Το Switch είναι για μένα ιδιαίτερη περίπτωση κονσόλας, γι'αυτό γράφω αυτό το review.
Δεν θυμάμαι σε όλη την ιστορία της Nintendo να μου προκαλεί τόσο ξεχωριστή αίσθηση, αυτά τα συναισθήματα, κονσόλα της εταιρίας, από την πρώτη κιόλας στιγμή που την άγγιξα. Με το βάρος, τους αεραγωγούς και την όλη της σχεδίαση, αποπνέει αέρα ενός πολύ ποιοτικού και ακριβού φορητού συστήματος - σίγουρα όχι hardware της Nintendo, την οποία συμπαθώ πολύ σαν εταιρία.
Υπάρχει ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια, από το πόσο καλά αντιδρούν τα κουμπιά των Joy-Con μέχρι τους ήχους του λειτουργικού συστήματος (το οποίο είναι ταχύτατο, απολύτως καμία σχέση με χρόνους αντίδρασης Wii / Wii U). Για όσους αναρωτιούνται, αν και δεν έχω μικρά χέρια, τα Joy-Con μου φάνηκαν πολύ βολικά. Η οθόνη είναι εξαιρετικά φωτεινή και λεπτομερής, με όμορφα, ζωντανά χρώματα. Η μπαταρία κρατάει περίπου 3 ώρες σε πλήρη φωτεινότητα (αν είστε πολλές ώρες εκτός σπιτιού, ίσως αξίζει να αγοράσετε εξωτερικό power bank, με το switch να φορτίζει μέσω υποδοχής USB-C).
Το Zelda στο Switch είναι απλά απόλαυση - προσωπικά με εντυπωσίασε πόσο 'αβίαστα' αντιδρά το σύστημα στην παραμικρή εντολή του χειριστηρίου και παράλληλα πόσο πλούσιο είναι το παιχνίδι σε επίπεδο γραφικών, πόσο όμορφο το ηχητικό αποτέλεσμα ειδικά με ακουστικά, η 'αντίχηση' των βημάτων στις σπηλιές, το θρόισμα του γρασιδιού στον άνεμο κλπ.
Αν σας δωθεί η ευκαιρία θα πρότεινα να δοκιμάσετε την κονσόλα/Zelda, ειδικά αν αγαπάτε τα παιχνίδια, ασχέτως αν προτιμάτε πχ. FPS. Για μένα ήταν μεγάλη έκπληξη από την Nintendo - δεν θεωρούσα πως μπορούσε πια να κάνει αυτή την ανατροπή, τουλάχιστον σε επίπεδο hardware. Προσωπικά χαίρομαι να το βλέπω και κλειστό να είναι στο τραπέζι :-() . Εύχομαι κάθε επιτυχία στην Nintendo!