Βρεφικά Γάλατα

Novalac Γάλα σε Σκόνη Aminova LCP για 0+ Μηνών 400gr

Το Novalac Aminova LCP είναι ένα παρασκεύασμα σε σκόνη με βάση τα ελεύθερα αμινοξέα, για ειδικούς ιατρικούς σκοπούς, για τη διατροφική αντιμετώπιση αλλεργιών στις πρωτεΐνες του αγελαδινού

Το Novalac Aminova LCP είναι ένα παρασκεύασμα σε σκόνη με βάση τα ελεύθερα αμινοξέα, για ειδικούς ιατρικούς σκοπούς, για τη διατροφική αντιμετώπιση αλλεργιών στις πρωτεΐνες του αγελαδινού γάλακτος και πολλαπλών τροφικών αλλεργιών σε περιπτώσεις δυσανεξίας σε εκτενώς υδρολυμένα παρασκευάσματα. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
43 87
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από NewGenPharmacy 4,9 (41)
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Φαγητό για Βρέφη στη σελίδα του NewGenPharmacy

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Novalac Aminova LCP είναι ένα παρασκεύασμα σε σκόνη με βάση τα ελεύθερα αμινοξέα, για ειδικούς ιατρικούς σκοπούς, για τη διατροφική αντιμετώπιση αλλεργιών στις πρωτεΐνες του αγελαδινού γάλακτος και πολλαπλών τροφικών αλλεργιών σε περιπτώσεις δυσανεξίας σε εκτενώς υδρολυμένα παρασκευάσματα. Με ελεύθερα αμινοξέα, κόμμι ξανθάνης, πηκτίνη και άμυλο ταπιόκας. Δεν περιέχει λακτόζη και γλουτένη.

Βρεφική διατροφή με γνώμονα τη φροντίδα και τις ανάγκες του μωρού

Η σειρά βρεφικής διατροφής Novalac κατατάσσεται στην 1η θέση σε πωλήσεις σε τεμάχια, για τα ημερολογιακά έτη 2021, 2022, 2023. Τα προϊόντα της βρεφικής σειράς διατροφής Novalac παράγονται αποκλειστικά στην Ευρώπη, στη Γερμανία και τη Γαλλία.

Όλα τα εργοστάσια διαθέτουν το σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, ενώ παράλληλα διεξάγονται πάνω από 700 ποιοτικοί έλεγχοι σε όλη τη διάρκεια της παραγωγικής διαδικασίας. Έχουν διεξαχθεί περισσότερες από 50 κλινικές δοκιμές και μελέτες σε περισσότερα από 48.000 βρέφη, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των προϊόντων Novalac καθώς και τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης γονέων και παιδιάτρων.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
0 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Όχι
Κατά των Κολικών
Όχι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
Όχι
Υποαλλεργικά
Ναι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
Όχι
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πέψη
  • Κενώσεις
  • Κατανάλωση
  • Ευκολία ανάμιξης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Προφανώς θα μπορούσαν να κάνουν κάτι λιγο καλύτερο στην γεύση κ για τα μωράκια που έχουν αλλεργία ,συνηθίζεται όμως κ θα έλεγα ότι το περίμενα ακόμα πιο άθλιο από τα σχόλια που έχω διαβάσει.
    Σε κάθε περίπτωση αν το μωρό σου έχει αλλεργία δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.
    Στους 60°βαθμούς περίπου κ με δυνατό κουνημα με την τάπα του dr brown διαλύεται μια χαρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Matina_Dagili
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 αστεράκια γιατί με αυτό το γάλα σωθήκαμε μετά από πολλά γάλατα και απογοήτευση γιατι δε ξέραμε τι να δώσουμε στο μωρο το ένα πολλές κενώσεις σε βαθμό ανησυχίας το άλλο πολλα αερια και τελικά η τελευταία λύση ήταν αυτό το γάλα το οποίο κάποιες φορές είναι σε έλλειψη ευτυχώς εμείς οπότε το χρειάστηκαμε το βρήκαμε αμέσως και μας το έγραψε ο γιατρός οπότε συμμετοχή 0%.με το ανακάτεμα θέλει αρκετό πείσμα. Με ζεστό νερό και αναγκάστηκα έβαζα μέσα καλά πλυμένο κουτάλι ρώτησα το γιατρο γιατί το είχα τύψεις και φυσικά μου είπε να χαλαρώσω οπότε ανακάτεμα με κουτάλι η πιρούνι αλλιώς δεν διαλύεται και μένει σβολοι. Και επίσης και το σημαντικότερο το παιδι άρχισε να βάζει βαρος πάρα πολύ καλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bialova93
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εσωσε τη μπεμπουλα μας. Επειτα απο πολλες δοκιμες σε αντιαλλεργικα και δυσανεξιας, αυτο μας εσωσε κυριολεκτικα! Πανακριβο μεν, θαυματουργε δε. Να ειναι καλα η παιδιατρος που μας το προτεινε και σταματησε να ταλαιπωρειτε το μωρακι μας.

