Κινητά Τηλέφωνα

Apple iPhone 6 (32GB) Space Gray

iPhone 6 με λεία μεταλλική επιφάνεια, νέο επεξεργαστή A8 που εξασφαλίζει περισσότερη ισχύ και την πρωτοποριακή τεχνολογία Touch ID που παρέχει ασφαλή πρόσβαση στο iPhone με το ιδανικό συνθηματικό: το...

iPhone 6 με λεία μεταλλική επιφάνεια, νέο επεξεργαστή A8 που εξασφαλίζει περισσότερη ισχύ και την πρωτοποριακή τεχνολογία Touch ID που παρέχει ασφαλή πρόσβαση στο iPhone με το ιδανικό συνθηματικό: το δακτυλικό σου αποτύπωμα

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

iPhone 6 με λεία μεταλλική επιφάνεια, νέο επεξεργαστή A8 που εξασφαλίζει περισσότερη ισχύ και την πρωτοποριακή τεχνολογία Touch ID που παρέχει ασφαλή πρόσβαση στο iPhone με το ιδανικό συνθηματικό: το δακτυλικό σου αποτύπωμα

Η κάμερα που φέρνει την επανάσταση και στο βίντεο

Όλο και περισσότεροι χρήστες τραβούν περισσότερες φωτογραφίες με iPhone σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη κάμερα. Και τώρα η κάμερα iSight διαθέτει έναν νέο αισθητήρα με τεχνολογία Focus Pixels και νέες δυνατότητες βίντεο, όπως 1080p HD στα 60 fps, αργή κίνηση στα 240 fps και λειτουργία βίντεο time-lapse. Έτσι θα έχεις περισσότερους λόγους να αποτυπώνεις περισσότερες στιγμές σε βίντεο, επίσης.

Ασφάλεια με το αποτύπωμά σου

Η πρωτοποριακή τεχνολογία Touch ID σού παρέχει ασφαλή πρόσβαση στο iPhone με το ιδανικό συνθηματικό: το δακτυλικό σου αποτύπωμα. Μπορείς επίσης να το χρησιμοποιείς για να εγκρίνεις αγορές από το iTunes, το iBooks και το App Store χωρίς να καταχωρίζεις συνθηματικό.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
iOS
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2014
Χρώμα
Γκρι
Βάρος
129 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,38 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2
RAM
1 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
4,7 "
Ανάλυση
1334 x 750 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
IPS
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Κανονικός 8MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 60fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 1.2MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Lightning, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
1810 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
138,1 mm
Πλάτος
67 mm
Πάχος
6,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (101)

Αξιολογήσεις

  1. 53
  2. 24
  3. 19
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ταχύτητα
  • GPS
  • Φωτογραφίες
  • Μουσική
  • Καταγραφή Video
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπαταρία
  • YouTube_Greece_meetTM
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό!!!Δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι λένε πως έχει απαίσια μπαταρία σε εμένα τουλάχιστον με νορμαλ χρήση κρατάει 1 μερα η φωτό μέτρια αλλά οχι και χάλια κατά τα αλλά πολύ γρήγορο μέχρι και σήμερα ειδικότερα αν δεν τρέχει κάτι στο προσκήνιο,το μόνο μειονέκτημα είναι τα ηχεία!!ειναι απαίσια σχεδόν.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • natassakoutrou
    2
    4 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό μου δόθηκε μέχρι να πάρω καινούριο γιατί έσπασα το προηγούμενο (Huawei mate 10 lite). Το iPhone 6 λοιπόν είναι από τα χειρότερα κινητά που έχω πιάσει στα χέρια μου: φωτογραφίες δεν βγάζω λόγω της απαίσιας ποιότητας (λογικό όταν έχω συνηθίσει σε Huawei), βίντεο το ίδιο. Τα ηχεία είναι απαράδεκτα, δεν μπορώ ούτε ένα βίντεο να δω χωρίς να αρχίσει να με ενοχλεί. Την μπαταρία του δεν μπορώ να την αφήσω ασχολίαστη καθως κρατάει μέχρι 3 ωρες χρησης... Μπήκα να δω το τιμή έχει και όταν ειδα 400 έπαθα σοκ αν και γνωρίζω ότι τα iPhone είναι ακριβά. Ναι μεν το κινητό είναι γρήγορο αλλά αν δεν έχεις κατεβάσει εφαρμογές. Επίσης είναι αρκετά παιχνίδια που δεν σηκώνει. Την αξία του θα την υπολόγιζα στα 100ευρώ, ούτε 1 παραπάνω. Μην το αγοράσετε το 2020 ενώ έχουν βγει κινητά στη xiaomi με τη μισή τιμή σκάλες ανώτερα από αυτό.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • loveblackjohn
    2
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην το πάρετε. Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε ένα επόμενο μοντέλο. Είναι παλιό. Δεν έχει μπροστινό φλας ούτε τις κινούμενες φωτογραφίες που έχουν τα επόμενα μοντέλα. Το έχω τρία χρόνια, εντάξει ζει ακόμα αλλά έχει αρχίσει να σέρνεται άσχημα χωρίς να το έχω φορτώσει αρχεία. Η κάμερα δεν εστιάζει, χάλασε χωρίς να πέσει κάτω. Είναι καλό μόνο για πρώτο iphone ίσως σε κάποιο παιδί 13 χρονών αλλά για άνθρωπο που έχει δουλειές, το χρησιμοποιεί, θέλει να κατεβάσει πολλές εφαρμογές κλπ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Αδικαιολόγητη η τιμή κατ'εμέ ειδικά στο 2020.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Fysaki
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιούσα 2 χρόνια και έχω μείνει ευχαριστημένη
    Θετικά:
    Είμαι καμερακιας και μπορώ να πω πως παρ όλο που κρίνω σε αυστηρό επίπεδο τις κάμερες των κινητών, η συγκεκριμένη κάμερα είναι ωραία. Και το βίντεο είναι αξιόλογο. Πολύ γρήγορο κινητό το χρησιμοποιώ συνέχεια δεν κολλάει ποτέ. Ίσως να μην είναι το τέλειο κινητό για παιχνίδια αλλά ούτε εκεί έχω παράπονο. Η ποιότητα ήχου αρκετά καλή.
    Αρνητικά:
    Κακη μπαταρία, πολλές φορές σβήνει το κινητό ακόμα κι όταν έχω 50%. Πραγματικά η μπαταρία είναι ένα θέμα που γκρεμίζει όλα του τα θετικά. Δεν λέω, τους πρώτους μήνες χρήσης ήταν καλή, αλλά αν θες να λειτουργεί το κινητό σου με καλή μπαταρία μακροπροθεσμα πήγαινε σε xiaomi καλύτερα η σε Samsung.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aatthanasiia
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο κινητο το εχω 6χρονια και περα απο σπασιματα οθονης κλπ εχει αντεξει,η μπαταρια του ειναι ικανοποιητικη μιας και δεν το χρησιμοποιω πολυ ωρα η οθονη επισης καλη και ο ηχος του γενικοτερα.Ωστοσο η ταχυτητα δεν ειναι οπως ηταν οταν το πηρα εννοειται αλλα αξιζει πιστευω και ειναι αρκετα βολικο.Η ποιοτητα σε φωτογραφιες και βιντεο δεν ειναι ικανοποιητικη σε συγκριση με τα νεα μοντελα της apple αλλα δεν ασχολουμαι στο χωρο της φωτογραφιας πολυ απλα το προσεξα και ηθελα να το επισημανω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Mantz
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγαλο μειονέκτημα είναι η μπαταρία που δεν κρατάει καθόλου .Καλό θα ήταν να αγοραστεί με μεγαλύτερη μνήμη προς διευκόλυνση του αγοραστή .Είναι λειτουργικό και δεν μου έχει εμφανιστεί άλλο πρόβλημα !! Βγάζει τέλειες φωτογραφίες και είναι γρήγορο !!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 748181
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένο από εκθεσιακά κομμάτια , κατάσταση σαν καινούργιο 10ο του 19, άριστη επιλογή πολύ ποιοτικό κινητό τηλέφωνο, αξίζει τα λευτά του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sigmas
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινιτο το εχω απο το καλοκαιρι του 2018. Με εχει απογοητευσει οτι ειναι 1 gb ram και οτι η μπαταρια κραταει 2-3 ωρες. Οσοι θελουν καινουργιο iphone να παρουν το iphone xr.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nancy_V
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο κινητό το προμηθεύτηκα το 2016 μέχρι σήμερα αντέχει μια χαρά εχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω δυστυχώς σταμάτησαν οι αναβαθμίσεις δεν εχει πολλα πράγματα από τις καινούργιες συσκευές και πρέπει να κάνω αναβάθμιση σε κάποιο καινουργιο μοντέλο.Δεν αξίζει να το αγοράσετε τωρα το 2019 γιατι εκτος του ότι είναι μοντέλο του 2014 δεν κάνει αναβαθμίσεις ακομα μου κολλάει αρκετά τον τελευταίο Καιρο στα μηνύματα στα βίντεο ειδικά οταν γραφεις.Επισης μου είχε χαλάσει η μπαταρία πάνω από 2 φορες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koursarisjohn
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα όταν βγήκε 2014 δεν έχω λόγια ,μετά από 5 χρόνια άλλαξα μπαταρία κ τίποτα άλλο !!
    Αξίζει κάθε ευρώ που ξόδεψα,τα χει βγάλει τα λεφτά κ με το παραπάνω κ ακόμα πάει !!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariosst4fb
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ακόμα και για χρήση μετά από 3 χρόνια κρατάει ακόμα μέχρι το 2019. Καλή επιλογή για κάποιον που θέλει ποιοτικό κινητό και iPhone σε χαμηλή τιμή

