Lotion Μαλλιών

Revlon Uniq One Lotus Flower Lotion Μαλλιών για Αναδόμηση All In One Lotus Flower 150ml

Θεραπεία που δεν ξεβγάζεται και προσφέρει στα μαλλιά τα 10 κυριότερα οφέλη.

Θεραπεία που δεν ξεβγάζεται και προσφέρει στα μαλλιά τα 10 κυριότερα οφέλη.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Θεραπεία που δεν ξεβγάζεται και προσφέρει στα μαλλιά τα 10 κυριότερα οφέλη.

Οφέλη

  • Επανόρθωση στα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.
  • Λάμψη και έλεγχο κατά του φριζαρίσματος.
  • Προστασία από την θερμότητα.
  • Απαλότητα και μεταξένια υφή.
  • Προστασία του χρώματος, με φίλτρα UVA και UVB.
  • Ευκολότερο χτένισμα και ίσιωμα.
  • Απίστευτα εύκολο ξεμπέρδεμα.
  • Διάρκεια στο styling.
  • Προστασία ενάντια στις σπασμένες άκρες.
  • Ενίσχυση του όγκου.

Οδηγίες Χρήσης

  • Ψεκάστε μικρή ποσότητα σε νωπά μαλλιά.
  • Μην ξεβγάλετε.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι Τύποι
Δράση
Αναδόμηση
Τεμάχια
1 τμχ
Ποσότητα
150 ml
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Κερατίνη
Όχι
Spray
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (80)

Αξιολογήσεις

  1. 55
  2. 13
  3. 6
  4. 6
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    It was good

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • nassiadim

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εκπληκτικό άρωμα στο κλασικό καλό προϊόν που ήξερα, με βοηθάει να ξεμπλέκω τα μαλλιά μετά το λούσιμο, δεν τα κολλάει, και υποτιθεται ότι τα προστατεύει από την θερμότητα (όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει σίδερο η αλήθεια είναι ότι τα μαλλιά μου φαίνονται υγιή μετά), έχω πολύ λεπτά ίσια μαλλιά και δεν τα βαραίνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Varvara_Riga

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Έχει αλλάξει η σύσταση και η μυρωδιά του συγκεκριμένου σπρέι. Παλαιότερα το φορούσα και όντως έκανε τα μαλλιά λαμπερά και δε φριζάρανε. Πλέον όμως τα κάνει τα μαλλιά σαν γλειμμένα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι πολύ ωραίο σπρέι για τα μαλλιά, πριν δύο χρόνια βέβαια είχε καλύτερη μυρωδιά, τώρα την έχουν χαλάσει κάπως. Αφήνει πράγματι γυαλιστερά τα μαλλιά, και γενικά τα βοηθάει να γίνουν απαλότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Biliou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αφαιρώ ένα αστέρι μόνο και μόνο για την μυρωδιά, που μου φαίνεται βαριά και δυσάρεστη. Κατά τ'άλλα, κάνει ό,τι υπόσχεται. Το χρησιμοποιώ ως leave-in conditioner σε λεπτά και εύθραυστα μαλλιά και εχω παρατηρήσει σημαντική μείωση της ψαλλίδας και της φθοράς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    εμενα δεν μου πηγε καλα , μου το προτειναν για επανορθωση και κατα του φριζαρισματος, δεν δουλεψε καθολου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • myrtoarg

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αυτό που μου ήρθε δεν ήταν λευκό, αλλά μπλε. Δεν ξέρω τι διαφορά μπορεί να έχουν. Αλλά έμεινα αρκετά ικανοποιημένη! Ωραία μυρωδιά και μου κάνει τα μαλλιά πολύ απαλά και γυαλιστερα χωρίς να τα βαραίνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PurpleLotus

