Gaming Headsets

NOD Jarhead Over Ear Gaming Headset με σύνδεση 3.5mm / 2x3.5mm Γκρι

Διαθέτουν μεγάλα, μαλακά ακουστικά - μαξιλαράκια, κλειστού τύπου, που απομονώνουν πλήρως τους εξωτερικούς ήχους και σου επιτρέπουν να αφοσιωθείς στο παιχνίδι, άνετα σε πολύωρη χρήση και με

Διαθέτουν μεγάλα, μαλακά ακουστικά - μαξιλαράκια, κλειστού τύπου, που απομονώνουν πλήρως τους εξωτερικούς ήχους και σου επιτρέπουν να αφοσιωθείς στο παιχνίδι, άνετα σε πολύωρη χρήση και με μπλε φωτισμό στα ακουστικά και στο μικρόφωνο.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Διαθέτουν μεγάλα, μαλακά ακουστικά - μαξιλαράκια, κλειστού τύπου, που απομονώνουν πλήρως τους εξωτερικούς ήχους και σου επιτρέπουν να αφοσιωθείς στο παιχνίδι, άνετα σε πολύωρη χρήση και με μπλε φωτισμό στα ακουστικά και στο μικρόφωνο.

Το μικρόφωνο είναι πτυσσόμενο και σου επιτρέπει να το τοποθετήσεις στην κατάλληλη θέση. Η ροδέλα ρύθμισης του ήχου βρίσκεται πάνω στο αριστερό ακουστικό.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Over Ear
Μήκος Καλωδίου
2,4 m
Συνδεσιμότητα
3.5 mm, 2x3.5 mm
Αντίσταση Ακουστικών
32 ohm
Χαρακτηριστικά Μικροφώνου
Πτυσσόμενο
Χρώμα
Γκρι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (115)

Αξιολογήσεις

  1. 45
  2. 42
  3. 15
  4. 8
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απομόνωση θορύβου
  • Μπάσο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Άνεση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Είναι το πρώτο προϊόν που πήρα από την NOD και το έχω συγκεκριμένα κοντά στα 10 χρόνια. Όχι ένα, ούτε δύο... δέκα!

    Πολλοί θεωρούν την NOD απλά μια φθηνή λύση για gaming, αλλά κάνουν λάθος. Είναι μια εταιρεία που βγάζει προϊόντα που τα σπάνε.

    Στα θετικά:
    Ήχος: Πολύ καλός. Όχι μέτριος, αλλά ούτε και ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί, όμως για την τιμή τους είναι απίστευτα, που δεν έχουν να ζηλέψουν από ποιότητα ήχου καθόλου από πιο ακριβότερα μοντέλα που έχω συγκρίνει
    Αντοχή: Το γεγονός ότι δουλεύουν άψογα μετά από μια δεκαετία λέει πολλά.
    Εφαρμογή στο αυτί είναι πολύ καλή ελαφρός βαριά ακουστικά αλλά πολύ βολικά

    Στα αρνητικά:
    Ξεφλούδισμα: Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στον πρώτο χρόνο (ίσως και σε κάποιους μήνες) ξεκινάει να ξεφλουδίζει η δερματίνη. Είναι αρκετά εκνευριστικό, αλλά υπάρχει εύκολη λύση: Αυτό που έκανα και εγώ —και φαίνεται στην εικόνα— είναι να το ξεφλουδίσω εντελώς. Γίνεται πανεύκολα και μετά είναι μια χαρά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos15096
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπηκα να δω τις αξιολογησεις για αυτα τα ακουστικα και βλεπω 4 αστερια και εμεινα. Κανουν 16 ευρω, αυτοι που δεν ειναι ικανοποιημενοι με αυτα τα ακουστικα στο 100%, πραγματικα τι περιμενουν, αναρωτιεμαι. Τα εχω 6-7 χρονια (μπορει και περισσοτερο δεν θυμαμαι) και ειναι πραγματικα σκυλια. Για 16 ευρω τετοιο ακουστικο, να μην σε ποναει τα αυτια, μια χαρα ηχος και να μην εχουν χαλασει μετα απο τοσα χρονια, ειναι ο,τι καλυτερο. Τωρα λοιπον μετα απο τοσα χρονια ψιλο βγηκε το ενα το μαξιλαρακι απο το ενα ακουστικο και καποια στιγμη θα βγει τελειως και θα χρειαστει να παρω αλλα, αλλα 16 ευρω για 6-7 χρονια, λυπαμαι αυτους που δινουν 50+ ευρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_pontikaros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 6 μήνες χρήσης, άρχισαν να ξεφτίζουν από πάνω η δερματίνη. Επίσης, το μικρόφωνο καταστράφηκε από το πρώτο τρίμηνο. Ίσως έτυχα αστοχία ηλικού; Αλλά γενικά δεν θα τα ξανααγόραζα. Καλύτερα να δώσει κάποιος κάτι παραπάνω για να πάρει καλύτερη ποιότητα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_Tzilivakis8913

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα για δωρο,εχω το ιδιο ,τελεια,απλα το κουτι μου ηρθε ανοιγμενο,ηταν κομμενα τα πλαινα στρογγυλα σελοτειπ, και ταλαιπωρημενο,σα να ηταν προιον εκθεσιακο βιτρινας,ειχε και σκονη μπολικη,ελπίζω να μην εχω προβλημα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolas04
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέρμα Value For Money! Για τα λεφτά τους έχουν πολύ καλό ήχο, μικρόφωνο και ΠΑΡΑ πολύ μεγάλη αντοχή. Τα έχω πολλά χρονια. Η επιστρωση δερματος που ειχαν τα ακουστικα εχει φυγει εντελως, αλλα δεν με ενοχλει καθολου, τοσα χρονια που τα εχω ηταν αναμενομενο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanasis_saouakit
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι value for money. τα 4 αστέρια λόγω μικροφωνου και καλώδιου. Βέβαια όλοι καταλαβαινουμε ότι στη τιμή που είναι είναι τέλεια. τα έχω δύο χρονια θεωρώ ότι τα αξίζουν τα χρήματα αν δεν θέλετε να δώσε τε παραπάνω. Μικρόφωνο χαλι μαύρο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • coolnick
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω δύο χρόνια και για την τιμή τους είναι πολύ ικανοποιητικά. Έχουν καλό μπάσο καλο ήχο αλλά μετά από πολύωρη χρήση δεν είναι και τα πιο άνετα. Επίσης το λεντ μετά από μια εβδομάδα τα έφτυσε.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kalaitsidis72
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτα του μια χαρα νομιζω.
    Απλα ενα μεγαλο μειονεκτημα που ειδα(μπορει να εχει να κανει μονο με τα δικα μου ακουστικα), ειναι οτι εχουν καποιο προβλημα με ubuntu και χαλαει ο ηχος(κατι στο δικο μου configuration εχει προβλημα). Με τα Windows 10 δεν εχω τετοια προβλημα. Δεν ξερω αν ειμαι ο μονος που εχω αυτο το προβλημα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hripadhripad
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά για 16€ που τα αγόρασα τα σπάνε! Στα λεφτά αυτά ότι καλύτερο!Αλιος οι απετισεις Πληρώνονται!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MCBoi
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    θετικά:
    καλός ήχος
    καλό μπάσο
    απομονώνουν καλά τους εξαιρετικούς ήχους

