- 2 περιφερειακά ηχεία
- Subwoofer με καλώδιο τροφοδοσίας
- Εγγύηση
- Οδηγός γρήγορης εκκίνησης
- Φυλλάδιο ασφάλειας και κανονιστικών ρυθμίσεων
να παρω αυτα ή τα logitech z333?
πιο πολυ με ενδιαφερει μπασο και πιο πολλα w.Ποιο ειναι πιο καλο;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μακρια απο αυτα τα ηχεια. τα εχω στειλει ηδη πισω 2 φορες και μου εχουν στειλει αλλα.εμφανιζουν προβληματα συχνα πυκνα και ρομποτιζουν
Ενώ τα ηχεία έχουν πολύ ικανοποιητικό ήχο και μπάσο, είναι πολύ σπαστικές αυτές οι ενδιάμεσες διακοπές ήχου ( σαν να αποσυνδέονται και μετά από λίγο ξανά συνδέονται). Επίσης αποσυνδέονται πάλι όταν είναι σε χαμηλή ένταση! Αυτό το πρόβλημα εάν επιδιόρθωναν, θα ήταν άψογα για την τιμή τους! Δεν θα τα ξανά αγόραζα!
Πολύ καλή τιμή
+Άξιο μπάσο
+Μετα από 10 λεπτα αναμονής κλείνουν λόγο αυτοματισμού τους.
Γενικά κανένα πρόβλημα τώρα και 3 χρόνια
Καλησπέρα σε όλους και σε όλες.Ενιωσα την ανάγκη να σχολιάσω καθώς είδα πολύ χαμηλή κριτική για τα συγκεκριμένα ηχεία και προσωπικά μόνο καλά λόγια έχω να πω για αυτά.Καταρχάς να σημειώσω πως δεν εχω θέμα ούτε έντασης στον ήχο ούτε διάυγειας του ήχου.Δεν κάνει καθόλου παράσιτα ακόμα και εαν βάλω τα ηχεία στο τέρμα (που ποτέ δεν κάνω γιατί θα ξυπνήσω τον γείτονα).Να σημειωσω πως απο τοτε που τα αγόρασα πάνε 2 χρόνια περιπου,δεν έχω πειράξει καθόλου το μπάσο τους (που μπορείς να το κάνεις πίσω απο το woofer με ενα knob που έχει ) αλλα το έχω αφήσει στη μέση όπως ήταν.Στο πίνακα ελέγχου του υπολογιστή μου έχω βάλει οι συσκευές που συνδέονται στη μονάδα μου να μην μπαίνουν σε εξοικονόμηση ενέργειας οταν ειναι ανενεργες οποτε θέμα όπως γράφουν άλλα παιδια εδώ δεν είχα ποτέ.Τα χρησιμοποιώ κυρίως για ταινίες,παιχνίδια και μουσική.Επίσης μαζι με τα ηχεία μπορείτε να κατεβάσετε πρόγραμμα απο την εταιρεία creative με το οποιο βάζεις ουσιαστικα διάφορα profile ηχου ανάλογα με το τι κάνεις στον υπολογιστη.Πχ εχει για συγκεκριμένα παιχνιδια όπως league of legends,metal gear,call of duty ,fifa,κάποια άλλα και μερικά γενικά profile όπως ,shooting,rpg,simulation κλπ.Τα είχα αγοράσει 35 ευρώ σε black friday και εχω μεινει απο τότε καταευχαριστημένος.Ξεχασα να αναφέρω πως στο δεξι ηχειο εχει επίσης knob για ρύθμιση της έντασης του ήχου απευθειας,όπως επίσης και θύρα 3.5mm για να συνδέεται τα ακουστικά σας και έτσι να παίρνουν και αυτά τα profile απο το πρόγραμμα που προείπα.Κοντεύω 3 χρόνια με το 2020 και έχω να πω πως χρησιμοποιώντας τα τοσα χρονια δεν εχουν εμφανισει κανενα θέμα.Μπορουν ανετοτατα να ανταπεξέλιουν σε ταράστιες εντάσεις χωρίς να παραμορφώνεται ο ήχος.Είναι μια οικονομική επιλογή απο μια εταιρεία που ασχολείται με προιοντα ηχου απο το 2000.Να σημειώσω πως το 2020 τα κούμπωσα πάνω στην κάρτα ηχου soundblaster g6 οπότε να ξέρετε οτι συνδέονται και με κάρτα ήχου.Η κριτική μου όμως αφορά τη σύνδεση τους χωρίς κάρτα ήχου για να είναι αντικειμενική.Ευχαριστώ για το χρόνο σας.Καλές αγορες!!!!
