Βαφές Μαλλιών

Farcom Fadiam Βαφή Μαλλιών 6.71 Καφέ 100ml

Βαφή μαλλιών που παρέχει πλήρη κάλυψη των λευκών μαλλιών. Προσδίδει ένταση, λάμψη και διάρκεια στο χρώμα. Περιέχει υαλουρονικό οξύ και πρωτεΐνες ρυζιού που περιποιούνται και θωρακίζουν την τρίχα....

Βαφή μαλλιών που παρέχει πλήρη κάλυψη των λευκών μαλλιών. Προσδίδει ένταση, λάμψη και διάρκεια στο χρώμα. Περιέχει υαλουρονικό οξύ και πρωτεΐνες ρυζιού που περιποιούνται και θωρακίζουν την τρίχα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Βαφή μαλλιών που παρέχει πλήρη κάλυψη των λευκών μαλλιών. Προσδίδει ένταση, λάμψη και διάρκεια στο χρώμα. Περιέχει υαλουρονικό οξύ και πρωτεΐνες ρυζιού που περιποιούνται και θωρακίζουν την τρίχα.

Οφέλη

  • 100% κάλυψη των λευκών μαλλιών.
  • Ένταση, λάμψη και διάρκεια στο χρώμα.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Μόνιμη Βαφή
Απόχρωση
Καστανό
Ξανθιστικό
Όχι
Toner
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Φυτική Βαφή
Όχι
Χωρίς Αμμωνία
Όχι
για Άνδρες
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (158)

Αξιολογήσεις

  1. 123
  2. 15
  3. 7
  4. 5
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
  • Ικανοποιητική κάλυψη
  • Αναμενόμενο χρώμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Iris Mikroulh

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ, απόχρωση: 102 Βιολέ

    Πολύ όμορφο χρώμα. Βάφει και καστανά μαλλιά χωρίς ντεκαπαζ. Δυστυχώς όμως δεν καλύπτει λευκές τρίχες και το χρώμα ξεθωριάζει μέσα σε 4-5 πλύσεις και αφήνει ένα brassy χρώμα σε highlights.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elissavet_Dimopoulou
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε, απόχρωση: 0.88 Μπλε

    Τη χρησιμοποίησα 2 φορές, μια σε όλα μου τα μαλλιά (ανοιχτό καστανό, ο,τι άλλο χρώμα έχω βάλει από αλλες μάρκες έχει δώσει κανονικά απόχρωση) και μια στη ρίζα. Και τις δύο, μετά το ξέβγαλμα με νερό δεν είχε μείνει στο μαλλί απολύτως τίποτα (ούτε στο δέρμα μου όπως θα ήταν αναμενόμενο). Ναι, χρησιμοποίησα οξυζενέ (20 βαθμών), ναι, περίμενα 40λ πριν το ξέβγαλμα, ναι, χρησιμοποίησα σαμπουάν προστασίας χρώματος. 2 στις 2 φορές δεν έμεινε ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθόλου βαφή. Ούτε ελάχιστη διαφορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella_zaliou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει τα μαλλιά απαλά. Πολύ καλή τιμή, εξαιρετικό χρώμα που διαρκεί, σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Για χρόνια αγόραζα βαφές από άλλες εταιρείες με υπερδιπλάσιες τιμές για το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν είμαι ειδικός ή επαγγελματίας, αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EmmGal

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σύμφωνα με τη σύζυγο που τις χρησιμοποιεί και από ό,τι βλέπω και από ό,τι ακούω, είναι πολύ καλές βαφές, σας τις προτείνει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pouppizoi
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποίησα το 8.44 για έντονο χάλκινο αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν το αποτέλεσμα που υπόσχεται. Το χρώμα είναι θαμπό και άτονο μιλώντας πάντα σε ρίζα ύψους 7 που θα έπρεπε να γυαλίζει τουλάχιστον.. για μια οικονομική βαφή χωρίς πολλές απαιτήσεις είναι καλή. Για κάτι παραπάνω όχι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thalia13lovering
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν καλύπτει καθόλου τις ρίζες, είτε σκούρες είτε λευκές.