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cissepait
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4,5 χρονια λειτουργιας και το μηχανημα μου κολλησε μια φορα για 5 δευτερα..αυτο μονο..βεβαια τα 16 gb που το εχω εγω ειναι παρα πολυ λιγα πλεον..και το βλεπω οτι αρχιζει σιγα σιγα να αργει να ανοιξει καποια social.βιντεο παρα πολυ καλο..οπως και φωτο..παταει πολλα κινητα των 300 ευρω..βεβαια αλλαξα περσυ μπαταρια..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_pro
    3
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω Δύο εβδομάδες τώρα μου κλ..μόνο του επίσης η Οθόνη έχει αρχίσει να ξεκολλάει Καλύτερα να πάρετε κάποιο άλλο παρά αυτό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostis_Maridakis10
    3
    4 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά για όσους ψάχνετε το κηνιτο είναι πολύ καλό, αλλά για όσους απογοητεύεστε για τα χαρακτηριστικά είναι η ΠΟΙΟΤΗΤΑ από το οποίο φτιάχνεται.Οχι σαν τα αντροιντ που η ποιότητα είναι κακή. Η μπαταρία σε ένα χρονικό διάστημα θα αρχίσει να πέφτει. Ένα άλλο πολύ καλό χαρακτηριστικό είναι το θέμα του κηνιτου στην αρχή δεν συνηθίζεται αλλά στο μέλλον θα δειτε

