Λοιπον παιδια, πηρα το κουτι πριν 10 μερες και εχω στησει τον υπολογιστη μου με Asus Maximus X Hero πανω.
Θα πω λιγες λεπτομεριες για να ξερει ο επομενος καταναλωτης.
Ας ξεκινησουμε με τα ΑΡΝΗΤΙΚΑ
1) Πολυ τζαμι, αν και θα μου πειτε για αυτον τον λογο το αγοραζεις, πολυ ευκολο να μεινουν δαχτυλιες και να χρειαστει καθαρισμα.
*Κινδυνος* Ποτε και για κανενα λογο μην σηκωσεις το κουτι κρατωντας το απο το γυαλι στο το πλαι , ειναι πολυ βαρυ και κατα πασα πιθανοτητα θα το σπασει γιατι κρατιεται σε 4 λεπτες βιδες.
*Το τζαμι στα 4 σημεια που ειναι στις γωνιες των μεγαλων επιφανειων ειναι πολυ ευαισθητα, μου εσπασε ενα πολυ μικρο κομματακι γυαλι προσωπικα σε ενα σημειο της βιδας μονο και μονο απο το βαρος του τζαμιου οταν πηγα να το ξεβιδωσω ( πολυ προσοχη οταν το ξεβιδωνεις να το κανεις σταυρωτα και να το κρατας ταυτοχρονα.
2) Δεν διαθετει PSU shroud, δηλαδη ολα τα καλωδια θα φαινονται μπροστα απο το τροφοδοτικο ( μπορεις να το παραγγειλεις εξτρα το οποιο εκανα και πληρωσα αλλα 15Ε ) ελεος! λενε οτι το εφτιαξαν στα επομενα μοντελα
3) Παρα πολυ δυσκολο Cable Management λογω του οτι φαινεται και απο πισω και πρεπει να το στρωσεις και απο εκει.
4) Το σημα της εταιρείας Corsair στο κάλυμμα τροφοδοτικου και απο μπροστα απο το κουτι είναι λευκό και δεν αλλάζει χρωματα ( το συγκεκριμένο μοντελο )
*υπάρχει το Black mirror version που το τζαμι του είναι σαν καθρέφτης ( φιμε ) μαυρο και τo σημα πανω σε αυτο το μοντέλο αλλάζει χρώματα και στις 2 μεριές.
Γενικα ειναι ενα πιο τροποποιημένο μοντέλο αλλα το φιμε τζαμι που καθρεφτίζει δεν αρεσει σε όλους.
Παμε και στα ΘΕΤΙΚΑ γιατι αρκετα το εκραξα το κουτι.
1) ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, σαν να κοιτας ενυδρειο, αν το συνδιασεις με RGB fans 2x top 1x Πισω ( συνιστω τα Corsair ML120 RGB η LL120 RGB ) RGB RAM ( συνιστω της Corsair ) και RGB motherboard δεν θα σταματησεις να το κοιτας, πραγματικο κοσμημα για την διακοσμηση του χωρου σου.
2) To φιλτραρισμα της σκονης ειναι τελειο, περναει ελαχιστη σκονη μεσα, μενει για αρκετο καιρο πιο καθαρο σε σχεση με καποια ανοιχτα Case χωρις φιλτρα σκονης, πανευκολο να βγαλεις την σιτα να το καθαρισεις με ενα μικρο πινελακι ζωγραφικης και να το ξαναβαλεις μεσα σαν καινουριο.
*Βεβαια εχει και η πανω μερια σιτα που πιστευω ειναι αχρειαστο γιατι εμενα τα 2 fans πανω διωχνουν τον αερα δεν ρουφανε οποτε λιγο περιττο, δεν ξερω με πιο σκεπτικο θα εβαζε κανεις την πανω μερια να βαζει αερα μεσα.
3) εχει 3 rgb SP120 fans που ερχονται μανισια του κουτιου, δυστυχως δεν εχει αλλα οποτε σιγουρα θα χρειαστεις 1 για πισω να διωχνει τον ζεστο αερα, αν εισαι ψυχαναγκαστικος σαν εμενα θα παρεις αλλα 2 για να βαλεις επανω ωστε να κανεις σετακι το RGB.
*Μεγαλη Ιεροσυλια αν το βαλεις στο πατωμα, βρες ενα ομορφο επιπλο για να το βαλεις σε υψος γραφειου :D.
ΤΕΛΟΣ, δινω 4 Αστερια επειδη δεν εχει το PSU SHROUD ( καλυμα τροφοδοτικου ) σε αυτα τα λεφτα ειναι ανεπιτρεπτο!
Εδω μπορειτε να δειτε ενα video με βασιμα σχολια για το συγκεκριμενο κουτι που θα σας βοηθησουν.
https://www.youtube.com/watch?v=e5H2S4L2Doo&t=175s
Ελπιζω να βοηθησα! χαρουμενες αγορες
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!