Σχεδιασμένα για καθημερινή χρήση, τα Beats EP on-ear διαθέτουν ελαφριά και άνετη στέκα από ανοξείδωτο χάλυβα, με ανθεκτικό περίβλημα και ρυθμιζόμενες κάθετες μπάρες, οι οποίες επιτρέπουν την εξατομίκευση των ακουστικών.
Ειναι καλα για gaming?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Ξεκίνα να ακούς μουσική με εξαιρετική απόδοση ήχου. Τα Beats EP on-ear ακουστικά προσφέρουν αριστοτεχνικά συντονισμένη απόδοση ήχου. Πολύ ελαφριά για να τα έχεις πάντα πάνω σου και με ανοξείδωτο...
Ξεκίνα να ακούς μουσική με εξαιρετική απόδοση ήχου. Τα Beats EP on-ear ακουστικά προσφέρουν αριστοτεχνικά συντονισμένη απόδοση ήχου. Πολύ ελαφριά για να τα έχεις πάντα πάνω σου και με ανοξείδωτο ατσάλι για επιπλέον αντοχή στην καθημερινή χρήση, τα Beats EP είναι η ιδανική επιλογή για να μπεις στον κόσμο των Beats.
Ξεκίνα να ακούς μουσική με εξαιρετική απόδοση ήχου. Τα Beats EP on-ear ακουστικά προσφέρουν αριστοτεχνικά συντονισμένη απόδοση ήχου. Πολύ ελαφριά για να τα έχεις πάντα πάνω σου και με ανοξείδωτο ατσάλι για επιπλέον αντοχή στην καθημερινή χρήση, τα Beats EP είναι η ιδανική επιλογή για να μπεις στον κόσμο των Beats.
Σχεδιασμένα για καθημερινή χρήση, τα Beats EP on-ear διαθέτουν ελαφριά και άνετη στέκα από ανοξείδωτο χάλυβα, με ανθεκτικό περίβλημα και ρυθμιζόμενες κάθετες μπάρες, οι οποίες επιτρέπουν την εξατομίκευση των ακουστικών.
Ιδανική επιλογή για τους λάτρεις της μουσικής, τα Beats EP on-ear ακουστικά είναι σχεδιασμένα να προσφέρουν αριστοτεχνικά συντονισμένη απόδοση ήχου. Εμπνευσμένα από τον αξεπέραστο ήχο των studio ηχογράφησης, παρουσιάζουν εξαιρετική απόδοση στις χαμηλές συχνότητες, μεστές μεσαίες και «καθαρές» υψηλές
Με τα Beats EP on-ear μπορείτε να πάτε παντού, απολαμβάνοντας μοναδικό ήχο. Χωρίς μπαταρία αλλά με σταθερό και ανθεκτικό καλώδιο, προσφέρουν απροβλημάτιστη αναπαραγωγή ήχου και σας επιτρέπουν να επικεντρωθείτε στη μουσική σας.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πριν χρόνια τα είχα πάρει κάτω από 60€ και άξιζαν πολύ...πλέον στα 100€ βρίσκεις πολύ μα πολύ καλύτερα ακουστικά..
Ακούω όλη μου τη ζωή μουσική με βινύλια, CDs , ELECTRONICA,ΑΜΒΙΕΝΤ, και πολλά άλλα. Απαράδεκτα ακουστικά. Για πέταμα τα χρήματα μου. ΚΑΚΙΣΤΟΣ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΗΧΟΣ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ 5 ΕΥΡΩ. MARKETING ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Είχα τα ακουστικά αυτά όταν ήμουν 2α λυκείου και ήταν τότες καινούργιο ζευγάρι. Η Beats συνηθίζει να μην αναβαθμίζει τα μοντέλα της λόγω brand, αν και μέσα σε διάστημα 5αετιας έχει πλέον την εικόνα της youthful, active lifestyle brand παρα της audiophile, μπασα-που-θεριζουν-αυτια-και-παω-στον-ωρυλα μάρκας.
Σημειωτέον, είναι μόνο ενσύρματα και δεν έχουν τίποτα παραπάνω. Η γνώμη μου:
The good:
- Ο ήχος είναι οκ. Αρκετές κριτικές ανέφεραν ότι τα συγκεκριμένα ακουστικά είχανε λιγότερο μπάσο από ότι άλλα ακουστικά της εταιρείας, ωστόσο σας διαβεβαιώνω ότι είναι τόσο μπασατα, που κάθε φορά που τα βάζω στο αυτι, ένας νέος τυφώνας δημιουργείται στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αν και δε σημαίνει απαραίτητα ότι οι υπόλοιπες συχνότητες δεν εκπροσωπούνται. Ναι τα mids είναι λίγο ψοφια , απο την άλλη είναι αναμενόμενο, και οι ψηλές είναι οκ. Το προφίλ τους είναι μπάσο 24/7 , είναι πλούσιο και γεμάτο και το νιώθεις σε όλη του τη λάμψη.
- Ωραία κατασκευή. Το μεταλλικό πλαίσιο αλουμινίου και τα δερμάτινα μαξιλαράκια είναι αρκετά decent και αντέχουν αρκετά σε όλους τους τύπους κεφαλιών.