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν προϊόν εξαιρετικο, έχω χρησιμοποιήσει και άλλες παραλλαγές του. Το συγκεκριμένο 4* λόγω πολύ έντονου αρώματος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό ! Τα μαλλιά ξεμπερδεύουν απίστευτα μετά το λούσιμο, η απαλότητα και το άρωμα διατηρούνται για μέρες . Στα plus η θερμοπροστασία.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia Demertzi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό προϊόν για την τιμή του. Το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά και μετά τα ισιώνω με το πιστολάκι. Τα μαλακώνει και τα ξεμπερδεύει τόσο πολύ που το ίσιωμα βγαίνει σούπερ, φαίνονται πολύ υγιή και έχουν απίστευτα απαλή αίσθηση. Προσοχή στην ποσότητα, δε χρειάζεται πολύ προϊόν για να δουλέψει, οταν βάζω πάρα πάνω νιώθω ότι κολλάνε και βαραίνουν. Λίγες ψεκασιές σε όλο το μαλλί και μετά άπλωμα για να πάει παντού.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rena_noobi
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    πολύ καλό αλλά το χωρίς μυρωδιά λωτού μυρίζει καλύτερα για μένα οπότε προτιμώ το κλασικό κόκκινο μπουκαλάκι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s0f0ula_89
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το πήρα απλά λόγω καλών κριτικών, δεν καταλαβαίνω τι καλο έχει, το vitamino της L'Oréal ειναι κλάσης ανώτερο, ακόμα και το Kallos με 3 ευρώ μακράν καλύτερο, δεν θα το ξανααγοράσω, κριμα τα λεφτά

    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dafbasela
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρόκειται για ένα προϊόν έκπληξη!!!Δε βαραίνει τα μαλλιά αντίθετα τα ξεμπερδεύει αμέσως μετά το λούσιμο και συγχρόνως αποτελεί θερμοπροστασία μιας και μετά ακολουθεί το στέγνωμα. Προτιμώ το άρωμα ανθους παρά της κόκκινης συσκευασίας. Έχοντας δοκιμάσει πολλά και ακριβά αντίστοιχα προϊόντα κατέληξα σε αυτό!!!Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antigoni_kosmidou6616
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο προϊόν!! Εχω λεπτά μαλλιά και μου κάθεται τέλεια, δίνει σώμα χωρίς φριζάρισμα χωρίς να τα βαραίνει με υπέροχο άρωμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NTORINA_TSENEMPI
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το αλλάζω με τίποτα ! Από τότε που το δοκίμασα, 2 χρόνια πριν, λειτούργησε τέλεια για τα μαλλιά μου. Βαμμένα (λεπτά) ξανθά 20 χρόνια ! Πλέον έχουν ΛΑΜΨΗ, απαλότητα , ένα φίνο άρωμα τουλάχιστον 2 ημέρες. Η ενυδάτωση; Τι να σας πω! Το καλοκαίρι ΔΕΝ πάω πουθενά χωρίς αυτό. Ακόμη και στο αλάτι μεταξένια αίσθηση.
    Προσωπικά το χρησιμοποιώ και σε στεγνά μαλλιά ,ειδικά στις άκρες , όταν νιώθω ότι θέλουν φρεσκαρισμα χωρίς ΙΧΝΟΣ λιπαρότητας.
    Εξαιρετικό στο χτένισμα και στη θερμοπροστασια ! Πριν δεν τολμούσα να χρησιμοποιήσω πρέσα. Στο φριζαρισμα απλα καλό, και ειλικρινά , πολύ καλό για την ψαλίδα ! Εμένα μου έσωσε τα μαλλιά. Σημαντικό, είναι πολύ πολύ πολύ οικονομικό στη χρήση και τέλεια η τιμή του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα μαλλια μου ειναι πολυ μακρια με όγκο.Ειναι μια εξαιρετικη λυση αν δεν προλαβαινεις να βαλεις μασκα στα μαλλια σου...τα αφηνει σαν να εχεις κρατησει μασκα στα μαλλια σου για μιαη ωρα!Ενυδατωνει,μειωνει το φριζαρισμα,δεν λαδωνει.Αυτο το αρωμα μαζι με της καρυδας το προτιμω απο το original .Αξιζει να το δοκιμασετε!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irene_Theologitou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το Revlon All In One ξεμπερδεύει τα μαλλιά μετά το λούσιμο χωρίς να τα λαδώνει. Μυρίζει ωράια και διακριτικά. Το χρησιμοποιώ πολύ καιρό και είμαι ευχαριστημένη από την αποτελεσματικότητα του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lina.petridou.92

