Φλόγιστρα

Kemper KE2018 Φλόγιστρο Βουτανίου

Φλόγιστρο χειρός με σώμα και βάση από επεξεργασμένο σκληρό πλαστικό, μεγάλης αντοχής. Δέχεται απλές φιάλες βουτανίου 190gr και αναπτύσσει θερμοκρασία μέχρι 1200°C.

Φλόγιστρο χειρός με σώμα και βάση από επεξεργασμένο σκληρό πλαστικό, μεγάλης αντοχής. Δέχεται απλές φιάλες βουτανίου 190gr και αναπτύσσει θερμοκρασία μέχρι 1200°C.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Φλόγιστρο χειρός με σώμα και βάση από επεξεργασμένο σκληρό πλαστικό, μεγάλης αντοχής. Δέχεται απλές φιάλες βουτανίου 190gr και αναπτύσσει θερμοκρασία μέχρι 1200°C.

Χαρακτηριστικά:

  • Διαθέτει αντιολισθητική λαβή για άνετο και σίγουρο κράτημα.
  • Έχει ρυθμιστή έντασης της φλόγας και δυνατότητα για συνεχή λειτουργία χωρίς να υπερθερμαίνεται.
  • Ελαφρύ και εύχρηστο είναι κατάλληλο για εργασίες συγκόλλησης, διαμόρφωση πλαστικών σωλήνων κλπ.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Φλόγιστρο
με Ανάφλεξη
Όχι
Βουτανίου
Ναι
Προπανίου
Όχι
MAPP Gas
Όχι
Οξυγονοκόλληση
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Kostas.gt
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ούτε 2 χρόνια δεν άντεξε, διαρροή υγραεριου και χαλασμένος αναπτήρας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hydra.gr
    1
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αχρηστο τελειως. πρωτον δεν εχει τροπο να ρυθμισεις τον αερα αναλογα την ενταση της φλογας που θελεις. δευτερο λεει οτι μετα απο 2 λεπτα μπορεις να το γυρισεις και αναποδα γιατι ρυθμιζει την ροη αεριου μονο του, τριχες και 2 ωρες να το αφησεις η φλογα δεν ειναι σταθερη ακομα και στην ορθια θεση. τριτο μετα απο λιγο καιρο δεν αναβε μονο του, το επιδιορθωσα μονος μου. τελικα το χρησιμοποιω μονο σαν αναπτηρα για το καπνιστηρι στα μελισσια αλλιως θα το ειχα πεταξει.

    edit 4/9/2023: το πεταξα, δεν αντεξα αλλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iancorfu
    1
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακή ποιότητα,μια ανάβει μια δεν ανάβει,και αν ανάψει μόνο σαν φλογοβόλο δουλεύει .
    Προσπάθησα να το ρυθμίσω αλλά δεν .....ένα 20ρικο χαμενο
    Είναι το δεύτερο προϊόν της kemper που αγοράζω και τελευταιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • louboulos
    1
    17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν εχει κουμπι αναφλεξης και το στομιο βιδωνει στραβα με αποτελεσμα να μην μπορεις να βιδωσεις μεχρι μεσα για να τρυπισει το γκαζακι. Κακη ποιοτητα πολυ! Παρτε κατι αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα μου φάνηκε χρήσιμο,σε κάρβουνα μόνο για αυτό το λόγο το έχω..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • ούτε 2 χρόνια δεν άντεξε, διαρροή υγραεριου και χαλασμένος αναπτήρας

    1
  • αχρηστο τελειως. πρωτον δεν εχει τροπο να ρυθμισεις τον αερα αναλογα την ενταση της φλογας που θελεις. δευτερο λεει οτι μετα απο 2 λεπτα μπορεις να το γυρισεις και αναποδα γιατι ρυθμιζει την ροη αεριου μονο του, τριχες και 2 ωρες να το αφησεις η φλογα δεν ειναι σταθερη ακομα και στην ορθια θεση. τριτο μετα απο λιγο καιρο δεν αναβε μονο του, το επιδιορθωσα μονος μου. τελικα το χρησιμοποιω μονο σαν αναπτηρα για το καπνιστηρι στα μελισσια αλλιως θα το ειχα πεταξει.

    edit 4/9/2023: το πεταξα, δεν αντεξα αλλο.

    13
  • Κακή ποιότητα,μια ανάβει μια δεν ανάβει,και αν ανάψει μόνο σαν φλογοβόλο δουλεύει .
    Προσπάθησα να το ρυθμίσω αλλά δεν .....ένα 20ρικο χαμενο
    Είναι το δεύτερο προϊόν της kemper που αγοράζω και τελευταιο

    9
  • Δεν εχει κουμπι αναφλεξης και το στομιο βιδωνει στραβα με αποτελεσμα να μην μπορεις να βιδωσεις μεχρι μεσα για να τρυπισει το γκαζακι. Κακη ποιοτητα πολυ! Παρτε κατι αλλο

    17
  • Εμένα μου φάνηκε χρήσιμο,σε κάρβουνα μόνο για αυτό το λόγο το έχω..

