Μπότες Μηχανής

Alpinestars Web Gore-Tex Ανδρικές Μπότες Μηχανής Gore-Tex Αδιάβροχες Μαύρες Κωδικός: 2335013-10

Κατασκευασμένο για άνεση και ευκολία σε μεγάλα ταξίδια ή καθημερινή οδήγηση και ενσωματώνοντας μια σειρά από τα φημισμένα προστατευτικά χαρακτηριστικά της Alpinestars, το Web GORE-TEX είναι στιβαρό...

Κατασκευασμένο για άνεση και ευκολία σε μεγάλα ταξίδια ή καθημερινή οδήγηση και ενσωματώνοντας μια σειρά από τα φημισμένα προστατευτικά χαρακτηριστικά της Alpinestars, το Web GORE-TEX είναι στιβαρό και ανθεκτικό. Η 100% αδιάβροχη επένδυση GORE-TEX προσφέρει ανώτερη προστασία από τις καιρικές συνθήκες, ενώ παράλληλα είναι αναπνεύσιμη, και το καινοτόμο...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Μέγεθος

265 00
Παράδοση Τρί, 30 Ιουν - Πέμ, 02 Ιουλ
Δωρεάν μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Bikers-world
Ελλάδα
Δες Εξοπλισμός Αναβάτη στη σελίδα του Bikers-world
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Κατασκευασμένο για άνεση και ευκολία σε μεγάλα ταξίδια ή καθημερινή οδήγηση και ενσωματώνοντας μια σειρά από τα φημισμένα προστατευτικά χαρακτηριστικά της Alpinestars, το Web GORE-TEX είναι στιβαρό και ανθεκτικό. Η 100% αδιάβροχη επένδυση GORE-TEX προσφέρει ανώτερη προστασία από τις καιρικές συνθήκες, ενώ παράλληλα είναι αναπνεύσιμη, και το καινοτόμο σύστημα πλευρικής εισόδου προσφέρει ασφαλή και ακριβή εφαρμογή.

Κατασκευή

  • 100% αδιάβροχη μεμβράνη GORE-TEX για εγγυημένη προστασία από τα στοιχεία της φύσης και βελτιωμένη αναπνοή.
  • Αποκλειστική σύνθεση καουτσούκ Alpinestars για τον βέλτιστο συνδυασμό άνεσης και πρόσφυσης.
  • Σχεδιασμένο για βελτιστοποιημένη απόδοση σε μεγάλες αποστάσεις με ενισχυμένη κατασκευή δακτύλων για έλεγχο της οδήγησης.
  • Ανακλαστικό ένθετο στο πίσω μέρος για βελτιωμένη ορατότητα τη νύχτα.

Προστασία

  • Πλήρως πιστοποιημένη με CE μπότα, εξαιρετικά ανθεκτική και με εξαιρετική απόδοση σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλες τις αποστάσεις.
  • Ασπίδα αστραγάλου διπλής πυκνότητας τοποθετημένη κάτω και πάνω από την μεσαία δερμάτινη επιφάνεια.
  • Δομημένο και ενισχυμένο μαξιλαράκι αλλαγής ταχυτήτων προστατεύει το πάνω μέρος του ποδιού.
  • Η διαμορφωμένη, εγχυμένη εσωτερική σόλα πολυαμιδίου υψηλού μέτρου ελαστικότητας περιλαμβάνει ενσωματωμένη ενίσχυση στο στέλεχος.
  • Το στιβαρό πλαίσιο των δακτύλων και το εξωτερικό καλούπι για την αντιμετώπιση της φτέρνας παρέχουν ανώτερη προστασία από τις κρούσεις στο κύτος της μπότας.