    Θέλει πολλή ποσότητα, και 2-3 περάσματα με το πινέλο για να καλύψει σχετικά καλά. Την πρώτη φορά που την χρησιμοποίησα που δεν το είχα κάνει αυτό ξαναηθελαν τα μαλλιά μου βαψιμο σε δέκα μέρες.

    Δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι λάθος γιατί βάφω τα μαλλιά μου χρόνια.

    Έχει καλή σχέση ποιότητας τιμής αλλά θέλει τόση πολλή ποσότητα για να είναι σωστό το αποτέλεσμα που είναι σα να παίρνεις μικρό σωληνάριο.

    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Bazigou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπον εγω πηρα το εντονο κοκκινο μου αρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τα μαλλια μου ηταν πολυ εντονα το μονο παραπονο μου οτι ξεβαφει πολυ σε καθε μπανιο αλλα θα δειτε οτι αρχιζει το χρωμα καπως να χανει την καμψη του μετα το 8ο λουσιμο️

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lenakipantelidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγοράστηκε για την μαμά μου η οποία τα βάφει μόνη της.
    Της άρεσε πάρα πολύ η απόχρωση και η απόδοση στην κάλυψη των λευκών.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofiakourt
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρωμα δεν μου κραταει και τοσο ειδικα στα λευκα. Κρίμα γιατί η απόχρωση βγαίνει πολύ ωραία και η συσκευασία είναι μεγάλη κ πολύ οικονομική. Αξίζει φουλ όμως την τιμή.

    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μέτρια κάλυψη
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βάζω απλά 2 σταγόνες για να γλυκανει το χάλκινο. Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iris_yura
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ, απόχρωση: 102 Βιολέ

    Διάλεξα το μωβ(βιολέ)..προσπαθούσα πολύ καιρό να κάνω τα μαλλιά μου μωβ χωρίς ντεκαπαζ..μόλις χρησιμοποίησα την συγκεκριμένη βαφή το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα..Ελληνική εταιρεία κ για την τιμή του η ποσότητα είναι τεράστια... Θα την πάρω ξανά κ ξανά

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπον η βαφη ειναι καστανο σκουρο και την χρησιμοποιω 3 χρονια τα μαλλια μου ειναι το καστανο σκουρο και καλυβει της ασπρες τριχες με αρεσει γιατι δεν κοκκινιζει με τον χρονο και τα λουσιματα τωρα γιατι λενε ξανθο ποτε δεν το καταλαβα

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aigli_Z_

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ, απόχρωση: 102 Βιολέ

    Απλά πρέπει να χρησιμοποιηθεί σε ξανθα μαλλιά για να έχει το αποτέλεσμα της φωτογραφίας. Καλό προϊόν, δεν μου έκαψε τις άκρες σίγουρα θα ξαναπαραγγειλω την ίδια μάρκα αλλά ίσως όχι το ίδιο χρώμα ....Όταν ανοίξουν τα επαγγελματικά προϊόντα!!!!!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella1582653644
    1
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε, απόχρωση: 0.88 Μπλε

    Θεωρώ ότι δεν αξίζει, καλύτερα να δώσετε κάτι παραπάνω να πάρετε άλλη βαφή~ έκανε αντίδραση με προηγούμενη (μπλε) βαφή και τα μαλλιά μου βγήκαν μωβ και γκρι. Αναγκάστηκα να τα περάσω ντεκαπάζ και ξανά βαφή και το χρώμα πάλι δεν βγήκε.

    Μπορεί να έτυχε σε μένα... απλά δεν ξέρω, το γράφω εδώ γιατί θέλει προσοχή γενικά.

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Μη αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anta_Guma
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρώμα δεν έχει καμία σχέση με το χρώμα στην εικόνα που παρουσιάζουν στο κατάλογο. Ειναι πάρα πολύ σκούρο και θαμπό. Και η μπογιά μεσα είχε κάτι πραγματάκια σαν φλοιός σταφυλιου έμοιαζε. Η χειρότερη μπογιά πού έχω δοκιμάσει.

