Κινητά Τηλέφωνα

LG G6 (32GB) Ice Platinum

Κύρια Κάμερα , Οθόνη: 5.7", Μπαταρία: 3300mAh , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Χρώμα
Ασημί
Βάρος
163 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Snapdragon 821
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,35 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+2
RAM
4 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,7 "
Ανάλυση
2880 x 1440 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
USB-C, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3300 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Προστασία
Dust Resistant, Water Resistant
Πιστοποίηση Προστασίας
IP68, MIL-STD-810G
Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα, Hall, Light Sensor
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
148,9 mm
Πλάτος
71,9 mm
Πάχος
7,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (243)

Αξιολογήσεις

  1. 185
  2. 38
  3. 11
  4. 3
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα κλήσης
  • GPS
  • Καταγραφή Video
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φωτογραφίες
  • Μουσική
  • Μπαταρία
  • Antonisaen
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενα φανταστικο κινητο!! Το εχω 3μιση χρονια και δεν κολλαει καθολου!!!!!!!!!! η αποδοση της μπαταριας με αρκετα επιπονη χρηση δεν εχει πεσει σχεδον καθολου!! ειναι ενα παααααααρα πολυ τιμιο κινητο σαν κατασκευη και αποδοση για τα λεφτα του! το μονο αρνητικο που οφειλω να επισημανω ειναι οτι (δεν αντιληφθηκα πότε) μου εβγαλε προβλημα και μου εχει θολωσει η σελφι καμερα (την εχω καθαρισει αρκετες φορες) ... κατα τα αλλα το κινητο ειναι τουμπανο!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_mataragas
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλησπέρα έχω το g6 LG6 ειναι πολύ κάλο το έχω κοντά 4-5 χρονιά δεν έχει πάθει τίποτα μόνο η μπαταριά έχει λίγο πρόβλημα από οθόνη σούπερ ανάλυση σούπερ ήχο σούπερ γρήγορο πολύ δεν κολλαει πουθενά και το βασικό που γουστάρω ειναι το δαχτυλικό αποτύπωμα μπορώ να κλειδώσω το κινητό ανα πάσα στιγμή γρήγορη φόρτιση σήμερα έχει 444 ευρώ έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημενος μπράβο στην LG που εβγαλε τέτοια τούμπανα κινητά---αν βγει άλλο τέτοιο το πήρα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • garyniou
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κράτησα 1.5 χρόνο και το έδωσα με μισή καρδιά! Το κινητό τα προσφέρει όλα στα χρήματα του και είναι πολύ ανώτερο απο αντίστοιχες κινεζιες. Δεν μου κόλλησε ποτέ σε όλο το διάστημα και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε κάποιον που δεν θέλει να δώσει πάνω απο 300€ και θέλει πρώην ναυαρχίδα. Δυνατό σημείο η μπροστινή κάμερα, η φοβερή ποιότητα κατασκευής, η ανάλυση οθόνης και ο stereo ήχος(μέσω hands-free)

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Mpoulaxhs
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    lg g6 ενα πανεμορφο κινητο σχεδιαστικα οθονη παρα πολυ καλη με ανάλυση 2k λαμπερη με παρα πολυ ωραια χρωματα... καμερα εξαιρετικη τραβα 4k βιντεο παρα πολυ καλες φωτογραφιες ποιοτητα κλησης εξαιρετικη μιλας και σε ακουει ο αλλος καθαρά υπεροχο κινητο το μονο αρνητικο ειναι η μπαταρια που δεν κραταει και πολυ κατα τα αλλα θα το προτεινα για αγορα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nickchrysiko
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα σχεδον απο 1,5 χρονο με το G6 εχω να πω οτι ειναι ενα εξαιρετικο τηλεφωνο και στα χρηματα που παιζει τωρα ειναι φανταστικη ευκαιρια για το μεσο χρηστη.Τρομερα αξιοπιστο κατι που εχει τεραστια βαρυτητα για εμενα.Να ειναι εργατης χωρις φρου φρου και αρωματα.
    Το G7 δεν με ενθουσιασε οποτε εν αναμονη του G8 μεσα στο μηνα που δειχνει δυνατη συσκευη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dtamp
    2
    3 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σύγκριση με το lg g4 η οθόνη είναι ίδια σε ποιότητα. Η μπροστά κάμερα πολύ λιγότερο sharp. Η πίσω κάμερα εχει χειρότερο HDR αλλά καλύτερα χρώματα. Το ηχείο του είναι καλύτερο αλλά μπουκώνει λίγο και δονείται όλο το κινητό. Η μπαταρία του δεν κρατάει αρκετά. Για τα χρήματα του δεν αξίζει. Με επιπλέον 50€ αγοράζεις πολύ ανώτερη συσκευή.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asigoniabillias
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    21/05/2019 αιωνία του η μνήμη... Μετά από ένα μήνα επισκευής που είχε κάψει πλακέτα παρέδωσε σώμα και ψυχή καθώς έκανε την πρώτη του καλοκαιρινή βουτιά. Ομολογώ πως υπερενθουσιαστικα με τις δυνατότητες του και το βασανισα πολύ πολύ παραπάνω από ότι έπρεπε . Δεν είναι αδιάβροχο και δεν είναι αθάνατο. Τώρα κάνει παρέα με τα υπόλοιπα είκοσι που έχω καταστρέψει.

