Ηχεία Υπολογιστή

Creative Sound BlasterX 2.1

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Δύο ηχεία 11 Watt
  • Subwoofer 24 Watt
  • Συχνότητα 60 - 20000Hz
  • Ρύθμιση έντασης ήχου
  • Θύρα ακουστικών
  • Τροφοδοσία ρεύματος
Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • 2 περιφερειακά ηχεία
  • Subwoofer με καλώδιο τροφοδοσίας
  • Εγγύηση
  • Οδηγός γρήγορης εκκίνησης
  • Φυλλάδιο ασφάλειας και κανονιστικών ρυθμίσεων

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
-
Ισχύς
46 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (19)

Αξιολογήσεις

  1. 8
  2. 1
  3. 3
  4. 3
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μπάσο
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • bazionis
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακρια απο αυτα τα ηχεια. τα εχω στειλει ηδη πισω 2 φορες και μου εχουν στειλει αλλα.εμφανιζουν προβληματα συχνα πυκνα και ρομποτιζουν

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna17japan
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενώ τα ηχεία έχουν πολύ ικανοποιητικό ήχο και μπάσο, είναι πολύ σπαστικές αυτές οι ενδιάμεσες διακοπές ήχου ( σαν να αποσυνδέονται και μετά από λίγο ξανά συνδέονται). Επίσης αποσυνδέονται πάλι όταν είναι σε χαμηλή ένταση! Αυτό το πρόβλημα εάν επιδιόρθωναν, θα ήταν άψογα για την τιμή τους! Δεν θα τα ξανά αγόραζα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Earlkg_kodogianniss
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή τιμή
    +Άξιο μπάσο
    +Μετα από 10 λεπτα αναμονής κλείνουν λόγο αυτοματισμού τους.
    Γενικά κανένα πρόβλημα τώρα και 3 χρόνια

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Prk_Gggk
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω τα συγκεκριμένα ηχεία σχεδόν 5 χρονια και μπορω να πω ότι για εμένα λειτούργησαν ΑΨΟΓΑ.αρκετα μεγάλη ένταση και με.πολυ καλό ήχο και στο μπάσο και στα πρίμα ακόμα και στο φουλ.ισχυει αυτό που λένε και οι υπόλοιποι ότι στα χαμηλά αρκετά έχει παράσιτα αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί ποτέ δεν τα έχω χαμηλα.να προσθέσω ότι μετά από τα πρώτα δύο χρόνια το δεξί ηχείο σταματάει να παίζει(βέβαια με άσχημη χρήση) και πρέπει να το πειράξεις από πισω.γενικα αξίζουν στο 100% τα λεφτά τους με βάση πάντα την δική μου εμπειρία

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirhnh_Kara67
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και έχουν καλή ποιοτητα ήχου, καθε φορα που ανεβάζω την ένταση έστω και λίγο σταματάει η μουσική για αρκετή ώρα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gptg13
    3
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιοπρεπής πρόταση, αλλά δεν θα τα ξανά αγόραζα.
    Αν ο ήχος είναι σε χαμηλή ένταση (στο Pc) κόβεται και πρέπει να ανεβάσεις ξανά τον ήχο.
    Το πρόγραμμα που τα συνοδεύει είναι άχρηστο.

    • Μπάσο
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zois.G
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αξιζουν τα ηχεια. Μεγαλη ενταση και αρκετα καλο μπασο αλλα ισχυει οτι σε χαμηλη ενταση ακουγεται ενας συνεχομενος σπαστικος ηχος. Οσων αφορα το οτι κλεινουν μονα τους ισχυει, αλλα τουλαχιστων τα δικα μου οταν εντοπισουν ηχο ανοιγουν παλι αυτοματα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billk389
    1
    9 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Τα ηχεία, λόγω των Energy Related Products regulation, σβηνουν ΑΠΟ ΜΟΝΑ τους στα 10-15 λεπτα ακομα και αν παιζουν.

    Ειναι απαραδεκτο και εντελως αντι-παραγωγικο να πρεπει να παιζεις με τον mixer ειτε στα windows ειτε στο ρυθμιστη της εντασης στο δεξι ηχειο καθε τρεις και λιγο για να μην πεφτουν σε standby mode.

    Ειναι μακραν η χειροτερη αγορα που εχω κανει εδω και χρονια και πραγματικα απορω πως γινεται να θεωρουν ενα προιον λειτουργικο εφοσον θα πρεπει να εισαι απο πανω του ανα 10-15λεπτο για να μην σβηνει.