ΥΓ:Φυσικά δεν μιλησα για το woofer ,που εαν πειράξετε το μπάσο του (σε περίπτωση που ασχολείστε με αυτοκίνητα ηχεια μπάσα κλπ) θα τρελαθείτε.Εαν το βάλετε στο τέρμα και πατήσετε στο youtube bass test ,καταρχάς ρυθμίστε την ένταση των ηχειων αρχικά χαμηλά και ανεβάστε την θα με θυμηθείτε.Το woofer τους για 35 ευρώ που τα είχα πάρει κοντράρει του αυτοκινήτου μου.Κοντράρει φυσικά δεν ειναι καλυτερο .Το woofer θα σας ανατινάξει το σπίτι (με την καλή έννοια) .
To 2022 άρχισαν να βγάζουν ήχους σαν white noise και αναγκαστηκά τα άλλαξα. Κρίμα γιατί ήταν πολύ καλά ηχεία.
έχω τα συγκεκριμένα ηχεία σχεδόν 5 χρονια και μπορω να πω ότι για εμένα λειτούργησαν ΑΨΟΓΑ.αρκετα μεγάλη ένταση και με.πολυ καλό ήχο και στο μπάσο και στα πρίμα ακόμα και στο φουλ.ισχυει αυτό που λένε και οι υπόλοιποι ότι στα χαμηλά αρκετά έχει παράσιτα αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί ποτέ δεν τα έχω χαμηλα.να προσθέσω ότι μετά από τα πρώτα δύο χρόνια το δεξί ηχείο σταματάει να παίζει(βέβαια με άσχημη χρήση) και πρέπει να το πειράξεις από πισω.γενικα αξίζουν στο 100% τα λεφτά τους με βάση πάντα την δική μου εμπειρία
Αν και έχουν καλή ποιοτητα ήχου, καθε φορα που ανεβάζω την ένταση έστω και λίγο σταματάει η μουσική για αρκετή ώρα.
Αξιοπρεπής πρόταση, αλλά δεν θα τα ξανά αγόραζα.
Αν ο ήχος είναι σε χαμηλή ένταση (στο Pc) κόβεται και πρέπει να ανεβάσεις ξανά τον ήχο.
Το πρόγραμμα που τα συνοδεύει είναι άχρηστο.
Δεν αξιζουν τα ηχεια. Μεγαλη ενταση και αρκετα καλο μπασο αλλα ισχυει οτι σε χαμηλη ενταση ακουγεται ενας συνεχομενος σπαστικος ηχος. Οσων αφορα το οτι κλεινουν μονα τους ισχυει, αλλα τουλαχιστων τα δικα μου οταν εντοπισουν ηχο ανοιγουν παλι αυτοματα.
Τα ηχεία, λόγω των Energy Related Products regulation, σβηνουν ΑΠΟ ΜΟΝΑ τους στα 10-15 λεπτα ακομα και αν παιζουν.
Ειναι απαραδεκτο και εντελως αντι-παραγωγικο να πρεπει να παιζεις με τον mixer ειτε στα windows ειτε στο ρυθμιστη της εντασης στο δεξι ηχειο καθε τρεις και λιγο για να μην πεφτουν σε standby mode.
Ειναι μακραν η χειροτερη αγορα που εχω κανει εδω και χρονια και πραγματικα απορω πως γινεται να θεωρουν ενα προιον λειτουργικο εφοσον θα πρεπει να εισαι απο πανω του ανα 10-15λεπτο για να μην σβηνει.