    Ένα εξάμηνο το έχω. Προς το παρόν πάνω από ευχαριστημένος. Μένω επαρχία και μέχρι τώρα δεν άντεξε κανένα κινητό τα ξύλα, τα σίδερα, τις πέτρες και τα νερά, εκτός από τούτο εδώ. Γρήγορο και αξιόπιστο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeSax
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όποιος μπορεί να δώσει αυτά τα χρήματα εννοείται ότι το παίρνει με κλειστά μάτια. Κλείνει σχεδόν 1,5 χρόνο σε λίγο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι υποδιέστερο από κάποιο καινούριο μοντέλο σε αυτή την τιμή. Είναι πανέμορφο με οθόνη επιπέδου OLED με δυνατό ηχείο και φυσικά αδιάβροχο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimmy365
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του LG G6 εδώ και 1 χρόνο+ και προερχόμενος απο το πολύ δυνατό LG G2 (για την εποχή του) δεν μετάνιωσα ούτε μέρα τα 400€ που έδωσα για να το αγοράσω.Δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα.Απο εχτές που παράγγειλα το LG G7 συνεχίζω να εμπιστεύομαι την σειρά G.Πολυ χαμηλό sar στο σώμα κ στο κεφάλι με προδιαγραφές αντοχής του αμερικανικού στρατού MIL-STD και IP-68 απλά το αφήνεις όπου θέλεις χωρίς να σε νοιάζει το αν θα πέσει νερό ποτό η οτιδήποτε άλλο πάνω του.Φωτογραφιες κ βίντεο πολύ καλές η μπαταρία του σου βγάζει άνετα μια μέρα.Για τα λεφτά που το αγόρασα (400€) είναι άψογο προφανώς δεν αξίζει την τιμή που πρωτοεμφανίστηκε 710€.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DAC
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γρήγορο και φθηνό! IP68 ,fast charge ,snapdragon 821 4gb ram και τέλεια οθόνη!
    Finger scanner ταχύτατο που δεν εχασε ποτε scan εδω και 1 χρόνο!

    Στα μείον η μπαταρία λογω της υψηλης αναλυσης της οθόνης αλλά εχει quick charge 3!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Prank_Tube
    1
    2 στους 46 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά δεν ξέρω τι γράφουν όλοι όμως η χειρότερη αγορά μου μέχρι τώρα τα χειρότερα 400 ευρώ που έχω δώσει για ένα κινητό καλύτερα να επερνα ενα iphone για 100 ευρώ παραπάνω παρά αυτό το πράγμα .Το χωριό στείλει 3 φορές σε ένα χρόνο για το τον φορτιστή πίσω αυτό τα λέει όλα νομίζω .Απλος μην το αγοράσετε

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katemoss2302
    1
    2 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω το συγκεκριμένο κινητό 1 χρόνο και το έχω στείλει τουλάχιστον δυο φορές για επισκευή. Αυτό τα λέει όλα!!!η χρήση που το κάνω είναι κανονική χωρίς υπερβολές!Μου παρουσίασε πρόβλημα το ακουστικό και ο φορτιστής χάλασε σε 2 μήνες!θα το σκεφτώ σοβαρά αν θα αγοράσω ξανά lg.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • voul65
    5
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα 237 ευρω που το αγορασα για την κόρη μου, αξίζει με το παραπάνω. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (καμία σχέση με τα κινέζικα), ταχύτατο, με εντυπωσιακή οθόνη, το κλασσικό άνοιγμα και κλείσιμό της με διπλό tap, αλλά και γρήγορα αναγνώριση του δακτυλικού αποτυπώματος, με καλή μπαταρία (με normal χρήση 1,5-2 ημέρες), αλλά θέλει αμέσως θήκη και προστασία οθόνης.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bouldas.giorgos
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το απόλυτο VFM για εμένα.
    •Πολύ χαμηλά επίπεδα SAR για το κεφάλι, λίγο τσιμπημένα για το σώμα!
    •Άριστη οθόνη (τα χρώματα, ειδικά το μαύρο, δεν αγγίζουν τις Amoled αλλά μπορούμε να ζήσουμε κι έτσι).
    •Εξαιρετικές πίσω κάμερες και βίντεο σε 1080p30-60fps ή 4Κ30fps. Η μπροστινή δεν είναι και κάτι τρελό αλλά προσωπικά δεν την χρησιμοποιώ, άρα δεν με ενοχλεί.
    •Αξιόλογη διάρκεια μπαταρίας. Άνετα 6-7 ώρες με Asphalt 9 και ολόκληρη μέρα με μέτρια-σχετικά βαριά χρήση με δεδομένα ανοικτά!
    •Το UI αρκετά καλό, σχετικά γνωστό από το παλιό LG L9 II που είχα το 2014.
    •Δυνατο και καθαρό ηχείο. Πάλι, όχι κάτι τρελό αλλά αρκετό, ειδικά με την αδιαβροχοποίηση.