    Επισης, σε windows 10 και spotify πολλες φορες οταν συμβαινει το παραπανω, το spotify δεν αναγνωριζει τα ηχεια ως playback device και κανει skip τα τραγουδια που υπαρχουν στη λιστα με αποτελεσμα να χανεται η ροη των τραγουδιων που θελεις να ακουσεις, ενω φυσικα τις περισσοτερες φορες ακομα και αν παιξεις με την ενταση στο mixer πανω-κατω δεν βγαινουν απτο standby state.

    Μεινετε μακρυα, διαλεξτε κατι αλλο!

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos51
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική επιλογή. Υπέροχα απο κάθε άποψη.Ήχος,εμφάνιση,κατασκευή άριστα.Τα χρησιμοποιώ στην τηλεόραση μου κι έχω πλούσιο,καθαρό ήχο που εντυπωσιάζει τόσο στις ταινίες όσο και στα μουσικά DVD με συναυλίες (ροκ και τζαζ).Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristosd19
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι καλύτερο μπορείτε να βρείτε σε αυτά τα χρήματα.
    Τα αγόρασα με προσφορά 41 ευρώ
    Το μπάσο είναι πολύ δυνατό και ο ήχος είναι καθαρός.
    Αξίζουν και με το παραπάνω τα χρήματα τους !!
    + οτι έχουν πρόγραμμα για να τα ρυθμίζεις σε όλες τις καταστάσεις (gaming,ταινίες κ.α)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JimSia
    1
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα βρήκα σε προσφορά 35 ευρώ, αλλά δεν αξίζουν καθόλου. Το δεξί ηχείο έπαιζε πιο δυνατά από το αριστερό. Αυτό πες ότι διορθώνεται, άμα τα δώσεις πίσω μέσα στην εγγύηση και πάρεις άλλα. Αυτό που δεν διορθώνεται είναι ένας μικρός ενοχλητικός ήχος που ακούγεται όταν είναι ανοιχτά και δεν παίζουν τίποτα. Το είχα διαβάσει σε κάποιες κριτικές από πριν, αλλά αποφάσισα να το αγνοήσω και την πάτησα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEX MARSHAL
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι μεγαλος φαν τς εταιριας αλλα για κακη μου τυχη στον 2ρο χρονο το ενα ηχειο χαλασε.. ο ηχος ηταν καπως κακος.. μπορω να πω οτι ειναι κακη αγορα...

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλά ηχεία τα έχω ένα χρόνο και δεν έχουν πάθει τίποτα. εγκρίνω ανεπιφύλακτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μακρια απο αυτα τα ηχεια. τα εχω στειλει ηδη πισω 2 φορες και μου εχουν στειλει αλλα.εμφανιζουν προβληματα συχνα πυκνα και ρομποτιζουν

    0
  • Ενώ τα ηχεία έχουν πολύ ικανοποιητικό ήχο και μπάσο, είναι πολύ σπαστικές αυτές οι ενδιάμεσες διακοπές ήχου ( σαν να αποσυνδέονται και μετά από λίγο ξανά συνδέονται). Επίσης αποσυνδέονται πάλι όταν είναι σε χαμηλή ένταση! Αυτό το πρόβλημα εάν επιδιόρθωναν, θα ήταν άψογα για την τιμή τους! Δεν θα τα ξανά αγόραζα!

    0
  • Πολύ καλή τιμή
    +Άξιο μπάσο
    +Μετα από 10 λεπτα αναμονής κλείνουν λόγο αυτοματισμού τους.
    Γενικά κανένα πρόβλημα τώρα και 3 χρόνια

    0
  • έχω τα συγκεκριμένα ηχεία σχεδόν 5 χρονια και μπορω να πω ότι για εμένα λειτούργησαν ΑΨΟΓΑ.αρκετα μεγάλη ένταση και με.πολυ καλό ήχο και στο μπάσο και στα πρίμα ακόμα και στο φουλ.ισχυει αυτό που λένε και οι υπόλοιποι ότι στα χαμηλά αρκετά έχει παράσιτα αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί ποτέ δεν τα έχω χαμηλα.να προσθέσω ότι μετά από τα πρώτα δύο χρόνια το δεξί ηχείο σταματάει να παίζει(βέβαια με άσχημη χρήση) και πρέπει να το πειράξεις από πισω.γενικα αξίζουν στο 100% τα λεφτά τους με βάση πάντα την δική μου εμπειρία