    αρνητικά:
    είναι βαριά
    χαλάνε Πολύ εύκολα τα μαξιλαράκια

    δεν τα προτείνω

    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nightwishper_Cf
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έρχομαι από Razer Kraken X Lite δεν περίμενα να είναι καλύτερα αλλά έκανα λάθος μπορεί στην ποιότητα του ήχου να μην είναι σαν τα Razer (αν και είναι πολύ κοντά) αλλά το πόσο καλύτερα είναι σε θέμα κατασκευής για εμένα τα βάζει υπερβολικά πιο πάνω από τα Razer. Τα Razer είχαν πλαστική στέκα με αποτέλεσμα να χαλαρώσουν σε χρονικό διάστημα ενός μήνα σε αυτά είναι από μέταλλο και δεν έχει την αίσθηση ότι θα φύγουν από το κεφάλι.
    Το μικρόφωνο δεν το έχω δοκιμάσει γιατί παίζω με Dualsence στο PC και χρησιμοποιώ το μικρόφωνο του controller

    TL;DR: Είναι πολύ καλύτερα από Razer των 50€ (Kraken X Lite) αξίζουν 100%

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios_Kalathas
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω 2 χρονια με καθημερινη πολυωρη χρηση.

    Μετα απο 1 χρονο τα μαξιλαρακια αρχισαν να ξεφτιζουν. Σε ολα τα υπολοιπα απο αποψη ποιοτητας κατασκευης/ηχου κτλ ειναι μια χαρα ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ. Δεν εχει σπασει κατι, δεν κρεμεται κατι, το μικροφωνο σε σχεδον καθημερινο skype δουλευει κανονικοτατα, φωτακια ολα κομπλε.

    Ειχα αλλα ακουστικα που στο 6μηνο κατι εσπαγε/χαλουσε αλλα τα συγκεκριμενα ακομα και αν αυριο κατι σπασει θα τα εχουν βγαλει τα λεφτα τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω 1 χρόνο και λειτουργούν σχεδόν όλα άψογα. Έχουν υπέροχη ηχομόνωση και εξαιρετικο μπάσο. Ένα κακό είναι ότι το μικρόφωνο είναι πολύ μικρό. Ενα άλλο κακό ει αι οτι τα λαμπάκια που έχουν καεί από τισ πρωτεσ μερες

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tα ακουστηκα μετα απο σχεδον 3 χρονια παραμενουν ακριβως οπως τα αγορασα. Ο ηχος ειναι πολυ ικανοποιητικος , το μικροφωνο εξισου και δεν υπαρχει αμφιβολια πως θα τα πρότεινα σε οποιοδηποτε ο οποιος ψαχνει ακουστηκα για gaming για μουσικη η και για αλλες ασχολιες. Το μονο "αρνητικο" θα ελεγα πως ισως ειναι το γεγονος πως ειναι λιγο βαρια αλλα αυτο μετα απο 2 μερες δεν αποτελει προβλημα. Γενικα για την τιμη τους αποτελουν διαμαντια.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KONPOL
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λόγω της περίεργης τους κατασκευής, τα ακουστικά άρχισαν να κρέμονται από τα εσωτερικά καλώδια των ακουστικών , οπότε τώρα πλέον είναι άχρηστα . Να σημειωθεί πως μου κράτησαν λιγότερο από μια εβδομάδα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα εχω πλεον 3 χρονια τον πρωτο χρονο αψογα δεν εμφανησαν προβληματα και ηταν γενικα ικανοποιητικα, εκει στον χρονο αρχισαν να μαδανε πολυ εντονα, το πανω κομματι που ερχεται σε επαφη με το κεφαλι ξεκολησε και εμεινε το λαστιχο με τα πλαστικα, παρολο που εχουν φαει κατι τουμπες ολο αυτο το καιρο τον τελευταιο χρονο αρχησαν να βλεπω προβληματα με τον ηχο ( να ακουγεται μονο το ενα και να πρεπει να τα βγαλω και να τα ξανα βαλω για να πιασει καλα το τζακ), το μηκροφωνο μετριο.
    γενικα οκ δεν ειναι τελειος φτηνιαρικα ακουστικα , σιγουρα ειναι vfm αλλα δεν μου εκαναν αρκετη ενυπωση για να τα ξανα επερνα μαλλον θα εβαζα αλλα λιγα για να παρω κατι καλυτερο

    • Ποιότητα ήχου
    • Άνεση
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βρήκα τα συγκεκριμένα ακουστικά μπροστά μου σε κατάστημα και αποφάσισα να προβώ στην αγορά των συγκεκριμένων ακουστικών μετα απο ανάγνωση ορισμένων αξιολογήσεων.
    Στην αρχή δεν τρελάθηκα για την ποιότητα του ήχου που βγάζουν τα ακουστικά αυτά, αλλά είπα κάτσε να κάνω ορισμένες ρυθμίσεις απο τον ισοσταθμιστή των windows ώστε να τα "φέρω" στα μέτρα μου.
    Γενικά είναι το 1ο Headset που έχω στην κατοχή μου, οπότε δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με άλλα ακουστικά ίδιου τύπου αλλά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος...