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Εύκαμπτες ζώνες ακορντεόν μπροστά και πίσω για μέγιστη ευελιξία και άνεση στην οδήγηση.
  • Καινοτόμο σύστημα πλευρικής εισόδου με μεγάλο κλείσιμο Velcro και αδιάβροχη ενίσχυση για ασφαλή και ακριβή εφαρμογή.
  • Η εσωτερική επένδυση με υφασμάτινο κολάρο είναι ανθεκτική και άνετη.
  • Αφαιρούμενο ανατομικά διαμορφωμένο υποπόδιο από αφρό EVA

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
2335013-10

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μπότες
Στυλ Οδήγησης
Touring
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Συνθετικό
Αδιάβροχες
Ναι
Μεμβράνες Αδιαβροχοποίησης
Gore-Tex
Χρώμα
Μαύρο

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Συμμόρφωση
CE

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • τις είχα 2 χρόνια. Το νερό δεν περνάει ούτε για δείγμα! Μιλάμε για ταξίδια 5ωρα με βροχή και μερικά σε καταιγίδα. Το -1 αστεράκι είναι γιατί γλιστράνε στα νερά. Πράγμα που θεωρώ άκρως επικίνδυνο!

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolhs_Apostolhs
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγορα το 2015 . 5 μηνες τον χρονο σε διαδρομες με το μηχανακι τουλαχιστον 30 λεπτων με βροχες πολλες νερο δεν εμπασαν ποτε ουτε πατωντας μεσα στανερα σε φαναρια κλπ . απο εμενα καμμια περιποίηση μεχρι σημερα εκτος απο πολυ ελαχιστες φορες γυαλισμα με καμελ. παπουτσι Νο 44 φοραω αλλα αυτες ηταν σφιχτες (το 45 ηταν μεγαλο για εμενα ) περασε καιρος μεχρι ν' ανοιξουν. ανεβοκατεβαίνω ραμπα με πολυ μεγαλη κληση μονο τωρα τα τελευταια 2 χρονια με βροχη γλυστρανε και πρεπει να προσεχω στο κατεβασμα . η φτερνα πισω που γραφει ο φιλος ποιο πανω μου εχει ξεκολλήσει λιγο στην μια γιατι ομως ? επειδη αρκετες φορες για να βγαλω την αριστερη μποτα πατουσα την φτερνα της με την μυτη της δεξιας οποτε εκτος της φτερνας χαλασα και λιγο την μυτη της μιας , δεν ξεκολλησε η μυτη αλλα εσπασαν μικρα κομματακια της σολας οχι ιδιαιτερα εμφανη .
    *νεα ενημερωση 11/5/25.
    οι μποτες τελος Οκτωβρίου του 2023 πηγαν για αλλαγη σολων σε εναν πολυ καλο τσαγκαρη στην καλλιθεα κοστος επισκευης 50ευρω . μεχρι σημερα 11/5/25 νερο δεν βαζουν και δεν γλυστρανε ουτε με τις νεες σολες με βροχη στην πολυ αποτομη ραμπα που ανεβωκατεβαινω καθε μερα 3-4 φορες , χωρις ιδιαιτερη περιποιηση σημερα ειναι σε αυτην την κατασταση που δειχνω στις φωτο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stanislav_Giatsoukakis
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω τις μπότες 3-4 μήνες.Εχουν φάει τρελές βροχές και δεν έχει περάσει τίποτα. Αλλά! γλιστράνε υπερβολικά πολύ και όταν λέω πολύ δηλαδή αν βρέχει έξω και πατήσεις σε πλακάκι η μάρμαρο έχεις φάει τούμπα αν δεν προσέξεις, δηλαδή πρέπει να περπατάς με μικρά βήματακια για να μην πέσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yiannisnap
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τις έχω έναν χρόνο ακριβώς. Η GoreTex μεμβράνη, τις κάνει πραγματικά αδιάβροχες. Είναι πραγματικά ελαφριές μπότες (για τα δεδομένα πάντα) και άνετες. Τις αγόρασα σε Νο 43, όταν το Νο42 μου ήταν πολύ εφαρμοστές. Για να δώσω μια κλίμακα, σε Adidas φοράω 43,1/3, mizuno και reebok 42.5. Eλπίζω αυτό να βοηθάει. Έχουν φαδιά γραμμή, έτσι μπορώ να τις φορέσω άνετα με χοντρές κάλσες τον χειμώνα, ενώ με πιο λεπτές, είναι άνετα χαλαρές. Ένα μείον, νομίζω πως δεν είναι μια αγορά για πολλά χρόνια, σε σχέση πάντα με τις sidi που είχα οι οπόιες κράτησαν 7 χρόνια αδιάβροχες και άλλα 2 με συμβιμασμούς μέχρι να τις αντικαταστήσω με τις alpinestars. Παρατήρησα ένα μικρό ξεκόλλημα στη φτέρνα στη σόλα, το οποίο θα πάει για άμμεση επισκευή σε ειδικό μαγαζί. Σε κάθε περίπτωση, τα φερμουαρ και τα βελκρο δουλεύουν εξαιρετικά και νομίζω πως είναι πολύ πολύ τίμια αγορά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • τις είχα 2 χρόνια. Το νερό δεν περνάει ούτε για δείγμα! Μιλάμε για ταξίδια 5ωρα με βροχή και μερικά σε καταιγίδα. Το -1 αστεράκι είναι γιατί γλιστράνε στα νερά. Πράγμα που θεωρώ άκρως επικίνδυνο!