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

6 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Marios_Kritsotakis

να παρω αυτα ή τα logitech z333?
πιο πολυ με ενδιαφερει μπασο και πιο πολλα w.Ποιο ειναι πιο καλο;

Sonasic

Τα s3 θα σε υπερκαλύψουν .Ειδικά στο μπάσο που ρυθμίζεται πίσω από το γουφερ.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • 2 περιφερειακά ηχεία
  • Subwoofer με καλώδιο τροφοδοσίας
  • Εγγύηση
  • Οδηγός γρήγορης εκκίνησης
  • Φυλλάδιο ασφάλειας και κανονιστικών ρυθμίσεων

Κατασκευαστής

Είδος
-
Ισχύς
46 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (19)

  1. 8
  2. 1
  3. 3
  4. 3
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μπάσο
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • bazionis
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακρια απο αυτα τα ηχεια. τα εχω στειλει ηδη πισω 2 φορες και μου εχουν στειλει αλλα.εμφανιζουν προβληματα συχνα πυκνα και ρομποτιζουν

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna17japan
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενώ τα ηχεία έχουν πολύ ικανοποιητικό ήχο και μπάσο, είναι πολύ σπαστικές αυτές οι ενδιάμεσες διακοπές ήχου ( σαν να αποσυνδέονται και μετά από λίγο ξανά συνδέονται). Επίσης αποσυνδέονται πάλι όταν είναι σε χαμηλή ένταση! Αυτό το πρόβλημα εάν επιδιόρθωναν, θα ήταν άψογα για την τιμή τους! Δεν θα τα ξανά αγόραζα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Earlkg_kodogianniss
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή τιμή
    +Άξιο μπάσο
    +Μετα από 10 λεπτα αναμονής κλείνουν λόγο αυτοματισμού τους.
    Γενικά κανένα πρόβλημα τώρα και 3 χρόνια

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Prk_Gggk
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω τα συγκεκριμένα ηχεία σχεδόν 5 χρονια και μπορω να πω ότι για εμένα λειτούργησαν ΑΨΟΓΑ.αρκετα μεγάλη ένταση και με.πολυ καλό ήχο και στο μπάσο και στα πρίμα ακόμα και στο φουλ.ισχυει αυτό που λένε και οι υπόλοιποι ότι στα χαμηλά αρκετά έχει παράσιτα αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί ποτέ δεν τα έχω χαμηλα.να προσθέσω ότι μετά από τα πρώτα δύο χρόνια το δεξί ηχείο σταματάει να παίζει(βέβαια με άσχημη χρήση) και πρέπει να το πειράξεις από πισω.γενικα αξίζουν στο 100% τα λεφτά τους με βάση πάντα την δική μου εμπειρία

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirhnh_Kara67
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και έχουν καλή ποιοτητα ήχου, καθε φορα που ανεβάζω την ένταση έστω και λίγο σταματάει η μουσική για αρκετή ώρα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gptg13
    3
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιοπρεπής πρόταση, αλλά δεν θα τα ξανά αγόραζα.
    Αν ο ήχος είναι σε χαμηλή ένταση (στο Pc) κόβεται και πρέπει να ανεβάσεις ξανά τον ήχο.
    Το πρόγραμμα που τα συνοδεύει είναι άχρηστο.

    • Μπάσο
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zois.G
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αξιζουν τα ηχεια. Μεγαλη ενταση και αρκετα καλο μπασο αλλα ισχυει οτι σε χαμηλη ενταση ακουγεται ενας συνεχομενος σπαστικος ηχος. Οσων αφορα το οτι κλεινουν μονα τους ισχυει, αλλα τουλαχιστων τα δικα μου οταν εντοπισουν ηχο ανοιγουν παλι αυτοματα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billk389
    1
    9 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Τα ηχεία, λόγω των Energy Related Products regulation, σβηνουν ΑΠΟ ΜΟΝΑ τους στα 10-15 λεπτα ακομα και αν παιζουν.

    Ειναι απαραδεκτο και εντελως αντι-παραγωγικο να πρεπει να παιζεις με τον mixer ειτε στα windows ειτε στο ρυθμιστη της εντασης στο δεξι ηχειο καθε τρεις και λιγο για να μην πεφτουν σε standby mode.

    Ειναι μακραν η χειροτερη αγορα που εχω κανει εδω και χρονια και πραγματικα απορω πως γινεται να θεωρουν ενα προιον λειτουργικο εφοσον θα πρεπει να εισαι απο πανω του ανα 10-15λεπτο για να μην σβηνει.

    Επισης, σε windows 10 και spotify πολλες φορες οταν συμβαινει το παραπανω, το spotify δεν αναγνωριζει τα ηχεια ως playback device και κανει skip τα τραγουδια που υπαρχουν στη λιστα με αποτελεσμα να χανεται η ροη των τραγουδιων που θελεις να ακουσεις, ενω φυσικα τις περισσοτερες φορες ακομα και αν παιξεις με την ενταση στο mixer πανω-κατω δεν βγαινουν απτο standby state.

    Μεινετε μακρυα, διαλεξτε κατι αλλο!

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos51
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική επιλογή. Υπέροχα απο κάθε άποψη.Ήχος,εμφάνιση,κατασκευή άριστα.Τα χρησιμοποιώ στην τηλεόραση μου κι έχω πλούσιο,καθαρό ήχο που εντυπωσιάζει τόσο στις ταινίες όσο και στα μουσικά DVD με συναυλίες (ροκ και τζαζ).Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristosd19
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι καλύτερο μπορείτε να βρείτε σε αυτά τα χρήματα.
    Τα αγόρασα με προσφορά 41 ευρώ
    Το μπάσο είναι πολύ δυνατό και ο ήχος είναι καθαρός.
    Αξίζουν και με το παραπάνω τα χρήματα τους !!
    + οτι έχουν πρόγραμμα για να τα ρυθμίζεις σε όλες τις καταστάσεις (gaming,ταινίες κ.α)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JimSia
    1
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα βρήκα σε προσφορά 35 ευρώ, αλλά δεν αξίζουν καθόλου. Το δεξί ηχείο έπαιζε πιο δυνατά από το αριστερό. Αυτό πες ότι διορθώνεται, άμα τα δώσεις πίσω μέσα στην εγγύηση και πάρεις άλλα. Αυτό που δεν διορθώνεται είναι ένας μικρός ενοχλητικός ήχος που ακούγεται όταν είναι ανοιχτά και δεν παίζουν τίποτα. Το είχα διαβάσει σε κάποιες κριτικές από πριν, αλλά αποφάσισα να το αγνοήσω και την πάτησα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEX MARSHAL
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι μεγαλος φαν τς εταιριας αλλα για κακη μου τυχη στον 2ρο χρονο το ενα ηχειο χαλασε.. ο ηχος ηταν καπως κακος.. μπορω να πω οτι ειναι κακη αγορα...

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλά ηχεία τα έχω ένα χρόνο και δεν έχουν πάθει τίποτα. εγκρίνω ανεπιφύλακτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μακρια απο αυτα τα ηχεια. τα εχω στειλει ηδη πισω 2 φορες και μου εχουν στειλει αλλα.εμφανιζουν προβληματα συχνα πυκνα και ρομποτιζουν

    0
  • Ενώ τα ηχεία έχουν πολύ ικανοποιητικό ήχο και μπάσο, είναι πολύ σπαστικές αυτές οι ενδιάμεσες διακοπές ήχου ( σαν να αποσυνδέονται και μετά από λίγο ξανά συνδέονται). Επίσης αποσυνδέονται πάλι όταν είναι σε χαμηλή ένταση! Αυτό το πρόβλημα εάν επιδιόρθωναν, θα ήταν άψογα για την τιμή τους! Δεν θα τα ξανά αγόραζα!

    0
  • Πολύ καλή τιμή
    +Άξιο μπάσο
    +Μετα από 10 λεπτα αναμονής κλείνουν λόγο αυτοματισμού τους.
    Γενικά κανένα πρόβλημα τώρα και 3 χρόνια

    0
  • έχω τα συγκεκριμένα ηχεία σχεδόν 5 χρονια και μπορω να πω ότι για εμένα λειτούργησαν ΑΨΟΓΑ.αρκετα μεγάλη ένταση και με.πολυ καλό ήχο και στο μπάσο και στα πρίμα ακόμα και στο φουλ.ισχυει αυτό που λένε και οι υπόλοιποι ότι στα χαμηλά αρκετά έχει παράσιτα αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί ποτέ δεν τα έχω χαμηλα.να προσθέσω ότι μετά από τα πρώτα δύο χρόνια το δεξί ηχείο σταματάει να παίζει(βέβαια με άσχημη χρήση) και πρέπει να το πειράξεις από πισω.γενικα αξίζουν στο 100% τα λεφτά τους με βάση πάντα την δική μου εμπειρία

    2
  • Δες τα όλα