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με καλύπτει απόλυτα, τα μαλλιά είναι λαμπερά, υγιή και χωρίς φριζάρισμα. Δεν χρειάζομαι άλλα προιόντα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Markella I.
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω σγουρά μαλλιά και μετά από μια βδομάδα χρήσης δεν έχω δει κάποια διαφορά στα μαλλιά μου. Σίγουρα δεν πρόκειται για έλαιο μαλλιών και είναι όντως μια μάσκα μαλλιών σε leave in μορφή που όμως άφησε το μαλλί μου κάπως στεγνό. Η μυρωδιά είναι οκ, δυστυχώς μετά την αγορά είδα ότι περιέχει και parabens.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • malliari1
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιω γενικα το κοκκινο uniq1 (πολυ καλο προιον...το καλοκαιρι δεν πηγαινα πουθενα χωρις αυτο) αλλα επειδη βαρεθηκα το αρωμα ειπα να παρω αυτο. Δεν μου αρεσουν τα λουλουδατα αρωματα και ημουν επιφυλακτικη οταν το παρηγγειλα...αλλα ειναι τελειοοοο, φανταστικο αρωμα .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Μυρίζει πολύ όμορφα αλλά δεν εντόπισα κάποια ιδιαίτερη διαφορά στα μαλλιά μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν, κάνει τα μαλλιά πολύ απαλά κ ξεμπερδευουν πολύ εύκολα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έντονη μυρωδία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Υπέροχο άρωμα, λειαίνει το μαλλί, ξεμπερδευει εύκολα, δεν αφήνει λιπαρότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ ωραία μυρωδιά!Ωραίο αποτέλεσμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι και τοοοοσοοοο εντυπωσιακά τα αποτελέσματα ,κάνει ότι και μια καλη μαλακτική !!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελειο είναι.το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

570 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Θεραπεία που δεν ξεβγάζεται και προσφέρει στα μαλλιά τα 10 κυριότερα οφέλη.

Οφέλη

  • Επανόρθωση στα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.
  • Λάμψη και έλεγχο κατά του φριζαρίσματος.
  • Προστασία από την θερμότητα.
  • Απαλότητα και μεταξένια υφή.
  • Προστασία του χρώματος, με φίλτρα UVA και UVB.
  • Ευκολότερο χτένισμα και ίσιωμα.
  • Απίστευτα εύκολο ξεμπέρδεμα.
  • Διάρκεια στο styling.
  • Προστασία ενάντια στις σπασμένες άκρες.
  • Ενίσχυση του όγκου.

Οδηγίες Χρήσης

  • Ψεκάστε μικρή ποσότητα σε νωπά μαλλιά.
  • Μην ξεβγάλετε.


Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι Τύποι
Δράση
Αναδόμηση
Τεμάχια
1 τμχ
Ποσότητα
150 ml
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Κερατίνη
Όχι
Spray
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (80)

  1. 55
  2. 13
  3. 6
  4. 6
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    It was good

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • nassiadim

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εκπληκτικό άρωμα στο κλασικό καλό προϊόν που ήξερα, με βοηθάει να ξεμπλέκω τα μαλλιά μετά το λούσιμο, δεν τα κολλάει, και υποτιθεται ότι τα προστατεύει από την θερμότητα (όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει σίδερο η αλήθεια είναι ότι τα μαλλιά μου φαίνονται υγιή μετά), έχω πολύ λεπτά ίσια μαλλιά και δεν τα βαραίνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Varvara_Riga

