Πληκτρολόγια

MediaRange MROS105 Ασύρματο Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι Ελληνικό

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Είδος: Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
  • Γλώσσα Πληκτρολογίου: Ελληνικά
  • Πλήκτρα Έντασης Ήχου
  • με Num Pad
Δες όλη την περιγραφή
  • Γλώσσα Πληκτρολογίου Ελληνικά
  • Ασύρματο
  • Δες τα όλα
25 00
Παράδοση έως Πέμ, 02 Ιουλ
5,00 €   μεταφορικά
Τα μεταφορικά καθορίζονται από το κατάστημα, το οποίο αναλαμβάνει και την αποστολή
Από Inspire
Λατσιά, Λευκωσίας
20+ τεμάχια
Δες Πληκτρολόγια & Ποντίκια στη σελίδα του Inspire
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το σετ, αποτελείται από ασύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι, μπορεί να συνδεθεί γρήγορα και εύκολα μέσω ασύρματου δέκτη USB με οποιονδήποτε υπολογιστή και είναι έτοιμο για χρήση με όλα τα κοινά λειτουργικά συστήματα.  Η πρακτική ρύθμιση ύψους σάς επιτρέπει να έχετε καλύτερη άνεση γραφής.

Με περισσότερα από 10 εκατομμύρια keystrokes και προστασία κατά των πιτσιλιών, τα πληκτρολόγια μας προστατεύονται τέλεια από την καθημερινή φθορά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Είδος
Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
Χρήση
για Γραφείο
Γλώσσα Πληκτρολογίου
Ελληνικά
Πλήκτρα Έντασης Ήχου
Ναι
Πλήκτρα Πολυμέσων
Όχι
με Num Pad
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Στήριγμα Καρπού
Όχι
Αναδιπλούμενο
Όχι
Αθόρυβα Πλήκτρα
Όχι
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
Όχι

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Ναι
Σύνδεση
USB

Διαστάσεις

Πλάτος
448 mm
Βάθος
167 mm
Ύψος
22 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (71)

Αξιολογήσεις

  1. 31
  2. 24
  3. 7
  4. 4
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα γραψίματος
  • Αίσθηση πλήκτρων
  • Απουσία καταπόνησης καρπών
  • Αντοχή
  • Αθόρυβο
  • Ποιότητα κατασκευής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • talas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επιεικώς μέτρια αγορά διότι δεν έκανα μεγαλύτερη αγορά σε πιο επώνυμη μάρκα θέλοντας να δώσω μια ευκαιρία και επειδή μου άρεσε σαν design .
    Είμαι στο ένα με ενάμιση μέτρο από την οθόνη και μου γράφει αρκετές φορές διπλό γράμμα πχ "αα", "ββ" κτλ
    Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι, το διάβασα και σε άλλη κριτική, τρώει τις μπαταρίες το πληκτρολόγιο σαν τρελές. Αναγκαστικά τις αφαιρώ κάθε φορά με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να κλείνει πιο ελαφριά το πορτακι από το άνοιξε κλείσε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Soeren_Domann

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    The keyboard works as expected. The mouse, after one month the middle wheel was not working good anymore, did not scroll anymore.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George|Tria

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ όμορφο και κομψό πληκτρολόγιο με ποκυ καλή αίσθηση στα πλήκτρα. Ποντίκι με πολύ ωραία αίσθηση χρήσης. Ειναι λιγο ογκώδες για ποντίκι αλλά οκ.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mike_milonas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα του είναι αρκετά καλό. Η κατασκευή θα μπορούσε λίγο καλύτερη. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό και βολικό. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό για την τιμή του.

    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_L7
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις αυτό το σετ, όταν με 5 ευρώ περισσότερα μπορείς να πάρεις ένα Logitech.
    Καμία εργονομία στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι, οπότε μετά από μερικές ώρες χρήσης πονάει ο καρπός.
    Στους 9 μήνες, πήγα να βγάλω το usb stick και έμεινε το μισό μέσα, και έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρίες στο πληκτρολόγιο και 2 στο ποντίκι.