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Όντας κάτοχος του headset για 1,5 χρόνο είμαι κάπου ενδιάμεσα. Έχουν πολύ καλό ήχο και δυνατό μπάσο, οκ μικρόφωνο και απομονώνουν πολύ καλά τον ήχο. Ωστόσο το αρνητικό κατά τη γνώμη μου σε αυτά τα ακουστικά είναι το μέγεθος. Η μεταλλική στέκα ναι μεν προσφέρει στιβαρότητα, αλλά είναι μεγαλύτερη απ' ότι θα έπρεπε και όχι μόνο κουράζει μετά από 1-2 ώρες παιχνιδιού, αλλά κάνει το headset να φαίνεται τεράστιο και παράξενο στο κεφάλι. Στην τιμή που κυκλοφορούν αξίζει να τα αγοράσετε, αρκεί να καταπιείτε το μεγάλο μέγεθος της στέκας.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xd_Papa_Smurf
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τώρα που τα άλλαξα μετά απο 2 χρόνια χρήσης είπα να αφήσω και ένα review.
    Θετικά :
    Καλός ήχος στην μουσική / μέτριος gaming
    Δυνατά και ωραία μπάσα
    Αρκετά άνετα ( τουλάχιστον οσο είναι καινούργια )
    Αρκετά παχή στρώμα στα ear cups

    Αρνητικά
    Σχετικά φτηνή κατασκευή ( λογικό βέβαια στην τημή τους )
    Τα ear cups άρχησαν να ξεφτίζουν σχετικά σύντομα
    το Led φως απλά τα έφτησε μεσα σε μερικούς μήνες ( προσωπικά δεν με ένοιαζε γιατι δεν το πολυ είχα ανοιχτό )
    Το πάνω μέρος τον ακουστικών απο την μία βολευεί σε ολα τα κεφάλια αλλα μετά απο κάμποσο καιρό χάλασε με αποτέλεσμα να είναι ανυπόφορα στην χρήση
    Το μικρόφωνο δεν είναι πολύ ποιοτικό

    Γενικότερα για τα λεφτά τους είναι ενα πολύ καλο budget ''gaming'' headset το οποίο παρά τα αρνητικά του θα συνιστούσα , 20 ευρώ για 2 χρόνια χρήσης δεν το λες και κακό :D

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπον εχουμε και λεμε τα ακουστικα τα εχω 2+ χρονια δεν παθαινουν τιποτα κυριολεκτικα στη συνεχεια για τα λεφτα που τα αγοραζεις ειναι απο τα καλυτερα + στο μπασο + ποιοτητα ηχου + πολλα,το κυριο μειονεκτημα τους ειναι το μικροφωνο που δεν ειναι το καλυτερο κυριως διοτι σε εμενα επιανε τον ηχο απο τα ακουστικα π.χ ακουγα μουσικη και επαιζα games και οι συνομιλητες μου ακουγαν τη μουσικη αυτος ισως να διορθωνεται κιολας αλλα εχοντας καμερα δεν ασχοληθηκα και πολυ...εν κατακλειδι ειναι μια καλη αγορα για τα χρηματα τους...ισως παιζουν και καλυτερα πλεον αλλα δεν θα σας απογοητευσουν μην ακουτε τα πιτσιρικια που περιμενουν ποιοτητα ακριβων ακουστικων με 20 ευρω

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwnstaantinos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μονο κακο ειναι πως το πανω μερος που εφαρμοζει στο κεφαλι δεν ειναι καθολου ανετο και πως το μικροφωνο για να λειτουργησει σωστα θελει ειδικη ρυθμιση.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiwths19
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από την πρώτη μέρα που τα αγόρασα δεν λειτουργεί σωστά το μικρόφωνο, μια με ακούνε μια χαρά, μια δεν με ακούνε. Το καλώδιο στο τέλος του βύσματος είναι χαλασμένο και δεν κάνει καλή επαφή με αποτέλεσμα αν κουνηθεί λίγο να χαθεί ο ήχος. Το μαξιλάρι που έχει πάνω για να μην πονάει το κεφάλι είναι πάρα πολύ καλό αλλά είναι κολλημένο με κόλλα με αποτέλεσμα τους πρώτους μήνες να ξεκολλήσει, οπότε και το έραψα. Τέλος η δερματίνη, όπως σε πολλά άλλα ακουστικά, μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει και ξεφτίζει. Δεν θα τα συνιστούσα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • λοιπόν παιδιά λίγα θα πω για την τιμή τους είναι καλά για gaming.Για τραγούδια και τέτοια δεν καταλαβαίνεις και πολύ καλά την ποιότητα γιατί δεν είναι και φουλ δυνατά.Το μικρόφωνο είναι έτσι και έτσι θέλει να το έχεις λίγο κοντά γιατί είναι μικρό....Τα ακουστικά είναι αρκετά βαριά για ακουστικά και είναι ψιλό κουράστηκα μετά από ώρα gaming Αλλά ξανά λέω για την τιμή τους είναι καλά. Τελευταίο Όχι και τόσο αρνητικό το καλώδιο μπλέκεται πάρα πολύ δεν ξέρω τι φταίει Αλλά δεν μου πειράζει προσωπικά κατά Αλλά σε γενικές γραμμές Καλά για τα 25 $ που έχουν πιστεύω να βοήθησα

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pasou99
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή ενθουσιάστηκα μπορώ να πω με τον ήχο τους καλός ήχος γεμάτος και καλά μπάσα , καθώς περνούσε ο καιρός (1.5-2 μήνες) άρχιζαν και άνοιγαν και το μικρόφωνο έκανε τα δικά του. Μετά από 4 μήνες χρήσης το μικρόφωνο ανοίγει οπότε θέλει αυτό και ξεκόλλησαν και τα δύο ακουστικά από την βάση τους . Δεν τα συστήνω σε κάποιον