    Το μόνο που με ενόχλησε... Το πληκτρολόγιο. Αν χρησιμοποιήσεις της Samsung, τέλος, όλα τα άλλα δεν βολεύουν... Κάπως πάω να συνηθίσω το πληκτρολόγιο της Google αλλά δεν...

    Όπως και να 'χει, το τηλέφωνο στα χρήματά του είναι η καλύτερη επιλογή μπροστά σε S7 κλπ. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Theodoridis
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενατξει τι να παει κανεις τα εχουν πει οι αλλοι..το απολυτο VFM..
    Σημερα επεσε στα 254€ εγω το πηρα στα 280..τι να παρεις σε αυτα τα λεφτα..απο εδω και περα μονο LG..
    Παω για το lg g7 τωρα εαν πεσει κατω απο τα 400..
    ΕΙχα παντα καλα κινητα αλλα αυτο ειναι το καλυτερο και σε τιμη απιστευτη
    Μπροστινη καμερα δεν δουλευω που λενε οτι δεν ειναι καλη αλλα οι αλλες δυο ειναι τελειες..με τον ευρυγωνιο να τραβαω οτι θελω και να χωρα στην φωτογραφια..
    Παιζω pubg ανεβαζει θερμοκρασια αλλα το παιζει μια χαρα..
    Με κλειστα ματια σε αυτη την τιμη! (280€ οχι στα 450€)

    Μετα απο ενα χρονο και (11.12.2019): Ειναι το κινητο που θα σε κανει να κολλησεις στην LG.. χαμηλο sar και τα κανει ολα πολυ καλα..τελικα το εχω ακομα και παω για το G8 τωρα..

    (3.8.2020) Τελικα πηρα το Note 10+ αλλα το lg δουλευει οπως την πρωτη μερα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sotiriskalem
    4
    7 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κάτοχος του κινητού 4 μήνες η χρηση μου ειναι gaming και ταινίες και κλήσεις φύσικα

    θετικά
    πολύ καλη ανάλυση οθόνης
    πολυ καλες οι πίσω καμερες
    φθηνό 280 € σημερα 19/10/18
    καλό στο gaming
    καλο στο YouTube και Netflix
    πολυ καλη ποιότητα κλήσεις ακομα καιβμε υπερβολικό θόρυβο γυρο σου
    αρνητικά
    με 200 € περνεις one plus 6 το κινητό ειναι τρομερό αν είχα τα χρήματα εκει θα ήμουν
    η οθόνη εσπασε στην τσεπη μου και το τζαμί της καμερας απο πτώση 50 εκατοστών ισως να ήμουν ατυχος .την οθόνη θα την ηθελα πιο φωτεινή όπως και την μπαταρια του πιο ανθεκτική αλλα τι να λεμε στα 280 δεν εχει ανταγωνιστή ακομη και σήμερα .το κινητό ειναι καλύτερο σε ολα απο Samsung Galaxy s7 απο το s8 έχει καλυτερη πίσω καμερα το κινητό που το κοντράρει σε καμε ειναι το s9 οσο για τα iPhone δεν θελω να αναφερθώ δεν μου αρέσουν δεν το εχω συγκρίνει αξίζει τα λεφτά του με ενα τζαμί προστασίας και καλη θήκη

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annasoukoul
    5
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του lg g6 εδω και 2 μήνες... Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη που αγόρασα αυτό το κινητό... Το μονο ελάττωμα που αντιμετώπισα ήταν την πρώτη εβδομάδα που υπερθερμενοταν αλλα ευτυχώς μετα την πρώτη εβδομάδα σταμάτησε... Κατα τα άλλα είναι ταχύτατο κρατάει πολύ η μπαταρία του και φορτίζει πολύ γρήγορα έχει υπέροχη ανάλυση δεν μου έχει κολλήσει ποτέ και βγάζει φανταστικές φωτογραφίες και βίντεο ... Η σελφι απο οτι ακούγεται δεν είναι τόσο καλή αλλά εμένα δεν με επηρεάζει γιατί δεν την χρησιμοποιώ... Για την τιμή του ειναι ότι καλύτερο και το συστήνω ανεπιφύλακτα ... Είναι εξαιρετικό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fanis taggaridis
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ότι καλύτερο έχω πάρει ποτέ σε κινητό, κάνει τα πάντα, η τιμή του είναι πολύ καλή γι' αυτά που σου προσφέρει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_tsaka
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχει κολλήσει ποτέ... η ποιότητα του video και των photos είναι εξαιρετική το συστήνω 100% για όποιον θέλει να πάρει ένα κινητό σε τέτοια τιμή.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • King_Terror
    5
    45 στους 48 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια κουβεντα: value for money.
    Το μονο αρνητικο η αθλια μπροστινη καμερα του.ΑΛΛΑ. πατήστε στο google να βρείτε στο site xda για οσους ξερουν, εχει γινει mod η καμερα του google pixel για αυτο το κινητο.Απλη εγκατασταση χωρις root. Υπαρχει και σχετικο βιντεο στο youtube. Διαφορα μερα με την νύχτα.Γινεται επιτελους η σελφι ανταξια ναυαρχίδας(και οχι μονο η μπροστινη καμερα).
    Παρακαλω προκαταβολικά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex.kouts
    5
    9 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 8 μηνες χρησης εχω να πω τα εξης.

    ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ.

    -Πανεμορφη συσκευη,
    -φοβερη οθονη,
    -πολυ καλη πισω καμερα κυριως τη μερα,
    -ευρυγωνιος φακος
    -Πολυ δυνατος επεξεργαστης,
    -εξαιρετικα χαμηλο sar
    -αδιαβροχο

    ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ.

    -Μετρια μπαταρια(δεν βγαζει μια μερα)
    -μετρια μπροστινη καμερα ιδιως τη νυχτα
    -καποιες φορες ανεβαζει θερμοκρασια

    Το προτεινω ανεπιφυλακτα στα χρηματα που παιζει τωρα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koutsoubakos
    4
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με 2 λογια...
    Αξιο και τιμιο κινητο ως φθηνη ναυαρχιδα ( αγορασμενο περσυ 7/17) 380€ σημερα 305 τιμη σκρουτζ.
    ΠΟΛΥ ανθεκτικό σε τουμπες!
    Με νορμαλ χρηση κυριως στο ιντερνετ δεν εχω ιδιετερο παραπονο. Δεν κολαει μετα απο 1 χρονο. Το φορτιζω στανταρ μια φορα την μερα.
    Αν το σκεφτεσε παρτο με κλειστα ματια...

    1ον Δεν μου αρεσουν οι φωτογραφιες του (θα μπορούσε να ειχε 1 καμερα καλη αντι για 2 μετριες).

    2ον ζεστενετε αρκετα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • X-NEC
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό κινητό σε απίστευτη πλέον τιμή. Πανέμορφο (ειδικά το ασημένιο) και δε του φαινόταν από τα βίντεο. Οθόνη επιπέδου OLED, πολύ βολικός ο ευρυγωνιος, δυνατό ηχείο και φυσικά αδιάβροχο. Με το Oreo βελτιώθηκε η μπαταρία.

    Όποιος μπορεί να δώσει αυτά τα χρήματα εννοείται το παίρνει με κλειστά μάτια. Δεν χρειάζεται να σκεφτεί καν για mid-range Huawei, Xiaomi ή Samsung αφού είναι Ναυαρχίδα. Μπορεί να κλείνει 1,5 χρόνο σε λίγο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορεί να το βάλει κάτω κάποιο καινούριο μοντέλο σε αυτή την τιμή.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • astenakis
    4
    3 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    θετικα
    στιβαροτητα,καμερα μπροστινη,ταχυτητα οθονη

    αρνητικα
    ui(δε με βολευει σε πολλα),μπαταρια(δε βγαζει μερα ουτε με εξοικονομηση ανοιχτη),μπροστα καμερα,ηχειο

    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενα φανταστικο κινητο!! Το εχω 3μιση χρονια και δεν κολλαει καθολου!!!!!!!!!! η αποδοση της μπαταριας με αρκετα επιπονη χρηση δεν εχει πεσει σχεδον καθολου!! ειναι ενα παααααααρα πολυ τιμιο κινητο σαν κατασκευη και αποδοση για τα λεφτα του! το μονο αρνητικο που οφειλω να επισημανω ειναι οτι (δεν αντιληφθηκα πότε) μου εβγαλε προβλημα και μου εχει θολωσει η σελφι καμερα (την εχω καθαρισει αρκετες φορες) ... κατα τα αλλα το κινητο ειναι τουμπανο!!!

    7
  • καλησπέρα έχω το g6 LG6 ειναι πολύ κάλο το έχω κοντά 4-5 χρονιά δεν έχει πάθει τίποτα μόνο η μπαταριά έχει λίγο πρόβλημα από οθόνη σούπερ ανάλυση σούπερ ήχο σούπερ γρήγορο πολύ δεν κολλαει πουθενά και το βασικό που γουστάρω ειναι το δαχτυλικό αποτύπωμα μπορώ να κλειδώσω το κινητό ανα πάσα στιγμή γρήγορη φόρτιση σήμερα έχει 444 ευρώ έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημενος μπράβο στην LG που εβγαλε τέτοια τούμπανα κινητά---αν βγει άλλο τέτοιο το πήρα..

