Εχω το pcx 125 μοντελο 2012. Πριν την αγορασω εκανα μεγαλη ερευνα κ ολα τα καταστηματα εσκιζαν τα ιματια τους οτι ταιριαζει στο μοντελο μου κ οτι ειναι υποθεση 5 λεπτων η τοποθετηση. Γραφω ολα αυτα ωστε να μην την αγορασετε με τιποτα πεταμενα 110 ευρω που δεν μ περισσευαν κιολας. Εν τω μεταξυ κανενα καταστημα δεν την τοποθετει.
Αρχικα δεν ταιριαζει με το μοντελο το δικο μου αν και στην ιστοσελιδα της εταιρειας προτεινεται για το μοντελο αυτο.
1. δεν καλυπτει ολη την σελα οπως ισχυριζεται με αποτελεσμα στη βροχη το καθισμα να γινεται μουσκεμα κ κατ επεκταση και ο αναβατης.
2. δεν καλυπτει επαρκως εως και καθολου το σωμα απο τη μεση και κατω με αποτελεσμα οι γοφοι, η μεση τα ποδια να ειναι εκθετα σε κρυο κ βροχη. Ιδιαιτερα στη βροχη αφου δεν καλυπτει επαρκως το νερο περναει μεσα κ σε κανει μουσκεμα. Δοκιμασμενο σημερα με βροχη.
3. ακομη και για το κρυο σημερα με θερμοκρασια 18 βαθμους ενιωθα εντονο το κρυο στα ποδια μου που ηταν καλυμμενα απο την ποδια.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ τοποθετηση: εγιναν 3 συνολικα προσπαθειες τοποθετησης
1η απο τον συζυγο μου κ τον μηχανικο που φτιαχνει μηχανακια και δη ΧΟΝΤΑ. Στην πρωτη μου εξοδο εφυγε ο ιμαντας στην κατω πλευρα του οχηματος και ευτυχως εγινε στη Λεωφ Αλεξανδρας και οχι στην Εθνικη οδο να σκοτωθω
2η προσπαθεια, ο συζυγος μου μαζεψε ολα τα λουρακια κ τα εδεσε μεταξυ τους ωστε να μην ξαναλυθουν
3η προσπαθεια απο την εταιρεια εισαγωγης της ποδιας, "Μπαξεβανης" ευγενεστατοι κ εξυπηρετικοι αληθεια, ομως και οι ιδιοι διαπιστωσαν οτι δεν καλυπτε την σελα, δεν καλυπτε επαρκως τα ποδια, τωρα για τη ζεστη τα ειπαμε αστα μποτες κ χοντρα ρουχα. Οσον αφορα ομως την τοποθετηση αρκει να σας πω οτι εκατσα στην εταιρεια τουλαχιστον 30 λεπτα μπορει και παραπανω μεχρι να μπορεσει ο εξυπηρετικοτατος νεαρος κυριος να την τοποθετησει σωστα αλλα και παλι τσουρουτικη ηταν, οποτε τα 5 λεπτα που λενε δεν ισχυουν με τιποτα. Εφεραν κ μια αλλη μηπως ηταν ελαττωματικη αυτη αλλα οχι γενικως το μοντελο δεν ταιριαζει.
Κρατησαν το τηλεφωνο μου να κανουν ερωτηση κ βλεπουμε λεει