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ικανοποιητικός ήχος γενικά... Δεν έχω μεγάλη εμπειρία απο headphones αλλά τα συγκεκριμένα δεν τα συστήνω. Είναι πολύ πιο ογκώδη απ'ότι φαίνονται και τα ηχεία είναι πλαστικούρες στην αφή. Στην πρώτη ώρα gaming είναι απολαυστικά λόγω των τεράστιων ηχείων τους,παρόλα αυτά όμως μετά από ώρα πονάνε τα αυτιά μου απο το σκληρό μαξιλαράκι που έχουν. Πριν λίγο καιρό ξεκόλλησε τελείως το αριστερό ηχείο, και στηρίζεται μόνο απο δυο λεπτούτσικα καλωδιάκια. 1 χρόνο τώρα δεν δέχτηκαν και άριστη μεταχείριση, αλλά δεν έχω ξαναπάθει κάτι τέτοιο σε headphones.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikitaskatsos
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ο,τι χειρότερο. Πήραμε 2 ζευγάρια. Όχι τίποτα σπουδαίο στον ήχο αλλά έκαναν τη δουλειά τους. Χάλασαν όμως και τα 2 μικρόφωνα σε 1 μήνα . Χωρίς κανέναν λόγο!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mpana1t
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά για 25 ευρώ περίπου που ειναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή ναι ίσως και να αξίζουν...Αλλά θα μπω λίγο σε λεπτομέρειες...Σε θέμα ήχου είναι απλά οκ...Αποδεκτό μπάσο,αλλά οι μεσαίες και οι ψηλές απογοητεύουν λίγο μπορώ να πω...για gaming είναι οκ αλλά μέχρι εκεί...Σε καμία περίπτωση δεν θα τα συνηστούσα σε κάποιον που θέλει να κάθεται με τις ώρες και να ευχαριστιέται την μουσική του...Το μικρόφωνο είναι αρκετά καλό για την τιμή τους....Η κατασκευή τους είναι και αυτή απλά οκ με αρκετό πλαστικό πάνω τους αν και είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με άλλα ακουστικά της ίδιας τιμής...Σε θέμα άνεσης μπορώ να πω οτι τις πρώτες 2-3 ώρες της χρήσης τους δεν θα τα νιώθεις καν..αλλά μετά απο κάποια ώρα αρχίζουν και γίνονται όλο και πιο βαριά...τα μαξιλαράκια τους είναι και αυτά καλά μονο για τις πρώτες ώρες...Το ξέρω οτι αξιολογώ ακουστικά των 25 ευρώ αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να τα αξιολογώ αντικειμενικά...Ελπίζω να βοήθησα κάποιον στο να κάνει την επιλογή του...

    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι το πρώτο προϊόν που πήρα από την NOD και το έχω συγκεκριμένα κοντά στα 10 χρόνια. Όχι ένα, ούτε δύο... δέκα!

    Πολλοί θεωρούν την NOD απλά μια φθηνή λύση για gaming, αλλά κάνουν λάθος. Είναι μια εταιρεία που βγάζει προϊόντα που τα σπάνε.

    Στα θετικά:
    Ήχος: Πολύ καλός. Όχι μέτριος, αλλά ούτε και ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί, όμως για την τιμή τους είναι απίστευτα, που δεν έχουν να ζηλέψουν από ποιότητα ήχου καθόλου από πιο ακριβότερα μοντέλα που έχω συγκρίνει
    Αντοχή: Το γεγονός ότι δουλεύουν άψογα μετά από μια δεκαετία λέει πολλά.
    Εφαρμογή στο αυτί είναι πολύ καλή ελαφρός βαριά ακουστικά αλλά πολύ βολικά

    Στα αρνητικά:
    Ξεφλούδισμα: Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στον πρώτο χρόνο (ίσως και σε κάποιους μήνες) ξεκινάει να ξεφλουδίζει η δερματίνη. Είναι αρκετά εκνευριστικό, αλλά υπάρχει εύκολη λύση: Αυτό που έκανα και εγώ —και φαίνεται στην εικόνα— είναι να το ξεφλουδίσω εντελώς. Γίνεται πανεύκολα και μετά είναι μια χαρά

    0
  • Μπηκα να δω τις αξιολογησεις για αυτα τα ακουστικα και βλεπω 4 αστερια και εμεινα. Κανουν 16 ευρω, αυτοι που δεν ειναι ικανοποιημενοι με αυτα τα ακουστικα στο 100%, πραγματικα τι περιμενουν, αναρωτιεμαι. Τα εχω 6-7 χρονια (μπορει και περισσοτερο δεν θυμαμαι) και ειναι πραγματικα σκυλια. Για 16 ευρω τετοιο ακουστικο, να μην σε ποναει τα αυτια, μια χαρα ηχος και να μην εχουν χαλασει μετα απο τοσα χρονια, ειναι ο,τι καλυτερο. Τωρα λοιπον μετα απο τοσα χρονια ψιλο βγηκε το ενα το μαξιλαρακι απο το ενα ακουστικο και καποια στιγμη θα βγει τελειως και θα χρειαστει να παρω αλλα, αλλα 16 ευρω για 6-7 χρονια, λυπαμαι αυτους που δινουν 50+ ευρω.

    1
  • Μετά από 6 μήνες χρήσης, άρχισαν να ξεφτίζουν από πάνω η δερματίνη. Επίσης, το μικρόφωνο καταστράφηκε από το πρώτο τρίμηνο. Ίσως έτυχα αστοχία ηλικού; Αλλά γενικά δεν θα τα ξανααγόραζα. Καλύτερα να δώσει κάποιος κάτι παραπάνω για να πάρει καλύτερη ποιότητα...

    0
  • Το πηρα για δωρο,εχω το ιδιο ,τελεια,απλα το κουτι μου ηρθε ανοιγμενο,ηταν κομμενα τα πλαινα στρογγυλα σελοτειπ, και ταλαιπωρημενο,σα να ηταν προιον εκθεσιακο βιτρινας,ειχε και σκονη μπολικη,ελπίζω να μην εχω προβλημα...

    0
  • Τέρμα Value For Money! Για τα λεφτά τους έχουν πολύ καλό ήχο, μικρόφωνο και ΠΑΡΑ πολύ μεγάλη αντοχή. Τα έχω πολλά χρονια. Η επιστρωση δερματος που ειχαν τα ακουστικα εχει φυγει εντελως, αλλα δεν με ενοχλει καθολου, τοσα χρονια που τα εχω ηταν αναμενομενο.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (16)

Ερωτήσεις

152 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
mr_element

Θέλω να κάνω μια ερώτηση προς χρήστες που τα έχουν ΗΔΗ. Αυτά τα ακουστικά, λειτουργούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟΝ με το βύσμα USB ή θέλουν τα jack για να μεταφερθεί ο ήχος?

teochnologist

Ο ήχος μεταφέρεται μέσω του jack 3.5mm. Το usb είναι απλά για τον μπλέ φωτισμό που έχουν και δεν είναι υποχρεωτικό για την λειτουργία τους.