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leniolizzie
    5
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τί να πω ; Για το εύκολο λειτουργικό ηπ γι το γεγονος οτι το εχω 3 χρόνια κ παρά το γεγονος οτι μου εχει χιλιοσπασει απο παντου (μεσα σε μετακόμιση εφαγε 2-3 γερα στραπάτσα ... δε θελω να το θυμάμαι) και δουλευέι ακόμα σαν να μην εχει πάθει τίποτα !!;;!! Η δε αφή ... φυσάει παρα τη σπασμενη του οθόνη του !
    Αν η επισκευή που λεω να του κάνω πάει πολλά και να αγοράσω στο ίδιο θα στραφω !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • grego_kav
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 4 χρόνια. Το μόνο που έχασε την απόδοση του είναι η μπαταρία και το ηχείο. Όλα τα αλλά δουλεύουν ακόμα άψογα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kanoekayak1234
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το κινητο απο τέλη του 2014 δηλαδη 4,5 χρόνια. Ο καταναλωτής που θα επιλέξει iPhone θα εχει την επιλογη-δυνατότητα να το κρατήσει περισσότερα χρόνια απο οποιαδήποτε αλλη συσκευή υπαρχει στην αγορά. Αυτο οφείλεται σε ενα συνδυασμό αρίστης ποιότητας υλικών κατασκευής και άρτιου λειτουργικά software με χαμηλές απαιτήσεις hardware ,επιτυγχάνοντας ομως εξαιρετικές επιδόσεις. Αποτελεςμα αυτού, ειναι η συσκευή να εχει «ανοχή» στις μελλοντικές αναβάθμισεις της εταιρίας και «αντοχή» στο χρονο παρα τις αφίξεις των νέων της συσκευών.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • veigarwhitemagic200
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια το κινητο ειναι τελειο
    Τα λεφτα του λενε οτι δεν τα αξιζει ωραια το δεχομε αλλα αν παρεις κινητο με 300€ Android μετα απο 1-1,5 χρονο θες αλλο εκραζα την apple γιατι ειχε ακριβες της συσκευες τις αλλα μαγκες εκανα μεγαλο λαθος γτ αυτο που ποιανεις στα χερια σου ειναι αλλη ποιωτητα. ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ενος χρονου και δεν κολλαει καθολου!!...Το ios φανταστικο πανευκολο στην χρηση του αλλα το καλυτερο ειναι οτι ειναι παναλαφρο και οσο καιρος και να περασει δυσκολα θα τα φτησει.Το μονο κακο ηταν η μπαταρια οτι τα φτηνη μετα απο καιρο αναλογα την χρηση αλλα να αναφερω μην βαζετε το κινητο να φορτισει και καπακι το λειτουργειτε ετσι γαμιουνται. Μπαταρια αγορασα απο καταστημα που πουλαει καλα ποιωτικα ανταλακτικα για της apple συσκευες αυτα αξιζει αμα εχετε σκοπο να το κρατεισετε καιρο χωρις προβληματα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgedim01
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πηρα το κινητο μια εβδομαδα πριν (στα 64gb) και εχω μεινει υπερμετρα ευχαριστημενος απο την αποδοση του, αν σκεφτουμε οτι εχει ετος κυκλοφοριας το 2014! Συνιστω ανεπιφυλακτα!!

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agelos_Tonas
    3
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τώρα δεν λέω να το πάρετε μοντέλο 2014 με τέτοιο iOS δεν αξίζει πλέων η μπαταρία τού είναι εντελώς χάλια με το ζόρι 4 ώρες κρατάει δεν αξίζει υπάρχουν android που πετάνε σε αυτά τα λεφτά κ ίδιος Πιο φθηνά φυσικά Όχι δεν το προτείνω σε κανέναν ειδικά το 2019 πολύ αργό για τα σημερινά δεδομένα :( κρίμα....

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annaxristod210
    5
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του iPhone 6 από τον Οκτώβρη 2018 και αυτό είναι το πρώτο μου κινητό της apple. Έχοντας υπάρξει κάτοχος Microsoft, lg, Samsung και turbox, είχα πάντα την περιέργεια να δω τι ήταν αυτό που έκανε τα iPhone τόσο ξεχωριστά! Τα προηγούμενα μου κινητά πάντα είχαν ένα σχετικά μεγάλο πρόβλημα σε χωρητικότητα ή το ram, πράγμα που δεν ήταν ικανοποιητικό. Πράγματι όμως, τα iPhone είναι εκπληκτικά κινητά, εάν και το γεγονός ότι περίμενα τόσα χρόνια για να μειωθεί η τιμή η οποία ήταν υψηλή, είναι εξευτελιστικό. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stratus.stratus
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συσκευή ακόμη και σήμερα με ios 12.1 πάει σφαίρα και αφήστε τους άλλους να κουρεύονται με 16GB ram και μπαταρίες αυτοκινήτου, το ios είναι όλα τα λεφτά, και φυσικά η ποιότητα των υλικών της συσκευής
    Τα 32GB είναι αξιοπρεπέστατα τη σημερινή εποχή και με λίγη οικονομία στις εφαρμογές που τείνουν να γίνονται όλο και μεγαλύτερες σε μέγεθος αξίζει η συγκεκριμένη κατηγορία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Kanenlopoulos
    3
    18 στους 51 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απορώ με όλους αυτούς που γράφουν καλά σχόλια για το συγκεκριμένο κινητό....
    Εν έτη 2018 smartphone με 1 Gb ram !!!????
    Ανάλυση οθόνης 750 x 1334 pixels, (Κινέζικα με 150 ευρώ έχουν παραπάνω).
    Και επεξεργαστή Dual-core 1.4 GHz !!!????
    Αυτά τα κινητά ανήκουν στο μουσείο ή στα χέρια ανθρώπων που δεν θέλουν/μπορούν πολλά πολλά.
    Όσο για Gaming χρήση και Videos (που είναι η κύρια μου χρήση) είναι κάτω του μετρίου !!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tony_milo
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχεδόν 4 χρόνια μετά, και πριν αναβαθμιστώ σε νέο μοντέλο, μπορώ να πω ότι το κινητό ακόμα και σήμερα δουλεύει άψογα. Ναι αν το κρατούσα κι άλλο θα άλλαζα μπαταρία αλλά για γενική χρήση (τηλέφωνα, απλές φωτό, browsing και light gaming) είναι ακόμα και σήμερα άψογο. Το προτείνω με άνεση σε όποιον θέλει να περάσει σε iphone αλλά δεν θέλει (λογικό) να δώσει λεφτά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Όσο για εμφάνιση το θεωρώ πολύ όμορφο και διακριτικό με καλό μέγεθος οθόνης.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athina Vasileiou
    5
    22 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτό Είναι το καλύτερο κινητό. Το έχω περίπου ενάμιση χρόνο και παρόλα αυτά Είναι γρήγορο χωρίς κολλήματα . Έχει πολύ χώρο αποθήκευσης και βγάζει απίστευτες φωτογραφίες. Τέλος πάντων αξίζει τα λεφτά του.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilias.poulopoulos
    5
    26 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά με οποιοδήποτε iPhone ξεχνάς, κολλήματα και ότι Δήποτε άλλο τέτοιου ίδιου πρόβληματος που έχουν οι άλλες εταιρείες, δεν είμαι Υποστηρικτής της iPhone, Είμαι υποστηρικτής σε οποιαδήποτε εταιρεία δώσεις πάνω από 500 € Για Αγορά κινητού, Και να μην έχεις προβλήματα είτε κολλάει είτε σβήνει από μόνο του είτε οτιδήποτε άλλο Που θα μας Δώσει μόνο απογοήτευση για την αγορά που κάναμε σε αυτά Το χρηματικό ποσό....! Ελπίζω να βοήθησα....!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antrikos144
    4
    20 στους 59 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα το τηλέφωνο προχτές.
    Πρωτη φορα κάτοχος iPhone, έχω αλλάξει αρκετές συσκευές και διάφορες μάρκες. Κατά την γνώμη μου ακριβό όσο αφορά την τιμή του, έχει τα ψιλιπροβληματάκια του, το δακτυλικο αποτύπωμα δεν υπακούει πάντα, πρόβλημα με το Bluetooth, δεν συνδέεται με άλλες συσκευές ούτε καν με iPhone και αν συνδεθεί λέει ότι η άλλη συσκευη είναι κλειστή Σε σύνδεση με υπολογιστή δεν μπορείς να μεταφέρεις δεδομένα από τον υπολογιστή στο τηλέφωνο λέει ότι η συσκευή δεν είναι συνδεμένη, από το τηλέφωνο στον υπολογιστή είναι οκ.
    Τέλος πάντων για να μην σας κουράζω το βρίσκω πολύ υπερτιμημένο το iphone, καλό είναι αλλά σαν τα Android δεν είναι ότι και να μου λέτε.