- Οι συρταρωτες ρυθμίσεις για την προσαρμογή μεγέθους έχουν ωραία αίσθηση
- Έρχεται με ένα silky, velvet pouch (βασικά σακουλάκι ) το οποίο προστατευει τα ακουστικά σας σαν τις τράπεζες τις υποθήκες σας επί Capital Controls, αλλά είναι ωραίος τρόπος μεταφοράς
The meh
- Δεν διπλώνουν. Δεν είναι τεράστια, αλλά ημαρτον
- Ξανά, για κάποιο λόγο δεν λειτουργούν τα πλήκτρα. Ίσως επειδή είμαι alternative και δεν έχω Apple Devices , αλλά είμαι ένας απλός άνθρωπος που έχει ακουστικά handsfree και θέλει να τα αξιοποιήσει. Suing ????⚖️
- Προσοχη στο headband. Έχει καουτσούκ και ίσως τραβάει τα μαλλιά . Πρόωρη καράφλα ίσως
The Baaad
- το καλώδιο δεν φαίνεται ανθεκτικό αρκετά. Μεν είναι flat, αλλά δεν φαίνεται να βγάζει πολύ χρηση
Γενικά δεν είναι άσχημα , για όποιον ακούει Madclip, Travis, Posty , Kanye etc είναι κομπλέ, και για άλλα genres θα σας βολεύει. Δεν λέω ότι είναι ο,το καλύτερο είναι , αλλά είναι καλά Beats headphones
Όπως τα πήρα τα πέταξα απλός άθλια.
Εχω αρκετή πείρα από ακουστικά καθος έχω hi res mp3 player της fiio και στην κατοχή μου καμιά 12ρια ακουστικά τα jvc extreme explosives στην μισή τιμή in ear παίζουν καλύτερα παρτε αυτα...
Τα αγόρασα στην τιμή των 60€, πριν από 2 χρόνια...
Ξεκινώντας με τα θετικά, έχουν πολύ καλό ήχο με δυνατό μπάσο. Καλή ποιότητα κατασκευής αν και κυρίως πλαστικά και φυσικά πολύ όμορφα, αναγνωρίσιμα και φιγουράτα ακουστικά. Μου αρέσει ότι το καλώδιο δεν μπερδεύεται, λόγω της γεωμετρίας του. Επιπλέον, η συσκευασία ήταν πολύ προσεγμένη και έρχεται με θήκη (σαν πουγκί).
Στα αρνητικά, είναι αρκετά άβολα. Υποτίθεται ότι τα on-ear δεν είναι και ό,τι πιο άνετο, ωστόσο προηγούμενα on-ear που είχα δε θυμάμαι να με ενοχλούν τόσο. Τα αυτιά μου ζεσταίνονται αρκετά μετά από 1 ώρα χρήσης, στη συνέχεια πονούν κιόλας, Στον ήχο, επίσης, θα προτιμούσα να είχε λίγο πιο δυνατές μεσαίες συχνότητες, προσωπική άποψη.
Γενικά, καλά είναι, απλά όχι για συνεχόμενη, πολύωρη χρήση. Για να πω την αλήθεια, περίμενα να τα χρησιμοποιήσω περισσότερο, αν και είμαι ευχαριστημένος από τον ήχο για τα χρήματα. Αν απλά θέλετε beats ακουστικά σε χαμηλό budget δε θα σας απογοητεύσουν.
Πολύ καλό ήχο και μπάσο καθώς και ποιότητα κατασκευής. Πολύ ωραίος και κομψός σχεδιασμός.
Δεν είναι πολύ άνετα ειδικά αν έχεις μεγάλο κεφάλι και έχουν σχετικά μικρό καλώδιο. Τίποτα το εξαιρετικό αξίζουν μόνο αν είναι κάτω από 70 ευρώ.
Είναι καλά μόνο που θα ήθελα να είναι πιο καλά στην ηχομόνωση γιατί άκουγα πολλούς άλλους ήχους εκτως από τη μουσική αλλά καταταλα πολύ καλά
Τα έχω 8 μήνες και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος
Πολύ καλή τιμή για beats audio
Η ποιότητα ήχου τους δεν είναι η καλύτερη στα λεφτά του
Δεν τους βγαζω και το καπελο!Σ αυτη την τιμη που τα πηρα (70ε) θελει αρκετο ψαξιμο για να παρεις κατι καλυτερο.το σιγουρο ειναι οτι Υπαρχει κατι καλυτερο!
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με καλό και καθαρό μπάσο. Όμως υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας με το PlayStation δυστυχώς δεν δουλεύει το μικρόφωνο.
Προσωπικά θεωρώ πως έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία και άποψη για ακουστικά.Ως κάτοχος παρόμοιων καλών ακουστικών όπως AirPods, Marshall major II ,AKG κ.λ.π. Μπορώ να πω πως είναι από τα καλύτερα ακουστικά που έχω δοκιμάσει. Τα μόνα αρνητικά είναι το καλώδιο και πως μετά από πολύ ώρα (επειδή είναι και on ear) είναι λίγο «εποδινα» ή κουραστικά.Παντως για την τιμή τους είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.Αλλωστε είναι Beats by Dre!!Τα προτείνω με κλειστά μάτια.
