Παπούτσια Εργασίας

Stenso Emerton Παπούτσι Ασφαλείας Γκρι S1

Παπούτσι εργασίας EMERTON τύπου S1 με προστατευτικό δακτύλων και αντιστατικές ιδιότητες. 

Παπούτσι εργασίας EMERTON τύπου S1 με προστατευτικό δακτύλων και αντιστατικές ιδιότητες. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 11 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Παπούτσι εργασίας EMERTON τύπου S1 με προστατευτικό δακτύλων και αντιστατικές ιδιότητες. 

Υλικά Κατασκευής

  • Εξωτερικά: Παπούτσι εργασίας από δέρμα suede και ύφασμα
  • Εσωτερική επένδυση: Υψηλές απορροφητικές ικανότητες TNT
  • Εσωτερική σόλα: Αποσπώμενη,αντιστατική
  • Σόλα: Πολυουρεθάνη
  • Προστασία δακτύλων: Μεταλλικό καπάκι

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Παπούτσι
Ασφαλείας
Ναι
Επίπεδο Προστασίας
S1
Αδιάβροχο
Όχι
Χρώμα
Γκρι
Αθλητικού Τύπου
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (42)

Αξιολογήσεις

  1. 24
  2. 7
  3. 7
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα υλικών
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Βάρος

Αξιολογήσεις χρηστών

  • nickmanak

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ποιοτικό παπούτσι για χειμώνα και καλοκαίρι. Να θυμάστε όμως ότι δεν είναι αδιάβροχο, αλλά αερίζεται το πόδι και δεν ιδρώνει εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το νούμερο αντιστοιχεί στο μέγεθος, είναι άνετα και μαλακά με την ανάλογη προστασία μπροστά.
    Τα προηγούμενα τα κράτησα 1.5 χρόνο.
    Θα επανέλθω για την αντοχή και αυτών σε εύλογο χρόνο.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos Papanastasiou
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πρώτη φορά βγάζω κάλο στα πόδια. Τα πόδια μου κολυμπάνε στα παπούτσια, ίσως είναι για άτομα με πλατυποδια αλλά για εμένα δεν κάνουν. Με λίγα λόγια με σακατεψαν.

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelander1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα έχω ενάμιση χρόνο και είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Στην αρχή μου φάνηκαν λίγο βαριά αλλά το συνήθισα.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Φαίνονται πολύ καλά.
    Τό βάρος είναι καλό
    Έχουν την προστασία δακτύλων και το βάρος είναι αυξημένο.
    Ανθεκτικά δεν ξέρω θα δούμε

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Gardikioths
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν παπούτσι είναι καλό γενικά την πρώτη φορά που το πήρα το δεξί Μ το παπούτσι το προστατευτικό από μέσα γυρίζει και χτυπάει τα 3 δαχτυλα οκ κανένα θέμα έστειλα έτοιμα. Μου το άλλαξαν ήρθε και το δεύτερο δούλεψα 3 μέρες και έπαθα ξανά το ίδιο πρόβλημα η δουλειά Μ είναι φωρτομα ξεφορτομα τίποτα άλλο από εκεί και πέρα δεν αξίζει να το αγοράσει για μια τέτοια εργασία καλύτερα να πληρώσεις κάτι ακριβότερο να έχεις υσιχο το κεφάλι σου

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mankats_1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η δεύτερη φορά που αγοράζω την συγκεκριμένη μάρκα. Στο πρώτο ζευγάρι άρχισε να ανοίγει ο πάτος από κάτω μετά από περίπου 2 χρόνια αλλά και πολύ ταλαιπωρία. Αξίζουν τα λεφτά τους!

    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Papapetrou32
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό παπούτσι εργασίας για τα λεφτά του. Είναι κυρίως για καλοκαιρινούς μήνες ή εργασία σε κλειστούς χώρους διότι δεν είναι αδιάβροχο. Αλλά λόγω υφάσματος αναπνέει το πόδι. Η πατούσα είναι λίγο σκληρή και κάποιοι ίσως χρειαστούν έξτρα πάτους, αλλά για 25 ευρώ δεν μπορείς να έχεις και απαιτήσεις. Γενικά μία πολύ καλή επιλογή. Θα φανεί πόσο θα αντέξουν.

