Υστερα απο προηγουμενη αγορα των Samsung 18650 3500mAh και Panasonic 18650 3400mAh εχω κανει και σχετικo σχολιo , αποφασισα να αγορασω αυτες γιατι εχουν βαθμο αποφορτισης (συνεχους 11Α ενω διακοπτομενη για ατμισμα 20Α). Η διαρκεια τους 2 ημερες σιγουρα σε χρηση ηλεκτρονικου τσιγαρου (διμπαταρου) στα 45W -0,25Ωμ και 13Α, και 1 ημερα σε μηχανικο μονομπαταρο με 0,35 Ωμ αντισταση και 12 Α και συρματα διπλα SS , ειναι αρκετα καλυτερες απο τις Samsung 18650 3500mAh παρ΄οτι εχουν ιδια χωρητικοτητα αλλα και ειμαι καπως πιο σιγουρος οτι δεν εχω πεσει σε μαιμου προιον επειδη δεν ειναι πολυ γνωστες, το κακο ειναι οτι δεν τις εχουν πολλα καταστηματα . Σχολιαζω τις μπαταριες επειδη ειναι πονεμενη ιστορια και σιγουρα ολοι μας πεταξαμε χρηματα σε λαθος επιλογες.