Ηχοσυστήματα Αυτοκινήτου

Felix Ηχοσύστημα Αυτοκινήτου 1DIN (Bluetooth/USB) Κωδικός: FX-403

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Λειτουργικό σύστημα κατασκευαστή
  • Υποδοχές: USB, SD card, AUX
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
46 10
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από E-apostolakis 5,0 (3)
Ελλάδα
4 τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του E-apostolakis
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το ηχοσύστημα αυτοκινήτου Felix FX 403  διαθέτει οθόνη High Definition TFT LCD 4 ιντσών και είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία Bluetooth για Hands-Free κλήσεις καθώς και για αναπαραγωγή μουσικής από smartphone.

Υποστηρίζει αναπαραγωγή αρχείων ήχου και εικόνας 3GP, MPG, RMVB, MP4, AVI, FLV, MOV, MKV και WMA.

Επίσης, διαθέτει 2 εξόδους βίντεο για σύνδεση επιπλέον οθονών, 1 είσοδο βίντεο για σύνδεση εξωτερικής πηγής, 1 είσοδο για κάμερα οπισθοπορείας και 2 εξόδους RCA για σύνδεση πρόσθετων ενισχυτών.

Χαρακτηριστικά

  • Υποδοχή AUX IN, USB και SD card στην πρόσοψη
  • Δέκτης FM με αυτόματη αναζήτηση
  • Ενσωματωμένο ISO Connector
  • 18 προεπιλογές FM
  • Τηλεχειριστήριο








Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
FX-403

Οδηγίες

Εγκατάσταση
Η εγκατάσταση πρέπει να γίνει από εξειδικευμένο τεχνικό για να ισχύει η εγγύηση.

Συμβατότητα

Universal
Universal
BMW
X2

Χαρακτηριστικά

Εφαρμογή
1 DIN
Λειτουργικό Σύστημα
Κατασκευαστή
Ισχύς Εξόδου
45 Watt (x4)

Οθόνη

Οθόνη Multimedia
Όχι
Οθόνη Αφής
Όχι

Λειτουργίες

Bluetooth
Ναι
USB
Ναι

Δυνατότητες (Ready)

Δυνατότητα Σύνδεσης με Χειριστήρια Τιμονιού
Όχι
Δυνατότητα Σύνδεσης με Κάμερα Οπισθοπορείας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (72)

Αξιολογήσεις

  1. 26
  2. 19
  3. 5
  4. 8
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εγκατάσταση
  • Ένταση
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μενού
  • Μικρό πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • nasosna
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πεταμένα λεφτά.... αλλάζει σταθμούς μόνο του,το Bluetooth αποσυνδέεται απρόσμενα, από κάποιο σημείο σταμάτησε να κρατά στη μνήμη σταθμούς.....

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μικρό πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis Michalainas
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ειχα 6 μηνες μου εκανε την δουλεια του αλλα εκτος απο οτι μου καηκε και εκανε επανικινσης μονο του ,συνεχεια μου δημιουργουσε την εξης διαδικασια μια δεχοταν προσβαση σε bluetooth και μια οχι ...μια μου εβγαζε ηχο μια οχι ...Με την υπομονη που εχω δεν με ενοχλουσε και παρα πολυ αλλα προφανως δεν το συστηνω ..ειναι μια πολυ προωρη επιλογη

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση
    • Μενού
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Εγκατάσταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpalidion
    1
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο μερικους μηνες φανηκε τελικα οτι πεταξα τα λεφτα που εδωσα.. το μενου χαλια, φτιαχνεις την ωρα και αλλαζει μονη της μετα απο ενα λεπτο, αλλαζει μονο του σταθμο και χανεις αυτον που ακουγες, δεν δειχνει τα ονοματα σωστα και στο τηλεφωνο αλλα και στα τραγουδια, στο ραδιο εχει πολλα παρασιτα, κια οταν συνδεσα πανω καμερα οπισθοποριας σε ηλεκτρολογο μαλιστα οταν εβαζα οπισθεν στην αρχη ανοιγε την οθονη και μετα απο ενα λεπτο εκανε σκαναρισμα σταθμων και φυσικα γινονταν reset στο ραδιο... Πεταμενα λεφτα..

    • Εγκατάσταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Μικρό πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georlad
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έβαζα το στικάκι με video clip μια χαρά τα έπαιζε όπως και στις συνομιλίες όλα καλά. Το μενου δεν είναι εύχρηστο αν έχεις βίντεο και αρχεία mp3 δεν τα εμφανίζει όλα μαζί και πρέπει να ψάξεις στα κουμπιά να τα βρεις Πάντως δούλευε μέχρι τον πρώτο χρόνο, μετά έβγαλε πρόβλημα το μικρόφωνο στις κλήσεις και δεν με άκουγαν επίσης μπλόκαρε συνέχεια το bluetooth όταν συνδεόταν με το κινητό με αποτέλεσμα να κλείνει το ηχοσύστημα συνέχεια . Έπρεπε να ξεσυνδεσω το ρεύμα για να ξεμπλοκάρει

    • Εγκατάσταση
    • Ένταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos500abarth
    1
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν το κλείσεις ανάβει μια οθόνη αναμονής που δεν υπάρχει επιλογή να σβήνει. Έτσι η πηγή φαίνεται απέξω σα να είναι αναμμένη. Δε ξέρω κατά πόσο θα τρώει την μπαταρία. Όμως φωνάζει κλεψε με.

    • Εγκατάσταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Μικρό πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • klimatsk
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 1 χρόνο ξεκίνησε να κολλάει μέχρι εν τέλει έπειτα από 1 χρόνο να σταματήσει εντελώς να λειτουργεί

    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Ένταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fedon-trikala
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    σε οσουσ βγαζει προβλημα, ανοιγει περνουν ρευμα τα πληκτρα αλλα δεν κανει τιποτα , ειναι το κουμπι on off. πατε σε μαστορα και πειτε του να καθαρισει την επαφη on off

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Margaritis_Com
    3
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν έχω και καλά σχόλια και κακά! Ως προς ποιότητα ήχου, αίσθηση κτλ κτλ φαίνεται πάρα πολύ αξιοπρεπές για τα λεφτά του (και έχει και RDS, απλά είναι μικρά τα γράμματα) και η ανοικτή ακρόαση BT πραγματικά είναι εξαιρετική συγκριτικά με άλλη κινεζιά (OSIO των 25€ που για να μιλήσεις και να ακούσεις έπρεπε να δυναμώνεις την ένταση και να ουρλιάζεις), αυτό που μου έβγαλε σαν πρόβλημα είναι ότι "κολλάει" το Bluetooth στη λειτουργία connected , χωρίς όμως να συγχρονίζεται με το κινητό, και δεν επανέρχεται με τίποτα, ούτε reset από τις ρυθμίσεις, ούτε κουμπάκι απενεργοποίησης Bluetoooth, παρά μόνο αν το αποσυνδέσω εντελώς από το ρεύμα (δηλαδη να βγάλω και το καλώδιο τροφοδοσίας από πίσω). Κοινώς είναι πρόβλημα. Δεν το έστειλα πίσω λόγω εγγύησης καθώς δεν το κάνει συνέχεια, οπότε λογικά θα μου πουν μια χαρά είναι!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THANASISRETSAS
    4
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το USB παιζει καλα, φακελοι φαίνονται καλά και γίνεται ευκολα η επιλογή κοματιου.
    Χρειάζεται ανταπτορα για την κεραία του ραδιοφώνου.
    Δεν τα καταφερα ακομα με τις κλήσεις του τηλεφώνου.
    Καλές εντυπώσεις μέχρι τώρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tdimitrisgr
    5
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν το ράδιο τα σπάει πολύ καλό Bluetooth εύκολο στην επεξεργασία του από ρυθμίσεις κτλ επίσης στην συσκευασία έχει και controller το οποίο δεν τκ ήξερα ε κ ναι η αλήθεια στα 52 ευρώ μαζί με μεταφορικά που το πήρα αξίζει και με τκ παραπάνω η σύνδεση του είναι πανεύκολη δύο καλώδια που κουμπώνουν αυτό
    edit 12/6/2023 μετά απο τόσο καιρό είναι τέλειο επίσης έμαθα οτι μπορείς να βλέπεις και video αρκεί να τα έχεις κατεβάσει σε usb

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostantinos_sardis
    5
    1 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα λεφτά του είναι απλά υπέροχο
    μου έχει κρατήσει 2,5 χρόνο και ξανά αγόρασα το ίδιο γιατί είναι υπέροχο
    για τα λεφτά του είναι τέλειο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • doctorody
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω στη κατοχή μου γύρω στους 4-5 μήνες. Είναι σίγουρα vfm απλώς προσωπικά δεν είχα και τόσο υψηλά στάνταρ. Απο άποψη λειτουργικότητας λιγα έχω να πω και ψιλα γράμματα οπως οτι κάποιες φορές το μενού σε μπερδεύει ειδικά αν κάποιος το έχει στα ελληνικά. Αλλιώς κανεις τη δουλεια σου άψογα εχω βγάλει ταξιδια σε περιοχές που δεν έπιανε ραδιο και ειχα ωρες το κινητό στο σποτιφαι και παράλληλα το φόρτιζε. Όσον αφορα στο κατασκευαστικό κομμάτι, δεν θα διαφωνήσω στο οτι τα πλαστικά ειναι φτηνιάρικα και βγαζουν παράξενους ήχους (δεν συζηταω για την αίσθηση οταν πατάς πληκτρα σιγουρα οχι ελκυστική) αλλα εντάξει οτι πληρώνεις παίρνεις