    4
  • Το κράτησα 1.5 χρόνο και το έδωσα με μισή καρδιά! Το κινητό τα προσφέρει όλα στα χρήματα του και είναι πολύ ανώτερο απο αντίστοιχες κινεζιες. Δεν μου κόλλησε ποτέ σε όλο το διάστημα και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε κάποιον που δεν θέλει να δώσει πάνω απο 300€ και θέλει πρώην ναυαρχίδα. Δυνατό σημείο η μπροστινή κάμερα, η φοβερή ποιότητα κατασκευής, η ανάλυση οθόνης και ο stereo ήχος(μέσω hands-free)

    12
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (340)

Ερωτήσεις

179 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Χρώμα
Ασημί
Βάρος
163 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Snapdragon 821
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,35 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+2
RAM
4 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,7 "
Ανάλυση
2880 x 1440 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
USB-C, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3300 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Προστασία
Dust Resistant, Water Resistant
Πιστοποίηση Προστασίας
IP68, MIL-STD-810G
Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα, Hall, Light Sensor
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
148,9 mm
Πλάτος
71,9 mm
Πάχος
7,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (243)

  1. 185
  2. 38
  3. 11
  4. 3
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα κλήσης
  • GPS
  • Καταγραφή Video
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φωτογραφίες
  • Μουσική
  • Μπαταρία
  • Antonisaen
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενα φανταστικο κινητο!! Το εχω 3μιση χρονια και δεν κολλαει καθολου!!!!!!!!!! η αποδοση της μπαταριας με αρκετα επιπονη χρηση δεν εχει πεσει σχεδον καθολου!! ειναι ενα παααααααρα πολυ τιμιο κινητο σαν κατασκευη και αποδοση για τα λεφτα του! το μονο αρνητικο που οφειλω να επισημανω ειναι οτι (δεν αντιληφθηκα πότε) μου εβγαλε προβλημα και μου εχει θολωσει η σελφι καμερα (την εχω καθαρισει αρκετες φορες) ... κατα τα αλλα το κινητο ειναι τουμπανο!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_mataragas
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλησπέρα έχω το g6 LG6 ειναι πολύ κάλο το έχω κοντά 4-5 χρονιά δεν έχει πάθει τίποτα μόνο η μπαταριά έχει λίγο πρόβλημα από οθόνη σούπερ ανάλυση σούπερ ήχο σούπερ γρήγορο πολύ δεν κολλαει πουθενά και το βασικό που γουστάρω ειναι το δαχτυλικό αποτύπωμα μπορώ να κλειδώσω το κινητό ανα πάσα στιγμή γρήγορη φόρτιση σήμερα έχει 444 ευρώ έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημενος μπράβο στην LG που εβγαλε τέτοια τούμπανα κινητά---αν βγει άλλο τέτοιο το πήρα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • garyniou
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κράτησα 1.5 χρόνο και το έδωσα με μισή καρδιά! Το κινητό τα προσφέρει όλα στα χρήματα του και είναι πολύ ανώτερο απο αντίστοιχες κινεζιες. Δεν μου κόλλησε ποτέ σε όλο το διάστημα και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε κάποιον που δεν θέλει να δώσει πάνω απο 300€ και θέλει πρώην ναυαρχίδα. Δυνατό σημείο η μπροστινή κάμερα, η φοβερή ποιότητα κατασκευής, η ανάλυση οθόνης και ο stereo ήχος(μέσω hands-free)

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_Mpoulaxhs
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    lg g6 ενα πανεμορφο κινητο σχεδιαστικα οθονη παρα πολυ καλη με ανάλυση 2k λαμπερη με παρα πολυ ωραια χρωματα... καμερα εξαιρετικη τραβα 4k βιντεο παρα πολυ καλες φωτογραφιες ποιοτητα κλησης εξαιρετικη μιλας και σε ακουει ο αλλος καθαρά υπεροχο κινητο το μονο αρνητικο ειναι η μπαταρια που δεν κραταει και πολυ κατα τα αλλα θα το προτεινα για αγορα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nickchrysiko
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα σχεδον απο 1,5 χρονο με το G6 εχω να πω οτι ειναι ενα εξαιρετικο τηλεφωνο και στα χρηματα που παιζει τωρα ειναι φανταστικη ευκαιρια για το μεσο χρηστη.Τρομερα αξιοπιστο κατι που εχει τεραστια βαρυτητα για εμενα.Να ειναι εργατης χωρις φρου φρου και αρωματα.
    Το G7 δεν με ενθουσιασε οποτε εν αναμονη του G8 μεσα στο μηνα που δειχνει δυνατη συσκευη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dtamp
    2
    3 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σύγκριση με το lg g4 η οθόνη είναι ίδια σε ποιότητα. Η μπροστά κάμερα πολύ λιγότερο sharp. Η πίσω κάμερα εχει χειρότερο HDR αλλά καλύτερα χρώματα. Το ηχείο του είναι καλύτερο αλλά μπουκώνει λίγο και δονείται όλο το κινητό. Η μπαταρία του δεν κρατάει αρκετά. Για τα χρήματα του δεν αξίζει. Με επιπλέον 50€ αγοράζεις πολύ ανώτερη συσκευή.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asigoniabillias
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    21/05/2019 αιωνία του η μνήμη... Μετά από ένα μήνα επισκευής που είχε κάψει πλακέτα παρέδωσε σώμα και ψυχή καθώς έκανε την πρώτη του καλοκαιρινή βουτιά. Ομολογώ πως υπερενθουσιαστικα με τις δυνατότητες του και το βασανισα πολύ πολύ παραπάνω από ότι έπρεπε . Δεν είναι αδιάβροχο και δεν είναι αθάνατο. Τώρα κάνει παρέα με τα υπόλοιπα είκοσι που έχω καταστρέψει.

