Με θερμοστάτη πολλαπλών θέσεων που ρυθμίζεται από 65 έως 250°C ανάλογα με τις παρασκευές και τις τροφές που ετοιμάζετε.
Ποιά είναι η εσωτερική διάμετρος του γυάλινου κάδου ?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Φουρνάκι θερμού αέρα R-2091 για υγιεινό μαγείρεμα. Λειτουργεί με λάμπα αλογόνου. Ψήνει, σιγοβράζει, φρυγανίζει, ξεπαγώνει, γρήγορα και εύκολα, χωρίς καπνό και εξοικονομώντας ενέργεια.
Φουρνάκι θερμού αέρα R-2091 για υγιεινό μαγείρεμα. Λειτουργεί με λάμπα αλογόνου. Ψήνει, σιγοβράζει, φρυγανίζει, ξεπαγώνει, γρήγορα και εύκολα, χωρίς καπνό και εξοικονομώντας ενέργεια.
Φουρνάκι θερμού αέρα R-2091 για υγιεινό μαγείρεμα. Λειτουργεί με λάμπα αλογόνου. Ψήνει, σιγοβράζει, φρυγανίζει, ξεπαγώνει, γρήγορα και εύκολα, χωρίς καπνό και εξοικονομώντας ενέργεια.
Με θερμοστάτη πολλαπλών θέσεων που ρυθμίζεται από 65 έως 250°C ανάλογα με τις παρασκευές και τις τροφές που ετοιμάζετε.
Η χωρητικότητα του μπολ αυξάνεται από 12lt σε 17lt χάρη στον πρόσθετο δακτύλιο που διαθέτει.
Διαθέτει χρονοδιακόπτη 0-60 λεπτών για να προγραμματίζεις τη λήξη του μαγειρέματος και ηχητική ειδοποίηση όταν ολοκληρωθεί το ψήσιμο.
Για την αποφυγή σκουριάς που εγγυάται τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του προϊόντος.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Προσοχή στα πλαστικά του μέρη γιατί δεν είναι πολύ ποιοτικά για να μην σπάσουν. Η προηγούμενη μου εμπειρία ήταν με αντίσταση και όχι αλογόνου, θεωρώ ότι η αλογόνου είναι πολύ καλύτερη γιατί πιάνει τις θερμοκρασίες πολύ πιο γρήγορα. Μόνο πρόβλημα ότι κάποιες παρασκευές με φύλλο ή σφολιάτα δεν ψήνονται καλά από κάτω και συχνά θέλουν γύρισμα. Γενικά πάντως τη θεωρώ πολύ τίμια αγορά συγκριτικά με την τιμή.
Από ένα σημείο και μετά είναι πολύ δύσκολο στο καθάρισμα. Πάρα πολλά χρόνια χρησιμοποιώ φουρνάκι με λάμπα αλογόνου, μαγειρεύει εξαιρετικά, εύκολα και γρήγορα. Δεν χρησιμοποιώ το στεφάνι γιατί δεν μαγειρεύεται ομοιόμορφα το φαγητό αν έχεις δύο ταψακια.
Τόπ προιόν.
Το ξέρω Και το δουλεύω χρόνια. Το συγκεκριμένο με τη λάμπα αλογόνου, ΨΗΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ.
Τί άλλο νσ πώ? ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!
Λοιπόν το χρησιμοποίησα ενάμιση χρόνο και βέβαια είναι υπέροχο στην δουλειά του....όμως σκουριάσε και στον ενάμιση χρόνο έκανε ένα μπαμ πέταξε την ασφάλεια της κουζίνας και παρέδωσε το πνεύμα ?
Δεν καταφέραμε να το χρησιμοποιήσουμε σε καμία από τις λειτουργίες που έλεγε. Και όταν εννοώ δεν καταφέραμε, το αποτέλεσμα μόνιμα είναι κάτω του μετρίου.
Σταματήσαμε να το λειτουργούμε, άρα δεν το συνιστώ ως τεχνολογία.
Το έχω 3 μήνες περίπου και είμαι ευχαριστημένη..
Το μείον ένα αστέρι είναι γιατί το γυαλικό δοχείο στις άκρες του σπάει για πλάκα.Παρολο που είμαι πολύ προσεκτική έχει αρκετά σπασίματα στις άκρες.
