Τηλεοράσεις

LG Smart Τηλεόραση 49" 4K UHD LED 49SJ810V HDR (2017) 49SJ810V

Λογισμικό: WebOS, 120Hz , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Εικόνα

Διαγώνιος
49 "
Ευκρίνεια
4K Ultra HD
Ρυθμός Ανανέωσης
120 Hz
Τύπος Panel
Edge LED
Τύποι HDR
-
Local Dimming
Όχι

Ήχος

Κανάλια
Stereo
Ισχύς
20 W

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Δέκτης
DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
Media Player
Ναι
Εγγραφή PVR
Ναι
Hotel Mode
Όχι
Φωνητικές Εντολές
Όχι
VRR
-

Πρότυπα Ήχου

Πρότυπα Ήχου
-

Smart Δυνατότητες

Υποστηριζόμενες Εφαρμογές
-
Λογισμικό
WebOS

Ενσύρματες Συνδέσεις

Ethernet
Ναι
Headphones
Ναι
Digital Audio Optical
Ναι
Πλήθος USB
3
Σύνολο Θυρών HDMI
4
Πλήθος HDMI 2.1
-

Ασύρματες Συνδέσεις

Wi-Fi
Ναι
Bluetooth
Όχι
Miracast
Ναι
Chromecast Built-In
Όχι
Screen Mirroring
Όχι
AirPlay
-

Γενικά

Έτος Κυκλοφορίας
2017
Βάρος
14,1 kg
VESA Mount
300 x 300 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Διαστάσεις (Χωρίς Βάση)

Πλάτος
1100 mm
Ύψος
641 mm
Πάχος
62 mm

Διαστάσεις (με Βάση)

Πλάτος
1100 mm
Ύψος
699 mm
Πάχος
248 mm

Εγγύηση

Επιμέρους Εγγύηση Κατασκευαστή
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (56)

Αξιολογήσεις

  1. 46
  2. 5
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γωνία θέασης
  • Ήχος
  • Εικόνα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μενού
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Πολύ καλή τελικά αυτή η τηλεόραση. Την έχω από το 12/2017 και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και δεν έχω μετάνοιωσει σε τίποτα.
    Μπράβο στην LG έμεινα ευχαριστημένος από το προϊόν της.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vakatasis
    3
    6 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι τιποτα το ιδιατεροΑν και panel 120 hz η ποιοτητα εικονας ειναι κατω του μετριου.Την συγκρινω με μια samsung που ειχα παρει 4 μηνες νωριτερα απο αυτη για τις κορες μου και η διαφορα ειναι τεραστια.Πολυ καλυτερη εικονα η samsung.Εκανα οτι ρθμιση υπηρχε και τωρα μετα απο 6 μηνες χρησης μπορω με σιγουρια να πω οτι δεν ειναι τιποτα μα τιποτα το ιδιαιτερο..Δειτε τη απο κοντα μαζι με αλλες και εμπιστευτητε τα ματια σας .Σε ευτα τα χρηματα βρισκεις πολυ καλυτερη

    • Ήχος
    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rozby
    1
    4 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ ασχημη εμπειρια με την συγκεκριμενη tv κ τωρα που ελπιζω οτι τελειωσε θελω να τα γραψω.Την αγορασα φετος τον Μαρτη με προσφορα 700€.Μετα απο 8 μηνες αρχισε τα κοληματα κ τα πολλα προβληματα.Κολουσε η εικονα ανοιγοκλεινε μονη της δεν εκανε ενημερωσεις κ πολλα αλλα.Αφου προσπαθησα πολλες φορες μαζι με το τμημα υποστηριξης της lg να βρω λυση τελικα ηρθαν κ την πηραν απο το τμημα service του Μανωλοπουλου οπου εδω εμπλεξα ακομα περισσοτερο.Προσοχη σε οσους εχουν να κανουν μαζι τους γιατι η συμπεριφορα τους απεναντι μου ηταν απαραδεκτη.Εν τελει να μην κουραζω αφου ταλαιπωρηθηκα αρκετα κ εμεινα σχεδον 20 μερες χωρις tv μου την αντικατεστησαν με την sk8500 η οποια ειναι καινουργιο μοντελο του 2018 κ μια βδομαδα τωρα που την εχω ειναι αψογη.Ας ελπισω η πρωτη φορα που επελεξα lg tv να μην ειναι φαρμακερη.Ελπιζω να φανω χρησιμος σε καποιους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixahl_manolhs1988
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος αυτή της τηλεόρασης εδώ και ένα χρόνο , αγορά 800 ευρώ . Η τηλεόραση είναι φοβερή αξίζει κάθε ευρω.. Επίσης το χειριστήριο της είναι πολύ εύχρηστο και δεν χρειάζεται ποντίκι και πληκτρολογιο, απλά σημαδεύειΣ και κλικαρεις... Από εικόνα και μενού δεν παίζεται .. Ο ήχος πολύ καλος. Αν την βρείτε ευκαιρία 700 ευρω και κατω να την πάρετε με κλειστά μάτια .. ελάχιστα κομμάτια υπάρχουν έχουν εξαντληθεί ..

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gr_leon3
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρήματά που ζητάει είναι αρκετά καλή. Βέβαια... IPS και edge LED. Μη περιμένετε θαύματα. Ούτε το απόλυτο μαύρο μιας VA (μιλώντας πάντα για LED) έχει, ούτε διαχειρίζεται άψογα το light bleeding. Για τα χαρακτηριστικά της όμως είναι αξιοπρεπέστατη. Βγαίνοντας απ' το κουτί χρειάζεται απαραίτητα ρύθμιση.

