Βάλτε μια ποσότητα gel στην παλάμη, αρκετή ώστε να καλύψει ολόκληρη την επιφάνεια των χεριών και τρίψτε σχολαστικά.
Δεν ξεβγάζεται.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Σε μορφή gel με ήπια αντισηπτική δράση και πρακτική συσκευασία με αντλία.
- Η σύνθεσή του περιέχει αιθυλική αλκοόλη 70%.
- Εμπλουτισμένο με γλυκερίνη και αλόη βέρα που προσφέρουν άμεσο καθαρισμό και...
Σε μορφή gel με ήπια αντισηπτική δράση και πρακτική συσκευασία με αντλία.
- Η σύνθεσή του περιέχει αιθυλική αλκοόλη 70%.
- Εμπλουτισμένο με γλυκερίνη και αλόη βέρα που προσφέρουν άμεσο καθαρισμό και περιποίηση.
- Κατάλληλο για συχνή χρήση, στεγνώνει γρήγορα και δεν αφήνει υπολείμματα.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Σε μορφή gel με ήπια αντισηπτική δράση και πρακτική συσκευασία με αντλία.
- Η σύνθεσή του περιέχει αιθυλική αλκοόλη 70%.
- Εμπλουτισμένο με γλυκερίνη και αλόη βέρα που προσφέρουν άμεσο καθαρισμό και περιποίηση.
- Κατάλληλο για συχνή χρήση, στεγνώνει γρήγορα και δεν αφήνει υπολείμματα.
Βάλτε μια ποσότητα gel στην παλάμη, αρκετή ώστε να καλύψει ολόκληρη την επιφάνεια των χεριών και τρίψτε σχολαστικά.
Δεν ξεβγάζεται.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όχι για μένα. Δεν θα λεγα ότι έχει ωραία μυρωδιά κ έχει τύχει να πεταχτεί κ στο μάτι μου κάποιες φορές
Πολύ καλό και απ τα φτηνά της αγοράς. Έχει ωραίο αρωμα, δεν κολλάει στα χέρια και με πολύ καλή αντλία που δεν πιτσιλάει δεξιά κ αριστερά σαν κάτι άλλα!
Το αγοράζω σταθερά απο τις 11/03/20 για την επιχειρηση και στη συνέχεια για το σπίτι. Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει είναι αρκετά ακριβότερο. Πάρα πολύ καλό για τη τιμή του!
Πολύ καλό αντισηπτικό χεριών, το χρησιμοποιώ χρόνια και θεωρώ ότι είναι αξιόπιστο! Κάποιες φορές στεγνώνει και ερεθίζει ελαφρά τα χέρια μου μετά από αρκετές χρήσεις, αλλά εμένα μου συμβαίνει με όσα έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα.
Εξαιρετικό. Το χρησιμοποιούμε όλη μέρα και είναι ήπιο με τα χέρια, με οσμή πιο ευχάριστη απ του οινοπνεύματος.
Μπορεί να είναι καλή η ποσότητα,αλλά το άρωμα του μέτριο,πιο πολύ οινοπνεύμα μυρίζει, παρότι κάνει την δουλειά γ το οποίο φτιάχτηκε.
Βολεύει πολύ η μεγάλη συσκευασία κ είναι πολύ δροσιστικό. Το έβαλα στο γραφείο μου κ αρέσει σε όλους
Τελειο άρωμα. Αισθηση καθαριοτητας χωρίς να κολλά .
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλο λίγο κολλάει αλλά οκ θα το ξαναπέρνα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Από τα αγαπημένα μου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το καλύτερο για μένα με διαφορά....!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
ωραίο άρωμα, αιθυλική αλκοόλη και όχι άλλα τοξικά παράγωγα
Πολύ τίμιο για τα λεφτά του αξιόλογο σε όλα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό για τα λεφτά του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι αρκετά καλό προιόν, είναι το 2ο μπουκάλι που χρησιμοποιώ. Δεν αφήνει κατάλοιπα!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το παίρνω από παλιά, προ Covid-19. Υπόψη είναι ελληνικό προϊόν FAMAR (Φαρμακείο Μαρινόπουλου).
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Όχι για μένα. Δεν θα λεγα ότι έχει ωραία μυρωδιά κ έχει τύχει να πεταχτεί κ στο μάτι μου κάποιες φορές
Πολύ καλό και απ τα φτηνά της αγοράς. Έχει ωραίο αρωμα, δεν κολλάει στα χέρια και με πολύ καλή αντλία που δεν πιτσιλάει δεξιά κ αριστερά σαν κάτι άλλα!
Το αγοράζω σταθερά απο τις 11/03/20 για την επιχειρηση και στη συνέχεια για το σπίτι. Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει είναι αρκετά ακριβότερο. Πάρα πολύ καλό για τη τιμή του!