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

22 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Φλόγιστρο χειρός με σώμα και βάση από επεξεργασμένο σκληρό πλαστικό, μεγάλης αντοχής. Δέχεται απλές φιάλες βουτανίου 190gr και αναπτύσσει θερμοκρασία μέχρι 1200°C.

Χαρακτηριστικά:

  • Διαθέτει αντιολισθητική λαβή για άνετο και σίγουρο κράτημα.
  • Έχει ρυθμιστή έντασης της φλόγας και δυνατότητα για συνεχή λειτουργία χωρίς να υπερθερμαίνεται.
  • Ελαφρύ και εύχρηστο είναι κατάλληλο για εργασίες συγκόλλησης, διαμόρφωση πλαστικών σωλήνων κλπ.


Κατασκευαστής

Τύπος
Φλόγιστρο
με Ανάφλεξη
Όχι
Βουτανίου
Ναι
Προπανίου
Όχι
MAPP Gas
Όχι
Οξυγονοκόλληση
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Kostas.gt
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ούτε 2 χρόνια δεν άντεξε, διαρροή υγραεριου και χαλασμένος αναπτήρας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hydra.gr
    1
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αχρηστο τελειως. πρωτον δεν εχει τροπο να ρυθμισεις τον αερα αναλογα την ενταση της φλογας που θελεις. δευτερο λεει οτι μετα απο 2 λεπτα μπορεις να το γυρισεις και αναποδα γιατι ρυθμιζει την ροη αεριου μονο του, τριχες και 2 ωρες να το αφησεις η φλογα δεν ειναι σταθερη ακομα και στην ορθια θεση. τριτο μετα απο λιγο καιρο δεν αναβε μονο του, το επιδιορθωσα μονος μου. τελικα το χρησιμοποιω μονο σαν αναπτηρα για το καπνιστηρι στα μελισσια αλλιως θα το ειχα πεταξει.

    edit 4/9/2023: το πεταξα, δεν αντεξα αλλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iancorfu
    1
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακή ποιότητα,μια ανάβει μια δεν ανάβει,και αν ανάψει μόνο σαν φλογοβόλο δουλεύει .
    Προσπάθησα να το ρυθμίσω αλλά δεν .....ένα 20ρικο χαμενο
    Είναι το δεύτερο προϊόν της kemper που αγοράζω και τελευταιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • louboulos
    1
    17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν εχει κουμπι αναφλεξης και το στομιο βιδωνει στραβα με αποτελεσμα να μην μπορεις να βιδωσεις μεχρι μεσα για να τρυπισει το γκαζακι. Κακη ποιοτητα πολυ! Παρτε κατι αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα μου φάνηκε χρήσιμο,σε κάρβουνα μόνο για αυτό το λόγο το έχω..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • ούτε 2 χρόνια δεν άντεξε, διαρροή υγραεριου και χαλασμένος αναπτήρας

    1
  • αχρηστο τελειως. πρωτον δεν εχει τροπο να ρυθμισεις τον αερα αναλογα την ενταση της φλογας που θελεις. δευτερο λεει οτι μετα απο 2 λεπτα μπορεις να το γυρισεις και αναποδα γιατι ρυθμιζει την ροη αεριου μονο του, τριχες και 2 ωρες να το αφησεις η φλογα δεν ειναι σταθερη ακομα και στην ορθια θεση. τριτο μετα απο λιγο καιρο δεν αναβε μονο του, το επιδιορθωσα μονος μου. τελικα το χρησιμοποιω μονο σαν αναπτηρα για το καπνιστηρι στα μελισσια αλλιως θα το ειχα πεταξει.

    edit 4/9/2023: το πεταξα, δεν αντεξα αλλο.

    13
  • Κακή ποιότητα,μια ανάβει μια δεν ανάβει,και αν ανάψει μόνο σαν φλογοβόλο δουλεύει .
    Προσπάθησα να το ρυθμίσω αλλά δεν .....ένα 20ρικο χαμενο
    Είναι το δεύτερο προϊόν της kemper που αγοράζω και τελευταιο

    9
  • Δεν εχει κουμπι αναφλεξης και το στομιο βιδωνει στραβα με αποτελεσμα να μην μπορεις να βιδωσεις μεχρι μεσα για να τρυπισει το γκαζακι. Κακη ποιοτητα πολυ! Παρτε κατι αλλο

    17
  • Εμένα μου φάνηκε χρήσιμο,σε κάρβουνα μόνο για αυτό το λόγο το έχω..

    0
  • Δες τα όλα
20,00 €
5,00 €   μεταφορικά