Gaming Ποντίκια

Logitech G203 Prodigy RGB Gaming Ποντίκι 8000 DPI Μαύρο

Η σειρά Prodigy G της Logitech επιτυγχάνει προηγμένη απόδοση παιχνιδιών έως και σε σχέση με τα απλά ποντίκια, έτσι ώστε κάθε κλικ και κίνηση του ποντικιού να είναι σχεδόν στιγμιαία...

Η σειρά Prodigy G της Logitech επιτυγχάνει προηγμένη απόδοση παιχνιδιών έως και σε σχέση με τα απλά ποντίκια, έτσι ώστε κάθε κλικ και κίνηση του ποντικιού να είναι σχεδόν στιγμιαία από το χέρι στην οθόνη!

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετο στο κράτημα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 9 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Η σειρά Prodigy G της Logitech επιτυγχάνει προηγμένη απόδοση παιχνιδιών έως και σε σχέση με τα απλά ποντίκια, έτσι ώστε κάθε κλικ και κίνηση του ποντικιού να είναι σχεδόν στιγμιαία από το χέρι στην οθόνη!

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετο στο κράτημα.

Επιδόσεις Gaming

Gaming-Grade Performance

Το G203 αποκρίνεται 1.000 φορές ανά δευτερόλεπτο, 8 φορές ταχύτερα από τα τυπικά ποντίκια. Αυτό σημαίνει ότι όταν το ποντίκι μετακινείται ή κάνει κλικ, η απόκριση στην οθόνη είναι σχεδόν στιγμιαία.

Κλασικό Design

Το ποντίκι εμπνέεται από τον κλασικό σχεδιασμό του θρυλικού Logitech G100S Gaming. Λατρεμένο από τους παίκτες σε όλο τον κόσμο και ένα από τα αγαπημένα των επαγγελματιών esports, είναι ένα κλασικό σχέδιο που έχει ανασχεδιαστεί και βελτιστοποιηθεί εξ ολοκλήρου για να είναι ελαφρύ, ανθεκτικό και άνετο.

Αισθητήρας υψηλής ακρίβειας

Gaming Grade Sensor

Παίξτε στο πλήρες εύρος των δυνατοτήτων με ένα ποντίκι που προσφέρει 200 έως 8,000 DPI, παρέχοντας απίστευτη ακρίβεια, ταχύτητα παρακολούθησης και συνέπεια. Θα έχετε βελτιωμένο έλεγχο, ανεξάρτητα από το στυλ παιχνιδιού σας.

Μηχανική ροδέλα κύλισης

Η μηχανική τάνυση του κουμπιού χρησιμοποιεί μεταλλικά ελατήρια για να δίνει προτεραιότητα στο δεξί και αριστερό πλήκτρο του ποντικιού να κάνουν κλικ, μειώνοντας τη δύναμη που απαιτείται. Σε συνδυασμό με τα μεμονωμένα κουμπιά αριστερού και δεξιού, ενισχύεται η συνέπεια και προσφέρεται εξαιρετική αίσθηση του κλικ και της απόκρισης!

Lightsync RGB

Η τεχνολογία Lightsync παρέχει φωτισμό RGB επόμενης γενιάς που συγχρονίζει τα προφίλ φωτισμού και των παιχνιδιών με το περιεχόμενό σας. Προσαρμόστε τις επιλογές σας μέσα από ένα φάσμα περίπου 16,8 εκατομμυρίων χρωμάτων και συγχρονίστε τα κινούμενα σχέδια και τα εφέ φωτισμού με τις άλλες Logitech G συσκευές σας.

6 προγραμματιζόμενα πλήκτρα

Οι προχωρημένοι χρήστες μπορούν να διαμορφώσουν οποιοδήποτε από τα 6 κουμπιά για να απλοποιήσουν τις ενέργειες παιχνιδιού.

On-the-fly DPI

Η γρήγορη επιλογή DPI σας δίνει τη δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ δύο ρυθμίσεων ευαισθησίας με ένα κλικ, από 250 DPI σε ταχύτητα κίνησης 2,500 DPI! Χρησιμοποιήστε το G HUB για να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις DPI ώστε να ταιριάζει με το στυλ παιχνιδιού σας (εώς και 5 διαφορετικές ρυθμίσεις)

Ενσωματωμένη μνήμη

Για να το παίρνετε παντού μαζί σας

Όταν παίρνετε μαζί σας το G203, οι προσαρμοσμένες ρυθμίσεις σας συνοδεύουν! Αποθηκεύοντας τις προτιμήσεις σας στην ενσωματωμένη μνήμη χρησιμοποιώντας το Logitech G HUB, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε άλλο υπολογιστή χωρίς να χρειαστεί να εγκαταστήσετε λογισμικό ή να το επαναρυθμίσετε από την αρχή!

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
8000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
6
Ρύθμιση Βάρους
Όχι
RGB Lighting
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
6
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
85 gr
Polling Rate
-
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
-

Διαστάσεις

Μήκος
116,6 mm
Πλάτος
62,15 mm
Ύψος
38,2 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (55)

Αξιολογήσεις

  1. 40
  2. 11
  3. 2
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ιδανικό βάρος
  • Αντοχή
  • Μέτριος θόρυβος
  • arxonsavvas
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ποντίκι είναι ένα gaming budget mouse. Όποιος θέλει ένα φθηνό ποντίκι ειδικά και για gaming αυτή είναι η καλύτερη επιλογή.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mminas
    2
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο τροχός κύλισης είναι πολύ σκληρός και με την πάροδο του χρόνου γίνεται όλο και σκληρότερος.
    Ένα χρόνο μετά την αγορά και μετά βίας μπορώ να scrollάρω. Δυστυχώς πάει για πέταμα.