    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angelkiller
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικη τηλεοραση απο την LG. Πολυ ομορφη εικονα που με σωστες ρυθμισεις μπορει να αποδοσει τα μεγιστα τοσο σε ταινιες bluray-4k αλλα και σε ps3-ps4-xbox αλλα ακομα και στα απλα καναλια της τηλεορασης. Value for money φυσικα στα 700-800 ευρω λογο και του πανελ. Ελπιζω να αντεξει για χρονια. :)

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panchr
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    όπως είπαν και οι προλαλήσαντες για τα λεφτά (mid range) της είναι εξαιρετική ! στα πλας και ο ήχος surround, πάνελ 120 hz και καλό μαύρο.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nobrainer79
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τηλεόραση είναι φανταστική...την πρόλαβα την περίοδο που είχε 20% επιστροφή με κάρτες Eurobank. Τελική τιμή δλδ 560€. Και χωρίς επιστροφή πάντως αξίζει απόλυτα τα λεφτά της και παραπάνω!! Τρομερή ποιότητα εικονας, ενσωματωμένα ηχεία harman/kardon με σύστημα Surround!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • piter_pan
    4
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλή. Σίγουρα Value for money. Δεν είναι απο τις top αλλά στα λεφτά της νομίζω ειναι best. Δεν μιλάμε για TV που κάνουν 2κ αλλά για 700 euro (blackfriday) είναι ότι καλύτερο. Σε netflix 4k πολύ καλή ποιότητα και ήχος σούπερ youtube το ίδιο. Μήν μείνεις με εργοστασιακές ρυθμίσεις βάλε κάποια απο αυτές που έχουν postάρει εδώ.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Seliniotakis
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 4 μηνες σχεδον χρησης με αρκετες ωρες σε 4κ gaming και 4κ ταινιες ειμαι πραγματικα εντυπωσιασμενος. τελεια εικονα απιστευτα χρώματα εξαιρετικη κινηση σε γρηγορες σκηνες λογω του πανελ 120hz κατι που θα εντυπωσιασει οσους παιζουν παιχνιδια ειτε παρακολοθουν ποδοσφαιρο η ταινίες δράσης με γρηγορες σκηνες! Και ο ηχος απίστευτος επίσης για τηλεοραση!!!
    Αν εξαιρέσουμε oled και q led τηλεορασεις η αμεσως επομενη λυση ειναι αυτη εδω χωρις καμια αμφιβολια!!!

    Σχετικα με κατι αναφορες που γινονται για διαχυση φωτος ειναι θεμα ρυθμισης.. Αν θυμαμαι καλα το ειχα σεταρει στην επιλογή μειωση τοπικου φωτισμου led

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOLAOS_OIKONOMIDIS
    3
    13 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχει προβλημα με το ασπρο που κανει διαχυση στο μαυρο οποτε οταν παρκολουθεις ταινιες στις σκοτεινες σκηνες η εικονα δεν ειναι ομοιομορφο το μαυρο γινεται γκρι πολυ ασχημο για μενα. Αυτο μου παρουσιαστηκε δυο εβδομαδες αφου την πηρα, το περιεργο ειναι οτι οταν κανω επαναφορα εργοστασιακων ρυθμησεων αυτο κατα περιεργο τροπο εξαφανιζεται που μετα εμφανιζεται παλι μετα απο λγες μερες. Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΜΟΥ ομως ηρθε οταν προσπαθησα να μαθω απο τη LG γιατι συμβαινει αυτο. Μου ειπαν δεν μπορει να συμβαινει, τους ζητησα να ερθουν να την δουνε, η απαντηση ηταν οτι δεν μπορουν και οτι πρεπει να την παρει το σερβις που ομως ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ αν δουνε οτι δεν υπαρχει προβλημα αυτοι θα πρεπει να πληρωσω 40 ευρω. ΦΥΣΙΚΑ οσοι τεχνικη την εχουν δει εκτοσ επισημου σερβις ειπαν οτι εχει προβλημα. ΛΥΠΑΜΕ για την αντιμετωπηση απο την εταιρεια νομιζω οτι οτι θα επρεπε τουλαχιστον να δωσει μια λογικη απαντηση. ΤΕΛΙΚΑ θα επρεπε να την επιστρεψω την πατησα γιατι πιστευα οτι ειναι μεγαλη εταιρεια.

    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apyretzidis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ό,τι πιο καλό θα μπορούσα να είχα φανταστεί!!! Απίστευτη εικόνα στα βιντεάκια 4Κ από το YouTube, εντυπωσιακά μενού για configuration και εύκολη, γρήγορη σύνδεση στο Διαδίκτυο μέσω WiFi. Είμαι ακόμη στο στάδιο της εξερεύνησης των τεχνικών χαρακτηριστικών της.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teopat13
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    υψηλη ευκρινεια,απλοποιημενο μενου ακομα κ για νεους χρηστες ενσωματωμενα apps netflix amazon κλπ αψογα γραφικα σε xbox one x ps4 pro 4k youtube movies.πολλες θυρες hdmi πολυ καλα ενσωματωμενα ηχεια. super value for money!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Str_Teo
    3
    5 στους 46 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πείρα και την ίδια μέρα την επέστρεψα,όταν έχεις συνηθίσει στο καλό ... Δεν είναι άσχημη αλλά δεν είναι αυτά που λέει. Υστερεί σε πολλά πράγματα,παραπλανήθηκα μάλλον απ τα λεγόμενα !!! καλά να πάθω!!!