Όσον αφορά το ψήσιμο δεν έχω να πω κάτι αρνητικό. Ψήνει ομοιόμορφα οποιοδήποτε φαγητό βάλεις σε πολύ λίγο χρόνο. Ο όγκος ψησίματος είναι επίσης αρκετά μεγάλος για να χωρέσει ποσότητα φαγητού για 2-3 άτομα.
Έχει όμως ένα βασικό μειονέκτημα, το οποίο θεωρώ επικίνδυνο. Το εσωτερικό κάλυμμα του θερμαινόμενου στοιχείου ΔΕΝ είναι ανοξείδωτο. Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα, είτε κάνεις σωστό καθαρισμό μετά το ψήσιμο είτε όχι, το εξάρτημα αυτό θα σκουριάσει. Το ίδιο ισχύει και για την φτερωτή του μοτέρ. Το εξωτερικό κάλυμμα όντως είναι ανοξείδωτο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα προστατεύσει το φαγητό όταν ξεκινήσουν να πέφτουν τα υπολείμματα σκουριάς από το εσωτερικό κάλυμμα.
Ίσως κάτι τέτοιο γίνεται για να μειωθεί η διάρκεια ζωής του προϊόντος ώστε να υπάρχει συνεχής ανάγκη αγοράς καινούργιου.
Το ίδιο ισχύει για όλα τα φουρνάκια ρομπότ του εμπορίου που έχω ερευνήσει για αγορά.
Αν υπήρχε στην αγορά κάποιο αντίστοιχο φουρνάκι με ανοξείδωτα όλα του τα καλύμματα και την φτερωτή, θα το αγόραζα και ας ήταν αρκετά πιο ακριβό.
Πολύ καλό και επειδή ξέρω από φουρνακια έχω εδώ 30 χρόνια είναι από τα καλά. Αυτά που διαβάζω από μερικες είναι γιατί η δεν ξέρουν.να το χρησιμοποιούν η είναι τεμπέλες δεν το καθαρίζουν καλά. Εδώ το aroma από τα καλύτερα φουρνακια Αμερικανικό και με τον καιρό μαυρίζει και σκουριάζει αν δεν το προσέχεις.
Παιδιά σε 2 μήνες κάηκε, το πιγα στην εγγύηση, μου έδωσαν καινούργιο και ξανά κάηκε.... Μακριά μακριά..
παιδια καλησπερα και απο μενα, το πηρα πριν 2 μηνες για να κανουμε λιγο οικονομια απο το ρευμα που καιει ο φουρνος, το πρωτο καηκε σε 20 μερες, το πηγα στο σερβις και μου ειπαν αντικατασταση γιατι καηκε η λαμπα,
πηγα πηρα δευτερο, τωρα που σας μιλαω ακομα δεν εκλεισε ο δευτερος μηνας και ξανα καηκε δεν αναβει η λαμπα,
δευτερα ξανα στον μαστορα για να μου πει μια απο τα ιδια οτι καηκε η λαμπα και παει αντικατασταση γιατι δεν υπαρχει σαν ανταλακτικο η λαμπα,
αν ξανα καει και το τριτο θα επανελθω, μπορει να επεσα σε προβληματικη φουρνια, θα δειξει!!!!!!!
απλα να ενημερωσω οτι δουλευει περιπου 2 με 3 φορες την βδομαδα για τυροπιτες μπριζολες και κοτοπουλο
UPD 12/10/2025 δεν λειτουργεί ξαφνικά και το είχε βολευτεί πολύ η μητερα μου
Πολυ καλο! Μαγειρευει γρηγορα..ζεσταινω κ προψημενα φαγητα επισης καλα --στις 09/11/2021
(UPD)Επανερχομαι επειτα από μηνες χρησεις για να πω οτι χαλασε η λαμπα κ δεν λειτουργει(15/6/2022)
Εβγαλε πολυ σκουρια παρα το προσεκτικο καθαρισμα. Δεν ειναι ασφαλες. Παει για πεταμα.
Ότι χειρότερο έχω αγοράσει.
Στα δύο χρόνια πέφτουν κομμάτια σκουριάς από την πάνω μεριά. Μέσα στο φαγητό.
Βλέπε και φώτο.
Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει!Θέλει πολύ χρόνο για το ψήσιμο, τα φαγητά καίγονται απέξω και μένουν αψητα εσωτερικά!Με ότι τρόπο και αν δοκίμασα δε κατάφερα ιδανικό ψήσιμο!Εκτός ίσως από τα μπιφτέκια!