Εχω μεγαλη εμπειρια απο ακουστικα και θεωρω οτι αυτα σε σχεση με την τιμη τους εχουν πολυ καλη ποιοτητα !!! Μην εχετε δευτερες σκεψεις , παρτε τα. Τον πρωτο καιρο ισως σας φανουν λιγο βαρια , αλλα αυτο συνηθιζεται ευκολα και γρηγορα. Εγω τα πηρα απο αλλο καταστημα σε σχεδον διπλασια τιμη (109 ευρω), ανλλα απο την πρωτη στιγμη ειπα οτι αξιζαν καθε ευρω , αλλωστε η beats by dre ειναι εγγυημενη ποιοτητα.Παρτε τα !!!!!!!!!!!!!!!!!
Με την κακη φημη των μπιτς και την χαμηλυ τιμη του συγκεκριμενου προιοντως θα περιμενα να μην ειναι καλο
αλλα οταν τα δοκιμασα απο κοντα ειδα οτι η κατασκευη ειναι ισως η καλυτερη σε ακουστικο μπιτς , βολευουν πολυ (και αυτο ερχεται απο καποιον που δεν του αρεσουν τα ον εαρ) και πανω απ' ολα ο ηχος ειναι παρα, παρα πολυ καλος με απιστευτο μπασο και αξιοπρεπεστα mids και highs
λοιπον τα ακουστικα ειναι απο αλλο πλανητη
*ο ηχος κρυσταλλινος
*εξεραιτικη ηχομονοση απο το περιβαλλον
*υπεροχο μπασο
αλλα μετα απο 40 λεπτα χρησης αναγκαζεσαι να τα βγαλεις για κανα 2 λεπτο
Εχουν καθαρο και δυνατο ηχο. Η αληθεια ειναι οως γινονται κουραστικα οταν τα φορας πανω απο μιση ωρα,
Εμενα μου χαλασαν αρκετα γρηγορα ( στους 2-3 ) και δεν ακουγεται το ενα ακουστικο. Δεν θα σας τα προτεινα , γι αυτο τον λογο .
δεν αξιζουν καθολου τα λεφτα τους, χαλασαν σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα, φορωντας τα νιωθεις να σε κουραζουν και να σε σφιγγουν...
Καλή ποιότητα κατασκευής άβολα στο να τα εχεις μαζι σου παντού λόγο του οτι δεν διπλώνουν. Αμα τα συγκρίνεις με τον εαυτό τους τα λες τάξη του 50€ρου. Εάν τα συγκρίνεις με τα solo 3 η με καποια kοss του 100€ρου λες οτι αυτα αξίζουν κάπου στα 35€. Εχουν καλα μεσαία ικανοποιητικά για τους περισσότερους ψηλά και στις χαμηλές εμφανίζουν τεράστια κενά . Εμενα προσωπικά στις χαμηλές δεν με χαλάνε διότι εάν έβγαζαν ολες τις χαμηλές σιγουρα θα εμφάνιζαν μεγάλη παραμόρφωση. Η απομόνωση απο εξωτερικούς ήχους ειναι καλή. Επισης κε συν ειναι οτι απο πηγή σε πηγή τα χαρακτηριστικά τους παραμένουν σχεδον ιδια (απο iPhone, Samsung s8, laptop με καλή καρτα ήχου, pioneer hifi, marantz ενισχυτή). Τα δοκίμασα με τραγούδια όλων των ειδών απο το Apple Music και απο cd.
8/1/18 Έτυχε να τα δοκιμάσω σε συσκευες με σήμα beats (κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές ) Η διαφορά τεράστια σε ποιότητα ήχου μπορείς να ακούσεις και το παραμικρό σε όλο το φάσμα των συχνοτήτων. Τώρα τα χρησιμοποιώ με ένα HTC 8s κινητό σαν mp3 player, αξιζει τον κόπο, απίστευτος ήχος πραγματικά. Κατά τα άλλα για χρήση σε συσκενές που ανέφερα στην προηγούμενη κριτική μου θα έλεγα ότι μάλλον δεν αξίζουν τα χρήματα τους
Ήθελα ενα ζευγάρι ακουστικά με καλή απόδοση αλλά χρειάστηκε να το σκεφτώ πολυ πριν αποφασισω και αυτο γιατι ο ανταγωνισμος ειναι πολύ μεγάλος. Η επιλογή μου με δικαίωσε. Μια πολυ καλή εταιρία, με καλή ποιότητα κατασκευής, δυνατό και καθαρό ηχο με σωστη απόδοση τοσο στις ψηλές όσο και στις χαμηλές συχνότητες. Μονώνει αριστα το περιβαλλον για on ear ακουστικό, εχει καλή εφαρμογη και ειναι ξεκουραστο. Έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο και μπορεί να απαντησει σε κλησεις. Γενικα ειναι ενα gadget που λειτουργει με ό λες τις συσκευές. Τελευταίο και πολυ σημαντικο η καλη τιμη με την οποια διατίθεται στο σκρουτζ σχεδον η μιση απο την τιμη ανακοίνωσης της εταιρείας πραγμα σπανιο για ενα νεο και ποιοτικο προιον.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή ποιότητα και αντοχή υλικων
ήταν τέλεια μέχρι που μου τα χάλασε η γάτα μου ):
εχω τα ακουστικα 3 χρονια και ακομα λειτουργουν αρτια...ειναι τελεια
τα ηθελα και τα πηρα κ συνεχιζω να τα θελω....ειναι εμπειρια!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πριν χρόνια τα είχα πάρει κάτω από 60€ και άξιζαν πολύ...πλέον στα 100€ βρίσκεις πολύ μα πολύ καλύτερα ακουστικά..
