Ποντίκια

Logitech M220 Silent Ασύρματο Ποντίκι Μπλε

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αισθητήρας Optical
  • SilentTouch για μειώση θορύβου
  • 3 Πλήκτρα
  • Ασύρματη σύνδεση 2,4GHz USB

Το μικρό μέγεθος και ο ομαλός έλεγχος του δείκτη το κάνουν ιδανικό για μικρούς χώρους εργασίας και γραφεία.​

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 15 ημέρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Αναβαθμίστε τον εργασιακό σας χώρο με το αθόρυβο ασύρματο ποντίκι Logitech M220. Χάρη στην τεχνολογία SilentTouch, απολαμβάνετε 90% λιγότερο θόρυβο κλικ, διατηρώντας την ίδια αίσθηση ακρίβειας. Με εργονομικό σχεδιασμό που ταιριάζει σε κάθε χέρι, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας και οπτικό αισθητήρα υψηλής απόδοσης, το M220 είναι ο ιδανικός σύντροφος για παραγωγική εργασία σε γραφείο ή μετακινήσεις, προσφέροντας απόλυτη ησυχία και άνεση.

Τεχνολογία SilentTouch για Απόλυτη Ησυχία

Το Logitech M220 επαναπροσδιορίζει την εμπειρία χρήσης με την πρωτοποριακή τεχνολογία SilentTouch. Επιτυγχάνει μείωση του θορύβου των κλικ κατά περισσότερο από 90% σε σύγκριση με τα τυπικά ποντίκια, εξασφαλίζοντας ένα ήσυχο περιβάλλον για εσάς και τους γύρω σας. Παρά την απουσία του ενοχλητικού ήχου, η αίσθηση του κλικ παραμένει κορυφαία, επιτρέποντάς σας να εργάζεστε με την ίδια αποτελεσματικότητα χωρίς περισπασμούς. Είναι η τέλεια λύση για ανοιχτούς χώρους εργασίας, βιβλιοθήκες ή για χρήση στο σπίτι αργά το βράδυ.

Εργονομικός Σχεδιασμός για Κάθε Χέρι

Η άνεση συναντά την πρακτικότητα στον σχεδιασμό του M220. Διαθέτει αμφιδέξιο σχήμα, το οποίο ακολουθεί τη φυσική καμπύλη του χεριού, προσφέροντας άνετη χρήση τόσο σε δεξιόχειρες όσο και σε αριστερόχειρες. Το μικρό του μέγεθος το καθιστά εξαιρετικά φορητό, καθώς χωράει εύκολα σε οποιαδήποτε τσάντα laptop, ενώ η ποιοτική κατασκευή του εγγυάται ότι θα παραμείνετε παραγωγικοί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς να καταπονείτε τον καρπό σας. Είναι ένα εργαλείο σχεδιασμένο να προσαρμόζεται στον δικό σας τρόπο εργασίας.

Ακρίβεια Κίνησης σε Κάθε Επιφάνεια

Εξοπλισμένο με έναν προηγμένο οπτικό αισθητήρα, το Logitech M220 προσφέρει ομαλό και ακριβή έλεγχο του δείκτη σε σχεδόν όλες τις επιφάνειες. Η εμπειρία κύλισης (scrolling) έχει βελτιστοποιηθεί για ακρίβεια γραμμής προς γραμμή, εξαλείφοντας τις ενοχλητικές αστοχίες και τα τυχαία κλικ. Είτε περιηγείστε σε μεγάλα έγγραφα είτε εργάζεστε σε λεπτομερή αρχεία, η ανταπόκριση του ποντικιού παραμένει σταθερή και αξιόπιστη, βελτιώνοντας τη συνολική ροή της εργασίας σας σε κάθε desktop ή mobile περιβάλλον.

Ασύρματη Ελευθερία και Μεγάλη Εμβέλεια

Απολαύστε τη σταθερότητα μιας ενσύρματης σύνδεσης με την ελευθερία του ασύρματου. Το M220 συνδέεται μέσω ενός μικροσκοπικού USB δέκτη, προσφέροντας ισχυρή και αξιόπιστη σύνδεση σε απόσταση έως και 10 μέτρων. Η τεχνολογία ασύρματης σύνδεσης 2.4 GHz διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις ή παρεμβολές, επιτρέποντάς σας να εργάζεστε με αυτοπεποίθηση από τον καναπέ, το γραφείο ή σε χώρους με πολλά γεμάτα γραφεία, διατηρώντας την επιφάνεια εργασίας σας καθαρή από καλώδια.

Ενεργειακή Αποδοτικότητα και Ανθεκτικότητα

Η Logitech έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην αυτονομία της συσκευής. Το ποντίκι M220 διαθέτει έξυπνη λειτουργία αναστολής λειτουργίας που ενεργοποιείται αυτόματα όταν δεν χρησιμοποιείται, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Με την εγγύηση ποιότητας της Logitech, το ποντίκι είναι κατασκευασμένο για να αντέχει στην καθημερινή χρήση, προσφέροντας μια αξιόπιστη λύση που δεν απαιτεί συχνή συντήρηση. Είναι μια επένδυση στην παραγωγικότητά σας που συνδυάζει την αντοχή με την υψηλή τεχνολογική υπεροχή.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Κουμπιά
3 Κουμπιά
Αισθητήρας
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
1000 DPI
Τύπος
Standard
Σχεδιασμός
και για τα δύο χέρια
Αθόρυβο
Ναι
Εργονομικό
Όχι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Όχι
Χρώμα
Μπλε
Βάρος
75,2 gr
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
-
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Bluetooth Version
-