Εξαιρετικο! Μετα απο αρκετο καιρο χρησης εχς σταματησει να χρησιμοποιω τον κανονικο μου φουρνο. το timer βοηθαει να μην ξεχαστει κανεις και καψει το φαγητο, πραγμα σημαντικο για μενα προσωπικα και για καποιο λογο εχω την εντυπωση οτι τα φαγητα ειναι πιο νοστιμα. Ο καθαρισμος πανευκολοσ, βαζω νερο με λιγο απορυπαντικο και το βαζω να δουλεψει 10 λεπτα. Μετα με 1 πανακι φευγουν ολα. Το συνιστω ανεπιφυλακτα
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι λένε για αντιστάσεις ενώ και στην περιγραφή του προϊόντος λέει «Φωτεινές ενδείξεις λειτουργίας και ενεργοποίησης αντίστασης». Εγώ παρέλαβα το φουρνάκι και το έστειλα αμέσως πίσω γιατί είναι ξεκάθαρα με λάμπα αλογόνου. Εκτός κι αν θεωρείται και η λάμπα αντίσταση.
Το δευτερο που παιρνω ειπα να παρω καποια σοβαρη μαρκα στον πρωτο εξαμηνο σκουριασε η αντισταση και ακριβως στα 2 χρονια καηκε ειναι το συστημα τετοιο προφανως στα 2 χρονια να καιγονται ολα το ιδιο!!!Δεν νομιζω οτι αξιζει να δινεις καθε 2 χρονια 50 ευρω και να τρως και τη σκουρια!!!
Έχω αλλάξει 4 φουρνάκια, το χρησιμοποιούμε καθημερινά, 2-3 φορές.
Όλα αυτα τα φουρνάκια έχουν χρόνο ζωής 2-3 χρόνια, το αρνητικό τους είναι οτι σκουριάζει το πάνω μέρος με την αντίσταση. Πρώτη φορά πήρα με λάμπα, σε απόδοση είναι ακριβώς το ίδιο με τα προηγούμενα που είχαν αντίσταση. Ψήνει ταχύτατα, ο κάδος καθαρίζει εύκολα, όπως σε όλα.
Θα μπορούσε να είναι λίγο φτηνότερο, αυτό μονο
*Μάρτιος 2021*
Χάλασε ο διακόπτης ασφαλείας, μέχρι που μετά από λίγο καιρό βραχυκύκλωσε και τέλος. Αυτό δεν πήγε από σκουριά, πήγε από διακόπτη... Θα αγοράσω ένα φτηνότερο αυτή τη φορά...
Δυστυχώς μου χάλασε η αντίσταση ύστερα από ένα χρόνο λειτουργίας και ανοίγοντας να την δω παρατήρησα ότι όλη η επιφάνεια της ήταν μέσα στην σκουριά ακριβώς πάνω από το φαγητό που ψήνει ...
Προς το παρόν δουλεύει πολύ καλά, μαγειρεύει γρήγορα και θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά του. Το μόνο αρνητικό είναι ότι πιάνει αρκετό χώρο, το ίδιο όμως ισχύει και για τα υπόλοιπα της κατηγορίας του.
Το έχω ήδη δυο μήνες και λειτουργεί απροβλημάτιστα. Δεν έχω εμπειρία απο άλλα φουρνάκια, ούτε και είναι η πιο στιβαρή κατασκευή που θα μπορούσατε να αγοράσετε, αλλά μέχρι στιγμής για τα λεφτά του η εμπειρία μου πολύ καλή και θα το αγόραζα ξανά και ξανά (το πήρα και δεύτερη φορά για δώρο). Η οικονομία ρευματος που μου έχει κάνει είναι μεγάλη, δεν χρησιμοποιώ πλέον τον φούρνο. Ενδεικτικά ξεπαγώνει φαγητά από την κατάψυξη σε 20' και από το ψυγείο σε 10'. "Τηγανιτές" πατάτες (με ελάχιστο λάδι) στα 20'-25', ψητές μπριζόλες - κρέας - σουβλάκια στα 25'-30', ψητές πατάτες σε αλουμινόχαρτο σε 35'-45', πανέ κατεψυγμένα έτοιμα μπιφτέκια και fishticks στα 20'. Το μόνο μου παράπονο που η μεταλλική επιφάνεια της αντίστασης απο κάτω αμα πιάσει καμμένα λίπη, και το ξεχάσεις να το καθαρίσεις επιτόπου, δύσκολα καθαρίζεται μετά. Συμβουλή: Πάρτε και ένα αντικολλητικό ταψάκι για να το βάζετε στη βάση και να μην λερώνεται το γυάλινο δοχείο.