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Έχει αλλάξει η σύσταση και η μυρωδιά του συγκεκριμένου σπρέι. Παλαιότερα το φορούσα και όντως έκανε τα μαλλιά λαμπερά και δε φριζάρανε. Πλέον όμως τα κάνει τα μαλλιά σαν γλειμμένα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι πολύ ωραίο σπρέι για τα μαλλιά, πριν δύο χρόνια βέβαια είχε καλύτερη μυρωδιά, τώρα την έχουν χαλάσει κάπως. Αφήνει πράγματι γυαλιστερά τα μαλλιά, και γενικά τα βοηθάει να γίνουν απαλότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Biliou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αφαιρώ ένα αστέρι μόνο και μόνο για την μυρωδιά, που μου φαίνεται βαριά και δυσάρεστη. Κατά τ'άλλα, κάνει ό,τι υπόσχεται. Το χρησιμοποιώ ως leave-in conditioner σε λεπτά και εύθραυστα μαλλιά και εχω παρατηρήσει σημαντική μείωση της ψαλλίδας και της φθοράς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    εμενα δεν μου πηγε καλα , μου το προτειναν για επανορθωση και κατα του φριζαρισματος, δεν δουλεψε καθολου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • myrtoarg

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αυτό που μου ήρθε δεν ήταν λευκό, αλλά μπλε. Δεν ξέρω τι διαφορά μπορεί να έχουν. Αλλά έμεινα αρκετά ικανοποιημένη! Ωραία μυρωδιά και μου κάνει τα μαλλιά πολύ απαλά και γυαλιστερα χωρίς να τα βαραίνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PurpleLotus

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν προϊόν εξαιρετικο, έχω χρησιμοποιήσει και άλλες παραλλαγές του. Το συγκεκριμένο 4* λόγω πολύ έντονου αρώματος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό ! Τα μαλλιά ξεμπερδεύουν απίστευτα μετά το λούσιμο, η απαλότητα και το άρωμα διατηρούνται για μέρες . Στα plus η θερμοπροστασία.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia Demertzi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό προϊόν για την τιμή του. Το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά και μετά τα ισιώνω με το πιστολάκι. Τα μαλακώνει και τα ξεμπερδεύει τόσο πολύ που το ίσιωμα βγαίνει σούπερ, φαίνονται πολύ υγιή και έχουν απίστευτα απαλή αίσθηση. Προσοχή στην ποσότητα, δε χρειάζεται πολύ προϊόν για να δουλέψει, οταν βάζω πάρα πάνω νιώθω ότι κολλάνε και βαραίνουν. Λίγες ψεκασιές σε όλο το μαλλί και μετά άπλωμα για να πάει παντού.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rena_noobi
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    πολύ καλό αλλά το χωρίς μυρωδιά λωτού μυρίζει καλύτερα για μένα οπότε προτιμώ το κλασικό κόκκινο μπουκαλάκι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s0f0ula_89
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το πήρα απλά λόγω καλών κριτικών, δεν καταλαβαίνω τι καλο έχει, το vitamino της L'Oréal ειναι κλάσης ανώτερο, ακόμα και το Kallos με 3 ευρώ μακράν καλύτερο, δεν θα το ξανααγοράσω, κριμα τα λεφτά