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas stav
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο κυκλοφορεί για τα χρήματα του. Βάζει κάτω πολλές γνωστές μάρκες με τα αντίστοιχα χρήματα και σου δίνει περισσότερες επιλογές. Το έχω εδώ και δύο χρόνια και το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stkpatras
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για την λειτουργία Bluetooth.
    Ακούς τέλεια τον συνομιλητή σου.
    Αλλά ... Δεν σε ακούνε καθαρά και αυτό κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στα προτοκολα Bluetooth.
    Το μηχάνημα πολύ πιθανό να έχει Bluetooth 2.0 ενώ τα καινούργια κινητά είναι από 4.0 και πάνω.
    Οπότε δεν κάνει για συνομιλία .
    Όσο αφορά τα υπόλοιπα
    Οθόνη πολύ καλή.
    Ραδιόφωνο λαμβάνει καλά σήμα μέσα στην πόλη αλλά σε ταξίδι ας πούμε δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσεις σταθμό.
    Όλα τα αρχεία τα διαβάζει κανονικά.
    Γενικά μέτριο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • larosgr
    1
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οικονομικό μεν αλλά υπάρχουν και καλύτερα από αυτό....το έχω κ έχει κάει η οθόνη δεν αξίζει τα λεφτά φτου...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stelios_Maoutsos
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τίμιο προϊόν για τα χρήματα του. Η ποιότητα του είναι αντίστοιχη της τιμής του καθώς και η λειτουργία του μενού και η ταχύτητά του. Η επικοινωνία με το μαγαζί άψογη και με εξυπηρέτησαν όταν χρειάστηκα βοήθεια στην εγκατάσταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Kiosses
    1
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενω τους πρώτους 6 μηνες με ενθουσιασε με το μικρο μέγεθος του το καλο ηχο του την ωραια οθονη μερα με απογοητευσε μιας και μια μερα ξαφνικα σταματησε να δουλευει η οθονη απο τοτε το ανοιγω και αναβουν μονο τα λαμπακια και δε παιζει τιποτα οποτε μεφαλη προσοχη φαινετε πολυ καλο στην αρχη αλλα δεν εχει διαρκεια απο οτι καταλαβα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fgphotoart
    2
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για οποιον θελει κατι οικονομικο αλλα αξιοπρεπες αυτο ειναι οτι πρεπει, φυσικα δεν κανει αυτα που εχουν τα αρκετα ακριβοτερα των 200-400€, αλλα εχει θεματα στα βασικα οπως.....δεν υποστηρίζει RDS, δεν φιλτράρει καθολου τις συχνότητες με αποτελεσμα να ακους 2-3 σταθμους ταυτοχρονα, δεν εχει ισοσταθμιστη EQ μονο πριμα μπασα, και αν βγει απο το ρευμα χανει ολες τις ρυθμίσεις !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Konstantopoulos
    4
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μεχρις στιγμής κανενα θέμα λειτουργικό. Δουλεύουν ολα και το bluetooth . Αξιοπρεπέστατο για τα λεφτά του. 4 αστερια λόγω ποιότητας κατασκευής.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Tsigris
    1
    27 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα στις 2/5/17 μετά από 1 μήνα χρήση χάλασε το πήγα στο service με την εγγύηση είναι κάπου στην οδό Μιχαλακοπούλου όπου με απαίσια και απαράδεκτη συμπεριφορά μου το επισκεύασαν . Μετα από σχεδόν 5 μήνες χρήση χάλασε πάλι .... δεν βρήκα το τιμολόγιο για να το πάω πάλι για επισκευή και έτσι παρέμεινε μέχρι σήμερα χαλασμένο . Λοιπόν 1ον από την πρώτη μέρα που το πήρα και άνοιξα το κουτί το μετάνιωσα αμέσως γιατί το πλαστικό του είναι τελευταίας ποιότητας και μυριζε "βρωμουσε" πάρα πολύ έντονα ! πήγα στο κατάστημα να πληρωσω κάτι παραπάνω να το αλλάξω για να πάρω κάτι καλύτερο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ καθόλου και μου το αρνήθηκαν το κατάστημα είναι το central shop στο Μοσχάτο. Σαν συσκευή είναι μια οθόνη της πλάκας και ο δέκτης επίσης της πλάκας γιατί "χάνει" συνεχώς τους σταθμούς και κάνει παράσιτα.... επίσης έχει ΜΟΝΟ 1 ΧΡΟΝΟ εγγύηση !!! σας προτείνω να δώσετε λίγα χρήματα παραπάνω και να αγοράσετε μια πιο επώνυμη συσκευή ελπίζω να είμαι χρήσιμος ευχαριστώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • colik
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 10 μήνες χρήσης δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα...έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος.Σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioanna_gri86
    5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω περίπου μια βδομάδα, σε ένα απόγευμα έμαθα τις ρυθμίσεις του, μέχρι τώρα απόλυτα ευχαριστημένος, φακέλους βρίσκει για τα τραγούδια, λίγο ψάξιμο θέλει, ήχος για τα λεφτά του τέλειος! Γενικά πολύ ικανοποιημένος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • naser_toma
    1
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν υπαρχει χειρότερα .. μεσα σε ένα μηνα εσπασε την αριστερη βαση της οθόνης που βγαίνει και μου ζήτησε 12 ευρώ η αντιπροσωπεία για αντικατάσταση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimmy.F
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ήταν αποτυχημένη αγορά αλλα τελικά αποδείχτηκε πολυ μέτριο προϊόν
    1) Δεν έχει καλό σήμα το Ραδιόφωνο 2) Είναι Γενικά πολυ αργό Στο μενού ειδικα για να αλλάξεις τραγούδι σου σπάει τα νεύρα οκ η τιμή είναι χαμηλή Αλλά με 20 ευρώ παραπάνω παίρνεις μακράν καλύτερο προϊόν και επώνυμο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aquanero
    5
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό σε όλα του
    Το έχουμε πάρει 4 φίλοι και τα δοκιμάσαμε σε διαφορετικά ηχοσύστηματα που έχει ο καθένας ,ακουστικά είναι εξαιρετικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πεταμένα λεφτά.... αλλάζει σταθμούς μόνο του,το Bluetooth αποσυνδέεται απρόσμενα, από κάποιο σημείο σταμάτησε να κρατά στη μνήμη σταθμούς.....