Update: Το έχω πάνω από 3 χρόνια τώρα και ακόμα και μετά από τόσο καιρό δουλεύει εξαιρετικά και το χρησιμοποιούμε για το 70% του μαγειρεματος της εβδομαδας.
Αρχικα αγόρασα τον Croner CR3000 Rocket αλλα για καλη μου τυχη μου επεσε και εσπασε αφου ειναι και ολος απο ψευτικο πλαστικο. Αγορασα τον Rohnson στα καπακια και η διαφορα πραγματικα ειναι τεραστια.κ σε χρονο ψησηματος και στην ποιοτητα κατασκευης και στα λεφτα.
Το πλεγμα λεει οτι ειναι ανοξειδωτο αλλα δεν ειναι κ απορω γιατι το γραφουν .γενικα ομωσ ειναι μια χαρα--- 20/3/2023 ........επανέρχομαι μετά από περίπου έξι χρόνια που χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο ρομπότ.με χρήση καθημερινή κ δύο κ τρεις φορές τη μέρα,ακόμα ψήνει όπως στην αρχή,τέλεια κ γρήγορα. Επειδή το πλέγμα όμως δεν είναι ανοξείδωτο πρέπει όταν τελειώνουμε το μαγείρεμα να αφήνουμε το καπάκι γυρτο η να το βγάζουμε γτ αν το αφήσουμε κλειστό τότε από τους ατμούς θα σκουριάσει.εγω έτσι το έκανα από την αρχή κ γι'αυτό δεν έχει σκουριάσει ακόμα.αξιζει τα λεφτά του κ με το παραπάνω κ είμαστε πενταμελής οικογένεια κ πάλι μου έχει λύσει τα χερια
Επιβεβαιωμένη αγορά
Με λίγα λόγια υπέροχο!
Πολύ καλό αλλά έκανα βλακεία και έσπασα τη γυάλα! Ξέρει κανείς αν μπορώ να βρω ανταλλακτική;;
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό. Αποδίδει ικανοποιητικά στο ψήσιμο κρέατος.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η καλύτερη αγορά!!! Είναι ένας φούρνος κανονικός σε μικρό μέγεθος.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ειναι το δευτερο που παιρνω, αξιζει τρελα! Μεχρι και τοστ ψηνω για να μη λερωσω και τοστιερα…
Μόνο για ζέσταμα φαγητού κάνει. Ίσως και για ψωμί.
Προσοχή στα πλαστικά του μέρη γιατί δεν είναι πολύ ποιοτικά για να μην σπάσουν. Η προηγούμενη μου εμπειρία ήταν με αντίσταση και όχι αλογόνου, θεωρώ ότι η αλογόνου είναι πολύ καλύτερη γιατί πιάνει τις θερμοκρασίες πολύ πιο γρήγορα. Μόνο πρόβλημα ότι κάποιες παρασκευές με φύλλο ή σφολιάτα δεν ψήνονται καλά από κάτω και συχνά θέλουν γύρισμα. Γενικά πάντως τη θεωρώ πολύ τίμια αγορά συγκριτικά με την τιμή.
Από ένα σημείο και μετά είναι πολύ δύσκολο στο καθάρισμα. Πάρα πολλά χρόνια χρησιμοποιώ φουρνάκι με λάμπα αλογόνου, μαγειρεύει εξαιρετικά, εύκολα και γρήγορα. Δεν χρησιμοποιώ το στεφάνι γιατί δεν μαγειρεύεται ομοιόμορφα το φαγητό αν έχεις δύο ταψακια.
Τόπ προιόν.
Το ξέρω Και το δουλεύω χρόνια. Το συγκεκριμένο με τη λάμπα αλογόνου, ΨΗΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ.
Τί άλλο νσ πώ? ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!
Λοιπόν το χρησιμοποίησα ενάμιση χρόνο και βέβαια είναι υπέροχο στην δουλειά του....όμως σκουριάσε και στον ενάμιση χρόνο έκανε ένα μπαμ πέταξε την ασφάλεια της κουζίνας και παρέδωσε το πνεύμα ?