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Θορυβώδες
    • Έντονη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά απο 4 μηνες σταματησε να λειτουργει ο δεκτης, με αποτελεσμα να ειναι αχρηστα ολα.
    Αναφερομαι σε 3 σετ τα οποια αγοραστηκαν για εταιρια με ελαχιστη χρηση.
    Απαραδεκτο απλα.

    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosled
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Fashion Enthusiast

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό τόσο το πληκτρολόγιο όσο και το ποντίκι! Όμορφος σχεδιασμός με μαλακά και αθόρυβα πλήκτρα. Το μόνο κατασκευαστικό "φάουλ" κατά την άποψη μου - για οσους δεν κοιτάζουν τα πλήκτρα αλλά γράφουν τυφλά λόγω εμπειρίας, είναι η τοποθέτηση του ALT ένα κουμπί πιο δεξιά αποτι έπρεπε (Είναι το 4ο πλήκτρο απο αριστερά και πριν το Space, ενώ σε όλα τα πληκτρολόγια είναι στο 3ο πλήκτρο), με αποτέλεσμα όταν θες να αλλάξεις γλώσσα χρησιμοποιόντας το Shift+Alt, να επιλέγεις Shift+Windows Key αντί αυτού.

    Update 19/10/2025 - Μετά απο 3 χρόνια το πληκτρολόγιο λειτουργεί άψογα, είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση, τα πλήκτρα δεν έχουν ξεθωριάσει παρότι συχνά τα καθαρίζω με μαντηλάκια με αλκοόλ και γενικά έχει βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimos_T21
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όταν συνδεθεί άλλο USB, τότε το πληκτρολόγιο ή/και το ποντίκι χάνει επαφή και δεν ανταποκρίνεται πολλές φορές στις εντολές. Η λύση στο κουτί/πυργο ήταν να βάζω τα άλλα USB από την πίσω πλευρά και όχι στην ίδια με το USB του πληκτρολογίου. Τώρα δουλεύουν όλα τέλεια.

    Συμβουλή είναι επενδύστε σε 6 μπαταρίες AAA επαναφορτιζόμενες και φορτιστή (4 για χρήση και 2 εφεδρικές).

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makouras_85
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο για τα χρήματά του. Μην το σκεφτείτε καθόλου. Είναι λειτουργικό, ανθεκτικό και καλαίσθητο.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ESP1914
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πληκτολογιο ειναι μια χαρα για αυτα τα χρήματα. τα πλήκτρα του ειναι χαμιλου προφιλ και αν εχεις συνηθίσει σε ποιο ψηλα θα χρειαστεις λιγο χρονο, εγω πλεων δεν εχω κανενα θεμα.
    Ειναι σχεδον αθορυβο, οικονομικο σε μπαταριες, εχει και λειτουργία εξοικονόμησης μπαταριας οπως και το ποντικι, αν μεινουν για καποια λεπτα αδρανη.
    Εχει ενα μικρο ελάττωμα, το καπακι για τις μπαταριες ξεκουμπώνει ευκολα, μικρο το κακο φτιάχνει με ενα κομματάκι ταινια.
    Το ποντικι είναι κουραστικό και γλιστράει, τουλαχιστον στα δικαμου χερια.
    Ειναι τιμιότατο σετακι σε αυτα τα χρήματα.

    • Αθόρυβο
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Αίσθηση πλήκτρων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Daskalakis6926
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προφανώς δεν έχει την καλύτερη ποιότητα υλικών και δεν συγκρίνεται με μηχανικά πχ πληκτρολόγια αλλά για τα λεφτά του είναι τοπ. Επίσης έχει dpi το mouse και επιτέλους ένα φθηνό mouse με πλαινα κουμπιά. Τέλεια απόκριση , 5 αστερια