    4
  • το ειχα 6 μηνες μου εκανε την δουλεια του αλλα εκτος απο οτι μου καηκε και εκανε επανικινσης μονο του ,συνεχεια μου δημιουργουσε την εξης διαδικασια μια δεχοταν προσβαση σε bluetooth και μια οχι ...μια μου εβγαζε ηχο μια οχι ...Με την υπομονη που εχω δεν με ενοχλουσε και παρα πολυ αλλα προφανως δεν το συστηνω ..ειναι μια πολυ προωρη επιλογη

    5
  • Μετα απο μερικους μηνες φανηκε τελικα οτι πεταξα τα λεφτα που εδωσα.. το μενου χαλια, φτιαχνεις την ωρα και αλλαζει μονη της μετα απο ενα λεπτο, αλλαζει μονο του σταθμο και χανεις αυτον που ακουγες, δεν δειχνει τα ονοματα σωστα και στο τηλεφωνο αλλα και στα τραγουδια, στο ραδιο εχει πολλα παρασιτα, κια οταν συνδεσα πανω καμερα οπισθοποριας σε ηλεκτρολογο μαλιστα οταν εβαζα οπισθεν στην αρχη ανοιγε την οθονη και μετα απο ενα λεπτο εκανε σκαναρισμα σταθμων και φυσικα γινονταν reset στο ραδιο... Πεταμενα λεφτα..

    4
  • Έβαζα το στικάκι με video clip μια χαρά τα έπαιζε όπως και στις συνομιλίες όλα καλά. Το μενου δεν είναι εύχρηστο αν έχεις βίντεο και αρχεία mp3 δεν τα εμφανίζει όλα μαζί και πρέπει να ψάξεις στα κουμπιά να τα βρεις Πάντως δούλευε μέχρι τον πρώτο χρόνο, μετά έβγαλε πρόβλημα το μικρόφωνο στις κλήσεις και δεν με άκουγαν επίσης μπλόκαρε συνέχεια το bluetooth όταν συνδεόταν με το κινητό με αποτέλεσμα να κλείνει το ηχοσύστημα συνέχεια . Έπρεπε να ξεσυνδεσω το ρεύμα για να ξεμπλοκάρει

    3
  • Όταν το κλείσεις ανάβει μια οθόνη αναμονής που δεν υπάρχει επιλογή να σβήνει. Έτσι η πηγή φαίνεται απέξω σα να είναι αναμμένη. Δε ξέρω κατά πόσο θα τρώει την μπαταρία. Όμως φωνάζει κλεψε με.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (40)

Ερωτήσεις

275 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
grigoris_9

Καλησπέρα σας.. ερώτηση, πώς μπορώ να βγάλω το AF για να παίζει καλύτερα?? Ευχαριστώ

theochar

Σωστό, και εγώ ψάχνοντας το βρήκα γιατί στο εγχειρίδιο δεν αναφέρει τίποτα...
Πατημένο το στρογγυλό κουμπί και μετά από λίγο εμφανίζει επιλογές AF on/off, ΤΑ on/off και επιλογές PTY.
Θέλω να δω τώρα που έβγαλα off το Alternative Frequencies (AF) αν θα πάψει να χάνει σταθμούς από την μνήμη