Ακούω όλη μου τη ζωή μουσική με βινύλια, CDs , ELECTRONICA,ΑΜΒΙΕΝΤ, και πολλά άλλα. Απαράδεκτα ακουστικά. Για πέταμα τα χρήματα μου. ΚΑΚΙΣΤΟΣ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΗΧΟΣ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ 5 ΕΥΡΩ. MARKETING ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Είχα τα ακουστικά αυτά όταν ήμουν 2α λυκείου και ήταν τότες καινούργιο ζευγάρι. Η Beats συνηθίζει να μην αναβαθμίζει τα μοντέλα της λόγω brand, αν και μέσα σε διάστημα 5αετιας έχει πλέον την εικόνα της youthful, active lifestyle brand παρα της audiophile, μπασα-που-θεριζουν-αυτια-και-παω-στον-ωρυλα μάρκας.
Σημειωτέον, είναι μόνο ενσύρματα και δεν έχουν τίποτα παραπάνω. Η γνώμη μου:
The good:
- Ο ήχος είναι οκ. Αρκετές κριτικές ανέφεραν ότι τα συγκεκριμένα ακουστικά είχανε λιγότερο μπάσο από ότι άλλα ακουστικά της εταιρείας, ωστόσο σας διαβεβαιώνω ότι είναι τόσο μπασατα, που κάθε φορά που τα βάζω στο αυτι, ένας νέος τυφώνας δημιουργείται στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αν και δε σημαίνει απαραίτητα ότι οι υπόλοιπες συχνότητες δεν εκπροσωπούνται. Ναι τα mids είναι λίγο ψοφια , απο την άλλη είναι αναμενόμενο, και οι ψηλές είναι οκ. Το προφίλ τους είναι μπάσο 24/7 , είναι πλούσιο και γεμάτο και το νιώθεις σε όλη του τη λάμψη.
- Ωραία κατασκευή. Το μεταλλικό πλαίσιο αλουμινίου και τα δερμάτινα μαξιλαράκια είναι αρκετά decent και αντέχουν αρκετά σε όλους τους τύπους κεφαλιών.
- Οι συρταρωτες ρυθμίσεις για την προσαρμογή μεγέθους έχουν ωραία αίσθηση
- Έρχεται με ένα silky, velvet pouch (βασικά σακουλάκι ) το οποίο προστατευει τα ακουστικά σας σαν τις τράπεζες τις υποθήκες σας επί Capital Controls, αλλά είναι ωραίος τρόπος μεταφοράς
The meh
- Δεν διπλώνουν. Δεν είναι τεράστια, αλλά ημαρτον
- Ξανά, για κάποιο λόγο δεν λειτουργούν τα πλήκτρα. Ίσως επειδή είμαι alternative και δεν έχω Apple Devices , αλλά είμαι ένας απλός άνθρωπος που έχει ακουστικά handsfree και θέλει να τα αξιοποιήσει. Suing ????⚖️
- Προσοχη στο headband. Έχει καουτσούκ και ίσως τραβάει τα μαλλιά . Πρόωρη καράφλα ίσως
The Baaad
- το καλώδιο δεν φαίνεται ανθεκτικό αρκετά. Μεν είναι flat, αλλά δεν φαίνεται να βγάζει πολύ χρηση
Γενικά δεν είναι άσχημα , για όποιον ακούει Madclip, Travis, Posty , Kanye etc είναι κομπλέ, και για άλλα genres θα σας βολεύει. Δεν λέω ότι είναι ο,το καλύτερο είναι , αλλά είναι καλά Beats headphones
Όπως τα πήρα τα πέταξα απλός άθλια.
Εχω αρκετή πείρα από ακουστικά καθος έχω hi res mp3 player της fiio και στην κατοχή μου καμιά 12ρια ακουστικά τα jvc extreme explosives στην μισή τιμή in ear παίζουν καλύτερα παρτε αυτα...
Τα αγόρασα στην τιμή των 60€, πριν από 2 χρόνια...
Ξεκινώντας με τα θετικά, έχουν πολύ καλό ήχο με δυνατό μπάσο. Καλή ποιότητα κατασκευής αν και κυρίως πλαστικά και φυσικά πολύ όμορφα, αναγνωρίσιμα και φιγουράτα ακουστικά. Μου αρέσει ότι το καλώδιο δεν μπερδεύεται, λόγω της γεωμετρίας του. Επιπλέον, η συσκευασία ήταν πολύ προσεγμένη και έρχεται με θήκη (σαν πουγκί).
Στα αρνητικά, είναι αρκετά άβολα. Υποτίθεται ότι τα on-ear δεν είναι και ό,τι πιο άνετο, ωστόσο προηγούμενα on-ear που είχα δε θυμάμαι να με ενοχλούν τόσο. Τα αυτιά μου ζεσταίνονται αρκετά μετά από 1 ώρα χρήσης, στη συνέχεια πονούν κιόλας, Στον ήχο, επίσης, θα προτιμούσα να είχε λίγο πιο δυνατές μεσαίες συχνότητες, προσωπική άποψη.
