Πολύ γερό, ποιοτικό, όμορφο και άνετο μποτάκι. Μιλάω για το κλασικό CAT Colorado σε μελί/κίτρινο.
Όμως *ΠΡΟΣΟΧΗ*, είναι τεράστια!!! Προφανώς κάτι πολύ λάθος έχει κάνει η εταιρεία στα νούμερα. Φοράω 45 σε οποιοδήποτε άλλο παπούτσι (αθλητικά και μη, Timberland, Clarks, κ.α.). Τα Cat Colorado τα πήρα 44 και πάλι μου είναι λίγο μεγαλύτερα απ'οτι θα ήθελα. Είναι σχεδόν σαν 45 προς 45,5 άλλων εταιρειών. Οπότε όπως-και-δήποτε αγοράζετε ένα νούμερο μικρότερο από το νούμερό σας, αλλιώς θα μπλέξετε με επιστροφές!
Το παπούτσι είναι μεν βαρύ αλλά είναι πολύ άνετο στο πάτημα. Καμία σχέση με Timberland, τα Caterpillar είναι ΠΟΛΥ πιο άνετα (και τα συγκρίνω με το αυθεντικό κλασικό Premium μποτάκι της Timberland με τις 6 τρύπες MADE IN USA, αγορασμένο το 2001 από επίσημο κατάστημα Timberland/NAUTICA τα οποία βρίσκονται σε άριστη κατάσταση γιατί είναι ελάχιστα φορεμένα, όχι τα φτηνιάρικα που έχουν βγεί τελευταία). Τα Timberland ήταν και είναι πανέμορφα και έχουν πιο ακριβό δέρμα & επεξεργασία, αλλά δεν μπόρεσα να τα φορέσω περισσότερες από 6-7 φορές γιατί ήταν απίστευτα άβολα, έχουν αρκετά σκληρό εσωτερικό πάτο, είναι πιο βαριά και εντελώς αλύγιστα, ήταν σαν να έχω το πόδι μου στο γύψο. Ε, τα Caterpillar δεν έχουν καμία σχέση, είναι έτη φωτός πιο άνετα/μαλακά και κοστίζουν τα μισά χρήματα.