Δεν καταφέραμε να το χρησιμοποιήσουμε σε καμία από τις λειτουργίες που έλεγε. Και όταν εννοώ δεν καταφέραμε, το αποτέλεσμα μόνιμα είναι κάτω του μετρίου.
Σταματήσαμε να το λειτουργούμε, άρα δεν το συνιστώ ως τεχνολογία.
476 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠοιά είναι η εσωτερική διάμετρος του γυάλινου κάδου ?
30 εκατοστά
Φουρνάκι θερμού αέρα R-2091 για υγιεινό μαγείρεμα. Λειτουργεί με λάμπα αλογόνου. Ψήνει, σιγοβράζει, φρυγανίζει, ξεπαγώνει, γρήγορα και εύκολα, χωρίς καπνό και εξοικονομώντας ενέργεια.
Με θερμοστάτη πολλαπλών θέσεων που ρυθμίζεται από 65 έως 250°C ανάλογα με τις παρασκευές και τις τροφές που ετοιμάζετε.
Η χωρητικότητα του μπολ αυξάνεται από 12lt σε 17lt χάρη στον πρόσθετο δακτύλιο που διαθέτει.
Διαθέτει χρονοδιακόπτη 0-60 λεπτών για να προγραμματίζεις τη λήξη του μαγειρέματος και ηχητική ειδοποίηση όταν ολοκληρωθεί το ψήσιμο.
Για την αποφυγή σκουριάς που εγγυάται τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του προϊόντος.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Προσοχή στα πλαστικά του μέρη γιατί δεν είναι πολύ ποιοτικά για να μην σπάσουν. Η προηγούμενη μου εμπειρία ήταν με αντίσταση και όχι αλογόνου, θεωρώ ότι η αλογόνου είναι πολύ καλύτερη γιατί πιάνει τις θερμοκρασίες πολύ πιο γρήγορα. Μόνο πρόβλημα ότι κάποιες παρασκευές με φύλλο ή σφολιάτα δεν ψήνονται καλά από κάτω και συχνά θέλουν γύρισμα. Γενικά πάντως τη θεωρώ πολύ τίμια αγορά συγκριτικά με την τιμή.
Από ένα σημείο και μετά είναι πολύ δύσκολο στο καθάρισμα. Πάρα πολλά χρόνια χρησιμοποιώ φουρνάκι με λάμπα αλογόνου, μαγειρεύει εξαιρετικά, εύκολα και γρήγορα. Δεν χρησιμοποιώ το στεφάνι γιατί δεν μαγειρεύεται ομοιόμορφα το φαγητό αν έχεις δύο ταψακια.
Τόπ προιόν.
Το ξέρω Και το δουλεύω χρόνια. Το συγκεκριμένο με τη λάμπα αλογόνου, ΨΗΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ.
Τί άλλο νσ πώ? ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!
Λοιπόν το χρησιμοποίησα ενάμιση χρόνο και βέβαια είναι υπέροχο στην δουλειά του....όμως σκουριάσε και στον ενάμιση χρόνο έκανε ένα μπαμ πέταξε την ασφάλεια της κουζίνας και παρέδωσε το πνεύμα ?
Δεν καταφέραμε να το χρησιμοποιήσουμε σε καμία από τις λειτουργίες που έλεγε. Και όταν εννοώ δεν καταφέραμε, το αποτέλεσμα μόνιμα είναι κάτω του μετρίου.
Σταματήσαμε να το λειτουργούμε, άρα δεν το συνιστώ ως τεχνολογία.
Το έχω 3 μήνες περίπου και είμαι ευχαριστημένη..
Το μείον ένα αστέρι είναι γιατί το γυαλικό δοχείο στις άκρες του σπάει για πλάκα.Παρολο που είμαι πολύ προσεκτική έχει αρκετά σπασίματα στις άκρες.
Όσον αφορά το ψήσιμο δεν έχω να πω κάτι αρνητικό. Ψήνει ομοιόμορφα οποιοδήποτε φαγητό βάλεις σε πολύ λίγο χρόνο. Ο όγκος ψησίματος είναι επίσης αρκετά μεγάλος για να χωρέσει ποσότητα φαγητού για 2-3 άτομα.