Alexandra_L_1249

Ενώ συνδέω το κινητό κανονικά με το Bluetooth βάζω μουσική και παίζει 5 δευτερόλεπτα κάνει μια διακοπή και ξανά παίζει και ξανά το ίδιο. Μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος για να σταματήσει αυτό;

milosawmn

Καλησπέρα, επειδή μπερδεύτικα λίγο με τις αξιολογήσεις , αναγνωρίζει τους φακέλους με το όνομά τους στο Usb? αν φαίνετε το όνομα των φακέλων στην οθόνη ωστε να επιλέξεις όποιον θες και να παιξεις τραγούδια από εκεί? οι τίπλοι τραγουδιών εμφανίζονται? υποστιρίζει ελλινικους τίτλους? Ευχαριστώ.

Δες όλες τις ερωτήσεις (40)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το ηχοσύστημα αυτοκινήτου Felix FX 403  διαθέτει οθόνη High Definition TFT LCD 4 ιντσών και είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία Bluetooth για Hands-Free κλήσεις καθώς και για αναπαραγωγή μουσικής από smartphone.

Υποστηρίζει αναπαραγωγή αρχείων ήχου και εικόνας 3GP, MPG, RMVB, MP4, AVI, FLV, MOV, MKV και WMA.

Επίσης, διαθέτει 2 εξόδους βίντεο για σύνδεση επιπλέον οθονών, 1 είσοδο βίντεο για σύνδεση εξωτερικής πηγής, 1 είσοδο για κάμερα οπισθοπορείας και 2 εξόδους RCA για σύνδεση πρόσθετων ενισχυτών.

Χαρακτηριστικά

  • Υποδοχή AUX IN, USB και SD card στην πρόσοψη
  • Δέκτης FM με αυτόματη αναζήτηση
  • Ενσωματωμένο ISO Connector
  • 18 προεπιλογές FM
  • Τηλεχειριστήριο








Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
FX-403

Οδηγίες

Εγκατάσταση
Η εγκατάσταση πρέπει να γίνει από εξειδικευμένο τεχνικό για να ισχύει η εγγύηση.

Συμβατότητα

Universal
Universal
BMW
X2

Χαρακτηριστικά

Εφαρμογή
1 DIN
Λειτουργικό Σύστημα
Κατασκευαστή
Ισχύς Εξόδου
45 Watt (x4)

Οθόνη

Οθόνη Multimedia
Όχι
Οθόνη Αφής
Όχι

Λειτουργίες

Bluetooth
Ναι
USB
Ναι

Δυνατότητες (Ready)

Δυνατότητα Σύνδεσης με Χειριστήρια Τιμονιού
Όχι
Δυνατότητα Σύνδεσης με Κάμερα Οπισθοπορείας
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (72)

  1. 26
  2. 19
  3. 5
  4. 8
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εγκατάσταση
  • Ένταση
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μενού
  • Μικρό πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
  • nasosna
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πεταμένα λεφτά.... αλλάζει σταθμούς μόνο του,το Bluetooth αποσυνδέεται απρόσμενα, από κάποιο σημείο σταμάτησε να κρατά στη μνήμη σταθμούς.....

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μικρό πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis Michalainas
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ειχα 6 μηνες μου εκανε την δουλεια του αλλα εκτος απο οτι μου καηκε και εκανε επανικινσης μονο του ,συνεχεια μου δημιουργουσε την εξης διαδικασια μια δεχοταν προσβαση σε bluetooth και μια οχι ...μια μου εβγαζε ηχο μια οχι ...Με την υπομονη που εχω δεν με ενοχλουσε και παρα πολυ αλλα προφανως δεν το συστηνω ..ειναι μια πολυ προωρη επιλογη

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση
    • Μενού
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Εγκατάσταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpalidion
    1
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο μερικους μηνες φανηκε τελικα οτι πεταξα τα λεφτα που εδωσα.. το μενου χαλια, φτιαχνεις την ωρα και αλλαζει μονη της μετα απο ενα λεπτο, αλλαζει μονο του σταθμο και χανεις αυτον που ακουγες, δεν δειχνει τα ονοματα σωστα και στο τηλεφωνο αλλα και στα τραγουδια, στο ραδιο εχει πολλα παρασιτα, κια οταν συνδεσα πανω καμερα οπισθοποριας σε ηλεκτρολογο μαλιστα οταν εβαζα οπισθεν στην αρχη ανοιγε την οθονη και μετα απο ενα λεπτο εκανε σκαναρισμα σταθμων και φυσικα γινονταν reset στο ραδιο... Πεταμενα λεφτα..

    • Εγκατάσταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Μικρό πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georlad
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έβαζα το στικάκι με video clip μια χαρά τα έπαιζε όπως και στις συνομιλίες όλα καλά. Το μενου δεν είναι εύχρηστο αν έχεις βίντεο και αρχεία mp3 δεν τα εμφανίζει όλα μαζί και πρέπει να ψάξεις στα κουμπιά να τα βρεις Πάντως δούλευε μέχρι τον πρώτο χρόνο, μετά έβγαλε πρόβλημα το μικρόφωνο στις κλήσεις και δεν με άκουγαν επίσης μπλόκαρε συνέχεια το bluetooth όταν συνδεόταν με το κινητό με αποτέλεσμα να κλείνει το ηχοσύστημα συνέχεια . Έπρεπε να ξεσυνδεσω το ρεύμα για να ξεμπλοκάρει

    • Εγκατάσταση
    • Ένταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos500abarth
    1
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν το κλείσεις ανάβει μια οθόνη αναμονής που δεν υπάρχει επιλογή να σβήνει. Έτσι η πηγή φαίνεται απέξω σα να είναι αναμμένη. Δε ξέρω κατά πόσο θα τρώει την μπαταρία. Όμως φωνάζει κλεψε με.

    • Εγκατάσταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Μικρό πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • klimatsk
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 1 χρόνο ξεκίνησε να κολλάει μέχρι εν τέλει έπειτα από 1 χρόνο να σταματήσει εντελώς να λειτουργεί

    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Ένταση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fedon-trikala
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    σε οσουσ βγαζει προβλημα, ανοιγει περνουν ρευμα τα πληκτρα αλλα δεν κανει τιποτα , ειναι το κουμπι on off. πατε σε μαστορα και πειτε του να καθαρισει την επαφη on off

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Μεγάλο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Margaritis_Com
    3
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν έχω και καλά σχόλια και κακά! Ως προς ποιότητα ήχου, αίσθηση κτλ κτλ φαίνεται πάρα πολύ αξιοπρεπές για τα λεφτά του (και έχει και RDS, απλά είναι μικρά τα γράμματα) και η ανοικτή ακρόαση BT πραγματικά είναι εξαιρετική συγκριτικά με άλλη κινεζιά (OSIO των 25€ που για να μιλήσεις και να ακούσεις έπρεπε να δυναμώνεις την ένταση και να ουρλιάζεις), αυτό που μου έβγαλε σαν πρόβλημα είναι ότι "κολλάει" το Bluetooth στη λειτουργία connected , χωρίς όμως να συγχρονίζεται με το κινητό, και δεν επανέρχεται με τίποτα, ούτε reset από τις ρυθμίσεις, ούτε κουμπάκι απενεργοποίησης Bluetoooth, παρά μόνο αν το αποσυνδέσω εντελώς από το ρεύμα (δηλαδη να βγάλω και το καλώδιο τροφοδοσίας από πίσω). Κοινώς είναι πρόβλημα. Δεν το έστειλα πίσω λόγω εγγύησης καθώς δεν το κάνει συνέχεια, οπότε λογικά θα μου πουν μια χαρά είναι!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THANASISRETSAS
    4
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το USB παιζει καλα, φακελοι φαίνονται καλά και γίνεται ευκολα η επιλογή κοματιου.
    Χρειάζεται ανταπτορα για την κεραία του ραδιοφώνου.
    Δεν τα καταφερα ακομα με τις κλήσεις του τηλεφώνου.
    Καλές εντυπώσεις μέχρι τώρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tdimitrisgr
    5
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν το ράδιο τα σπάει πολύ καλό Bluetooth εύκολο στην επεξεργασία του από ρυθμίσεις κτλ επίσης στην συσκευασία έχει και controller το οποίο δεν τκ ήξερα ε κ ναι η αλήθεια στα 52 ευρώ μαζί με μεταφορικά που το πήρα αξίζει και με τκ παραπάνω η σύνδεση του είναι πανεύκολη δύο καλώδια που κουμπώνουν αυτό
    edit 12/6/2023 μετά απο τόσο καιρό είναι τέλειο επίσης έμαθα οτι μπορείς να βλέπεις και video αρκεί να τα έχεις κατεβάσει σε usb

    • Ποιότητα ήχου
    • Μενού
    • Εγκατάσταση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση
    • Μέτριο πλήθος λειτουργιών και ρυθμίσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostantinos_sardis
    5
    1 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα λεφτά του είναι απλά υπέροχο
    μου έχει κρατήσει 2,5 χρόνο και ξανά αγόρασα το ίδιο γιατί είναι υπέροχο
    για τα λεφτά του είναι τέλειο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • doctorody
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω στη κατοχή μου γύρω στους 4-5 μήνες. Είναι σίγουρα vfm απλώς προσωπικά δεν είχα και τόσο υψηλά στάνταρ. Απο άποψη λειτουργικότητας λιγα έχω να πω και ψιλα γράμματα οπως οτι κάποιες φορές το μενού σε μπερδεύει ειδικά αν κάποιος το έχει στα ελληνικά. Αλλιώς κανεις τη δουλεια σου άψογα εχω βγάλει ταξιδια σε περιοχές που δεν έπιανε ραδιο και ειχα ωρες το κινητό στο σποτιφαι και παράλληλα το φόρτιζε. Όσον αφορα στο κατασκευαστικό κομμάτι, δεν θα διαφωνήσω στο οτι τα πλαστικά ειναι φτηνιάρικα και βγαζουν παράξενους ήχους (δεν συζηταω για την αίσθηση οταν πατάς πληκτρα σιγουρα οχι ελκυστική) αλλα εντάξει οτι πληρώνεις παίρνεις

