Βάσεις Οθόνης Υπολογιστή

Deepcool M-Desk F2 Επιτραπέζια Βάση Οθόνης έως 27"

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Τοποθέτηση: Επιτραπέζια
  • Μέγιστη Διάσταση Οθόνης: 27 "
  • Μέγιστο Φορτίο: 15 kg
  • Υλικό: MDF, Αλουμίνιο
  • Διαστάσεις: 550 x 260 x 87 mm
Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Η βάση της Deepcool τοποθετείται σε γραφείο ή τραπέζι, ανυψώνοντας την οθόνη στο ύψος των ματιών, βοηθώντας σας να διατηρείτε σωστή και ξεκούραστη στάση σώματος κατά την χρήση του υπολογιστή ενώ παράλληλα μεγιστοποιεί τον ελεύθερο χώρο στο γραφείο σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οθόνες ως και 27 ιντσών με μέγιστο βάρος 15 κιλά. Σταθερή βάση, χωρίς κλίση και περιστροφή.

    Κατασκευαστής

    Δες όλη την περιγραφή

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Γενικά

    Τοποθέτηση
    Επιτραπέζια
    Τύπος
    Σταθερή
    Χρώμα
    Μαύρο

    Όρια

    Πλήθος Οθονών
    1
    Μέγιστη Διάσταση Οθόνης
    27 "
    Μέγιστο Φορτίο
    15 kg

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Δες όλα τα χαρακτηριστικά

    Αξιολογήσεις (41)

    Αξιολογήσεις

    1. 33
    2. 5
    3. 2
    4. 1
    5. 1 αστέρι
      0
    Αξιολόγησε το προϊόν

    Αξιολογήσεις χρηστών

    • Είναι αρκετά στιβαρό, αντέχει οθόνη 28" άνετα και σου δίνει επιπλέον χώρο από κάτω για να μπορείς να βάλεις και άλλα αντικείμενα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • karvelis.chris
      4
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Καλό για οργάνωση γραφείου. Ικανοποιητικό ύψος για αποθήκευση πραγμάτων από κάτω. Στα μείον είναι που δεν έχει ρυθμιζόμενο ύψος και ίσως να μην κάνει σε όλους.Πριν τι αγοράσεις βάλε την οθόνη σου πάνω σε κάτι που να έχει το ύψος που αναγράφει (ΠΧ βιβλία) και δούλεψε έτσι 1 μέρα για να καταλάβεις το ύψος και εάν σε βολεύει.
      Θα το ήθελα λίγο ποιο φτηνό.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • p.kats
      5
      4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Εξαιρετικό και στιβαρό , αντέχει άνετα ακόμα και 32" monitor χωρίς να ζορίζεται από θέμα βάρους, αν και να ξέρετε θα προεξέχει ( γι'αυτό υπάρχει ο περιορισμός των 27" ). Είναι αρκετά όμορφο, ένα σημαντικό για εμένα χαρακτηριστικό του είναι ότι από κάτω χωράει λάπτοπ 15.4" σχετικά άνετα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • infernolb13
      3
      5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      κερδίζεις πολύ χώρο και σηκώνει την οθόνη στο ύψος που πρέπει. στα αρνητικά ότι δεν είναι ρυθμιζόμενο το ύψος

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Toldyouso
      5
      7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πήρα 2 και τα έβαλα το ένα δίπλα στο άλλο. Πάνω στο ένα έβαλα το λαπτοπ μου για να είναι υπερυψωμένο και στο άλλο οργανωτή γραφείου και διάφορα πράγματα που τα είχα χύμα πάνω στο γραφείο. Από κάτω από τον έναν έβαλα το bluetooth πληκτρολόγιο και δίπλα, κάτω από το άλλο, χώρος άπλετος για βιβλία, οριζόντιες μολυβοθήκες, κασετίνες ή απλά κενό για να περνάει η νωπή πατσαβούρα στο καθάρισμα της επιφάνειας του γραφείου... simple as that!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • John Ch.
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δίνει κατάλληλο ύψος γισ να μην στραβολαιμιάζεις και παρέχει χώρους για μεγαλύτερη άνεση! Εξαιρετικό!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Tsobanegan
      5
      5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Ωραίο και στιβαρό σταντ οθόνης με άνετο χώρο από κάτω για το πληκτρολόγιο.
      4 βίδες η συναρμολογηση...