Έχει όμως ένα βασικό μειονέκτημα, το οποίο θεωρώ επικίνδυνο. Το εσωτερικό κάλυμμα του θερμαινόμενου στοιχείου ΔΕΝ είναι ανοξείδωτο. Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα, είτε κάνεις σωστό καθαρισμό μετά το ψήσιμο είτε όχι, το εξάρτημα αυτό θα σκουριάσει. Το ίδιο ισχύει και για την φτερωτή του μοτέρ. Το εξωτερικό κάλυμμα όντως είναι ανοξείδωτο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα προστατεύσει το φαγητό όταν ξεκινήσουν να πέφτουν τα υπολείμματα σκουριάς από το εσωτερικό κάλυμμα.
Ίσως κάτι τέτοιο γίνεται για να μειωθεί η διάρκεια ζωής του προϊόντος ώστε να υπάρχει συνεχής ανάγκη αγοράς καινούργιου.
Το ίδιο ισχύει για όλα τα φουρνάκια ρομπότ του εμπορίου που έχω ερευνήσει για αγορά.
Αν υπήρχε στην αγορά κάποιο αντίστοιχο φουρνάκι με ανοξείδωτα όλα του τα καλύμματα και την φτερωτή, θα το αγόραζα και ας ήταν αρκετά πιο ακριβό.
Πολύ καλό και επειδή ξέρω από φουρνακια έχω εδώ 30 χρόνια είναι από τα καλά. Αυτά που διαβάζω από μερικες είναι γιατί η δεν ξέρουν.να το χρησιμοποιούν η είναι τεμπέλες δεν το καθαρίζουν καλά. Εδώ το aroma από τα καλύτερα φουρνακια Αμερικανικό και με τον καιρό μαυρίζει και σκουριάζει αν δεν το προσέχεις.
Παιδιά σε 2 μήνες κάηκε, το πιγα στην εγγύηση, μου έδωσαν καινούργιο και ξανά κάηκε.... Μακριά μακριά..
παιδια καλησπερα και απο μενα, το πηρα πριν 2 μηνες για να κανουμε λιγο οικονομια απο το ρευμα που καιει ο φουρνος, το πρωτο καηκε σε 20 μερες, το πηγα στο σερβις και μου ειπαν αντικατασταση γιατι καηκε η λαμπα,
πηγα πηρα δευτερο, τωρα που σας μιλαω ακομα δεν εκλεισε ο δευτερος μηνας και ξανα καηκε δεν αναβει η λαμπα,
δευτερα ξανα στον μαστορα για να μου πει μια απο τα ιδια οτι καηκε η λαμπα και παει αντικατασταση γιατι δεν υπαρχει σαν ανταλακτικο η λαμπα,
αν ξανα καει και το τριτο θα επανελθω, μπορει να επεσα σε προβληματικη φουρνια, θα δειξει!!!!!!!
απλα να ενημερωσω οτι δουλευει περιπου 2 με 3 φορες την βδομαδα για τυροπιτες μπριζολες και κοτοπουλο
UPD 12/10/2025 δεν λειτουργεί ξαφνικά και το είχε βολευτεί πολύ η μητερα μου
Πολυ καλο! Μαγειρευει γρηγορα..ζεσταινω κ προψημενα φαγητα επισης καλα --στις 09/11/2021
(UPD)Επανερχομαι επειτα από μηνες χρησεις για να πω οτι χαλασε η λαμπα κ δεν λειτουργει(15/6/2022)
Εβγαλε πολυ σκουρια παρα το προσεκτικο καθαρισμα. Δεν ειναι ασφαλες. Παει για πεταμα.
Ότι χειρότερο έχω αγοράσει.
Στα δύο χρόνια πέφτουν κομμάτια σκουριάς από την πάνω μεριά. Μέσα στο φαγητό.
Βλέπε και φώτο.
Η χειρότερη αγορά που έχω κάνει!Θέλει πολύ χρόνο για το ψήσιμο, τα φαγητά καίγονται απέξω και μένουν αψητα εσωτερικά!Με ότι τρόπο και αν δοκίμασα δε κατάφερα ιδανικό ψήσιμο!Εκτός ίσως από τα μπιφτέκια!