    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Εικόνα
    • Μενού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djno1987
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    η λύση για το άσπρο σε μαύρο φόντο είναι αυτή που έδωσε ο nadastar και γίνεται όταν πάμε επιλογές εικονας- μείωση τοπικού φωτισμού led- απενεργοποιηση

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mallis.panos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα την τηλεόραση στα 700 ,νομίζω αρκετά καλή τιμή για το προϊόν.Μονο κάτι που έχω εντοπίσει και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου ακόμα αν το έχει παρατηρήσει ή αν το κάνει και στην δική του τηλεόραση.Οταν η οθόνη είναι όλη μαύρη,στο σημείο που είναι το λογότυπο του κάθε καναλιού,σε όλη αυτή την πλευρά εμφανίζεται κατά μήκος της μια ασπριλα.Ή όταν στο τέλος κάποιας ταινίας που πάλι η οθόνη ειναι μαύρη,κάθε φορά που βγαίνουν γράμματα αφήνει γύρω τους ένα μεγάλο ξεθωριασμα.Αν κάποιος το έχει δει ας γράψει κάποιο σχόλιο.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EFSTATHIOS_DOUFEKAS
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τηλεόραση τα σπάει.
    Καταπληκτική σε όλα με φανταστική εικόνα και η μεγάλη έκπληξη είναι ο άριστος ήχος της και σε ένταση και σε surround!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lambrosdon
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα 700€ επί black Friday και αξίζει και το τελευταίο λεπτό. Καταπληκτική εικόνα αν και θέλει ρύθμιση, για εμένα μην βάλετε τον φωτισμό στο 100 γιατί χάνετε από την ποιότητα του μαύρου, εγώ έχω οπισθοφωτισμο 60 και φωτεινότητα 65. Αξίζει για Netflix και YouTube, όχι τόσο για τα ελεύθερα κανάλια. Γρηγορο μενού, καμιά σχέση με παλαιότερες smart TV. Είναι ο ορισμός του value for money για εμένα. Και σαν κατασκευή είναι ποιοτική. Τώρα ο ήχος δεν είναι κακός, αλλά εγώ επέλεξα μια ηχομπαρα της JBL που πραγματικά συμπληρώνει καταπληκτικά την τηλεόραση.

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Notis2017
    5
    12 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια εικόνα 4Κ HDR!!!!!!(ειδικά σε video you tube 4K,σε 1080p-4Κ ταινίες και από κανάλια αρκετά καλά στα HD),με πολλές ρυθμίσεις (που πρέπει όμως να γίνουν),απίστευτος ήχος!!!εκπληκτικό το τηλεχειριστήριο,γρήγορο το WebOs.(με 699e.Black Friday )
    Πιστεύω πως καλές ρυθμισεις είναι:
    -Εφέ HDR-δυνατό
    -Οπισθοφωτισμός 100
    -Αντίθεση 100
    -Φωτεινότητα 55-65
    -Ευκρίνεια 45-50
    -Χρώμα 68-72
    και στις επιλογές εικόνας:(οπωσδήποτε-βασικότατο!!!!!!!!... για ομαλή κίνηση!!!!!!!)
    -true motion---->χρήστης
    -de-judder 0
    de-blur 0 η 9(το ψάχνω αυτό)
    υπόλοιπες ρυθμίσεις έχουν γράψει και άλλοι.
    Πολύ καλή επιλογή,την προτείνω ανεπιφύλακτα. (την πήρα με επέκταση εγγύησης φυσικά).

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dougalis
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά, η τηλεόραση τα "σπάει". Η εικόνα της είναι απίστευτη. Λες και βρίσκεσαι μέσα στην ταινία. Να δεις παλιά ελληνική ασπρόμαυρη ταινία να πάθεις την πλάκα σου. Φόρτωσα ταινία 4Κ, τα Στρουμφάκια για την ακρίβεια και ο μικρός σου έμεινε με το στόμα ανοιχτό. Δεν ξεκολλούσε από την οθόνη. Τόσο αληθοφανές ήτανε η εικόνα. Άπειρες δυνατότητες. Π.χ. Ρύθμιση υποτίτλων, σύνδεση στο internet, σύνδεση με Η/Υ, κινητό και tablet κλπ. Να βλέπεις κάποια ταινία στην τηλεόραση και εάν επιθυμείς να σου φορτώνει αυτομάτως τα trailer της ταινίας μέσω Youtube. Για PS4 Pro τα σχόλια είναι περιττά.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akela
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δε χρειαζεται να πει καππιος κατι οτι καλυτερο στην αγορα
    φανταστικος συνδηασμος ποιοτητας μεγεθους τιμης
    φανταστικη εικονα και απο οποιαδηποτε γωνια και ο ηχος καθαρος και δυνατος

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimevi13
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρώ ότι είναι μια από τις καλύτερες επιλογές! απίστευτη εικόνα και τέλειο ήχο. στα 699 που την πήρα αξίζει τα λεφτά της σίγουρα.
    Συνδεσιμότητα, WebOs, φωνητικές εντολρ´σ Μέσω magic control ....απλά το καλύτερο value for money τόσο σε money όσο σε εικόνα, ήχο κ συνδέσεις!!! Παίζει τα πάντα κ ο media player της τηλεόρασης. Ακόμα κ avhcd !!! Την προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos91982
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρώ ότι είναι μια από τις καλύτερες TVs απίστευτη εικόνα και ήχο ωραίο μενού και γενικά στα 699 που την πήρα αξίζει τα λεφτά της σίγουρα.Την προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos VL
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά στα 699€ (Black ...Thursday). Φοβερή σε ταινίες 4κ, Πολύ καλή σε Full HD, σε 576ι (Digea) όχι καλή. Πολύ καλός ήχος (σε ένταση πάνω από 15). Σίγουρα πρέπει πρώτα να ρυθμιστεί για να αποδόσει τα μέγιστα, δε ξέρω πόσο εύκολο είναι για κάποιον χωρίς εμπειρία ή που δε του αρέσει να ψάχνεται. Δεν είχα ποτέ Samsung, οπότε δε με ανησυχεί το πόσο Μαύρο είναι το μαύρο της LG. Το ότι είναι EDGE LED σίγουρα δεν είναι το καλύτερο, όμως γενικά η εικόνα της είναι φοβερή (πάντα σε ή σχεδόν 4Κ - βλέποντας PLANET EARTH II θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό) και για τα χρήματα που πλήρωσα δε το μετάνοιωσα. Θα τη ξανααγόραζα...