    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Marthalamakis
    5
    36 στους 61 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειχα ποτε ξανα iphone . Ειχα android (Sony,samsung). Ημουν ετοιμος να τα σπασω και καθε μερα μου εμφανιζαν προβληματα. Πηρα iPhone και ησυχασα, ουτε προβληματα,ουτε κολληματα ουτε τιποτα,το προτεινω σε ολους

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό κινητό!!!Δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι λένε πως έχει απαίσια μπαταρία σε εμένα τουλάχιστον με νορμαλ χρήση κρατάει 1 μερα η φωτό μέτρια αλλά οχι και χάλια κατά τα αλλά πολύ γρήγορο μέχρι και σήμερα ειδικότερα αν δεν τρέχει κάτι στο προσκήνιο,το μόνο μειονέκτημα είναι τα ηχεία!!ειναι απαίσια σχεδόν.

    3
  • Το κινητό μου δόθηκε μέχρι να πάρω καινούριο γιατί έσπασα το προηγούμενο (Huawei mate 10 lite). Το iPhone 6 λοιπόν είναι από τα χειρότερα κινητά που έχω πιάσει στα χέρια μου: φωτογραφίες δεν βγάζω λόγω της απαίσιας ποιότητας (λογικό όταν έχω συνηθίσει σε Huawei), βίντεο το ίδιο. Τα ηχεία είναι απαράδεκτα, δεν μπορώ ούτε ένα βίντεο να δω χωρίς να αρχίσει να με ενοχλεί. Την μπαταρία του δεν μπορώ να την αφήσω ασχολίαστη καθως κρατάει μέχρι 3 ωρες χρησης... Μπήκα να δω το τιμή έχει και όταν ειδα 400 έπαθα σοκ αν και γνωρίζω ότι τα iPhone είναι ακριβά. Ναι μεν το κινητό είναι γρήγορο αλλά αν δεν έχεις κατεβάσει εφαρμογές. Επίσης είναι αρκετά παιχνίδια που δεν σηκώνει. Την αξία του θα την υπολόγιζα στα 100ευρώ, ούτε 1 παραπάνω. Μην το αγοράσετε το 2020 ενώ έχουν βγει κινητά στη xiaomi με τη μισή τιμή σκάλες ανώτερα από αυτό.

    4
  • Μην το πάρετε. Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε ένα επόμενο μοντέλο. Είναι παλιό. Δεν έχει μπροστινό φλας ούτε τις κινούμενες φωτογραφίες που έχουν τα επόμενα μοντέλα. Το έχω τρία χρόνια, εντάξει ζει ακόμα αλλά έχει αρχίσει να σέρνεται άσχημα χωρίς να το έχω φορτώσει αρχεία. Η κάμερα δεν εστιάζει, χάλασε χωρίς να πέσει κάτω. Είναι καλό μόνο για πρώτο iphone ίσως σε κάποιο παιδί 13 χρονών αλλά για άνθρωπο που έχει δουλειές, το χρησιμοποιεί, θέλει να κατεβάσει πολλές εφαρμογές κλπ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Αδικαιολόγητη η τιμή κατ'εμέ ειδικά στο 2020.

    7
  • Το χρησιμοποιούσα 2 χρόνια και έχω μείνει ευχαριστημένη
    Θετικά:
    Είμαι καμερακιας και μπορώ να πω πως παρ όλο που κρίνω σε αυστηρό επίπεδο τις κάμερες των κινητών, η συγκεκριμένη κάμερα είναι ωραία. Και το βίντεο είναι αξιόλογο. Πολύ γρήγορο κινητό το χρησιμοποιώ συνέχεια δεν κολλάει ποτέ. Ίσως να μην είναι το τέλειο κινητό για παιχνίδια αλλά ούτε εκεί έχω παράπονο. Η ποιότητα ήχου αρκετά καλή.
    Αρνητικά:
    Κακη μπαταρία, πολλές φορές σβήνει το κινητό ακόμα κι όταν έχω 50%. Πραγματικά η μπαταρία είναι ένα θέμα που γκρεμίζει όλα του τα θετικά. Δεν λέω, τους πρώτους μήνες χρήσης ήταν καλή, αλλά αν θες να λειτουργεί το κινητό σου με καλή μπαταρία μακροπροθεσμα πήγαινε σε xiaomi καλύτερα η σε Samsung.

    3
  • Πολυ καλο κινητο το εχω 6χρονια και περα απο σπασιματα οθονης κλπ εχει αντεξει,η μπαταρια του ειναι ικανοποιητικη μιας και δεν το χρησιμοποιω πολυ ωρα η οθονη επισης καλη και ο ηχος του γενικοτερα.Ωστοσο η ταχυτητα δεν ειναι οπως ηταν οταν το πηρα εννοειται αλλα αξιζει πιστευω και ειναι αρκετα βολικο.Η ποιοτητα σε φωτογραφιες και βιντεο δεν ειναι ικανοποιητικη σε συγκριση με τα νεα μοντελα της apple αλλα δεν ασχολουμαι στο χωρο της φωτογραφιας πολυ απλα το προσεξα και ηθελα να το επισημανω

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (43)

Ερωτήσεις

237 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
panoskent

Εξαρτάται αν θες μεγάλη ή μικρή οθόνη και τα δυο σχεδον ίδια είναι το σε είναι λγ πιο γρηγορο