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Μη αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Den_Ksero
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τελειο χρωμα, δεν χρειαζεται ντεκαπαζ απλα προσωπικα με ξυνει λιγο. μην το αφηνετε πολυ ωρα στην ριζα!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina_siakavara29

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά έχω μείνει παρά πολύ ικανοποιημένη με την απόδοση και την ποιότητα αυτής της βαφής ! Η τιμή της δε παρά πολύ οικονομική !

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα χρώματα βγαίνουν ακριβώς όπως θέλω, δεν ερεθίζει το δέρμα, δεν μυρίζει έντονα σε σχέση με άλλες βαφές, έχει άψογη κάλυψη σε λευκά. Η τιμή της πολύ καλή την αγοράζω 3,50€ και 0,50 το οξυζενέ... Ελληνική εταιρεία οπότε μένω πιστή και απόλυτα ικανοποιημενη

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • siagm
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: 8.73 Ξανθό Ανοιχτό Κακάο

    το χρώμα που θα βγει έχει να κάνει με το χρώμα που έχει η βάση του μαλλιού κάθε φορά...καλή απόδοση και δεν καίει τα μαλλιά...οχι τόσο καλή διάρκεια κάλυψης των λευκών όμως

    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Μέτρια κάλυψη
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristel_Liakou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρόνια την προτιμώ γιατί και δεν ξεβάφει εύκολα και είναι ελληνική εταιρεία που δεν κάνει πειράματα σε ζώα. Βέβαια να ξέρετε δεν έρχεται με οξυζενέ..

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ασημί ούτε καν αχνοφαίνεται... Ενα απλό ξανθό βγήκε, ενώ η ντεκαπαζ είχε ανοίξει μία χαρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δίνει απόλυτη φυσικότητα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο προϊόν!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο προϊόν!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ όμορφο χρώμα. Βάφει και καστανά μαλλιά χωρίς ντεκαπαζ. Δυστυχώς όμως δεν καλύπτει λευκές τρίχες και το χρώμα ξεθωριάζει μέσα σε 4-5 πλύσεις και αφήνει ένα brassy χρώμα σε highlights.

    0
  • Τη χρησιμοποίησα 2 φορές, μια σε όλα μου τα μαλλιά (ανοιχτό καστανό, ο,τι άλλο χρώμα έχω βάλει από αλλες μάρκες έχει δώσει κανονικά απόχρωση) και μια στη ρίζα. Και τις δύο, μετά το ξέβγαλμα με νερό δεν είχε μείνει στο μαλλί απολύτως τίποτα (ούτε στο δέρμα μου όπως θα ήταν αναμενόμενο). Ναι, χρησιμοποίησα οξυζενέ (20 βαθμών), ναι, περίμενα 40λ πριν το ξέβγαλμα, ναι, χρησιμοποίησα σαμπουάν προστασίας χρώματος. 2 στις 2 φορές δεν έμεινε ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθόλου βαφή. Ούτε ελάχιστη διαφορά

    1
  • Αφήνει τα μαλλιά απαλά. Πολύ καλή τιμή, εξαιρετικό χρώμα που διαρκεί, σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Για χρόνια αγόραζα βαφές από άλλες εταιρείες με υπερδιπλάσιες τιμές για το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν είμαι ειδικός ή επαγγελματίας, αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένη.

    1
  • Σύμφωνα με τη σύζυγο που τις χρησιμοποιεί και από ό,τι βλέπω και από ό,τι ακούω, είναι πολύ καλές βαφές, σας τις προτείνει!

    0
  • Χρησιμοποίησα το 8.44 για έντονο χάλκινο αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν το αποτέλεσμα που υπόσχεται. Το χρώμα είναι θαμπό και άτονο μιλώντας πάντα σε ρίζα ύψους 7 που θα έπρεπε να γυαλίζει τουλάχιστον.. για μια οικονομική βαφή χωρίς πολλές απαιτήσεις είναι καλή. Για κάτι παραπάνω όχι.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

39 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βαφή μαλλιών που παρέχει πλήρη κάλυψη των λευκών μαλλιών. Προσδίδει ένταση, λάμψη και διάρκεια στο χρώμα. Περιέχει υαλουρονικό οξύ και πρωτεΐνες ρυζιού που περιποιούνται και θωρακίζουν την τρίχα.