Επισης, σε windows 10 και spotify πολλες φορες οταν συμβαινει το παραπανω, το spotify δεν αναγνωριζει τα ηχεια ως playback device και κανει skip τα τραγουδια που υπαρχουν στη λιστα με αποτελεσμα να χανεται η ροη των τραγουδιων που θελεις να ακουσεις, ενω φυσικα τις περισσοτερες φορες ακομα και αν παιξεις με την ενταση στο mixer πανω-κατω δεν βγαινουν απτο standby state.
Μεινετε μακρυα, διαλεξτε κατι αλλο!
Εξαιρετική επιλογή. Υπέροχα απο κάθε άποψη.Ήχος,εμφάνιση,κατασκευή άριστα.Τα χρησιμοποιώ στην τηλεόραση μου κι έχω πλούσιο,καθαρό ήχο που εντυπωσιάζει τόσο στις ταινίες όσο και στα μουσικά DVD με συναυλίες (ροκ και τζαζ).Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Είναι ότι καλύτερο μπορείτε να βρείτε σε αυτά τα χρήματα.
Τα αγόρασα με προσφορά 41 ευρώ
Το μπάσο είναι πολύ δυνατό και ο ήχος είναι καθαρός.
Αξίζουν και με το παραπάνω τα χρήματα τους !!
+ οτι έχουν πρόγραμμα για να τα ρυθμίζεις σε όλες τις καταστάσεις (gaming,ταινίες κ.α)
Τα βρήκα σε προσφορά 35 ευρώ, αλλά δεν αξίζουν καθόλου. Το δεξί ηχείο έπαιζε πιο δυνατά από το αριστερό. Αυτό πες ότι διορθώνεται, άμα τα δώσεις πίσω μέσα στην εγγύηση και πάρεις άλλα. Αυτό που δεν διορθώνεται είναι ένας μικρός ενοχλητικός ήχος που ακούγεται όταν είναι ανοιχτά και δεν παίζουν τίποτα. Το είχα διαβάσει σε κάποιες κριτικές από πριν, αλλά αποφάσισα να το αγνοήσω και την πάτησα.
Ειμαι μεγαλος φαν τς εταιριας αλλα για κακη μου τυχη στον 2ρο χρονο το ενα ηχειο χαλασε.. ο ηχος ηταν καπως κακος.. μπορω να πω οτι ειναι κακη αγορα...
πολύ καλά ηχεία τα έχω ένα χρόνο και δεν έχουν πάθει τίποτα. εγκρίνω ανεπιφύλακτα
Μακρια απο αυτα τα ηχεια. τα εχω στειλει ηδη πισω 2 φορες και μου εχουν στειλει αλλα.εμφανιζουν προβληματα συχνα πυκνα και ρομποτιζουν
Ενώ τα ηχεία έχουν πολύ ικανοποιητικό ήχο και μπάσο, είναι πολύ σπαστικές αυτές οι ενδιάμεσες διακοπές ήχου ( σαν να αποσυνδέονται και μετά από λίγο ξανά συνδέονται). Επίσης αποσυνδέονται πάλι όταν είναι σε χαμηλή ένταση! Αυτό το πρόβλημα εάν επιδιόρθωναν, θα ήταν άψογα για την τιμή τους! Δεν θα τα ξανά αγόραζα!
Πολύ καλή τιμή
+Άξιο μπάσο
+Μετα από 10 λεπτα αναμονής κλείνουν λόγο αυτοματισμού τους.