    0
  • αγορα το 2015 . 5 μηνες τον χρονο σε διαδρομες με το μηχανακι τουλαχιστον 30 λεπτων με βροχες πολλες νερο δεν εμπασαν ποτε ουτε πατωντας μεσα στανερα σε φαναρια κλπ . απο εμενα καμμια περιποίηση μεχρι σημερα εκτος απο πολυ ελαχιστες φορες γυαλισμα με καμελ. παπουτσι Νο 44 φοραω αλλα αυτες ηταν σφιχτες (το 45 ηταν μεγαλο για εμενα ) περασε καιρος μεχρι ν' ανοιξουν. ανεβοκατεβαίνω ραμπα με πολυ μεγαλη κληση μονο τωρα τα τελευταια 2 χρονια με βροχη γλυστρανε και πρεπει να προσεχω στο κατεβασμα . η φτερνα πισω που γραφει ο φιλος ποιο πανω μου εχει ξεκολλήσει λιγο στην μια γιατι ομως ? επειδη αρκετες φορες για να βγαλω την αριστερη μποτα πατουσα την φτερνα της με την μυτη της δεξιας οποτε εκτος της φτερνας χαλασα και λιγο την μυτη της μιας , δεν ξεκολλησε η μυτη αλλα εσπασαν μικρα κομματακια της σολας οχι ιδιαιτερα εμφανη .
    *νεα ενημερωση 11/5/25.
    οι μποτες τελος Οκτωβρίου του 2023 πηγαν για αλλαγη σολων σε εναν πολυ καλο τσαγκαρη στην καλλιθεα κοστος επισκευης 50ευρω . μεχρι σημερα 11/5/25 νερο δεν βαζουν και δεν γλυστρανε ουτε με τις νεες σολες με βροχη στην πολυ αποτομη ραμπα που ανεβωκατεβαινω καθε μερα 3-4 φορες , χωρις ιδιαιτερη περιποιηση σημερα ειναι σε αυτην την κατασταση που δειχνω στις φωτο

    3
  • Έχω τις μπότες 3-4 μήνες.Εχουν φάει τρελές βροχές και δεν έχει περάσει τίποτα. Αλλά! γλιστράνε υπερβολικά πολύ και όταν λέω πολύ δηλαδή αν βρέχει έξω και πατήσεις σε πλακάκι η μάρμαρο έχεις φάει τούμπα αν δεν προσέξεις, δηλαδή πρέπει να περπατάς με μικρά βήματακια για να μην πέσεις.

    5
  • Τις έχω έναν χρόνο ακριβώς. Η GoreTex μεμβράνη, τις κάνει πραγματικά αδιάβροχες. Είναι πραγματικά ελαφριές μπότες (για τα δεδομένα πάντα) και άνετες. Τις αγόρασα σε Νο 43, όταν το Νο42 μου ήταν πολύ εφαρμοστές. Για να δώσω μια κλίμακα, σε Adidas φοράω 43,1/3, mizuno και reebok 42.5. Eλπίζω αυτό να βοηθάει. Έχουν φαδιά γραμμή, έτσι μπορώ να τις φορέσω άνετα με χοντρές κάλσες τον χειμώνα, ενώ με πιο λεπτές, είναι άνετα χαλαρές. Ένα μείον, νομίζω πως δεν είναι μια αγορά για πολλά χρόνια, σε σχέση πάντα με τις sidi που είχα οι οπόιες κράτησαν 7 χρόνια αδιάβροχες και άλλα 2 με συμβιμασμούς μέχρι να τις αντικαταστήσω με τις alpinestars. Παρατήρησα ένα μικρό ξεκόλλημα στη φτέρνα στη σόλα, το οποίο θα πάει για άμμεση επισκευή σε ειδικό μαγαζί. Σε κάθε περίπτωση, τα φερμουαρ και τα βελκρο δουλεύουν εξαιρετικά και νομίζω πως είναι πολύ πολύ τίμια αγορά!