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Konstantinos1973
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και εύκολη συναρμολόγηση.
      Η κατασκευή των ποδιών του βολεύει ώστε να περνάνε από κάτω τυχόν καλώδια.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • avgerinokeros
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Όμορφο και χρηστικό. Χρησιμοποιείται για 24'' οθόνη και απο κάτω χωράει πληκτρολόγιο και ποντίκι ή 15'' λάπτοπ.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ΝίκοςΒ
      3
      17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το έχω από Φεβρουάριο. Μοντέρνο σχέδιο και φαίνεται πολύ όμορφο επάνω στο γραφείο, ωστόσο υπάρχουν κάποια βασικά ελαττώματα.
      Πλεονεκτήματα:
      1. Χωράει αρκετά μεγάλες βάσεις οθονών.
      2. Το κενό κάτω απ τη βάση είναι περίπου 8cm ύψος και 48cm πλάτος, οπότε χωράει άνετα πληκτρολόγιο ή ακόμη και κονσόλα (έχω βάλει το xbox από κάτω, που είναι και ο λόγος που το αγόρασα)
      Μειονεκτήματα:
      1. Μικρά πόδια που δεν είναι ξεκάθαρο στη φωτογραφίες ούτε στις περιγραφές που έψαξα γενικότερα.
      2. Κάνει μια καμπύλη στο κέντρο μετά από λίγο καιρό, ξεκάθαρα λόγω ποιότητας του ξύλου.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Eleni_Logotheti
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Είναι ιδανικό αν θέλεις μια απλή βάση για ανύψωση οθόνης και εξοικονόμηση χώρου. Όμορφο, γερό και δίνει μια όμορφη νότα στο γραφείο.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • elenvarv
      5
      6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Είναι καλό, τα ποδαράκια πατάνε καλά στο γραφείο και η οθόνη κάθεται μια χαρά, χωρίς να κουνιέται. Φτιάχνεται πολύ εύκολα και γρήγορα (σε ένα λεπτάκι ήταν έτοιμο). Επίσης είναι σίγουρα πρακτικό, εγώ έχω πάνω την οθόνη (την οποία τη χαμήλωσα για να έρχεται στο σωστό ύψος) και από κάτω βάζω το πληκτρολόγιο, ώστε να μου μένει χώρος στο γραφείο για όταν δεν το χρησιμοποιώ. Φοβόμουν τη σκόνη επειδή είναι μαύρο, αλλά δεν είχα θέμα τελικά, δεν τη μαζεύει.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Maria_M_65
      5
      7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Παρέλαβα σήμερα και το έστησα. Φαίνεται καλή και γερή κατασκευή. Πανεύκολη συναρμολόγηση για την οποία δεν χρειάζεται να έχετε ουτε κατσαβίδι. Κομψή και λιτή εμφάνιση, σταθερό και αρκετά μεγάλο ώστε εκτός απο την οθόνη να χωράει και άλλα πράγματα πάνω. Επίσης χωράει άνετα από κάτω αρκετά μεγάλο gaming πληκτρολόγιο το οποίο είναι και ο βασικός λόγος που έκανα την αγορά αυτή.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • MrLawyer
      5
      6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Είναι πολύ στιβαρή και έχει ανθεκτικά υλικά πολύ κομψή και όμορφη,την χρησιμοποιώ για την οθόνη του υπολογιστή μου LG 22' και μαζί με αυτήν και άλλα μικροπράγματα και βοηθάει απίστευτα στο cable managment των καλωδίων των περιφερειακών ακουστικά,πληκτρολόγιο και της οθόνης.Συστήνεται!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • _k_t_
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Όμορφη, σταθερή βάση και συναρμολογείται εύκολα. Χώρεσα 29άρα LG ultrawide με μεγάλη βάση χωρίς πρόβλημα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • thanboy
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Παιδιά το προϊόν είναι όπως ακριβώς φαίνεται και περιγράφεται. Κομψό, με στυλ και φέρνει την οθόνη ή το λάπτοπ σε τέλεια θέση και προσφέρει χώρο στην περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε εξωτερικό πληκτρολόγιο.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • PROGRESORAS
      4
      5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Απλο,λιτο,βολικο και ομορφο. Η τιμη ειναι το μονο θεμα...θα επρεπε να ειναι γυρω στα 10 ευρω πιστευω.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • _Gollum_
      5
      8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Πολυ καλο προιον. Ειναι αρκετα ποιοτικη κατασκευη, πολυ ευκολο οσο αφορα τη τοποθετηση του -τα ποδια ειναι μεταλλικα με 2 βιδουλες-.
      Εγω προσωπικα εβαλα 24αρα πανω και επιασε ολο το χωρο σχεδον. Ακομα και για τηλεοραση (περα απο οθονη) μπορει να χρησιμοποιηθει. Εξοικονομεις χωρο απο κατω ειτε πληκτρολογιο αν τοποθετησεις οθονη, ειτε ενα Bluray Player, η ενα αποκωδικοποιητη, η ενα απλο Dvd Player.

