Εκπληκτικό άρωμα unisex θα έλεγα , από τα γλυκά αρώματα που προσωπικά δύσκολα μου αρέσουν , αυτό έχει χαρακτήρα είναι ξεχωριστό όχι σαν την μάζα . Το αμύγδαλο μαζι με κεράσι και στο στέγνωμα πούδρα ξύλο, υπέροχο μεγάλη διάρκεια και προβολή επίσης.
Όσοι λένε ότι είναι γυναικείο μέχρι ένα σημείο τους καταλαβαίνω διότι σίγουρα δεν είναι κλασικό αρρενωπό άρωμα , αλλά τις εποχές που ζούμε τα γλυκά αρώματα τα φοράνε και άντρες.
Εδώ πουλάει το Dior Home Intense που μυρίζει πούδρα και κραγιόν , Πουλάει το JPG elixir που μυρίζει μέλι και πούδρα , Το TF Lost cherry που μυρίζει φουλ κεράσι ... Και σας χάλασε το Guerlain ?
Ενημέρωση,αγορά νέου 2024 ίδια εμφάνιση με το extreme μαύρο καπάκι και ασήμι αυτοκόλλητο. Σε αντίθεση με το extreme που είναι 98% ίδιο άρωμα , το EDP Δυστυχώς είναι διαφορετικό πλέον, δεν έχει το έντονο κεράσι και αμύγδαλο που είχε , πλέον είναι κατεβασμένα και έχει ποιο έντονη την αίσθηση δέρματος και πούδρας,διάρκεια και προβολή επίσης είναι ΠΟΛΥ κατεβασμένα σχεδόν 1 ωρα διαρκεια σε δερμα .
Δεν ξερω αν εχει να κανει με το καταστημα Νοτινο η εκατσε κακο κομματι αυτο που παρελαβα παντος πλεον δεν αξιζει πανω απο 30-40 ευρο,
Θα παω καποια στιγμη να δοκιμασω σε καποιο καταστημα ξανα την νεα αυτη έκδοση για να σιγουρευτώ .
Παντος σιγουρα κατι δεν παει καλα, διοτι το Extreme νεα εκδοση που αγορασα απο καταστημα εδω Ελλαδα ηταν οπως το παλιο δυνατο, παρολα αυτα καποιος κατοχος στο review ειπε οτι ηταν πολυ αδυναμο... οποτε η θεμα καταστηματος η θεμα παρτιδας .
Ενημέρωση , Τριτο μπουκαλι αγορα απο Ελληνικο Καταστημα ξανα με το μαυρο καπακι , ομως καμια σχεση με το προηγουμενο που ειχα αγορασει απο NOTINO , το αρωμα τωρα ειναι σωστο εχει ενταση και διαρκεια 6-8 ωρες ευκολα , απο οτι φαινεται δυστυχώς ειμουν ατυχος με το προηγουμενο και ηταν κακη παρτιδα . Ανεβαζω 1 αστερι λογο προηγουμενου κακου Batch