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sam69
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εχω δυο μερες και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημένος. Αγορα με 699 νομιζω παρα πολυ καλη τιμη για αυτο που ειναι.
    Πραγματικα η εικόνα σε αλλο επιπεδο και για τα λεφτα που εδωσα.
    Ηχος νομιζω πως δεν θα ξαναβαλω τον ενισχυτι pioneer σε ταινία. Δεν περιμενα να ακουσω τοσο καλο ηχο.
    Σε αγωνα ποδοσφαιρου σε οτε tvολα τα λεφτα.
    Όντως κανει αυτο με τον κερσορα σε μαυρη εικόνα οκ το δέχεσαι δεν ειναι και κατι. Παρα πολυ ευχριστο το magic remote.
    Αυτο που παρατήρησα και αν το εχει και καποιος αλλος ας μας πει ειναι πως μερικες φορες ανοιγοντας το netflix και βγενοντας μετα απο αυτο δεν εχω ηχο σε οτι ειναι συνδεμενο με hdmi.
    Σε κανονικη tv εχει ηχο. Για να επανερθει πρεπει να κανω αποσυνδεση απο το netflix η απεγκατασταση της εφαρμογης.
    Φανταζομαι αυτο πρεπει να ειναι θεμα της εφαρμογης και οχι της τηλεορασης ελπιζω σε update.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skilisofos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή επιλογή όσο η oled τεχνολογία εχει ακόμα μεγάλη διαφορά τιμής.Το control ότι καλύτερο και ποιο εύχρηστο έχει υπάρξει .Όσο για την αξιοπιστία μόνο ο χρόνος θα δείξει

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thgeorgi74
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια απολαυστική τηλεόραση. Ειδικά με την μείωση της τιμής πιστεύω ότι δεν υπάρχει δίλλημα αγοράς.
    Την αγόρασα 800€ με δώρο μια LG 24'.
    Δοκίμασα τις ρυθμίσεις που δίνει ο Alexandros_G2 πιο κάτω και μου άρεσαν οπότε τις κράτησα. Προτείνω να τις δοκιμάσετε.

    Εξαιρετική επιλογή!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή τελικά αυτή η τηλεόραση. Την έχω από το 12/2017 και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και δεν έχω μετάνοιωσει σε τίποτα.
    Μπράβο στην LG έμεινα ευχαριστημένος από το προϊόν της.

    0
  • Δεν ειναι τιποτα το ιδιατεροΑν και panel 120 hz η ποιοτητα εικονας ειναι κατω του μετριου.Την συγκρινω με μια samsung που ειχα παρει 4 μηνες νωριτερα απο αυτη για τις κορες μου και η διαφορα ειναι τεραστια.Πολυ καλυτερη εικονα η samsung.Εκανα οτι ρθμιση υπηρχε και τωρα μετα απο 6 μηνες χρησης μπορω με σιγουρια να πω οτι δεν ειναι τιποτα μα τιποτα το ιδιαιτερο..Δειτε τη απο κοντα μαζι με αλλες και εμπιστευτητε τα ματια σας .Σε ευτα τα χρηματα βρισκεις πολυ καλυτερη

    6
  • Πολυ ασχημη εμπειρια με την συγκεκριμενη tv κ τωρα που ελπιζω οτι τελειωσε θελω να τα γραψω.Την αγορασα φετος τον Μαρτη με προσφορα 700€.Μετα απο 8 μηνες αρχισε τα κοληματα κ τα πολλα προβληματα.Κολουσε η εικονα ανοιγοκλεινε μονη της δεν εκανε ενημερωσεις κ πολλα αλλα.Αφου προσπαθησα πολλες φορες μαζι με το τμημα υποστηριξης της lg να βρω λυση τελικα ηρθαν κ την πηραν απο το τμημα service του Μανωλοπουλου οπου εδω εμπλεξα ακομα περισσοτερο.Προσοχη σε οσους εχουν να κανουν μαζι τους γιατι η συμπεριφορα τους απεναντι μου ηταν απαραδεκτη.Εν τελει να μην κουραζω αφου ταλαιπωρηθηκα αρκετα κ εμεινα σχεδον 20 μερες χωρις tv μου την αντικατεστησαν με την sk8500 η οποια ειναι καινουργιο μοντελο του 2018 κ μια βδομαδα τωρα που την εχω ειναι αψογη.Ας ελπισω η πρωτη φορα που επελεξα lg tv να μην ειναι φαρμακερη.Ελπιζω να φανω χρησιμος σε καποιους.

    4
  • Είμαι κάτοχος αυτή της τηλεόρασης εδώ και ένα χρόνο , αγορά 800 ευρώ . Η τηλεόραση είναι φοβερή αξίζει κάθε ευρω.. Επίσης το χειριστήριο της είναι πολύ εύχρηστο και δεν χρειάζεται ποντίκι και πληκτρολογιο, απλά σημαδεύειΣ και κλικαρεις... Από εικόνα και μενού δεν παίζεται .. Ο ήχος πολύ καλος. Αν την βρείτε ευκαιρία 700 ευρω και κατω να την πάρετε με κλειστά μάτια .. ελάχιστα κομμάτια υπάρχουν έχουν εξαντληθεί ..

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (54)

Ερωτήσεις

28 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
nikkef

Καλησπέρα, τι ακρβιβώς να σετάρετε; Με το που πηγαίνετε στα κανάλια της ερτ και βγει το εικονίδιο για ertflix πατήστε το κόκκινο κουμπί. Μην μπαίνεται από το app του webos(αν υπάρχει) δεν έχει νόημα.