Γενικά, καλά είναι, απλά όχι για συνεχόμενη, πολύωρη χρήση. Για να πω την αλήθεια, περίμενα να τα χρησιμοποιήσω περισσότερο, αν και είμαι ευχαριστημένος από τον ήχο για τα χρήματα. Αν απλά θέλετε beats ακουστικά σε χαμηλό budget δε θα σας απογοητεύσουν.
64 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΕιναι καλα για gaming?
Όχι στο ps4 δεν δουλεύει το mic
Καλησπερα, μηπως ξερετε αν αξιζουν αυτα τα ακουστικα; θα ηθελα να ακουγεται δυνατα και καλα το μπασο και γενικα η μουσικη..αυτα τα ακουστικα καλυπτουν τισ αναγκεσ μου;
μια χαρα ειναι.
Ξεκίνα να ακούς μουσική με εξαιρετική απόδοση ήχου. Τα Beats EP on-ear ακουστικά προσφέρουν αριστοτεχνικά συντονισμένη απόδοση ήχου. Πολύ ελαφριά για να τα έχεις πάντα πάνω σου και με ανοξείδωτο ατσάλι για επιπλέον αντοχή στην καθημερινή χρήση, τα Beats EP είναι η ιδανική επιλογή για να μπεις στον κόσμο των Beats.
Σχεδιασμένα για καθημερινή χρήση, τα Beats EP on-ear διαθέτουν ελαφριά και άνετη στέκα από ανοξείδωτο χάλυβα, με ανθεκτικό περίβλημα και ρυθμιζόμενες κάθετες μπάρες, οι οποίες επιτρέπουν την εξατομίκευση των ακουστικών.
Ιδανική επιλογή για τους λάτρεις της μουσικής, τα Beats EP on-ear ακουστικά είναι σχεδιασμένα να προσφέρουν αριστοτεχνικά συντονισμένη απόδοση ήχου. Εμπνευσμένα από τον αξεπέραστο ήχο των studio ηχογράφησης, παρουσιάζουν εξαιρετική απόδοση στις χαμηλές συχνότητες, μεστές μεσαίες και «καθαρές» υψηλές
Με τα Beats EP on-ear μπορείτε να πάτε παντού, απολαμβάνοντας μοναδικό ήχο. Χωρίς μπαταρία αλλά με σταθερό και ανθεκτικό καλώδιο, προσφέρουν απροβλημάτιστη αναπαραγωγή ήχου και σας επιτρέπουν να επικεντρωθείτε στη μουσική σας.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πριν χρόνια τα είχα πάρει κάτω από 60€ και άξιζαν πολύ...πλέον στα 100€ βρίσκεις πολύ μα πολύ καλύτερα ακουστικά..
Ακούω όλη μου τη ζωή μουσική με βινύλια, CDs , ELECTRONICA,ΑΜΒΙΕΝΤ, και πολλά άλλα. Απαράδεκτα ακουστικά. Για πέταμα τα χρήματα μου. ΚΑΚΙΣΤΟΣ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΗΧΟΣ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ 5 ΕΥΡΩ. MARKETING ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Είχα τα ακουστικά αυτά όταν ήμουν 2α λυκείου και ήταν τότες καινούργιο ζευγάρι. Η Beats συνηθίζει να μην αναβαθμίζει τα μοντέλα της λόγω brand, αν και μέσα σε διάστημα 5αετιας έχει πλέον την εικόνα της youthful, active lifestyle brand παρα της audiophile, μπασα-που-θεριζουν-αυτια-και-παω-στον-ωρυλα μάρκας.
Σημειωτέον, είναι μόνο ενσύρματα και δεν έχουν τίποτα παραπάνω. Η γνώμη μου:
The good:
- Ο ήχος είναι οκ. Αρκετές κριτικές ανέφεραν ότι τα συγκεκριμένα ακουστικά είχανε λιγότερο μπάσο από ότι άλλα ακουστικά της εταιρείας, ωστόσο σας διαβεβαιώνω ότι είναι τόσο μπασατα, που κάθε φορά που τα βάζω στο αυτι, ένας νέος τυφώνας δημιουργείται στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αν και δε σημαίνει απαραίτητα ότι οι υπόλοιπες συχνότητες δεν εκπροσωπούνται. Ναι τα mids είναι λίγο ψοφια , απο την άλλη είναι αναμενόμενο, και οι ψηλές είναι οκ. Το προφίλ τους είναι μπάσο 24/7 , είναι πλούσιο και γεμάτο και το νιώθεις σε όλη του τη λάμψη.
- Ωραία κατασκευή. Το μεταλλικό πλαίσιο αλουμινίου και τα δερμάτινα μαξιλαράκια είναι αρκετά decent και αντέχουν αρκετά σε όλους τους τύπους κεφαλιών.
