Κουτιά Υπολογιστών

Corsair Crystal 570X RGB Gaming Midi Tower Κουτί Υπολογιστή με Πλαϊνό Παράθυρο Μαύρο

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Μητρικές: ATX, Mini ITX, Micro ATX
  • USB 3.0
  • Audio - Microphone
  • Πλαϊνό Παράθυρο
  • RGB Lighting - LED Controller
  • Θέση Ψυγείου : Άνω, Μπροστά, Πίσω

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ο αέρας διαχέεται εύκολα (air flow) και είναι ευρύχωρο.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Crystal 570X RGB της Corsair είναι ένα Midi Tower, κατάλληλο για τις πιο δημοφιλείς συνθέσεις και ιδανικό για gamers. Διαθέτει παράθυρο στο πλάι ώστε να είναι ορατό το εσωτερικό του χωρίς άνοιγμα του κουτιού, καθώς και ενσωματωμένο RGB φωτισμό πολλαπλών χρωμάτων.

    Κατασκευαστής

    Δες όλη την περιγραφή

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Γενικά Χαρακτηριστικά

    Χρώμα
    Μαύρο
    Μέγεθος
    Midi Tower
    Συμβατές Μητρικές
    ATX, Mini ITX, Micro ATX

    Διαστάσεις

    Ύψος
    480 mm
    Πλάτος
    234 mm
    Βάθος
    512 mm

    Εσωτερικοί Χώροι

    Μέγιστο Μήκος Κάρτας Γραφικών
    370 mm
    Μέγιστο Ύψος Ψύκτρας Επεξεργαστή
    170 mm

    Θέσεις Συσκευών

    Εσωτερικές Θύρες 3.5''
    2
    Εσωτερικές Θύρες 2.5''
    2

    Θέσεις Ανεμιστήρων

    Μπροστινές Θέσεις
    3
    Πίσω Θέσεις
    1
    Άνω Θέσεις
    2

    Υποστήριξη Υδρόψυξης

    Θέση Ψυγείου
    Άνω, Μπροστά, Πίσω

    Δυνατότητες

    Συνδεσιμότητα
    Audio, Microphone, USB 3.0
    Πρόσθετα
    LED Controller, Πλαϊνό Παράθυρο, RGB Lighting
    Gaming
    Ναι
    Airflow
    -
    Home & Office
    -

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Δες όλα τα χαρακτηριστικά

    Αξιολογήσεις (32)

    Αξιολογήσεις

    1. 27
    2. 4
    3. 1
    4. 2 αστέρια
      0
    5. 1 αστέρι
      0
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Air flow
    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αθόρυβο
    • Cable management

    Αξιολογήσεις χρηστών

    • Panos_Corleone
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Κάτοχος του κουτιού εδώ και 3 χρονια. Για τα λευτα που το είχα πάρει τότε ότι καλύτερο. Πολύ καλό airflow οι υψηλές θερμοκρασίες είναι άγνωστη λέξη, πολύ καλό cable management και εξωτερικά απλα πανέμορφο.

      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • VuZ
      5
      4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Πραγματικά από τα καλύτερα λεφτά που έχω χαλάσει, το έχω εδώ και 2 χρόνια και δε χορταίνω να το κοιτάω. Άλλο να το βλέπεις σε φωτογραφίες από σκρούτζ και άλλη μαγεία έχει να το έχεις φτιάξει μόνος σου με το build που θες και να το χαζεύεις κάθε φορά που πατάς το Start, πραγματικά πανέμορφο και έχει και άπειρες δυνατότητες σε cable management και στο ποσα fanακια μπορείς να βάλεις, τα μόνα αρνητικά που υπάρχουν είναι ότι όταν τελειώσεις το build για να το σηκώσεις πρέπει να σηκώνεις στο γυμναστήριο 250 κιλά αλτήρες και το άλλο είναι ότι λείπει το shroud του τροφοδοτικου και έτσι φαίνονται ότι καλώδια βάζετε εκεί κάτω, για εμένα πάντως είναι ασήμαντα σαν γενική εικόνα κουτιού.