Γενικά κανένα πρόβλημα τώρα και 3 χρόνια
Καλησπέρα σε όλους και σε όλες.Ενιωσα την ανάγκη να σχολιάσω καθώς είδα πολύ χαμηλή κριτική για τα συγκεκριμένα ηχεία και προσωπικά μόνο καλά λόγια έχω να πω για αυτά.Καταρχάς να σημειώσω πως δεν εχω θέμα ούτε έντασης στον ήχο ούτε διάυγειας του ήχου.Δεν κάνει καθόλου παράσιτα ακόμα και εαν βάλω τα ηχεία στο τέρμα (που ποτέ δεν κάνω γιατί θα ξυπνήσω τον γείτονα).Να σημειωσω πως απο τοτε που τα αγόρασα πάνε 2 χρόνια περιπου,δεν έχω πειράξει καθόλου το μπάσο τους (που μπορείς να το κάνεις πίσω απο το woofer με ενα knob που έχει ) αλλα το έχω αφήσει στη μέση όπως ήταν.Στο πίνακα ελέγχου του υπολογιστή μου έχω βάλει οι συσκευές που συνδέονται στη μονάδα μου να μην μπαίνουν σε εξοικονόμηση ενέργειας οταν ειναι ανενεργες οποτε θέμα όπως γράφουν άλλα παιδια εδώ δεν είχα ποτέ.Τα χρησιμοποιώ κυρίως για ταινίες,παιχνίδια και μουσική.Επίσης μαζι με τα ηχεία μπορείτε να κατεβάσετε πρόγραμμα απο την εταιρεία creative με το οποιο βάζεις ουσιαστικα διάφορα profile ηχου ανάλογα με το τι κάνεις στον υπολογιστη.Πχ εχει για συγκεκριμένα παιχνιδια όπως league of legends,metal gear,call of duty ,fifa,κάποια άλλα και μερικά γενικά profile όπως ,shooting,rpg,simulation κλπ.Τα είχα αγοράσει 35 ευρώ σε black friday και εχω μεινει απο τότε καταευχαριστημένος.Ξεχασα να αναφέρω πως στο δεξι ηχειο εχει επίσης knob για ρύθμιση της έντασης του ήχου απευθειας,όπως επίσης και θύρα 3.5mm για να συνδέεται τα ακουστικά σας και έτσι να παίρνουν και αυτά τα profile απο το πρόγραμμα που προείπα.Κοντεύω 3 χρόνια με το 2020 και έχω να πω πως χρησιμοποιώντας τα τοσα χρονια δεν εχουν εμφανισει κανενα θέμα.Μπορουν ανετοτατα να ανταπεξέλιουν σε ταράστιες εντάσεις χωρίς να παραμορφώνεται ο ήχος.Είναι μια οικονομική επιλογή απο μια εταιρεία που ασχολείται με προιοντα ηχου απο το 2000.Να σημειώσω πως το 2020 τα κούμπωσα πάνω στην κάρτα ηχου soundblaster g6 οπότε να ξέρετε οτι συνδέονται και με κάρτα ήχου.Η κριτική μου όμως αφορά τη σύνδεση τους χωρίς κάρτα ήχου για να είναι αντικειμενική.Ευχαριστώ για το χρόνο σας.Καλές αγορες!!!!
ΥΓ:Φυσικά δεν μιλησα για το woofer ,που εαν πειράξετε το μπάσο του (σε περίπτωση που ασχολείστε με αυτοκίνητα ηχεια μπάσα κλπ) θα τρελαθείτε.Εαν το βάλετε στο τέρμα και πατήσετε στο youtube bass test ,καταρχάς ρυθμίστε την ένταση των ηχειων αρχικά χαμηλά και ανεβάστε την θα με θυμηθείτε.Το woofer τους για 35 ευρώ που τα είχα πάρει κοντράρει του αυτοκινήτου μου.Κοντράρει φυσικά δεν ειναι καλυτερο .Το woofer θα σας ανατινάξει το σπίτι (με την καλή έννοια) .
To 2022 άρχισαν να βγάζουν ήχους σαν white noise και αναγκαστηκά τα άλλαξα. Κρίμα γιατί ήταν πολύ καλά ηχεία.
έχω τα συγκεκριμένα ηχεία σχεδόν 5 χρονια και μπορω να πω ότι για εμένα λειτούργησαν ΑΨΟΓΑ.αρκετα μεγάλη ένταση και με.πολυ καλό ήχο και στο μπάσο και στα πρίμα ακόμα και στο φουλ.ισχυει αυτό που λένε και οι υπόλοιποι ότι στα χαμηλά αρκετά έχει παράσιτα αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί ποτέ δεν τα έχω χαμηλα.να προσθέσω ότι μετά από τα πρώτα δύο χρόνια το δεξί ηχείο σταματάει να παίζει(βέβαια με άσχημη χρήση) και πρέπει να το πειράξεις από πισω.γενικα αξίζουν στο 100% τα λεφτά τους με βάση πάντα την δική μου εμπειρία
6 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόννα παρω αυτα ή τα logitech z333?
