Είναι μαλακές και ωραίες στην αίσθηση αλλά έχουνε περάσει 8 μήνες, έχουνε πλυθεί άπειρες φορές και σε μεγάλες θερμοκρασίες και ακόμα βγάζουν χνούδι. Δεν φαίνεται καλά με το μάτι γιατί είναι πολύ λεπτό, αλλά εάν βάλεις το χέρι σου σε οποιαδήποτε επιφάνεια στο μπάνιο, σηκώνεις μία κουβέρτα με το δάχτυλο από τα χνούδια.
Δεν είχα άλλη εμπειρία με χνούδια από πετσέτα πέρα από το πρώτο πλύσιμο ποτέ. Μα ποτέ.
Πρώτες μέρες στην βδομάδα επάνω, το μπάνιο είχε ένα πέπλο από χνούδι σε όλες τις επιφάνειές παντού, νιπτήρα έπιπλα τοίχους. Καθάρισα και λέω θα περάσει.
Μετα από 4 μήνες με διπλά καθαρίσματα στο μπάνιο από ότι θα έπρεπε λόγο χνουδιού, έλεγα να τις πετάξω να τελειώνω αλλά τσιγκουνεύτηκα. Είχα πάρει πολλές, αξίας πάνω από 150 ευρώ όλες τις πετσέτες, διάφορα μεγέθη και χρώματα όλες Nef Nef. Όλες βγάζουνε απίστευτο χνούδι
Σήμερα μετά από 8 μήνες ακόμα βγάζει χνούδι!!.
Τα πείρα. Τις πέταξα όλες όπως ήτανε στα σκουπίδια. Καλύτερα να σκουπίζομαι με χαρτοπετσέτες, παρά με αυτές τις πετσέτες όπου μετά από κάθε μπάνιο πρέπει να πλένεις και όλο το μπάνιο μαζί με τους τοίχους.
Πως μία εταιρία μπορεί να αποτύχει τόσο πολύ στην κατασκευή μίας πετσέτας μου είναι αδιανόητο