      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Heinrich_v
      5
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Είναι πανέμορφο ακόμη και τώρα μετά από έναν χρόνο χρήσης δεν χορταίνω να το χαζεύω. Έχει καλό airflow, από σκόνη δεν περνάει τίποτα μέσα απλά καθαρίζω τα φίλτρα μια στις δύο μήνες. Παιδιά το κουτί είναι πολύ βαρύ και θέλει προσοχή ακόμη και πώς το πιάνεις για να το μετακινήσεις πόσο μάλλον όταν βάζεις-βγάζεις τα τζαμάκια. Επίσης τα καλώδια από πίσω θέλουν υπομονή ειδικά εάν χρησιμοποιείτε hdd. Εγώ έχω το απλό μαύρο μού ήρθε με psu shroud. Τέλος στα 159€ πού το πήρα αξίζει διότι το θεωρώ επένδυση σε κάθε αναβάθμιση είναι σχεδόν το μόνο πού δεν αλλάζει.

      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • EYAGGELOS_KALPAKIS
      5
      1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Καλοκαίρι 2019 ακόμα έκει έξω ότι ομορφότερο, ειδικά η νέες εκδόσεις white,red,mirror black. Εγώ πήρα την mirror black έκδοση καθώς είναι πιο όμορφη από τις άλλες γιατί έχει διαφορετικό τζάμι, λίγο πιο φιμέ και θωλό. Χωράνε πολλά πράγματα μέσα και το airflow είναι καταπληκτικό, ωστόσο στο πάνω μέρος χωράει 240 υδρόψυξη και μόνο, το δοκίμασα για πιο μεγάλη και δεν. Από ομορφιά τι να σας πω, ακόμα το κοιτάω μετά απο ένα μήνα αγοράς. Η δικιά μου έκδοση έχει καλυμένο το shroud του τροφοδοτικού οπότε μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβό αλλά αξίζει. Ύσηχο ανάλογα τα fans και τις στροφές τους, εγώ τα άλλαξα όλα οπότε δεν μπορώ να σας πώ. Πάντως το airflow είναι καταπληκτικό και άμεσο χωρίς κάτι να κόβει την ροή. Μια ακόμα διαφορά αυτής της έκδοσης που πήρα εγώ είναι πως μπορείς να βάλεις την κάρτα γραφικών κάθετα σε σύγκριση με τα άλλα μοντέλα.

      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • kronos12
      5
      1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      δεν εχει βγει ακομα κατα την γνώμη μου ομορφοτερο ακομα και με τις γνωστες πλεον ατελειες του
      22-12-18

      • Χώρος
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Cable management
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Dubsty_Gaming
      4
      1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Αγωρασα αυτο το κουτι για να κανω ενα rgb build με watercooling. Τα 3 ανεμιστιρακια μπροστα τα πηγα πισω και πανω καθωσ εβαλα ενα ψυγειο πανω στα 2χ120 και ενα 3χ120 μποστα με τα καινουργια LL120 fans. Tο συνδυασα με wattercooling απο την thermaltake και το αποτελεσμα βγηκε μπομπα! αν θελετε καποια ερωτηση η πωσ βγηκε το build σε φωτο [email protected] . Το αγαπημενο μου case μεχρι τωρα. Αν και ενασ φίλοσ μου εχει to 500d se rgb premium ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΑΛΑΖΑ ΚΟΥΤΙ. το μονο κακο ηταν οτι επρεπε να παρω custom sleves καθωσ δεν εχει psu shroud και η corsair εχει χαλια καλωδια με τα psu τησ. Επισησ αν παρετε τα LL120 3 pack σασ δινει δωρο το rgb hub οποτε αν σκευτεστε να παρετε πρωτα το hub και στο μελλον τα fans απλα περιμενετε.

      • Χώρος
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Cable management
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • aggelos_spathis56
      5
      1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Το κουτί είναι πανέμορφο.Λίγο βαρύ και η διαχείριση των καλωδίων δύσκολη.Ροή αέρα πολύ καλή αλλά στο budget θα βάλεις άλλα 25 για πίσω ανεμιστήρα γιατί λόγω tempered glass μετά από ώρα ανεβάζει θερμοκρασίες.

      • Χώρος
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Cable management
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • iusher
      5
      2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Πανέμορφο κουτί με πολύ καλους χώρους. Έχω βάλει 9 corsair HD fans με την Corsair H150i PRO RGB στο μπροστά μέρος και το airflow σε αυτό το case είναι εξαιρετικό. Επίσης αν έχετε cablemod c-series axi hxi & rm cable kit το cable management είναι αστειο. Όσο για το psu shroud cover που δν το έδινε μαζι η εταιρία το παράγγειλα από γνωστό κατάστημα τις Αθήνας και έκλεισε αυτήν η τρύπα που φαίνοταν άσχημα.

