Παρα πολυ καλο cd player με πολυ ομορφη εμφανιση και αρκετα καλη κατασκευη...παιζει τα παντα και ο ηχος που βγαζει ειναι κρυσταλλινος...θα προτιμουσα ομως το προηγουμενο μοντελο pd-10 το οποιο ηταν κατα πολυ ποιο μεγαλο, και πιο στιβαρο....βαβαια σε κιλα ειναι σχεδον τα ιδια,αλλα το παλιοτερο ειναι πολυ ποιο επιβλητκο και εντυπωσιακο...με τις διαστασεις που ειχε σε παραπεμεπει σε μοντελα hi end....προτιμειστε το γιατι στη τιμη αυτη ειναι μονοδρομος....μπορεις να ακους τα αγαπημενα σου cd,χωρις να κανεις subscribe σε πλατφορμες και χωρις να ακους την μουσικη μεσω wifi η bluetooth τα οποια ειναι επιβλαβει για την ανθρωπινη υγεια λογο των συχνοτητων που δουλευουν.....