    Το άνοιξα, το καθάρισα και πάλι καμία βελτείωση. Έχει ένα χοντρό λάστιχο και κάπου βρίσκει στα πλαστικά. Ούτε ποντίκια των 3 ευρώ δεν έχουν τόσο κακής ποιότητας τροχό κύλισης.

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos Vasilakis
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω λίγω περισσότερο από ένα χρόνο. Είναι άριστο. Πολύ ελαφρύ με ευχάριστο πρόγραμμα από το οποίο μπορώ να ρυθμίσω τα rgb και το κατά πόσο θα αλλάζουν τα dpi με το πάτημα του κουμπιού. Είναι πολύ όμορφο και ανθεκτικό αν λάβω υπόψη μου τις μπουνιές που έχει φάει

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kill_The_Cat
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμή που διατίθεται (περίπου 35 ευρώ) είναι πολύ VFM.
    Το έχω πάνω απο 1 χρόνο και αυτά που έχω να πω είναι:

    - Έχει πλήκτρα πλοήγησης στο πλάι που είναι πολύ βολικά και κουμπί αλλαγής dpi
    - Στο χέρι μου (που είναι μεσαίου μεγέθους) το νιώθω πολύ άνετο και βολικό, ίσως για κάποιον με πολύ μεγάλα χέρια να μη βολεύει.
    - Η ροδέλα, καθώς και όλα τα πλήκτρα ανταποκρίνονται πολύ καλά και είναι βολικά στο πάτημα
    - Έχει πολύ καλό βάρος, αρκετά ελαφρύ για να μη κουράζεται το χέρι μετά από πολύωρη χρήση, αλλά όχι υπερβολικά ελαφρύ σε βαθμό που δε το νιώθεις
    - Ο φωτισμός που έχει μαρέσει πάρα πολύ, παρόλο που γενικά δεν είμαι μεγάλος φαν των RGB το συγκεκριμένο είναι πολύ όμορφο
    - Το καλώδιο έχει καλό μήκος και δε μπλέκεται εύκολα

    * Επίσης υπάρχει πρόγραμμα στο οποίο μπορείς να ρυθμίσεις τα πάντα, φωτισμό, dpi settings κ.α.
    Οπότε πραγματικά νιώθω ότι τα έχει όλα, ειδικά για 35-40 ευρώ θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα!

    (Αν μου βγάλει πρόβλημα σε βάθος χρόνου θα ενημερώσω)

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billys神
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω το ποντίκι 4 μήνες και μπορώ να πω πως με βόλεψε επειδή εφαρμόζει τέλεια στο χέρι μου και με βόλεψαν επίσης και πλαίνα κουμπιά
    αρνητικά
    η ροδέλα μέσα στον μήνα δεν δούλευε και έκανε έναν παράξενο θόρυβο
    επίσης ορισμένες φορές το dpi δεν ανταποκρινότανε
    το συστήνω σε gamers που δεν τους ενοχλεί τα χαμηλά ποντίκια
    και δεν θα το πρότεινα για μόνιμο mouse

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό ποντίκι, το έχω περίπου 2 χρόνια και θεωρώ είναι από τις καλύτερες αγορές μου και value for money. Είναι κατάλληλο για όσους θέλουν ένα ποντίκι για καθημερινό σερφάρισμα και δουλειά γραφείου, σε συνδιασμό με gaming.

    Όσον αφορά την ανθεκτικότητα του: μια φορά μου είχε χυθεί coca cola απευθείας πάνω στο ποντίκι. Το γύρισα κατευθείαν ανάποδα και ενώ δεν έκανε πολύ καλή επαφή αρχικά στο σκρολαρισμα, το έκανα και με πιστολάκι και ξανά δούλεψε όπως παλιά χωρίς κανένα πρόβλημα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimos_Athanatos
    3
    3 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ειχα παρει δωρεαν επειδη ειχα κανει μεγαλη αγορα (ολοκληρο σεταπ). αρκετα καλο για την τιμη του, ωραιο rgb που δεν βρισκεται ευκολα στην τιμη των 26 ευρω. ομως, δεν ειναι καθολου ανθεκτικο. το ειχα χτυπησει 2-3 φορες στο γραφειο και απο τοτε ειχε χαλασει ολος ο μηχανισμος της ροδελας και ηταν απιστευτα δυσκολο και κουραστικο να κυλησει. συμπερασματικα παρτε το, αλλα να ξερετε οτι εχει ημερομηνια ληξης

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PapastefanouXristos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα πληκτρα έχουν ορεο ηχο, τα χρώματα ορεα, νιώθει καλα στο χερι, ανθεκτικό, τα παντα ολα ειναι. και ειναι και μονο 20€

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_tv93
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι καλύτερο έχω μεγάλα χέρια αλλά μου είναι μια χαρά αξίζει να το δοκιμάσετε και μπορεί να φτάσει και για high end περιφεριακα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DarkWaVe62

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τωρα που βρισκεται το ποντικι σε αυτην τιμη ειναι οτι καλυτερο.Δεν ειναι και πολυ αθορυβα τα πληκτρα του(εμενα δεν με πειραζει) αλλα η ροδελα ειναι ωραιο rgb φωτεινο με πολλες επιλογες απο το app της logitech.Απλα τελειο

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • (ΚΤΝ)
    1
    6 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραίο, άνετο, έυχρηστο και πολυλειτουργικό, μια χαρά...!
    Όσο δουλεύει..

    ΦΕΒ 2018 40€ αγορά.
    ΜΑΡ 2019 δεν ανταποκρίνεται το "πάτημα" της ρόδας!

    Απράδεκτο!
    Αν είναι έτσι καλλιά να αγόραζα 4 Μ90 να 'χω να αλλάζω..