      Ειναι πολυ στιβαρη,σταθερη οτι και αν τοποθετησετε πανω. Συν οτι ειναι μια οικονομικη επιλογη θα τη συνηστουσα χαλαρα σε οποιον/α ενδιαφερεται.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • p.chris
      2
      6 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      καλούτσικη βάση αλλά μια μικρή καμπυλότητα με το βάρος της οθόνης την κάνει, επίσης δεν μπορείς να κάνεις καμία μικρορύθμιση στο ύψος οθόνης με σταθερή βάση.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • leonidas_r
      5
      6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Την αγόρασα για να έχω την οθόνη μου στο σωστό ύψος, στην αρχή ανησυχούσα ότι δεν θα την χωρέσει γιατί είναι 27 ίντσες - άλλα τελικά χώρεσε, αν και είναι φθηνή σαν βάση η εμφάνιση της δεν την προδίδει και ταίριαξε μια χαρά στο γραφείο που έχω στο σαλόνι. Στα θετικά που δεν είχα σκεφτεί όταν την αγόραζα είναι ότι δημιουργεί εξτρά χώρο στο γραφείου μαζεύοντας από κάτω της το πληκτρολόγιο όταν δεν χρειάζεται !!!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • p3tr0s71
      5
      11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Μπορεί να μην έχει το design που έχουν άλλες βάσεις, αλλά:

      1. Χωράει άνετα 27αρα οθόνη.
      2. Εχει πάρα πολύ ποιοτική κατασκευή (βίδες άλλεν κλπ)
      3. Σηκώνει την οθόνη στο σωστό ύψος για να μην
      πάθουμε αυχενικό.
      4. Value for money η τιμή, απλά.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • obaino
      4
      1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Η μόνη χρήση του είναι η εξοικονόμηση χώρου στο γραφείο. Είναι σταθερό, με αντιολισθητικά αυτοκόλλητα στα πόδια. Το πλάτος μιας 24" led οθόνης πιάνει σχεδόν το πλάτος της βάσης.
      Να έχετε υπόψιν σας πως θα αλλάξει η όψη του γραφείου σας αφού από μια φλατ οθόνη με ένα πόδι για βάση, θα έχετε κάτι που θα μοιάζει με κουτάκι περισσότερο (αφού θα χαμηλώσετε το ύψος της οθόνης όταν θα την ανεβάσετε πάνω στην βάση).

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Johnvontas
      5
      16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      -Κατασκευή-
      Η ποιότητα κατασκευής είναι τέλεια, αποτελείται από μεταλικά "πόδια" και η πάνω επιφάνεια, αν και δεν γνωρίζω τι ακριβώς υλικό είναι, αλλά είναι πολύ στηβαρή, που θα μπορούσα να πω ότι αν δεν είναι μεταλική, τότε κάποιου είδους πολύ ανθεκτικό πλαστικό! Είναι αρκετά ψηλή (9cm μέχρι την πάνω όψη της επιφάνειας και 7,5 μέχρι τη μέσα.)
      -Γενικά-
      Περιέχει αυτοκόλλητα σιλικόνης για ποφυγή γρατζουνιών ή μετακίνηση του επίπλου. Χωράει άνετα ένα πληκτρολόγιο πλάτους 47cm.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      αρκετα καλο δινει ικανοποιητικο υψος στην οθονη

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Μινιμαλ σχεδιασμος, καθολου ασχημος

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Cool! Bought it to put my 27'' screen on it.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Έχω βάλει 2 24αρες οθόνες πάνω και αντέχει μια χαρά.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      μια χαρα, στιβαρο μεγαλο μηκος και κομψο

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Στιβαρή λαι ποιοτική κατασκευή. Value for money

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πανέμορφο! :) Ανθεκτικό! υπέροχο :)

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Είναι αρκετά στιβαρό, αντέχει οθόνη 28" άνετα και σου δίνει επιπλέον χώρο από κάτω για να μπορείς να βάλεις και άλλα αντικείμενα.