Hazardous_Bass

Εχουν αρκετα καλο μικορφωνο αλλα παλι δεν θα προτινα να χρησιμοποιεις ακουστικα για να τραβας βιντεο, παρε ενα φθηνο σετ μικροφωνου οπως το neewer nw-700 μαζι με το τροφοδοτικο το σταντ κτλ απο το αμαζον και εισαι κομπλε

Δες όλες τις ερωτήσεις (16)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Διαθέτουν μεγάλα, μαλακά ακουστικά - μαξιλαράκια, κλειστού τύπου, που απομονώνουν πλήρως τους εξωτερικούς ήχους και σου επιτρέπουν να αφοσιωθείς στο παιχνίδι, άνετα σε πολύωρη χρήση και με μπλε φωτισμό στα ακουστικά και στο μικρόφωνο.

Το μικρόφωνο είναι πτυσσόμενο και σου επιτρέπει να το τοποθετήσεις στην κατάλληλη θέση. Η ροδέλα ρύθμισης του ήχου βρίσκεται πάνω στο αριστερό ακουστικό.

Κατασκευαστής

Τύπος
Over Ear
Μήκος Καλωδίου
2,4 m
Συνδεσιμότητα
3.5 mm, 2x3.5 mm
Αντίσταση Ακουστικών
32 ohm
Χαρακτηριστικά Μικροφώνου
Πτυσσόμενο
Χρώμα
Γκρι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (115)

  1. 45
  2. 42
  3. 15
  4. 8
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απομόνωση θορύβου
  • Μπάσο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Άνεση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Είναι το πρώτο προϊόν που πήρα από την NOD και το έχω συγκεκριμένα κοντά στα 10 χρόνια. Όχι ένα, ούτε δύο... δέκα!

    Πολλοί θεωρούν την NOD απλά μια φθηνή λύση για gaming, αλλά κάνουν λάθος. Είναι μια εταιρεία που βγάζει προϊόντα που τα σπάνε.

    Στα θετικά:
    Ήχος: Πολύ καλός. Όχι μέτριος, αλλά ούτε και ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί, όμως για την τιμή τους είναι απίστευτα, που δεν έχουν να ζηλέψουν από ποιότητα ήχου καθόλου από πιο ακριβότερα μοντέλα που έχω συγκρίνει
    Αντοχή: Το γεγονός ότι δουλεύουν άψογα μετά από μια δεκαετία λέει πολλά.
    Εφαρμογή στο αυτί είναι πολύ καλή ελαφρός βαριά ακουστικά αλλά πολύ βολικά

    Στα αρνητικά:
    Ξεφλούδισμα: Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στον πρώτο χρόνο (ίσως και σε κάποιους μήνες) ξεκινάει να ξεφλουδίζει η δερματίνη. Είναι αρκετά εκνευριστικό, αλλά υπάρχει εύκολη λύση: Αυτό που έκανα και εγώ —και φαίνεται στην εικόνα— είναι να το ξεφλουδίσω εντελώς. Γίνεται πανεύκολα και μετά είναι μια χαρά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos15096
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπηκα να δω τις αξιολογησεις για αυτα τα ακουστικα και βλεπω 4 αστερια και εμεινα. Κανουν 16 ευρω, αυτοι που δεν ειναι ικανοποιημενοι με αυτα τα ακουστικα στο 100%, πραγματικα τι περιμενουν, αναρωτιεμαι. Τα εχω 6-7 χρονια (μπορει και περισσοτερο δεν θυμαμαι) και ειναι πραγματικα σκυλια. Για 16 ευρω τετοιο ακουστικο, να μην σε ποναει τα αυτια, μια χαρα ηχος και να μην εχουν χαλασει μετα απο τοσα χρονια, ειναι ο,τι καλυτερο. Τωρα λοιπον μετα απο τοσα χρονια ψιλο βγηκε το ενα το μαξιλαρακι απο το ενα ακουστικο και καποια στιγμη θα βγει τελειως και θα χρειαστει να παρω αλλα, αλλα 16 ευρω για 6-7 χρονια, λυπαμαι αυτους που δινουν 50+ ευρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_pontikaros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 6 μήνες χρήσης, άρχισαν να ξεφτίζουν από πάνω η δερματίνη. Επίσης, το μικρόφωνο καταστράφηκε από το πρώτο τρίμηνο. Ίσως έτυχα αστοχία ηλικού; Αλλά γενικά δεν θα τα ξανααγόραζα. Καλύτερα να δώσει κάποιος κάτι παραπάνω για να πάρει καλύτερη ποιότητα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_Tzilivakis8913

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα για δωρο,εχω το ιδιο ,τελεια,απλα το κουτι μου ηρθε ανοιγμενο,ηταν κομμενα τα πλαινα στρογγυλα σελοτειπ, και ταλαιπωρημενο,σα να ηταν προιον εκθεσιακο βιτρινας,ειχε και σκονη μπολικη,ελπίζω να μην εχω προβλημα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolas04
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέρμα Value For Money! Για τα λεφτά τους έχουν πολύ καλό ήχο, μικρόφωνο και ΠΑΡΑ πολύ μεγάλη αντοχή. Τα έχω πολλά χρονια. Η επιστρωση δερματος που ειχαν τα ακουστικα εχει φυγει εντελως, αλλα δεν με ενοχλει καθολου, τοσα χρονια που τα εχω ηταν αναμενομενο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanasis_saouakit
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι value for money. τα 4 αστέρια λόγω μικροφωνου και καλώδιου. Βέβαια όλοι καταλαβαινουμε ότι στη τιμή που είναι είναι τέλεια. τα έχω δύο χρονια θεωρώ ότι τα αξίζουν τα χρήματα αν δεν θέλετε να δώσε τε παραπάνω. Μικρόφωνο χαλι μαύρο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • coolnick
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω δύο χρόνια και για την τιμή τους είναι πολύ ικανοποιητικά. Έχουν καλό μπάσο καλο ήχο αλλά μετά από πολύωρη χρήση δεν είναι και τα πιο άνετα. Επίσης το λεντ μετά από μια εβδομάδα τα έφτυσε.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kalaitsidis72
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτα του μια χαρα νομιζω.
    Απλα ενα μεγαλο μειονεκτημα που ειδα(μπορει να εχει να κανει μονο με τα δικα μου ακουστικα), ειναι οτι εχουν καποιο προβλημα με ubuntu και χαλαει ο ηχος(κατι στο δικο μου configuration εχει προβλημα). Με τα Windows 10 δεν εχω τετοια προβλημα. Δεν ξερω αν ειμαι ο μονος που εχω αυτο το προβλημα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hripadhripad
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά για 16€ που τα αγόρασα τα σπάνε! Στα λεφτά αυτά ότι καλύτερο!Αλιος οι απετισεις Πληρώνονται!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MCBoi
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    θετικά:
    καλός ήχος
    καλό μπάσο
    απομονώνουν καλά τους εξαιρετικούς ήχους