DimitrisK17

Θα μου το πουλήσει συγγενής σε τιμή 200€. Εγώ χρησιμοποιώ το κινητό για facebook instagram youtube φωτογραφίες και κανένα ελαφρύ παιχνιδακι. Θα με βολεψει αυτό το κινητό γιαυτες τις λειτουργίες, γιατί εμένα με φοβίζει ή 1gb ram. Το θέλω και για κάποιο βάθος χρόνου γιατί δεν μαρεσει να αλλαζω και συνέχεια κινητά. Ευχαριστώ

panoskent

Φίλε το 1 γιγκα ραμ είναι σούπερ αρκετό για ιος ....είναι σαν να λες 3 ραμ σε ανδροιντ

Brainmorf

Ενημερώνονται κάποιες εφαρμογές ( browser ας πούμε ) ή όχι; Το ios 12.5.5 έχει σωστά;

Δες όλες τις ερωτήσεις (43)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
iOS
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2014
Χρώμα
Γκρι
Βάρος
129 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,38 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2
RAM
1 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
4,7 "
Ανάλυση
1334 x 750 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
IPS
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Κανονικός 8MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 60fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 1.2MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Lightning, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
1810 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
138,1 mm
Πλάτος
67 mm
Πάχος
6,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

iPhone 6 με λεία μεταλλική επιφάνεια, νέο επεξεργαστή A8 που εξασφαλίζει περισσότερη ισχύ και την πρωτοποριακή τεχνολογία Touch ID που παρέχει ασφαλή πρόσβαση στο iPhone με το ιδανικό συνθηματικό: το δακτυλικό σου αποτύπωμα

Η κάμερα που φέρνει την επανάσταση και στο βίντεο

Όλο και περισσότεροι χρήστες τραβούν περισσότερες φωτογραφίες με iPhone σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη κάμερα. Και τώρα η κάμερα iSight διαθέτει έναν νέο αισθητήρα με τεχνολογία Focus Pixels και νέες δυνατότητες βίντεο, όπως 1080p HD στα 60 fps, αργή κίνηση στα 240 fps και λειτουργία βίντεο time-lapse. Έτσι θα έχεις περισσότερους λόγους να αποτυπώνεις περισσότερες στιγμές σε βίντεο, επίσης.

Ασφάλεια με το αποτύπωμά σου

Η πρωτοποριακή τεχνολογία Touch ID σού παρέχει ασφαλή πρόσβαση στο iPhone με το ιδανικό συνθηματικό: το δακτυλικό σου αποτύπωμα. Μπορείς επίσης να το χρησιμοποιείς για να εγκρίνεις αγορές από το iTunes, το iBooks και το App Store χωρίς να καταχωρίζεις συνθηματικό.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (101)