    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GLOU_BILL

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα παπούτσια είναι σκληρά και όχι και τόσο άνετα μετά από λίγο καιρό τα συνηθίζεις τα έχω δύο χρόνια σχεδόν και δεν έχουν πάθει τίποτα είναι πολύ ανθεκτικά.

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • glavinos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Γερό παπούτσι και ποιοτικό για τα χρήματά του. 4 αστέρια γιατί ο πάτος του είναι αρκετά σκληρός, θα τον ήθελα λίγο πιο μαλακό.

    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakis -m.
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα παπούτσια από θέμα κατασκευής είναι πολύ ωραία και στιβαρά. ζυγίζουν 1150 γραμμάρια το ζευγάρι όπως τα περισσότερα παπούτσια εργασίας δεν τα λες και ελαφριά.Δεν γλιστράνε.Όσο για την τιμή τούς στα 21 ευρώ πάρα πολύ καλή για το προϊόν που αγοράζεις.Σε γενικές γραμμές αν δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα με το βάρος τους είναι καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakisgeor
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά παπούτσια εργασίας και για καλοκαίρι ότι πρέπει... Αναπνέει το πόδι και είναι πολύ άνετα. Τα συστήνω ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • masvidal
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άντεξαν δύο χρόνια σε εργασία βιοτεχνίας,με λάδια,διαλυτικά κόλλας κλπ κλπ .Κάποια στιγμή σκίστηκε το ύφασμα στα πλάγια που αναπνέει το πόδι,κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό για τις συνθήκες εργασίας που προανέφερα ! Ως συμπέρασμα λέω να το πάρετε με κλειστά μάτια.Ανθεκτικό,άνετο και το βάρος όσο πρέπει για παπούτσι ασφαλείας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakis -m.
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα παπούτσια από θέμα κατασκευής είναι πολύ ωραία και στιβαρά. ζυγίζουν 1150 γραμμάρια το ζευγάρι όπως τα περισσότερα παπούτσια εργασίας δεν τα λες και ελαφριά.Δεν γλιστράνε.Όσο για την τιμή τούς στα 21 ευρώ πάρα πολύ καλή για το προϊόν που αγοράζεις.Σε γενικές γραμμές αν δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα με το βάρος τους είναι καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • onlysexkaipaok
    5
    6 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμεση και άψογη εξυπηρέτηση. Η καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής που έχω βρει σε ανάλογα είδη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ασφαλές αλλά φθείρεται εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν άντεξαν ουτε 15μερες....

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά τους είναι αξιοπρεπές

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Παρα πολύ καλά ιδικά γιά τα χρήματα τούς!
    Θα μπορούσαν κάλιστα νά έκαναν καί τα διπλάσια λεφτά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βαρύ και θέλει πάτους οπωσδήποτε. Σε κουράζει γρήγορα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλή σχεδίαση , πολύ καλή ποιότητα αλλά λίγο βαριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άνετο παπούτσι, καλή αγορά για τα χρήματα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    περνάει νερό
    μετά από πολλές ώρες πονάνε τα πόδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό......ελαφρύ,ασφαλείας και με ύφασμα που αφήνει στο πόδι να "αναπνέει"!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι ανθεκτικο ελαφρι και δεν γλιστραει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ άνετα και πιστεύω έχουν καλή ποιότητα θα δείξει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι ικανοποιημένος με το πώς πήγαν όλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Πολύ ποιοτικό παπούτσι για χειμώνα και καλοκαίρι. Να θυμάστε όμως ότι δεν είναι αδιάβροχο, αλλά αερίζεται το πόδι και δεν ιδρώνει εύκολα.

    0
  • Το νούμερο αντιστοιχεί στο μέγεθος, είναι άνετα και μαλακά με την ανάλογη προστασία μπροστά.
    Τα προηγούμενα τα κράτησα 1.5 χρόνο.
    Θα επανέλθω για την αντοχή και αυτών σε εύλογο χρόνο.

    0
  • Πρώτη φορά βγάζω κάλο στα πόδια. Τα πόδια μου κολυμπάνε στα παπούτσια, ίσως είναι για άτομα με πλατυποδια αλλά για εμένα δεν κάνουν. Με λίγα λόγια με σακατεψαν.

    0
  • Τα έχω ενάμιση χρόνο και είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Στην αρχή μου φάνηκαν λίγο βαριά αλλά το συνήθισα.

