Τα εσωτερικά καλώδια των 4 ζευγαριών στο καλώδιο της Anga είναι πολύ μαλακά και όχι εύκολα διαχειρίσιμα, θα το καταλάβετε μόλις πάτε να κάνετε τον πρώτο τερματισμό σε βύσμα RJ45. Επίσης το εξωτερικό λευκό και μοναδικό κάλυμμα του καλωδίου (UTP είναι, λογικό) είναι πολύ ντελικάτο και κακής ποιότητας. Το πέρασα μέσα σε κανάλια VIOKAR και δεν ήταν και η καλύτερη εμπειρία σε σχέση με άλλα καλώδια UTP Cat.5e που έχω βάλει. Δεν θα το αγοράσω ξανά προσωπικά, είναι από τα φθηνιάρικα καλώδια και σας το λέω με εμπειρία από το 1993 στην Πληροφορική πως ΔΕΝ αξίζει και το μετάνιωσα. Αν αποπειραθείτε να το ξεγυμνώσετε με απογυμνωτή θα πρέπει να προσέξετε πάρα πολύ γιατί είναι όπως προ-είπα, τόσο μαλακό το κάλυμμά του που πληγώνονται και τα εσωτερικά ζεύγη, ακόμη και στην πιο ευαίσθητη ρύθμιση του απογυμνωτή. Οπότε είτε με κοφτάκι μικρό ή με μικρό απογυμνωτή περιστρεφόμενο χειροκίνητο. Την επόμενη φορά θα πάω σε πιο ποιοτική μάρκα και ας δώσω τα διπλά λεφτά για τα 100 μέτρα, δεν χρειαζόμουν περισσότερα μέτρα και πήγα σε αυτό μη έχοντάς το δοκιμάσει ξανά. Τέλος να αναφέρω πως έχει άσχημη "τάση" σαν καλώδιο όταν ξετυλίγεται και περνιέται σε κανάλια, σε απότομο τράβηγμα διπλώνει και τσακίζει πάνω στο "σώμα" του, δημιουργώντας άκαμπτες συστρέψεις και "κόμπους". Αν δείτε το αντίστοιχο π.χ. καλώδιο της Panduit στην ίδια κατάσταση δεν έχει καμία σχέση! Ευτυχώς που δεν είχε μεγάλο κόστος το Anga και δεν τα κλαίω...Βάζω 1 αστεράκι ωστόσο γιατί έκανα δουλειά πάραυτα. Μου βγήκε η Παναγία όμως με αυτό το καλώδιο...ποτέ ξανά!