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim_Pap19
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο σετ για τα χρήματα του αξίζει και με το παραπάνω. Έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ενώ μέχρι στιγμής μετά από 1,5 μήνα καθημερινής χρήσης δεν μου έχει τελειώσει η μπαταρία σε κανένα από τα δύο (πληκτρολόγιο και ποντίκι). Ο σχεδιασμός του πληκτρολογίου είναι λίγο "άβολος" στην γρήγορη πληκτρολόγηση και καταπονεί κάπως τους καρπούς ενώ το ποντίκι είναι σχετικά μεγάλο για εμένα προσωπικά. Ωστόσο στα χρήματα του πιστεύω δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε επιλογή. Έχω αγοράσει με τα ίδια χρήματα σετ ασύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι άλλων εταιριών και δυστυχώς με απογοήτευσαν και στην ποιότητα των πλαστικών αλλά και σε θέμα απόκρισης του ποντικιού.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • v_theod
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μακριά από τη μάρκα! Ό,τι έχω πάρει είναι κάκιστο. Το σετάκι, εκτός από ομορφιά, δεν έχει τίποτα άλλο να επιδείξει. Έχω ξεπουληθεί στις μπαταρίες. Τις τελειώνει στη στιγμή. Στο τέλος, θα το έχω πληρώσει πολλαπλά σε μπαταρίες...

    Upd: Τελικά το πληκτρολόγιο κάηκε και μας έμεινε το ποντίκι.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BERTI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για τα λεφτά του...κάνει λίγο θόρυβο... σε γραφείο με κόσμο και φασαρία δεν ενοχλεί όμως.Καλές αποστάσεις χωρίς διακοπές...στα 3 μέτρα και κάτω απο το γραφείο ( SATO με 3 εκ. πάχος ) στο πίσω μέρος του κουτιού δεν παρουσίασε πρόβλημα.Από μπαταρίες καλά τα πάει μέχρι τώρα...(1 μήνας normal χρήση σε γραφείο χωρίς αλλαγή).

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costasiro
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο την ευχάριστη εκπληξη που μου πρόσφερε το συγκεκριμένο προιόν θεώρησα χρίσημο να μοιραστώ αυτή την εμπειρία μου. Ειχα αποφασίσει να διαθέσω αρκετά χρήματα για ενα σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι, λόγω όμως αμφιβολίας συμβατότητας κατέληξα στο συγκεκριμένο, ώστε σε περίπτωση ασυμβατότητας να μην είχε δαπανηθεί ενα μεγάλο ποσό. Να όμως που το συγκεκριμένο προέκυψε πολύ καλό (για το κόστος του), πολύ καλύτερο απο πληκτρολόγια της τάξεως των 40 ευρώ που ε΄χω και μου σπάαααααααανε τα νεύρα!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosrds

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προίον.το πληκτρολογιο αρκετα καλό με ελληνικα και αγγλικά.
    Το ποντικι εχει ροδελα που κανει λιγο θορυβο

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Menios_Paokar

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό πληκτρολόγιο για τα λεφτά του στα 18 ευρώ που το πήρα το μόνο αρνητικό του είναι ότι σε διάστημα 2 μηνών έτυχε να αλλάξω αρκετές μπαταρίες τόσο στο ποντίκι όσο και στο πληκτρολόγιο...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MoisiDim
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρελαβα χθες. Τέλειο! Δεν είαναι εντελώς πλαστικούρα! ωραία αίσθηση, ταχύτητα πληκτρολογησης, λειτουργικότητα! ¨Ολα τέλεια ! ακόμη και 25 να έκανε θα τα άξιζε τα λεφτά του!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Ioanna98
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι από τα καλύτερα πληκτρολόγια με χαμηλή τιμή. Συστήνω. Το έχω 1 μισή χρόνο και συνεχίζει απίστευτα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • soa008
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Για τα χρηματα του ειναι καλο. Το usb πιανει μια χαρα , σαν κατασκευη ειναι πλαστικο αλλα ενταξει. Για το ποντικι δεν εχω να πω κατι αρκετα μετριο. Το μονο που με χαλαει λιγο στο πληκτρολογιο ειναι οτι πρεπει αν πατησεις καλα το πληκτρο για να δωσει σιγουρα την εντολη αν και καποιες φορες δεν την δινει καν. Σιγουρα οποιος πληκτρολογει πολυ γρηγορα θα αντιμετωπισε καποιο προβλημα . Γενικα ειναι απλα ενταξει

    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για την τιμή του είναι πάρα πολύ τίμιο. Ο χρόνος θα δείξει για την αντοχή του....θέλει λίγο να το συνηθίσεις όπως όλα βέβαια...Το ποντίκι είναι τυπικό και λίγο ελαφρύ για τα γούστα μου.
    Καλό και τίμιο σετάκι για τα λεφτά του.

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nimo11

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η προσφορά αξίζει καθαρά για το πληκτρολόγιο. Το ποντίκι είναι συμβατικό καθαρά. Απλά για να κάνεις τη δουλειά σου

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πέρα από το πληκτρολόγιο που είναι αρκετά καλό για τα χρήματά του, το ποντίκι είναι εξίσου καλό αλλά σχετικά άβολο για τα γούστα μου. Γενικά αξίζει τα λεφτά του.

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gregoire_bo
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νομιζα οτι ηταν ποιοτικο προιον, μεχρι που δοκιμασα το Tracer Octavia II Nano
    Θέλει 4 ΑΑΑ μπαταρίες οι οποιες δεν περιελαμβανονται!
    Τουλαχιστον το σετακι αυτο είναι πλανητες μπροστα απο τα INOVATOR

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aniothos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν το έχω δουλέψει σε υπολογιστή ακόμα αλλά σε ενα note 9 DEX Pad που είναι απλώς άψογο! Φαίνεται στοιβαρό με καλή ποιότητα κατασκευής και σε συνδυασμό με το ποντίκι 5 πληκτρων σε αυτά τα λεφτά είναι απλά το απόλυτο VFM

    • Αθόρυβο
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • receiver stopped working just after 1 year warranty, unacceptable.

    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ροδέλα του ποντικιού σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 1 μήνα χρήσης.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλύτερο Value for Money για την κατηγορία του.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα η ροδέλα από το ποντίκι άρχισε να χάνει...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιεικώς μέτρια αγορά διότι δεν έκανα μεγαλύτερη αγορά σε πιο επώνυμη μάρκα θέλοντας να δώσω μια ευκαιρία και επειδή μου άρεσε σαν design .
    Είμαι στο ένα με ενάμιση μέτρο από την οθόνη και μου γράφει αρκετές φορές διπλό γράμμα πχ "αα", "ββ" κτλ
    Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι, το διάβασα και σε άλλη κριτική, τρώει τις μπαταρίες το πληκτρολόγιο σαν τρελές. Αναγκαστικά τις αφαιρώ κάθε φορά με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να κλείνει πιο ελαφριά το πορτακι από το άνοιξε κλείσε.

    0
  • The keyboard works as expected. The mouse, after one month the middle wheel was not working good anymore, did not scroll anymore.

    0
  • Παρά πολύ όμορφο και κομψό πληκτρολόγιο με ποκυ καλή αίσθηση στα πλήκτρα. Ποντίκι με πολύ ωραία αίσθηση χρήσης. Ειναι λιγο ογκώδες για ποντίκι αλλά οκ.

    0
  • Για τα χρήματα του είναι αρκετά καλό. Η κατασκευή θα μπορούσε λίγο καλύτερη. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό και βολικό. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό για την τιμή του.

