Gaming Πληκτρολόγια

CoolerMaster Masterkeys Lite L Combo RGB

Gaming πληκτρολόγιο και ποντίκι που απογειώνουν τις επιδόσεις σας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Gaming πληκτρολόγιο και ποντίκι που απογειώνουν τις επιδόσεις σας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει άμεση απόκριση και τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει άμεση απόκριση και τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση.

  • Σύνδεση USB
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Gaming πληκτρολόγιο και ποντίκι που απογειώνουν τις επιδόσεις σας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει άμεση απόκριση και τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
Ναι
Είδος
-
Προγραμματιζόμενα Πλήκτρα
-
Φωτιζόμενα Πλήκτρα
Ναι
Μέγεθος
Full Size
Διακόπτες
Μεμβράνης
Extra
-

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Όχι
Σύνδεση
USB

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (159)

Αξιολογήσεις

  1. 122
  2. 30
  3. 3
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απόκριση
  • Μήκος καλωδίου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αίσθηση πλήκτρων
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Μέτριος θόρυβος
  • Ένα από τα καλύτερα σετ keyboard/mouse που έχω κάνει ποτέ στην τιμή των 50€ το έχω πάρει 8 χρόνια πριν και ήμουν πολύ ικανοποιημένος.
    Θα πω τα εξής σαν άγριος χρήστης για competitive gaming και το πληκτρολόγιο και το ποντίκι πολύ βολικά.
    Το ποντίκι μέχρι τον 5ο χρόνο το αριστερό κλικ υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να παραμείνει πατημένο όταν το πατάω και να πρέπει να το φτιάχνω κάθε φορά.
    Το πληκτρολόγιο στον 7ο χρόνο το spacebar κουμπί ξεκουμπώνει εύκολα και να χρειάζεται να το κουμπώνω κάθε φορά αλλά υπάρχει και τρόπος να για να μην ξεκουμπώσει ουσιαστικά το πατάω στην μέση και απαλά.
    Το συγκεκριμένο σετ δεν είναι διαθέσιμο πουθενά κρίμα θα το ξανά αγόραζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • komislol
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 3-4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Ότι πιο valué for money υπάρχει σε σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι. Μοναδικό αρνητικό ακούγονται τα πλήκτρα όχι σε σημείο ενοχλητικό απλά δεν μπορεί ας πούμε να κοιμηθεί κάποιος δίπλα σου όσο παίζεις στην απόλυτη ησυχία.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Kontos85
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το σετάκι το έχω λίγες μέρες μόνο, οπότε μιλάω εκ των πρώτων εντυπώσεων.
    Καταρχάς είναι πανέμορφο, τα rgb ειδικά στο πληκτρολόγιο είναι καταπληκτικά ( έχουν πολλά διαφορετικά modes και διαβαθμίσεις χρωμάτων ).
    Η κατασκευή φαίνεται να είναι ανθεκτική και η ποιότητα του πλαστικού καλή. (Το πληκτρολόγιο ειδικά έχει βάρος)
    *Ακόμα κάθομαι και το χαζεύω με το εναλλασσόμενο mode!
    Τα πλήκτρα αν και λιγάκι θορυβώδη (το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρώ αυτή την στιγμή) έχουν καλή αίσθηση και μπόλικο travel, δεδομένου ότι δεν είναι μηχανικά.
    Γενικότερα για value for money αγορά πολύ ικανοποιητικό, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξουν προβλήματα. Σ'αυτή την περίπτωση θα υπάρξει update...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argidol
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό πληκτρολόγιο βαρύ στιβαρό και ποιοτικο. Τα εφέ του rgb φωτισμού αμέτρητα μπορείς να παίξεις με το χρώμα με την ταχύτητα και με την ένταση του κάθε εφε.το πληκτρολόγιο επίσης χωρίζεται σε τρεις ζώνες και στην κάθε μία μπορείς να βάλεις και διαφορετικο χρώμα και εφέ.πραγματικα πανέξυπνο....τα πλήκτρα έχουν άμεση απόκριση και πολύ καλη αίσθηση.θα το ξανά αγόραζα....το ποντίκι κάνει απλά.τη δουλεια του χωρίς κάποιες τρελές ικανότητες.ενα απλο rgb ποντίκι.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιατα λεφτα του ειναι πολυ καλο μονο το ποντικι μεσα σε 5 μηνες καθημερινης χρησης απο το πολη πατημα το thumb mouse 1 εμεινε μεσα