    0
  • Φαίνονται πολύ καλά.
    Τό βάρος είναι καλό
    Έχουν την προστασία δακτύλων και το βάρος είναι αυξημένο.
    Ανθεκτικά δεν ξέρω θα δούμε

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

85 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Παπούτσι εργασίας EMERTON τύπου S1 με προστατευτικό δακτύλων και αντιστατικές ιδιότητες. 

Υλικά Κατασκευής

  • Εξωτερικά: Παπούτσι εργασίας από δέρμα suede και ύφασμα
  • Εσωτερική επένδυση: Υψηλές απορροφητικές ικανότητες TNT
  • Εσωτερική σόλα: Αποσπώμενη,αντιστατική
  • Σόλα: Πολυουρεθάνη
  • Προστασία δακτύλων: Μεταλλικό καπάκι

Brand

Είδος
Παπούτσι
Ασφαλείας
Ναι
Επίπεδο Προστασίας
S1
Αδιάβροχο
Όχι
Χρώμα
Γκρι
Αθλητικού Τύπου
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (42)

  1. 24
  2. 7
  3. 7
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα υλικών
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Βάρος

Αξιολογήσεις χρηστών

  • nickmanak

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ποιοτικό παπούτσι για χειμώνα και καλοκαίρι. Να θυμάστε όμως ότι δεν είναι αδιάβροχο, αλλά αερίζεται το πόδι και δεν ιδρώνει εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το νούμερο αντιστοιχεί στο μέγεθος, είναι άνετα και μαλακά με την ανάλογη προστασία μπροστά.
    Τα προηγούμενα τα κράτησα 1.5 χρόνο.
    Θα επανέλθω για την αντοχή και αυτών σε εύλογο χρόνο.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos Papanastasiou
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πρώτη φορά βγάζω κάλο στα πόδια. Τα πόδια μου κολυμπάνε στα παπούτσια, ίσως είναι για άτομα με πλατυποδια αλλά για εμένα δεν κάνουν. Με λίγα λόγια με σακατεψαν.

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelander1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα έχω ενάμιση χρόνο και είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Στην αρχή μου φάνηκαν λίγο βαριά αλλά το συνήθισα.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Φαίνονται πολύ καλά.
    Τό βάρος είναι καλό
    Έχουν την προστασία δακτύλων και το βάρος είναι αυξημένο.
    Ανθεκτικά δεν ξέρω θα δούμε

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Gardikioths
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν παπούτσι είναι καλό γενικά την πρώτη φορά που το πήρα το δεξί Μ το παπούτσι το προστατευτικό από μέσα γυρίζει και χτυπάει τα 3 δαχτυλα οκ κανένα θέμα έστειλα έτοιμα. Μου το άλλαξαν ήρθε και το δεύτερο δούλεψα 3 μέρες και έπαθα ξανά το ίδιο πρόβλημα η δουλειά Μ είναι φωρτομα ξεφορτομα τίποτα άλλο από εκεί και πέρα δεν αξίζει να το αγοράσει για μια τέτοια εργασία καλύτερα να πληρώσεις κάτι ακριβότερο να έχεις υσιχο το κεφάλι σου

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mankats_1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η δεύτερη φορά που αγοράζω την συγκεκριμένη μάρκα. Στο πρώτο ζευγάρι άρχισε να ανοίγει ο πάτος από κάτω μετά από περίπου 2 χρόνια αλλά και πολύ ταλαιπωρία. Αξίζουν τα λεφτά τους!

    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Papapetrou32
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό παπούτσι εργασίας για τα λεφτά του. Είναι κυρίως για καλοκαιρινούς μήνες ή εργασία σε κλειστούς χώρους διότι δεν είναι αδιάβροχο. Αλλά λόγω υφάσματος αναπνέει το πόδι. Η πατούσα είναι λίγο σκληρή και κάποιοι ίσως χρειαστούν έξτρα πάτους, αλλά για 25 ευρώ δεν μπορείς να έχεις και απαιτήσεις. Γενικά μία πολύ καλή επιλογή. Θα φανεί πόσο θα αντέξουν.

    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GLOU_BILL

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα παπούτσια είναι σκληρά και όχι και τόσο άνετα μετά από λίγο καιρό τα συνηθίζεις τα έχω δύο χρόνια σχεδόν και δεν έχουν πάθει τίποτα είναι πολύ ανθεκτικά.