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas stav
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο κυκλοφορεί για τα χρήματα του. Βάζει κάτω πολλές γνωστές μάρκες με τα αντίστοιχα χρήματα και σου δίνει περισσότερες επιλογές. Το έχω εδώ και δύο χρόνια και το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stkpatras
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για την λειτουργία Bluetooth.
    Ακούς τέλεια τον συνομιλητή σου.
    Αλλά ... Δεν σε ακούνε καθαρά και αυτό κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στα προτοκολα Bluetooth.
    Το μηχάνημα πολύ πιθανό να έχει Bluetooth 2.0 ενώ τα καινούργια κινητά είναι από 4.0 και πάνω.
    Οπότε δεν κάνει για συνομιλία .
    Όσο αφορά τα υπόλοιπα
    Οθόνη πολύ καλή.
    Ραδιόφωνο λαμβάνει καλά σήμα μέσα στην πόλη αλλά σε ταξίδι ας πούμε δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσεις σταθμό.
    Όλα τα αρχεία τα διαβάζει κανονικά.
    Γενικά μέτριο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • larosgr
    1
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οικονομικό μεν αλλά υπάρχουν και καλύτερα από αυτό....το έχω κ έχει κάει η οθόνη δεν αξίζει τα λεφτά φτου...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stelios_Maoutsos
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τίμιο προϊόν για τα χρήματα του. Η ποιότητα του είναι αντίστοιχη της τιμής του καθώς και η λειτουργία του μενού και η ταχύτητά του. Η επικοινωνία με το μαγαζί άψογη και με εξυπηρέτησαν όταν χρειάστηκα βοήθεια στην εγκατάσταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Kiosses
    1
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενω τους πρώτους 6 μηνες με ενθουσιασε με το μικρο μέγεθος του το καλο ηχο του την ωραια οθονη μερα με απογοητευσε μιας και μια μερα ξαφνικα σταματησε να δουλευει η οθονη απο τοτε το ανοιγω και αναβουν μονο τα λαμπακια και δε παιζει τιποτα οποτε μεφαλη προσοχη φαινετε πολυ καλο στην αρχη αλλα δεν εχει διαρκεια απο οτι καταλαβα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fgphotoart
    2
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για οποιον θελει κατι οικονομικο αλλα αξιοπρεπες αυτο ειναι οτι πρεπει, φυσικα δεν κανει αυτα που εχουν τα αρκετα ακριβοτερα των 200-400€, αλλα εχει θεματα στα βασικα οπως.....δεν υποστηρίζει RDS, δεν φιλτράρει καθολου τις συχνότητες με αποτελεσμα να ακους 2-3 σταθμους ταυτοχρονα, δεν εχει ισοσταθμιστη EQ μονο πριμα μπασα, και αν βγει απο το ρευμα χανει ολες τις ρυθμίσεις !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Konstantopoulos
    4
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μεχρις στιγμής κανενα θέμα λειτουργικό. Δουλεύουν ολα και το bluetooth . Αξιοπρεπέστατο για τα λεφτά του. 4 αστερια λόγω ποιότητας κατασκευής.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Tsigris
    1
    27 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα στις 2/5/17 μετά από 1 μήνα χρήση χάλασε το πήγα στο service με την εγγύηση είναι κάπου στην οδό Μιχαλακοπούλου όπου με απαίσια και απαράδεκτη συμπεριφορά μου το επισκεύασαν . Μετα από σχεδόν 5 μήνες χρήση χάλασε πάλι .... δεν βρήκα το τιμολόγιο για να το πάω πάλι για επισκευή και έτσι παρέμεινε μέχρι σήμερα χαλασμένο . Λοιπόν 1ον από την πρώτη μέρα που το πήρα και άνοιξα το κουτί το μετάνιωσα αμέσως γιατί το πλαστικό του είναι τελευταίας ποιότητας και μυριζε "βρωμουσε" πάρα πολύ έντονα ! πήγα στο κατάστημα να πληρωσω κάτι παραπάνω να το αλλάξω για να πάρω κάτι καλύτερο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ καθόλου και μου το αρνήθηκαν το κατάστημα είναι το central shop στο Μοσχάτο. Σαν συσκευή είναι μια οθόνη της πλάκας και ο δέκτης επίσης της πλάκας γιατί "χάνει" συνεχώς τους σταθμούς και κάνει παράσιτα.... επίσης έχει ΜΟΝΟ 1 ΧΡΟΝΟ εγγύηση !!! σας προτείνω να δώσετε λίγα χρήματα παραπάνω και να αγοράσετε μια πιο επώνυμη συσκευή ελπίζω να είμαι χρήσιμος ευχαριστώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • colik
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 10 μήνες χρήσης δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα...έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος.Σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioanna_gri86
    5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω περίπου μια βδομάδα, σε ένα απόγευμα έμαθα τις ρυθμίσεις του, μέχρι τώρα απόλυτα ευχαριστημένος, φακέλους βρίσκει για τα τραγούδια, λίγο ψάξιμο θέλει, ήχος για τα λεφτά του τέλειος! Γενικά πολύ ικανοποιημένος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • naser_toma
    1
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν υπαρχει χειρότερα .. μεσα σε ένα μηνα εσπασε την αριστερη βαση της οθόνης που βγαίνει και μου ζήτησε 12 ευρώ η αντιπροσωπεία για αντικατάσταση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimmy.F
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ήταν αποτυχημένη αγορά αλλα τελικά αποδείχτηκε πολυ μέτριο προϊόν
    1) Δεν έχει καλό σήμα το Ραδιόφωνο 2) Είναι Γενικά πολυ αργό Στο μενού ειδικα για να αλλάξεις τραγούδι σου σπάει τα νεύρα οκ η τιμή είναι χαμηλή Αλλά με 20 ευρώ παραπάνω παίρνεις μακράν καλύτερο προϊόν και επώνυμο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aquanero
    5
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό σε όλα του
    Το έχουμε πάρει 4 φίλοι και τα δοκιμάσαμε σε διαφορετικά ηχοσύστηματα που έχει ο καθένας ,ακουστικά είναι εξαιρετικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πεταμένα λεφτά.... αλλάζει σταθμούς μόνο του,το Bluetooth αποσυνδέεται απρόσμενα, από κάποιο σημείο σταμάτησε να κρατά στη μνήμη σταθμούς.....