      0
    • Καλό για οργάνωση γραφείου. Ικανοποιητικό ύψος για αποθήκευση πραγμάτων από κάτω. Στα μείον είναι που δεν έχει ρυθμιζόμενο ύψος και ίσως να μην κάνει σε όλους.Πριν τι αγοράσεις βάλε την οθόνη σου πάνω σε κάτι που να έχει το ύψος που αναγράφει (ΠΧ βιβλία) και δούλεψε έτσι 1 μέρα για να καταλάβεις το ύψος και εάν σε βολεύει.
      Θα το ήθελα λίγο ποιο φτηνό.

      3
    • Εξαιρετικό και στιβαρό , αντέχει άνετα ακόμα και 32" monitor χωρίς να ζορίζεται από θέμα βάρους, αν και να ξέρετε θα προεξέχει ( γι'αυτό υπάρχει ο περιορισμός των 27" ). Είναι αρκετά όμορφο, ένα σημαντικό για εμένα χαρακτηριστικό του είναι ότι από κάτω χωράει λάπτοπ 15.4" σχετικά άνετα.

      4
    • κερδίζεις πολύ χώρο και σηκώνει την οθόνη στο ύψος που πρέπει. στα αρνητικά ότι δεν είναι ρυθμιζόμενο το ύψος

      5
    • Πήρα 2 και τα έβαλα το ένα δίπλα στο άλλο. Πάνω στο ένα έβαλα το λαπτοπ μου για να είναι υπερυψωμένο και στο άλλο οργανωτή γραφείου και διάφορα πράγματα που τα είχα χύμα πάνω στο γραφείο. Από κάτω από τον έναν έβαλα το bluetooth πληκτρολόγιο και δίπλα, κάτω από το άλλο, χώρος άπλετος για βιβλία, οριζόντιες μολυβοθήκες, κασετίνες ή απλά κενό για να περνάει η νωπή πατσαβούρα στο καθάρισμα της επιφάνειας του γραφείου... simple as that!

      7
    • Δες τα όλα
    Ερωτήσεις (3)

    Ερωτήσεις

    341 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν
    LittleGold

    Οι διαστάσεις είναι 25,8 cm πλάτος και μήκος περίπου 54 cm

    Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

    Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

    Η βάση της Deepcool τοποθετείται σε γραφείο ή τραπέζι, ανυψώνοντας την οθόνη στο ύψος των ματιών, βοηθώντας σας να διατηρείτε σωστή και ξεκούραστη στάση σώματος κατά την χρήση του υπολογιστή ενώ παράλληλα μεγιστοποιεί τον ελεύθερο χώρο στο γραφείο σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οθόνες ως και 27 ιντσών με μέγιστο βάρος 15 κιλά. Σταθερή βάση, χωρίς κλίση και περιστροφή.

      Κατασκευαστής

      Γενικά

      Τοποθέτηση
      Επιτραπέζια
      Τύπος
      Σταθερή
      Χρώμα
      Μαύρο

      Όρια

      Πλήθος Οθονών
      1
      Μέγιστη Διάσταση Οθόνης
      27 "
      Μέγιστο Φορτίο
      15 kg

      Σημαντική πληροφορία

      Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

      Αξιολογήσεις (41)

      1. 33
      2. 5
      3. 2
      4. 1
      5. 1 αστέρι
        0
      Αξιολόγησε το προϊόν