  1. 53
  2. 24
  3. 19
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ταχύτητα
  • GPS
  • Φωτογραφίες
  • Μουσική
  • Καταγραφή Video
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπαταρία
  • YouTube_Greece_meetTM
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό!!!Δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι λένε πως έχει απαίσια μπαταρία σε εμένα τουλάχιστον με νορμαλ χρήση κρατάει 1 μερα η φωτό μέτρια αλλά οχι και χάλια κατά τα αλλά πολύ γρήγορο μέχρι και σήμερα ειδικότερα αν δεν τρέχει κάτι στο προσκήνιο,το μόνο μειονέκτημα είναι τα ηχεία!!ειναι απαίσια σχεδόν.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • natassakoutrou
    2
    4 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό μου δόθηκε μέχρι να πάρω καινούριο γιατί έσπασα το προηγούμενο (Huawei mate 10 lite). Το iPhone 6 λοιπόν είναι από τα χειρότερα κινητά που έχω πιάσει στα χέρια μου: φωτογραφίες δεν βγάζω λόγω της απαίσιας ποιότητας (λογικό όταν έχω συνηθίσει σε Huawei), βίντεο το ίδιο. Τα ηχεία είναι απαράδεκτα, δεν μπορώ ούτε ένα βίντεο να δω χωρίς να αρχίσει να με ενοχλεί. Την μπαταρία του δεν μπορώ να την αφήσω ασχολίαστη καθως κρατάει μέχρι 3 ωρες χρησης... Μπήκα να δω το τιμή έχει και όταν ειδα 400 έπαθα σοκ αν και γνωρίζω ότι τα iPhone είναι ακριβά. Ναι μεν το κινητό είναι γρήγορο αλλά αν δεν έχεις κατεβάσει εφαρμογές. Επίσης είναι αρκετά παιχνίδια που δεν σηκώνει. Την αξία του θα την υπολόγιζα στα 100ευρώ, ούτε 1 παραπάνω. Μην το αγοράσετε το 2020 ενώ έχουν βγει κινητά στη xiaomi με τη μισή τιμή σκάλες ανώτερα από αυτό.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • loveblackjohn
    2
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην το πάρετε. Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε ένα επόμενο μοντέλο. Είναι παλιό. Δεν έχει μπροστινό φλας ούτε τις κινούμενες φωτογραφίες που έχουν τα επόμενα μοντέλα. Το έχω τρία χρόνια, εντάξει ζει ακόμα αλλά έχει αρχίσει να σέρνεται άσχημα χωρίς να το έχω φορτώσει αρχεία. Η κάμερα δεν εστιάζει, χάλασε χωρίς να πέσει κάτω. Είναι καλό μόνο για πρώτο iphone ίσως σε κάποιο παιδί 13 χρονών αλλά για άνθρωπο που έχει δουλειές, το χρησιμοποιεί, θέλει να κατεβάσει πολλές εφαρμογές κλπ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Αδικαιολόγητη η τιμή κατ'εμέ ειδικά στο 2020.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Fysaki
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιούσα 2 χρόνια και έχω μείνει ευχαριστημένη
    Θετικά:
    Είμαι καμερακιας και μπορώ να πω πως παρ όλο που κρίνω σε αυστηρό επίπεδο τις κάμερες των κινητών, η συγκεκριμένη κάμερα είναι ωραία. Και το βίντεο είναι αξιόλογο. Πολύ γρήγορο κινητό το χρησιμοποιώ συνέχεια δεν κολλάει ποτέ. Ίσως να μην είναι το τέλειο κινητό για παιχνίδια αλλά ούτε εκεί έχω παράπονο. Η ποιότητα ήχου αρκετά καλή.
    Αρνητικά:
    Κακη μπαταρία, πολλές φορές σβήνει το κινητό ακόμα κι όταν έχω 50%. Πραγματικά η μπαταρία είναι ένα θέμα που γκρεμίζει όλα του τα θετικά. Δεν λέω, τους πρώτους μήνες χρήσης ήταν καλή, αλλά αν θες να λειτουργεί το κινητό σου με καλή μπαταρία μακροπροθεσμα πήγαινε σε xiaomi καλύτερα η σε Samsung.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aatthanasiia
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο κινητο το εχω 6χρονια και περα απο σπασιματα οθονης κλπ εχει αντεξει,η μπαταρια του ειναι ικανοποιητικη μιας και δεν το χρησιμοποιω πολυ ωρα η οθονη επισης καλη και ο ηχος του γενικοτερα.Ωστοσο η ταχυτητα δεν ειναι οπως ηταν οταν το πηρα εννοειται αλλα αξιζει πιστευω και ειναι αρκετα βολικο.Η ποιοτητα σε φωτογραφιες και βιντεο δεν ειναι ικανοποιητικη σε συγκριση με τα νεα μοντελα της apple αλλα δεν ασχολουμαι στο χωρο της φωτογραφιας πολυ απλα το προσεξα και ηθελα να το επισημανω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Mantz
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγαλο μειονέκτημα είναι η μπαταρία που δεν κρατάει καθόλου .Καλό θα ήταν να αγοραστεί με μεγαλύτερη μνήμη προς διευκόλυνση του αγοραστή .Είναι λειτουργικό και δεν μου έχει εμφανιστεί άλλο πρόβλημα !! Βγάζει τέλειες φωτογραφίες και είναι γρήγορο !!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 748181
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμένο από εκθεσιακά κομμάτια , κατάσταση σαν καινούργιο 10ο του 19, άριστη επιλογή πολύ ποιοτικό κινητό τηλέφωνο, αξίζει τα λευτά του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sigmas
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινιτο το εχω απο το καλοκαιρι του 2018. Με εχει απογοητευσει οτι ειναι 1 gb ram και οτι η μπαταρια κραταει 2-3 ωρες. Οσοι θελουν καινουργιο iphone να παρουν το iphone xr.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nancy_V
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο κινητό το προμηθεύτηκα το 2016 μέχρι σήμερα αντέχει μια χαρά εχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω δυστυχώς σταμάτησαν οι αναβαθμίσεις δεν εχει πολλα πράγματα από τις καινούργιες συσκευές και πρέπει να κάνω αναβάθμιση σε κάποιο καινουργιο μοντέλο.Δεν αξίζει να το αγοράσετε τωρα το 2019 γιατι εκτος του ότι είναι μοντέλο του 2014 δεν κάνει αναβαθμίσεις ακομα μου κολλάει αρκετά τον τελευταίο Καιρο στα μηνύματα στα βίντεο ειδικά οταν γραφεις.Επισης μου είχε χαλάσει η μπαταρία πάνω από 2 φορες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koursarisjohn
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα όταν βγήκε 2014 δεν έχω λόγια ,μετά από 5 χρόνια άλλαξα μπαταρία κ τίποτα άλλο !!
    Αξίζει κάθε ευρώ που ξόδεψα,τα χει βγάλει τα λεφτά κ με το παραπάνω κ ακόμα πάει !!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariosst4fb
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ακόμα και για χρήση μετά από 3 χρόνια κρατάει ακόμα μέχρι το 2019. Καλή επιλογή για κάποιον που θέλει ποιοτικό κινητό και iPhone σε χαμηλή τιμή

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cissepait
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4,5 χρονια λειτουργιας και το μηχανημα μου κολλησε μια φορα για 5 δευτερα..αυτο μονο..βεβαια τα 16 gb που το εχω εγω ειναι παρα πολυ λιγα πλεον..και το βλεπω οτι αρχιζει σιγα σιγα να αργει να ανοιξει καποια social.βιντεο παρα πολυ καλο..οπως και φωτο..παταει πολλα κινητα των 300 ευρω..βεβαια αλλαξα περσυ μπαταρια..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_pro
    3
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω Δύο εβδομάδες τώρα μου κλ..μόνο του επίσης η Οθόνη έχει αρχίσει να ξεκολλάει Καλύτερα να πάρετε κάποιο άλλο παρά αυτό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostis_Maridakis10
    3
    4 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά για όσους ψάχνετε το κηνιτο είναι πολύ καλό, αλλά για όσους απογοητεύεστε για τα χαρακτηριστικά είναι η ΠΟΙΟΤΗΤΑ από το οποίο φτιάχνεται.Οχι σαν τα αντροιντ που η ποιότητα είναι κακή. Η μπαταρία σε ένα χρονικό διάστημα θα αρχίσει να πέφτει. Ένα άλλο πολύ καλό χαρακτηριστικό είναι το θέμα του κηνιτου στην αρχή δεν συνηθίζεται αλλά στο μέλλον θα δειτε