Εξαιρετικο! Μετα απο αρκετο καιρο χρησης εχς σταματησει να χρησιμοποιω τον κανονικο μου φουρνο. το timer βοηθαει να μην ξεχαστει κανεις και καψει το φαγητο, πραγμα σημαντικο για μενα προσωπικα και για καποιο λογο εχω την εντυπωση οτι τα φαγητα ειναι πιο νοστιμα. Ο καθαρισμος πανευκολοσ, βαζω νερο με λιγο απορυπαντικο και το βαζω να δουλεψει 10 λεπτα. Μετα με 1 πανακι φευγουν ολα. Το συνιστω ανεπιφυλακτα
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι λένε για αντιστάσεις ενώ και στην περιγραφή του προϊόντος λέει «Φωτεινές ενδείξεις λειτουργίας και ενεργοποίησης αντίστασης». Εγώ παρέλαβα το φουρνάκι και το έστειλα αμέσως πίσω γιατί είναι ξεκάθαρα με λάμπα αλογόνου. Εκτός κι αν θεωρείται και η λάμπα αντίσταση.
Το δευτερο που παιρνω ειπα να παρω καποια σοβαρη μαρκα στον πρωτο εξαμηνο σκουριασε η αντισταση και ακριβως στα 2 χρονια καηκε ειναι το συστημα τετοιο προφανως στα 2 χρονια να καιγονται ολα το ιδιο!!!Δεν νομιζω οτι αξιζει να δινεις καθε 2 χρονια 50 ευρω και να τρως και τη σκουρια!!!
Έχω αλλάξει 4 φουρνάκια, το χρησιμοποιούμε καθημερινά, 2-3 φορές.
Όλα αυτα τα φουρνάκια έχουν χρόνο ζωής 2-3 χρόνια, το αρνητικό τους είναι οτι σκουριάζει το πάνω μέρος με την αντίσταση. Πρώτη φορά πήρα με λάμπα, σε απόδοση είναι ακριβώς το ίδιο με τα προηγούμενα που είχαν αντίσταση. Ψήνει ταχύτατα, ο κάδος καθαρίζει εύκολα, όπως σε όλα.
Θα μπορούσε να είναι λίγο φτηνότερο, αυτό μονο
*Μάρτιος 2021*
Χάλασε ο διακόπτης ασφαλείας, μέχρι που μετά από λίγο καιρό βραχυκύκλωσε και τέλος. Αυτό δεν πήγε από σκουριά, πήγε από διακόπτη... Θα αγοράσω ένα φτηνότερο αυτή τη φορά...
Δυστυχώς μου χάλασε η αντίσταση ύστερα από ένα χρόνο λειτουργίας και ανοίγοντας να την δω παρατήρησα ότι όλη η επιφάνεια της ήταν μέσα στην σκουριά ακριβώς πάνω από το φαγητό που ψήνει ...
Προς το παρόν δουλεύει πολύ καλά, μαγειρεύει γρήγορα και θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά του. Το μόνο αρνητικό είναι ότι πιάνει αρκετό χώρο, το ίδιο όμως ισχύει και για τα υπόλοιπα της κατηγορίας του.
Το έχω ήδη δυο μήνες και λειτουργεί απροβλημάτιστα. Δεν έχω εμπειρία απο άλλα φουρνάκια, ούτε και είναι η πιο στιβαρή κατασκευή που θα μπορούσατε να αγοράσετε, αλλά μέχρι στιγμής για τα λεφτά του η εμπειρία μου πολύ καλή και θα το αγόραζα ξανά και ξανά (το πήρα και δεύτερη φορά για δώρο). Η οικονομία ρευματος που μου έχει κάνει είναι μεγάλη, δεν χρησιμοποιώ πλέον τον φούρνο. Ενδεικτικά ξεπαγώνει φαγητά από την κατάψυξη σε 20' και από το ψυγείο σε 10'. "Τηγανιτές" πατάτες (με ελάχιστο λάδι) στα 20'-25', ψητές μπριζόλες - κρέας - σουβλάκια στα 25'-30', ψητές πατάτες σε αλουμινόχαρτο σε 35'-45', πανέ κατεψυγμένα έτοιμα μπιφτέκια και fishticks στα 20'. Το μόνο μου παράπονο που η μεταλλική επιφάνεια της αντίστασης απο κάτω αμα πιάσει καμμένα λίπη, και το ξεχάσεις να το καθαρίσεις επιτόπου, δύσκολα καθαρίζεται μετά. Συμβουλή: Πάρτε και ένα αντικολλητικό ταψάκι για να το βάζετε στη βάση και να μην λερώνεται το γυάλινο δοχείο.