    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris83ve
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο μπεμπακος μας γεννηθηκε λιγο προωρα και ειχε δυσανεξια στο γαλα.Μας το συστησαν και...σωθηκαμε!Το κακο ειναι οτι τωρα που κοντευει 14 μηνων και εχοντας ξεπερασει προ πολλου τη δυσανεξια, δε θελει αλλο γαλα.Εξαιρετικο γαλα αλλα πανακριβο και αν μεινει στη μποτιλια για μεγαλο χρονικο διαστημα χαλαει και κανει σβολους...

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Άψογο σε όλα ακόμη και στη γεύση του σε σύγκριση με άλλα υποαλλεργικά γάλατα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Ευκολία ανάμιξης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Ευκολία ανάμιξης
  • Προφανώς θα μπορούσαν να κάνουν κάτι λιγο καλύτερο στην γεύση κ για τα μωράκια που έχουν αλλεργία ,συνηθίζεται όμως κ θα έλεγα ότι το περίμενα ακόμα πιο άθλιο από τα σχόλια που έχω διαβάσει.
    Σε κάθε περίπτωση αν το μωρό σου έχει αλλεργία δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.
    Στους 60°βαθμούς περίπου κ με δυνατό κουνημα με την τάπα του dr brown διαλύεται μια χαρά.

    0
  • 5 αστεράκια γιατί με αυτό το γάλα σωθήκαμε μετά από πολλά γάλατα και απογοήτευση γιατι δε ξέραμε τι να δώσουμε στο μωρο το ένα πολλές κενώσεις σε βαθμό ανησυχίας το άλλο πολλα αερια και τελικά η τελευταία λύση ήταν αυτό το γάλα το οποίο κάποιες φορές είναι σε έλλειψη ευτυχώς εμείς οπότε το χρειάστηκαμε το βρήκαμε αμέσως και μας το έγραψε ο γιατρός οπότε συμμετοχή 0%.με το ανακάτεμα θέλει αρκετό πείσμα. Με ζεστό νερό και αναγκάστηκα έβαζα μέσα καλά πλυμένο κουτάλι ρώτησα το γιατρο γιατί το είχα τύψεις και φυσικά μου είπε να χαλαρώσω οπότε ανακάτεμα με κουτάλι η πιρούνι αλλιώς δεν διαλύεται και μένει σβολοι. Και επίσης και το σημαντικότερο το παιδι άρχισε να βάζει βαρος πάρα πολύ καλα

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

54 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Sheevah

Είναι ότι πιο απαίσιο έχω δώσει στο παιδί μου να πιει. Του ζήτησα συγνώμη που τον αναγκάζουμε να πιει αυτό το γάλα. Θυμίζει ηλιέλαιο/ιχθυέλαιο με διάφορες νότες αηδίας. Αλλά κάνει δουλειά. Βοηθάει πραγματικά.

Zoze_Kram

Μπορείτε να μου γράψετε τα συστατικά του γάλακτος?

zenni

Έχω ανεβάσει φωτογραφία με τα συστατικά. Δεν είναι και οτι καλύτερο δυστυχώς. Είναι πολύ ειδικές περιπτώσεις παιδιών που δεν μπορούν να καταναλώσουν κανένα αλλο γάλα, μετά απο σύσταση παιδογαστρο εννοείται.

g_k97

καλησπέρα! θα ήθελα να ρωτήσω πόσο γρήγορα δέχτηκαν το γάλα τα μωρά και πότε είδατε βελτίωση;

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Novalac Aminova LCP είναι ένα παρασκεύασμα σε σκόνη με βάση τα ελεύθερα αμινοξέα, για ειδικούς ιατρικούς σκοπούς, για τη διατροφική αντιμετώπιση αλλεργιών στις πρωτεΐνες του αγελαδινού γάλακτος και πολλαπλών τροφικών αλλεργιών σε περιπτώσεις δυσανεξίας σε εκτενώς υδρολυμένα παρασκευάσματα. Με ελεύθερα αμινοξέα, κόμμι ξανθάνης, πηκτίνη και άμυλο ταπιόκας. Δεν περιέχει λακτόζη και γλουτένη.

Βρεφική διατροφή με γνώμονα τη φροντίδα και τις ανάγκες του μωρού

Η σειρά βρεφικής διατροφής Novalac κατατάσσεται στην 1η θέση σε πωλήσεις σε τεμάχια, για τα ημερολογιακά έτη 2021, 2022, 2023. Τα προϊόντα της βρεφικής σειράς διατροφής Novalac παράγονται αποκλειστικά στην Ευρώπη, στη Γερμανία και τη Γαλλία.

Όλα τα εργοστάσια διαθέτουν το σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, ενώ παράλληλα διεξάγονται πάνω από 700 ποιοτικοί έλεγχοι σε όλη τη διάρκεια της παραγωγικής διαδικασίας. Έχουν διεξαχθεί περισσότερες από 50 κλινικές δοκιμές και μελέτες σε περισσότερα από 48.000 βρέφη, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των προϊόντων Novalac καθώς και τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης γονέων και παιδιάτρων.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
0 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Όχι
Κατά των Κολικών
Όχι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
Όχι
Υποαλλεργικά
Ναι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
Όχι
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 9
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πέψη
  • Κενώσεις
  • Κατανάλωση
  • Ευκολία ανάμιξης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Προφανώς θα μπορούσαν να κάνουν κάτι λιγο καλύτερο στην γεύση κ για τα μωράκια που έχουν αλλεργία ,συνηθίζεται όμως κ θα έλεγα ότι το περίμενα ακόμα πιο άθλιο από τα σχόλια που έχω διαβάσει.
    Σε κάθε περίπτωση αν το μωρό σου έχει αλλεργία δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.
    Στους 60°βαθμούς περίπου κ με δυνατό κουνημα με την τάπα του dr brown διαλύεται μια χαρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Matina_Dagili
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 αστεράκια γιατί με αυτό το γάλα σωθήκαμε μετά από πολλά γάλατα και απογοήτευση γιατι δε ξέραμε τι να δώσουμε στο μωρο το ένα πολλές κενώσεις σε βαθμό ανησυχίας το άλλο πολλα αερια και τελικά η τελευταία λύση ήταν αυτό το γάλα το οποίο κάποιες φορές είναι σε έλλειψη ευτυχώς εμείς οπότε το χρειάστηκαμε το βρήκαμε αμέσως και μας το έγραψε ο γιατρός οπότε συμμετοχή 0%.με το ανακάτεμα θέλει αρκετό πείσμα. Με ζεστό νερό και αναγκάστηκα έβαζα μέσα καλά πλυμένο κουτάλι ρώτησα το γιατρο γιατί το είχα τύψεις και φυσικά μου είπε να χαλαρώσω οπότε ανακάτεμα με κουτάλι η πιρούνι αλλιώς δεν διαλύεται και μένει σβολοι. Και επίσης και το σημαντικότερο το παιδι άρχισε να βάζει βαρος πάρα πολύ καλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bialova93
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εσωσε τη μπεμπουλα μας. Επειτα απο πολλες δοκιμες σε αντιαλλεργικα και δυσανεξιας, αυτο μας εσωσε κυριολεκτικα! Πανακριβο μεν, θαυματουργε δε. Να ειναι καλα η παιδιατρος που μας το προτεινε και σταματησε να ταλαιπωρειτε το μωρακι μας.

    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris83ve
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο μπεμπακος μας γεννηθηκε λιγο προωρα και ειχε δυσανεξια στο γαλα.Μας το συστησαν και...σωθηκαμε!Το κακο ειναι οτι τωρα που κοντευει 14 μηνων και εχοντας ξεπερασει προ πολλου τη δυσανεξια, δε θελει αλλο γαλα.Εξαιρετικο γαλα αλλα πανακριβο και αν μεινει στη μποτιλια για μεγαλο χρονικο διαστημα χαλαει και κανει σβολους...

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Άψογο σε όλα ακόμη και στη γεύση του σε σύγκριση με άλλα υποαλλεργικά γάλατα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Ευκολία ανάμιξης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Ευκολία ανάμιξης
  • Προφανώς θα μπορούσαν να κάνουν κάτι λιγο καλύτερο στην γεύση κ για τα μωράκια που έχουν αλλεργία ,συνηθίζεται όμως κ θα έλεγα ότι το περίμενα ακόμα πιο άθλιο από τα σχόλια που έχω διαβάσει.
    Σε κάθε περίπτωση αν το μωρό σου έχει αλλεργία δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.
    Στους 60°βαθμούς περίπου κ με δυνατό κουνημα με την τάπα του dr brown διαλύεται μια χαρά.

    0
  • 5 αστεράκια γιατί με αυτό το γάλα σωθήκαμε μετά από πολλά γάλατα και απογοήτευση γιατι δε ξέραμε τι να δώσουμε στο μωρο το ένα πολλές κενώσεις σε βαθμό ανησυχίας το άλλο πολλα αερια και τελικά η τελευταία λύση ήταν αυτό το γάλα το οποίο κάποιες φορές είναι σε έλλειψη ευτυχώς εμείς οπότε το χρειάστηκαμε το βρήκαμε αμέσως και μας το έγραψε ο γιατρός οπότε συμμετοχή 0%.με το ανακάτεμα θέλει αρκετό πείσμα. Με ζεστό νερό και αναγκάστηκα έβαζα μέσα καλά πλυμένο κουτάλι ρώτησα το γιατρο γιατί το είχα τύψεις και φυσικά μου είπε να χαλαρώσω οπότε ανακάτεμα με κουτάλι η πιρούνι αλλιώς δεν διαλύεται και μένει σβολοι. Και επίσης και το σημαντικότερο το παιδι άρχισε να βάζει βαρος πάρα πολύ καλα

    2
  • Δες τα όλα
43,87 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά