Κουβέρτες Μηχανής

AGVpro iGloo Αδιάβροχη Κουβέρτα Ποδιών Αναβάτη Μοτοσυκλέτας Universal Κωδικός: GVR380

  • Προστασία από το κρύο και τη βροχή
  • Τοποθετείται με κλιπ στη μέση του αναβάτη
  • Ισοθερμική επένδυση fleece
  • Ενσωματωμένες αδιάβροχες τσέπες
  • Ανακλαστικά σημεία


  • Προστασία από το κρύο και τη βροχή
  • Τοποθετείται με κλιπ στη μέση του αναβάτη
  • Ισοθερμική επένδυση fleece
  • Ενσωματωμένες αδιάβροχες τσέπες
  • Ανακλαστικά σημεία


Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Προστασία από το κρύο και τη βροχή
  • Τοποθετείται με κλιπ στη μέση του αναβάτη
  • Ισοθερμική επένδυση fleece
  • Ενσωματωμένες αδιάβροχες τσέπες
  • Ανακλαστικά σημεία


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
GVR380

Χαρακτηριστικά

Είδος
Κουβέρτα
Αδιάβροχη
Ναι

Συμβατότητα

Universal
Universal

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Argiris Vassiliou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο! Προστατεύει αποτελεσματικά στο κρύο μέχρι χαμηλά που είναι το κύριο. Σε βροχή δεν δοκίμασα, δείχνει ΟΚ πάντως. Επίσης βασικό βολεύει για scooter με τούνελ, γιατί έχει φερμουάρ στο κέντρο χαμηλά, και ανοίγει μέχρι το 50%. Δένει στην μέση εύκολα και άνετα. Τους κάτω ιμάντες και το κορδόνι τα έβγαλα ως άχρηστα, και οι τσέπες άχρηστες είναι. Μείον ότι δεν έχει θήκη, αλλά διπλώνει και μπαίνει κάτω από την σέλα. Σε ταχύτητα (60χαω+) κυματίζει ελαφρά. Για 29€ είναι VFM!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dins_D
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για μικρές αποστάσεις είναι μια χαρά. Σε βροχή δε τη δοκίμασα αλλά για το κρύο κάνει δουλειά. Έχει και φερμουάρ κάτω για να ανοίγει σε σκούτερ που έχουν τούνελ ανάμεσα στα πόδια. Κάτοχος nmax

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vault boy
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για απόσταση 10_15 λεπτά είναι καλά για παραπάνω γίνεσαι μούσκεμα. από κρύο οκ για κάνα 20 λεπτό.
    για 50 χιλιόμετρα την ώρα είναι οκ μετά κουνάει σταδιακά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sam H
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Great quality and thick enough, at 3° at night my legs stay warm and no cold passed through, and seems to be water resistant, driving for 20' in a somewhat heavy rain, no water leaked at all. I fold it and keep it in the motorcycle. Definitely a must in winter.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella1990
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανετο, μακρύ (κατω απο τον αστράγαλο), ζεστό.
    Καλύπτει όλο το κατω μέρος, εκτος από το πίσω μερος των γοφών-μέση,εκεί που κλείνει. Αρκεί για να νιώσεις κρύο ή βραχεις.

    Αλλά αυτο ισχύει σε όσες κουβέρτες είδα, οπότε ίσως πρέπει να παρετε παντελόνι, αν το θελετε για εκτός πόλης ή δουλειά delivery.

    Επισημως δεν εχει τσάντα μεταφοράς, αλλά η θηκη του κανει τη δουλειά!
    Λεπτομερεια, είναι μαυρο και οχι γκρι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos antoniadis
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλημέρα εγώ παιδιά την πήρα την κουβέρτα για άλλη χρήση εκτός μηχανής. Την χρησιμοποιώ για προστατευτικό πάνω στο τρακτέρ για το κρύο στα πόδια μου είναι φανταστική

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ότι υπόσχεται, προτείνεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια, μια χαρά, είμαι ευχαριστημένος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερό προϊον . Πάρα πολύ καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αρκετα καλη για τα λεφτα της
    το εβαλα σε παπακι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω προσαρμόσει στην ποδιά σε YAMAHA T80.
    Άριστο προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανικό για βροχή και κρύο... Πολύ βολικό.... Ιδανική σχέση ποιότητας-τιμής

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και χρήσιμο προϊόν...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Άριστο! Προστατεύει αποτελεσματικά στο κρύο μέχρι χαμηλά που είναι το κύριο. Σε βροχή δεν δοκίμασα, δείχνει ΟΚ πάντως. Επίσης βασικό βολεύει για scooter με τούνελ, γιατί έχει φερμουάρ στο κέντρο χαμηλά, και ανοίγει μέχρι το 50%. Δένει στην μέση εύκολα και άνετα. Τους κάτω ιμάντες και το κορδόνι τα έβγαλα ως άχρηστα, και οι τσέπες άχρηστες είναι. Μείον ότι δεν έχει θήκη, αλλά διπλώνει και μπαίνει κάτω από την σέλα. Σε ταχύτητα (60χαω+) κυματίζει ελαφρά. Για 29€ είναι VFM!

    0
  • Για μικρές αποστάσεις είναι μια χαρά. Σε βροχή δε τη δοκίμασα αλλά για το κρύο κάνει δουλειά. Έχει και φερμουάρ κάτω για να ανοίγει σε σκούτερ που έχουν τούνελ ανάμεσα στα πόδια. Κάτοχος nmax

    0
  • για απόσταση 10_15 λεπτά είναι καλά για παραπάνω γίνεσαι μούσκεμα. από κρύο οκ για κάνα 20 λεπτό.
    για 50 χιλιόμετρα την ώρα είναι οκ μετά κουνάει σταδιακά

    3
  • Great quality and thick enough, at 3° at night my legs stay warm and no cold passed through, and seems to be water resistant, driving for 20' in a somewhat heavy rain, no water leaked at all. I fold it and keep it in the motorcycle. Definitely a must in winter.

    0
  • Ανετο, μακρύ (κατω απο τον αστράγαλο), ζεστό.
    Καλύπτει όλο το κατω μέρος, εκτος από το πίσω μερος των γοφών-μέση,εκεί που κλείνει. Αρκεί για να νιώσεις κρύο ή βραχεις.

    Αλλά αυτο ισχύει σε όσες κουβέρτες είδα, οπότε ίσως πρέπει να παρετε παντελόνι, αν το θελετε για εκτός πόλης ή δουλειά delivery.

    Επισημως δεν εχει τσάντα μεταφοράς, αλλά η θηκη του κανει τη δουλειά!
    Λεπτομερεια, είναι μαυρο και οχι γκρι.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

130 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Προστασία από το κρύο και τη βροχή
  • Τοποθετείται με κλιπ στη μέση του αναβάτη
  • Ισοθερμική επένδυση fleece
  • Ενσωματωμένες αδιάβροχες τσέπες
  • Ανακλαστικά σημεία


Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
GVR380

Χαρακτηριστικά

Είδος
Κουβέρτα
Αδιάβροχη
Ναι

Συμβατότητα

Universal
Universal

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 17
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Argiris Vassiliou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο! Προστατεύει αποτελεσματικά στο κρύο μέχρι χαμηλά που είναι το κύριο. Σε βροχή δεν δοκίμασα, δείχνει ΟΚ πάντως. Επίσης βασικό βολεύει για scooter με τούνελ, γιατί έχει φερμουάρ στο κέντρο χαμηλά, και ανοίγει μέχρι το 50%. Δένει στην μέση εύκολα και άνετα. Τους κάτω ιμάντες και το κορδόνι τα έβγαλα ως άχρηστα, και οι τσέπες άχρηστες είναι. Μείον ότι δεν έχει θήκη, αλλά διπλώνει και μπαίνει κάτω από την σέλα. Σε ταχύτητα (60χαω+) κυματίζει ελαφρά. Για 29€ είναι VFM!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dins_D
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για μικρές αποστάσεις είναι μια χαρά. Σε βροχή δε τη δοκίμασα αλλά για το κρύο κάνει δουλειά. Έχει και φερμουάρ κάτω για να ανοίγει σε σκούτερ που έχουν τούνελ ανάμεσα στα πόδια. Κάτοχος nmax

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vault boy
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για απόσταση 10_15 λεπτά είναι καλά για παραπάνω γίνεσαι μούσκεμα. από κρύο οκ για κάνα 20 λεπτό.
    για 50 χιλιόμετρα την ώρα είναι οκ μετά κουνάει σταδιακά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sam H
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Great quality and thick enough, at 3° at night my legs stay warm and no cold passed through, and seems to be water resistant, driving for 20' in a somewhat heavy rain, no water leaked at all. I fold it and keep it in the motorcycle. Definitely a must in winter.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella1990
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανετο, μακρύ (κατω απο τον αστράγαλο), ζεστό.
    Καλύπτει όλο το κατω μέρος, εκτος από το πίσω μερος των γοφών-μέση,εκεί που κλείνει. Αρκεί για να νιώσεις κρύο ή βραχεις.

    Αλλά αυτο ισχύει σε όσες κουβέρτες είδα, οπότε ίσως πρέπει να παρετε παντελόνι, αν το θελετε για εκτός πόλης ή δουλειά delivery.

    Επισημως δεν εχει τσάντα μεταφοράς, αλλά η θηκη του κανει τη δουλειά!
    Λεπτομερεια, είναι μαυρο και οχι γκρι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos antoniadis
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλημέρα εγώ παιδιά την πήρα την κουβέρτα για άλλη χρήση εκτός μηχανής. Την χρησιμοποιώ για προστατευτικό πάνω στο τρακτέρ για το κρύο στα πόδια μου είναι φανταστική

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ότι υπόσχεται, προτείνεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια, μια χαρά, είμαι ευχαριστημένος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερό προϊον . Πάρα πολύ καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αρκετα καλη για τα λεφτα της
    το εβαλα σε παπακι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω προσαρμόσει στην ποδιά σε YAMAHA T80.
    Άριστο προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανικό για βροχή και κρύο... Πολύ βολικό.... Ιδανική σχέση ποιότητας-τιμής

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και χρήσιμο προϊόν...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Άριστο! Προστατεύει αποτελεσματικά στο κρύο μέχρι χαμηλά που είναι το κύριο. Σε βροχή δεν δοκίμασα, δείχνει ΟΚ πάντως. Επίσης βασικό βολεύει για scooter με τούνελ, γιατί έχει φερμουάρ στο κέντρο χαμηλά, και ανοίγει μέχρι το 50%. Δένει στην μέση εύκολα και άνετα. Τους κάτω ιμάντες και το κορδόνι τα έβγαλα ως άχρηστα, και οι τσέπες άχρηστες είναι. Μείον ότι δεν έχει θήκη, αλλά διπλώνει και μπαίνει κάτω από την σέλα. Σε ταχύτητα (60χαω+) κυματίζει ελαφρά. Για 29€ είναι VFM!

    0
  • Για μικρές αποστάσεις είναι μια χαρά. Σε βροχή δε τη δοκίμασα αλλά για το κρύο κάνει δουλειά. Έχει και φερμουάρ κάτω για να ανοίγει σε σκούτερ που έχουν τούνελ ανάμεσα στα πόδια. Κάτοχος nmax

    0
  • για απόσταση 10_15 λεπτά είναι καλά για παραπάνω γίνεσαι μούσκεμα. από κρύο οκ για κάνα 20 λεπτό.
    για 50 χιλιόμετρα την ώρα είναι οκ μετά κουνάει σταδιακά

    3
  • Great quality and thick enough, at 3° at night my legs stay warm and no cold passed through, and seems to be water resistant, driving for 20' in a somewhat heavy rain, no water leaked at all. I fold it and keep it in the motorcycle. Definitely a must in winter.

    0
  • Ανετο, μακρύ (κατω απο τον αστράγαλο), ζεστό.
    Καλύπτει όλο το κατω μέρος, εκτος από το πίσω μερος των γοφών-μέση,εκεί που κλείνει. Αρκεί για να νιώσεις κρύο ή βραχεις.

    Αλλά αυτο ισχύει σε όσες κουβέρτες είδα, οπότε ίσως πρέπει να παρετε παντελόνι, αν το θελετε για εκτός πόλης ή δουλειά delivery.

    Επισημως δεν εχει τσάντα μεταφοράς, αλλά η θηκη του κανει τη δουλειά!
    Λεπτομερεια, είναι μαυρο και οχι γκρι.

    4
  • Δες τα όλα
27,83 €
5,00 €   μεταφορικά