      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Oblicon
      5
      2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Ένα πραγματικό στολίδι για το γραφείο, δωμάτιο, σαλόνι και όπου αλλού έχετε βάλει το rig σας. Από την πρώτη μέρα που βγήκε το χάζευα. Καταπληκτική ποιότητα. Corsair άλλωστε. Δεν έχω να πω αλλά θετικά καθώς η εικόνα μιλά απο μόνη της. Απλά, δείτε κάποια βίντεο και θα καταλάβετε. Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο. Στα αρνητικά του τώρα: Επειδή είναι γυαλί το cable management είναι δύσκολο. Ο HDD μπαίνει ανάποδα ( θα βλέπετε την πλάκα του σκληρού ) Η πίσω λαμαρίνα βοηθά πολύ να κρύψετε καλώδια, άλλα στο κάτω και μπροστά απο το τροφοδοτικό θα φαίνονται κάποια καλώδια. Είναι ΠΑΡΑ πολύ βαρύ. Προσοχή από που θα το πιάσετε για να το σηκώσετε γιατί μπορούν να στραβώσουν οι βίδες που κουμπώνουν τα τζάμια. Γίνονται εύκολα δαχτυλιές και η σκόνη φαίνεται.

      • Χώρος
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Cable management
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Lokatzis313
      4
      12 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Εμφανισιακά η corsair δινει ρεσιτάλ.Το μοναδικο μειονεκτημα που συναντησα ειναι στην τοποθέτηση της υδροψηξης.Αν μπει στην επανω μερια ο ενας ανεμηστηρας μενει εκτος δεν χωραει βρισκει επανω στην μητρικη.Θελει πολυ ψαξιμο η τοποθετηση της corsair H110i GTX λογω μεγέθους!

      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Χώρος
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 5
      1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Πανέμορφο το κουτί αλλά πολυ δισκολη η διαχείριση των καλοδιων, μου πήρε 5ωρες το στήσιμο !!

      • Χώρος
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Cable management
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Χώρος
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Μέτριος θόρυβος
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Cable management
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Μέτριος θόρυβος
      • Χώρος
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Cable management
      • Μέτριος θόρυβος
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Χώρος
      • Cable management
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Αθόρυβο
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Air flow
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κάτοχος του κουτιού εδώ και 3 χρονια. Για τα λευτα που το είχα πάρει τότε ότι καλύτερο. Πολύ καλό airflow οι υψηλές θερμοκρασίες είναι άγνωστη λέξη, πολύ καλό cable management και εξωτερικά απλα πανέμορφο.

      1
    • Πραγματικά από τα καλύτερα λεφτά που έχω χαλάσει, το έχω εδώ και 2 χρόνια και δε χορταίνω να το κοιτάω. Άλλο να το βλέπεις σε φωτογραφίες από σκρούτζ και άλλη μαγεία έχει να το έχεις φτιάξει μόνος σου με το build που θες και να το χαζεύεις κάθε φορά που πατάς το Start, πραγματικά πανέμορφο και έχει και άπειρες δυνατότητες σε cable management και στο ποσα fanακια μπορείς να βάλεις, τα μόνα αρνητικά που υπάρχουν είναι ότι όταν τελειώσεις το build για να το σηκώσεις πρέπει να σηκώνεις στο γυμναστήριο 250 κιλά αλτήρες και το άλλο είναι ότι λείπει το shroud του τροφοδοτικου και έτσι φαίνονται ότι καλώδια βάζετε εκεί κάτω, για εμένα πάντως είναι ασήμαντα σαν γενική εικόνα κουτιού.

      4
    • Είναι πανέμορφο ακόμη και τώρα μετά από έναν χρόνο χρήσης δεν χορταίνω να το χαζεύω. Έχει καλό airflow, από σκόνη δεν περνάει τίποτα μέσα απλά καθαρίζω τα φίλτρα μια στις δύο μήνες. Παιδιά το κουτί είναι πολύ βαρύ και θέλει προσοχή ακόμη και πώς το πιάνεις για να το μετακινήσεις πόσο μάλλον όταν βάζεις-βγάζεις τα τζαμάκια. Επίσης τα καλώδια από πίσω θέλουν υπομονή ειδικά εάν χρησιμοποιείτε hdd. Εγώ έχω το απλό μαύρο μού ήρθε με psu shroud. Τέλος στα 159€ πού το πήρα αξίζει διότι το θεωρώ επένδυση σε κάθε αναβάθμιση είναι σχεδόν το μόνο πού δεν αλλάζει.