    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dafbasela
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρόκειται για ένα προϊόν έκπληξη!!!Δε βαραίνει τα μαλλιά αντίθετα τα ξεμπερδεύει αμέσως μετά το λούσιμο και συγχρόνως αποτελεί θερμοπροστασία μιας και μετά ακολουθεί το στέγνωμα. Προτιμώ το άρωμα ανθους παρά της κόκκινης συσκευασίας. Έχοντας δοκιμάσει πολλά και ακριβά αντίστοιχα προϊόντα κατέληξα σε αυτό!!!Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antigoni_kosmidou6616
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο προϊόν!! Εχω λεπτά μαλλιά και μου κάθεται τέλεια, δίνει σώμα χωρίς φριζάρισμα χωρίς να τα βαραίνει με υπέροχο άρωμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NTORINA_TSENEMPI
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το αλλάζω με τίποτα ! Από τότε που το δοκίμασα, 2 χρόνια πριν, λειτούργησε τέλεια για τα μαλλιά μου. Βαμμένα (λεπτά) ξανθά 20 χρόνια ! Πλέον έχουν ΛΑΜΨΗ, απαλότητα , ένα φίνο άρωμα τουλάχιστον 2 ημέρες. Η ενυδάτωση; Τι να σας πω! Το καλοκαίρι ΔΕΝ πάω πουθενά χωρίς αυτό. Ακόμη και στο αλάτι μεταξένια αίσθηση.
    Προσωπικά το χρησιμοποιώ και σε στεγνά μαλλιά ,ειδικά στις άκρες , όταν νιώθω ότι θέλουν φρεσκαρισμα χωρίς ΙΧΝΟΣ λιπαρότητας.
    Εξαιρετικό στο χτένισμα και στη θερμοπροστασια ! Πριν δεν τολμούσα να χρησιμοποιήσω πρέσα. Στο φριζαρισμα απλα καλό, και ειλικρινά , πολύ καλό για την ψαλίδα ! Εμένα μου έσωσε τα μαλλιά. Σημαντικό, είναι πολύ πολύ πολύ οικονομικό στη χρήση και τέλεια η τιμή του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα μαλλια μου ειναι πολυ μακρια με όγκο.Ειναι μια εξαιρετικη λυση αν δεν προλαβαινεις να βαλεις μασκα στα μαλλια σου...τα αφηνει σαν να εχεις κρατησει μασκα στα μαλλια σου για μιαη ωρα!Ενυδατωνει,μειωνει το φριζαρισμα,δεν λαδωνει.Αυτο το αρωμα μαζι με της καρυδας το προτιμω απο το original .Αξιζει να το δοκιμασετε!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irene_Theologitou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το Revlon All In One ξεμπερδεύει τα μαλλιά μετά το λούσιμο χωρίς να τα λαδώνει. Μυρίζει ωράια και διακριτικά. Το χρησιμοποιώ πολύ καιρό και είμαι ευχαριστημένη από την αποτελεσματικότητα του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lina.petridou.92

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με καλύπτει απόλυτα, τα μαλλιά είναι λαμπερά, υγιή και χωρίς φριζάρισμα. Δεν χρειάζομαι άλλα προιόντα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Markella I.
    2
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω σγουρά μαλλιά και μετά από μια βδομάδα χρήσης δεν έχω δει κάποια διαφορά στα μαλλιά μου. Σίγουρα δεν πρόκειται για έλαιο μαλλιών και είναι όντως μια μάσκα μαλλιών σε leave in μορφή που όμως άφησε το μαλλί μου κάπως στεγνό. Η μυρωδιά είναι οκ, δυστυχώς μετά την αγορά είδα ότι περιέχει και parabens.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • malliari1
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιω γενικα το κοκκινο uniq1 (πολυ καλο προιον...το καλοκαιρι δεν πηγαινα πουθενα χωρις αυτο) αλλα επειδη βαρεθηκα το αρωμα ειπα να παρω αυτο. Δεν μου αρεσουν τα λουλουδατα αρωματα και ημουν επιφυλακτικη οταν το παρηγγειλα...αλλα ειναι τελειοοοο, φανταστικο αρωμα .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Μυρίζει πολύ όμορφα αλλά δεν εντόπισα κάποια ιδιαίτερη διαφορά στα μαλλιά μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν, κάνει τα μαλλιά πολύ απαλά κ ξεμπερδευουν πολύ εύκολα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έντονη μυρωδία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Υπέροχο άρωμα, λειαίνει το μαλλί, ξεμπερδευει εύκολα, δεν αφήνει λιπαρότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ ωραία μυρωδιά!Ωραίο αποτέλεσμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι και τοοοοσοοοο εντυπωσιακά τα αποτελέσματα ,κάνει ότι και μια καλη μαλακτική !!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελειο είναι.το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
9,49 €
5,00 €   μεταφορικά