πιο πολυ με ενδιαφερει μπασο και πιο πολλα w.Ποιο ειναι πιο καλο;
Τα s3 θα σε υπερκαλύψουν .Ειδικά στο μπάσο που ρυθμίζεται πίσω από το γουφερ.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μακρια απο αυτα τα ηχεια. τα εχω στειλει ηδη πισω 2 φορες και μου εχουν στειλει αλλα.εμφανιζουν προβληματα συχνα πυκνα και ρομποτιζουν
Ενώ τα ηχεία έχουν πολύ ικανοποιητικό ήχο και μπάσο, είναι πολύ σπαστικές αυτές οι ενδιάμεσες διακοπές ήχου ( σαν να αποσυνδέονται και μετά από λίγο ξανά συνδέονται). Επίσης αποσυνδέονται πάλι όταν είναι σε χαμηλή ένταση! Αυτό το πρόβλημα εάν επιδιόρθωναν, θα ήταν άψογα για την τιμή τους! Δεν θα τα ξανά αγόραζα!
Πολύ καλή τιμή
+Άξιο μπάσο
+Μετα από 10 λεπτα αναμονής κλείνουν λόγο αυτοματισμού τους.
Γενικά κανένα πρόβλημα τώρα και 3 χρόνια
Καλησπέρα σε όλους και σε όλες.Ενιωσα την ανάγκη να σχολιάσω καθώς είδα πολύ χαμηλή κριτική για τα συγκεκριμένα ηχεία και προσωπικά μόνο καλά λόγια έχω να πω για αυτά.Καταρχάς να σημειώσω πως δεν εχω θέμα ούτε έντασης στον ήχο ούτε διάυγειας του ήχου.Δεν κάνει καθόλου παράσιτα ακόμα και εαν βάλω τα ηχεία στο τέρμα (που ποτέ δεν κάνω γιατί θα ξυπνήσω τον γείτονα).Να σημειωσω πως απο τοτε που τα αγόρασα πάνε 2 χρόνια περιπου,δεν έχω πειράξει καθόλου το μπάσο τους (που μπορείς να το κάνεις πίσω απο το woofer με ενα knob που έχει ) αλλα το έχω αφήσει στη μέση όπως ήταν.Στο πίνακα ελέγχου του υπολογιστή μου έχω βάλει οι συσκευές που συνδέονται στη μονάδα μου να μην μπαίνουν σε εξοικονόμηση ενέργειας οταν ειναι ανενεργες οποτε θέμα όπως γράφουν άλλα παιδια εδώ δεν είχα ποτέ.Τα χρησιμοποιώ κυρίως για ταινίες,παιχνίδια και μουσική.Επίσης μαζι με τα ηχεία μπορείτε να κατεβάσετε πρόγραμμα απο την εταιρεία creative με το οποιο βάζεις ουσιαστικα διάφορα profile ηχου ανάλογα με το τι κάνεις στον υπολογιστη.Πχ εχει για συγκεκριμένα παιχνιδια όπως league of legends,metal gear,call of duty ,fifa,κάποια άλλα και μερικά γενικά profile όπως ,shooting,rpg,simulation κλπ.Τα είχα αγοράσει 35 ευρώ σε black friday και εχω μεινει απο τότε καταευχαριστημένος.Ξεχασα να αναφέρω πως στο δεξι ηχειο εχει επίσης knob για ρύθμιση της έντασης του ήχου απευθειας,όπως επίσης και θύρα 3.5mm για να συνδέεται τα ακουστικά σας και έτσι να παίρνουν και αυτά τα profile απο το πρόγραμμα που προείπα.Κοντεύω 3 χρόνια με το 2020 και έχω να πω πως χρησιμοποιώντας τα τοσα χρονια δεν εχουν εμφανισει κανενα θέμα.Μπορουν ανετοτατα να ανταπεξέλιουν σε ταράστιες εντάσεις χωρίς να παραμορφώνεται ο ήχος.Είναι μια οικονομική επιλογή απο μια εταιρεία που ασχολείται με προιοντα ηχου απο το 2000.Να σημειώσω πως το 2020 τα κούμπωσα πάνω στην κάρτα ηχου soundblaster g6 οπότε να ξέρετε οτι συνδέονται και με κάρτα ήχου.Η κριτική μου όμως αφορά τη σύνδεση τους χωρίς κάρτα ήχου για να είναι αντικειμενική.Ευχαριστώ για το χρόνο σας.Καλές αγορες!!!!