      3
    • Καλοκαίρι 2019 ακόμα έκει έξω ότι ομορφότερο, ειδικά η νέες εκδόσεις white,red,mirror black. Εγώ πήρα την mirror black έκδοση καθώς είναι πιο όμορφη από τις άλλες γιατί έχει διαφορετικό τζάμι, λίγο πιο φιμέ και θωλό. Χωράνε πολλά πράγματα μέσα και το airflow είναι καταπληκτικό, ωστόσο στο πάνω μέρος χωράει 240 υδρόψυξη και μόνο, το δοκίμασα για πιο μεγάλη και δεν. Από ομορφιά τι να σας πω, ακόμα το κοιτάω μετά απο ένα μήνα αγοράς. Η δικιά μου έκδοση έχει καλυμένο το shroud του τροφοδοτικού οπότε μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβό αλλά αξίζει. Ύσηχο ανάλογα τα fans και τις στροφές τους, εγώ τα άλλαξα όλα οπότε δεν μπορώ να σας πώ. Πάντως το airflow είναι καταπληκτικό και άμεσο χωρίς κάτι να κόβει την ροή. Μια ακόμα διαφορά αυτής της έκδοσης που πήρα εγώ είναι πως μπορείς να βάλεις την κάρτα γραφικών κάθετα σε σύγκριση με τα άλλα μοντέλα.

      1
    • Δες τα όλα
    Ερωτήσεις (19)

    Ερωτήσεις

    32 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν
    Damianos_Kontos

    Καλησπέρα,έχω το κουτί και πήρα και άλλα 3 φανακια sp120. Τα συνδέω στο hub και ενώ δουλεύει το led, όταν πατάω να αλλάξω χρώμα,ταχύτητα και λοιπά, αλλάζουν μόνο αυτά που είχε το κουτί μέσα. Έχει κανείς καμία πρόταση;

    tepetidis5

    Πώς ρειθμηζεις το φωτισμό στους μπροστά ανεμιστήρες;

    Activision_1234

    Καλησπέρα , το συγκεκριμένο κουτί περιέχει το PSU Shroud?
    Αν όχι απο που μπορώ να το αγοράσω?

    GeorgiosLiako

    καλημέρα! όχι δεν το έχει μέσα τουλάχιστον οι πρώτες εκδόσεις του κουτιού. Μόνο παραγγελία από το site της corsair αλλά δεν ξέρω αν στέλνει Ελλάδα..

    Δες όλες τις ερωτήσεις (19)

    Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

    Γενικά Χαρακτηριστικά

    Χρώμα
    Μαύρο
    Μέγεθος
    Midi Tower
    Συμβατές Μητρικές
    ATX, Mini ITX, Micro ATX

    Διαστάσεις

    Ύψος
    480 mm
    Πλάτος
    234 mm
    Βάθος
    512 mm

    Εσωτερικοί Χώροι

    Μέγιστο Μήκος Κάρτας Γραφικών
    370 mm
    Μέγιστο Ύψος Ψύκτρας Επεξεργαστή
    170 mm

    Θέσεις Συσκευών

    Εσωτερικές Θύρες 3.5''
    2
    Εσωτερικές Θύρες 2.5''
    2

    Θέσεις Ανεμιστήρων

    Μπροστινές Θέσεις
    3
    Πίσω Θέσεις
    1
    Άνω Θέσεις
    2

    Υποστήριξη Υδρόψυξης

    Θέση Ψυγείου
    Άνω, Μπροστά, Πίσω

    Δυνατότητες

    Συνδεσιμότητα
    Audio, Microphone, USB 3.0
    Πρόσθετα
    LED Controller, Πλαϊνό Παράθυρο, RGB Lighting
    Gaming
    Ναι
    Airflow
    -
    Home & Office
    -

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Περιγραφή

    Το Crystal 570X RGB της Corsair είναι ένα Midi Tower, κατάλληλο για τις πιο δημοφιλείς συνθέσεις και ιδανικό για gamers. Διαθέτει παράθυρο στο πλάι ώστε να είναι ορατό το εσωτερικό του χωρίς άνοιγμα του κουτιού, καθώς και ενσωματωμένο RGB φωτισμό πολλαπλών χρωμάτων.

      Κατασκευαστής

      Αξιολογήσεις (32)

      1. 27
      2. 4
      3. 1
      4. 2 αστέρια
        0
      5. 1 αστέρι
        0
      Αξιολόγησε το προϊόν
      • Air flow
      • Χώρος
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Φιλτράρισμα σκόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Αθόρυβο
      • Cable management

      Αξιολογήσεις χρηστών

      • Panos_Corleone
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Κάτοχος του κουτιού εδώ και 3 χρονια. Για τα λευτα που το είχα πάρει τότε ότι καλύτερο. Πολύ καλό airflow οι υψηλές θερμοκρασίες είναι άγνωστη λέξη, πολύ καλό cable management και εξωτερικά απλα πανέμορφο.

        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • VuZ
        5
        4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Πραγματικά από τα καλύτερα λεφτά που έχω χαλάσει, το έχω εδώ και 2 χρόνια και δε χορταίνω να το κοιτάω. Άλλο να το βλέπεις σε φωτογραφίες από σκρούτζ και άλλη μαγεία έχει να το έχεις φτιάξει μόνος σου με το build που θες και να το χαζεύεις κάθε φορά που πατάς το Start, πραγματικά πανέμορφο και έχει και άπειρες δυνατότητες σε cable management και στο ποσα fanακια μπορείς να βάλεις, τα μόνα αρνητικά που υπάρχουν είναι ότι όταν τελειώσεις το build για να το σηκώσεις πρέπει να σηκώνεις στο γυμναστήριο 250 κιλά αλτήρες και το άλλο είναι ότι λείπει το shroud του τροφοδοτικου και έτσι φαίνονται ότι καλώδια βάζετε εκεί κάτω, για εμένα πάντως είναι ασήμαντα σαν γενική εικόνα κουτιού.

        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Heinrich_v
        5
        3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Είναι πανέμορφο ακόμη και τώρα μετά από έναν χρόνο χρήσης δεν χορταίνω να το χαζεύω. Έχει καλό airflow, από σκόνη δεν περνάει τίποτα μέσα απλά καθαρίζω τα φίλτρα μια στις δύο μήνες. Παιδιά το κουτί είναι πολύ βαρύ και θέλει προσοχή ακόμη και πώς το πιάνεις για να το μετακινήσεις πόσο μάλλον όταν βάζεις-βγάζεις τα τζαμάκια. Επίσης τα καλώδια από πίσω θέλουν υπομονή ειδικά εάν χρησιμοποιείτε hdd. Εγώ έχω το απλό μαύρο μού ήρθε με psu shroud. Τέλος στα 159€ πού το πήρα αξίζει διότι το θεωρώ επένδυση σε κάθε αναβάθμιση είναι σχεδόν το μόνο πού δεν αλλάζει.

        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • EYAGGELOS_KALPAKIS
        5
        1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Καλοκαίρι 2019 ακόμα έκει έξω ότι ομορφότερο, ειδικά η νέες εκδόσεις white,red,mirror black. Εγώ πήρα την mirror black έκδοση καθώς είναι πιο όμορφη από τις άλλες γιατί έχει διαφορετικό τζάμι, λίγο πιο φιμέ και θωλό. Χωράνε πολλά πράγματα μέσα και το airflow είναι καταπληκτικό, ωστόσο στο πάνω μέρος χωράει 240 υδρόψυξη και μόνο, το δοκίμασα για πιο μεγάλη και δεν. Από ομορφιά τι να σας πω, ακόμα το κοιτάω μετά απο ένα μήνα αγοράς. Η δικιά μου έκδοση έχει καλυμένο το shroud του τροφοδοτικού οπότε μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβό αλλά αξίζει. Ύσηχο ανάλογα τα fans και τις στροφές τους, εγώ τα άλλαξα όλα οπότε δεν μπορώ να σας πώ. Πάντως το airflow είναι καταπληκτικό και άμεσο χωρίς κάτι να κόβει την ροή. Μια ακόμα διαφορά αυτής της έκδοσης που πήρα εγώ είναι πως μπορείς να βάλεις την κάρτα γραφικών κάθετα σε σύγκριση με τα άλλα μοντέλα.

        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • kronos12
        5
        1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        δεν εχει βγει ακομα κατα την γνώμη μου ομορφοτερο ακομα και με τις γνωστες πλεον ατελειες του
        22-12-18

        • Χώρος
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Cable management
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Dubsty_Gaming
        4
        1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Αγωρασα αυτο το κουτι για να κανω ενα rgb build με watercooling. Τα 3 ανεμιστιρακια μπροστα τα πηγα πισω και πανω καθωσ εβαλα ενα ψυγειο πανω στα 2χ120 και ενα 3χ120 μποστα με τα καινουργια LL120 fans. Tο συνδυασα με wattercooling απο την thermaltake και το αποτελεσμα βγηκε μπομπα! αν θελετε καποια ερωτηση η πωσ βγηκε το build σε φωτο [email protected] . Το αγαπημενο μου case μεχρι τωρα. Αν και ενασ φίλοσ μου εχει to 500d se rgb premium ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΑΛΑΖΑ ΚΟΥΤΙ. το μονο κακο ηταν οτι επρεπε να παρω custom sleves καθωσ δεν εχει psu shroud και η corsair εχει χαλια καλωδια με τα psu τησ. Επισησ αν παρετε τα LL120 3 pack σασ δινει δωρο το rgb hub οποτε αν σκευτεστε να παρετε πρωτα το hub και στο μελλον τα fans απλα περιμενετε.

        • Χώρος
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Cable management
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • aggelos_spathis56
        5
        1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Το κουτί είναι πανέμορφο.Λίγο βαρύ και η διαχείριση των καλωδίων δύσκολη.Ροή αέρα πολύ καλή αλλά στο budget θα βάλεις άλλα 25 για πίσω ανεμιστήρα γιατί λόγω tempered glass μετά από ώρα ανεβάζει θερμοκρασίες.

        • Χώρος
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Cable management
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • iusher
        5
        2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Πανέμορφο κουτί με πολύ καλους χώρους. Έχω βάλει 9 corsair HD fans με την Corsair H150i PRO RGB στο μπροστά μέρος και το airflow σε αυτό το case είναι εξαιρετικό. Επίσης αν έχετε cablemod c-series axi hxi & rm cable kit το cable management είναι αστειο. Όσο για το psu shroud cover που δν το έδινε μαζι η εταιρία το παράγγειλα από γνωστό κατάστημα τις Αθήνας και έκλεισε αυτήν η τρύπα που φαίνοταν άσχημα.

        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Oblicon
        5
        2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Ένα πραγματικό στολίδι για το γραφείο, δωμάτιο, σαλόνι και όπου αλλού έχετε βάλει το rig σας. Από την πρώτη μέρα που βγήκε το χάζευα. Καταπληκτική ποιότητα. Corsair άλλωστε. Δεν έχω να πω αλλά θετικά καθώς η εικόνα μιλά απο μόνη της. Απλά, δείτε κάποια βίντεο και θα καταλάβετε. Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο. Στα αρνητικά του τώρα: Επειδή είναι γυαλί το cable management είναι δύσκολο. Ο HDD μπαίνει ανάποδα ( θα βλέπετε την πλάκα του σκληρού ) Η πίσω λαμαρίνα βοηθά πολύ να κρύψετε καλώδια, άλλα στο κάτω και μπροστά απο το τροφοδοτικό θα φαίνονται κάποια καλώδια. Είναι ΠΑΡΑ πολύ βαρύ. Προσοχή από που θα το πιάσετε για να το σηκώσετε γιατί μπορούν να στραβώσουν οι βίδες που κουμπώνουν τα τζάμια. Γίνονται εύκολα δαχτυλιές και η σκόνη φαίνεται.

        • Χώρος
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Cable management
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Lokatzis313
        4
        12 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Εμφανισιακά η corsair δινει ρεσιτάλ.Το μοναδικο μειονεκτημα που συναντησα ειναι στην τοποθέτηση της υδροψηξης.Αν μπει στην επανω μερια ο ενας ανεμηστηρας μενει εκτος δεν χωραει βρισκει επανω στην μητρικη.Θελει πολυ ψαξιμο η τοποθετηση της corsair H110i GTX λογω μεγέθους!