    (Ενημέρωση 2020)

    ΙΑΝ 20 αφού κατάφερα τον Απρίλιο να μου πιστώσουν το ποσό, αγόρασα 2 G102 20+20 € (40€ είχα αγοράσει το G203) και τελικά 8 μήνες μετά δεν ανταποκρίνεται το "πάτημα" της ρόδας!
    :)

    H logitech έχει ρίξει πολύ την ποιότητα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Navtilos
    5
    19 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά είναι ακριβώς το ίδιο με το g102 μη κάνετε το λάθος και δώσετε 10 ευρώ παραπάνω για το g203 πάρτε το g102. Έχει διαφορετική ονομασία γιατί απευθύνεται σε ασιατικές αγορές. Στην σελίδα της logitech από την παραπομπή του σκρούτσ εάν πατήσετε το SPECIFICATIONS έχουν τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά. Μη σας πιάνουν κορόιδο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Katsanos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα 5 αστέρια σίγουρα είναι κάτι που το βάζεις για το τέλειο.
    Όμως δεδομένης και της τιμής του πιστεύω αξίζει και με το
    παραπάνω την αγορά του. Το κατέχω περίπου 2 μήνες.
    Τα πλήκτρα του έχουν όμορφο ήχο. Η ροδέλα του πολύ ωραία
    στην αίσθηση του ενώ για μέτριο προς μεγάλο μέγεθος χεριού,
    είναι ότι πρέπει η αναλογία του. Επιπλέον ωραίος φωτισμός και
    κανένα πρόβλημα με την απόκρισή του.

    Το μόνο αρνητικό είναι ότι το κουμπι για το DPI, όταν έχεις το χέρι σου πάνω,
    χωρίς να το πατάς και το κινείς λίγο κάνει ένα θόρυβο πλαστικούρας αλλά
    δεν τίθεται θέμα λειτουργικότητάς του.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό για αυτά που κοστίζει. Δεν έχω εμπειρία με gaming ποντίκια, αλλά δεν έχει καμία σχέση με απλά ποντίκια στο ίδιο εύρος τιμής (ακόμη και της logitech). Πολύ ωραίος και ομαλός φωτισμός. Φτάνει μέχρι τα 8000 DPI, που δε νομίζω ότι χρειάζονται σε κανέναν έτσι κι αλλιώς. Για 5€ παραπάνω από gaming ποντίκια άγνωστης μάρκας, σίγουρα αξίζει να προτιμήσετε αυτό.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Moekindo
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To ποντικι αυτο ειναι απλα value for money. Ειναι οτι πρεει για entry level gaming καθως ειναι φθηνο και ταυτοχρονα εχει απο τα καλυτερα κρατηματα και ελαφριες κινησεις που εχω πιασει (ερχεται φυσικα και με rgb). Ο λογος που παιρνει 4 στα 5 αστερια ειναι γιατι δεν συναγωνιζεται τα ακριβοτερα ποντικια οσον αφορα dpi η βαρος καθως προτιμω ενα πιο βαρυ και μεγαλο ποντικι αλλα ειναι παρα πολυ καλο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eimai_O_Patrik
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος 3 μήνες είναι το καλύτερο mouse στην τιμή του για fps games με διαφορά. Αν σκέφτεσαι να πάρεις το g pro μην το κάνεις διότι η διαφορά τους είναι μόνο ο σενσορας όμως και σε αυτό το mouse ο σενσορας είναι εξίσου καλός δεν χρειάζεσαι καλύτερο. Το ποντίκι είναι εντελώς VALUE FOR MONEY!!! Παρτο χωρίς δεύτερη σκέψη

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hardware Bites
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ποντίκι είναι πάρα πολύ καλό ειδικά για fps! Τα πλήκτρα εννοείται πως δεν είναι αθόρυβα. Ποντίκι είναι :p ! Το βάρος του είναι στα 85 γραμμάρια και κάνει για μικρά έως και μεσαία χέρια θα έλεγα. Το αγόρασα για ένα review και μου κακοφάνηκε που γύρισα στο παλιό που είχα συνηθίσει! Α+

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Olga_Chrysostomidou
    4
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν μιας και έχω υπάρξει κάτοχος ενός πιο απλού/φθηνού ποντικιού Logitech βέβαια για αρκετά χρόνια μέχρι επιτέλους να "πεθάνει" περίπου 5-6 χρόνια αποφάσισα να πάρω αυτό το συγκεκριμένο μιας και οι εντυπώσεις μου και από αυτά που είχα ακούσει ήταν όλα καλά και θετικά.Ειναι λίγο μικρό σε μέγεθος για εμένα βέβαια στο χέρι αλλά αυτό διαφέρει για τον καθένα επίσης καμιά φορά καθώς παίζω παιχνίδια χάνει τον στόχο/target π.χ στην dota και αυτό είναι κάτι που με εκνευρίζει απίστευτα.Δεν γνωρίζω αν φταίει το ότι παίζω με ανεβασμένο σχετικά το dpi(1900-2000) αλλά χρειάζεται να κάνω πολλές απότομες και γρήγορες κινήσεις συνεχώς και αυτό δεν γίνεται στα 800 dpi π.χ οπότε όποιος παίζει παρόμοια παιχνίδια με καταλαβαίνει .Ξέχασα να αναφέρω και τα πλαϊνά πλήκτρα είναι αρκετά χρήσιμα.Μου φαίνεται παρ όλα αυτά αρκετά καλό ποντίκι και ελπίζω να βολευτώ καλύτερα αν και θα δείξει ο καιρός αφού ακόμα δεν το έχω αρκετό καιρό ώστε να βγάλω τελικά συμπεράσματα.4 αστεράκια από εμένα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Κανονικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ThedemovinGR
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο ποντίκι και πολύ οικονομικό. Είναι ολόιδιο με το G Pro. Η μόνη διαφορά νομίζω είναι ο σενσορας αλλά και αυτός που έχει το συγκεκριμένο είναι τέλειος. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι καλύτερο. Είναι ακριβές και smooth.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι μια χαρά ποντίκι το μόνο κακό του είναι το υλικό κατασκευής όταν το κρατάς νιώθεις φτηνό πλαστικό. Αλλά είναι δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • justsp
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο αρνητικό είναι πως έχει την αίσθηση του "φθηνού" πλαστικού, με αποτέλεσμα να σε αποθαρρύνει στην πρώτη ματιά. Μετά από λίγη χρήση όμως μπορώ να πω πως είναι ό,τι πρέπει, ειδικά για τα λεφτά του.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios Angelis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπον...ειναι ενα πολυ μικρο σε μεγεθος ποντικι!Για εναν αντρα ηλικιας 18+ ειναι μικρο κατα 99% στην παλαμη του.Αντιθετα θα ηταν εξαιρετικο για μια γυναικα που συνηθως εχουν μικρα χερια.Η ρυθμιση dpi πολυ καλη απο το προγραμμα της Logitech και πολυ ωραια και τα led του τα οποια επισης ρυθμιζονται απο το προγραμμα!Ειναι ελαφρυ ποντικι χωρις να σημαινει οτι το νιωθεις φθηνο στο χερι.Ειναι αμφιδεξιο ποντικι συνεπως κανει και για αριστεροχειρες!Τα δυο κουμπια στο πλαι βοηθουν ειτε σε λειτουργια push to talk ειτε για εναλλαγη οπλων σε παιχνιδια αλλα φυσικα δεν κανει για rpg games.Σε γενικες γραμμες ενα καλο ποντικι απο τη Logitech.