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • glavinos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Γερό παπούτσι και ποιοτικό για τα χρήματά του. 4 αστέρια γιατί ο πάτος του είναι αρκετά σκληρός, θα τον ήθελα λίγο πιο μαλακό.

    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakis -m.
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα παπούτσια από θέμα κατασκευής είναι πολύ ωραία και στιβαρά. ζυγίζουν 1150 γραμμάρια το ζευγάρι όπως τα περισσότερα παπούτσια εργασίας δεν τα λες και ελαφριά.Δεν γλιστράνε.Όσο για την τιμή τούς στα 21 ευρώ πάρα πολύ καλή για το προϊόν που αγοράζεις.Σε γενικές γραμμές αν δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα με το βάρος τους είναι καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakisgeor
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά παπούτσια εργασίας και για καλοκαίρι ότι πρέπει... Αναπνέει το πόδι και είναι πολύ άνετα. Τα συστήνω ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • masvidal
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άντεξαν δύο χρόνια σε εργασία βιοτεχνίας,με λάδια,διαλυτικά κόλλας κλπ κλπ .Κάποια στιγμή σκίστηκε το ύφασμα στα πλάγια που αναπνέει το πόδι,κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό για τις συνθήκες εργασίας που προανέφερα ! Ως συμπέρασμα λέω να το πάρετε με κλειστά μάτια.Ανθεκτικό,άνετο και το βάρος όσο πρέπει για παπούτσι ασφαλείας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakis -m.
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα παπούτσια από θέμα κατασκευής είναι πολύ ωραία και στιβαρά. ζυγίζουν 1150 γραμμάρια το ζευγάρι όπως τα περισσότερα παπούτσια εργασίας δεν τα λες και ελαφριά.Δεν γλιστράνε.Όσο για την τιμή τούς στα 21 ευρώ πάρα πολύ καλή για το προϊόν που αγοράζεις.Σε γενικές γραμμές αν δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα με το βάρος τους είναι καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • onlysexkaipaok
    5
    6 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμεση και άψογη εξυπηρέτηση. Η καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής που έχω βρει σε ανάλογα είδη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ασφαλές αλλά φθείρεται εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν άντεξαν ουτε 15μερες....

    • Βάρος
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά τους είναι αξιοπρεπές

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Παρα πολύ καλά ιδικά γιά τα χρήματα τούς!
    Θα μπορούσαν κάλιστα νά έκαναν καί τα διπλάσια λεφτά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βαρύ και θέλει πάτους οπωσδήποτε. Σε κουράζει γρήγορα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλή σχεδίαση , πολύ καλή ποιότητα αλλά λίγο βαριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άνετο παπούτσι, καλή αγορά για τα χρήματα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    περνάει νερό
    μετά από πολλές ώρες πονάνε τα πόδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Εξαιρετικό......ελαφρύ,ασφαλείας και με ύφασμα που αφήνει στο πόδι να "αναπνέει"!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι ανθεκτικο ελαφρι και δεν γλιστραει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ άνετα και πιστεύω έχουν καλή ποιότητα θα δείξει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι ικανοποιημένος με το πώς πήγαν όλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Πολύ ποιοτικό παπούτσι για χειμώνα και καλοκαίρι. Να θυμάστε όμως ότι δεν είναι αδιάβροχο, αλλά αερίζεται το πόδι και δεν ιδρώνει εύκολα.

    0
  • Το νούμερο αντιστοιχεί στο μέγεθος, είναι άνετα και μαλακά με την ανάλογη προστασία μπροστά.
    Τα προηγούμενα τα κράτησα 1.5 χρόνο.
    Θα επανέλθω για την αντοχή και αυτών σε εύλογο χρόνο.

    0
  • Πρώτη φορά βγάζω κάλο στα πόδια. Τα πόδια μου κολυμπάνε στα παπούτσια, ίσως είναι για άτομα με πλατυποδια αλλά για εμένα δεν κάνουν. Με λίγα λόγια με σακατεψαν.

    0
  • Τα έχω ενάμιση χρόνο και είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Στην αρχή μου φάνηκαν λίγο βαριά αλλά το συνήθισα.

    0
  • Φαίνονται πολύ καλά.
    Τό βάρος είναι καλό
    Έχουν την προστασία δακτύλων και το βάρος είναι αυξημένο.
    Ανθεκτικά δεν ξέρω θα δούμε

    0
  • Δες τα όλα