- Οι συρταρωτες ρυθμίσεις για την προσαρμογή μεγέθους έχουν ωραία αίσθηση
- Έρχεται με ένα silky, velvet pouch (βασικά σακουλάκι ) το οποίο προστατευει τα ακουστικά σας σαν τις τράπεζες τις υποθήκες σας επί Capital Controls, αλλά είναι ωραίος τρόπος μεταφοράς
The meh
- Δεν διπλώνουν. Δεν είναι τεράστια, αλλά ημαρτον
- Ξανά, για κάποιο λόγο δεν λειτουργούν τα πλήκτρα. Ίσως επειδή είμαι alternative και δεν έχω Apple Devices , αλλά είμαι ένας απλός άνθρωπος που έχει ακουστικά handsfree και θέλει να τα αξιοποιήσει. Suing ????⚖️
- Προσοχη στο headband. Έχει καουτσούκ και ίσως τραβάει τα μαλλιά . Πρόωρη καράφλα ίσως
The Baaad
- το καλώδιο δεν φαίνεται ανθεκτικό αρκετά. Μεν είναι flat, αλλά δεν φαίνεται να βγάζει πολύ χρηση
Γενικά δεν είναι άσχημα , για όποιον ακούει Madclip, Travis, Posty , Kanye etc είναι κομπλέ, και για άλλα genres θα σας βολεύει. Δεν λέω ότι είναι ο,το καλύτερο είναι , αλλά είναι καλά Beats headphones
Όπως τα πήρα τα πέταξα απλός άθλια.
Εχω αρκετή πείρα από ακουστικά καθος έχω hi res mp3 player της fiio και στην κατοχή μου καμιά 12ρια ακουστικά τα jvc extreme explosives στην μισή τιμή in ear παίζουν καλύτερα παρτε αυτα...
Τα αγόρασα στην τιμή των 60€, πριν από 2 χρόνια...
Ξεκινώντας με τα θετικά, έχουν πολύ καλό ήχο με δυνατό μπάσο. Καλή ποιότητα κατασκευής αν και κυρίως πλαστικά και φυσικά πολύ όμορφα, αναγνωρίσιμα και φιγουράτα ακουστικά. Μου αρέσει ότι το καλώδιο δεν μπερδεύεται, λόγω της γεωμετρίας του. Επιπλέον, η συσκευασία ήταν πολύ προσεγμένη και έρχεται με θήκη (σαν πουγκί).
Στα αρνητικά, είναι αρκετά άβολα. Υποτίθεται ότι τα on-ear δεν είναι και ό,τι πιο άνετο, ωστόσο προηγούμενα on-ear που είχα δε θυμάμαι να με ενοχλούν τόσο. Τα αυτιά μου ζεσταίνονται αρκετά μετά από 1 ώρα χρήσης, στη συνέχεια πονούν κιόλας, Στον ήχο, επίσης, θα προτιμούσα να είχε λίγο πιο δυνατές μεσαίες συχνότητες, προσωπική άποψη.
Γενικά, καλά είναι, απλά όχι για συνεχόμενη, πολύωρη χρήση. Για να πω την αλήθεια, περίμενα να τα χρησιμοποιήσω περισσότερο, αν και είμαι ευχαριστημένος από τον ήχο για τα χρήματα. Αν απλά θέλετε beats ακουστικά σε χαμηλό budget δε θα σας απογοητεύσουν.
Πολύ καλό ήχο και μπάσο καθώς και ποιότητα κατασκευής. Πολύ ωραίος και κομψός σχεδιασμός.
Δεν είναι πολύ άνετα ειδικά αν έχεις μεγάλο κεφάλι και έχουν σχετικά μικρό καλώδιο. Τίποτα το εξαιρετικό αξίζουν μόνο αν είναι κάτω από 70 ευρώ.
Είναι καλά μόνο που θα ήθελα να είναι πιο καλά στην ηχομόνωση γιατί άκουγα πολλούς άλλους ήχους εκτως από τη μουσική αλλά καταταλα πολύ καλά
Τα έχω 8 μήνες και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος
Πολύ καλή τιμή για beats audio
Η ποιότητα ήχου τους δεν είναι η καλύτερη στα λεφτά του
Δεν τους βγαζω και το καπελο!Σ αυτη την τιμη που τα πηρα (70ε) θελει αρκετο ψαξιμο για να παρεις κατι καλυτερο.το σιγουρο ειναι οτι Υπαρχει κατι καλυτερο!
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με καλό και καθαρό μπάσο. Όμως υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας με το PlayStation δυστυχώς δεν δουλεύει το μικρόφωνο.
Προσωπικά θεωρώ πως έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία και άποψη για ακουστικά.Ως κάτοχος παρόμοιων καλών ακουστικών όπως AirPods, Marshall major II ,AKG κ.λ.π. Μπορώ να πω πως είναι από τα καλύτερα ακουστικά που έχω δοκιμάσει. Τα μόνα αρνητικά είναι το καλώδιο και πως μετά από πολύ ώρα (επειδή είναι και on ear) είναι λίγο «εποδινα» ή κουραστικά.Παντως για την τιμή τους είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.Αλλωστε είναι Beats by Dre!!Τα προτείνω με κλειστά μάτια.
Εχω μεγαλη εμπειρια απο ακουστικα και θεωρω οτι αυτα σε σχεση με την τιμη τους εχουν πολυ καλη ποιοτητα !!! Μην εχετε δευτερες σκεψεις , παρτε τα. Τον πρωτο καιρο ισως σας φανουν λιγο βαρια , αλλα αυτο συνηθιζεται ευκολα και γρηγορα. Εγω τα πηρα απο αλλο καταστημα σε σχεδον διπλασια τιμη (109 ευρω), ανλλα απο την πρωτη στιγμη ειπα οτι αξιζαν καθε ευρω , αλλωστε η beats by dre ειναι εγγυημενη ποιοτητα.Παρτε τα !!!!!!!!!!!!!!!!!