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Κανονικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andi_kasembaj
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρελό εργαλείο αξίζει κάθε σεντ είναι ισάξιο με το gpro και ναι ότι πρέπει πολύ καλός σενσορας δεν έχει λαγκ και τζιτερ και είναι 8000dpi καλά εφέ RGB γενικά απόλυτο value for money.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mmarakas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι σχεδόν το ίδιο mouse με το G Pro, με μόνη διαφορά τον σένσορα, ο οποίος όμως είναι εξίσου καλός και το καλώδιο που δεν είναι braided αλλά μαλακό πλαστικό (πιο ευλύγιστο). Αν κοιτάτε για το G Pro, πάρτε αυτό άφοβα. Είναι απλό σχετικά σαν σχήμα, χωρίς περίεργες καμπύλες, σε χέρι ~19cm κάθεται μια χαρά για claw grip.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ευχαριστημένος γενικά, καλή σχέση ποιότητας προς τιμή, είναι λίγο πιο ελαφρύ από όσο θα το προτιμούσα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κανονικό βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • balourdakos21
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ ωραιο ποντικι..
    Δεν εχει τρομερες ρυθμισεις αλλα ειναι αρκετα ευχρηστο .
    Εχει 4-5 προφιλ για το DPI και το ρυθμιζετε εσεις οπως το θελετε.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το ποντίκι είναι ένα gaming budget mouse. Όποιος θέλει ένα φθηνό ποντίκι ειδικά και για gaming αυτή είναι η καλύτερη επιλογή.

    0
  • Ο τροχός κύλισης είναι πολύ σκληρός και με την πάροδο του χρόνου γίνεται όλο και σκληρότερος.
    Ένα χρόνο μετά την αγορά και μετά βίας μπορώ να scrollάρω. Δυστυχώς πάει για πέταμα.

    Το άνοιξα, το καθάρισα και πάλι καμία βελτείωση. Έχει ένα χοντρό λάστιχο και κάπου βρίσκει στα πλαστικά. Ούτε ποντίκια των 3 ευρώ δεν έχουν τόσο κακής ποιότητας τροχό κύλισης.

    2
  • Το έχω λίγω περισσότερο από ένα χρόνο. Είναι άριστο. Πολύ ελαφρύ με ευχάριστο πρόγραμμα από το οποίο μπορώ να ρυθμίσω τα rgb και το κατά πόσο θα αλλάζουν τα dpi με το πάτημα του κουμπιού. Είναι πολύ όμορφο και ανθεκτικό αν λάβω υπόψη μου τις μπουνιές που έχει φάει

    3
  • Για την τιμή που διατίθεται (περίπου 35 ευρώ) είναι πολύ VFM.
    Το έχω πάνω απο 1 χρόνο και αυτά που έχω να πω είναι:

    - Έχει πλήκτρα πλοήγησης στο πλάι που είναι πολύ βολικά και κουμπί αλλαγής dpi
    - Στο χέρι μου (που είναι μεσαίου μεγέθους) το νιώθω πολύ άνετο και βολικό, ίσως για κάποιον με πολύ μεγάλα χέρια να μη βολεύει.
    - Η ροδέλα, καθώς και όλα τα πλήκτρα ανταποκρίνονται πολύ καλά και είναι βολικά στο πάτημα
    - Έχει πολύ καλό βάρος, αρκετά ελαφρύ για να μη κουράζεται το χέρι μετά από πολύωρη χρήση, αλλά όχι υπερβολικά ελαφρύ σε βαθμό που δε το νιώθεις
    - Ο φωτισμός που έχει μαρέσει πάρα πολύ, παρόλο που γενικά δεν είμαι μεγάλος φαν των RGB το συγκεκριμένο είναι πολύ όμορφο
    - Το καλώδιο έχει καλό μήκος και δε μπλέκεται εύκολα

    * Επίσης υπάρχει πρόγραμμα στο οποίο μπορείς να ρυθμίσεις τα πάντα, φωτισμό, dpi settings κ.α.
    Οπότε πραγματικά νιώθω ότι τα έχει όλα, ειδικά για 35-40 ευρώ θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα!