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leniolizzie
    5
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τί να πω ; Για το εύκολο λειτουργικό ηπ γι το γεγονος οτι το εχω 3 χρόνια κ παρά το γεγονος οτι μου εχει χιλιοσπασει απο παντου (μεσα σε μετακόμιση εφαγε 2-3 γερα στραπάτσα ... δε θελω να το θυμάμαι) και δουλευέι ακόμα σαν να μην εχει πάθει τίποτα !!;;!! Η δε αφή ... φυσάει παρα τη σπασμενη του οθόνη του !
    Αν η επισκευή που λεω να του κάνω πάει πολλά και να αγοράσω στο ίδιο θα στραφω !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • grego_kav
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 4 χρόνια. Το μόνο που έχασε την απόδοση του είναι η μπαταρία και το ηχείο. Όλα τα αλλά δουλεύουν ακόμα άψογα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kanoekayak1234
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το κινητο απο τέλη του 2014 δηλαδη 4,5 χρόνια. Ο καταναλωτής που θα επιλέξει iPhone θα εχει την επιλογη-δυνατότητα να το κρατήσει περισσότερα χρόνια απο οποιαδήποτε αλλη συσκευή υπαρχει στην αγορά. Αυτο οφείλεται σε ενα συνδυασμό αρίστης ποιότητας υλικών κατασκευής και άρτιου λειτουργικά software με χαμηλές απαιτήσεις hardware ,επιτυγχάνοντας ομως εξαιρετικές επιδόσεις. Αποτελεςμα αυτού, ειναι η συσκευή να εχει «ανοχή» στις μελλοντικές αναβάθμισεις της εταιρίας και «αντοχή» στο χρονο παρα τις αφίξεις των νέων της συσκευών.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • veigarwhitemagic200
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια το κινητο ειναι τελειο
    Τα λεφτα του λενε οτι δεν τα αξιζει ωραια το δεχομε αλλα αν παρεις κινητο με 300€ Android μετα απο 1-1,5 χρονο θες αλλο εκραζα την apple γιατι ειχε ακριβες της συσκευες τις αλλα μαγκες εκανα μεγαλο λαθος γτ αυτο που ποιανεις στα χερια σου ειναι αλλη ποιωτητα. ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ενος χρονου και δεν κολλαει καθολου!!...Το ios φανταστικο πανευκολο στην χρηση του αλλα το καλυτερο ειναι οτι ειναι παναλαφρο και οσο καιρος και να περασει δυσκολα θα τα φτησει.Το μονο κακο ηταν η μπαταρια οτι τα φτηνη μετα απο καιρο αναλογα την χρηση αλλα να αναφερω μην βαζετε το κινητο να φορτισει και καπακι το λειτουργειτε ετσι γαμιουνται. Μπαταρια αγορασα απο καταστημα που πουλαει καλα ποιωτικα ανταλακτικα για της apple συσκευες αυτα αξιζει αμα εχετε σκοπο να το κρατεισετε καιρο χωρις προβληματα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgedim01
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πηρα το κινητο μια εβδομαδα πριν (στα 64gb) και εχω μεινει υπερμετρα ευχαριστημενος απο την αποδοση του, αν σκεφτουμε οτι εχει ετος κυκλοφοριας το 2014! Συνιστω ανεπιφυλακτα!!

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agelos_Tonas
    3
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τώρα δεν λέω να το πάρετε μοντέλο 2014 με τέτοιο iOS δεν αξίζει πλέων η μπαταρία τού είναι εντελώς χάλια με το ζόρι 4 ώρες κρατάει δεν αξίζει υπάρχουν android που πετάνε σε αυτά τα λεφτά κ ίδιος Πιο φθηνά φυσικά Όχι δεν το προτείνω σε κανέναν ειδικά το 2019 πολύ αργό για τα σημερινά δεδομένα :( κρίμα....

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annaxristod210
    5
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του iPhone 6 από τον Οκτώβρη 2018 και αυτό είναι το πρώτο μου κινητό της apple. Έχοντας υπάρξει κάτοχος Microsoft, lg, Samsung και turbox, είχα πάντα την περιέργεια να δω τι ήταν αυτό που έκανε τα iPhone τόσο ξεχωριστά! Τα προηγούμενα μου κινητά πάντα είχαν ένα σχετικά μεγάλο πρόβλημα σε χωρητικότητα ή το ram, πράγμα που δεν ήταν ικανοποιητικό. Πράγματι όμως, τα iPhone είναι εκπληκτικά κινητά, εάν και το γεγονός ότι περίμενα τόσα χρόνια για να μειωθεί η τιμή η οποία ήταν υψηλή, είναι εξευτελιστικό. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stratus.stratus
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συσκευή ακόμη και σήμερα με ios 12.1 πάει σφαίρα και αφήστε τους άλλους να κουρεύονται με 16GB ram και μπαταρίες αυτοκινήτου, το ios είναι όλα τα λεφτά, και φυσικά η ποιότητα των υλικών της συσκευής
    Τα 32GB είναι αξιοπρεπέστατα τη σημερινή εποχή και με λίγη οικονομία στις εφαρμογές που τείνουν να γίνονται όλο και μεγαλύτερες σε μέγεθος αξίζει η συγκεκριμένη κατηγορία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Kanenlopoulos
    3
    18 στους 51 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απορώ με όλους αυτούς που γράφουν καλά σχόλια για το συγκεκριμένο κινητό....
    Εν έτη 2018 smartphone με 1 Gb ram !!!????
    Ανάλυση οθόνης 750 x 1334 pixels, (Κινέζικα με 150 ευρώ έχουν παραπάνω).
    Και επεξεργαστή Dual-core 1.4 GHz !!!????
    Αυτά τα κινητά ανήκουν στο μουσείο ή στα χέρια ανθρώπων που δεν θέλουν/μπορούν πολλά πολλά.
    Όσο για Gaming χρήση και Videos (που είναι η κύρια μου χρήση) είναι κάτω του μετρίου !!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tony_milo
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχεδόν 4 χρόνια μετά, και πριν αναβαθμιστώ σε νέο μοντέλο, μπορώ να πω ότι το κινητό ακόμα και σήμερα δουλεύει άψογα. Ναι αν το κρατούσα κι άλλο θα άλλαζα μπαταρία αλλά για γενική χρήση (τηλέφωνα, απλές φωτό, browsing και light gaming) είναι ακόμα και σήμερα άψογο. Το προτείνω με άνεση σε όποιον θέλει να περάσει σε iphone αλλά δεν θέλει (λογικό) να δώσει λεφτά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Όσο για εμφάνιση το θεωρώ πολύ όμορφο και διακριτικό με καλό μέγεθος οθόνης.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athina Vasileiou
    5
    22 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτό Είναι το καλύτερο κινητό. Το έχω περίπου ενάμιση χρόνο και παρόλα αυτά Είναι γρήγορο χωρίς κολλήματα . Έχει πολύ χώρο αποθήκευσης και βγάζει απίστευτες φωτογραφίες. Τέλος πάντων αξίζει τα λεφτά του.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilias.poulopoulos
    5
    26 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά με οποιοδήποτε iPhone ξεχνάς, κολλήματα και ότι Δήποτε άλλο τέτοιου ίδιου πρόβληματος που έχουν οι άλλες εταιρείες, δεν είμαι Υποστηρικτής της iPhone, Είμαι υποστηρικτής σε οποιαδήποτε εταιρεία δώσεις πάνω από 500 € Για Αγορά κινητού, Και να μην έχεις προβλήματα είτε κολλάει είτε σβήνει από μόνο του είτε οτιδήποτε άλλο Που θα μας Δώσει μόνο απογοήτευση για την αγορά που κάναμε σε αυτά Το χρηματικό ποσό....! Ελπίζω να βοήθησα....!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antrikos144
    4
    20 στους 59 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα το τηλέφωνο προχτές.
    Πρωτη φορα κάτοχος iPhone, έχω αλλάξει αρκετές συσκευές και διάφορες μάρκες. Κατά την γνώμη μου ακριβό όσο αφορά την τιμή του, έχει τα ψιλιπροβληματάκια του, το δακτυλικο αποτύπωμα δεν υπακούει πάντα, πρόβλημα με το Bluetooth, δεν συνδέεται με άλλες συσκευές ούτε καν με iPhone και αν συνδεθεί λέει ότι η άλλη συσκευη είναι κλειστή Σε σύνδεση με υπολογιστή δεν μπορείς να μεταφέρεις δεδομένα από τον υπολογιστή στο τηλέφωνο λέει ότι η συσκευή δεν είναι συνδεμένη, από το τηλέφωνο στον υπολογιστή είναι οκ.
    Τέλος πάντων για να μην σας κουράζω το βρίσκω πολύ υπερτιμημένο το iphone, καλό είναι αλλά σαν τα Android δεν είναι ότι και να μου λέτε.

