Παιδικές Αποκριάτικες Στολές

Αποκριάτικη Παιδική Στολή Λαγουδάκι

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Φόρμα λούτρινη ολόσωμη
  • Καπέλο
Δες όλη την περιγραφή
Οδηγός μεγεθών Clown Republic
26 90
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Looklike
Ελλάδα
Δες Αποκριάτικα στη σελίδα του Looklike
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Πλεονεκτήματα

Παιδική στολή 'Λαγουδάκι' για αποκριάτικο party ή για θεματικό event. Τα παιδιά λατρεύουν να μεταμφιέζονται και να υποδύονται ρόλους από τους αγαπημένους ήρωες των παραμυθιών ή κινουμένων σχεδίων, και να αναπτύσσουν έτσι τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους!

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Θέμα
Ζωάκια
Halloween
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 5
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ικανοποίηση
  • Ποιότητα
  • Άνεση
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • xrysa_xenaki
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το κεφάλι είναι πολύ μικρό δεν έκλεινε στον δικό μου στα 2χρ. Νομίζω ότι το μέγεθος είναι κοριτσίστικο γιατί σε εμάς ήταν οριακά. γλυκούλα παντως

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βάγια Αγγ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ άνετη στο σώμα. Αυτό στο κεφάλι δεν μας έμπαινε καν. Την φόρεσε η κόρη μου 3ων και στο σώμα ήταν υπέροχη. Το από πάνω ήταν χάλια. Ίσως σε ένα παιδάκι 2 ετών ή ενός έτους που δεν έχει μαλλιά αρκετά να είναι ιδανική!

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koniord

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή στολή!
    Είναι σχεδόν όσο φουντωτή και όμορφη είναι στη φωτογραφία. Μαδαει λίγο αλλά τίποτα ανησυχητικό.
    Η μικρή μας είναι ψηλή για 2,5 χρονών και η στολή που ήτανε νούμερο για 3 χρονών της έκανε ακριβώς - σε μισό χρόνο είναι βέβαιο ότι θα της ήτανε μικρή.

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οπως φαινεται στην φωτογραφια, ετσι ειναι και στην πραγματικοτητα. Αφηνει παρα πολλα χνουδια ομως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλή στολή για τα λεφτά της. Εφαρμόζει τέλεια.

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
  • το κεφάλι είναι πολύ μικρό δεν έκλεινε στον δικό μου στα 2χρ. Νομίζω ότι το μέγεθος είναι κοριτσίστικο γιατί σε εμάς ήταν οριακά. γλυκούλα παντως

    0
  • Είναι πολύ άνετη στο σώμα. Αυτό στο κεφάλι δεν μας έμπαινε καν. Την φόρεσε η κόρη μου 3ων και στο σώμα ήταν υπέροχη. Το από πάνω ήταν χάλια. Ίσως σε ένα παιδάκι 2 ετών ή ενός έτους που δεν έχει μαλλιά αρκετά να είναι ιδανική!

    0
  • Πολύ καλή στολή!
    Είναι σχεδόν όσο φουντωτή και όμορφη είναι στη φωτογραφία. Μαδαει λίγο αλλά τίποτα ανησυχητικό.
    Η μικρή μας είναι ψηλή για 2,5 χρονών και η στολή που ήτανε νούμερο για 3 χρονών της έκανε ακριβώς - σε μισό χρόνο είναι βέβαιο ότι θα της ήτανε μικρή.

    0
  • Οπως φαινεται στην φωτογραφια, ετσι ειναι και στην πραγματικοτητα. Αφηνει παρα πολλα χνουδια ομως

    0
  • Αρκετά καλή στολή για τα λεφτά της. Εφαρμόζει τέλεια.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

164 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Πλεονεκτήματα

Παιδική στολή 'Λαγουδάκι' για αποκριάτικο party ή για θεματικό event. Τα παιδιά λατρεύουν να μεταμφιέζονται και να υποδύονται ρόλους από τους αγαπημένους ήρωες των παραμυθιών ή κινουμένων σχεδίων, και να αναπτύσσουν έτσι τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους!

Brand

Θέμα
Ζωάκια
Halloween
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 9
  2. 5
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ικανοποίηση
  • Ποιότητα
  • Άνεση
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • xrysa_xenaki
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το κεφάλι είναι πολύ μικρό δεν έκλεινε στον δικό μου στα 2χρ. Νομίζω ότι το μέγεθος είναι κοριτσίστικο γιατί σε εμάς ήταν οριακά. γλυκούλα παντως

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βάγια Αγγ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ άνετη στο σώμα. Αυτό στο κεφάλι δεν μας έμπαινε καν. Την φόρεσε η κόρη μου 3ων και στο σώμα ήταν υπέροχη. Το από πάνω ήταν χάλια. Ίσως σε ένα παιδάκι 2 ετών ή ενός έτους που δεν έχει μαλλιά αρκετά να είναι ιδανική!

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koniord

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή στολή!
    Είναι σχεδόν όσο φουντωτή και όμορφη είναι στη φωτογραφία. Μαδαει λίγο αλλά τίποτα ανησυχητικό.
    Η μικρή μας είναι ψηλή για 2,5 χρονών και η στολή που ήτανε νούμερο για 3 χρονών της έκανε ακριβώς - σε μισό χρόνο είναι βέβαιο ότι θα της ήτανε μικρή.

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οπως φαινεται στην φωτογραφια, ετσι ειναι και στην πραγματικοτητα. Αφηνει παρα πολλα χνουδια ομως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλή στολή για τα λεφτά της. Εφαρμόζει τέλεια.

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
  • το κεφάλι είναι πολύ μικρό δεν έκλεινε στον δικό μου στα 2χρ. Νομίζω ότι το μέγεθος είναι κοριτσίστικο γιατί σε εμάς ήταν οριακά. γλυκούλα παντως

    0
  • Είναι πολύ άνετη στο σώμα. Αυτό στο κεφάλι δεν μας έμπαινε καν. Την φόρεσε η κόρη μου 3ων και στο σώμα ήταν υπέροχη. Το από πάνω ήταν χάλια. Ίσως σε ένα παιδάκι 2 ετών ή ενός έτους που δεν έχει μαλλιά αρκετά να είναι ιδανική!

    0
  • Πολύ καλή στολή!
    Είναι σχεδόν όσο φουντωτή και όμορφη είναι στη φωτογραφία. Μαδαει λίγο αλλά τίποτα ανησυχητικό.
    Η μικρή μας είναι ψηλή για 2,5 χρονών και η στολή που ήτανε νούμερο για 3 χρονών της έκανε ακριβώς - σε μισό χρόνο είναι βέβαιο ότι θα της ήτανε μικρή.

    0
  • Οπως φαινεται στην φωτογραφια, ετσι ειναι και στην πραγματικοτητα. Αφηνει παρα πολλα χνουδια ομως

    0
  • Αρκετά καλή στολή για τα λεφτά της. Εφαρμόζει τέλεια.

    0
  • Δες τα όλα
26,90 €
5,00 €   μεταφορικά