Update: Το έχω πάνω από 3 χρόνια τώρα και ακόμα και μετά από τόσο καιρό δουλεύει εξαιρετικά και το χρησιμοποιούμε για το 70% του μαγειρεματος της εβδομαδας.
Αρχικα αγόρασα τον Croner CR3000 Rocket αλλα για καλη μου τυχη μου επεσε και εσπασε αφου ειναι και ολος απο ψευτικο πλαστικο. Αγορασα τον Rohnson στα καπακια και η διαφορα πραγματικα ειναι τεραστια.κ σε χρονο ψησηματος και στην ποιοτητα κατασκευης και στα λεφτα.
Το πλεγμα λεει οτι ειναι ανοξειδωτο αλλα δεν ειναι κ απορω γιατι το γραφουν .γενικα ομωσ ειναι μια χαρα--- 20/3/2023 ........επανέρχομαι μετά από περίπου έξι χρόνια που χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο ρομπότ.με χρήση καθημερινή κ δύο κ τρεις φορές τη μέρα,ακόμα ψήνει όπως στην αρχή,τέλεια κ γρήγορα. Επειδή το πλέγμα όμως δεν είναι ανοξείδωτο πρέπει όταν τελειώνουμε το μαγείρεμα να αφήνουμε το καπάκι γυρτο η να το βγάζουμε γτ αν το αφήσουμε κλειστό τότε από τους ατμούς θα σκουριάσει.εγω έτσι το έκανα από την αρχή κ γι'αυτό δεν έχει σκουριάσει ακόμα.αξιζει τα λεφτά του κ με το παραπάνω κ είμαστε πενταμελής οικογένεια κ πάλι μου έχει λύσει τα χερια
Επιβεβαιωμένη αγορά
Με λίγα λόγια υπέροχο!
Πολύ καλό αλλά έκανα βλακεία και έσπασα τη γυάλα! Ξέρει κανείς αν μπορώ να βρω ανταλλακτική;;
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό. Αποδίδει ικανοποιητικά στο ψήσιμο κρέατος.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η καλύτερη αγορά!!! Είναι ένας φούρνος κανονικός σε μικρό μέγεθος.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ειναι το δευτερο που παιρνω, αξιζει τρελα! Μεχρι και τοστ ψηνω για να μη λερωσω και τοστιερα…
Μόνο για ζέσταμα φαγητού κάνει. Ίσως και για ψωμί.
Προσοχή στα πλαστικά του μέρη γιατί δεν είναι πολύ ποιοτικά για να μην σπάσουν. Η προηγούμενη μου εμπειρία ήταν με αντίσταση και όχι αλογόνου, θεωρώ ότι η αλογόνου είναι πολύ καλύτερη γιατί πιάνει τις θερμοκρασίες πολύ πιο γρήγορα. Μόνο πρόβλημα ότι κάποιες παρασκευές με φύλλο ή σφολιάτα δεν ψήνονται καλά από κάτω και συχνά θέλουν γύρισμα. Γενικά πάντως τη θεωρώ πολύ τίμια αγορά συγκριτικά με την τιμή.
Από ένα σημείο και μετά είναι πολύ δύσκολο στο καθάρισμα. Πάρα πολλά χρόνια χρησιμοποιώ φουρνάκι με λάμπα αλογόνου, μαγειρεύει εξαιρετικά, εύκολα και γρήγορα. Δεν χρησιμοποιώ το στεφάνι γιατί δεν μαγειρεύεται ομοιόμορφα το φαγητό αν έχεις δύο ταψακια.
Τόπ προιόν.
Το ξέρω Και το δουλεύω χρόνια. Το συγκεκριμένο με τη λάμπα αλογόνου, ΨΗΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ.
Τί άλλο νσ πώ? ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!
Λοιπόν το χρησιμοποίησα ενάμιση χρόνο και βέβαια είναι υπέροχο στην δουλειά του....όμως σκουριάσε και στον ενάμιση χρόνο έκανε ένα μπαμ πέταξε την ασφάλεια της κουζίνας και παρέδωσε το πνεύμα ?
Δεν καταφέραμε να το χρησιμοποιήσουμε σε καμία από τις λειτουργίες που έλεγε. Και όταν εννοώ δεν καταφέραμε, το αποτέλεσμα μόνιμα είναι κάτω του μετρίου.
Σταματήσαμε να το λειτουργούμε, άρα δεν το συνιστώ ως τεχνολογία.