ΥΓ:Φυσικά δεν μιλησα για το woofer ,που εαν πειράξετε το μπάσο του (σε περίπτωση που ασχολείστε με αυτοκίνητα ηχεια μπάσα κλπ) θα τρελαθείτε.Εαν το βάλετε στο τέρμα και πατήσετε στο youtube bass test ,καταρχάς ρυθμίστε την ένταση των ηχειων αρχικά χαμηλά και ανεβάστε την θα με θυμηθείτε.Το woofer τους για 35 ευρώ που τα είχα πάρει κοντράρει του αυτοκινήτου μου.Κοντράρει φυσικά δεν ειναι καλυτερο .Το woofer θα σας ανατινάξει το σπίτι (με την καλή έννοια) .
To 2022 άρχισαν να βγάζουν ήχους σαν white noise και αναγκαστηκά τα άλλαξα. Κρίμα γιατί ήταν πολύ καλά ηχεία.
έχω τα συγκεκριμένα ηχεία σχεδόν 5 χρονια και μπορω να πω ότι για εμένα λειτούργησαν ΑΨΟΓΑ.αρκετα μεγάλη ένταση και με.πολυ καλό ήχο και στο μπάσο και στα πρίμα ακόμα και στο φουλ.ισχυει αυτό που λένε και οι υπόλοιποι ότι στα χαμηλά αρκετά έχει παράσιτα αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί ποτέ δεν τα έχω χαμηλα.να προσθέσω ότι μετά από τα πρώτα δύο χρόνια το δεξί ηχείο σταματάει να παίζει(βέβαια με άσχημη χρήση) και πρέπει να το πειράξεις από πισω.γενικα αξίζουν στο 100% τα λεφτά τους με βάση πάντα την δική μου εμπειρία
Αν και έχουν καλή ποιοτητα ήχου, καθε φορα που ανεβάζω την ένταση έστω και λίγο σταματάει η μουσική για αρκετή ώρα.
Αξιοπρεπής πρόταση, αλλά δεν θα τα ξανά αγόραζα.
Αν ο ήχος είναι σε χαμηλή ένταση (στο Pc) κόβεται και πρέπει να ανεβάσεις ξανά τον ήχο.
Το πρόγραμμα που τα συνοδεύει είναι άχρηστο.
Δεν αξιζουν τα ηχεια. Μεγαλη ενταση και αρκετα καλο μπασο αλλα ισχυει οτι σε χαμηλη ενταση ακουγεται ενας συνεχομενος σπαστικος ηχος. Οσων αφορα το οτι κλεινουν μονα τους ισχυει, αλλα τουλαχιστων τα δικα μου οταν εντοπισουν ηχο ανοιγουν παλι αυτοματα.
Τα ηχεία, λόγω των Energy Related Products regulation, σβηνουν ΑΠΟ ΜΟΝΑ τους στα 10-15 λεπτα ακομα και αν παιζουν.
Ειναι απαραδεκτο και εντελως αντι-παραγωγικο να πρεπει να παιζεις με τον mixer ειτε στα windows ειτε στο ρυθμιστη της εντασης στο δεξι ηχειο καθε τρεις και λιγο για να μην πεφτουν σε standby mode.
Ειναι μακραν η χειροτερη αγορα που εχω κανει εδω και χρονια και πραγματικα απορω πως γινεται να θεωρουν ενα προιον λειτουργικο εφοσον θα πρεπει να εισαι απο πανω του ανα 10-15λεπτο για να μην σβηνει.
Επισης, σε windows 10 και spotify πολλες φορες οταν συμβαινει το παραπανω, το spotify δεν αναγνωριζει τα ηχεια ως playback device και κανει skip τα τραγουδια που υπαρχουν στη λιστα με αποτελεσμα να χανεται η ροη των τραγουδιων που θελεις να ακουσεις, ενω φυσικα τις περισσοτερες φορες ακομα και αν παιξεις με την ενταση στο mixer πανω-κατω δεν βγαινουν απτο standby state.
Μεινετε μακρυα, διαλεξτε κατι αλλο!
Εξαιρετική επιλογή. Υπέροχα απο κάθε άποψη.Ήχος,εμφάνιση,κατασκευή άριστα.Τα χρησιμοποιώ στην τηλεόραση μου κι έχω πλούσιο,καθαρό ήχο που εντυπωσιάζει τόσο στις ταινίες όσο και στα μουσικά DVD με συναυλίες (ροκ και τζαζ).Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Είναι ότι καλύτερο μπορείτε να βρείτε σε αυτά τα χρήματα.
Τα αγόρασα με προσφορά 41 ευρώ
Το μπάσο είναι πολύ δυνατό και ο ήχος είναι καθαρός.
Αξίζουν και με το παραπάνω τα χρήματα τους !!
+ οτι έχουν πρόγραμμα για να τα ρυθμίζεις σε όλες τις καταστάσεις (gaming,ταινίες κ.α)
Τα βρήκα σε προσφορά 35 ευρώ, αλλά δεν αξίζουν καθόλου. Το δεξί ηχείο έπαιζε πιο δυνατά από το αριστερό. Αυτό πες ότι διορθώνεται, άμα τα δώσεις πίσω μέσα στην εγγύηση και πάρεις άλλα. Αυτό που δεν διορθώνεται είναι ένας μικρός ενοχλητικός ήχος που ακούγεται όταν είναι ανοιχτά και δεν παίζουν τίποτα. Το είχα διαβάσει σε κάποιες κριτικές από πριν, αλλά αποφάσισα να το αγνοήσω και την πάτησα.
Ειμαι μεγαλος φαν τς εταιριας αλλα για κακη μου τυχη στον 2ρο χρονο το ενα ηχειο χαλασε.. ο ηχος ηταν καπως κακος.. μπορω να πω οτι ειναι κακη αγορα...
πολύ καλά ηχεία τα έχω ένα χρόνο και δεν έχουν πάθει τίποτα. εγκρίνω ανεπιφύλακτα
Μακρια απο αυτα τα ηχεια. τα εχω στειλει ηδη πισω 2 φορες και μου εχουν στειλει αλλα.εμφανιζουν προβληματα συχνα πυκνα και ρομποτιζουν
Ενώ τα ηχεία έχουν πολύ ικανοποιητικό ήχο και μπάσο, είναι πολύ σπαστικές αυτές οι ενδιάμεσες διακοπές ήχου ( σαν να αποσυνδέονται και μετά από λίγο ξανά συνδέονται). Επίσης αποσυνδέονται πάλι όταν είναι σε χαμηλή ένταση! Αυτό το πρόβλημα εάν επιδιόρθωναν, θα ήταν άψογα για την τιμή τους! Δεν θα τα ξανά αγόραζα!
Πολύ καλή τιμή
+Άξιο μπάσο
+Μετα από 10 λεπτα αναμονής κλείνουν λόγο αυτοματισμού τους.
Γενικά κανένα πρόβλημα τώρα και 3 χρόνια
Καλησπέρα σε όλους και σε όλες.Ενιωσα την ανάγκη να σχολιάσω καθώς είδα πολύ χαμηλή κριτική για τα συγκεκριμένα ηχεία και προσωπικά μόνο καλά λόγια έχω να πω για αυτά.Καταρχάς να σημειώσω πως δεν εχω θέμα ούτε έντασης στον ήχο ούτε διάυγειας του ήχου.Δεν κάνει καθόλου παράσιτα ακόμα και εαν βάλω τα ηχεία στο τέρμα (που ποτέ δεν κάνω γιατί θα ξυπνήσω τον γείτονα).Να σημειωσω πως απο τοτε που τα αγόρασα πάνε 2 χρόνια περιπου,δεν έχω πειράξει καθόλου το μπάσο τους (που μπορείς να το κάνεις πίσω απο το woofer με ενα knob που έχει ) αλλα το έχω αφήσει στη μέση όπως ήταν.Στο πίνακα ελέγχου του υπολογιστή μου έχω βάλει οι συσκευές που συνδέονται στη μονάδα μου να μην μπαίνουν σε εξοικονόμηση ενέργειας οταν ειναι ανενεργες οποτε θέμα όπως γράφουν άλλα παιδια εδώ δεν είχα ποτέ.Τα χρησιμοποιώ κυρίως για ταινίες,παιχνίδια και μουσική.Επίσης μαζι με τα ηχεία μπορείτε να κατεβάσετε πρόγραμμα απο την εταιρεία creative με το οποιο βάζεις ουσιαστικα διάφορα profile ηχου ανάλογα με το τι κάνεις στον υπολογιστη.Πχ εχει για συγκεκριμένα παιχνιδια όπως league of legends,metal gear,call of duty ,fifa,κάποια άλλα και μερικά γενικά profile όπως ,shooting,rpg,simulation κλπ.Τα είχα αγοράσει 35 ευρώ σε black friday και εχω μεινει απο τότε καταευχαριστημένος.Ξεχασα να αναφέρω πως στο δεξι ηχειο εχει επίσης knob για ρύθμιση της έντασης του ήχου απευθειας,όπως επίσης και θύρα 3.5mm για να συνδέεται τα ακουστικά σας και έτσι να παίρνουν και αυτά τα profile απο το πρόγραμμα που προείπα.Κοντεύω 3 χρόνια με το 2020 και έχω να πω πως χρησιμοποιώντας τα τοσα χρονια δεν εχουν εμφανισει κανενα θέμα.Μπορουν ανετοτατα να ανταπεξέλιουν σε ταράστιες εντάσεις χωρίς να παραμορφώνεται ο ήχος.Είναι μια οικονομική επιλογή απο μια εταιρεία που ασχολείται με προιοντα ηχου απο το 2000.Να σημειώσω πως το 2020 τα κούμπωσα πάνω στην κάρτα ηχου soundblaster g6 οπότε να ξέρετε οτι συνδέονται και με κάρτα ήχου.Η κριτική μου όμως αφορά τη σύνδεση τους χωρίς κάρτα ήχου για να είναι αντικειμενική.Ευχαριστώ για το χρόνο σας.Καλές αγορες!!!!
ΥΓ:Φυσικά δεν μιλησα για το woofer ,που εαν πειράξετε το μπάσο του (σε περίπτωση που ασχολείστε με αυτοκίνητα ηχεια μπάσα κλπ) θα τρελαθείτε.Εαν το βάλετε στο τέρμα και πατήσετε στο youtube bass test ,καταρχάς ρυθμίστε την ένταση των ηχειων αρχικά χαμηλά και ανεβάστε την θα με θυμηθείτε.Το woofer τους για 35 ευρώ που τα είχα πάρει κοντράρει του αυτοκινήτου μου.Κοντράρει φυσικά δεν ειναι καλυτερο .Το woofer θα σας ανατινάξει το σπίτι (με την καλή έννοια) .
To 2022 άρχισαν να βγάζουν ήχους σαν white noise και αναγκαστηκά τα άλλαξα. Κρίμα γιατί ήταν πολύ καλά ηχεία.
έχω τα συγκεκριμένα ηχεία σχεδόν 5 χρονια και μπορω να πω ότι για εμένα λειτούργησαν ΑΨΟΓΑ.αρκετα μεγάλη ένταση και με.πολυ καλό ήχο και στο μπάσο και στα πρίμα ακόμα και στο φουλ.ισχυει αυτό που λένε και οι υπόλοιποι ότι στα χαμηλά αρκετά έχει παράσιτα αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί γιατί ποτέ δεν τα έχω χαμηλα.να προσθέσω ότι μετά από τα πρώτα δύο χρόνια το δεξί ηχείο σταματάει να παίζει(βέβαια με άσχημη χρήση) και πρέπει να το πειράξεις από πισω.γενικα αξίζουν στο 100% τα λεφτά τους με βάση πάντα την δική μου εμπειρία