    4
  • το ειχα 6 μηνες μου εκανε την δουλεια του αλλα εκτος απο οτι μου καηκε και εκανε επανικινσης μονο του ,συνεχεια μου δημιουργουσε την εξης διαδικασια μια δεχοταν προσβαση σε bluetooth και μια οχι ...μια μου εβγαζε ηχο μια οχι ...Με την υπομονη που εχω δεν με ενοχλουσε και παρα πολυ αλλα προφανως δεν το συστηνω ..ειναι μια πολυ προωρη επιλογη

    5
  • Μετα απο μερικους μηνες φανηκε τελικα οτι πεταξα τα λεφτα που εδωσα.. το μενου χαλια, φτιαχνεις την ωρα και αλλαζει μονη της μετα απο ενα λεπτο, αλλαζει μονο του σταθμο και χανεις αυτον που ακουγες, δεν δειχνει τα ονοματα σωστα και στο τηλεφωνο αλλα και στα τραγουδια, στο ραδιο εχει πολλα παρασιτα, κια οταν συνδεσα πανω καμερα οπισθοποριας σε ηλεκτρολογο μαλιστα οταν εβαζα οπισθεν στην αρχη ανοιγε την οθονη και μετα απο ενα λεπτο εκανε σκαναρισμα σταθμων και φυσικα γινονταν reset στο ραδιο... Πεταμενα λεφτα..

    4
  • Έβαζα το στικάκι με video clip μια χαρά τα έπαιζε όπως και στις συνομιλίες όλα καλά. Το μενου δεν είναι εύχρηστο αν έχεις βίντεο και αρχεία mp3 δεν τα εμφανίζει όλα μαζί και πρέπει να ψάξεις στα κουμπιά να τα βρεις Πάντως δούλευε μέχρι τον πρώτο χρόνο, μετά έβγαλε πρόβλημα το μικρόφωνο στις κλήσεις και δεν με άκουγαν επίσης μπλόκαρε συνέχεια το bluetooth όταν συνδεόταν με το κινητό με αποτέλεσμα να κλείνει το ηχοσύστημα συνέχεια . Έπρεπε να ξεσυνδεσω το ρεύμα για να ξεμπλοκάρει

    3
  • Όταν το κλείσεις ανάβει μια οθόνη αναμονής που δεν υπάρχει επιλογή να σβήνει. Έτσι η πηγή φαίνεται απέξω σα να είναι αναμμένη. Δε ξέρω κατά πόσο θα τρώει την μπαταρία. Όμως φωνάζει κλεψε με.

    4
  • Δες τα όλα
46,10 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά