Ανδρικά Μποτάκια

Colorado Δερμάτινα Κίτρινα Ανδρικά Αρβυλάκια

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Κλείσιμο με κορδόνια
  • Μαλακός πάτος
  • Αντιολισθητική σόλα από καουτσούκ
  • Λογότυπο μπροστά
  • Υλικό: Δέρμα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Είναι ζεστά
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Άνεση
  • EYAGGELOS_PETRIDIS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμενα με δραχμες το 1999 Ακομα αντεχουν.Οι ραφες δεν εχουν παθει τιποτα.Τα κορδονια ειναι στην ιδια κατασταση .Μονο οι πατοι εχουν ταλαιπωρηθει λιγο.Μετα απο τοσα χρονια.Φορεμενα σε πολυ σκληρες συνθηκες και εργασια!Απιστευτο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Damoulaki Katerina

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα διαχρονικό παπούτσι. Ο σύζυγος μου τα αγοράζει χρόνια! Να ξέρετε ότι έχουν πολύ άνετη φόρμα. Αγοράζουμε ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράμε!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sideFX
    5
    32 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ γερό, ποιοτικό, όμορφο και άνετο μποτάκι. Μιλάω για το κλασικό CAT Colorado σε μελί/κίτρινο.

    Όμως *ΠΡΟΣΟΧΗ*, είναι τεράστια!!! Προφανώς κάτι πολύ λάθος έχει κάνει η εταιρεία στα νούμερα. Φοράω 45 σε οποιοδήποτε άλλο παπούτσι (αθλητικά και μη, Timberland, Clarks, κ.α.). Τα Cat Colorado τα πήρα 44 και πάλι μου είναι λίγο μεγαλύτερα απ'οτι θα ήθελα. Είναι σχεδόν σαν 45 προς 45,5 άλλων εταιρειών. Οπότε όπως-και-δήποτε αγοράζετε ένα νούμερο μικρότερο από το νούμερό σας, αλλιώς θα μπλέξετε με επιστροφές!

    Το παπούτσι είναι μεν βαρύ αλλά είναι πολύ άνετο στο πάτημα. Καμία σχέση με Timberland, τα Caterpillar είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα (και τα συγκρίνω με το αυθεντικό κλασικό Premium μποτάκι της Timberland με τις 6 τρύπες MADE IN USA, αγορασμένο το 2001 από επίσημο κατάστημα Timberland/NAUTICA τα οποία βρίσκονται σε άριστη κατάσταση γιατί είναι ελάχιστα φορεμένα, όχι τα φτηνιάρικα που έχουν βγεί τελευταία). Τα Timberland ήταν και είναι πανέμορφα και έχουν πιο ακριβό δέρμα & επεξεργασία, αλλά δεν μπόρεσα να τα φορέσω περισσότερες από 6-7 φορές γιατί ήταν απίστευτα άβολα, έχουν αρκετά σκληρό εσωτερικό πάτο, είναι πιο βαριά και εντελώς αλύγιστα, ήταν σαν να έχω το πόδι μου στο γύψο. Ε, τα Caterpillar δεν έχουν καμία σχέση, είναι έτη φωτός πιο άνετα/μαλακά και κοστίζουν τα μισά χρήματα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φάρμακοτρίφτης
    3
    8 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Όμορφα αλλά όχι ανθεκτικά μποτάκια.
    Σαν κατασκευή από μόνα τους είναι πολύ στιβαρή.
    Αλλά.
    Ο μαύρος λαιμός που αγκαλιάζει το πόδι δεν είναι δερμάτινος αλλά είναι κάποιο είδος μπογιάς περασμένη πάνω σε ύφασμα.
    Μετά από ένα χρόνο περίπου ξεκίνησε να μαδάει η μπογιά και να φαίνεται το ύφασμα από κάτω.
    Το σουέτ έφυγε πολύ γρήγορα πάνω από το παπούτσι τώρα πια είναι καστορίνα...
    Όπου χτυπάει κάνει επιφανειακά σκισίματα.
    Το εσωτερικό μάδησε και αυτό γρήγορα.
    Δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και δεν έχουν υποστήριξη για την καμάρα του ποδιού.

    Παρά αυτά είναι πολύ όμορφα μποτάκια τα έχω 5 χρόνια και τα έχω χαρεί πολύ.
    Στην επόμενή μου αγορά θα κοιτάξω για ένα μποτάκι με πιο άνετο πάτο, υποστήριξη στην καμάρα και αντοχικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ "ευρύχωρα". Υπάρχει ένα θέμα με τα νούμερα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
  • Αγορασμενα με δραχμες το 1999 Ακομα αντεχουν.Οι ραφες δεν εχουν παθει τιποτα.Τα κορδονια ειναι στην ιδια κατασταση .Μονο οι πατοι εχουν ταλαιπωρηθει λιγο.Μετα απο τοσα χρονια.Φορεμενα σε πολυ σκληρες συνθηκες και εργασια!Απιστευτο

    2
  • Είναι ένα διαχρονικό παπούτσι. Ο σύζυγος μου τα αγοράζει χρόνια! Να ξέρετε ότι έχουν πολύ άνετη φόρμα. Αγοράζουμε ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράμε!

    0
  • Πολύ γερό, ποιοτικό, όμορφο και άνετο μποτάκι. Μιλάω για το κλασικό CAT Colorado σε μελί/κίτρινο.

    Όμως *ΠΡΟΣΟΧΗ*, είναι τεράστια!!! Προφανώς κάτι πολύ λάθος έχει κάνει η εταιρεία στα νούμερα. Φοράω 45 σε οποιοδήποτε άλλο παπούτσι (αθλητικά και μη, Timberland, Clarks, κ.α.). Τα Cat Colorado τα πήρα 44 και πάλι μου είναι λίγο μεγαλύτερα απ'οτι θα ήθελα. Είναι σχεδόν σαν 45 προς 45,5 άλλων εταιρειών. Οπότε όπως-και-δήποτε αγοράζετε ένα νούμερο μικρότερο από το νούμερό σας, αλλιώς θα μπλέξετε με επιστροφές!

    Το παπούτσι είναι μεν βαρύ αλλά είναι πολύ άνετο στο πάτημα. Καμία σχέση με Timberland, τα Caterpillar είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα (και τα συγκρίνω με το αυθεντικό κλασικό Premium μποτάκι της Timberland με τις 6 τρύπες MADE IN USA, αγορασμένο το 2001 από επίσημο κατάστημα Timberland/NAUTICA τα οποία βρίσκονται σε άριστη κατάσταση γιατί είναι ελάχιστα φορεμένα, όχι τα φτηνιάρικα που έχουν βγεί τελευταία). Τα Timberland ήταν και είναι πανέμορφα και έχουν πιο ακριβό δέρμα & επεξεργασία, αλλά δεν μπόρεσα να τα φορέσω περισσότερες από 6-7 φορές γιατί ήταν απίστευτα άβολα, έχουν αρκετά σκληρό εσωτερικό πάτο, είναι πιο βαριά και εντελώς αλύγιστα, ήταν σαν να έχω το πόδι μου στο γύψο. Ε, τα Caterpillar δεν έχουν καμία σχέση, είναι έτη φωτός πιο άνετα/μαλακά και κοστίζουν τα μισά χρήματα.

    32
  • Όμορφα αλλά όχι ανθεκτικά μποτάκια.
    Σαν κατασκευή από μόνα τους είναι πολύ στιβαρή.
    Αλλά.
    Ο μαύρος λαιμός που αγκαλιάζει το πόδι δεν είναι δερμάτινος αλλά είναι κάποιο είδος μπογιάς περασμένη πάνω σε ύφασμα.
    Μετά από ένα χρόνο περίπου ξεκίνησε να μαδάει η μπογιά και να φαίνεται το ύφασμα από κάτω.
    Το σουέτ έφυγε πολύ γρήγορα πάνω από το παπούτσι τώρα πια είναι καστορίνα...
    Όπου χτυπάει κάνει επιφανειακά σκισίματα.
    Το εσωτερικό μάδησε και αυτό γρήγορα.
    Δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και δεν έχουν υποστήριξη για την καμάρα του ποδιού.

    Παρά αυτά είναι πολύ όμορφα μποτάκια τα έχω 5 χρόνια και τα έχω χαρεί πολύ.
    Στην επόμενή μου αγορά θα κοιτάξω για ένα μποτάκι με πιο άνετο πάτο, υποστήριξη στην καμάρα και αντοχικό.

    8
  • Είναι πολύ "ευρύχωρα". Υπάρχει ένα θέμα με τα νούμερα.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Κίτρινο
Στυλ
Αρβυλάκια
Δέσιμο
με Κορδόνια
Υλικό
Δέρμα

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (8)

  1. 5
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Είναι ζεστά
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Άνεση
  • EYAGGELOS_PETRIDIS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορασμενα με δραχμες το 1999 Ακομα αντεχουν.Οι ραφες δεν εχουν παθει τιποτα.Τα κορδονια ειναι στην ιδια κατασταση .Μονο οι πατοι εχουν ταλαιπωρηθει λιγο.Μετα απο τοσα χρονια.Φορεμενα σε πολυ σκληρες συνθηκες και εργασια!Απιστευτο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Damoulaki Katerina

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα διαχρονικό παπούτσι. Ο σύζυγος μου τα αγοράζει χρόνια! Να ξέρετε ότι έχουν πολύ άνετη φόρμα. Αγοράζουμε ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράμε!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sideFX
    5
    32 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ γερό, ποιοτικό, όμορφο και άνετο μποτάκι. Μιλάω για το κλασικό CAT Colorado σε μελί/κίτρινο.

    Όμως *ΠΡΟΣΟΧΗ*, είναι τεράστια!!! Προφανώς κάτι πολύ λάθος έχει κάνει η εταιρεία στα νούμερα. Φοράω 45 σε οποιοδήποτε άλλο παπούτσι (αθλητικά και μη, Timberland, Clarks, κ.α.). Τα Cat Colorado τα πήρα 44 και πάλι μου είναι λίγο μεγαλύτερα απ'οτι θα ήθελα. Είναι σχεδόν σαν 45 προς 45,5 άλλων εταιρειών. Οπότε όπως-και-δήποτε αγοράζετε ένα νούμερο μικρότερο από το νούμερό σας, αλλιώς θα μπλέξετε με επιστροφές!

    Το παπούτσι είναι μεν βαρύ αλλά είναι πολύ άνετο στο πάτημα. Καμία σχέση με Timberland, τα Caterpillar είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα (και τα συγκρίνω με το αυθεντικό κλασικό Premium μποτάκι της Timberland με τις 6 τρύπες MADE IN USA, αγορασμένο το 2001 από επίσημο κατάστημα Timberland/NAUTICA τα οποία βρίσκονται σε άριστη κατάσταση γιατί είναι ελάχιστα φορεμένα, όχι τα φτηνιάρικα που έχουν βγεί τελευταία). Τα Timberland ήταν και είναι πανέμορφα και έχουν πιο ακριβό δέρμα & επεξεργασία, αλλά δεν μπόρεσα να τα φορέσω περισσότερες από 6-7 φορές γιατί ήταν απίστευτα άβολα, έχουν αρκετά σκληρό εσωτερικό πάτο, είναι πιο βαριά και εντελώς αλύγιστα, ήταν σαν να έχω το πόδι μου στο γύψο. Ε, τα Caterpillar δεν έχουν καμία σχέση, είναι έτη φωτός πιο άνετα/μαλακά και κοστίζουν τα μισά χρήματα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φάρμακοτρίφτης
    3
    8 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Όμορφα αλλά όχι ανθεκτικά μποτάκια.
    Σαν κατασκευή από μόνα τους είναι πολύ στιβαρή.
    Αλλά.
    Ο μαύρος λαιμός που αγκαλιάζει το πόδι δεν είναι δερμάτινος αλλά είναι κάποιο είδος μπογιάς περασμένη πάνω σε ύφασμα.
    Μετά από ένα χρόνο περίπου ξεκίνησε να μαδάει η μπογιά και να φαίνεται το ύφασμα από κάτω.
    Το σουέτ έφυγε πολύ γρήγορα πάνω από το παπούτσι τώρα πια είναι καστορίνα...
    Όπου χτυπάει κάνει επιφανειακά σκισίματα.
    Το εσωτερικό μάδησε και αυτό γρήγορα.
    Δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και δεν έχουν υποστήριξη για την καμάρα του ποδιού.