    (Αν μου βγάλει πρόβλημα σε βάθος χρόνου θα ενημερώσω)

    3
  • έχω το ποντίκι 4 μήνες και μπορώ να πω πως με βόλεψε επειδή εφαρμόζει τέλεια στο χέρι μου και με βόλεψαν επίσης και πλαίνα κουμπιά
    αρνητικά
    η ροδέλα μέσα στον μήνα δεν δούλευε και έκανε έναν παράξενο θόρυβο
    επίσης ορισμένες φορές το dpi δεν ανταποκρινότανε
    το συστήνω σε gamers που δεν τους ενοχλεί τα χαμηλά ποντίκια
    και δεν θα το πρότεινα για μόνιμο mouse

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

100 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η σειρά Prodigy G της Logitech επιτυγχάνει προηγμένη απόδοση παιχνιδιών έως και σε σχέση με τα απλά ποντίκια, έτσι ώστε κάθε κλικ και κίνηση του ποντικιού να είναι σχεδόν στιγμιαία από το χέρι στην οθόνη!

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετο στο κράτημα.

Επιδόσεις Gaming

Gaming-Grade Performance

Το G203 αποκρίνεται 1.000 φορές ανά δευτερόλεπτο, 8 φορές ταχύτερα από τα τυπικά ποντίκια. Αυτό σημαίνει ότι όταν το ποντίκι μετακινείται ή κάνει κλικ, η απόκριση στην οθόνη είναι σχεδόν στιγμιαία.

Κλασικό Design

Το ποντίκι εμπνέεται από τον κλασικό σχεδιασμό του θρυλικού Logitech G100S Gaming. Λατρεμένο από τους παίκτες σε όλο τον κόσμο και ένα από τα αγαπημένα των επαγγελματιών esports, είναι ένα κλασικό σχέδιο που έχει ανασχεδιαστεί και βελτιστοποιηθεί εξ ολοκλήρου για να είναι ελαφρύ, ανθεκτικό και άνετο.

Αισθητήρας υψηλής ακρίβειας

Gaming Grade Sensor

Παίξτε στο πλήρες εύρος των δυνατοτήτων με ένα ποντίκι που προσφέρει 200 έως 8,000 DPI, παρέχοντας απίστευτη ακρίβεια, ταχύτητα παρακολούθησης και συνέπεια. Θα έχετε βελτιωμένο έλεγχο, ανεξάρτητα από το στυλ παιχνιδιού σας.

Μηχανική ροδέλα κύλισης

Η μηχανική τάνυση του κουμπιού χρησιμοποιεί μεταλλικά ελατήρια για να δίνει προτεραιότητα στο δεξί και αριστερό πλήκτρο του ποντικιού να κάνουν κλικ, μειώνοντας τη δύναμη που απαιτείται. Σε συνδυασμό με τα μεμονωμένα κουμπιά αριστερού και δεξιού, ενισχύεται η συνέπεια και προσφέρεται εξαιρετική αίσθηση του κλικ και της απόκρισης!

Lightsync RGB

Η τεχνολογία Lightsync παρέχει φωτισμό RGB επόμενης γενιάς που συγχρονίζει τα προφίλ φωτισμού και των παιχνιδιών με το περιεχόμενό σας. Προσαρμόστε τις επιλογές σας μέσα από ένα φάσμα περίπου 16,8 εκατομμυρίων χρωμάτων και συγχρονίστε τα κινούμενα σχέδια και τα εφέ φωτισμού με τις άλλες Logitech G συσκευές σας.

6 προγραμματιζόμενα πλήκτρα

Οι προχωρημένοι χρήστες μπορούν να διαμορφώσουν οποιοδήποτε από τα 6 κουμπιά για να απλοποιήσουν τις ενέργειες παιχνιδιού.

On-the-fly DPI

Η γρήγορη επιλογή DPI σας δίνει τη δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ δύο ρυθμίσεων ευαισθησίας με ένα κλικ, από 250 DPI σε ταχύτητα κίνησης 2,500 DPI! Χρησιμοποιήστε το G HUB για να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις DPI ώστε να ταιριάζει με το στυλ παιχνιδιού σας (εώς και 5 διαφορετικές ρυθμίσεις)

Ενσωματωμένη μνήμη

Για να το παίρνετε παντού μαζί σας

Όταν παίρνετε μαζί σας το G203, οι προσαρμοσμένες ρυθμίσεις σας συνοδεύουν! Αποθηκεύοντας τις προτιμήσεις σας στην ενσωματωμένη μνήμη χρησιμοποιώντας το Logitech G HUB, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε άλλο υπολογιστή χωρίς να χρειαστεί να εγκαταστήσετε λογισμικό ή να το επαναρυθμίσετε από την αρχή!

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
8000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
6
Ρύθμιση Βάρους
Όχι
RGB Lighting
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
6
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
85 gr
Polling Rate
-
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
-

Διαστάσεις

Μήκος
116,6 mm
Πλάτος
62,15 mm
Ύψος
38,2 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (55)

  1. 40
  2. 11
  3. 2
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ιδανικό βάρος
  • Αντοχή
  • Μέτριος θόρυβος
  • arxonsavvas
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ποντίκι είναι ένα gaming budget mouse. Όποιος θέλει ένα φθηνό ποντίκι ειδικά και για gaming αυτή είναι η καλύτερη επιλογή.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mminas
    2
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο τροχός κύλισης είναι πολύ σκληρός και με την πάροδο του χρόνου γίνεται όλο και σκληρότερος.
    Ένα χρόνο μετά την αγορά και μετά βίας μπορώ να scrollάρω. Δυστυχώς πάει για πέταμα.

    Το άνοιξα, το καθάρισα και πάλι καμία βελτείωση. Έχει ένα χοντρό λάστιχο και κάπου βρίσκει στα πλαστικά. Ούτε ποντίκια των 3 ευρώ δεν έχουν τόσο κακής ποιότητας τροχό κύλισης.