Διαστάσεις

Μήκος
-
Πλάτος
-
Ύψος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (445)

Αξιολογήσεις

  1. 320
  2. 67
  3. 32
  4. 13
  5. 13
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Βάρος
  • Αθόρυβο
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

VICTORIA_VICTORY83
5
4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Είχα αντίστοιχο αλλά χωρίς να είναι silent για χρόνια. Αφού εκείνο άρχισε να έχει θεματάκια αποφάσισα να αγοράσω καινούριο οπότε πήγα για το ίδιο σε silent. Όντως τα πλήκτρα ακούγονται πολύ λίγο (και κυρίως ακούγονται γιατί έχω βαρύ χέρι) ενώ είναι το ίδιο βολικό στο χέρι μου όπως και το προηγούμενο. Έχω σχετικά μικρά χέρια και το συγκεκριμένο είναι το ιδανικό μέγεθος για εμένα. Για άτομα με μεγάλα χέρια προτείνω να το δούνε σε ένα κατάστημα πρώτα για να ελέγξουν αν θα τους βόλευε. Ο σχεδιασμός του επιτρέπει τη χρήση και από το δεξί και από το αριστερό χέρι, κάτι που προσωπικά με βολεύει καθώς εναλλάσσω το ποντίκι ανάλογα με το χώρο που έχω διαθέσιμο και με την εργασία που κάνω εκείνη τη στιγμή.

  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Αντοχή
  • Βάρος
  • Αθόρυβο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Lchal
2
13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Χάλασε στον ένα χρόνο περίπου το αριστερό πλήκτρο. Δεν έχει μεγάλη αντοχή στο ένα χρόνο που δούλευε ήταν άψογο.

  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Βάρος
  • Αθόρυβο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Silent δεν το λες. Επίσης, είναι πολύ μικρό. Φαντάζομαι ότι το Mini μέγεθος του προορίζεται για παιδάκια νηπιαγωγείου. Πολύ μπροστά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Protopapas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το παρέλαβα Τετάρτη 17-2-2026 και την Πέμπτη 19-2-2026 χάλασε το "on-off" !!!!... Αίσχος!!!! Και είναι και Logitech!! Μακριάάάά!!!!...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ιδανικό στο δικό μου χέρι με εξαιρετική λήψη σε κοντινή απόσταση. Ακριβές από ελαφρύ πλαστικό ενώ μια μπαταρία διαρκεί για μήνες απροβλημάτιστης λειτουργίας. Το προτίμησα για χειρισμό με τα δάχτυλα χωρίς να καταπονώ τον καρπό. Το ποντίκι ως συσκευή εισόδου αποτελεί αρκετά προσωπική υπόθεση ανάλογα με το μέγεθος της παλάμης και τον τρόπο χειρισμού με τα δάχτυλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mike_123_k
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Οσα εχω παρει μεχρι τωρα δε βγαζουν πανω απο ενα χρονο. Το αριστερο κουμπι που τρωει και πολυ ζορι, στο χρονο βγαινει off. Ειχα φυλαξει το παλιοτερο και σκατζαρισα τα κουμπια. Φτηνο, αλλα δεν..... Ασε που το τελευταιο ηταν μεν silent στα κουμπια, αλλα η ροδελα εκανε υπερβολικο θορυβο. Το τεταρτο που εχω τωρα, ηδη κανει τα παλαβα του (αριστερο κουμπι) και σκεφτομαι αν θα το ξαναγορασω (λογω τιμης) ή θα παω σε κανενα των 60 ευρω να αντεξει καποια χρονια.....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Demis_1914
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πήρα το σετ με το πληκτρολόγιο. Άριστο πληκτρολόγιο, κακό ποντίκι. Το άλλαξα μια φορά, μου έφεραν καινούριο, το ίδιο πρόβλημα μετά από περίπου ένα χρόνο. Το αριστερό κλικ του ποντικιού ανταποκρίνεται με πολλή δυσκολία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Klique
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Στους 4+ μήνες που το έχω, έχει πέσει πάνω από 10 φορές κάτω.
    Και κάθε χρόνο να χαλάει, πάλι αυτο θα παίρνω.
    Είναι λές και το έχουν σχεδιάσει για το χέρι μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liakosg
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δουλεύει άψογα, είναι όντως αθόρυβο, αλλά είναι αρκετά μικρό. Δεν λέω ότι είναι mini, αλλά για το standard μέγεθος, σίγουρα είναι μικρό. Η σύζυγος είναι ευχαριστημένη, αλλά εμένα με δυσκολεύει

    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rekladan
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι το ποντίκι που όλο προσπαθώ να αλλάξω με άλλο, αλλά ξαναεπιστρέφω συνέχεια σε αυτό.

    ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ: αυτό το παρατήρησα όταν έβαλα το ποντίκι στην άκρη για μερικούς μήνες, και μετά το ξαναχρησιμοποίησα. Αλλά το πρόβλημα ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ! Με μερικά απανωτά κλικ στο κάθε κουμπί (κλείστε τον διακόπτη από κάτω και παίξτε λιγάκι...) επανέρχεται στα κανονικά του! Προς Θεού μη το πετάξετε χωρίς λόγο!!

    Κατά τ' άλλα... για τα γούστα μου είναι μικρό. Αυτό είναι το μόνο του μειονέκτημα, και προφανώς είναι 100% υποκειμενικό, γι' αυτό δεν αφαιρώ βαθμολογία γι' αυτό. Το ποντίκι έχει περίπου 10 πόντους μήκος. Για όσους θέλουν κάτι λίγο μεγαλύτερο, το Logitech Μ650 L είναι περίπου 2 πόντους πιο μακρύ.

    Γενικά... είναι πραγματικά αθόρυβο στο κλικ, μόνο η ροδέλα ακούγεται, και πάλι λιγότερο από άλλα ποντίκια. Η μπαταρία (ΑΑ) διαρκεί διψήφιο αριθμό μηνών... σημειώστε την ημερομηνία που την βάλατε γιατί δε θα σας πιστεύει κανένας!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lgavriilides
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μου χάλασε κι εμένα το αριστερό κλικ, όπως διαβάζω και σε άλλους εδώ. Μέχρι να χαλάσει δεν ήταν άσχημο, αλλά προφανώς δε θα το προτιμήσω ξανά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kspilio1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Χρόνια χρησιμοποιώ ποντίκια της Logi. Θεωρώ ότι την τιμή τους είναι πολύ τίμια... και για ακόμη μια φορά το επιβεβαιώνω με αυτό το μοντέλο. Είναι πολύ καλό και αξίζει τα χρηματά του!! Δεν είναι εντελώς αθόρυβο αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Ακόμα και αν μετά από 1 χρόνο παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, δε θα θεωρήσω ότι "πέταξα" τα χρήματά μου! Σίγουρα το συνιστώ!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dkons
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άντεξε κάτι λιγότερο από έναν χρόνο έντονης χρήσης είναι η αλήθεια. Καθημερινά πάρα πολλές ώρες. Ακόμα λειτουργεί, αλλά η ροδέλα πλέον δεν κινείται με ακρίβεια, πάει λίγο πιο πάνω, λίγο πιο κάτω, κινείται οριακά μόνη της μερικές φορές, θέλει 3-4 χειρισμούς για να σταθεροποιηθεί το Excel ή μια σελίδα στο σημείο που θέλω. Έχει φτάσει στο σημείο που πλέον δεν αντέχεται. Για 19 ευρώ σήμερα Μάιο 2025 (25 ευρώ όταν το πήρα τον Μάρτιο του 2024, τελικά υπάρχουν και πράγματα που φτηναίνουν) καλό ήταν για έναν χρόνο. Το άνοιξα, το καθάρισα, καθάρισα τη ροδέλα με φυσητήρι, τα ίδια, οπότε ψάχνω για αντικαταστάτη και μάλλον θα πάω σε κάτι πιο ακριβό. Το συγκεκριμένο αντικατέστησε το Μ221 που είχα, το οποίο άντεξε πιο πολύ καιρό και ήταν και λίγο μεγαλύτερο, πιο ταιριαστό σε αντρικό χέρι. Δυστυχώς δεν φαίνεται να κυκλοφορεί πια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manaris53
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ε τι να πω, ξεκουράστηκε το χέρι μου. Και το προηγούμενο mouse που είχα ήταν το ίδιο, μόνο που μετά από δέκα περίπου χρόνια που το δουλεύω καθημερινά άρχισε η ροδέλα του να μην υπακούει. Του βάζω πέντε αστέρια και λίγο είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_toufas
    1
    0 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αντεξε 3 μερες καικε το λειζερ στα σκουπιδια με την μια για μενα τζαμπα λεφτα τωρα εχω ενα απο τα τζαμπο ,κρατησα την μπαταρια κατι ειναι και αυτο......

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrisc76
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σταθερή αξία αυτό το ποντίκι. Κρατάει η μπαταρία πολύ καιρό και δεν χαλάνε τα κουμπιά του , ούτε το μεσαίο που ρολάρει. Είχα αγοράσει πριν 2 χρόνια και δεν έπαθε τίποτα και φυσικά το χρησιμοποιώ ακόμα. Αγόρασα ξανά το ίδιο μοντέλο για να αντικαταστήσω ένα της microsoft που είχε συγγενικό μου πρόσωπο σε σταθερό υπολογιστή και είχε χαλάσει το μεσαίο roller.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannis.m
    2
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραίο ποντίκι, αθόρυβο, αλλά πραγματικά δεν δικαιολογείται να χαλάει το αριστερό κλικ τόσο εύκολα και να χρειάζεται αντικατάσταση σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Έτσι παύει να είναι πια και οικονομικό. Δύο αστέρια από εμένα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sassynach

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ καλό προϊόν, εντελώς αθόρυβο και άνετο όσον αφορά το υλικό και το σχήμα, αλλά όχι το μέγεθος. Παρότι έχω μεσαίο προς μικρό χέρι, θα ήθελα η καμπύλη που κάνει στο πάνω μέρος να είναι λίγο μεγαλύτερη, με κουράζει λίγο.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ecodimitra
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    εξαιρετικά για την τιμή τους για καθημερινή χρήση. Αθόρυβα, και λειτουργούν τέλεια σε όλες τις επιφάνειες