Οφέλη

  • 100% κάλυψη των λευκών μαλλιών.
  • Ένταση, λάμψη και διάρκεια στο χρώμα.


Κατασκευαστής

Γενικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Μόνιμη Βαφή
Απόχρωση
Καστανό
Ξανθιστικό
Όχι
Toner
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Φυτική Βαφή
Όχι
Χωρίς Αμμωνία
Όχι
για Άνδρες
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (158)

  1. 123
  2. 15
  3. 7
  4. 5
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
  • Ικανοποιητική κάλυψη
  • Αναμενόμενο χρώμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Iris Mikroulh

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ, απόχρωση: 102 Βιολέ

    Πολύ όμορφο χρώμα. Βάφει και καστανά μαλλιά χωρίς ντεκαπαζ. Δυστυχώς όμως δεν καλύπτει λευκές τρίχες και το χρώμα ξεθωριάζει μέσα σε 4-5 πλύσεις και αφήνει ένα brassy χρώμα σε highlights.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elissavet_Dimopoulou
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε, απόχρωση: 0.88 Μπλε

    Τη χρησιμοποίησα 2 φορές, μια σε όλα μου τα μαλλιά (ανοιχτό καστανό, ο,τι άλλο χρώμα έχω βάλει από αλλες μάρκες έχει δώσει κανονικά απόχρωση) και μια στη ρίζα. Και τις δύο, μετά το ξέβγαλμα με νερό δεν είχε μείνει στο μαλλί απολύτως τίποτα (ούτε στο δέρμα μου όπως θα ήταν αναμενόμενο). Ναι, χρησιμοποίησα οξυζενέ (20 βαθμών), ναι, περίμενα 40λ πριν το ξέβγαλμα, ναι, χρησιμοποίησα σαμπουάν προστασίας χρώματος. 2 στις 2 φορές δεν έμεινε ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθόλου βαφή. Ούτε ελάχιστη διαφορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella_zaliou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει τα μαλλιά απαλά. Πολύ καλή τιμή, εξαιρετικό χρώμα που διαρκεί, σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Για χρόνια αγόραζα βαφές από άλλες εταιρείες με υπερδιπλάσιες τιμές για το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν είμαι ειδικός ή επαγγελματίας, αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EmmGal

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σύμφωνα με τη σύζυγο που τις χρησιμοποιεί και από ό,τι βλέπω και από ό,τι ακούω, είναι πολύ καλές βαφές, σας τις προτείνει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pouppizoi
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποίησα το 8.44 για έντονο χάλκινο αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν το αποτέλεσμα που υπόσχεται. Το χρώμα είναι θαμπό και άτονο μιλώντας πάντα σε ρίζα ύψους 7 που θα έπρεπε να γυαλίζει τουλάχιστον.. για μια οικονομική βαφή χωρίς πολλές απαιτήσεις είναι καλή. Για κάτι παραπάνω όχι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thalia13lovering
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν καλύπτει καθόλου τις ρίζες, είτε σκούρες είτε λευκές.

    Θέλει πολλή ποσότητα, και 2-3 περάσματα με το πινέλο για να καλύψει σχετικά καλά. Την πρώτη φορά που την χρησιμοποίησα που δεν το είχα κάνει αυτό ξαναηθελαν τα μαλλιά μου βαψιμο σε δέκα μέρες.

    Δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι λάθος γιατί βάφω τα μαλλιά μου χρόνια.

    Έχει καλή σχέση ποιότητας τιμής αλλά θέλει τόση πολλή ποσότητα για να είναι σωστό το αποτέλεσμα που είναι σα να παίρνεις μικρό σωληνάριο.

