Κρέμες Χεριών

Farcom Echo Organic Olive Extract Ενυδατική Κρέμα για Σκασμένα Χέρια 75ml

Μη λιπαρή κρέμα πλούσια σε φυσικά ενυδατικά, αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά για καθημερινή περιποίηση και απαλότητα των χεριών.

Μη λιπαρή κρέμα πλούσια σε φυσικά ενυδατικά, αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά για καθημερινή περιποίηση και απαλότητα των χεριών.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραίο άρωμα και απορροφάται εύκολα.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραίο άρωμα και απορροφάται εύκολα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Ανάγκη για Σκασμένα Χέρια
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Μη λιπαρή κρέμα πλούσια σε φυσικά ενυδατικά, αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά για καθημερινή περιποίηση και απαλότητα των χεριών.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραίο άρωμα και απορροφάται εύκολα.

Οφέλη

  • Απορροφάται αμέσως. 
  • Περιέχει με εκχύλισμα ελιάς οργανικής καλλιέργειας, aloe vera & βιταμίνη Ε. 
  • Δερματολογικά ελεγμένη.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δράση
Ενυδάτωση
Συστατικό
Aloe Vera
Χέρια & Νύχια
Όχι
Προστασία UV
Όχι
Ανάγκη
για Σκασμένα Χέρια
Λεπτομέρειες
Γρήγορη Απορρόφηση
Σύνθεση
Vegan
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
75 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (90)

Αξιολογήσεις

  1. 68
  2. 13
  3. 4
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

geozah76
5
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το χρειαστηκα σαν αντισταθμισμα στη συχνη χρηση αντισηπτικων. Ευχαριστο, απαλο αρωμα, δεν κολλαει, γρηγορη απορροφηση και καλη ενυδατωση.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

elvrt
2
4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ωραία υφή, αλλά με το που στεγνώνει δηλαδή μετά από μερικά λεπτά τα χέρια δεν είναι καθόλου ενυδατωμενα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Ευχάριστη μυρωδιά, αλλά στεγνώνει γρήγορα και δεν προσφέρει καμία ενυδάτωση. Επίσης βάζουν λιγότερο προιόν τελευταία... Με το που αφαιρείς την μεμβράνη βλέπεις λιγότερη κρέμα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elemar
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτο συστατικό,το παραφινέλαιο,άσχετα τι γραφουν στη συσκευασία τα μεγάλα γράμματα.Ξηραίνει τα χέρια και γίνονται χειρότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sasa.seven

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπημένη κρέμα χεριών. Απορροφάται γρήγορα χωρίς υπόλοιπα. Μυρίζει πολύ όμορφα και είναι ότι πρέπει για τα χέρια κατά την περίοδο του χειμώνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrioscheilas1981

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Χρόνια την αγοράζω.
    Έχω θέμα λόγω μοτοσυκλέτας και επειδή πλένω συνέχεια τα χέρια μου ανοιγουν τα χέρια μου.
    Ευτυχώς έχω συνέχεια μαζί μου κρέμα και βάζω.
    Σίγουρα θα την αγοράζω για αρκετά χρόνια.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iaberis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι παροδική, χρειάζεται να βάζεις πολλές φορές μέσα στη μέρα για να πεις ότι κάτι κάνει. Για την τιμή της καλή είναι, αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο. Επίσης απορροφάται αμέσως και μπορώ να βάλω σύντομα γάντια, μιας και δουλεύω σε εργαστήριο οπότε έχω και σκασμένα χέρια από αντισηπτικά και χρειάζομαι συχνή εναλλαγή στα γάντια, οπότε τη βάζω ενδιάμεσα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pousoulas
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλύτερη κρέμα για έκζεμα στα χέρια.
    Έχω δοκιμάσει απο Bepanthene Eczema μέχρι La Roche Cicaplast και Benelica και όλες σε ένα βαθμό ερέθιζαν το δέρμα.
    Την έχω δοκιμάσει σε φάση που τα χέρια μου δέχονταν μόνο κορτιζονούχα κρέμα.
    Είναι αστείο πως μια κρέμα του 1,5 ευρώ, από μία άγνωστη εταιρεία, είναι σαφώς ανώτερη απο άλλες που κοστίζουν 9, 10, 12 και παράγονται απο εταιρείες που θεωρούνται top.
    Αν μπορούσα να έβαζα 7 αστέρια θα τα 'βαζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • popixatzinikolaou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Φανταστική κρέμα , έχω ατοπική δερματίτιδα και την χρησιμοποιώ και σε άλλα σημεία και κάνει πολύ καλή δουλειά. Δεν είναι λιπαρή, δεν προκαλεί φαγούρα και έχει ελαφρύ φανταστικό άρωμα !!