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • briannesam69
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη. Αλλά(!) μετά από 2 χρόνια περίπου άρχισε να κολλάει πολύ το αριστερό πλήκτρο και να μην πιάνει. Έχω πάρει 2 ποντίκια. Στο ένα μόνο φαίνεται να προκύπτει αυτό το θέμα. Άλλαξα μπαταρία, άλλαξα από σταθερό σε λαπτοπ, το θέμα είναι του ποντικιού ξεκάθαρα. Οπότε ή έχει συγκεκριμένο χρόνο ζωής, ή πολύ απλά έτυχε να πάρω ένα με μικρότερη διάρκεια ζωής.
    Κατά τα άλλα
    - πολύ άνετο σε γυναικείο και σε αντρικό χέρι,
    - ελαφρύ όσο χρειάζεται,
    - όντως αθόρυβο και στα πλήκτρα και στη ροδέλα,
    - και καλή εμβέλεια.
    Το προτείνω απλά με την επιφύλαξη ότι ίσως στα 2 χρόνια πάνω να χρειαστεί άλλο, λόγω αριστερού πλήκτρου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria Katsanevaki
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιδιαίτερα ανθεκτικό προιόν αφού η κόρη μου το έχει δοκιμάσει τόσο σε πτώσεις όσο και σε δαγκωματιές και μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimi_Anastasopoulou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, δεν ακούγεται το "κλικ". Ακούγεται ένας μικρός ήχος, αλλά καμία σχέση με τα κλασικά ποντίκια.
    Το είχαμε 2 χρόνια και λειτουργούσε άριστα, μέχρι που το μικρό μας νήπιο το κοπάνησε λίγο στο γραφείο και χάλασε η άμεση ανταπόκρισή του. Τόσο εύκολα χαλάει; :P
    Το ξαναπαραγγείλαμε γιατί αξίζει.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas.Konstantopoulos
    1
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Κατά τη χρήση παγώνει τμηματικά ο κερσορας (δρομέας) με αποτέλεσμα να χάνω σημεία όταν δουλευω. Δεν είναι καν silent όπως περιγράφει και η κατασκευή του είναι χειρότερη από κινεζική αντιγραφή.

    • Ακρίβεια
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanason1c
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Και τα 2 που αγόρασα παρουσίασαν πρόβλημα στο αριστερό κλικ μέσα στο πρώτο τρίμηνο. Σε άλλους μπορεί να το παρουσιάσει νωρίτερα ή αργότερα, ανάλογα με την χρήση. Ουσιαστικά δεν αναγνωρίζει το κλικ όταν το πατάς ή το αναγνωρίζει 2 φορές, πράγμα που το κάνει άχρηστο. Όταν λειτουργούσε ήταν καλό αλλά αν χαλάει τόσο γρήγορα δεν το προτείνω για αγορά.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nad_Nik
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Είναι η τρίτη φορά που το αγοράζω καθώς στην τιμή του δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Σε καθε περιπτωση η διάρκεια ζωής του είναι γύρω στον ένα χρόνο και η βλάβη είναι πάντα η ίδια, σταματάει να ανταποκρίνεται το κλικ και θέλει πολλή δύναμη στο πάτημα με αποτέλεσμα να πατιέται δύο φορές και τρεις.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Danae_Fede
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ ωραίο ποντίκι, άνετο, τέλειο βάρος. Είναι αθόρυβο αλλά μην φανταστείτε εντελώς, ακούγεται απλά πολύ λίγο, καμία σχέση με άλλα ποντίκια. Ειδικά αν υπάρχει θόρυβος. Καμιά φορά νομίζουν πως δεν κάνω δουλειά στον υπολογιστή επειδή δεν ακούν το κλικ, πρέπει να είσαι δίπλα για να το ακούσεις. Ενιγουει είναι vfm, το καλύτερο σε αυτήν την τιμή.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyros.kousi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Έχω πάντως το έχω πάνω από 5 χρόνια στο PC για gaming και εξακολουθεί να είναι αθόρυβο και πατιούνται κανονικά τα πλήκτρα. Πήρα ένα δεύτερο για το laptop.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostis_Filip
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ναι μεν είναι αθόρυβο , ναι μεν είναι άνετο στο χέρι για χρήση , είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι απο κάποιο χρονικό διάστημα και μετά το αριστερό κλικ ξεκινάει να έχει θέματα...
    Μια "ακούει" στο κλικ , μια όχι...όποτε θέλει γενικότερα...

    ΜΑΚΡΙΑ !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VarnerX
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι εντελώς αθόρυβο, και με αυστηρό καθημερινό gaming κρατάει για 12 με 13 μήνες, μετά θα αρχίσουν να παρουσιάζουν πρόβλημα τα πλήκτρα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Silent δεν το λες. Επίσης, είναι πολύ μικρό. Φαντάζομαι ότι το Mini μέγεθος του προορίζεται για παιδάκια νηπιαγωγείου. Πολύ μπροστά!

    0
  • Το παρέλαβα Τετάρτη 17-2-2026 και την Πέμπτη 19-2-2026 χάλασε το "on-off" !!!!... Αίσχος!!!! Και είναι και Logitech!! Μακριάάάά!!!!...

    0
  • ιδανικό στο δικό μου χέρι με εξαιρετική λήψη σε κοντινή απόσταση. Ακριβές από ελαφρύ πλαστικό ενώ μια μπαταρία διαρκεί για μήνες απροβλημάτιστης λειτουργίας. Το προτίμησα για χειρισμό με τα δάχτυλα χωρίς να καταπονώ τον καρπό. Το ποντίκι ως συσκευή εισόδου αποτελεί αρκετά προσωπική υπόθεση ανάλογα με το μέγεθος της παλάμης και τον τρόπο χειρισμού με τα δάχτυλα.

    0
  • Οσα εχω παρει μεχρι τωρα δε βγαζουν πανω απο ενα χρονο. Το αριστερο κουμπι που τρωει και πολυ ζορι, στο χρονο βγαινει off. Ειχα φυλαξει το παλιοτερο και σκατζαρισα τα κουμπια. Φτηνο, αλλα δεν..... Ασε που το τελευταιο ηταν μεν silent στα κουμπια, αλλα η ροδελα εκανε υπερβολικο θορυβο. Το τεταρτο που εχω τωρα, ηδη κανει τα παλαβα του (αριστερο κουμπι) και σκεφτομαι αν θα το ξαναγορασω (λογω τιμης) ή θα παω σε κανενα των 60 ευρω να αντεξει καποια χρονια.....

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

463 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αναβαθμίστε τον εργασιακό σας χώρο με το αθόρυβο ασύρματο ποντίκι Logitech M220. Χάρη στην τεχνολογία SilentTouch, απολαμβάνετε 90% λιγότερο θόρυβο κλικ, διατηρώντας την ίδια αίσθηση ακρίβειας. Με εργονομικό σχεδιασμό που ταιριάζει σε κάθε χέρι, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας και οπτικό αισθητήρα υψηλής απόδοσης, το M220 είναι ο ιδανικός σύντροφος για παραγωγική εργασία σε γραφείο ή μετακινήσεις, προσφέροντας απόλυτη ησυχία και άνεση.

Τεχνολογία SilentTouch για Απόλυτη Ησυχία

Το Logitech M220 επαναπροσδιορίζει την εμπειρία χρήσης με την πρωτοποριακή τεχνολογία SilentTouch. Επιτυγχάνει μείωση του θορύβου των κλικ κατά περισσότερο από 90% σε σύγκριση με τα τυπικά ποντίκια, εξασφαλίζοντας ένα ήσυχο περιβάλλον για εσάς και τους γύρω σας. Παρά την απουσία του ενοχλητικού ήχου, η αίσθηση του κλικ παραμένει κορυφαία, επιτρέποντάς σας να εργάζεστε με την ίδια αποτελεσματικότητα χωρίς περισπασμούς. Είναι η τέλεια λύση για ανοιχτούς χώρους εργασίας, βιβλιοθήκες ή για χρήση στο σπίτι αργά το βράδυ.

Εργονομικός Σχεδιασμός για Κάθε Χέρι

Η άνεση συναντά την πρακτικότητα στον σχεδιασμό του M220. Διαθέτει αμφιδέξιο σχήμα, το οποίο ακολουθεί τη φυσική καμπύλη του χεριού, προσφέροντας άνετη χρήση τόσο σε δεξιόχειρες όσο και σε αριστερόχειρες. Το μικρό του μέγεθος το καθιστά εξαιρετικά φορητό, καθώς χωράει εύκολα σε οποιαδήποτε τσάντα laptop, ενώ η ποιοτική κατασκευή του εγγυάται ότι θα παραμείνετε παραγωγικοί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς να καταπονείτε τον καρπό σας. Είναι ένα εργαλείο σχεδιασμένο να προσαρμόζεται στον δικό σας τρόπο εργασίας.

Ακρίβεια Κίνησης σε Κάθε Επιφάνεια

Εξοπλισμένο με έναν προηγμένο οπτικό αισθητήρα, το Logitech M220 προσφέρει ομαλό και ακριβή έλεγχο του δείκτη σε σχεδόν όλες τις επιφάνειες. Η εμπειρία κύλισης (scrolling) έχει βελτιστοποιηθεί για ακρίβεια γραμμής προς γραμμή, εξαλείφοντας τις ενοχλητικές αστοχίες και τα τυχαία κλικ. Είτε περιηγείστε σε μεγάλα έγγραφα είτε εργάζεστε σε λεπτομερή αρχεία, η ανταπόκριση του ποντικιού παραμένει σταθερή και αξιόπιστη, βελτιώνοντας τη συνολική ροή της εργασίας σας σε κάθε desktop ή mobile περιβάλλον.

Ασύρματη Ελευθερία και Μεγάλη Εμβέλεια

Απολαύστε τη σταθερότητα μιας ενσύρματης σύνδεσης με την ελευθερία του ασύρματου. Το M220 συνδέεται μέσω ενός μικροσκοπικού USB δέκτη, προσφέροντας ισχυρή και αξιόπιστη σύνδεση σε απόσταση έως και 10 μέτρων. Η τεχνολογία ασύρματης σύνδεσης 2.4 GHz διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις ή παρεμβολές, επιτρέποντάς σας να εργάζεστε με αυτοπεποίθηση από τον καναπέ, το γραφείο ή σε χώρους με πολλά γεμάτα γραφεία, διατηρώντας την επιφάνεια εργασίας σας καθαρή από καλώδια.

Ενεργειακή Αποδοτικότητα και Ανθεκτικότητα

Η Logitech έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην αυτονομία της συσκευής. Το ποντίκι M220 διαθέτει έξυπνη λειτουργία αναστολής λειτουργίας που ενεργοποιείται αυτόματα όταν δεν χρησιμοποιείται, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Με την εγγύηση ποιότητας της Logitech, το ποντίκι είναι κατασκευασμένο για να αντέχει στην καθημερινή χρήση, προσφέροντας μια αξιόπιστη λύση που δεν απαιτεί συχνή συντήρηση. Είναι μια επένδυση στην παραγωγικότητά σας που συνδυάζει την αντοχή με την υψηλή τεχνολογική υπεροχή.

Κατασκευαστής

Γενικά

Κουμπιά
3 Κουμπιά
Αισθητήρας
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
1000 DPI
Τύπος
Standard
Σχεδιασμός
και για τα δύο χέρια
Αθόρυβο
Ναι
Εργονομικό
Όχι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Όχι
Χρώμα
Μπλε
Βάρος
75,2 gr
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
-
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Bluetooth Version
-

Διαστάσεις

Μήκος
-
Πλάτος
-
Ύψος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (445)

  1. 320
  2. 67
  3. 32
  4. 13
  5. 13
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Βάρος
  • Αθόρυβο
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

VICTORIA_VICTORY83
5
4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Είχα αντίστοιχο αλλά χωρίς να είναι silent για χρόνια. Αφού εκείνο άρχισε να έχει θεματάκια αποφάσισα να αγοράσω καινούριο οπότε πήγα για το ίδιο σε silent. Όντως τα πλήκτρα ακούγονται πολύ λίγο (και κυρίως ακούγονται γιατί έχω βαρύ χέρι) ενώ είναι το ίδιο βολικό στο χέρι μου όπως και το προηγούμενο. Έχω σχετικά μικρά χέρια και το συγκεκριμένο είναι το ιδανικό μέγεθος για εμένα. Για άτομα με μεγάλα χέρια προτείνω να το δούνε σε ένα κατάστημα πρώτα για να ελέγξουν αν θα τους βόλευε. Ο σχεδιασμός του επιτρέπει τη χρήση και από το δεξί και από το αριστερό χέρι, κάτι που προσωπικά με βολεύει καθώς εναλλάσσω το ποντίκι ανάλογα με το χώρο που έχω διαθέσιμο και με την εργασία που κάνω εκείνη τη στιγμή.

  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Αντοχή
  • Βάρος
  • Αθόρυβο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Lchal
2
13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Χάλασε στον ένα χρόνο περίπου το αριστερό πλήκτρο. Δεν έχει μεγάλη αντοχή στο ένα χρόνο που δούλευε ήταν άψογο.

  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Βάρος
  • Αθόρυβο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Silent δεν το λες. Επίσης, είναι πολύ μικρό. Φαντάζομαι ότι το Mini μέγεθος του προορίζεται για παιδάκια νηπιαγωγείου. Πολύ μπροστά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Protopapas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το παρέλαβα Τετάρτη 17-2-2026 και την Πέμπτη 19-2-2026 χάλασε το "on-off" !!!!... Αίσχος!!!! Και είναι και Logitech!! Μακριάάάά!!!!...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ιδανικό στο δικό μου χέρι με εξαιρετική λήψη σε κοντινή απόσταση. Ακριβές από ελαφρύ πλαστικό ενώ μια μπαταρία διαρκεί για μήνες απροβλημάτιστης λειτουργίας. Το προτίμησα για χειρισμό με τα δάχτυλα χωρίς να καταπονώ τον καρπό. Το ποντίκι ως συσκευή εισόδου αποτελεί αρκετά προσωπική υπόθεση ανάλογα με το μέγεθος της παλάμης και τον τρόπο χειρισμού με τα δάχτυλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mike_123_k
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Οσα εχω παρει μεχρι τωρα δε βγαζουν πανω απο ενα χρονο. Το αριστερο κουμπι που τρωει και πολυ ζορι, στο χρονο βγαινει off. Ειχα φυλαξει το παλιοτερο και σκατζαρισα τα κουμπια. Φτηνο, αλλα δεν..... Ασε που το τελευταιο ηταν μεν silent στα κουμπια, αλλα η ροδελα εκανε υπερβολικο θορυβο. Το τεταρτο που εχω τωρα, ηδη κανει τα παλαβα του (αριστερο κουμπι) και σκεφτομαι αν θα το ξαναγορασω (λογω τιμης) ή θα παω σε κανενα των 60 ευρω να αντεξει καποια χρονια.....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Demis_1914
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πήρα το σετ με το πληκτρολόγιο. Άριστο πληκτρολόγιο, κακό ποντίκι. Το άλλαξα μια φορά, μου έφεραν καινούριο, το ίδιο πρόβλημα μετά από περίπου ένα χρόνο. Το αριστερό κλικ του ποντικιού ανταποκρίνεται με πολλή δυσκολία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Klique
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Στους 4+ μήνες που το έχω, έχει πέσει πάνω από 10 φορές κάτω.
    Και κάθε χρόνο να χαλάει, πάλι αυτο θα παίρνω.
    Είναι λές και το έχουν σχεδιάσει για το χέρι μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liakosg
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δουλεύει άψογα, είναι όντως αθόρυβο, αλλά είναι αρκετά μικρό. Δεν λέω ότι είναι mini, αλλά για το standard μέγεθος, σίγουρα είναι μικρό. Η σύζυγος είναι ευχαριστημένη, αλλά εμένα με δυσκολεύει

    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rekladan
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι το ποντίκι που όλο προσπαθώ να αλλάξω με άλλο, αλλά ξαναεπιστρέφω συνέχεια σε αυτό.

    ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ: αυτό το παρατήρησα όταν έβαλα το ποντίκι στην άκρη για μερικούς μήνες, και μετά το ξαναχρησιμοποίησα. Αλλά το πρόβλημα ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ! Με μερικά απανωτά κλικ στο κάθε κουμπί (κλείστε τον διακόπτη από κάτω και παίξτε λιγάκι...) επανέρχεται στα κανονικά του! Προς Θεού μη το πετάξετε χωρίς λόγο!!

    Κατά τ' άλλα... για τα γούστα μου είναι μικρό. Αυτό είναι το μόνο του μειονέκτημα, και προφανώς είναι 100% υποκειμενικό, γι' αυτό δεν αφαιρώ βαθμολογία γι' αυτό. Το ποντίκι έχει περίπου 10 πόντους μήκος. Για όσους θέλουν κάτι λίγο μεγαλύτερο, το Logitech Μ650 L είναι περίπου 2 πόντους πιο μακρύ.