      Αξιολογήσεις χρηστών

      • Είναι αρκετά στιβαρό, αντέχει οθόνη 28" άνετα και σου δίνει επιπλέον χώρο από κάτω για να μπορείς να βάλεις και άλλα αντικείμενα.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • karvelis.chris
        4
        3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Καλό για οργάνωση γραφείου. Ικανοποιητικό ύψος για αποθήκευση πραγμάτων από κάτω. Στα μείον είναι που δεν έχει ρυθμιζόμενο ύψος και ίσως να μην κάνει σε όλους.Πριν τι αγοράσεις βάλε την οθόνη σου πάνω σε κάτι που να έχει το ύψος που αναγράφει (ΠΧ βιβλία) και δούλεψε έτσι 1 μέρα για να καταλάβεις το ύψος και εάν σε βολεύει.
        Θα το ήθελα λίγο ποιο φτηνό.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • p.kats
        5
        4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Εξαιρετικό και στιβαρό , αντέχει άνετα ακόμα και 32" monitor χωρίς να ζορίζεται από θέμα βάρους, αν και να ξέρετε θα προεξέχει ( γι'αυτό υπάρχει ο περιορισμός των 27" ). Είναι αρκετά όμορφο, ένα σημαντικό για εμένα χαρακτηριστικό του είναι ότι από κάτω χωράει λάπτοπ 15.4" σχετικά άνετα.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • infernolb13
        3
        5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        κερδίζεις πολύ χώρο και σηκώνει την οθόνη στο ύψος που πρέπει. στα αρνητικά ότι δεν είναι ρυθμιζόμενο το ύψος

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Toldyouso
        5
        7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Πήρα 2 και τα έβαλα το ένα δίπλα στο άλλο. Πάνω στο ένα έβαλα το λαπτοπ μου για να είναι υπερυψωμένο και στο άλλο οργανωτή γραφείου και διάφορα πράγματα που τα είχα χύμα πάνω στο γραφείο. Από κάτω από τον έναν έβαλα το bluetooth πληκτρολόγιο και δίπλα, κάτω από το άλλο, χώρος άπλετος για βιβλία, οριζόντιες μολυβοθήκες, κασετίνες ή απλά κενό για να περνάει η νωπή πατσαβούρα στο καθάρισμα της επιφάνειας του γραφείου... simple as that!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • John Ch.
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Δίνει κατάλληλο ύψος γισ να μην στραβολαιμιάζεις και παρέχει χώρους για μεγαλύτερη άνεση! Εξαιρετικό!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Tsobanegan
        5
        5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Ωραίο και στιβαρό σταντ οθόνης με άνετο χώρο από κάτω για το πληκτρολόγιο.
        4 βίδες η συναρμολογηση...