Με την κακη φημη των μπιτς και την χαμηλυ τιμη του συγκεκριμενου προιοντως θα περιμενα να μην ειναι καλο
αλλα οταν τα δοκιμασα απο κοντα ειδα οτι η κατασκευη ειναι ισως η καλυτερη σε ακουστικο μπιτς , βολευουν πολυ (και αυτο ερχεται απο καποιον που δεν του αρεσουν τα ον εαρ) και πανω απ' ολα ο ηχος ειναι παρα, παρα πολυ καλος με απιστευτο μπασο και αξιοπρεπεστα mids και highs
λοιπον τα ακουστικα ειναι απο αλλο πλανητη
*ο ηχος κρυσταλλινος
*εξεραιτικη ηχομονοση απο το περιβαλλον
*υπεροχο μπασο
αλλα μετα απο 40 λεπτα χρησης αναγκαζεσαι να τα βγαλεις για κανα 2 λεπτο
Εχουν καθαρο και δυνατο ηχο. Η αληθεια ειναι οως γινονται κουραστικα οταν τα φορας πανω απο μιση ωρα,
Εμενα μου χαλασαν αρκετα γρηγορα ( στους 2-3 ) και δεν ακουγεται το ενα ακουστικο. Δεν θα σας τα προτεινα , γι αυτο τον λογο .
δεν αξιζουν καθολου τα λεφτα τους, χαλασαν σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα, φορωντας τα νιωθεις να σε κουραζουν και να σε σφιγγουν...
Καλή ποιότητα κατασκευής άβολα στο να τα εχεις μαζι σου παντού λόγο του οτι δεν διπλώνουν. Αμα τα συγκρίνεις με τον εαυτό τους τα λες τάξη του 50€ρου. Εάν τα συγκρίνεις με τα solo 3 η με καποια kοss του 100€ρου λες οτι αυτα αξίζουν κάπου στα 35€. Εχουν καλα μεσαία ικανοποιητικά για τους περισσότερους ψηλά και στις χαμηλές εμφανίζουν τεράστια κενά . Εμενα προσωπικά στις χαμηλές δεν με χαλάνε διότι εάν έβγαζαν ολες τις χαμηλές σιγουρα θα εμφάνιζαν μεγάλη παραμόρφωση. Η απομόνωση απο εξωτερικούς ήχους ειναι καλή. Επισης κε συν ειναι οτι απο πηγή σε πηγή τα χαρακτηριστικά τους παραμένουν σχεδον ιδια (απο iPhone, Samsung s8, laptop με καλή καρτα ήχου, pioneer hifi, marantz ενισχυτή). Τα δοκίμασα με τραγούδια όλων των ειδών απο το Apple Music και απο cd.
8/1/18 Έτυχε να τα δοκιμάσω σε συσκευες με σήμα beats (κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές ) Η διαφορά τεράστια σε ποιότητα ήχου μπορείς να ακούσεις και το παραμικρό σε όλο το φάσμα των συχνοτήτων. Τώρα τα χρησιμοποιώ με ένα HTC 8s κινητό σαν mp3 player, αξιζει τον κόπο, απίστευτος ήχος πραγματικά. Κατά τα άλλα για χρήση σε συσκενές που ανέφερα στην προηγούμενη κριτική μου θα έλεγα ότι μάλλον δεν αξίζουν τα χρήματα τους
Ήθελα ενα ζευγάρι ακουστικά με καλή απόδοση αλλά χρειάστηκε να το σκεφτώ πολυ πριν αποφασισω και αυτο γιατι ο ανταγωνισμος ειναι πολύ μεγάλος. Η επιλογή μου με δικαίωσε. Μια πολυ καλή εταιρία, με καλή ποιότητα κατασκευής, δυνατό και καθαρό ηχο με σωστη απόδοση τοσο στις ψηλές όσο και στις χαμηλές συχνότητες. Μονώνει αριστα το περιβαλλον για on ear ακουστικό, εχει καλή εφαρμογη και ειναι ξεκουραστο. Έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο και μπορεί να απαντησει σε κλησεις. Γενικα ειναι ενα gadget που λειτουργει με ό λες τις συσκευές. Τελευταίο και πολυ σημαντικο η καλη τιμη με την οποια διατίθεται στο σκρουτζ σχεδον η μιση απο την τιμη ανακοίνωσης της εταιρείας πραγμα σπανιο για ενα νεο και ποιοτικο προιον.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή ποιότητα και αντοχή υλικων
ήταν τέλεια μέχρι που μου τα χάλασε η γάτα μου ):
εχω τα ακουστικα 3 χρονια και ακομα λειτουργουν αρτια...ειναι τελεια
τα ηθελα και τα πηρα κ συνεχιζω να τα θελω....ειναι εμπειρια!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πριν χρόνια τα είχα πάρει κάτω από 60€ και άξιζαν πολύ...πλέον στα 100€ βρίσκεις πολύ μα πολύ καλύτερα ακουστικά..