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στα συστατικά δεν βλέπω πουθενά να αναγράφει ότι εχει parabens,ίσως έχει αλλάξει σύσταση. Είναι μια πολύ καλή μαλακτική κρέμα ,πολύ καλύτερη από πολλές του φαρμακείου που εχω δοκιμάσει, και στα πόδια κάνει πολύ ωραία δουλειά επίσης .Έχει ένα απαλό άρωμα καθαριότητας και δεν αφήνει λιπαρότητα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aryon
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Αμεση απορροφηση,ελαφρυ αρωμα,δεν αφηνει καταλοιπα.
    Την πηρα ετσι για δοκιμη (σκανε τα δαχτυλα μου γυρω απο τα νυχια) και εμεινα καταπληκτος.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Noela_Xhanari
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει πολύ παραπάνω από την αξία του …ειλικρινά για εμένα είναι καλύτερο από της κρέμες φαρμακιού …δεν είναι η πρωτη φορά που το αγοράσω είναι σούπερ ….το μόνο που φτιάχνει το χέρι μου …έχω δοκιμάσει πολλά το μόνο που μου λύνει το πρόβλημα …

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kalimeris_Papachristos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνε ότι υπόσχεται είμαι πολύ ευχαριστημένος το χρησιμοποιώ τώρα μία εβδομάδα τα χέρια μου ήταν ξερά δεν βλέπω το συστατικό που λένε κάποιοι άλλοι τη φωτογραφία από το τράβηξα

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Princess_Berlin
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα θετικα : καλη ενυδατικη , με ωραιο διακριτικο αρωμα , πλουσια σε υφη κυριως για οσους εχουν θεμα με ξηροδερμια/ αντισηπτικα κλπ.
    Στα αρνητικα: ελεος που εξακολουθουν να βαζουν parabens μετα απο τοσα χρονια και μετα απο τοσες ευρωπαικες απαγορευσεις.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elena_Papakosta6514
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλή, διακριτική, χωρίς να είναι λιπαρή.
    Στα ψιλά γράμματα βέβαια, paraben...τα χημικά που απ' ότι ξέρω από χρόνια έχουν απαγορευτεί από την Ε.Ε., αλλά τα διατηρούν αρκετά προϊόντα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marbie_2919
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα, δεν είναι ιδιαίτερα παχύρρευστη αλλά ούτε πολύ υδαρής, θα έλεγα μέσης σύστασης. Έχει ένα ήπιο, πολύ ευχάριστο άρωμα ελιάς, απορροφάται γρήγορα από το δέρμα (ιδιαίτερα στα ξηρά χέρια) και τουλάχιστον σε μένα δεν αφήνει υπολείμματα. Την χρησιμοποιώ χρόνια τώρα και δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι πιο ακριβό ή εξειδικευμένο για απλή, καθημερινή χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τίνα Γ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η μοναδική κρέμα χεριών που ενυδατωνει τα χέρια μου όταν υποφέρουν από έντονη ξηρότητα.. υπέροχο άρωμα! Τέλεια απορροφητικότητα πολύ οικονομικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gwgw_lysikatou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ανακάλυψα τυχαία σε γνωστό σούπερ μάρκετ και από τότε δεν την αλλάζω με τίποτα! Εγώ αγοράζω την μεγάλη συσκευασία και την βάζω σε όλο το σώμα, όχι μόνο στα χέρια. Έχω επιδερμίδα με πολλή ξηροδερμία και μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποια άλλη κρέμα που να ενυδατώνει τόσο καλά το δέρμα μου και να απορροφάται κατευθείαν. Τέλος, έχει πάρα πολύ ωραίο άρωμα και το κυριότερο, είναι αρκετά οικονομική!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antoniac
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τη λατρευυυυω.
    Στεγνώνει πολύ γρήγορα (κάτι που εμένα προσωπικά μαρεσει πολύ και το βρίσκω πολύ πρακτικό) και μυρίζει υπέροχα.
    Ίσως να μη προσφέρει και τεράστια ενυδάτωση αλλά δεν θα την άλλαζα εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Delliou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καταπληκτική κρέμα. Ενυδατώνει βαθιά τα χέρια και τα αφήνει πολύ μαλακά. Επίσης δεν χρειάζεται να βάλεις πολλές φορές. Μυρίζει και τέλεια. Ειδικά για την τιμή του, αξίζει εκατό τοις εκατό το προϊόν αυτό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • penelope_mar
    5
    23 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπέρα!! Έχω έκζεμα στα χέρια μου.. Ταλαιπωρούμαι πάνω από 10 χρόνια. Δερματολόγοι, κρέμες ακριβες γνωστων εταιριών κλπ.. Τίποτα δεν με. Βοηθούσε..!! Τίποτα.. Την πήρα τυχαία από το σούπερ μάρκετ. Επειδή μου έκανε εντύπωση η ελιά που λέει. Σκεφτόμουν προφανώς οτι θα είναι μια άλλη αποτυχία.. Με έσωσε!! Την χρησιμοποιώ ένα χρόνο και τα χέρια μου δεν υποτροπιαζουν.. Σχεδόν καθόλου.. Αντέ να το πάθω 2 με 3 φορές το χρόνο σε αλλαγές καιρού.. Αξίζει εκατομμύρια για μένα.. Όσοι έχουν έκζεμα θα με καταλάβουν.. Θέλω να το τονίσω βοηθάει στην μη υποτροπή του έκζεματος!! .. Όταν ειναι σε έξαρση χορηγούνται φαρμακευτικες κρέμες για λίγες μέρες.. . Σκέφτομαι να πάρω προσωπικά την εταιρία για ευχαριστίες! ελπίζω να βοήθησα όσους πάσχουν απο κάτι ανάλογο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agria__melissa
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ξηρή επιδερμίδα.
    Η κρέμα αυτή έχει φανταστικό άρωμα, είναι αρκετά ενυδατική και δεν είναι λιπαρή. Η χαμηλή τιμή της συγκαταλέγεται στα συν. Επίσης είναι ελληνικό προϊόν.
    Στα αρνητικά ότι δεν είναι parabens free βέβαια και η σκληρή συσκευασία του, που πρέπει να πιέσω αρκετά όταν βρίσκεται προς το τελείωμα της.
    Θα την αγοράσω ξανά μάλλον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δήμητρα...
    3
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Απορροφαται αμεσως και εντελως και δεν αφηνει ιχνος λιπαροτητας στο δερμα και ενυδατωνει πολυ καλα . Θα της εβαζα πεντε αστερια αν δεν ειχε μεσα parabens. Ειναι χαζο να βαζουν μεσα εκχυλισμα ελιας Oργανικης καλλιεργειας και να βαζουν και parabens. Απο την μια κατι καλο και απο την αλλη κατι βλαβερο. Συν το παραφινελαιο που εχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • niko_is
    3
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απορροφάται γρήγορα κάνει ότι υπόσχεται το μόνο πρόβλημα είναι τα parabens και κάποια άλλα συστατικά που έχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Amyrane
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι υπέροχο προϊόν. Έχω έκζεμα κ δε μου αρέσει να φοράω κ λιπαρές κρέμες. Αυτή η κρέμα απορροφάται αμέσως κ δεν αφήνει υπολείμματα, ενώ παράλληλα αφήνει ένα προστατευτικό φιλμ που δε το καταλαβαίνεις. Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα πολύ πιο ακριβά... Δε συγκρίνεται. Δεν την αλλάζω με τίποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _maria.krem_
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    υ-π-έ-ρ-ο-χ-ο προιον..οτι και να πεις για την κρεμα χεριων ειναι λιγο..δεν αφηνει λαδιλα..κανει σουπερ ενυδατωση..και πολυ σημαντικο για μενα που κανω αποτριχωση στα χερια και γεμιζω σπυρακια..την δοκιμασα τυχαια μετα την αποτριχωση και δεν εβγαλα ουτε ενα! και μυριζει μοναδικα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πάρα πολύ καλή!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Απίστευτο άρωμα, σχεδόν εθιστικο και διαρκεί σχεδόν όλη μέρα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου αρέσει πολύ,μια ωραία Body lotion,που βάζεις μετά το μπάνιο.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Υπέροχη κρεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευχάριστη μυρωδιά, αλλά στεγνώνει γρήγορα και δεν προσφέρει καμία ενυδάτωση. Επίσης βάζουν λιγότερο προιόν τελευταία... Με το που αφαιρείς την μεμβράνη βλέπεις λιγότερη κρέμα...