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Konstantinos1973
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και εύκολη συναρμολόγηση.
        Η κατασκευή των ποδιών του βολεύει ώστε να περνάνε από κάτω τυχόν καλώδια.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • avgerinokeros
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Όμορφο και χρηστικό. Χρησιμοποιείται για 24'' οθόνη και απο κάτω χωράει πληκτρολόγιο και ποντίκι ή 15'' λάπτοπ.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • ΝίκοςΒ
        3
        17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Το έχω από Φεβρουάριο. Μοντέρνο σχέδιο και φαίνεται πολύ όμορφο επάνω στο γραφείο, ωστόσο υπάρχουν κάποια βασικά ελαττώματα.
        Πλεονεκτήματα:
        1. Χωράει αρκετά μεγάλες βάσεις οθονών.
        2. Το κενό κάτω απ τη βάση είναι περίπου 8cm ύψος και 48cm πλάτος, οπότε χωράει άνετα πληκτρολόγιο ή ακόμη και κονσόλα (έχω βάλει το xbox από κάτω, που είναι και ο λόγος που το αγόρασα)
        Μειονεκτήματα:
        1. Μικρά πόδια που δεν είναι ξεκάθαρο στη φωτογραφίες ούτε στις περιγραφές που έψαξα γενικότερα.
        2. Κάνει μια καμπύλη στο κέντρο μετά από λίγο καιρό, ξεκάθαρα λόγω ποιότητας του ξύλου.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Eleni_Logotheti
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Είναι ιδανικό αν θέλεις μια απλή βάση για ανύψωση οθόνης και εξοικονόμηση χώρου. Όμορφο, γερό και δίνει μια όμορφη νότα στο γραφείο.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • elenvarv
        5
        6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Είναι καλό, τα ποδαράκια πατάνε καλά στο γραφείο και η οθόνη κάθεται μια χαρά, χωρίς να κουνιέται. Φτιάχνεται πολύ εύκολα και γρήγορα (σε ένα λεπτάκι ήταν έτοιμο). Επίσης είναι σίγουρα πρακτικό, εγώ έχω πάνω την οθόνη (την οποία τη χαμήλωσα για να έρχεται στο σωστό ύψος) και από κάτω βάζω το πληκτρολόγιο, ώστε να μου μένει χώρος στο γραφείο για όταν δεν το χρησιμοποιώ. Φοβόμουν τη σκόνη επειδή είναι μαύρο, αλλά δεν είχα θέμα τελικά, δεν τη μαζεύει.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Maria_M_65
        5
        7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Παρέλαβα σήμερα και το έστησα. Φαίνεται καλή και γερή κατασκευή. Πανεύκολη συναρμολόγηση για την οποία δεν χρειάζεται να έχετε ουτε κατσαβίδι. Κομψή και λιτή εμφάνιση, σταθερό και αρκετά μεγάλο ώστε εκτός απο την οθόνη να χωράει και άλλα πράγματα πάνω. Επίσης χωράει άνετα από κάτω αρκετά μεγάλο gaming πληκτρολόγιο το οποίο είναι και ο βασικός λόγος που έκανα την αγορά αυτή.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • MrLawyer
        5
        6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Είναι πολύ στιβαρή και έχει ανθεκτικά υλικά πολύ κομψή και όμορφη,την χρησιμοποιώ για την οθόνη του υπολογιστή μου LG 22' και μαζί με αυτήν και άλλα μικροπράγματα και βοηθάει απίστευτα στο cable managment των καλωδίων των περιφερειακών ακουστικά,πληκτρολόγιο και της οθόνης.Συστήνεται!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • _k_t_
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Όμορφη, σταθερή βάση και συναρμολογείται εύκολα. Χώρεσα 29άρα LG ultrawide με μεγάλη βάση χωρίς πρόβλημα.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • thanboy
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Παιδιά το προϊόν είναι όπως ακριβώς φαίνεται και περιγράφεται. Κομψό, με στυλ και φέρνει την οθόνη ή το λάπτοπ σε τέλεια θέση και προσφέρει χώρο στην περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε εξωτερικό πληκτρολόγιο.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • PROGRESORAS
        4
        5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Απλο,λιτο,βολικο και ομορφο. Η τιμη ειναι το μονο θεμα...θα επρεπε να ειναι γυρω στα 10 ευρω πιστευω.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • _Gollum_
        5
        8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Πολυ καλο προιον. Ειναι αρκετα ποιοτικη κατασκευη, πολυ ευκολο οσο αφορα τη τοποθετηση του -τα ποδια ειναι μεταλλικα με 2 βιδουλες-.
        Εγω προσωπικα εβαλα 24αρα πανω και επιασε ολο το χωρο σχεδον. Ακομα και για τηλεοραση (περα απο οθονη) μπορει να χρησιμοποιηθει. Εξοικονομεις χωρο απο κατω ειτε πληκτρολογιο αν τοποθετησεις οθονη, ειτε ενα Bluray Player, η ενα αποκωδικοποιητη, η ενα απλο Dvd Player.

        Ειναι πολυ στιβαρη,σταθερη οτι και αν τοποθετησετε πανω. Συν οτι ειναι μια οικονομικη επιλογη θα τη συνηστουσα χαλαρα σε οποιον/α ενδιαφερεται.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • p.chris
        2
        6 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        καλούτσικη βάση αλλά μια μικρή καμπυλότητα με το βάρος της οθόνης την κάνει, επίσης δεν μπορείς να κάνεις καμία μικρορύθμιση στο ύψος οθόνης με σταθερή βάση.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • leonidas_r
        5
        6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Την αγόρασα για να έχω την οθόνη μου στο σωστό ύψος, στην αρχή ανησυχούσα ότι δεν θα την χωρέσει γιατί είναι 27 ίντσες - άλλα τελικά χώρεσε, αν και είναι φθηνή σαν βάση η εμφάνιση της δεν την προδίδει και ταίριαξε μια χαρά στο γραφείο που έχω στο σαλόνι. Στα θετικά που δεν είχα σκεφτεί όταν την αγόραζα είναι ότι δημιουργεί εξτρά χώρο στο γραφείου μαζεύοντας από κάτω της το πληκτρολόγιο όταν δεν χρειάζεται !!!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • p3tr0s71
        5
        11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Μπορεί να μην έχει το design που έχουν άλλες βάσεις, αλλά:

