεφτά μου πίσω... και πήρα το mx keys από logitech... Ότι καλύτερο έχω κανει σε επιλογή πληκτρολογίου

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1451
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που το αγόρασα. Το ρ άρχισε να πατιέται διπλά, το αριστερό shift δεν δουλεύει πάντα.
    Απαράδεκτο πληκτρολόγιο.

    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό στην αίσθηση, ωραίος φωτισμός όχι υπερβολικός, βολική θύρα usb από πίσω...

    γιατί 2 αστέρια ; γιατί σε περίοδο που έλειπα εκτεταμένο διάστημα από το σπίτι και το πληκτρολόγιο ήταν αχρησιμοποίητο, σταδιακά άρχισε να τα παίζει και να διπλοπατιώνται ή να μην πατιώνται συγκεκριμένα κουμπιά ( πχ το 7 απο το numpad, το πίσω βελάκι κλπ). όσο περνάει ο καιρός νομίζω πως χάνουν την απόκρισή τους κι άλλα πλήκτρα. για την τιμή και για την θεωρητική κατασκευή του, απαράδεκτο.

    1
  • Σε 2 χρόνια βγήκε off. Σπάσανε 4-5 πλήκτρα και δεν μπορούν και να αντικατασταθούν, αφού τα 'δοντάκια' έσπασαν και έμειναν μέσα. Η χρήση που έκανα ήταν πολύ ήπια και δεν περιελάμβανε gaming, συνεχές πάτημα πλήκτρων κλπ

    3
  • Μετά από ένα χρόνο χρήσης:
    Έχει τα πιο ευχάριστα πλήκτρα από όσα πληκτρολόγια έχω δοκιμάσει.
    Είναι φοβερό για να γράφεις αλλά είναι και εκνευριστικό το ότι γίνονται διπλοπατήματα.
    Σε χρήση gaming είναι σούπερ και δεν έχω καταλάβει ποτέ διπλοπάτημα.
    Επειδή γράφω αρκετά και γρήγορα και με ενοχλούν τα διπλοπατήματα που κάνει το έχω μόνο για παιχνίδια.
    Είναι γενικά τίμιο αλλά θέλει πολύ συχνό καθάρισμα.

    0
  • Εχει το κλασικο προβλημα που διπλοπατιουνται η δεν λειτουργουν τα πληκτρα, κατα τα αλλα ειναι ενταξη.

    1
  • Πολύ ωραία η αίσθηση. Ο λόγος που έβαλα 3 αστέρια είναι λόγο του γεγονότος ότι τα caps σπάνε εύκολα με τον χρόνο από τα switch και η μόνη λύση είναι είτε να πετάγονται από μόνα τους ή να τα κολλήσετε κόλλα σαν last resort.

    1
  • Δες τα όλα