    0
  • Πρώτο συστατικό,το παραφινέλαιο,άσχετα τι γραφουν στη συσκευασία τα μεγάλα γράμματα.Ξηραίνει τα χέρια και γίνονται χειρότερα.

    1
  • Αγαπημένη κρέμα χεριών. Απορροφάται γρήγορα χωρίς υπόλοιπα. Μυρίζει πολύ όμορφα και είναι ότι πρέπει για τα χέρια κατά την περίοδο του χειμώνα.

    0
  • Χρόνια την αγοράζω.
    Έχω θέμα λόγω μοτοσυκλέτας και επειδή πλένω συνέχεια τα χέρια μου ανοιγουν τα χέρια μου.
    Ευτυχώς έχω συνέχεια μαζί μου κρέμα και βάζω.
    Σίγουρα θα την αγοράζω για αρκετά χρόνια.

    0
  • Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι παροδική, χρειάζεται να βάζεις πολλές φορές μέσα στη μέρα για να πεις ότι κάτι κάνει. Για την τιμή της καλή είναι, αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο. Επίσης απορροφάται αμέσως και μπορώ να βάλω σύντομα γάντια, μιας και δουλεύω σε εργαστήριο οπότε έχω και σκασμένα χέρια από αντισηπτικά και χρειάζομαι συχνή εναλλαγή στα γάντια, οπότε τη βάζω ενδιάμεσα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

396 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μη λιπαρή κρέμα πλούσια σε φυσικά ενυδατικά, αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά για καθημερινή περιποίηση και απαλότητα των χεριών.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραίο άρωμα και απορροφάται εύκολα.

Οφέλη

  • Απορροφάται αμέσως. 
  • Περιέχει με εκχύλισμα ελιάς οργανικής καλλιέργειας, aloe vera & βιταμίνη Ε. 
  • Δερματολογικά ελεγμένη.


Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Δράση
Ενυδάτωση
Συστατικό
Aloe Vera
Χέρια & Νύχια
Όχι
Προστασία UV
Όχι
Ανάγκη
για Σκασμένα Χέρια
Λεπτομέρειες
Γρήγορη Απορρόφηση
Σύνθεση
Vegan
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
75 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (90)

  1. 68
  2. 13
  3. 4
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

geozah76
5
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το χρειαστηκα σαν αντισταθμισμα στη συχνη χρηση αντισηπτικων. Ευχαριστο, απαλο αρωμα, δεν κολλαει, γρηγορη απορροφηση και καλη ενυδατωση.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

elvrt
2
4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ωραία υφή, αλλά με το που στεγνώνει δηλαδή μετά από μερικά λεπτά τα χέρια δεν είναι καθόλου ενυδατωμενα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Ευχάριστη μυρωδιά, αλλά στεγνώνει γρήγορα και δεν προσφέρει καμία ενυδάτωση. Επίσης βάζουν λιγότερο προιόν τελευταία... Με το που αφαιρείς την μεμβράνη βλέπεις λιγότερη κρέμα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elemar
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτο συστατικό,το παραφινέλαιο,άσχετα τι γραφουν στη συσκευασία τα μεγάλα γράμματα.Ξηραίνει τα χέρια και γίνονται χειρότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sasa.seven

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπημένη κρέμα χεριών. Απορροφάται γρήγορα χωρίς υπόλοιπα. Μυρίζει πολύ όμορφα και είναι ότι πρέπει για τα χέρια κατά την περίοδο του χειμώνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrioscheilas1981

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Χρόνια την αγοράζω.
    Έχω θέμα λόγω μοτοσυκλέτας και επειδή πλένω συνέχεια τα χέρια μου ανοιγουν τα χέρια μου.
    Ευτυχώς έχω συνέχεια μαζί μου κρέμα και βάζω.
    Σίγουρα θα την αγοράζω για αρκετά χρόνια.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iaberis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι παροδική, χρειάζεται να βάζεις πολλές φορές μέσα στη μέρα για να πεις ότι κάτι κάνει. Για την τιμή της καλή είναι, αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο. Επίσης απορροφάται αμέσως και μπορώ να βάλω σύντομα γάντια, μιας και δουλεύω σε εργαστήριο οπότε έχω και σκασμένα χέρια από αντισηπτικά και χρειάζομαι συχνή εναλλαγή στα γάντια, οπότε τη βάζω ενδιάμεσα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pousoulas
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλύτερη κρέμα για έκζεμα στα χέρια.
    Έχω δοκιμάσει απο Bepanthene Eczema μέχρι La Roche Cicaplast και Benelica και όλες σε ένα βαθμό ερέθιζαν το δέρμα.
    Την έχω δοκιμάσει σε φάση που τα χέρια μου δέχονταν μόνο κορτιζονούχα κρέμα.
    Είναι αστείο πως μια κρέμα του 1,5 ευρώ, από μία άγνωστη εταιρεία, είναι σαφώς ανώτερη απο άλλες που κοστίζουν 9, 10, 12 και παράγονται απο εταιρείες που θεωρούνται top.
    Αν μπορούσα να έβαζα 7 αστέρια θα τα 'βαζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • popixatzinikolaou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Φανταστική κρέμα , έχω ατοπική δερματίτιδα και την χρησιμοποιώ και σε άλλα σημεία και κάνει πολύ καλή δουλειά. Δεν είναι λιπαρή, δεν προκαλεί φαγούρα και έχει ελαφρύ φανταστικό άρωμα !!

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στα συστατικά δεν βλέπω πουθενά να αναγράφει ότι εχει parabens,ίσως έχει αλλάξει σύσταση. Είναι μια πολύ καλή μαλακτική κρέμα ,πολύ καλύτερη από πολλές του φαρμακείου που εχω δοκιμάσει, και στα πόδια κάνει πολύ ωραία δουλειά επίσης .Έχει ένα απαλό άρωμα καθαριότητας και δεν αφήνει λιπαρότητα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aryon
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Αμεση απορροφηση,ελαφρυ αρωμα,δεν αφηνει καταλοιπα.
    Την πηρα ετσι για δοκιμη (σκανε τα δαχτυλα μου γυρω απο τα νυχια) και εμεινα καταπληκτος.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Noela_Xhanari
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει πολύ παραπάνω από την αξία του …ειλικρινά για εμένα είναι καλύτερο από της κρέμες φαρμακιού …δεν είναι η πρωτη φορά που το αγοράσω είναι σούπερ ….το μόνο που φτιάχνει το χέρι μου …έχω δοκιμάσει πολλά το μόνο που μου λύνει το πρόβλημα …

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kalimeris_Papachristos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνε ότι υπόσχεται είμαι πολύ ευχαριστημένος το χρησιμοποιώ τώρα μία εβδομάδα τα χέρια μου ήταν ξερά δεν βλέπω το συστατικό που λένε κάποιοι άλλοι τη φωτογραφία από το τράβηξα

