Είδη Προστασίας Μαλλιών

Farcom Expertia Professionel Shield Protective Spray Θερμοπροστασίας Μαλλιών 200ml

Λοσιόν μαλλιών που προσφέρει προστασία από τη θερμότητα μέχρι 220°C και δίνει επιπλέον κράτημα στα μαλλιά. Περιέχει σύμπλεγμα πράσινου τσαγιού και οξέων φρούτων που κάνουν πιο λεία την τρίχα και μειώνουν το φριζάρισμα.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

για Θερμοπροστασία
Ναι
Μέγιστη Θερμοκρασία Προστασίας
220 °C
Μορφή
Spray
με Σιλικόνη
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ενυδάτωση
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • JustElsa
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορεί να κάνω εγώ κάτι λάθος γιατί είναι η 2η μάρκα που χρησιμοποιώ από σπρέυ θερμοπροστασίας αλλά μόλις το βάλω στα μαλλιά μου την επόμενη μέρα θέλω ξανά λούσιμο γιατί λαδώνουν και βαραίνουν αμέσως συν ότι μου τα κάνει σκληρά σαν άχυρο. Δε νομίζω οτι θα το χρησιμοποιήσω ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Viki ab
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Δεν βαραίνει το μαλλί κ από τότε πού άρχισα να τό χρησιμοποιώ δεν έχω ψαλίδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_k93
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η δεύτερη φορά που το αγοράζω. Προσωπικά με βοήθησε αρκετά, γιατί είναι ελαφρύ (έχω λεπτή τρίχα), καθόλου λιπαρό, μυρίζει ωραία και κάνει τα μαλλιά λεία και μαλακά, ενώ παρατήρησα ότι είναι λιγότερο καμμένα σε σύγκριση με όταν χρησιμοποιούσα λάδια ή μάσκες προστασίας (χρησιμοποιώ καθημερινά ισιωτική/πιστολάκι). Επίσης, κρατάει για αρκετό καιρό (με καθημερινή χρήση μου κράτησε 3-4 μήνες).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είδα καμία σπουδαία διαφορά.Σίγουρα με λίγα παραπάνω χρήματα,βρίσκεις πολύ καλύτερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νομίζω αφήνει τα μαλλιά μου ξηρά μετά... Δεν θα το ξανα αγόραζα. Υπάρχουν και άλλες εταιρίες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
  • Μπορεί να κάνω εγώ κάτι λάθος γιατί είναι η 2η μάρκα που χρησιμοποιώ από σπρέυ θερμοπροστασίας αλλά μόλις το βάλω στα μαλλιά μου την επόμενη μέρα θέλω ξανά λούσιμο γιατί λαδώνουν και βαραίνουν αμέσως συν ότι μου τα κάνει σκληρά σαν άχυρο. Δε νομίζω οτι θα το χρησιμοποιήσω ξανά.

    0
  • Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Δεν βαραίνει το μαλλί κ από τότε πού άρχισα να τό χρησιμοποιώ δεν έχω ψαλίδα

    2
  • Είναι η δεύτερη φορά που το αγοράζω. Προσωπικά με βοήθησε αρκετά, γιατί είναι ελαφρύ (έχω λεπτή τρίχα), καθόλου λιπαρό, μυρίζει ωραία και κάνει τα μαλλιά λεία και μαλακά, ενώ παρατήρησα ότι είναι λιγότερο καμμένα σε σύγκριση με όταν χρησιμοποιούσα λάδια ή μάσκες προστασίας (χρησιμοποιώ καθημερινά ισιωτική/πιστολάκι). Επίσης, κρατάει για αρκετό καιρό (με καθημερινή χρήση μου κράτησε 3-4 μήνες).

    4
  • Δεν είδα καμία σπουδαία διαφορά.Σίγουρα με λίγα παραπάνω χρήματα,βρίσκεις πολύ καλύτερα

    0
  • Νομίζω αφήνει τα μαλλιά μου ξηρά μετά... Δεν θα το ξανα αγόραζα. Υπάρχουν και άλλες εταιρίες.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

126 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

για Θερμοπροστασία
Ναι
Μέγιστη Θερμοκρασία Προστασίας
220 °C
Μορφή
Spray
με Σιλικόνη
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ενυδάτωση
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • JustElsa
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορεί να κάνω εγώ κάτι λάθος γιατί είναι η 2η μάρκα που χρησιμοποιώ από σπρέυ θερμοπροστασίας αλλά μόλις το βάλω στα μαλλιά μου την επόμενη μέρα θέλω ξανά λούσιμο γιατί λαδώνουν και βαραίνουν αμέσως συν ότι μου τα κάνει σκληρά σαν άχυρο. Δε νομίζω οτι θα το χρησιμοποιήσω ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Viki ab
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Δεν βαραίνει το μαλλί κ από τότε πού άρχισα να τό χρησιμοποιώ δεν έχω ψαλίδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_k93
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η δεύτερη φορά που το αγοράζω. Προσωπικά με βοήθησε αρκετά, γιατί είναι ελαφρύ (έχω λεπτή τρίχα), καθόλου λιπαρό, μυρίζει ωραία και κάνει τα μαλλιά λεία και μαλακά, ενώ παρατήρησα ότι είναι λιγότερο καμμένα σε σύγκριση με όταν χρησιμοποιούσα λάδια ή μάσκες προστασίας (χρησιμοποιώ καθημερινά ισιωτική/πιστολάκι). Επίσης, κρατάει για αρκετό καιρό (με καθημερινή χρήση μου κράτησε 3-4 μήνες).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είδα καμία σπουδαία διαφορά.Σίγουρα με λίγα παραπάνω χρήματα,βρίσκεις πολύ καλύτερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νομίζω αφήνει τα μαλλιά μου ξηρά μετά... Δεν θα το ξανα αγόραζα. Υπάρχουν και άλλες εταιρίες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
  • Μπορεί να κάνω εγώ κάτι λάθος γιατί είναι η 2η μάρκα που χρησιμοποιώ από σπρέυ θερμοπροστασίας αλλά μόλις το βάλω στα μαλλιά μου την επόμενη μέρα θέλω ξανά λούσιμο γιατί λαδώνουν και βαραίνουν αμέσως συν ότι μου τα κάνει σκληρά σαν άχυρο. Δε νομίζω οτι θα το χρησιμοποιήσω ξανά.

    0
  • Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Δεν βαραίνει το μαλλί κ από τότε πού άρχισα να τό χρησιμοποιώ δεν έχω ψαλίδα

    2
  • Είναι η δεύτερη φορά που το αγοράζω. Προσωπικά με βοήθησε αρκετά, γιατί είναι ελαφρύ (έχω λεπτή τρίχα), καθόλου λιπαρό, μυρίζει ωραία και κάνει τα μαλλιά λεία και μαλακά, ενώ παρατήρησα ότι είναι λιγότερο καμμένα σε σύγκριση με όταν χρησιμοποιούσα λάδια ή μάσκες προστασίας (χρησιμοποιώ καθημερινά ισιωτική/πιστολάκι). Επίσης, κρατάει για αρκετό καιρό (με καθημερινή χρήση μου κράτησε 3-4 μήνες).

    4
  • Δεν είδα καμία σπουδαία διαφορά.Σίγουρα με λίγα παραπάνω χρήματα,βρίσκεις πολύ καλύτερα

    0
  • Νομίζω αφήνει τα μαλλιά μου ξηρά μετά... Δεν θα το ξανα αγόραζα. Υπάρχουν και άλλες εταιρίες.

    0
  • Δες τα όλα
6,14 €
5,00 €   μεταφορικά