Κι όμως, δεν ισχύει το "ό,τι πληρώσεις στα ποντίκια", ειδικά μετά το 2020! Δεν είναι όπως παλιά, πλέον παίζει planned obsolescence από όλες τις μάρκες. Έχω πάρει σε 5 χρόνια πανάκριβα ποντίκια, εκ των οποίων και πολλά Logitech και Razer, μετά από 1 χρόνο κατά μέσο όρο κανένα δεν άντεξε. Ή η ροδέλα πηγαίνει πάνω-κάτω σαν ηλίθια, ή το μονό αριστερό κλικ άλλοτε διπλοκλικάρει κι άλλοτε δεν πατιέται αν δεν στραμπουλήξεις το δάχτυλο, ή το "σύρε κι άσε" αφήνει τα αρχεία/φακέλους που μεταφέρεις όπου και όποτε γουστάρει εκείνο (και γίνεται ζημιά), ή το μεσαίο κλικ δεν πατιέται (κάτι που για μένα που δουλεύω CAD και δεν παίζω παιχνίδια με το ποντίκι, έχει τεράστια σημασία) κ.ο.κ., πάντα λοιπόν μετά από κάποιο διάστημα κάτι το αχρήστευε για επαγγελματική ή γενική χρήση, όσα λεφτά κι αν έκανε!
Γι' αυτό σας λέω, πάρτε αρχικά ένα ΜΧ201, κι αν σας ταιριάξει στην παλάμη (είναι μεγαλούτσικο) και αν σας βολέψει που είναι πολύ ελαφρύ, πάρτε καπάκι καμιά 10ριά ακόμα! Με τα λεφτά που θα δώσετε αγοράζοντας 10, θα βγάλετε πολλά περισσότερα χρόνια από το να δίνατε τα ίδια λεφτά για ένα μόνο - υποτίθεται ποιοτικό - ποντίκι. Όσο κι αν αντέξει, 3,5€ έδωσα! Άσε που την καταβρήκα με το πως κάθεται στην παλάμη μου, με την αίσθηση στα βασικά κουμπιά και τη ροδέλα του, με το ντυμένο με ύφασμα καλώδιό του, με τα ωραία πράσινα χρώματά του, με τη ρύθμιση των dpi απ' το κεντρικό κουμπάκι, με τα πλαΐνά κουμπιά του (που τα προγραμμάτισα στις λειτουργίες που θέλω με ένα από τα πολλά δωρεάν προγράμματα που υπαρχουν, π.χ. XMouse Button Control, Cherry Keys κλπ.), απ' το extra αριστερό κουμπί που κάνει διπλό κλικ, τι άλλο να ζητήσω...