    6
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κατασκευασμένο για άνεση και ευκολία σε μεγάλα ταξίδια ή καθημερινή οδήγηση και ενσωματώνοντας μια σειρά από τα φημισμένα προστατευτικά χαρακτηριστικά της Alpinestars, το Web GORE-TEX είναι στιβαρό και ανθεκτικό. Η 100% αδιάβροχη επένδυση GORE-TEX προσφέρει ανώτερη προστασία από τις καιρικές συνθήκες, ενώ παράλληλα είναι αναπνεύσιμη, και το καινοτόμο σύστημα πλευρικής εισόδου προσφέρει ασφαλή και ακριβή εφαρμογή.

Κατασκευή

  • 100% αδιάβροχη μεμβράνη GORE-TEX για εγγυημένη προστασία από τα στοιχεία της φύσης και βελτιωμένη αναπνοή.
  • Αποκλειστική σύνθεση καουτσούκ Alpinestars για τον βέλτιστο συνδυασμό άνεσης και πρόσφυσης.
  • Σχεδιασμένο για βελτιστοποιημένη απόδοση σε μεγάλες αποστάσεις με ενισχυμένη κατασκευή δακτύλων για έλεγχο της οδήγησης.
  • Ανακλαστικό ένθετο στο πίσω μέρος για βελτιωμένη ορατότητα τη νύχτα.

Προστασία

  • Πλήρως πιστοποιημένη με CE μπότα, εξαιρετικά ανθεκτική και με εξαιρετική απόδοση σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλες τις αποστάσεις.
  • Ασπίδα αστραγάλου διπλής πυκνότητας τοποθετημένη κάτω και πάνω από την μεσαία δερμάτινη επιφάνεια.
  • Δομημένο και ενισχυμένο μαξιλαράκι αλλαγής ταχυτήτων προστατεύει το πάνω μέρος του ποδιού.
  • Η διαμορφωμένη, εγχυμένη εσωτερική σόλα πολυαμιδίου υψηλού μέτρου ελαστικότητας περιλαμβάνει ενσωματωμένη ενίσχυση στο στέλεχος.
  • Το στιβαρό πλαίσιο των δακτύλων και το εξωτερικό καλούπι για την αντιμετώπιση της φτέρνας παρέχουν ανώτερη προστασία από τις κρούσεις στο κύτος της μπότας.

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Εύκαμπτες ζώνες ακορντεόν μπροστά και πίσω για μέγιστη ευελιξία και άνεση στην οδήγηση.
  • Καινοτόμο σύστημα πλευρικής εισόδου με μεγάλο κλείσιμο Velcro και αδιάβροχη ενίσχυση για ασφαλή και ακριβή εφαρμογή.
  • Η εσωτερική επένδυση με υφασμάτινο κολάρο είναι ανθεκτική και άνετη.
  • Αφαιρούμενο ανατομικά διαμορφωμένο υποπόδιο από αφρό EVA

Brand

Κωδικός Προϊόντος
2335013-10

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μπότες
Στυλ Οδήγησης
Touring
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Συνθετικό
Αδιάβροχες
Ναι
Μεμβράνες Αδιαβροχοποίησης
Gore-Tex
Χρώμα
Μαύρο

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Συμμόρφωση
CE

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 2
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • τις είχα 2 χρόνια. Το νερό δεν περνάει ούτε για δείγμα! Μιλάμε για ταξίδια 5ωρα με βροχή και μερικά σε καταιγίδα. Το -1 αστεράκι είναι γιατί γλιστράνε στα νερά. Πράγμα που θεωρώ άκρως επικίνδυνο!