    Γενικά... είναι πραγματικά αθόρυβο στο κλικ, μόνο η ροδέλα ακούγεται, και πάλι λιγότερο από άλλα ποντίκια. Η μπαταρία (ΑΑ) διαρκεί διψήφιο αριθμό μηνών... σημειώστε την ημερομηνία που την βάλατε γιατί δε θα σας πιστεύει κανένας!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lgavriilides
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μου χάλασε κι εμένα το αριστερό κλικ, όπως διαβάζω και σε άλλους εδώ. Μέχρι να χαλάσει δεν ήταν άσχημο, αλλά προφανώς δε θα το προτιμήσω ξανά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kspilio1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Χρόνια χρησιμοποιώ ποντίκια της Logi. Θεωρώ ότι την τιμή τους είναι πολύ τίμια... και για ακόμη μια φορά το επιβεβαιώνω με αυτό το μοντέλο. Είναι πολύ καλό και αξίζει τα χρηματά του!! Δεν είναι εντελώς αθόρυβο αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Ακόμα και αν μετά από 1 χρόνο παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, δε θα θεωρήσω ότι "πέταξα" τα χρήματά μου! Σίγουρα το συνιστώ!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dkons
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Άντεξε κάτι λιγότερο από έναν χρόνο έντονης χρήσης είναι η αλήθεια. Καθημερινά πάρα πολλές ώρες. Ακόμα λειτουργεί, αλλά η ροδέλα πλέον δεν κινείται με ακρίβεια, πάει λίγο πιο πάνω, λίγο πιο κάτω, κινείται οριακά μόνη της μερικές φορές, θέλει 3-4 χειρισμούς για να σταθεροποιηθεί το Excel ή μια σελίδα στο σημείο που θέλω. Έχει φτάσει στο σημείο που πλέον δεν αντέχεται. Για 19 ευρώ σήμερα Μάιο 2025 (25 ευρώ όταν το πήρα τον Μάρτιο του 2024, τελικά υπάρχουν και πράγματα που φτηναίνουν) καλό ήταν για έναν χρόνο. Το άνοιξα, το καθάρισα, καθάρισα τη ροδέλα με φυσητήρι, τα ίδια, οπότε ψάχνω για αντικαταστάτη και μάλλον θα πάω σε κάτι πιο ακριβό. Το συγκεκριμένο αντικατέστησε το Μ221 που είχα, το οποίο άντεξε πιο πολύ καιρό και ήταν και λίγο μεγαλύτερο, πιο ταιριαστό σε αντρικό χέρι. Δυστυχώς δεν φαίνεται να κυκλοφορεί πια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manaris53
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ε τι να πω, ξεκουράστηκε το χέρι μου. Και το προηγούμενο mouse που είχα ήταν το ίδιο, μόνο που μετά από δέκα περίπου χρόνια που το δουλεύω καθημερινά άρχισε η ροδέλα του να μην υπακούει. Του βάζω πέντε αστέρια και λίγο είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_toufas
    1
    0 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αντεξε 3 μερες καικε το λειζερ στα σκουπιδια με την μια για μενα τζαμπα λεφτα τωρα εχω ενα απο τα τζαμπο ,κρατησα την μπαταρια κατι ειναι και αυτο......

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrisc76
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σταθερή αξία αυτό το ποντίκι. Κρατάει η μπαταρία πολύ καιρό και δεν χαλάνε τα κουμπιά του , ούτε το μεσαίο που ρολάρει. Είχα αγοράσει πριν 2 χρόνια και δεν έπαθε τίποτα και φυσικά το χρησιμοποιώ ακόμα. Αγόρασα ξανά το ίδιο μοντέλο για να αντικαταστήσω ένα της microsoft που είχε συγγενικό μου πρόσωπο σε σταθερό υπολογιστή και είχε χαλάσει το μεσαίο roller.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannis.m
    2
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραίο ποντίκι, αθόρυβο, αλλά πραγματικά δεν δικαιολογείται να χαλάει το αριστερό κλικ τόσο εύκολα και να χρειάζεται αντικατάσταση σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Έτσι παύει να είναι πια και οικονομικό. Δύο αστέρια από εμένα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sassynach

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ καλό προϊόν, εντελώς αθόρυβο και άνετο όσον αφορά το υλικό και το σχήμα, αλλά όχι το μέγεθος. Παρότι έχω μεσαίο προς μικρό χέρι, θα ήθελα η καμπύλη που κάνει στο πάνω μέρος να είναι λίγο μεγαλύτερη, με κουράζει λίγο.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ecodimitra
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    εξαιρετικά για την τιμή τους για καθημερινή χρήση. Αθόρυβα, και λειτουργούν τέλεια σε όλες τις επιφάνειες

