Αν και αργά, ελπίζω να είναι χρήσιμη η απάντησή μου. Στις περιπτώσεις που υπάρχει πλαστική αεροτομή, αγοράζεις από το κατάστημα και 2 ειδικά πλαστικά (σαν κύλινδροι) που περνάνε μέσα τους οι ιμάντες (αυτοί οι 2 που κανονικά θα έπιαναν πάνω στην αεροτομή). Αν ζητήσεις πλαστικά για να μην πιάνει ο ιμάντας στην αεροτομή, θα ξέρουν να στα δώσουν.
Αφαιρείς λοιπόν τους 2 πάνω ιμάντες από τη σχάρα και περνάς μέσα τους πλαστικούς αυτούς κυλίνδρους και τους φτάνεις μέχρι τα γαντζάκια. Στη συνέχεια, όπως είναι οι ιμάντες, εκτός σχάρας, ανοίγεις το πορτ μπαγκάζ σου και τους περνάς από μέσα προς τα έξω στις 2 πλευρές που κανονικά θα "έπιαναν". Έτσι, τα πλαστικά εξαρτήματα λειτουργούν σαν stop και ασφαλίζουν τον ιμάντα μέσα από το πορτ μπαγκάζ κι όχι πάνω στην αεροτομή. Κλείνεις το πορντ μπαγκάζ σου και πλέον από την έξω μεριά του αυτοκινήτου, περνάς τις ελεύθερες άκρες από τους ιμάντες αυτούς στη σχάρα σου. Στη συνέχεια ασφαλίζεις και τους πλαϊνούς και κάτω ιμάντες της σχάρας όπως θα έκανες κανονικά, κάνεις και το απαραίτητο σφίξιμο ώστε να μην κουνάει καθόλου η σχάρα και είσαι έτοιμος.
Χρησιμοποιώ αυτό τον τρόπο εδώ και 3 χρόνια σε αυτοκίνητο με πλαστική αεροτομή έχοντας κουβαλήσει άλλοτε 3 ποδήλατα κι άλλοτε ακόμα και ebike και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλώς πρέπει να ανοίξω και μετά να κλείσω ξανά το πορτ μπαγκάζ όταν βάζω ή βγάζω τη σχάρα.