        1. Χωράει άνετα 27αρα οθόνη.
        2. Εχει πάρα πολύ ποιοτική κατασκευή (βίδες άλλεν κλπ)
        3. Σηκώνει την οθόνη στο σωστό ύψος για να μην
        πάθουμε αυχενικό.
        4. Value for money η τιμή, απλά.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • obaino
        4
        1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Η μόνη χρήση του είναι η εξοικονόμηση χώρου στο γραφείο. Είναι σταθερό, με αντιολισθητικά αυτοκόλλητα στα πόδια. Το πλάτος μιας 24" led οθόνης πιάνει σχεδόν το πλάτος της βάσης.
        Να έχετε υπόψιν σας πως θα αλλάξει η όψη του γραφείου σας αφού από μια φλατ οθόνη με ένα πόδι για βάση, θα έχετε κάτι που θα μοιάζει με κουτάκι περισσότερο (αφού θα χαμηλώσετε το ύψος της οθόνης όταν θα την ανεβάσετε πάνω στην βάση).

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Johnvontas
        5
        16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        -Κατασκευή-
        Η ποιότητα κατασκευής είναι τέλεια, αποτελείται από μεταλικά "πόδια" και η πάνω επιφάνεια, αν και δεν γνωρίζω τι ακριβώς υλικό είναι, αλλά είναι πολύ στηβαρή, που θα μπορούσα να πω ότι αν δεν είναι μεταλική, τότε κάποιου είδους πολύ ανθεκτικό πλαστικό! Είναι αρκετά ψηλή (9cm μέχρι την πάνω όψη της επιφάνειας και 7,5 μέχρι τη μέσα.)
        -Γενικά-
        Περιέχει αυτοκόλλητα σιλικόνης για ποφυγή γρατζουνιών ή μετακίνηση του επίπλου. Χωράει άνετα ένα πληκτρολόγιο πλάτους 47cm.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        αρκετα καλο δινει ικανοποιητικο υψος στην οθονη

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Μινιμαλ σχεδιασμος, καθολου ασχημος

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Cool! Bought it to put my 27'' screen on it.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Έχω βάλει 2 24αρες οθόνες πάνω και αντέχει μια χαρά.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        μια χαρα, στιβαρο μεγαλο μηκος και κομψο

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Στιβαρή λαι ποιοτική κατασκευή. Value for money

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • 5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Πανέμορφο! :) Ανθεκτικό! υπέροχο :)

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Είναι αρκετά στιβαρό, αντέχει οθόνη 28" άνετα και σου δίνει επιπλέον χώρο από κάτω για να μπορείς να βάλεις και άλλα αντικείμενα.

        0
      • Καλό για οργάνωση γραφείου. Ικανοποιητικό ύψος για αποθήκευση πραγμάτων από κάτω. Στα μείον είναι που δεν έχει ρυθμιζόμενο ύψος και ίσως να μην κάνει σε όλους.Πριν τι αγοράσεις βάλε την οθόνη σου πάνω σε κάτι που να έχει το ύψος που αναγράφει (ΠΧ βιβλία) και δούλεψε έτσι 1 μέρα για να καταλάβεις το ύψος και εάν σε βολεύει.
        Θα το ήθελα λίγο ποιο φτηνό.

        3
      • Εξαιρετικό και στιβαρό , αντέχει άνετα ακόμα και 32" monitor χωρίς να ζορίζεται από θέμα βάρους, αν και να ξέρετε θα προεξέχει ( γι'αυτό υπάρχει ο περιορισμός των 27" ). Είναι αρκετά όμορφο, ένα σημαντικό για εμένα χαρακτηριστικό του είναι ότι από κάτω χωράει λάπτοπ 15.4" σχετικά άνετα.

        4
      • κερδίζεις πολύ χώρο και σηκώνει την οθόνη στο ύψος που πρέπει. στα αρνητικά ότι δεν είναι ρυθμιζόμενο το ύψος

        5
      • Πήρα 2 και τα έβαλα το ένα δίπλα στο άλλο. Πάνω στο ένα έβαλα το λαπτοπ μου για να είναι υπερυψωμένο και στο άλλο οργανωτή γραφείου και διάφορα πράγματα που τα είχα χύμα πάνω στο γραφείο. Από κάτω από τον έναν έβαλα το bluetooth πληκτρολόγιο και δίπλα, κάτω από το άλλο, χώρος άπλετος για βιβλία, οριζόντιες μολυβοθήκες, κασετίνες ή απλά κενό για να περνάει η νωπή πατσαβούρα στο καθάρισμα της επιφάνειας του γραφείου... simple as that!

        7
      • Δες τα όλα