Είχα για χρόνια το θρυλικό ποντίκι MX518. Πίστευα ότι πολύ δύσκολα θα βρεθεί κάποιο να μπορεί να το αντικαταστήσει γιατί εκτός του ότι ήταν τρομερό gaming ποντίκι (ίσως το καλύτερο gaming ποντίκι ever), το είχα πάνω από 7 χρόνια και το χέρι μου το είχε συνηθίσει σαν να είναι επέκτασή του. Έχω και αρκετά μεγάλο χέρι, οπότε σίγουρα έψαχνα ένα ποντίκι αρκετά ογκώδες.
Πέτυχα το συγκεκριμένο ποντίκι σε ένα περίπτερο στο Gameathlon και το είχαν προσφορά στα 45€, όταν εδώ στο Skroutz ξεκίναγε από τα 50€ (χωρίς τα μεταφορικά). Το δοκίμασα στο χέρι μου, μου φαινόταν ότι καθόταν αρκετά καλά και επειδή το MX518 που είχα, είχε αρχίσει πλέον να παραδίδει πνεύμα (το αριστερό κλικ του) είπα να κάνω την μεγάλη αλλαγή.
Τις πρώτες 2 μέρες ένοιωθα αρκετά περίεργα. Ένοιωθα ότι είναι τελικά πιο μικρό από το άλλο, ότι δεν είναι τόσο βαρύ όσο θα ήθελα (το ποντίκι έρχεται με βαρίδιο μέσα στην συσκευασία οπότε μπορείς να το αυξομειώσεις κάτα 10γραμμάρια) και ότι γενικά θα έχω μεγάλο θέμα γιατί παίζω κυρίως FPS παιχνίδια οπότε θέλω άμεση απόκριση και ακρίβεια στην όποια μου κίνηση. Και μετά από δύο μέρες λέω "για να βάλω πάλι το παλιό μου να δω πως είναι εκείνο". Και έπαθα πλάκα! Καμία σχέση! Ένοιωθα το παλιό σαν ένα πολύ πολύ κακό ποντίκι. Είχα αρχίσει να συνηθίζω αυτό και πλέον δεν υπήρχε γυρισμός.
Μέσα από το πρόγραμμα του ποντικιού παραμετροποίησα το ποντίκι όσο καλύτερα μπορούσα στην ταχύτητά του δείκτη (το βήμα ανεβαίνει ανά 50, και ίσως αυτό είναι το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω).
Καλή κατασκευή, όμορφος σχεδιασμός, πολύ ωραίος RGB φωτισμός, πολύ καλής κατασκευής καλώδιο.
Ήμουν μεταξύ αυτού και του Razer Deathadder Elite λόγω του ότι και εκείνο είναι ένα ποντίκι για μεγάλα χέρια. Τα έβαλα δίπλα-δίπλα και πιστεύω ειδικά από ποιότητα κατασκευής είναι χιλιόμετρα μπροστά το Logitech. Για το πως είναι σε Gaming δεν έχω άποψη αλλά σαν ποιότητα τόσο των πλαστικών, όσο και του φωτισμού δεν υπάρχει σύγκριση.
Γενικότερα αν θέλετε να πάρετε ποντίκι, καλό θα είναι να μην το κάνετε μέσω ίντερνετ αλλά να πηγαίνετε σε κάποιο μεγάλο κατάστημα που τα έχει ανοιχτά, να τα βλέπετε και να τα πιάνεται από κοντά ώστε να δείτε πως κάθεται το καθένα στο χέρι σας και μετά ας το αγοράζετε από όπου θέλετε. Ελπίζω να βοήθησα!
Update: Το πούλησα το ποντίκι. Τελικά είναι λίγο μικρότερο για το χέρι μου και δεν μπόρεσα να το συνηθίσω ποτέ. Δεν είχα καλή απόκριση και σκοτωνόμουν χωρίς λόγο. Παρόλο που σε θέμα οπτικού σένσορα το παλιό μου ποντίκι είναι πολύ χειρότερο, σε θέμα gaming μου ταιριάζει απόλυτα σαν λαβή. Επανέφερα λοιπόν το παλιό μου ποντίκι MX518 (προσωρινά) γιατί με μεγάλη μου χαρά είδα πως η Logitech ξαναέβγαλε το ίδιο μοντελό MX518 σε νέο ανανεωμένο version. Θα πάω εκεί. Στα σίγουρα. Δυστυχώς όποιος έχει μεγάλο χέρι, είναι δύσκολο να βρει το κατάλληλο gaming ποντίκι, ιδιαίτερα αν παίζει FPS games που θα πρέπει το ποντίκι να ταιρίαζει απόλυτα για μέγιστη απόκριση...