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από σχεδόν 2 χρόνια καθημερινής χρήσης έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος! Το ποντίκι του συγκεκριμένου Set δεν με βόλεψε καθόλου και έτσι συνδύασα το πληκτρολόγιο με ένα άλλο Gaming Mouse! Το πληκτρολόγιο είναι πραγματικά πάρα πολύ στιβαρό σε θέμα κατασκευής, τα πλήκτρα έχουν ένα πολύ βολικό στο χέρι ύψος και ο ήχος των πλήκτρων αν και είναι δυνατός δίνει μια πάρα πολύ ωραία αίσθηση! Ο φωτισμός του πληκτρολογίου όπως και τα εφέ τους είναι απλά φανταστικά και συναγωνίζονται εύκολα πιο ακριβά Gaming πληκτρολόγια! Τέλος προτείνω αυτό το Set σε κάποιον που παίζει καθημερινά τα Games του αλλά και για αυτούς που ασχολούνται με τα Esports όπως εγώ και ψάχνουν μια καλή αλλά και VFM λύση!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Daniel Pikilidis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο είναι τέλειο για τα λεφτά του. Το ποντίκι απο την άλλη δεν με εντυπωσίασε.
    - Πληκτρολόγιο: Αθόρυβο(σχετικα με άλλα μηχανικά ή μεμβρανης-μηχανικά). Όμορφο, αν και δεν υπάρχει λογισμικό για να αλλάζεις χρώματα και πρέπει να τα αλλάζεις με συνδιασμό πλήκτρων, έχει αρκετές επιλογές. Είναι πολύ καλης κατασκευής, τα πλήκτρα δεν κουνιούνται και δεν τρίζουν.

    - Ποντίκι: Για βασική χρήση είναι ότι πρέπει. Για χρήση gaming οπώς λενε δεν κάνει. Τα πλαινά κουμπιά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΎΝ. Οπότε αναγκαστικά μένεις με το πισω/μπροστα ή μπορεις να τα αλλάξεις(περιπου, εγω δεν το κατάφερα καλα) με καποιο άλλο λογισμικό.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η ποιοτητα κατασκευης του πληκτρολογιου ειναι πολυ καλη. Γενικα το πληκτρολογιο αξιζει τα λεφτα του combo. Το ποντικι tho ειναι σκετη απογοητευση.

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CobmayhemLog
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολογιο το εχω 1 χρονο σχεδον ... μετα απο μπουνιδια δν εχει χαλασει τιποτα δουλευει ακομα σαν καινουριο ... εχει πολυ ωραιο φωτισμο και ωραια αισθηση στα πληκτρα και ειναι πολυ στιβαρο στην αισθηση πραγματικα αξιζει τα λεφτα του . Το ποντικι ομως μετα απο 1 μηνα περιπου σαν να χαλαρωσε λιγο η ροδελα και ετριζε πολυ δυνατα καθε φορα που τη χρησιμοποιουσα και μετα απο καμποσο καιρο σταματησε να δουλευει το δεξι κλικ ..

