Να ξεκαθαρίσουμε πως το γάλα αυτό είναι η τελική λύση στα προβλήματα δυσανεξίας/αλλεργίας.
Από τη γέννηση του μικρού μας και μέχρι σχεδόν 5 μηνών, δοκιμάσαμε πάρα πολλές τροφές (με συνεννόηση με την παιδίατρο φυσικά) επειδή το παιδί είχε ενδείξεις δυσανεξίας/αλλεργίας αλλά όχι ξεκάθαρα πράγματα.
Για να μη τα πολυλογώ, δοκιμάσαμε και μερικώς υδρολυμενα και εκτενώς υδρολυμενα γάλατα πριν από αυτό. Το κάθε ένα για τουλάχιστον 15 μέρες. Το ένα Γαλα έφτιαχνε τις κενώσεις αλλά έκανε πολλές γουλιες. Το άλλο έφτιαχνε τις γουλιες αλλά του δημιουργούσε παααρα πολλά αέρια. Το επόμενο διόρθωνε τα αέρια και τις γουλιες αλλά έκανε διαρροιες. Και ούτω καθεξής.
Με το aminova από τη 1η κιόλας μέρα η διαφορά ήταν εμφανέστατη. Διορθώθηκαν όλα ως δια μαγείας. Δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπέρα για το αν "μας έκανε σα Γαλα"
ΑΛΛΆ
1) Η τιμή του είναι απαγορευτική. Αλλά ευτυχώς, το γάλα αυτό γράφεται. Επειδή θα μας βοηθούσε πολύ αν το είχαμε διαβάσει κάπου, το μοιράζομαι εδώ με την ελπίδα πως ίσως βοηθήσει κάποιον.
Αγοράστε 1-2 γάλατα από τη τσέπη σας να δείτε αν" κάνει" στο παιδί σας και μετά πηγαίνετε σε ένα δημόσιο νοσοκομείο (μόνο δημόσιο αλλεργιολογο με ραντεβού 1 μήνα+ μετα, δυστυχώς) να σας το γράψει αν το παιδί έχει όντως πρόβλημα. Γραφουν περίπου 10 γαλατα/μήνα.
Και αν το φαρμακείο που θα πάτε θα σας ζητήσει συμμετοχή, να πάτε αλλού. Η συνταγογραφηση λέει 0% συμμετοχή αλλά μας προειδοποίησε η αλλεργιολογος να πάμε αλλού αν μας ζητήσουν λεφτά. Κι όντως έτσι έγινε, σε 2 φαρμακεία.
2) Το γάλα αυτό δεν διαλύεται καθόλου εύκολα. Θέλει χλιαρό προς ζεστό νερό και ανακάτεμα με μίσος μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
3) Το γάλα έχει Α Π Α Ι Σ Ι Α γεύση. Μας έλεγαν πως τα μερικώς/εκτενώς υδρολυμενα θα τα δεχτεί δύσκολα το παιδί αλλά αυτό, το πλήρως υδρολυμενο είναι ξεχωριστή κατηγορία από μόνο του. Προσωπικά, απολογήθηκα στο παιδί που το ταΐζουμε κάτι τέτοιο.
Εν ολίγοις, 4 αστέρια διότι το γάλα είναι σωτήριο για παιδιά με πραγματικά θέματα δυσανεξίας/αλλεργίας αλλά πανάκριβο και βιώσιμο μόνο με συνταγογραφηση.
Διαλύεται δύσκολα αλλά με εξάσκηση μειώνεις το κόπο.
Κακή γεύση αλλά το προσπερνάς επειδή το παιδι θα ηρεμήσει. Και εν τέλη θα το συνηθίσει.
Κουράγιο και αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλους που περνάνε τέτοια θέματα.