    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Marthalamakis
    5
    36 στους 61 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειχα ποτε ξανα iphone . Ειχα android (Sony,samsung). Ημουν ετοιμος να τα σπασω και καθε μερα μου εμφανιζαν προβληματα. Πηρα iPhone και ησυχασα, ουτε προβληματα,ουτε κολληματα ουτε τιποτα,το προτεινω σε ολους

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό κινητό!!!Δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι λένε πως έχει απαίσια μπαταρία σε εμένα τουλάχιστον με νορμαλ χρήση κρατάει 1 μερα η φωτό μέτρια αλλά οχι και χάλια κατά τα αλλά πολύ γρήγορο μέχρι και σήμερα ειδικότερα αν δεν τρέχει κάτι στο προσκήνιο,το μόνο μειονέκτημα είναι τα ηχεία!!ειναι απαίσια σχεδόν.

    3
  • Το κινητό μου δόθηκε μέχρι να πάρω καινούριο γιατί έσπασα το προηγούμενο (Huawei mate 10 lite). Το iPhone 6 λοιπόν είναι από τα χειρότερα κινητά που έχω πιάσει στα χέρια μου: φωτογραφίες δεν βγάζω λόγω της απαίσιας ποιότητας (λογικό όταν έχω συνηθίσει σε Huawei), βίντεο το ίδιο. Τα ηχεία είναι απαράδεκτα, δεν μπορώ ούτε ένα βίντεο να δω χωρίς να αρχίσει να με ενοχλεί. Την μπαταρία του δεν μπορώ να την αφήσω ασχολίαστη καθως κρατάει μέχρι 3 ωρες χρησης... Μπήκα να δω το τιμή έχει και όταν ειδα 400 έπαθα σοκ αν και γνωρίζω ότι τα iPhone είναι ακριβά. Ναι μεν το κινητό είναι γρήγορο αλλά αν δεν έχεις κατεβάσει εφαρμογές. Επίσης είναι αρκετά παιχνίδια που δεν σηκώνει. Την αξία του θα την υπολόγιζα στα 100ευρώ, ούτε 1 παραπάνω. Μην το αγοράσετε το 2020 ενώ έχουν βγει κινητά στη xiaomi με τη μισή τιμή σκάλες ανώτερα από αυτό.

    4
  • Μην το πάρετε. Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε ένα επόμενο μοντέλο. Είναι παλιό. Δεν έχει μπροστινό φλας ούτε τις κινούμενες φωτογραφίες που έχουν τα επόμενα μοντέλα. Το έχω τρία χρόνια, εντάξει ζει ακόμα αλλά έχει αρχίσει να σέρνεται άσχημα χωρίς να το έχω φορτώσει αρχεία. Η κάμερα δεν εστιάζει, χάλασε χωρίς να πέσει κάτω. Είναι καλό μόνο για πρώτο iphone ίσως σε κάποιο παιδί 13 χρονών αλλά για άνθρωπο που έχει δουλειές, το χρησιμοποιεί, θέλει να κατεβάσει πολλές εφαρμογές κλπ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Αδικαιολόγητη η τιμή κατ'εμέ ειδικά στο 2020.

    7
  • Το χρησιμοποιούσα 2 χρόνια και έχω μείνει ευχαριστημένη
    Θετικά:
    Είμαι καμερακιας και μπορώ να πω πως παρ όλο που κρίνω σε αυστηρό επίπεδο τις κάμερες των κινητών, η συγκεκριμένη κάμερα είναι ωραία. Και το βίντεο είναι αξιόλογο. Πολύ γρήγορο κινητό το χρησιμοποιώ συνέχεια δεν κολλάει ποτέ. Ίσως να μην είναι το τέλειο κινητό για παιχνίδια αλλά ούτε εκεί έχω παράπονο. Η ποιότητα ήχου αρκετά καλή.
    Αρνητικά:
    Κακη μπαταρία, πολλές φορές σβήνει το κινητό ακόμα κι όταν έχω 50%. Πραγματικά η μπαταρία είναι ένα θέμα που γκρεμίζει όλα του τα θετικά. Δεν λέω, τους πρώτους μήνες χρήσης ήταν καλή, αλλά αν θες να λειτουργεί το κινητό σου με καλή μπαταρία μακροπροθεσμα πήγαινε σε xiaomi καλύτερα η σε Samsung.

    3
  • Πολυ καλο κινητο το εχω 6χρονια και περα απο σπασιματα οθονης κλπ εχει αντεξει,η μπαταρια του ειναι ικανοποιητικη μιας και δεν το χρησιμοποιω πολυ ωρα η οθονη επισης καλη και ο ηχος του γενικοτερα.Ωστοσο η ταχυτητα δεν ειναι οπως ηταν οταν το πηρα εννοειται αλλα αξιζει πιστευω και ειναι αρκετα βολικο.Η ποιοτητα σε φωτογραφιες και βιντεο δεν ειναι ικανοποιητικη σε συγκριση με τα νεα μοντελα της apple αλλα δεν ασχολουμαι στο χωρο της φωτογραφιας πολυ απλα το προσεξα και ηθελα να το επισημανω

    3
  • Δες τα όλα