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolhs_Apostolhs
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγορα το 2015 . 5 μηνες τον χρονο σε διαδρομες με το μηχανακι τουλαχιστον 30 λεπτων με βροχες πολλες νερο δεν εμπασαν ποτε ουτε πατωντας μεσα στανερα σε φαναρια κλπ . απο εμενα καμμια περιποίηση μεχρι σημερα εκτος απο πολυ ελαχιστες φορες γυαλισμα με καμελ. παπουτσι Νο 44 φοραω αλλα αυτες ηταν σφιχτες (το 45 ηταν μεγαλο για εμενα ) περασε καιρος μεχρι ν' ανοιξουν. ανεβοκατεβαίνω ραμπα με πολυ μεγαλη κληση μονο τωρα τα τελευταια 2 χρονια με βροχη γλυστρανε και πρεπει να προσεχω στο κατεβασμα . η φτερνα πισω που γραφει ο φιλος ποιο πανω μου εχει ξεκολλήσει λιγο στην μια γιατι ομως ? επειδη αρκετες φορες για να βγαλω την αριστερη μποτα πατουσα την φτερνα της με την μυτη της δεξιας οποτε εκτος της φτερνας χαλασα και λιγο την μυτη της μιας , δεν ξεκολλησε η μυτη αλλα εσπασαν μικρα κομματακια της σολας οχι ιδιαιτερα εμφανη .
    *νεα ενημερωση 11/5/25.
    οι μποτες τελος Οκτωβρίου του 2023 πηγαν για αλλαγη σολων σε εναν πολυ καλο τσαγκαρη στην καλλιθεα κοστος επισκευης 50ευρω . μεχρι σημερα 11/5/25 νερο δεν βαζουν και δεν γλυστρανε ουτε με τις νεες σολες με βροχη στην πολυ αποτομη ραμπα που ανεβωκατεβαινω καθε μερα 3-4 φορες , χωρις ιδιαιτερη περιποιηση σημερα ειναι σε αυτην την κατασταση που δειχνω στις φωτο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stanislav_Giatsoukakis
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω τις μπότες 3-4 μήνες.Εχουν φάει τρελές βροχές και δεν έχει περάσει τίποτα. Αλλά! γλιστράνε υπερβολικά πολύ και όταν λέω πολύ δηλαδή αν βρέχει έξω και πατήσεις σε πλακάκι η μάρμαρο έχεις φάει τούμπα αν δεν προσέξεις, δηλαδή πρέπει να περπατάς με μικρά βήματακια για να μην πέσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yiannisnap
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τις έχω έναν χρόνο ακριβώς. Η GoreTex μεμβράνη, τις κάνει πραγματικά αδιάβροχες. Είναι πραγματικά ελαφριές μπότες (για τα δεδομένα πάντα) και άνετες. Τις αγόρασα σε Νο 43, όταν το Νο42 μου ήταν πολύ εφαρμοστές. Για να δώσω μια κλίμακα, σε Adidas φοράω 43,1/3, mizuno και reebok 42.5. Eλπίζω αυτό να βοηθάει. Έχουν φαδιά γραμμή, έτσι μπορώ να τις φορέσω άνετα με χοντρές κάλσες τον χειμώνα, ενώ με πιο λεπτές, είναι άνετα χαλαρές. Ένα μείον, νομίζω πως δεν είναι μια αγορά για πολλά χρόνια, σε σχέση πάντα με τις sidi που είχα οι οπόιες κράτησαν 7 χρόνια αδιάβροχες και άλλα 2 με συμβιμασμούς μέχρι να τις αντικαταστήσω με τις alpinestars. Παρατήρησα ένα μικρό ξεκόλλημα στη φτέρνα στη σόλα, το οποίο θα πάει για άμμεση επισκευή σε ειδικό μαγαζί. Σε κάθε περίπτωση, τα φερμουαρ και τα βελκρο δουλεύουν εξαιρετικά και νομίζω πως είναι πολύ πολύ τίμια αγορά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • τις είχα 2 χρόνια. Το νερό δεν περνάει ούτε για δείγμα! Μιλάμε για ταξίδια 5ωρα με βροχή και μερικά σε καταιγίδα. Το -1 αστεράκι είναι γιατί γλιστράνε στα νερά. Πράγμα που θεωρώ άκρως επικίνδυνο!