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos Vasilakis
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω λίγω περισσότερο από ένα χρόνο. Είναι άριστο. Πολύ ελαφρύ με ευχάριστο πρόγραμμα από το οποίο μπορώ να ρυθμίσω τα rgb και το κατά πόσο θα αλλάζουν τα dpi με το πάτημα του κουμπιού. Είναι πολύ όμορφο και ανθεκτικό αν λάβω υπόψη μου τις μπουνιές που έχει φάει

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kill_The_Cat
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμή που διατίθεται (περίπου 35 ευρώ) είναι πολύ VFM.
    Το έχω πάνω απο 1 χρόνο και αυτά που έχω να πω είναι:

    - Έχει πλήκτρα πλοήγησης στο πλάι που είναι πολύ βολικά και κουμπί αλλαγής dpi
    - Στο χέρι μου (που είναι μεσαίου μεγέθους) το νιώθω πολύ άνετο και βολικό, ίσως για κάποιον με πολύ μεγάλα χέρια να μη βολεύει.
    - Η ροδέλα, καθώς και όλα τα πλήκτρα ανταποκρίνονται πολύ καλά και είναι βολικά στο πάτημα
    - Έχει πολύ καλό βάρος, αρκετά ελαφρύ για να μη κουράζεται το χέρι μετά από πολύωρη χρήση, αλλά όχι υπερβολικά ελαφρύ σε βαθμό που δε το νιώθεις
    - Ο φωτισμός που έχει μαρέσει πάρα πολύ, παρόλο που γενικά δεν είμαι μεγάλος φαν των RGB το συγκεκριμένο είναι πολύ όμορφο
    - Το καλώδιο έχει καλό μήκος και δε μπλέκεται εύκολα

    * Επίσης υπάρχει πρόγραμμα στο οποίο μπορείς να ρυθμίσεις τα πάντα, φωτισμό, dpi settings κ.α.
    Οπότε πραγματικά νιώθω ότι τα έχει όλα, ειδικά για 35-40 ευρώ θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα!

    (Αν μου βγάλει πρόβλημα σε βάθος χρόνου θα ενημερώσω)

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billys神
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω το ποντίκι 4 μήνες και μπορώ να πω πως με βόλεψε επειδή εφαρμόζει τέλεια στο χέρι μου και με βόλεψαν επίσης και πλαίνα κουμπιά
    αρνητικά
    η ροδέλα μέσα στον μήνα δεν δούλευε και έκανε έναν παράξενο θόρυβο
    επίσης ορισμένες φορές το dpi δεν ανταποκρινότανε
    το συστήνω σε gamers που δεν τους ενοχλεί τα χαμηλά ποντίκια
    και δεν θα το πρότεινα για μόνιμο mouse

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό ποντίκι, το έχω περίπου 2 χρόνια και θεωρώ είναι από τις καλύτερες αγορές μου και value for money. Είναι κατάλληλο για όσους θέλουν ένα ποντίκι για καθημερινό σερφάρισμα και δουλειά γραφείου, σε συνδιασμό με gaming.

    Όσον αφορά την ανθεκτικότητα του: μια φορά μου είχε χυθεί coca cola απευθείας πάνω στο ποντίκι. Το γύρισα κατευθείαν ανάποδα και ενώ δεν έκανε πολύ καλή επαφή αρχικά στο σκρολαρισμα, το έκανα και με πιστολάκι και ξανά δούλεψε όπως παλιά χωρίς κανένα πρόβλημα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimos_Athanatos
    3
    3 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ειχα παρει δωρεαν επειδη ειχα κανει μεγαλη αγορα (ολοκληρο σεταπ). αρκετα καλο για την τιμη του, ωραιο rgb που δεν βρισκεται ευκολα στην τιμη των 26 ευρω. ομως, δεν ειναι καθολου ανθεκτικο. το ειχα χτυπησει 2-3 φορες στο γραφειο και απο τοτε ειχε χαλασει ολος ο μηχανισμος της ροδελας και ηταν απιστευτα δυσκολο και κουραστικο να κυλησει. συμπερασματικα παρτε το, αλλα να ξερετε οτι εχει ημερομηνια ληξης

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PapastefanouXristos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα πληκτρα έχουν ορεο ηχο, τα χρώματα ορεα, νιώθει καλα στο χερι, ανθεκτικό, τα παντα ολα ειναι. και ειναι και μονο 20€

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_tv93
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι καλύτερο έχω μεγάλα χέρια αλλά μου είναι μια χαρά αξίζει να το δοκιμάσετε και μπορεί να φτάσει και για high end περιφεριακα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DarkWaVe62

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τωρα που βρισκεται το ποντικι σε αυτην τιμη ειναι οτι καλυτερο.Δεν ειναι και πολυ αθορυβα τα πληκτρα του(εμενα δεν με πειραζει) αλλα η ροδελα ειναι ωραιο rgb φωτεινο με πολλες επιλογες απο το app της logitech.Απλα τελειο

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • (ΚΤΝ)
    1
    6 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραίο, άνετο, έυχρηστο και πολυλειτουργικό, μια χαρά...!
    Όσο δουλεύει..

    ΦΕΒ 2018 40€ αγορά.
    ΜΑΡ 2019 δεν ανταποκρίνεται το "πάτημα" της ρόδας!

    Απράδεκτο!
    Αν είναι έτσι καλλιά να αγόραζα 4 Μ90 να 'χω να αλλάζω..