    αρνητικά:
    είναι βαριά
    χαλάνε Πολύ εύκολα τα μαξιλαράκια

    δεν τα προτείνω

    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nightwishper_Cf
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έρχομαι από Razer Kraken X Lite δεν περίμενα να είναι καλύτερα αλλά έκανα λάθος μπορεί στην ποιότητα του ήχου να μην είναι σαν τα Razer (αν και είναι πολύ κοντά) αλλά το πόσο καλύτερα είναι σε θέμα κατασκευής για εμένα τα βάζει υπερβολικά πιο πάνω από τα Razer. Τα Razer είχαν πλαστική στέκα με αποτέλεσμα να χαλαρώσουν σε χρονικό διάστημα ενός μήνα σε αυτά είναι από μέταλλο και δεν έχει την αίσθηση ότι θα φύγουν από το κεφάλι.
    Το μικρόφωνο δεν το έχω δοκιμάσει γιατί παίζω με Dualsence στο PC και χρησιμοποιώ το μικρόφωνο του controller

    TL;DR: Είναι πολύ καλύτερα από Razer των 50€ (Kraken X Lite) αξίζουν 100%

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios_Kalathas
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω 2 χρονια με καθημερινη πολυωρη χρηση.

    Μετα απο 1 χρονο τα μαξιλαρακια αρχισαν να ξεφτιζουν. Σε ολα τα υπολοιπα απο αποψη ποιοτητας κατασκευης/ηχου κτλ ειναι μια χαρα ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ. Δεν εχει σπασει κατι, δεν κρεμεται κατι, το μικροφωνο σε σχεδον καθημερινο skype δουλευει κανονικοτατα, φωτακια ολα κομπλε.

    Ειχα αλλα ακουστικα που στο 6μηνο κατι εσπαγε/χαλουσε αλλα τα συγκεκριμενα ακομα και αν αυριο κατι σπασει θα τα εχουν βγαλει τα λεφτα τους.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω 1 χρόνο και λειτουργούν σχεδόν όλα άψογα. Έχουν υπέροχη ηχομόνωση και εξαιρετικο μπάσο. Ένα κακό είναι ότι το μικρόφωνο είναι πολύ μικρό. Ενα άλλο κακό ει αι οτι τα λαμπάκια που έχουν καεί από τισ πρωτεσ μερες

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tα ακουστηκα μετα απο σχεδον 3 χρονια παραμενουν ακριβως οπως τα αγορασα. Ο ηχος ειναι πολυ ικανοποιητικος , το μικροφωνο εξισου και δεν υπαρχει αμφιβολια πως θα τα πρότεινα σε οποιοδηποτε ο οποιος ψαχνει ακουστηκα για gaming για μουσικη η και για αλλες ασχολιες. Το μονο "αρνητικο" θα ελεγα πως ισως ειναι το γεγονος πως ειναι λιγο βαρια αλλα αυτο μετα απο 2 μερες δεν αποτελει προβλημα. Γενικα για την τιμη τους αποτελουν διαμαντια.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KONPOL
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λόγω της περίεργης τους κατασκευής, τα ακουστικά άρχισαν να κρέμονται από τα εσωτερικά καλώδια των ακουστικών , οπότε τώρα πλέον είναι άχρηστα . Να σημειωθεί πως μου κράτησαν λιγότερο από μια εβδομάδα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα εχω πλεον 3 χρονια τον πρωτο χρονο αψογα δεν εμφανησαν προβληματα και ηταν γενικα ικανοποιητικα, εκει στον χρονο αρχισαν να μαδανε πολυ εντονα, το πανω κομματι που ερχεται σε επαφη με το κεφαλι ξεκολησε και εμεινε το λαστιχο με τα πλαστικα, παρολο που εχουν φαει κατι τουμπες ολο αυτο το καιρο τον τελευταιο χρονο αρχησαν να βλεπω προβληματα με τον ηχο ( να ακουγεται μονο το ενα και να πρεπει να τα βγαλω και να τα ξανα βαλω για να πιασει καλα το τζακ), το μηκροφωνο μετριο.
    γενικα οκ δεν ειναι τελειος φτηνιαρικα ακουστικα , σιγουρα ειναι vfm αλλα δεν μου εκαναν αρκετη ενυπωση για να τα ξανα επερνα μαλλον θα εβαζα αλλα λιγα για να παρω κατι καλυτερο

    • Ποιότητα ήχου
    • Άνεση
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βρήκα τα συγκεκριμένα ακουστικά μπροστά μου σε κατάστημα και αποφάσισα να προβώ στην αγορά των συγκεκριμένων ακουστικών μετα απο ανάγνωση ορισμένων αξιολογήσεων.
    Στην αρχή δεν τρελάθηκα για την ποιότητα του ήχου που βγάζουν τα ακουστικά αυτά, αλλά είπα κάτσε να κάνω ορισμένες ρυθμίσεις απο τον ισοσταθμιστή των windows ώστε να τα "φέρω" στα μέτρα μου.
    Γενικά είναι το 1ο Headset που έχω στην κατοχή μου, οπότε δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με άλλα ακουστικά ίδιου τύπου αλλά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος...