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Princess_Berlin
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα θετικα : καλη ενυδατικη , με ωραιο διακριτικο αρωμα , πλουσια σε υφη κυριως για οσους εχουν θεμα με ξηροδερμια/ αντισηπτικα κλπ.
    Στα αρνητικα: ελεος που εξακολουθουν να βαζουν parabens μετα απο τοσα χρονια και μετα απο τοσες ευρωπαικες απαγορευσεις.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elena_Papakosta6514
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλή, διακριτική, χωρίς να είναι λιπαρή.
    Στα ψιλά γράμματα βέβαια, paraben...τα χημικά που απ' ότι ξέρω από χρόνια έχουν απαγορευτεί από την Ε.Ε., αλλά τα διατηρούν αρκετά προϊόντα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marbie_2919
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα, δεν είναι ιδιαίτερα παχύρρευστη αλλά ούτε πολύ υδαρής, θα έλεγα μέσης σύστασης. Έχει ένα ήπιο, πολύ ευχάριστο άρωμα ελιάς, απορροφάται γρήγορα από το δέρμα (ιδιαίτερα στα ξηρά χέρια) και τουλάχιστον σε μένα δεν αφήνει υπολείμματα. Την χρησιμοποιώ χρόνια τώρα και δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι πιο ακριβό ή εξειδικευμένο για απλή, καθημερινή χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τίνα Γ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η μοναδική κρέμα χεριών που ενυδατωνει τα χέρια μου όταν υποφέρουν από έντονη ξηρότητα.. υπέροχο άρωμα! Τέλεια απορροφητικότητα πολύ οικονομικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gwgw_lysikatou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ανακάλυψα τυχαία σε γνωστό σούπερ μάρκετ και από τότε δεν την αλλάζω με τίποτα! Εγώ αγοράζω την μεγάλη συσκευασία και την βάζω σε όλο το σώμα, όχι μόνο στα χέρια. Έχω επιδερμίδα με πολλή ξηροδερμία και μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποια άλλη κρέμα που να ενυδατώνει τόσο καλά το δέρμα μου και να απορροφάται κατευθείαν. Τέλος, έχει πάρα πολύ ωραίο άρωμα και το κυριότερο, είναι αρκετά οικονομική!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antoniac
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τη λατρευυυυω.
    Στεγνώνει πολύ γρήγορα (κάτι που εμένα προσωπικά μαρεσει πολύ και το βρίσκω πολύ πρακτικό) και μυρίζει υπέροχα.
    Ίσως να μη προσφέρει και τεράστια ενυδάτωση αλλά δεν θα την άλλαζα εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Delliou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καταπληκτική κρέμα. Ενυδατώνει βαθιά τα χέρια και τα αφήνει πολύ μαλακά. Επίσης δεν χρειάζεται να βάλεις πολλές φορές. Μυρίζει και τέλεια. Ειδικά για την τιμή του, αξίζει εκατό τοις εκατό το προϊόν αυτό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • penelope_mar
    5
    23 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπέρα!! Έχω έκζεμα στα χέρια μου.. Ταλαιπωρούμαι πάνω από 10 χρόνια. Δερματολόγοι, κρέμες ακριβες γνωστων εταιριών κλπ.. Τίποτα δεν με. Βοηθούσε..!! Τίποτα.. Την πήρα τυχαία από το σούπερ μάρκετ. Επειδή μου έκανε εντύπωση η ελιά που λέει. Σκεφτόμουν προφανώς οτι θα είναι μια άλλη αποτυχία.. Με έσωσε!! Την χρησιμοποιώ ένα χρόνο και τα χέρια μου δεν υποτροπιαζουν.. Σχεδόν καθόλου.. Αντέ να το πάθω 2 με 3 φορές το χρόνο σε αλλαγές καιρού.. Αξίζει εκατομμύρια για μένα.. Όσοι έχουν έκζεμα θα με καταλάβουν.. Θέλω να το τονίσω βοηθάει στην μη υποτροπή του έκζεματος!! .. Όταν ειναι σε έξαρση χορηγούνται φαρμακευτικες κρέμες για λίγες μέρες.. . Σκέφτομαι να πάρω προσωπικά την εταιρία για ευχαριστίες! ελπίζω να βοήθησα όσους πάσχουν απο κάτι ανάλογο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agria__melissa
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ξηρή επιδερμίδα.
    Η κρέμα αυτή έχει φανταστικό άρωμα, είναι αρκετά ενυδατική και δεν είναι λιπαρή. Η χαμηλή τιμή της συγκαταλέγεται στα συν. Επίσης είναι ελληνικό προϊόν.
    Στα αρνητικά ότι δεν είναι parabens free βέβαια και η σκληρή συσκευασία του, που πρέπει να πιέσω αρκετά όταν βρίσκεται προς το τελείωμα της.
    Θα την αγοράσω ξανά μάλλον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δήμητρα...
    3
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Απορροφαται αμεσως και εντελως και δεν αφηνει ιχνος λιπαροτητας στο δερμα και ενυδατωνει πολυ καλα . Θα της εβαζα πεντε αστερια αν δεν ειχε μεσα parabens. Ειναι χαζο να βαζουν μεσα εκχυλισμα ελιας Oργανικης καλλιεργειας και να βαζουν και parabens. Απο την μια κατι καλο και απο την αλλη κατι βλαβερο. Συν το παραφινελαιο που εχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • niko_is
    3
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απορροφάται γρήγορα κάνει ότι υπόσχεται το μόνο πρόβλημα είναι τα parabens και κάποια άλλα συστατικά που έχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Amyrane
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι υπέροχο προϊόν. Έχω έκζεμα κ δε μου αρέσει να φοράω κ λιπαρές κρέμες. Αυτή η κρέμα απορροφάται αμέσως κ δεν αφήνει υπολείμματα, ενώ παράλληλα αφήνει ένα προστατευτικό φιλμ που δε το καταλαβαίνεις. Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα πολύ πιο ακριβά... Δε συγκρίνεται. Δεν την αλλάζω με τίποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _maria.krem_
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    υ-π-έ-ρ-ο-χ-ο προιον..οτι και να πεις για την κρεμα χεριων ειναι λιγο..δεν αφηνει λαδιλα..κανει σουπερ ενυδατωση..και πολυ σημαντικο για μενα που κανω αποτριχωση στα χερια και γεμιζω σπυρακια..την δοκιμασα τυχαια μετα την αποτριχωση και δεν εβγαλα ουτε ενα! και μυριζει μοναδικα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πάρα πολύ καλή!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Απίστευτο άρωμα, σχεδόν εθιστικο και διαρκεί σχεδόν όλη μέρα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου αρέσει πολύ,μια ωραία Body lotion,που βάζεις μετά το μπάνιο.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά συσκευασία: 200 ml