    (Ενημέρωση 2020)

    ΙΑΝ 20 αφού κατάφερα τον Απρίλιο να μου πιστώσουν το ποσό, αγόρασα 2 G102 20+20 € (40€ είχα αγοράσει το G203) και τελικά 8 μήνες μετά δεν ανταποκρίνεται το "πάτημα" της ρόδας!
    :)

    H logitech έχει ρίξει πολύ την ποιότητα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Navtilos
    5
    19 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά είναι ακριβώς το ίδιο με το g102 μη κάνετε το λάθος και δώσετε 10 ευρώ παραπάνω για το g203 πάρτε το g102. Έχει διαφορετική ονομασία γιατί απευθύνεται σε ασιατικές αγορές. Στην σελίδα της logitech από την παραπομπή του σκρούτσ εάν πατήσετε το SPECIFICATIONS έχουν τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά. Μη σας πιάνουν κορόιδο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Katsanos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα 5 αστέρια σίγουρα είναι κάτι που το βάζεις για το τέλειο.
    Όμως δεδομένης και της τιμής του πιστεύω αξίζει και με το
    παραπάνω την αγορά του. Το κατέχω περίπου 2 μήνες.
    Τα πλήκτρα του έχουν όμορφο ήχο. Η ροδέλα του πολύ ωραία
    στην αίσθηση του ενώ για μέτριο προς μεγάλο μέγεθος χεριού,
    είναι ότι πρέπει η αναλογία του. Επιπλέον ωραίος φωτισμός και
    κανένα πρόβλημα με την απόκρισή του.

    Το μόνο αρνητικό είναι ότι το κουμπι για το DPI, όταν έχεις το χέρι σου πάνω,
    χωρίς να το πατάς και το κινείς λίγο κάνει ένα θόρυβο πλαστικούρας αλλά
    δεν τίθεται θέμα λειτουργικότητάς του.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό για αυτά που κοστίζει. Δεν έχω εμπειρία με gaming ποντίκια, αλλά δεν έχει καμία σχέση με απλά ποντίκια στο ίδιο εύρος τιμής (ακόμη και της logitech). Πολύ ωραίος και ομαλός φωτισμός. Φτάνει μέχρι τα 8000 DPI, που δε νομίζω ότι χρειάζονται σε κανέναν έτσι κι αλλιώς. Για 5€ παραπάνω από gaming ποντίκια άγνωστης μάρκας, σίγουρα αξίζει να προτιμήσετε αυτό.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Moekindo
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To ποντικι αυτο ειναι απλα value for money. Ειναι οτι πρεει για entry level gaming καθως ειναι φθηνο και ταυτοχρονα εχει απο τα καλυτερα κρατηματα και ελαφριες κινησεις που εχω πιασει (ερχεται φυσικα και με rgb). Ο λογος που παιρνει 4 στα 5 αστερια ειναι γιατι δεν συναγωνιζεται τα ακριβοτερα ποντικια οσον αφορα dpi η βαρος καθως προτιμω ενα πιο βαρυ και μεγαλο ποντικι αλλα ειναι παρα πολυ καλο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eimai_O_Patrik
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος 3 μήνες είναι το καλύτερο mouse στην τιμή του για fps games με διαφορά. Αν σκέφτεσαι να πάρεις το g pro μην το κάνεις διότι η διαφορά τους είναι μόνο ο σενσορας όμως και σε αυτό το mouse ο σενσορας είναι εξίσου καλός δεν χρειάζεσαι καλύτερο. Το ποντίκι είναι εντελώς VALUE FOR MONEY!!! Παρτο χωρίς δεύτερη σκέψη

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hardware Bites
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ποντίκι είναι πάρα πολύ καλό ειδικά για fps! Τα πλήκτρα εννοείται πως δεν είναι αθόρυβα. Ποντίκι είναι :p ! Το βάρος του είναι στα 85 γραμμάρια και κάνει για μικρά έως και μεσαία χέρια θα έλεγα. Το αγόρασα για ένα review και μου κακοφάνηκε που γύρισα στο παλιό που είχα συνηθίσει! Α+

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Olga_Chrysostomidou
    4
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν μιας και έχω υπάρξει κάτοχος ενός πιο απλού/φθηνού ποντικιού Logitech βέβαια για αρκετά χρόνια μέχρι επιτέλους να "πεθάνει" περίπου 5-6 χρόνια αποφάσισα να πάρω αυτό το συγκεκριμένο μιας και οι εντυπώσεις μου και από αυτά που είχα ακούσει ήταν όλα καλά και θετικά.Ειναι λίγο μικρό σε μέγεθος για εμένα βέβαια στο χέρι αλλά αυτό διαφέρει για τον καθένα επίσης καμιά φορά καθώς παίζω παιχνίδια χάνει τον στόχο/target π.χ στην dota και αυτό είναι κάτι που με εκνευρίζει απίστευτα.Δεν γνωρίζω αν φταίει το ότι παίζω με ανεβασμένο σχετικά το dpi(1900-2000) αλλά χρειάζεται να κάνω πολλές απότομες και γρήγορες κινήσεις συνεχώς και αυτό δεν γίνεται στα 800 dpi π.χ οπότε όποιος παίζει παρόμοια παιχνίδια με καταλαβαίνει .Ξέχασα να αναφέρω και τα πλαϊνά πλήκτρα είναι αρκετά χρήσιμα.Μου φαίνεται παρ όλα αυτά αρκετά καλό ποντίκι και ελπίζω να βολευτώ καλύτερα αν και θα δείξει ο καιρός αφού ακόμα δεν το έχω αρκετό καιρό ώστε να βγάλω τελικά συμπεράσματα.4 αστεράκια από εμένα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Κανονικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ThedemovinGR
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο ποντίκι και πολύ οικονομικό. Είναι ολόιδιο με το G Pro. Η μόνη διαφορά νομίζω είναι ο σενσορας αλλά και αυτός που έχει το συγκεκριμένο είναι τέλειος. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι καλύτερο. Είναι ακριβές και smooth.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι μια χαρά ποντίκι το μόνο κακό του είναι το υλικό κατασκευής όταν το κρατάς νιώθεις φτηνό πλαστικό. Αλλά είναι δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • justsp
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο αρνητικό είναι πως έχει την αίσθηση του "φθηνού" πλαστικού, με αποτέλεσμα να σε αποθαρρύνει στην πρώτη ματιά. Μετά από λίγη χρήση όμως μπορώ να πω πως είναι ό,τι πρέπει, ειδικά για τα λεφτά του.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios Angelis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπον...ειναι ενα πολυ μικρο σε μεγεθος ποντικι!Για εναν αντρα ηλικιας 18+ ειναι μικρο κατα 99% στην παλαμη του.Αντιθετα θα ηταν εξαιρετικο για μια γυναικα που συνηθως εχουν μικρα χερια.Η ρυθμιση dpi πολυ καλη απο το προγραμμα της Logitech και πολυ ωραια και τα led του τα οποια επισης ρυθμιζονται απο το προγραμμα!Ειναι ελαφρυ ποντικι χωρις να σημαινει οτι το νιωθεις φθηνο στο χερι.Ειναι αμφιδεξιο ποντικι συνεπως κανει και για αριστεροχειρες!Τα δυο κουμπια στο πλαι βοηθουν ειτε σε λειτουργια push to talk ειτε για εναλλαγη οπλων σε παιχνιδια αλλα φυσικα δεν κανει για rpg games.Σε γενικες γραμμες ενα καλο ποντικι απο τη Logitech.

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Κανονικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andi_kasembaj
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρελό εργαλείο αξίζει κάθε σεντ είναι ισάξιο με το gpro και ναι ότι πρέπει πολύ καλός σενσορας δεν έχει λαγκ και τζιτερ και είναι 8000dpi καλά εφέ RGB γενικά απόλυτο value for money.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mmarakas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι σχεδόν το ίδιο mouse με το G Pro, με μόνη διαφορά τον σένσορα, ο οποίος όμως είναι εξίσου καλός και το καλώδιο που δεν είναι braided αλλά μαλακό πλαστικό (πιο ευλύγιστο). Αν κοιτάτε για το G Pro, πάρτε αυτό άφοβα. Είναι απλό σχετικά σαν σχήμα, χωρίς περίεργες καμπύλες, σε χέρι ~19cm κάθεται μια χαρά για claw grip.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ευχαριστημένος γενικά, καλή σχέση ποιότητας προς τιμή, είναι λίγο πιο ελαφρύ από όσο θα το προτιμούσα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κανονικό βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • balourdakos21
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ ωραιο ποντικι..
    Δεν εχει τρομερες ρυθμισεις αλλα ειναι αρκετα ευχρηστο .
    Εχει 4-5 προφιλ για το DPI και το ρυθμιζετε εσεις οπως το θελετε.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το ποντίκι είναι ένα gaming budget mouse. Όποιος θέλει ένα φθηνό ποντίκι ειδικά και για gaming αυτή είναι η καλύτερη επιλογή.

    0
  • Ο τροχός κύλισης είναι πολύ σκληρός και με την πάροδο του χρόνου γίνεται όλο και σκληρότερος.
    Ένα χρόνο μετά την αγορά και μετά βίας μπορώ να scrollάρω. Δυστυχώς πάει για πέταμα.

    Το άνοιξα, το καθάρισα και πάλι καμία βελτείωση. Έχει ένα χοντρό λάστιχο και κάπου βρίσκει στα πλαστικά. Ούτε ποντίκια των 3 ευρώ δεν έχουν τόσο κακής ποιότητας τροχό κύλισης.

    2
  • Το έχω λίγω περισσότερο από ένα χρόνο. Είναι άριστο. Πολύ ελαφρύ με ευχάριστο πρόγραμμα από το οποίο μπορώ να ρυθμίσω τα rgb και το κατά πόσο θα αλλάζουν τα dpi με το πάτημα του κουμπιού. Είναι πολύ όμορφο και ανθεκτικό αν λάβω υπόψη μου τις μπουνιές που έχει φάει

    3
  • Για την τιμή που διατίθεται (περίπου 35 ευρώ) είναι πολύ VFM.
    Το έχω πάνω απο 1 χρόνο και αυτά που έχω να πω είναι:

    - Έχει πλήκτρα πλοήγησης στο πλάι που είναι πολύ βολικά και κουμπί αλλαγής dpi
    - Στο χέρι μου (που είναι μεσαίου μεγέθους) το νιώθω πολύ άνετο και βολικό, ίσως για κάποιον με πολύ μεγάλα χέρια να μη βολεύει.
    - Η ροδέλα, καθώς και όλα τα πλήκτρα ανταποκρίνονται πολύ καλά και είναι βολικά στο πάτημα
    - Έχει πολύ καλό βάρος, αρκετά ελαφρύ για να μη κουράζεται το χέρι μετά από πολύωρη χρήση, αλλά όχι υπερβολικά ελαφρύ σε βαθμό που δε το νιώθεις
    - Ο φωτισμός που έχει μαρέσει πάρα πολύ, παρόλο που γενικά δεν είμαι μεγάλος φαν των RGB το συγκεκριμένο είναι πολύ όμορφο
    - Το καλώδιο έχει καλό μήκος και δε μπλέκεται εύκολα

    * Επίσης υπάρχει πρόγραμμα στο οποίο μπορείς να ρυθμίσεις τα πάντα, φωτισμό, dpi settings κ.α.
    Οπότε πραγματικά νιώθω ότι τα έχει όλα, ειδικά για 35-40 ευρώ θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα!

    (Αν μου βγάλει πρόβλημα σε βάθος χρόνου θα ενημερώσω)

    3
  • έχω το ποντίκι 4 μήνες και μπορώ να πω πως με βόλεψε επειδή εφαρμόζει τέλεια στο χέρι μου και με βόλεψαν επίσης και πλαίνα κουμπιά
    αρνητικά
    η ροδέλα μέσα στον μήνα δεν δούλευε και έκανε έναν παράξενο θόρυβο
    επίσης ορισμένες φορές το dpi δεν ανταποκρινότανε
    το συστήνω σε gamers που δεν τους ενοχλεί τα χαμηλά ποντίκια
    και δεν θα το πρότεινα για μόνιμο mouse

    1
  • Δες τα όλα