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Όντας κάτοχος του headset για 1,5 χρόνο είμαι κάπου ενδιάμεσα. Έχουν πολύ καλό ήχο και δυνατό μπάσο, οκ μικρόφωνο και απομονώνουν πολύ καλά τον ήχο. Ωστόσο το αρνητικό κατά τη γνώμη μου σε αυτά τα ακουστικά είναι το μέγεθος. Η μεταλλική στέκα ναι μεν προσφέρει στιβαρότητα, αλλά είναι μεγαλύτερη απ' ότι θα έπρεπε και όχι μόνο κουράζει μετά από 1-2 ώρες παιχνιδιού, αλλά κάνει το headset να φαίνεται τεράστιο και παράξενο στο κεφάλι. Στην τιμή που κυκλοφορούν αξίζει να τα αγοράσετε, αρκεί να καταπιείτε το μεγάλο μέγεθος της στέκας.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xd_Papa_Smurf
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τώρα που τα άλλαξα μετά απο 2 χρόνια χρήσης είπα να αφήσω και ένα review.
    Θετικά :
    Καλός ήχος στην μουσική / μέτριος gaming
    Δυνατά και ωραία μπάσα
    Αρκετά άνετα ( τουλάχιστον οσο είναι καινούργια )
    Αρκετά παχή στρώμα στα ear cups

    Αρνητικά
    Σχετικά φτηνή κατασκευή ( λογικό βέβαια στην τημή τους )
    Τα ear cups άρχησαν να ξεφτίζουν σχετικά σύντομα
    το Led φως απλά τα έφτησε μεσα σε μερικούς μήνες ( προσωπικά δεν με ένοιαζε γιατι δεν το πολυ είχα ανοιχτό )
    Το πάνω μέρος τον ακουστικών απο την μία βολευεί σε ολα τα κεφάλια αλλα μετά απο κάμποσο καιρό χάλασε με αποτέλεσμα να είναι ανυπόφορα στην χρήση
    Το μικρόφωνο δεν είναι πολύ ποιοτικό

    Γενικότερα για τα λεφτά τους είναι ενα πολύ καλο budget ''gaming'' headset το οποίο παρά τα αρνητικά του θα συνιστούσα , 20 ευρώ για 2 χρόνια χρήσης δεν το λες και κακό :D

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπον εχουμε και λεμε τα ακουστικα τα εχω 2+ χρονια δεν παθαινουν τιποτα κυριολεκτικα στη συνεχεια για τα λεφτα που τα αγοραζεις ειναι απο τα καλυτερα + στο μπασο + ποιοτητα ηχου + πολλα,το κυριο μειονεκτημα τους ειναι το μικροφωνο που δεν ειναι το καλυτερο κυριως διοτι σε εμενα επιανε τον ηχο απο τα ακουστικα π.χ ακουγα μουσικη και επαιζα games και οι συνομιλητες μου ακουγαν τη μουσικη αυτος ισως να διορθωνεται κιολας αλλα εχοντας καμερα δεν ασχοληθηκα και πολυ...εν κατακλειδι ειναι μια καλη αγορα για τα χρηματα τους...ισως παιζουν και καλυτερα πλεον αλλα δεν θα σας απογοητευσουν μην ακουτε τα πιτσιρικια που περιμενουν ποιοτητα ακριβων ακουστικων με 20 ευρω

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwnstaantinos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μονο κακο ειναι πως το πανω μερος που εφαρμοζει στο κεφαλι δεν ειναι καθολου ανετο και πως το μικροφωνο για να λειτουργησει σωστα θελει ειδικη ρυθμιση.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiwths19
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από την πρώτη μέρα που τα αγόρασα δεν λειτουργεί σωστά το μικρόφωνο, μια με ακούνε μια χαρά, μια δεν με ακούνε. Το καλώδιο στο τέλος του βύσματος είναι χαλασμένο και δεν κάνει καλή επαφή με αποτέλεσμα αν κουνηθεί λίγο να χαθεί ο ήχος. Το μαξιλάρι που έχει πάνω για να μην πονάει το κεφάλι είναι πάρα πολύ καλό αλλά είναι κολλημένο με κόλλα με αποτέλεσμα τους πρώτους μήνες να ξεκολλήσει, οπότε και το έραψα. Τέλος η δερματίνη, όπως σε πολλά άλλα ακουστικά, μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει και ξεφτίζει. Δεν θα τα συνιστούσα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • λοιπόν παιδιά λίγα θα πω για την τιμή τους είναι καλά για gaming.Για τραγούδια και τέτοια δεν καταλαβαίνεις και πολύ καλά την ποιότητα γιατί δεν είναι και φουλ δυνατά.Το μικρόφωνο είναι έτσι και έτσι θέλει να το έχεις λίγο κοντά γιατί είναι μικρό....Τα ακουστικά είναι αρκετά βαριά για ακουστικά και είναι ψιλό κουράστηκα μετά από ώρα gaming Αλλά ξανά λέω για την τιμή τους είναι καλά. Τελευταίο Όχι και τόσο αρνητικό το καλώδιο μπλέκεται πάρα πολύ δεν ξέρω τι φταίει Αλλά δεν μου πειράζει προσωπικά κατά Αλλά σε γενικές γραμμές Καλά για τα 25 $ που έχουν πιστεύω να βοήθησα

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pasou99
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή ενθουσιάστηκα μπορώ να πω με τον ήχο τους καλός ήχος γεμάτος και καλά μπάσα , καθώς περνούσε ο καιρός (1.5-2 μήνες) άρχιζαν και άνοιγαν και το μικρόφωνο έκανε τα δικά του. Μετά από 4 μήνες χρήσης το μικρόφωνο ανοίγει οπότε θέλει αυτό και ξεκόλλησαν και τα δύο ακουστικά από την βάση τους . Δεν τα συστήνω σε κάποιον