    Ένα εξάμηνο το έχω. Προς το παρόν πάνω από ευχαριστημένος. Μένω επαρχία και μέχρι τώρα δεν άντεξε κανένα κινητό τα ξύλα, τα σίδερα, τις πέτρες και τα νερά, εκτός από τούτο εδώ. Γρήγορο και αξιόπιστο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeSax
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όποιος μπορεί να δώσει αυτά τα χρήματα εννοείται ότι το παίρνει με κλειστά μάτια. Κλείνει σχεδόν 1,5 χρόνο σε λίγο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι υποδιέστερο από κάποιο καινούριο μοντέλο σε αυτή την τιμή. Είναι πανέμορφο με οθόνη επιπέδου OLED με δυνατό ηχείο και φυσικά αδιάβροχο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimmy365
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του LG G6 εδώ και 1 χρόνο+ και προερχόμενος απο το πολύ δυνατό LG G2 (για την εποχή του) δεν μετάνιωσα ούτε μέρα τα 400€ που έδωσα για να το αγοράσω.Δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα.Απο εχτές που παράγγειλα το LG G7 συνεχίζω να εμπιστεύομαι την σειρά G.Πολυ χαμηλό sar στο σώμα κ στο κεφάλι με προδιαγραφές αντοχής του αμερικανικού στρατού MIL-STD και IP-68 απλά το αφήνεις όπου θέλεις χωρίς να σε νοιάζει το αν θα πέσει νερό ποτό η οτιδήποτε άλλο πάνω του.Φωτογραφιες κ βίντεο πολύ καλές η μπαταρία του σου βγάζει άνετα μια μέρα.Για τα λεφτά που το αγόρασα (400€) είναι άψογο προφανώς δεν αξίζει την τιμή που πρωτοεμφανίστηκε 710€.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DAC
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γρήγορο και φθηνό! IP68 ,fast charge ,snapdragon 821 4gb ram και τέλεια οθόνη!
    Finger scanner ταχύτατο που δεν εχασε ποτε scan εδω και 1 χρόνο!

    Στα μείον η μπαταρία λογω της υψηλης αναλυσης της οθόνης αλλά εχει quick charge 3!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Prank_Tube
    1
    2 στους 46 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά δεν ξέρω τι γράφουν όλοι όμως η χειρότερη αγορά μου μέχρι τώρα τα χειρότερα 400 ευρώ που έχω δώσει για ένα κινητό καλύτερα να επερνα ενα iphone για 100 ευρώ παραπάνω παρά αυτό το πράγμα .Το χωριό στείλει 3 φορές σε ένα χρόνο για το τον φορτιστή πίσω αυτό τα λέει όλα νομίζω .Απλος μην το αγοράσετε

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katemoss2302
    1
    2 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω το συγκεκριμένο κινητό 1 χρόνο και το έχω στείλει τουλάχιστον δυο φορές για επισκευή. Αυτό τα λέει όλα!!!η χρήση που το κάνω είναι κανονική χωρίς υπερβολές!Μου παρουσίασε πρόβλημα το ακουστικό και ο φορτιστής χάλασε σε 2 μήνες!θα το σκεφτώ σοβαρά αν θα αγοράσω ξανά lg.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • voul65
    5
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα 237 ευρω που το αγορασα για την κόρη μου, αξίζει με το παραπάνω. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (καμία σχέση με τα κινέζικα), ταχύτατο, με εντυπωσιακή οθόνη, το κλασσικό άνοιγμα και κλείσιμό της με διπλό tap, αλλά και γρήγορα αναγνώριση του δακτυλικού αποτυπώματος, με καλή μπαταρία (με normal χρήση 1,5-2 ημέρες), αλλά θέλει αμέσως θήκη και προστασία οθόνης.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bouldas.giorgos
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το απόλυτο VFM για εμένα.
    •Πολύ χαμηλά επίπεδα SAR για το κεφάλι, λίγο τσιμπημένα για το σώμα!
    •Άριστη οθόνη (τα χρώματα, ειδικά το μαύρο, δεν αγγίζουν τις Amoled αλλά μπορούμε να ζήσουμε κι έτσι).
    •Εξαιρετικές πίσω κάμερες και βίντεο σε 1080p30-60fps ή 4Κ30fps. Η μπροστινή δεν είναι και κάτι τρελό αλλά προσωπικά δεν την χρησιμοποιώ, άρα δεν με ενοχλεί.
    •Αξιόλογη διάρκεια μπαταρίας. Άνετα 6-7 ώρες με Asphalt 9 και ολόκληρη μέρα με μέτρια-σχετικά βαριά χρήση με δεδομένα ανοικτά!
    •Το UI αρκετά καλό, σχετικά γνωστό από το παλιό LG L9 II που είχα το 2014.
    •Δυνατο και καθαρό ηχείο. Πάλι, όχι κάτι τρελό αλλά αρκετό, ειδικά με την αδιαβροχοποίηση.