    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Bazigou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπον εγω πηρα το εντονο κοκκινο μου αρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τα μαλλια μου ηταν πολυ εντονα το μονο παραπονο μου οτι ξεβαφει πολυ σε καθε μπανιο αλλα θα δειτε οτι αρχιζει το χρωμα καπως να χανει την καμψη του μετα το 8ο λουσιμο️

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lenakipantelidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγοράστηκε για την μαμά μου η οποία τα βάφει μόνη της.
    Της άρεσε πάρα πολύ η απόχρωση και η απόδοση στην κάλυψη των λευκών.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofiakourt
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρωμα δεν μου κραταει και τοσο ειδικα στα λευκα. Κρίμα γιατί η απόχρωση βγαίνει πολύ ωραία και η συσκευασία είναι μεγάλη κ πολύ οικονομική. Αξίζει φουλ όμως την τιμή.

    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μέτρια κάλυψη
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Nicolaou4106

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βάζω απλά 2 σταγόνες για να γλυκανει το χάλκινο. Έχω σκούρα, σχεδόν μαύρα μαλλιά με πολύ χοντρή τρίχα και πολλές άσπρες. Η φόρμουλα που χρησιμοποιώ για να πετύχω ένα μέτριο ανοιχτό τζίντζερ είναι:
    2/5 8.44, 2/5 8.37, 1/5 7.62 και 30vol οξυζενέ.
    Προκαλεί ερεθισμό στα μάτια όταν κάνω το μπροστινό πάνω μέρος αλλά δεν καίει το τριχωτό της κεφαλής και το αποτέλεσμα είναι ήπιο, ποιότητας κομμωτηρίου και τα μαλλιά δείχνουν λαμπερά. Οι βαφές εμπορίου έχουν πιο έντονη απόδοση και κάνουν πιο ορατή φθορά στα μαλλιά.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iris_yura
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ, απόχρωση: 102 Βιολέ

    Διάλεξα το μωβ(βιολέ)..προσπαθούσα πολύ καιρό να κάνω τα μαλλιά μου μωβ χωρίς ντεκαπαζ..μόλις χρησιμοποίησα την συγκεκριμένη βαφή το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα..Ελληνική εταιρεία κ για την τιμή του η ποσότητα είναι τεράστια... Θα την πάρω ξανά κ ξανά

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπον η βαφη ειναι καστανο σκουρο και την χρησιμοποιω 3 χρονια τα μαλλια μου ειναι το καστανο σκουρο και καλυβει της ασπρες τριχες με αρεσει γιατι δεν κοκκινιζει με τον χρονο και τα λουσιματα τωρα γιατι λενε ξανθο ποτε δεν το καταλαβα

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aigli_Z_

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μωβ, απόχρωση: 102 Βιολέ

    Απλά πρέπει να χρησιμοποιηθεί σε ξανθα μαλλιά για να έχει το αποτέλεσμα της φωτογραφίας. Καλό προϊόν, δεν μου έκαψε τις άκρες σίγουρα θα ξαναπαραγγειλω την ίδια μάρκα αλλά ίσως όχι το ίδιο χρώμα ....Όταν ανοίξουν τα επαγγελματικά προϊόντα!!!!!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella1582653644
    1
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε, απόχρωση: 0.88 Μπλε

    Θεωρώ ότι δεν αξίζει, καλύτερα να δώσετε κάτι παραπάνω να πάρετε άλλη βαφή~ έκανε αντίδραση με προηγούμενη (μπλε) βαφή και τα μαλλιά μου βγήκαν μωβ και γκρι. Αναγκάστηκα να τα περάσω ντεκαπάζ και ξανά βαφή και το χρώμα πάλι δεν βγήκε.

    Μπορεί να έτυχε σε μένα... απλά δεν ξέρω, το γράφω εδώ γιατί θέλει προσοχή γενικά.

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Μη αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anta_Guma
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρώμα δεν έχει καμία σχέση με το χρώμα στην εικόνα που παρουσιάζουν στο κατάλογο. Ειναι πάρα πολύ σκούρο και θαμπό. Και η μπογιά μεσα είχε κάτι πραγματάκια σαν φλοιός σταφυλιου έμοιαζε. Η χειρότερη μπογιά πού έχω δοκιμάσει.