    1
  • Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις αυτό το σετ, όταν με 5 ευρώ περισσότερα μπορείς να πάρεις ένα Logitech.
    Καμία εργονομία στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι, οπότε μετά από μερικές ώρες χρήσης πονάει ο καρπός.
    Στους 9 μήνες, πήγα να βγάλω το usb stick και έμεινε το μισό μέσα, και έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρίες στο πληκτρολόγιο και 2 στο ποντίκι.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (6)

Ερωτήσεις

456 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
PETROS_KARAMINTZIOS

Γνωρίζει κάποιος την εμβέλεια από το πληκτρολόγιο και το ποντίκι εννοείται στο περίπου?

vroulaki

Εμείς μέχρι και 2 μετρα σίγουρα το χρησιμοποιούμε

petrosdls

Έχει πολύ καλή και άμεση απόκριση με τον υπολογιστή.

petrosdls

Το χρησιμοποιώ εδώ και σχεδόν 5 μήνες σχεδόν καθημερινά (και για αρκετή ώρα) και δεν έχει χρειαστεί ακόμα να αλλάξω μπαταρίες ούτε στο πληκτρολόγιο, ούτε και στο ποντίκι.

Δες όλες τις ερωτήσεις (6)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το σετ, αποτελείται από ασύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι, μπορεί να συνδεθεί γρήγορα και εύκολα μέσω ασύρματου δέκτη USB με οποιονδήποτε υπολογιστή και είναι έτοιμο για χρήση με όλα τα κοινά λειτουργικά συστήματα.  Η πρακτική ρύθμιση ύψους σάς επιτρέπει να έχετε καλύτερη άνεση γραφής.

Με περισσότερα από 10 εκατομμύρια keystrokes και προστασία κατά των πιτσιλιών, τα πληκτρολόγια μας προστατεύονται τέλεια από την καθημερινή φθορά.

Κατασκευαστής

Γενικά

Είδος
Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
Χρήση
για Γραφείο
Γλώσσα Πληκτρολογίου
Ελληνικά
Πλήκτρα Έντασης Ήχου
Ναι
Πλήκτρα Πολυμέσων
Όχι
με Num Pad
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Στήριγμα Καρπού
Όχι
Αναδιπλούμενο
Όχι
Αθόρυβα Πλήκτρα
Όχι
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
Όχι

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Ναι
Σύνδεση
USB

Διαστάσεις

Πλάτος
448 mm
Βάθος
167 mm
Ύψος
22 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (71)

  1. 31
  2. 24
  3. 7
  4. 4
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα γραψίματος
  • Αίσθηση πλήκτρων
  • Απουσία καταπόνησης καρπών
  • Αντοχή
  • Αθόρυβο
  • Ποιότητα κατασκευής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • talas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επιεικώς μέτρια αγορά διότι δεν έκανα μεγαλύτερη αγορά σε πιο επώνυμη μάρκα θέλοντας να δώσω μια ευκαιρία και επειδή μου άρεσε σαν design .
    Είμαι στο ένα με ενάμιση μέτρο από την οθόνη και μου γράφει αρκετές φορές διπλό γράμμα πχ "αα", "ββ" κτλ
    Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι, το διάβασα και σε άλλη κριτική, τρώει τις μπαταρίες το πληκτρολόγιο σαν τρελές. Αναγκαστικά τις αφαιρώ κάθε φορά με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να κλείνει πιο ελαφριά το πορτακι από το άνοιξε κλείσε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Soeren_Domann

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    The keyboard works as expected. The mouse, after one month the middle wheel was not working good anymore, did not scroll anymore.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George|Tria

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ όμορφο και κομψό πληκτρολόγιο με ποκυ καλή αίσθηση στα πλήκτρα. Ποντίκι με πολύ ωραία αίσθηση χρήσης. Ειναι λιγο ογκώδες για ποντίκι αλλά οκ.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mike_milonas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα του είναι αρκετά καλό. Η κατασκευή θα μπορούσε λίγο καλύτερη. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό και βολικό. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό για την τιμή του.

    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_L7
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις αυτό το σετ, όταν με 5 ευρώ περισσότερα μπορείς να πάρεις ένα Logitech.
    Καμία εργονομία στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι, οπότε μετά από μερικές ώρες χρήσης πονάει ο καρπός.
    Στους 9 μήνες, πήγα να βγάλω το usb stick και έμεινε το μισό μέσα, και έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρίες στο πληκτρολόγιο και 2 στο ποντίκι.