Ακούω όλη μου τη ζωή μουσική με βινύλια, CDs , ELECTRONICA,ΑΜΒΙΕΝΤ, και πολλά άλλα. Απαράδεκτα ακουστικά. Για πέταμα τα χρήματα μου. ΚΑΚΙΣΤΟΣ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΗΧΟΣ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ 5 ΕΥΡΩ. MARKETING ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Είχα τα ακουστικά αυτά όταν ήμουν 2α λυκείου και ήταν τότες καινούργιο ζευγάρι. Η Beats συνηθίζει να μην αναβαθμίζει τα μοντέλα της λόγω brand, αν και μέσα σε διάστημα 5αετιας έχει πλέον την εικόνα της youthful, active lifestyle brand παρα της audiophile, μπασα-που-θεριζουν-αυτια-και-παω-στον-ωρυλα μάρκας.
Σημειωτέον, είναι μόνο ενσύρματα και δεν έχουν τίποτα παραπάνω. Η γνώμη μου:
The good:
- Ο ήχος είναι οκ. Αρκετές κριτικές ανέφεραν ότι τα συγκεκριμένα ακουστικά είχανε λιγότερο μπάσο από ότι άλλα ακουστικά της εταιρείας, ωστόσο σας διαβεβαιώνω ότι είναι τόσο μπασατα, που κάθε φορά που τα βάζω στο αυτι, ένας νέος τυφώνας δημιουργείται στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αν και δε σημαίνει απαραίτητα ότι οι υπόλοιπες συχνότητες δεν εκπροσωπούνται. Ναι τα mids είναι λίγο ψοφια , απο την άλλη είναι αναμενόμενο, και οι ψηλές είναι οκ. Το προφίλ τους είναι μπάσο 24/7 , είναι πλούσιο και γεμάτο και το νιώθεις σε όλη του τη λάμψη.
- Ωραία κατασκευή. Το μεταλλικό πλαίσιο αλουμινίου και τα δερμάτινα μαξιλαράκια είναι αρκετά decent και αντέχουν αρκετά σε όλους τους τύπους κεφαλιών.
- Οι συρταρωτες ρυθμίσεις για την προσαρμογή μεγέθους έχουν ωραία αίσθηση
- Έρχεται με ένα silky, velvet pouch (βασικά σακουλάκι ) το οποίο προστατευει τα ακουστικά σας σαν τις τράπεζες τις υποθήκες σας επί Capital Controls, αλλά είναι ωραίος τρόπος μεταφοράς
The meh
- Δεν διπλώνουν. Δεν είναι τεράστια, αλλά ημαρτον
- Ξανά, για κάποιο λόγο δεν λειτουργούν τα πλήκτρα. Ίσως επειδή είμαι alternative και δεν έχω Apple Devices , αλλά είμαι ένας απλός άνθρωπος που έχει ακουστικά handsfree και θέλει να τα αξιοποιήσει. Suing ????⚖️
- Προσοχη στο headband. Έχει καουτσούκ και ίσως τραβάει τα μαλλιά . Πρόωρη καράφλα ίσως
The Baaad
- το καλώδιο δεν φαίνεται ανθεκτικό αρκετά. Μεν είναι flat, αλλά δεν φαίνεται να βγάζει πολύ χρηση
Γενικά δεν είναι άσχημα , για όποιον ακούει Madclip, Travis, Posty , Kanye etc είναι κομπλέ, και για άλλα genres θα σας βολεύει. Δεν λέω ότι είναι ο,το καλύτερο είναι , αλλά είναι καλά Beats headphones
Όπως τα πήρα τα πέταξα απλός άθλια.
Εχω αρκετή πείρα από ακουστικά καθος έχω hi res mp3 player της fiio και στην κατοχή μου καμιά 12ρια ακουστικά τα jvc extreme explosives στην μισή τιμή in ear παίζουν καλύτερα παρτε αυτα...
Τα αγόρασα στην τιμή των 60€, πριν από 2 χρόνια...
Ξεκινώντας με τα θετικά, έχουν πολύ καλό ήχο με δυνατό μπάσο. Καλή ποιότητα κατασκευής αν και κυρίως πλαστικά και φυσικά πολύ όμορφα, αναγνωρίσιμα και φιγουράτα ακουστικά. Μου αρέσει ότι το καλώδιο δεν μπερδεύεται, λόγω της γεωμετρίας του. Επιπλέον, η συσκευασία ήταν πολύ προσεγμένη και έρχεται με θήκη (σαν πουγκί).
Στα αρνητικά, είναι αρκετά άβολα. Υποτίθεται ότι τα on-ear δεν είναι και ό,τι πιο άνετο, ωστόσο προηγούμενα on-ear που είχα δε θυμάμαι να με ενοχλούν τόσο. Τα αυτιά μου ζεσταίνονται αρκετά μετά από 1 ώρα χρήσης, στη συνέχεια πονούν κιόλας, Στον ήχο, επίσης, θα προτιμούσα να είχε λίγο πιο δυνατές μεσαίες συχνότητες, προσωπική άποψη.
Γενικά, καλά είναι, απλά όχι για συνεχόμενη, πολύωρη χρήση. Για να πω την αλήθεια, περίμενα να τα χρησιμοποιήσω περισσότερο, αν και είμαι ευχαριστημένος από τον ήχο για τα χρήματα. Αν απλά θέλετε beats ακουστικά σε χαμηλό budget δε θα σας απογοητεύσουν.