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Μη αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Den_Ksero
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τελειο χρωμα, δεν χρειαζεται ντεκαπαζ απλα προσωπικα με ξυνει λιγο. μην το αφηνετε πολυ ωρα στην ριζα!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina_siakavara29

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά έχω μείνει παρά πολύ ικανοποιημένη με την απόδοση και την ποιότητα αυτής της βαφής ! Η τιμή της δε παρά πολύ οικονομική !

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα χρώματα βγαίνουν ακριβώς όπως θέλω, δεν ερεθίζει το δέρμα, δεν μυρίζει έντονα σε σχέση με άλλες βαφές, έχει άψογη κάλυψη σε λευκά. Η τιμή της πολύ καλή την αγοράζω 3,50€ και 0,50 το οξυζενέ... Ελληνική εταιρεία οπότε μένω πιστή και απόλυτα ικανοποιημενη

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • siagm
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: 8.73 Ξανθό Ανοιχτό Κακάο

    το χρώμα που θα βγει έχει να κάνει με το χρώμα που έχει η βάση του μαλλιού κάθε φορά...καλή απόδοση και δεν καίει τα μαλλιά...οχι τόσο καλή διάρκεια κάλυψης των λευκών όμως

    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Μέτρια κάλυψη
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristel_Liakou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρόνια την προτιμώ γιατί και δεν ξεβάφει εύκολα και είναι ελληνική εταιρεία που δεν κάνει πειράματα σε ζώα. Βέβαια να ξέρετε δεν έρχεται με οξυζενέ..

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ασημί ούτε καν αχνοφαίνεται... Ενα απλό ξανθό βγήκε, ενώ η ντεκαπαζ είχε ανοίξει μία χαρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δίνει απόλυτη φυσικότητα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο προϊόν!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο προϊόν!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ όμορφο χρώμα. Βάφει και καστανά μαλλιά χωρίς ντεκαπαζ. Δυστυχώς όμως δεν καλύπτει λευκές τρίχες και το χρώμα ξεθωριάζει μέσα σε 4-5 πλύσεις και αφήνει ένα brassy χρώμα σε highlights.

    0
  • Τη χρησιμοποίησα 2 φορές, μια σε όλα μου τα μαλλιά (ανοιχτό καστανό, ο,τι άλλο χρώμα έχω βάλει από αλλες μάρκες έχει δώσει κανονικά απόχρωση) και μια στη ρίζα. Και τις δύο, μετά το ξέβγαλμα με νερό δεν είχε μείνει στο μαλλί απολύτως τίποτα (ούτε στο δέρμα μου όπως θα ήταν αναμενόμενο). Ναι, χρησιμοποίησα οξυζενέ (20 βαθμών), ναι, περίμενα 40λ πριν το ξέβγαλμα, ναι, χρησιμοποίησα σαμπουάν προστασίας χρώματος. 2 στις 2 φορές δεν έμεινε ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθόλου βαφή. Ούτε ελάχιστη διαφορά

    1
  • Αφήνει τα μαλλιά απαλά. Πολύ καλή τιμή, εξαιρετικό χρώμα που διαρκεί, σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Για χρόνια αγόραζα βαφές από άλλες εταιρείες με υπερδιπλάσιες τιμές για το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν είμαι ειδικός ή επαγγελματίας, αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένη.

    1
  • Σύμφωνα με τη σύζυγο που τις χρησιμοποιεί και από ό,τι βλέπω και από ό,τι ακούω, είναι πολύ καλές βαφές, σας τις προτείνει!

    0
  • Χρησιμοποίησα το 8.44 για έντονο χάλκινο αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν το αποτέλεσμα που υπόσχεται. Το χρώμα είναι θαμπό και άτονο μιλώντας πάντα σε ρίζα ύψους 7 που θα έπρεπε να γυαλίζει τουλάχιστον.. για μια οικονομική βαφή χωρίς πολλές απαιτήσεις είναι καλή. Για κάτι παραπάνω όχι.

    1
  • Δες τα όλα
3,60 €
5,00 €   μεταφορικά