Giannis_Mixailidis9

Καλησπέρα . Έχω την LG 60 SJ 810 V και συνέχεια αποσυνδέεται από το internet , κλείνει μόνη της και μετά ανοίγει ξανά μόνη της . Νόμιζα ότι ήταν το internet έφερα τεχνικό το τσέκαρε και μου είπε πως δεν φταίει το internet . Μήπως σας έχει τύχει και να ναι αξίζει τον κόπο να επισκευαστεί ή όχι ;

Nikos_Laleas

Ακριβώς τα ίδια κι εγώ. Ίδιο μοντέλο, ίδια προβλήματα. Στην αρχή είχα θέμα με το WiFi και μετά άρχισαν τα κολλήματα και οι επανεκκινήσεις. Μας έχει σπάσει τα νεύρα. Δύσκολα θα ξαναπάρω LG μετά από αυτό. Αν βρήκατε καμια λύση, πείτε.

sekerisdj

Γεια σας να ρωτήσω κάτι έχω LG 49sj810v μου βγάζει ένα πρόβλημα η εφαρμογή θα επανεκκινηθεί για να έχει περισσότερο χώρο μνήμης αν μπορεί να με βοηθήσει κανείς τι μπορεί να είναι

Leonidas_Papadakis

Προφανώς έχει φουλάρει η μνήμη της και μάλλον θα πρέπει από μόνος σας να σβήσετε εφαρμογές (αχρείαστες) για να ελευθερώσετε χώρο μνήμης

Geo_Georgia

την ώρα που έβλεπα τηλεόραση, LG χωρίς κανένα σημάδι από πριν ,κάνει ένα μπαμ με λάμψη ..και τέλος .
​την έβγαλα από μπριζα ..πάτησα το κουμπί που ανοιγοκλείνει ..τίποτα.
έχετε ιδέα τι μπορεί να έπαθε?

Δες όλες τις ερωτήσεις (54)

Χαρακτηριστικά

Εικόνα

Διαγώνιος
49 "
Ευκρίνεια
4K Ultra HD
Ρυθμός Ανανέωσης
120 Hz
Τύπος Panel
Edge LED
Τύποι HDR
-
Local Dimming
Όχι

Ήχος

Κανάλια
Stereo
Ισχύς
20 W

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Δέκτης
DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
Media Player
Ναι
Εγγραφή PVR
Ναι
Hotel Mode
Όχι
Φωνητικές Εντολές
Όχι
VRR
-

Πρότυπα Ήχου

Πρότυπα Ήχου
-

Smart Δυνατότητες

Υποστηριζόμενες Εφαρμογές
-
Λογισμικό
WebOS

Ενσύρματες Συνδέσεις

Ethernet
Ναι
Headphones
Ναι
Digital Audio Optical
Ναι
Πλήθος USB
3
Σύνολο Θυρών HDMI
4
Πλήθος HDMI 2.1
-

Ασύρματες Συνδέσεις

Wi-Fi
Ναι
Bluetooth
Όχι
Miracast
Ναι
Chromecast Built-In
Όχι
Screen Mirroring
Όχι
AirPlay
-

Γενικά

Έτος Κυκλοφορίας
2017
Βάρος
14,1 kg
VESA Mount
300 x 300 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Διαστάσεις (Χωρίς Βάση)

Πλάτος
1100 mm
Ύψος
641 mm
Πάχος
62 mm

Διαστάσεις (με Βάση)

Πλάτος
1100 mm
Ύψος
699 mm
Πάχος
248 mm

Εγγύηση

Επιμέρους Εγγύηση Κατασκευαστή
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (56)

  1. 46
  2. 5
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γωνία θέασης
  • Ήχος
  • Εικόνα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μενού
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Πολύ καλή τελικά αυτή η τηλεόραση. Την έχω από το 12/2017 και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και δεν έχω μετάνοιωσει σε τίποτα.
    Μπράβο στην LG έμεινα ευχαριστημένος από το προϊόν της.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vakatasis
    3
    6 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι τιποτα το ιδιατεροΑν και panel 120 hz η ποιοτητα εικονας ειναι κατω του μετριου.Την συγκρινω με μια samsung που ειχα παρει 4 μηνες νωριτερα απο αυτη για τις κορες μου και η διαφορα ειναι τεραστια.Πολυ καλυτερη εικονα η samsung.Εκανα οτι ρθμιση υπηρχε και τωρα μετα απο 6 μηνες χρησης μπορω με σιγουρια να πω οτι δεν ειναι τιποτα μα τιποτα το ιδιαιτερο..Δειτε τη απο κοντα μαζι με αλλες και εμπιστευτητε τα ματια σας .Σε ευτα τα χρηματα βρισκεις πολυ καλυτερη

    • Ήχος
    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rozby
    1
    4 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ ασχημη εμπειρια με την συγκεκριμενη tv κ τωρα που ελπιζω οτι τελειωσε θελω να τα γραψω.Την αγορασα φετος τον Μαρτη με προσφορα 700€.Μετα απο 8 μηνες αρχισε τα κοληματα κ τα πολλα προβληματα.Κολουσε η εικονα ανοιγοκλεινε μονη της δεν εκανε ενημερωσεις κ πολλα αλλα.Αφου προσπαθησα πολλες φορες μαζι με το τμημα υποστηριξης της lg να βρω λυση τελικα ηρθαν κ την πηραν απο το τμημα service του Μανωλοπουλου οπου εδω εμπλεξα ακομα περισσοτερο.Προσοχη σε οσους εχουν να κανουν μαζι τους γιατι η συμπεριφορα τους απεναντι μου ηταν απαραδεκτη.Εν τελει να μην κουραζω αφου ταλαιπωρηθηκα αρκετα κ εμεινα σχεδον 20 μερες χωρις tv μου την αντικατεστησαν με την sk8500 η οποια ειναι καινουργιο μοντελο του 2018 κ μια βδομαδα τωρα που την εχω ειναι αψογη.Ας ελπισω η πρωτη φορα που επελεξα lg tv να μην ειναι φαρμακερη.Ελπιζω να φανω χρησιμος σε καποιους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixahl_manolhs1988
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος αυτή της τηλεόρασης εδώ και ένα χρόνο , αγορά 800 ευρώ . Η τηλεόραση είναι φοβερή αξίζει κάθε ευρω.. Επίσης το χειριστήριο της είναι πολύ εύχρηστο και δεν χρειάζεται ποντίκι και πληκτρολογιο, απλά σημαδεύειΣ και κλικαρεις... Από εικόνα και μενού δεν παίζεται .. Ο ήχος πολύ καλος. Αν την βρείτε ευκαιρία 700 ευρω και κατω να την πάρετε με κλειστά μάτια .. ελάχιστα κομμάτια υπάρχουν έχουν εξαντληθεί ..