    Παρά αυτά είναι πολύ όμορφα μποτάκια τα έχω 5 χρόνια και τα έχω χαρεί πολύ.
    Στην επόμενή μου αγορά θα κοιτάξω για ένα μποτάκι με πιο άνετο πάτο, υποστήριξη στην καμάρα και αντοχικό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ "ευρύχωρα". Υπάρχει ένα θέμα με τα νούμερα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
  • Αγορασμενα με δραχμες το 1999 Ακομα αντεχουν.Οι ραφες δεν εχουν παθει τιποτα.Τα κορδονια ειναι στην ιδια κατασταση .Μονο οι πατοι εχουν ταλαιπωρηθει λιγο.Μετα απο τοσα χρονια.Φορεμενα σε πολυ σκληρες συνθηκες και εργασια!Απιστευτο

    2
  • Είναι ένα διαχρονικό παπούτσι. Ο σύζυγος μου τα αγοράζει χρόνια! Να ξέρετε ότι έχουν πολύ άνετη φόρμα. Αγοράζουμε ένα νούμερο μικρότερο από αυτό που φοράμε!

    0
  • Πολύ γερό, ποιοτικό, όμορφο και άνετο μποτάκι. Μιλάω για το κλασικό CAT Colorado σε μελί/κίτρινο.

    Όμως *ΠΡΟΣΟΧΗ*, είναι τεράστια!!! Προφανώς κάτι πολύ λάθος έχει κάνει η εταιρεία στα νούμερα. Φοράω 45 σε οποιοδήποτε άλλο παπούτσι (αθλητικά και μη, Timberland, Clarks, κ.α.). Τα Cat Colorado τα πήρα 44 και πάλι μου είναι λίγο μεγαλύτερα απ'οτι θα ήθελα. Είναι σχεδόν σαν 45 προς 45,5 άλλων εταιρειών. Οπότε όπως-και-δήποτε αγοράζετε ένα νούμερο μικρότερο από το νούμερό σας, αλλιώς θα μπλέξετε με επιστροφές!

    Το παπούτσι είναι μεν βαρύ αλλά είναι πολύ άνετο στο πάτημα. Καμία σχέση με Timberland, τα Caterpillar είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα (και τα συγκρίνω με το αυθεντικό κλασικό Premium μποτάκι της Timberland με τις 6 τρύπες MADE IN USA, αγορασμένο το 2001 από επίσημο κατάστημα Timberland/NAUTICA τα οποία βρίσκονται σε άριστη κατάσταση γιατί είναι ελάχιστα φορεμένα, όχι τα φτηνιάρικα που έχουν βγεί τελευταία). Τα Timberland ήταν και είναι πανέμορφα και έχουν πιο ακριβό δέρμα & επεξεργασία, αλλά δεν μπόρεσα να τα φορέσω περισσότερες από 6-7 φορές γιατί ήταν απίστευτα άβολα, έχουν αρκετά σκληρό εσωτερικό πάτο, είναι πιο βαριά και εντελώς αλύγιστα, ήταν σαν να έχω το πόδι μου στο γύψο. Ε, τα Caterpillar δεν έχουν καμία σχέση, είναι έτη φωτός πιο άνετα/μαλακά και κοστίζουν τα μισά χρήματα.

    32
  • Όμορφα αλλά όχι ανθεκτικά μποτάκια.
    Σαν κατασκευή από μόνα τους είναι πολύ στιβαρή.
    Αλλά.
    Ο μαύρος λαιμός που αγκαλιάζει το πόδι δεν είναι δερμάτινος αλλά είναι κάποιο είδος μπογιάς περασμένη πάνω σε ύφασμα.
    Μετά από ένα χρόνο περίπου ξεκίνησε να μαδάει η μπογιά και να φαίνεται το ύφασμα από κάτω.
    Το σουέτ έφυγε πολύ γρήγορα πάνω από το παπούτσι τώρα πια είναι καστορίνα...
    Όπου χτυπάει κάνει επιφανειακά σκισίματα.
    Το εσωτερικό μάδησε και αυτό γρήγορα.
    Δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και δεν έχουν υποστήριξη για την καμάρα του ποδιού.

    Παρά αυτά είναι πολύ όμορφα μποτάκια τα έχω 5 χρόνια και τα έχω χαρεί πολύ.
    Στην επόμενή μου αγορά θα κοιτάξω για ένα μποτάκι με πιο άνετο πάτο, υποστήριξη στην καμάρα και αντοχικό.

    8
  • Είναι πολύ "ευρύχωρα". Υπάρχει ένα θέμα με τα νούμερα.

    2
  • Δες τα όλα