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ικανοποιητικός ήχος γενικά... Δεν έχω μεγάλη εμπειρία απο headphones αλλά τα συγκεκριμένα δεν τα συστήνω. Είναι πολύ πιο ογκώδη απ'ότι φαίνονται και τα ηχεία είναι πλαστικούρες στην αφή. Στην πρώτη ώρα gaming είναι απολαυστικά λόγω των τεράστιων ηχείων τους,παρόλα αυτά όμως μετά από ώρα πονάνε τα αυτιά μου απο το σκληρό μαξιλαράκι που έχουν. Πριν λίγο καιρό ξεκόλλησε τελείως το αριστερό ηχείο, και στηρίζεται μόνο απο δυο λεπτούτσικα καλωδιάκια. 1 χρόνο τώρα δεν δέχτηκαν και άριστη μεταχείριση, αλλά δεν έχω ξαναπάθει κάτι τέτοιο σε headphones.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikitaskatsos
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ο,τι χειρότερο. Πήραμε 2 ζευγάρια. Όχι τίποτα σπουδαίο στον ήχο αλλά έκαναν τη δουλειά τους. Χάλασαν όμως και τα 2 μικρόφωνα σε 1 μήνα . Χωρίς κανέναν λόγο!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mpana1t
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά για 25 ευρώ περίπου που ειναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή ναι ίσως και να αξίζουν...Αλλά θα μπω λίγο σε λεπτομέρειες...Σε θέμα ήχου είναι απλά οκ...Αποδεκτό μπάσο,αλλά οι μεσαίες και οι ψηλές απογοητεύουν λίγο μπορώ να πω...για gaming είναι οκ αλλά μέχρι εκεί...Σε καμία περίπτωση δεν θα τα συνηστούσα σε κάποιον που θέλει να κάθεται με τις ώρες και να ευχαριστιέται την μουσική του...Το μικρόφωνο είναι αρκετά καλό για την τιμή τους....Η κατασκευή τους είναι και αυτή απλά οκ με αρκετό πλαστικό πάνω τους αν και είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με άλλα ακουστικά της ίδιας τιμής...Σε θέμα άνεσης μπορώ να πω οτι τις πρώτες 2-3 ώρες της χρήσης τους δεν θα τα νιώθεις καν..αλλά μετά απο κάποια ώρα αρχίζουν και γίνονται όλο και πιο βαριά...τα μαξιλαράκια τους είναι και αυτά καλά μονο για τις πρώτες ώρες...Το ξέρω οτι αξιολογώ ακουστικά των 25 ευρώ αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να τα αξιολογώ αντικειμενικά...Ελπίζω να βοήθησα κάποιον στο να κάνει την επιλογή του...

    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι το πρώτο προϊόν που πήρα από την NOD και το έχω συγκεκριμένα κοντά στα 10 χρόνια. Όχι ένα, ούτε δύο... δέκα!

    Πολλοί θεωρούν την NOD απλά μια φθηνή λύση για gaming, αλλά κάνουν λάθος. Είναι μια εταιρεία που βγάζει προϊόντα που τα σπάνε.

    Στα θετικά:
    Ήχος: Πολύ καλός. Όχι μέτριος, αλλά ούτε και ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί, όμως για την τιμή τους είναι απίστευτα, που δεν έχουν να ζηλέψουν από ποιότητα ήχου καθόλου από πιο ακριβότερα μοντέλα που έχω συγκρίνει
    Αντοχή: Το γεγονός ότι δουλεύουν άψογα μετά από μια δεκαετία λέει πολλά.
    Εφαρμογή στο αυτί είναι πολύ καλή ελαφρός βαριά ακουστικά αλλά πολύ βολικά

    Στα αρνητικά:
    Ξεφλούδισμα: Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στον πρώτο χρόνο (ίσως και σε κάποιους μήνες) ξεκινάει να ξεφλουδίζει η δερματίνη. Είναι αρκετά εκνευριστικό, αλλά υπάρχει εύκολη λύση: Αυτό που έκανα και εγώ —και φαίνεται στην εικόνα— είναι να το ξεφλουδίσω εντελώς. Γίνεται πανεύκολα και μετά είναι μια χαρά

    0
  • Μπηκα να δω τις αξιολογησεις για αυτα τα ακουστικα και βλεπω 4 αστερια και εμεινα. Κανουν 16 ευρω, αυτοι που δεν ειναι ικανοποιημενοι με αυτα τα ακουστικα στο 100%, πραγματικα τι περιμενουν, αναρωτιεμαι. Τα εχω 6-7 χρονια (μπορει και περισσοτερο δεν θυμαμαι) και ειναι πραγματικα σκυλια. Για 16 ευρω τετοιο ακουστικο, να μην σε ποναει τα αυτια, μια χαρα ηχος και να μην εχουν χαλασει μετα απο τοσα χρονια, ειναι ο,τι καλυτερο. Τωρα λοιπον μετα απο τοσα χρονια ψιλο βγηκε το ενα το μαξιλαρακι απο το ενα ακουστικο και καποια στιγμη θα βγει τελειως και θα χρειαστει να παρω αλλα, αλλα 16 ευρω για 6-7 χρονια, λυπαμαι αυτους που δινουν 50+ ευρω.

    1
  • Μετά από 6 μήνες χρήσης, άρχισαν να ξεφτίζουν από πάνω η δερματίνη. Επίσης, το μικρόφωνο καταστράφηκε από το πρώτο τρίμηνο. Ίσως έτυχα αστοχία ηλικού; Αλλά γενικά δεν θα τα ξανααγόραζα. Καλύτερα να δώσει κάποιος κάτι παραπάνω για να πάρει καλύτερη ποιότητα...

    0
  • Το πηρα για δωρο,εχω το ιδιο ,τελεια,απλα το κουτι μου ηρθε ανοιγμενο,ηταν κομμενα τα πλαινα στρογγυλα σελοτειπ, και ταλαιπωρημενο,σα να ηταν προιον εκθεσιακο βιτρινας,ειχε και σκονη μπολικη,ελπίζω να μην εχω προβλημα...

    0
  • Τέρμα Value For Money! Για τα λεφτά τους έχουν πολύ καλό ήχο, μικρόφωνο και ΠΑΡΑ πολύ μεγάλη αντοχή. Τα έχω πολλά χρονια. Η επιστρωση δερματος που ειχαν τα ακουστικα εχει φυγει εντελως, αλλα δεν με ενοχλει καθολου, τοσα χρονια που τα εχω ηταν αναμενομενο.

    3
  • Δες τα όλα
24,50 €
5,00 €   μεταφορικά