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gr_leon3
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρήματά που ζητάει είναι αρκετά καλή. Βέβαια... IPS και edge LED. Μη περιμένετε θαύματα. Ούτε το απόλυτο μαύρο μιας VA (μιλώντας πάντα για LED) έχει, ούτε διαχειρίζεται άψογα το light bleeding. Για τα χαρακτηριστικά της όμως είναι αξιοπρεπέστατη. Βγαίνοντας απ' το κουτί χρειάζεται απαραίτητα ρύθμιση.

    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angelkiller
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικη τηλεοραση απο την LG. Πολυ ομορφη εικονα που με σωστες ρυθμισεις μπορει να αποδοσει τα μεγιστα τοσο σε ταινιες bluray-4k αλλα και σε ps3-ps4-xbox αλλα ακομα και στα απλα καναλια της τηλεορασης. Value for money φυσικα στα 700-800 ευρω λογο και του πανελ. Ελπιζω να αντεξει για χρονια. :)

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panchr
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    όπως είπαν και οι προλαλήσαντες για τα λεφτά (mid range) της είναι εξαιρετική ! στα πλας και ο ήχος surround, πάνελ 120 hz και καλό μαύρο.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nobrainer79
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τηλεόραση είναι φανταστική...την πρόλαβα την περίοδο που είχε 20% επιστροφή με κάρτες Eurobank. Τελική τιμή δλδ 560€. Και χωρίς επιστροφή πάντως αξίζει απόλυτα τα λεφτά της και παραπάνω!! Τρομερή ποιότητα εικονας, ενσωματωμένα ηχεία harman/kardon με σύστημα Surround!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • piter_pan
    4
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλή. Σίγουρα Value for money. Δεν είναι απο τις top αλλά στα λεφτά της νομίζω ειναι best. Δεν μιλάμε για TV που κάνουν 2κ αλλά για 700 euro (blackfriday) είναι ότι καλύτερο. Σε netflix 4k πολύ καλή ποιότητα και ήχος σούπερ youtube το ίδιο. Μήν μείνεις με εργοστασιακές ρυθμίσεις βάλε κάποια απο αυτές που έχουν postάρει εδώ.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Seliniotakis
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 4 μηνες σχεδον χρησης με αρκετες ωρες σε 4κ gaming και 4κ ταινιες ειμαι πραγματικα εντυπωσιασμενος. τελεια εικονα απιστευτα χρώματα εξαιρετικη κινηση σε γρηγορες σκηνες λογω του πανελ 120hz κατι που θα εντυπωσιασει οσους παιζουν παιχνιδια ειτε παρακολοθουν ποδοσφαιρο η ταινίες δράσης με γρηγορες σκηνες! Και ο ηχος απίστευτος επίσης για τηλεοραση!!!
    Αν εξαιρέσουμε oled και q led τηλεορασεις η αμεσως επομενη λυση ειναι αυτη εδω χωρις καμια αμφιβολια!!!

    Σχετικα με κατι αναφορες που γινονται για διαχυση φωτος ειναι θεμα ρυθμισης.. Αν θυμαμαι καλα το ειχα σεταρει στην επιλογή μειωση τοπικου φωτισμου led

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOLAOS_OIKONOMIDIS
    3
    13 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχει προβλημα με το ασπρο που κανει διαχυση στο μαυρο οποτε οταν παρκολουθεις ταινιες στις σκοτεινες σκηνες η εικονα δεν ειναι ομοιομορφο το μαυρο γινεται γκρι πολυ ασχημο για μενα. Αυτο μου παρουσιαστηκε δυο εβδομαδες αφου την πηρα, το περιεργο ειναι οτι οταν κανω επαναφορα εργοστασιακων ρυθμησεων αυτο κατα περιεργο τροπο εξαφανιζεται που μετα εμφανιζεται παλι μετα απο λγες μερες. Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΜΟΥ ομως ηρθε οταν προσπαθησα να μαθω απο τη LG γιατι συμβαινει αυτο. Μου ειπαν δεν μπορει να συμβαινει, τους ζητησα να ερθουν να την δουνε, η απαντηση ηταν οτι δεν μπορουν και οτι πρεπει να την παρει το σερβις που ομως ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ αν δουνε οτι δεν υπαρχει προβλημα αυτοι θα πρεπει να πληρωσω 40 ευρω. ΦΥΣΙΚΑ οσοι τεχνικη την εχουν δει εκτοσ επισημου σερβις ειπαν οτι εχει προβλημα. ΛΥΠΑΜΕ για την αντιμετωπηση απο την εταιρεια νομιζω οτι οτι θα επρεπε τουλαχιστον να δωσει μια λογικη απαντηση. ΤΕΛΙΚΑ θα επρεπε να την επιστρεψω την πατησα γιατι πιστευα οτι ειναι μεγαλη εταιρεια.

    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apyretzidis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ό,τι πιο καλό θα μπορούσα να είχα φανταστεί!!! Απίστευτη εικόνα στα βιντεάκια 4Κ από το YouTube, εντυπωσιακά μενού για configuration και εύκολη, γρήγορη σύνδεση στο Διαδίκτυο μέσω WiFi. Είμαι ακόμη στο στάδιο της εξερεύνησης των τεχνικών χαρακτηριστικών της.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teopat13
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    υψηλη ευκρινεια,απλοποιημενο μενου ακομα κ για νεους χρηστες ενσωματωμενα apps netflix amazon κλπ αψογα γραφικα σε xbox one x ps4 pro 4k youtube movies.πολλες θυρες hdmi πολυ καλα ενσωματωμενα ηχεια. super value for money!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Str_Teo
    3
    5 στους 46 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πείρα και την ίδια μέρα την επέστρεψα,όταν έχεις συνηθίσει στο καλό ... Δεν είναι άσχημη αλλά δεν είναι αυτά που λέει. Υστερεί σε πολλά πράγματα,παραπλανήθηκα μάλλον απ τα λεγόμενα !!! καλά να πάθω!!!