        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Χώρος
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • 5
        1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Πανέμορφο το κουτί αλλά πολυ δισκολη η διαχείριση των καλοδιων, μου πήρε 5ωρες το στήσιμο !!

        • Χώρος
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Cable management
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        • Χώρος
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Μέτριος θόρυβος
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Cable management
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Μέτριος θόρυβος
        • Χώρος
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Cable management
        • Μέτριος θόρυβος
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
        • Χώρος
        • Cable management
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Αθόρυβο
        • Φιλτράρισμα σκόνης
        • Air flow
        • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Κάτοχος του κουτιού εδώ και 3 χρονια. Για τα λευτα που το είχα πάρει τότε ότι καλύτερο. Πολύ καλό airflow οι υψηλές θερμοκρασίες είναι άγνωστη λέξη, πολύ καλό cable management και εξωτερικά απλα πανέμορφο.

        1
      • Πραγματικά από τα καλύτερα λεφτά που έχω χαλάσει, το έχω εδώ και 2 χρόνια και δε χορταίνω να το κοιτάω. Άλλο να το βλέπεις σε φωτογραφίες από σκρούτζ και άλλη μαγεία έχει να το έχεις φτιάξει μόνος σου με το build που θες και να το χαζεύεις κάθε φορά που πατάς το Start, πραγματικά πανέμορφο και έχει και άπειρες δυνατότητες σε cable management και στο ποσα fanακια μπορείς να βάλεις, τα μόνα αρνητικά που υπάρχουν είναι ότι όταν τελειώσεις το build για να το σηκώσεις πρέπει να σηκώνεις στο γυμναστήριο 250 κιλά αλτήρες και το άλλο είναι ότι λείπει το shroud του τροφοδοτικου και έτσι φαίνονται ότι καλώδια βάζετε εκεί κάτω, για εμένα πάντως είναι ασήμαντα σαν γενική εικόνα κουτιού.

        4
      • Είναι πανέμορφο ακόμη και τώρα μετά από έναν χρόνο χρήσης δεν χορταίνω να το χαζεύω. Έχει καλό airflow, από σκόνη δεν περνάει τίποτα μέσα απλά καθαρίζω τα φίλτρα μια στις δύο μήνες. Παιδιά το κουτί είναι πολύ βαρύ και θέλει προσοχή ακόμη και πώς το πιάνεις για να το μετακινήσεις πόσο μάλλον όταν βάζεις-βγάζεις τα τζαμάκια. Επίσης τα καλώδια από πίσω θέλουν υπομονή ειδικά εάν χρησιμοποιείτε hdd. Εγώ έχω το απλό μαύρο μού ήρθε με psu shroud. Τέλος στα 159€ πού το πήρα αξίζει διότι το θεωρώ επένδυση σε κάθε αναβάθμιση είναι σχεδόν το μόνο πού δεν αλλάζει.

        3
      • Καλοκαίρι 2019 ακόμα έκει έξω ότι ομορφότερο, ειδικά η νέες εκδόσεις white,red,mirror black. Εγώ πήρα την mirror black έκδοση καθώς είναι πιο όμορφη από τις άλλες γιατί έχει διαφορετικό τζάμι, λίγο πιο φιμέ και θωλό. Χωράνε πολλά πράγματα μέσα και το airflow είναι καταπληκτικό, ωστόσο στο πάνω μέρος χωράει 240 υδρόψυξη και μόνο, το δοκίμασα για πιο μεγάλη και δεν. Από ομορφιά τι να σας πω, ακόμα το κοιτάω μετά απο ένα μήνα αγοράς. Η δικιά μου έκδοση έχει καλυμένο το shroud του τροφοδοτικού οπότε μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβό αλλά αξίζει. Ύσηχο ανάλογα τα fans και τις στροφές τους, εγώ τα άλλαξα όλα οπότε δεν μπορώ να σας πώ. Πάντως το airflow είναι καταπληκτικό και άμεσο χωρίς κάτι να κόβει την ροή. Μια ακόμα διαφορά αυτής της έκδοσης που πήρα εγώ είναι πως μπορείς να βάλεις την κάρτα γραφικών κάθετα σε σύγκριση με τα άλλα μοντέλα.

        1
      • Δες τα όλα