Πολύ καλό αντισηπτικό χεριών, το χρησιμοποιώ χρόνια και θεωρώ ότι είναι αξιόπιστο! Κάποιες φορές στεγνώνει και ερεθίζει ελαφρά τα χέρια μου μετά από αρκετές χρήσεις, αλλά εμένα μου συμβαίνει με όσα έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα.
Εξαιρετικό. Το χρησιμοποιούμε όλη μέρα και είναι ήπιο με τα χέρια, με οσμή πιο ευχάριστη απ του οινοπνεύματος.
499 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΣε μορφή gel με ήπια αντισηπτική δράση και πρακτική συσκευασία με αντλία.
- Η σύνθεσή του περιέχει αιθυλική αλκοόλη 70%.
- Εμπλουτισμένο με γλυκερίνη και αλόη βέρα που προσφέρουν άμεσο καθαρισμό και περιποίηση.
- Κατάλληλο για συχνή χρήση, στεγνώνει γρήγορα και δεν αφήνει υπολείμματα.
Βάλτε μια ποσότητα gel στην παλάμη, αρκετή ώστε να καλύψει ολόκληρη την επιφάνεια των χεριών και τρίψτε σχολαστικά.
Δεν ξεβγάζεται.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όχι για μένα. Δεν θα λεγα ότι έχει ωραία μυρωδιά κ έχει τύχει να πεταχτεί κ στο μάτι μου κάποιες φορές
Πολύ καλό και απ τα φτηνά της αγοράς. Έχει ωραίο αρωμα, δεν κολλάει στα χέρια και με πολύ καλή αντλία που δεν πιτσιλάει δεξιά κ αριστερά σαν κάτι άλλα!
Το αγοράζω σταθερά απο τις 11/03/20 για την επιχειρηση και στη συνέχεια για το σπίτι. Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει είναι αρκετά ακριβότερο. Πάρα πολύ καλό για τη τιμή του!
Πολύ καλό αντισηπτικό χεριών, το χρησιμοποιώ χρόνια και θεωρώ ότι είναι αξιόπιστο! Κάποιες φορές στεγνώνει και ερεθίζει ελαφρά τα χέρια μου μετά από αρκετές χρήσεις, αλλά εμένα μου συμβαίνει με όσα έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα.
Εξαιρετικό. Το χρησιμοποιούμε όλη μέρα και είναι ήπιο με τα χέρια, με οσμή πιο ευχάριστη απ του οινοπνεύματος.
Μπορεί να είναι καλή η ποσότητα,αλλά το άρωμα του μέτριο,πιο πολύ οινοπνεύμα μυρίζει, παρότι κάνει την δουλειά γ το οποίο φτιάχτηκε.
Βολεύει πολύ η μεγάλη συσκευασία κ είναι πολύ δροσιστικό. Το έβαλα στο γραφείο μου κ αρέσει σε όλους
Τελειο άρωμα. Αισθηση καθαριοτητας χωρίς να κολλά .
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλο λίγο κολλάει αλλά οκ θα το ξαναπέρνα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Από τα αγαπημένα μου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το καλύτερο για μένα με διαφορά....!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
ωραίο άρωμα, αιθυλική αλκοόλη και όχι άλλα τοξικά παράγωγα
Πολύ τίμιο για τα λεφτά του αξιόλογο σε όλα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό για τα λεφτά του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι αρκετά καλό προιόν, είναι το 2ο μπουκάλι που χρησιμοποιώ. Δεν αφήνει κατάλοιπα!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το παίρνω από παλιά, προ Covid-19. Υπόψη είναι ελληνικό προϊόν FAMAR (Φαρμακείο Μαρινόπουλου).
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Όχι για μένα. Δεν θα λεγα ότι έχει ωραία μυρωδιά κ έχει τύχει να πεταχτεί κ στο μάτι μου κάποιες φορές
Πολύ καλό και απ τα φτηνά της αγοράς. Έχει ωραίο αρωμα, δεν κολλάει στα χέρια και με πολύ καλή αντλία που δεν πιτσιλάει δεξιά κ αριστερά σαν κάτι άλλα!
Το αγοράζω σταθερά απο τις 11/03/20 για την επιχειρηση και στη συνέχεια για το σπίτι. Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει είναι αρκετά ακριβότερο. Πάρα πολύ καλό για τη τιμή του!
Πολύ καλό αντισηπτικό χεριών, το χρησιμοποιώ χρόνια και θεωρώ ότι είναι αξιόπιστο! Κάποιες φορές στεγνώνει και ερεθίζει ελαφρά τα χέρια μου μετά από αρκετές χρήσεις, αλλά εμένα μου συμβαίνει με όσα έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα.
Εξαιρετικό. Το χρησιμοποιούμε όλη μέρα και είναι ήπιο με τα χέρια, με οσμή πιο ευχάριστη απ του οινοπνεύματος.