    Το μόνο που με ενόχλησε... Το πληκτρολόγιο. Αν χρησιμοποιήσεις της Samsung, τέλος, όλα τα άλλα δεν βολεύουν... Κάπως πάω να συνηθίσω το πληκτρολόγιο της Google αλλά δεν...

    Όπως και να 'χει, το τηλέφωνο στα χρήματά του είναι η καλύτερη επιλογή μπροστά σε S7 κλπ. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Theodoridis
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενατξει τι να παει κανεις τα εχουν πει οι αλλοι..το απολυτο VFM..
    Σημερα επεσε στα 254€ εγω το πηρα στα 280..τι να παρεις σε αυτα τα λεφτα..απο εδω και περα μονο LG..
    Παω για το lg g7 τωρα εαν πεσει κατω απο τα 400..
    ΕΙχα παντα καλα κινητα αλλα αυτο ειναι το καλυτερο και σε τιμη απιστευτη
    Μπροστινη καμερα δεν δουλευω που λενε οτι δεν ειναι καλη αλλα οι αλλες δυο ειναι τελειες..με τον ευρυγωνιο να τραβαω οτι θελω και να χωρα στην φωτογραφια..
    Παιζω pubg ανεβαζει θερμοκρασια αλλα το παιζει μια χαρα..
    Με κλειστα ματια σε αυτη την τιμη! (280€ οχι στα 450€)

    Μετα απο ενα χρονο και (11.12.2019): Ειναι το κινητο που θα σε κανει να κολλησεις στην LG.. χαμηλο sar και τα κανει ολα πολυ καλα..τελικα το εχω ακομα και παω για το G8 τωρα..

    (3.8.2020) Τελικα πηρα το Note 10+ αλλα το lg δουλευει οπως την πρωτη μερα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sotiriskalem
    4
    7 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κάτοχος του κινητού 4 μήνες η χρηση μου ειναι gaming και ταινίες και κλήσεις φύσικα

    θετικά
    πολύ καλη ανάλυση οθόνης
    πολυ καλες οι πίσω καμερες
    φθηνό 280 € σημερα 19/10/18
    καλό στο gaming
    καλο στο YouTube και Netflix
    πολυ καλη ποιότητα κλήσεις ακομα καιβμε υπερβολικό θόρυβο γυρο σου
    αρνητικά
    με 200 € περνεις one plus 6 το κινητό ειναι τρομερό αν είχα τα χρήματα εκει θα ήμουν
    η οθόνη εσπασε στην τσεπη μου και το τζαμί της καμερας απο πτώση 50 εκατοστών ισως να ήμουν ατυχος .την οθόνη θα την ηθελα πιο φωτεινή όπως και την μπαταρια του πιο ανθεκτική αλλα τι να λεμε στα 280 δεν εχει ανταγωνιστή ακομη και σήμερα .το κινητό ειναι καλύτερο σε ολα απο Samsung Galaxy s7 απο το s8 έχει καλυτερη πίσω καμερα το κινητό που το κοντράρει σε καμε ειναι το s9 οσο για τα iPhone δεν θελω να αναφερθώ δεν μου αρέσουν δεν το εχω συγκρίνει αξίζει τα λεφτά του με ενα τζαμί προστασίας και καλη θήκη

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annasoukoul
    5
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του lg g6 εδω και 2 μήνες... Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη που αγόρασα αυτό το κινητό... Το μονο ελάττωμα που αντιμετώπισα ήταν την πρώτη εβδομάδα που υπερθερμενοταν αλλα ευτυχώς μετα την πρώτη εβδομάδα σταμάτησε... Κατα τα άλλα είναι ταχύτατο κρατάει πολύ η μπαταρία του και φορτίζει πολύ γρήγορα έχει υπέροχη ανάλυση δεν μου έχει κολλήσει ποτέ και βγάζει φανταστικές φωτογραφίες και βίντεο ... Η σελφι απο οτι ακούγεται δεν είναι τόσο καλή αλλά εμένα δεν με επηρεάζει γιατί δεν την χρησιμοποιώ... Για την τιμή του ειναι ότι καλύτερο και το συστήνω ανεπιφύλακτα ... Είναι εξαιρετικό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fanis taggaridis
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ότι καλύτερο έχω πάρει ποτέ σε κινητό, κάνει τα πάντα, η τιμή του είναι πολύ καλή γι' αυτά που σου προσφέρει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_tsaka
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχει κολλήσει ποτέ... η ποιότητα του video και των photos είναι εξαιρετική το συστήνω 100% για όποιον θέλει να πάρει ένα κινητό σε τέτοια τιμή.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • King_Terror
    5
    45 στους 48 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια κουβεντα: value for money.
    Το μονο αρνητικο η αθλια μπροστινη καμερα του.ΑΛΛΑ. πατήστε στο google να βρείτε στο site xda για οσους ξερουν, εχει γινει mod η καμερα του google pixel για αυτο το κινητο.Απλη εγκατασταση χωρις root. Υπαρχει και σχετικο βιντεο στο youtube. Διαφορα μερα με την νύχτα.Γινεται επιτελους η σελφι ανταξια ναυαρχίδας(και οχι μονο η μπροστινη καμερα).
    Παρακαλω προκαταβολικά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex.kouts
    5
    9 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 8 μηνες χρησης εχω να πω τα εξης.

    ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ.

    -Πανεμορφη συσκευη,
    -φοβερη οθονη,
    -πολυ καλη πισω καμερα κυριως τη μερα,
    -ευρυγωνιος φακος
    -Πολυ δυνατος επεξεργαστης,
    -εξαιρετικα χαμηλο sar
    -αδιαβροχο

    ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ.

    -Μετρια μπαταρια(δεν βγαζει μια μερα)
    -μετρια μπροστινη καμερα ιδιως τη νυχτα
    -καποιες φορες ανεβαζει θερμοκρασια

    Το προτεινω ανεπιφυλακτα στα χρηματα που παιζει τωρα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koutsoubakos
    4
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με 2 λογια...
    Αξιο και τιμιο κινητο ως φθηνη ναυαρχιδα ( αγορασμενο περσυ 7/17) 380€ σημερα 305 τιμη σκρουτζ.
    ΠΟΛΥ ανθεκτικό σε τουμπες!
    Με νορμαλ χρηση κυριως στο ιντερνετ δεν εχω ιδιετερο παραπονο. Δεν κολαει μετα απο 1 χρονο. Το φορτιζω στανταρ μια φορα την μερα.
    Αν το σκεφτεσε παρτο με κλειστα ματια...

    1ον Δεν μου αρεσουν οι φωτογραφιες του (θα μπορούσε να ειχε 1 καμερα καλη αντι για 2 μετριες).

    2ον ζεστενετε αρκετα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • X-NEC
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό κινητό σε απίστευτη πλέον τιμή. Πανέμορφο (ειδικά το ασημένιο) και δε του φαινόταν από τα βίντεο. Οθόνη επιπέδου OLED, πολύ βολικός ο ευρυγωνιος, δυνατό ηχείο και φυσικά αδιάβροχο. Με το Oreo βελτιώθηκε η μπαταρία.

    Όποιος μπορεί να δώσει αυτά τα χρήματα εννοείται το παίρνει με κλειστά μάτια. Δεν χρειάζεται να σκεφτεί καν για mid-range Huawei, Xiaomi ή Samsung αφού είναι Ναυαρχίδα. Μπορεί να κλείνει 1,5 χρόνο σε λίγο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορεί να το βάλει κάτω κάποιο καινούριο μοντέλο σε αυτή την τιμή.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • astenakis
    4
    3 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    θετικα
    στιβαροτητα,καμερα μπροστινη,ταχυτητα οθονη

    αρνητικα
    ui(δε με βολευει σε πολλα),μπαταρια(δε βγαζει μερα ουτε με εξοικονομηση ανοιχτη),μπροστα καμερα,ηχειο

    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενα φανταστικο κινητο!! Το εχω 3μιση χρονια και δεν κολλαει καθολου!!!!!!!!!! η αποδοση της μπαταριας με αρκετα επιπονη χρηση δεν εχει πεσει σχεδον καθολου!! ειναι ενα παααααααρα πολυ τιμιο κινητο σαν κατασκευη και αποδοση για τα λεφτα του! το μονο αρνητικο που οφειλω να επισημανω ειναι οτι (δεν αντιληφθηκα πότε) μου εβγαλε προβλημα και μου εχει θολωσει η σελφι καμερα (την εχω καθαρισει αρκετες φορες) ... κατα τα αλλα το κινητο ειναι τουμπανο!!!

    7
  • καλησπέρα έχω το g6 LG6 ειναι πολύ κάλο το έχω κοντά 4-5 χρονιά δεν έχει πάθει τίποτα μόνο η μπαταριά έχει λίγο πρόβλημα από οθόνη σούπερ ανάλυση σούπερ ήχο σούπερ γρήγορο πολύ δεν κολλαει πουθενά και το βασικό που γουστάρω ειναι το δαχτυλικό αποτύπωμα μπορώ να κλειδώσω το κινητό ανα πάσα στιγμή γρήγορη φόρτιση σήμερα έχει 444 ευρώ έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημενος μπράβο στην LG που εβγαλε τέτοια τούμπανα κινητά---αν βγει άλλο τέτοιο το πήρα..

    4
  • Το κράτησα 1.5 χρόνο και το έδωσα με μισή καρδιά! Το κινητό τα προσφέρει όλα στα χρήματα του και είναι πολύ ανώτερο απο αντίστοιχες κινεζιες. Δεν μου κόλλησε ποτέ σε όλο το διάστημα και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε κάποιον που δεν θέλει να δώσει πάνω απο 300€ και θέλει πρώην ναυαρχίδα. Δυνατό σημείο η μπροστινή κάμερα, η φοβερή ποιότητα κατασκευής, η ανάλυση οθόνης και ο stereo ήχος(μέσω hands-free)

    12
  • Δες τα όλα