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Θορυβώδες
    • Έντονη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά απο 4 μηνες σταματησε να λειτουργει ο δεκτης, με αποτελεσμα να ειναι αχρηστα ολα.
    Αναφερομαι σε 3 σετ τα οποια αγοραστηκαν για εταιρια με ελαχιστη χρηση.
    Απαραδεκτο απλα.

    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosled
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Fashion Enthusiast

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό τόσο το πληκτρολόγιο όσο και το ποντίκι! Όμορφος σχεδιασμός με μαλακά και αθόρυβα πλήκτρα. Το μόνο κατασκευαστικό "φάουλ" κατά την άποψη μου - για οσους δεν κοιτάζουν τα πλήκτρα αλλά γράφουν τυφλά λόγω εμπειρίας, είναι η τοποθέτηση του ALT ένα κουμπί πιο δεξιά αποτι έπρεπε (Είναι το 4ο πλήκτρο απο αριστερά και πριν το Space, ενώ σε όλα τα πληκτρολόγια είναι στο 3ο πλήκτρο), με αποτέλεσμα όταν θες να αλλάξεις γλώσσα χρησιμοποιόντας το Shift+Alt, να επιλέγεις Shift+Windows Key αντί αυτού.

    Update 19/10/2025 - Μετά απο 3 χρόνια το πληκτρολόγιο λειτουργεί άψογα, είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση, τα πλήκτρα δεν έχουν ξεθωριάσει παρότι συχνά τα καθαρίζω με μαντηλάκια με αλκοόλ και γενικά έχει βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimos_T21
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όταν συνδεθεί άλλο USB, τότε το πληκτρολόγιο ή/και το ποντίκι χάνει επαφή και δεν ανταποκρίνεται πολλές φορές στις εντολές. Η λύση στο κουτί/πυργο ήταν να βάζω τα άλλα USB από την πίσω πλευρά και όχι στην ίδια με το USB του πληκτρολογίου. Τώρα δουλεύουν όλα τέλεια.

    Συμβουλή είναι επενδύστε σε 6 μπαταρίες AAA επαναφορτιζόμενες και φορτιστή (4 για χρήση και 2 εφεδρικές).

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makouras_85
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο για τα χρήματά του. Μην το σκεφτείτε καθόλου. Είναι λειτουργικό, ανθεκτικό και καλαίσθητο.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ESP1914
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πληκτολογιο ειναι μια χαρα για αυτα τα χρήματα. τα πλήκτρα του ειναι χαμιλου προφιλ και αν εχεις συνηθίσει σε ποιο ψηλα θα χρειαστεις λιγο χρονο, εγω πλεων δεν εχω κανενα θεμα.
    Ειναι σχεδον αθορυβο, οικονομικο σε μπαταριες, εχει και λειτουργία εξοικονόμησης μπαταριας οπως και το ποντικι, αν μεινουν για καποια λεπτα αδρανη.
    Εχει ενα μικρο ελάττωμα, το καπακι για τις μπαταριες ξεκουμπώνει ευκολα, μικρο το κακο φτιάχνει με ενα κομματάκι ταινια.
    Το ποντικι είναι κουραστικό και γλιστράει, τουλαχιστον στα δικαμου χερια.
    Ειναι τιμιότατο σετακι σε αυτα τα χρήματα.

    • Αθόρυβο
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Αίσθηση πλήκτρων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Daskalakis6926
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προφανώς δεν έχει την καλύτερη ποιότητα υλικών και δεν συγκρίνεται με μηχανικά πχ πληκτρολόγια αλλά για τα λεφτά του είναι τοπ. Επίσης έχει dpi το mouse και επιτέλους ένα φθηνό mouse με πλαινα κουμπιά. Τέλεια απόκριση , 5 αστερια

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim_Pap19
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο σετ για τα χρήματα του αξίζει και με το παραπάνω. Έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ενώ μέχρι στιγμής μετά από 1,5 μήνα καθημερινής χρήσης δεν μου έχει τελειώσει η μπαταρία σε κανένα από τα δύο (πληκτρολόγιο και ποντίκι). Ο σχεδιασμός του πληκτρολογίου είναι λίγο "άβολος" στην γρήγορη πληκτρολόγηση και καταπονεί κάπως τους καρπούς ενώ το ποντίκι είναι σχετικά μεγάλο για εμένα προσωπικά. Ωστόσο στα χρήματα του πιστεύω δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε επιλογή. Έχω αγοράσει με τα ίδια χρήματα σετ ασύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι άλλων εταιριών και δυστυχώς με απογοήτευσαν και στην ποιότητα των πλαστικών αλλά και σε θέμα απόκρισης του ποντικιού.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • v_theod
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μακριά από τη μάρκα! Ό,τι έχω πάρει είναι κάκιστο. Το σετάκι, εκτός από ομορφιά, δεν έχει τίποτα άλλο να επιδείξει. Έχω ξεπουληθεί στις μπαταρίες. Τις τελειώνει στη στιγμή. Στο τέλος, θα το έχω πληρώσει πολλαπλά σε μπαταρίες...

    Upd: Τελικά το πληκτρολόγιο κάηκε και μας έμεινε το ποντίκι.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BERTI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για τα λεφτά του...κάνει λίγο θόρυβο... σε γραφείο με κόσμο και φασαρία δεν ενοχλεί όμως.Καλές αποστάσεις χωρίς διακοπές...στα 3 μέτρα και κάτω απο το γραφείο ( SATO με 3 εκ. πάχος ) στο πίσω μέρος του κουτιού δεν παρουσίασε πρόβλημα.Από μπαταρίες καλά τα πάει μέχρι τώρα...(1 μήνας normal χρήση σε γραφείο χωρίς αλλαγή).

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costasiro
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο την ευχάριστη εκπληξη που μου πρόσφερε το συγκεκριμένο προιόν θεώρησα χρίσημο να μοιραστώ αυτή την εμπειρία μου. Ειχα αποφασίσει να διαθέσω αρκετά χρήματα για ενα σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι, λόγω όμως αμφιβολίας συμβατότητας κατέληξα στο συγκεκριμένο, ώστε σε περίπτωση ασυμβατότητας να μην είχε δαπανηθεί ενα μεγάλο ποσό. Να όμως που το συγκεκριμένο προέκυψε πολύ καλό (για το κόστος του), πολύ καλύτερο απο πληκτρολόγια της τάξεως των 40 ευρώ που ε΄χω και μου σπάαααααααανε τα νεύρα!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosrds

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προίον.το πληκτρολογιο αρκετα καλό με ελληνικα και αγγλικά.
    Το ποντικι εχει ροδελα που κανει λιγο θορυβο

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Menios_Paokar

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό πληκτρολόγιο για τα λεφτά του στα 18 ευρώ που το πήρα το μόνο αρνητικό του είναι ότι σε διάστημα 2 μηνών έτυχε να αλλάξω αρκετές μπαταρίες τόσο στο ποντίκι όσο και στο πληκτρολόγιο...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MoisiDim
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρελαβα χθες. Τέλειο! Δεν είαναι εντελώς πλαστικούρα! ωραία αίσθηση, ταχύτητα πληκτρολογησης, λειτουργικότητα! ¨Ολα τέλεια ! ακόμη και 25 να έκανε θα τα άξιζε τα λεφτά του!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Ioanna98
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι από τα καλύτερα πληκτρολόγια με χαμηλή τιμή. Συστήνω. Το έχω 1 μισή χρόνο και συνεχίζει απίστευτα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • soa008
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Για τα χρηματα του ειναι καλο. Το usb πιανει μια χαρα , σαν κατασκευη ειναι πλαστικο αλλα ενταξει. Για το ποντικι δεν εχω να πω κατι αρκετα μετριο. Το μονο που με χαλαει λιγο στο πληκτρολογιο ειναι οτι πρεπει αν πατησεις καλα το πληκτρο για να δωσει σιγουρα την εντολη αν και καποιες φορες δεν την δινει καν. Σιγουρα οποιος πληκτρολογει πολυ γρηγορα θα αντιμετωπισε καποιο προβλημα . Γενικα ειναι απλα ενταξει

    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για την τιμή του είναι πάρα πολύ τίμιο. Ο χρόνος θα δείξει για την αντοχή του....θέλει λίγο να το συνηθίσεις όπως όλα βέβαια...Το ποντίκι είναι τυπικό και λίγο ελαφρύ για τα γούστα μου.
    Καλό και τίμιο σετάκι για τα λεφτά του.

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nimo11

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η προσφορά αξίζει καθαρά για το πληκτρολόγιο. Το ποντίκι είναι συμβατικό καθαρά. Απλά για να κάνεις τη δουλειά σου

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πέρα από το πληκτρολόγιο που είναι αρκετά καλό για τα χρήματά του, το ποντίκι είναι εξίσου καλό αλλά σχετικά άβολο για τα γούστα μου. Γενικά αξίζει τα λεφτά του.

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gregoire_bo
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νομιζα οτι ηταν ποιοτικο προιον, μεχρι που δοκιμασα το Tracer Octavia II Nano
    Θέλει 4 ΑΑΑ μπαταρίες οι οποιες δεν περιελαμβανονται!
    Τουλαχιστον το σετακι αυτο είναι πλανητες μπροστα απο τα INOVATOR

    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αναμενόμενη καταπόνηση καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aniothos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν το έχω δουλέψει σε υπολογιστή ακόμα αλλά σε ενα note 9 DEX Pad που είναι απλώς άψογο! Φαίνεται στοιβαρό με καλή ποιότητα κατασκευής και σε συνδυασμό με το ποντίκι 5 πληκτρων σε αυτά τα λεφτά είναι απλά το απόλυτο VFM

    • Αθόρυβο
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ταχύτητα γραψίματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • receiver stopped working just after 1 year warranty, unacceptable.

    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ροδέλα του ποντικιού σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 1 μήνα χρήσης.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλύτερο Value for Money για την κατηγορία του.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα η ροδέλα από το ποντίκι άρχισε να χάνει...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα γραψίματος
    • Απουσία καταπόνησης καρπών
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιεικώς μέτρια αγορά διότι δεν έκανα μεγαλύτερη αγορά σε πιο επώνυμη μάρκα θέλοντας να δώσω μια ευκαιρία και επειδή μου άρεσε σαν design .
    Είμαι στο ένα με ενάμιση μέτρο από την οθόνη και μου γράφει αρκετές φορές διπλό γράμμα πχ "αα", "ββ" κτλ
    Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι, το διάβασα και σε άλλη κριτική, τρώει τις μπαταρίες το πληκτρολόγιο σαν τρελές. Αναγκαστικά τις αφαιρώ κάθε φορά με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να κλείνει πιο ελαφριά το πορτακι από το άνοιξε κλείσε.

    0
  • The keyboard works as expected. The mouse, after one month the middle wheel was not working good anymore, did not scroll anymore.

    0
  • Παρά πολύ όμορφο και κομψό πληκτρολόγιο με ποκυ καλή αίσθηση στα πλήκτρα. Ποντίκι με πολύ ωραία αίσθηση χρήσης. Ειναι λιγο ογκώδες για ποντίκι αλλά οκ.

    0
  • Για τα χρήματα του είναι αρκετά καλό. Η κατασκευή θα μπορούσε λίγο καλύτερη. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό και βολικό. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό για την τιμή του.

    1
  • Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις αυτό το σετ, όταν με 5 ευρώ περισσότερα μπορείς να πάρεις ένα Logitech.
    Καμία εργονομία στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι, οπότε μετά από μερικές ώρες χρήσης πονάει ο καρπός.
    Στους 9 μήνες, πήγα να βγάλω το usb stick και έμεινε το μισό μέσα, και έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρίες στο πληκτρολόγιο και 2 στο ποντίκι.

    1
  • Δες τα όλα
25,00 €
5,00 €   μεταφορικά