    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Εικόνα
    • Μενού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djno1987
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    η λύση για το άσπρο σε μαύρο φόντο είναι αυτή που έδωσε ο nadastar και γίνεται όταν πάμε επιλογές εικονας- μείωση τοπικού φωτισμού led- απενεργοποιηση

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mallis.panos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα την τηλεόραση στα 700 ,νομίζω αρκετά καλή τιμή για το προϊόν.Μονο κάτι που έχω εντοπίσει και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου ακόμα αν το έχει παρατηρήσει ή αν το κάνει και στην δική του τηλεόραση.Οταν η οθόνη είναι όλη μαύρη,στο σημείο που είναι το λογότυπο του κάθε καναλιού,σε όλη αυτή την πλευρά εμφανίζεται κατά μήκος της μια ασπριλα.Ή όταν στο τέλος κάποιας ταινίας που πάλι η οθόνη ειναι μαύρη,κάθε φορά που βγαίνουν γράμματα αφήνει γύρω τους ένα μεγάλο ξεθωριασμα.Αν κάποιος το έχει δει ας γράψει κάποιο σχόλιο.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EFSTATHIOS_DOUFEKAS
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τηλεόραση τα σπάει.
    Καταπληκτική σε όλα με φανταστική εικόνα και η μεγάλη έκπληξη είναι ο άριστος ήχος της και σε ένταση και σε surround!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lambrosdon
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα 700€ επί black Friday και αξίζει και το τελευταίο λεπτό. Καταπληκτική εικόνα αν και θέλει ρύθμιση, για εμένα μην βάλετε τον φωτισμό στο 100 γιατί χάνετε από την ποιότητα του μαύρου, εγώ έχω οπισθοφωτισμο 60 και φωτεινότητα 65. Αξίζει για Netflix και YouTube, όχι τόσο για τα ελεύθερα κανάλια. Γρηγορο μενού, καμιά σχέση με παλαιότερες smart TV. Είναι ο ορισμός του value for money για εμένα. Και σαν κατασκευή είναι ποιοτική. Τώρα ο ήχος δεν είναι κακός, αλλά εγώ επέλεξα μια ηχομπαρα της JBL που πραγματικά συμπληρώνει καταπληκτικά την τηλεόραση.

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Notis2017
    5
    12 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια εικόνα 4Κ HDR!!!!!!(ειδικά σε video you tube 4K,σε 1080p-4Κ ταινίες και από κανάλια αρκετά καλά στα HD),με πολλές ρυθμίσεις (που πρέπει όμως να γίνουν),απίστευτος ήχος!!!εκπληκτικό το τηλεχειριστήριο,γρήγορο το WebOs.(με 699e.Black Friday )
    Πιστεύω πως καλές ρυθμισεις είναι:
    -Εφέ HDR-δυνατό
    -Οπισθοφωτισμός 100
    -Αντίθεση 100
    -Φωτεινότητα 55-65
    -Ευκρίνεια 45-50
    -Χρώμα 68-72
    και στις επιλογές εικόνας:(οπωσδήποτε-βασικότατο!!!!!!!!... για ομαλή κίνηση!!!!!!!)
    -true motion---->χρήστης
    -de-judder 0
    de-blur 0 η 9(το ψάχνω αυτό)
    υπόλοιπες ρυθμίσεις έχουν γράψει και άλλοι.
    Πολύ καλή επιλογή,την προτείνω ανεπιφύλακτα. (την πήρα με επέκταση εγγύησης φυσικά).

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dougalis
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά, η τηλεόραση τα "σπάει". Η εικόνα της είναι απίστευτη. Λες και βρίσκεσαι μέσα στην ταινία. Να δεις παλιά ελληνική ασπρόμαυρη ταινία να πάθεις την πλάκα σου. Φόρτωσα ταινία 4Κ, τα Στρουμφάκια για την ακρίβεια και ο μικρός σου έμεινε με το στόμα ανοιχτό. Δεν ξεκολλούσε από την οθόνη. Τόσο αληθοφανές ήτανε η εικόνα. Άπειρες δυνατότητες. Π.χ. Ρύθμιση υποτίτλων, σύνδεση στο internet, σύνδεση με Η/Υ, κινητό και tablet κλπ. Να βλέπεις κάποια ταινία στην τηλεόραση και εάν επιθυμείς να σου φορτώνει αυτομάτως τα trailer της ταινίας μέσω Youtube. Για PS4 Pro τα σχόλια είναι περιττά.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akela
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δε χρειαζεται να πει καππιος κατι οτι καλυτερο στην αγορα
    φανταστικος συνδηασμος ποιοτητας μεγεθους τιμης
    φανταστικη εικονα και απο οποιαδηποτε γωνια και ο ηχος καθαρος και δυνατος

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimevi13
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρώ ότι είναι μια από τις καλύτερες επιλογές! απίστευτη εικόνα και τέλειο ήχο. στα 699 που την πήρα αξίζει τα λεφτά της σίγουρα.
    Συνδεσιμότητα, WebOs, φωνητικές εντολρ´σ Μέσω magic control ....απλά το καλύτερο value for money τόσο σε money όσο σε εικόνα, ήχο κ συνδέσεις!!! Παίζει τα πάντα κ ο media player της τηλεόρασης. Ακόμα κ avhcd !!! Την προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos91982
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρώ ότι είναι μια από τις καλύτερες TVs απίστευτη εικόνα και ήχο ωραίο μενού και γενικά στα 699 που την πήρα αξίζει τα λεφτά της σίγουρα.Την προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos VL
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά στα 699€ (Black ...Thursday). Φοβερή σε ταινίες 4κ, Πολύ καλή σε Full HD, σε 576ι (Digea) όχι καλή. Πολύ καλός ήχος (σε ένταση πάνω από 15). Σίγουρα πρέπει πρώτα να ρυθμιστεί για να αποδόσει τα μέγιστα, δε ξέρω πόσο εύκολο είναι για κάποιον χωρίς εμπειρία ή που δε του αρέσει να ψάχνεται. Δεν είχα ποτέ Samsung, οπότε δε με ανησυχεί το πόσο Μαύρο είναι το μαύρο της LG. Το ότι είναι EDGE LED σίγουρα δεν είναι το καλύτερο, όμως γενικά η εικόνα της είναι φοβερή (πάντα σε ή σχεδόν 4Κ - βλέποντας PLANET EARTH II θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό) και για τα χρήματα που πλήρωσα δε το μετάνοιωσα. Θα τη ξανααγόραζα...