    0
  • αγορα το 2015 . 5 μηνες τον χρονο σε διαδρομες με το μηχανακι τουλαχιστον 30 λεπτων με βροχες πολλες νερο δεν εμπασαν ποτε ουτε πατωντας μεσα στανερα σε φαναρια κλπ . απο εμενα καμμια περιποίηση μεχρι σημερα εκτος απο πολυ ελαχιστες φορες γυαλισμα με καμελ. παπουτσι Νο 44 φοραω αλλα αυτες ηταν σφιχτες (το 45 ηταν μεγαλο για εμενα ) περασε καιρος μεχρι ν' ανοιξουν. ανεβοκατεβαίνω ραμπα με πολυ μεγαλη κληση μονο τωρα τα τελευταια 2 χρονια με βροχη γλυστρανε και πρεπει να προσεχω στο κατεβασμα . η φτερνα πισω που γραφει ο φιλος ποιο πανω μου εχει ξεκολλήσει λιγο στην μια γιατι ομως ? επειδη αρκετες φορες για να βγαλω την αριστερη μποτα πατουσα την φτερνα της με την μυτη της δεξιας οποτε εκτος της φτερνας χαλασα και λιγο την μυτη της μιας , δεν ξεκολλησε η μυτη αλλα εσπασαν μικρα κομματακια της σολας οχι ιδιαιτερα εμφανη .
    *νεα ενημερωση 11/5/25.
    οι μποτες τελος Οκτωβρίου του 2023 πηγαν για αλλαγη σολων σε εναν πολυ καλο τσαγκαρη στην καλλιθεα κοστος επισκευης 50ευρω . μεχρι σημερα 11/5/25 νερο δεν βαζουν και δεν γλυστρανε ουτε με τις νεες σολες με βροχη στην πολυ αποτομη ραμπα που ανεβωκατεβαινω καθε μερα 3-4 φορες , χωρις ιδιαιτερη περιποιηση σημερα ειναι σε αυτην την κατασταση που δειχνω στις φωτο

    3
  • Έχω τις μπότες 3-4 μήνες.Εχουν φάει τρελές βροχές και δεν έχει περάσει τίποτα. Αλλά! γλιστράνε υπερβολικά πολύ και όταν λέω πολύ δηλαδή αν βρέχει έξω και πατήσεις σε πλακάκι η μάρμαρο έχεις φάει τούμπα αν δεν προσέξεις, δηλαδή πρέπει να περπατάς με μικρά βήματακια για να μην πέσεις.

    5
  • Τις έχω έναν χρόνο ακριβώς. Η GoreTex μεμβράνη, τις κάνει πραγματικά αδιάβροχες. Είναι πραγματικά ελαφριές μπότες (για τα δεδομένα πάντα) και άνετες. Τις αγόρασα σε Νο 43, όταν το Νο42 μου ήταν πολύ εφαρμοστές. Για να δώσω μια κλίμακα, σε Adidas φοράω 43,1/3, mizuno και reebok 42.5. Eλπίζω αυτό να βοηθάει. Έχουν φαδιά γραμμή, έτσι μπορώ να τις φορέσω άνετα με χοντρές κάλσες τον χειμώνα, ενώ με πιο λεπτές, είναι άνετα χαλαρές. Ένα μείον, νομίζω πως δεν είναι μια αγορά για πολλά χρόνια, σε σχέση πάντα με τις sidi που είχα οι οπόιες κράτησαν 7 χρόνια αδιάβροχες και άλλα 2 με συμβιμασμούς μέχρι να τις αντικαταστήσω με τις alpinestars. Παρατήρησα ένα μικρό ξεκόλλημα στη φτέρνα στη σόλα, το οποίο θα πάει για άμμεση επισκευή σε ειδικό μαγαζί. Σε κάθε περίπτωση, τα φερμουαρ και τα βελκρο δουλεύουν εξαιρετικά και νομίζω πως είναι πολύ πολύ τίμια αγορά!

    6
  • 0
  • Δες τα όλα
265,00 €
Δωρεάν   μεταφορικά