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • briannesam69
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη. Αλλά(!) μετά από 2 χρόνια περίπου άρχισε να κολλάει πολύ το αριστερό πλήκτρο και να μην πιάνει. Έχω πάρει 2 ποντίκια. Στο ένα μόνο φαίνεται να προκύπτει αυτό το θέμα. Άλλαξα μπαταρία, άλλαξα από σταθερό σε λαπτοπ, το θέμα είναι του ποντικιού ξεκάθαρα. Οπότε ή έχει συγκεκριμένο χρόνο ζωής, ή πολύ απλά έτυχε να πάρω ένα με μικρότερη διάρκεια ζωής.
    Κατά τα άλλα
    - πολύ άνετο σε γυναικείο και σε αντρικό χέρι,
    - ελαφρύ όσο χρειάζεται,
    - όντως αθόρυβο και στα πλήκτρα και στη ροδέλα,
    - και καλή εμβέλεια.
    Το προτείνω απλά με την επιφύλαξη ότι ίσως στα 2 χρόνια πάνω να χρειαστεί άλλο, λόγω αριστερού πλήκτρου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria Katsanevaki
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιδιαίτερα ανθεκτικό προιόν αφού η κόρη μου το έχει δοκιμάσει τόσο σε πτώσεις όσο και σε δαγκωματιές και μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimi_Anastasopoulou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, δεν ακούγεται το "κλικ". Ακούγεται ένας μικρός ήχος, αλλά καμία σχέση με τα κλασικά ποντίκια.
    Το είχαμε 2 χρόνια και λειτουργούσε άριστα, μέχρι που το μικρό μας νήπιο το κοπάνησε λίγο στο γραφείο και χάλασε η άμεση ανταπόκρισή του. Τόσο εύκολα χαλάει; :P
    Το ξαναπαραγγείλαμε γιατί αξίζει.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas.Konstantopoulos
    1
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Κατά τη χρήση παγώνει τμηματικά ο κερσορας (δρομέας) με αποτέλεσμα να χάνω σημεία όταν δουλευω. Δεν είναι καν silent όπως περιγράφει και η κατασκευή του είναι χειρότερη από κινεζική αντιγραφή.

    • Ακρίβεια
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanason1c
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Και τα 2 που αγόρασα παρουσίασαν πρόβλημα στο αριστερό κλικ μέσα στο πρώτο τρίμηνο. Σε άλλους μπορεί να το παρουσιάσει νωρίτερα ή αργότερα, ανάλογα με την χρήση. Ουσιαστικά δεν αναγνωρίζει το κλικ όταν το πατάς ή το αναγνωρίζει 2 φορές, πράγμα που το κάνει άχρηστο. Όταν λειτουργούσε ήταν καλό αλλά αν χαλάει τόσο γρήγορα δεν το προτείνω για αγορά.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nad_Nik
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Είναι η τρίτη φορά που το αγοράζω καθώς στην τιμή του δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Σε καθε περιπτωση η διάρκεια ζωής του είναι γύρω στον ένα χρόνο και η βλάβη είναι πάντα η ίδια, σταματάει να ανταποκρίνεται το κλικ και θέλει πολλή δύναμη στο πάτημα με αποτέλεσμα να πατιέται δύο φορές και τρεις.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Danae_Fede
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ ωραίο ποντίκι, άνετο, τέλειο βάρος. Είναι αθόρυβο αλλά μην φανταστείτε εντελώς, ακούγεται απλά πολύ λίγο, καμία σχέση με άλλα ποντίκια. Ειδικά αν υπάρχει θόρυβος. Καμιά φορά νομίζουν πως δεν κάνω δουλειά στον υπολογιστή επειδή δεν ακούν το κλικ, πρέπει να είσαι δίπλα για να το ακούσεις. Ενιγουει είναι vfm, το καλύτερο σε αυτήν την τιμή.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyros.kousi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Έχω πάντως το έχω πάνω από 5 χρόνια στο PC για gaming και εξακολουθεί να είναι αθόρυβο και πατιούνται κανονικά τα πλήκτρα. Πήρα ένα δεύτερο για το laptop.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostis_Filip
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ναι μεν είναι αθόρυβο , ναι μεν είναι άνετο στο χέρι για χρήση , είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι απο κάποιο χρονικό διάστημα και μετά το αριστερό κλικ ξεκινάει να έχει θέματα...
    Μια "ακούει" στο κλικ , μια όχι...όποτε θέλει γενικότερα...

    ΜΑΚΡΙΑ !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VarnerX
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι εντελώς αθόρυβο, και με αυστηρό καθημερινό gaming κρατάει για 12 με 13 μήνες, μετά θα αρχίσουν να παρουσιάζουν πρόβλημα τα πλήκτρα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Silent δεν το λες. Επίσης, είναι πολύ μικρό. Φαντάζομαι ότι το Mini μέγεθος του προορίζεται για παιδάκια νηπιαγωγείου. Πολύ μπροστά!

    0
  • Το παρέλαβα Τετάρτη 17-2-2026 και την Πέμπτη 19-2-2026 χάλασε το "on-off" !!!!... Αίσχος!!!! Και είναι και Logitech!! Μακριάάάά!!!!...

    0
  • ιδανικό στο δικό μου χέρι με εξαιρετική λήψη σε κοντινή απόσταση. Ακριβές από ελαφρύ πλαστικό ενώ μια μπαταρία διαρκεί για μήνες απροβλημάτιστης λειτουργίας. Το προτίμησα για χειρισμό με τα δάχτυλα χωρίς να καταπονώ τον καρπό. Το ποντίκι ως συσκευή εισόδου αποτελεί αρκετά προσωπική υπόθεση ανάλογα με το μέγεθος της παλάμης και τον τρόπο χειρισμού με τα δάχτυλα.

    0
  • Οσα εχω παρει μεχρι τωρα δε βγαζουν πανω απο ενα χρονο. Το αριστερο κουμπι που τρωει και πολυ ζορι, στο χρονο βγαινει off. Ειχα φυλαξει το παλιοτερο και σκατζαρισα τα κουμπια. Φτηνο, αλλα δεν..... Ασε που το τελευταιο ηταν μεν silent στα κουμπια, αλλα η ροδελα εκανε υπερβολικο θορυβο. Το τεταρτο που εχω τωρα, ηδη κανει τα παλαβα του (αριστερο κουμπι) και σκεφτομαι αν θα το ξαναγορασω (λογω τιμης) ή θα παω σε κανενα των 60 ευρω να αντεξει καποια χρονια.....

    0
  • Δες τα όλα