EDIT: Μετα απο 5 μηνες που τα ειχα το μικροφωνο δεν λειτουργουσε. Τους εστειλα email και μου ειπαν να τα επιστρεψω. ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΧΑΛΑΣΟΥΝ
Σε αυτην την τιμη ειναι πιστευω πολυ ικανοποιητικα. Ο ηχος ειναι 8.5/10, απο μπασο δεν ξερω, η απομονωση θορυβου ειναι mediocre 6/10, η βολικοτητα 9/10, γιατι με πιεζουν λιγακι τα μαξιλαρακια γυρω απο το μερος οπου μπαινει το αυτι σου, αλλα αυτο πιστευω πως ειναι επειδη δεν το χω σηνηθησει και εξοπλισμος 10/10 γιατι εχει πολλα χρησιμα εξαρτηματα, καθως και ανταλλακτικα. Τελος το μικροφωνο, απο ο,τι μου χουν πει οι φιλοι μου σε κληση, ειναι 10/10, αλλα και γιατι το μικροφωνο εχει πολυ ελαστικοτητα και μπορεις να το κινησεις οπου θες (αν και δεν ξερω αν αυτο υπαρχει και σε αλλα headset). (Επισης η οψη ολου του ακουστικου με τα καλωδια και ολα αυτα ειναι 10/10 αλλα αυτο ειναι καπως ασχετο)
Συνολικα, ειναι πολυ καλη ποιοτητα, ειδικα για τετοια τιμη, και το προτεινω αν ψαχνεις ποιοτικα ακουστικα με μικροφωνο κατω απο 30€
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!