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sam69
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εχω δυο μερες και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημένος. Αγορα με 699 νομιζω παρα πολυ καλη τιμη για αυτο που ειναι.
    Πραγματικα η εικόνα σε αλλο επιπεδο και για τα λεφτα που εδωσα.
    Ηχος νομιζω πως δεν θα ξαναβαλω τον ενισχυτι pioneer σε ταινία. Δεν περιμενα να ακουσω τοσο καλο ηχο.
    Σε αγωνα ποδοσφαιρου σε οτε tvολα τα λεφτα.
    Όντως κανει αυτο με τον κερσορα σε μαυρη εικόνα οκ το δέχεσαι δεν ειναι και κατι. Παρα πολυ ευχριστο το magic remote.
    Αυτο που παρατήρησα και αν το εχει και καποιος αλλος ας μας πει ειναι πως μερικες φορες ανοιγοντας το netflix και βγενοντας μετα απο αυτο δεν εχω ηχο σε οτι ειναι συνδεμενο με hdmi.
    Σε κανονικη tv εχει ηχο. Για να επανερθει πρεπει να κανω αποσυνδεση απο το netflix η απεγκατασταση της εφαρμογης.
    Φανταζομαι αυτο πρεπει να ειναι θεμα της εφαρμογης και οχι της τηλεορασης ελπιζω σε update.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skilisofos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή επιλογή όσο η oled τεχνολογία εχει ακόμα μεγάλη διαφορά τιμής.Το control ότι καλύτερο και ποιο εύχρηστο έχει υπάρξει .Όσο για την αξιοπιστία μόνο ο χρόνος θα δείξει

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thgeorgi74
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια απολαυστική τηλεόραση. Ειδικά με την μείωση της τιμής πιστεύω ότι δεν υπάρχει δίλλημα αγοράς.
    Την αγόρασα 800€ με δώρο μια LG 24'.
    Δοκίμασα τις ρυθμίσεις που δίνει ο Alexandros_G2 πιο κάτω και μου άρεσαν οπότε τις κράτησα. Προτείνω να τις δοκιμάσετε.

    Εξαιρετική επιλογή!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή τελικά αυτή η τηλεόραση. Την έχω από το 12/2017 και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και δεν έχω μετάνοιωσει σε τίποτα.
    Μπράβο στην LG έμεινα ευχαριστημένος από το προϊόν της.

    0
  • Δεν ειναι τιποτα το ιδιατεροΑν και panel 120 hz η ποιοτητα εικονας ειναι κατω του μετριου.Την συγκρινω με μια samsung που ειχα παρει 4 μηνες νωριτερα απο αυτη για τις κορες μου και η διαφορα ειναι τεραστια.Πολυ καλυτερη εικονα η samsung.Εκανα οτι ρθμιση υπηρχε και τωρα μετα απο 6 μηνες χρησης μπορω με σιγουρια να πω οτι δεν ειναι τιποτα μα τιποτα το ιδιαιτερο..Δειτε τη απο κοντα μαζι με αλλες και εμπιστευτητε τα ματια σας .Σε ευτα τα χρηματα βρισκεις πολυ καλυτερη

    6
  • Πολυ ασχημη εμπειρια με την συγκεκριμενη tv κ τωρα που ελπιζω οτι τελειωσε θελω να τα γραψω.Την αγορασα φετος τον Μαρτη με προσφορα 700€.Μετα απο 8 μηνες αρχισε τα κοληματα κ τα πολλα προβληματα.Κολουσε η εικονα ανοιγοκλεινε μονη της δεν εκανε ενημερωσεις κ πολλα αλλα.Αφου προσπαθησα πολλες φορες μαζι με το τμημα υποστηριξης της lg να βρω λυση τελικα ηρθαν κ την πηραν απο το τμημα service του Μανωλοπουλου οπου εδω εμπλεξα ακομα περισσοτερο.Προσοχη σε οσους εχουν να κανουν μαζι τους γιατι η συμπεριφορα τους απεναντι μου ηταν απαραδεκτη.Εν τελει να μην κουραζω αφου ταλαιπωρηθηκα αρκετα κ εμεινα σχεδον 20 μερες χωρις tv μου την αντικατεστησαν με την sk8500 η οποια ειναι καινουργιο μοντελο του 2018 κ μια βδομαδα τωρα που την εχω ειναι αψογη.Ας ελπισω η πρωτη φορα που επελεξα lg tv να μην ειναι φαρμακερη.Ελπιζω να φανω χρησιμος σε καποιους.

    4
  • Είμαι κάτοχος αυτή της τηλεόρασης εδώ και ένα χρόνο , αγορά 800 ευρώ . Η τηλεόραση είναι φοβερή αξίζει κάθε ευρω.. Επίσης το χειριστήριο της είναι πολύ εύχρηστο και δεν χρειάζεται ποντίκι και πληκτρολογιο, απλά σημαδεύειΣ και κλικαρεις... Από εικόνα και μενού δεν παίζεται .. Ο ήχος πολύ καλος. Αν την βρείτε ευκαιρία 700 ευρω και κατω να την πάρετε με κλειστά μάτια .. ελάχιστα κομμάτια υπάρχουν έχουν εξαντληθεί ..

    4
  • Δες τα όλα