    Υπέροχη κρεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευχάριστη μυρωδιά, αλλά στεγνώνει γρήγορα και δεν προσφέρει καμία ενυδάτωση. Επίσης βάζουν λιγότερο προιόν τελευταία... Με το που αφαιρείς την μεμβράνη βλέπεις λιγότερη κρέμα...

    0
  • Πρώτο συστατικό,το παραφινέλαιο,άσχετα τι γραφουν στη συσκευασία τα μεγάλα γράμματα.Ξηραίνει τα χέρια και γίνονται χειρότερα.

    1
  • Αγαπημένη κρέμα χεριών. Απορροφάται γρήγορα χωρίς υπόλοιπα. Μυρίζει πολύ όμορφα και είναι ότι πρέπει για τα χέρια κατά την περίοδο του χειμώνα.

    0
  • Χρόνια την αγοράζω.
    Έχω θέμα λόγω μοτοσυκλέτας και επειδή πλένω συνέχεια τα χέρια μου ανοιγουν τα χέρια μου.
    Ευτυχώς έχω συνέχεια μαζί μου κρέμα και βάζω.
    Σίγουρα θα την αγοράζω για αρκετά χρόνια.

    0
  • Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι παροδική, χρειάζεται να βάζεις πολλές φορές μέσα στη μέρα για να πεις ότι κάτι κάνει. Για την τιμή της καλή είναι, αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο. Επίσης απορροφάται αμέσως και μπορώ να βάλω σύντομα γάντια, μιας και δουλεύω σε εργαστήριο οπότε έχω και σκασμένα χέρια από αντισηπτικά και χρειάζομαι συχνή εναλλαγή στα γάντια, οπότε τη βάζω ενδιάμεσα.

    0
  • Δες τα όλα
1,50 €
5,00 €   μεταφορικά