Μετά από τα review που διάβασα στα ξένα sites, ήταν αυτό που περίμενα.
1) Το πατίνι έχει απίστευτη ποιότητα. 100% αλουμίνιο, χοντρός σκελετός αλλά ελαφρύς
2) Οι συγκολλήσεις όπως θα δείτε, είναι επαγγελματικές, άψογες, για όσους γνωρίζουν. Είναι Made in China αλλά η σφραγίδα Razor δεν μπήκε τυχαία
3) Είναι αναδιπλούμενο και έχει έναν έξυπνο απλό μηχανισμό (μικρό πόμολο με βίδα που το σφίγγεις) ώστε να κάνει πιο στιβαρή τη σύνδεση κάθετου και οριζόντιου μέρους και να ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς
4) Η απόσταση από το έδαφος είναι χαμηλότερη από άλλα πατίνια, κάτι που έχει ένα μεγάλο θετικό και ένα αρνητικό. Το θετικό είναι ότι το πόδι που παραμένει πάνω στο πατίνι δεν χρειάζεται να λυγίζει πολύ ώστε να δώσεις ώθηση με το ελεύθερο πόδι, οπότε κουράζεται και καταπονείται πολύ λιγότερο (πιστέψτε με αυτή η καταπόνηση είναι το πιο δύσκολο για τους 35+). Το αρνητικό είναι ότι ξεχνάτε περάσματα από καμπύλα τμήματα του δρόμου, διότι θα βρει κάτω και θα το ξύσετε. Προσωπικά, το προτιμώ έτσι πως είναι ώστε να μην με κουράζει το γόνατο αλλά εξαρτάται και τις διαδρομές που κάνετε.
5) Το κάθε χερούλι είναι προσαρμοσμένο σε κομμάτι αλουμίνιο το οποίο κουμπώνει στο τιμόνι (ένα αριστερά και ένα δεξιά) ενώ τα δύο αυτά κομμάτια συνδέονται εσωτερικά με λάστιχο ώστε όταν αφαιρούνται να μην χάνονται. Το θετικό είναι ότι τα αφαιρείς και το πατίνι πιάνει λιγότερο χώρο πχ σε ένα αυτοκίνητο. Το αρνητικό είναι ότι έχεις λίγους τριγμούς από τα χερούλια, δεν το νιώθεις όπως ένα μονοκόμματο τιμόνι. Θα προτιμούσα μονοκόμματη υλοποίηση
6) Και πάμε στο λόγο που το αγόρασα, τα φουσκωτά λάστιχα.
Θετικά: Σχεδόν αθόρυβες διαδρομές σε διαφορετικά είδη εδάφους και λιγότεροι τριγμοί καθώς συμπεριφέρονται και σαν αμορτισέρ. Πιστέψτε με, στο τσιμέντο της παραλίας Θεσσαλονίκης που υποτίθεται είναι επίπεδο με μικρά πετραδάκια, έχω κάνει και με πατίνι με σκληρές ρόδες και κουράζει μετά τα 6-7 λεπτά. Με φουσκωτά λάστιχα η βόλτα είναι απόλαυση.
Αρνητικά: τα λάστιχα θέλουν πίεση 4.13 bar/60psi/413kpa!! όπως λέει και στο φυλλάδιο, δηλαδή τα φουσκώνεις μόνο σε βενζινάδικο (με μικρή τρόμπα χειρός ζήτημα να μπορέσετε να φτάσετε τα 2-2.5 bar). Αν τα αφήσετε ξεφούσκωτα, θα χαλάσετε τη σαμπρέλα από τις τριβές και θα τρυπήσει. Καλό θα είναι να πάρετε και ένα μανόμετρο μικρό (6-7€) για να τα ελέγχετε συχνά. Επίσης, όπως και στα ποδήλατα, όλο και κάποιο φούιτ θα πάθετε μέσα στη χρονιά οπότε θέλει να έχετε κιτ επισκευής ή backup σαμπρέλα. Η σαμπρέλα είναι 8 ιντσών (200Χ50) και κάπως δυσεύρετη και ελαφρώς ακριβή (7-10€). Οι συνήθεις σαμπρέλες 8.5 ιντσών που φοράνε τα ηλεκτρικά xiamoi δεν ξέρω αν ταιριάζουν. Τέλος, επειδή η βαλβίδα της μπροστά σαμπρέλας είναι κάπως στριμωγμένη και σε εμποδίζει το πιρούνι, θα ζοριστείτε πολύ να τη φουσκώσετε αφού δεν κουμπώνει εύκολα η τρόμπα του βενζινάδικου. Πρέπει να πάρετε μια βαλβίδα προέκτασης ώστε να γίνει πιο εύκολο το φούσκωμα.
Αν μπορείτε να περιμένετε περίπου 3-4 βδομάδες για να έρθει (κανείς δεν το έχει ετοιμοπαράδοτο), και δεν σας ενοχλούν τα αρνητικά του, προχωρήστε. Εμένα μου στοίχισε 110€ με τα μεταφορικά.