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_dra
    5
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό του έχω ρίξει πολεσ μπουνιές και τίποτα λειτουργεί αψογα. μόνο που τα κουμπιά φεύγουν ευκολα

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_str
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο, πολύ ποιοτικό και όμορφο, τα πλήκτρα του βέβαια, κάνουν λίγο περοσσότερο θόρυβο από τον αναμενόμενο. Το ποντίκι από την άλλη μέτριο, αλλά με καλή αίσθηση.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.pap80
    3
    2 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μην το αγορασετε
    η ροδα του ποντικιου τριζει απο την πρωτη μερα που το αγορασα και η αποκριση ειναι μετριοτατη

    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Feye52
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Mouse: Απλό βολικό, mouse με ωραία χρώματα. Μετά από μήνες χρήσης κάνει ήχο τριξίματος η ροδέλα.
    Keyboard: Πολύ ωραία RGB λειτουργία με πολλές επιλογές χρωμάτων και μοτίβων χρωμάτων. Κακή ποιότητα των πλήκτρων, βγάινουν συνεχώς από τη θέση τους από την πρώτη στιγμή. Η αίσθηση των πλήκτρων είναι αρκετά καλή για mem-chanical, όταν δεν βγαίνουν από τη θέση τους.
    Δεν προτείνεται για συχνή, "σκληρή" χρήση, αλλά κυρίως για την εμφάνισή του.

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Θορυβώδες
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paul_K_
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το σετάκι αγοράστηκε τον Ιούνιο του 2017, έχω κλείσει λοιπόν 6 μήνες χρήσης.
    Η χρήση που γίνεται είναι ως επί το πλείστον gaming και πιο συγκεκριμμένα FPS games.

    Σχετικά με το πληκτρολόγιο, καλή ποιότητα κατασκευής, πολύ μα πολύ στιβαρό, ωραία αίσθηση στην πληκτρολόγηση, πραγματικά η αίσθηση είναι πολύ κοντινή σε μηχανικό πληκτρολόγιο. Τα πλήκτρα είναι θορυβώδη κατά την πληκτρολόγηση, όμως, αυτό είναι όλη η ουσία σε αυτά τα πληκτρολόγια!
    Ένα κώλυμα είχε εμφανίσει μόνο, όταν το αγόρασα ήταν ενεργοποημένο το turbo mode και κάποια πλήκτρα δεν είχαν σωστή απόκριση κατά το πάτημα τους. Βρήκα τη λύση μετά από ψάξιμο στο internet και απ' ότι είδα το ανέφερε κι άλλο παιδί στην κριτική του. Μην τρομάξετε, δεν είναι χαλασμένο!

    Το ποντίκι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, έχει dpi ρυθμίσεις, όμως, η ποιότητα κατασκευής του και η γενικότερη αίσθηση του δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πάντως, τη δουλειά του την κάνει και μάλιστα πολύ καλά.

    Γενικά το προτείνω, είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Anthopoulos
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον,το combo το εχω μισο χρονο και ειναι καταπληκτικο,εχει πολλες λειτουργιες για τα χρωματα,ωραια αισθηση και ολα αυτα.το μονο κακο που εχει(για μενα)ειναι οτι το spacebar ακουγεται πολυ δυνατα.Κατα τα αλλα ειναι καταπληκτικο και αξηζει σιγουρα να το αγορασετε.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Staff Only
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπον το combo αυτο το πηρα εχθες,μολις το αγγιξεις καταλαβαινεις οτι δεν ειναι ψευτοδουλεια τα σπαει το keyboard,δεν ειναι μηχανικο εχει ομως ακριβως αυτην την αισθηση,ειναι αθορηβο σε σχεση με μηχανικο,ο φωτισμος του δεν κουραζει καθολου κ τον διαμορφωνεις οπως θελεις...το ποντικι εχει παρα πολυ καλο dpi κ γενικα ευκρινεια ο φωτισμος στο ποντικι ειναι παλλομενος σε οποια dpi θεσει κ να το βαλεις,αυτο που θα ηθελα ειναι ενισχησει στα καλωδια κ στο keyboard κ στο mouse....ενα τελειο combo σε καλη τιμη!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SokinnTempest
    4
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4 αστέρια μόνο και μόνο επειδή δεν έχει wrist rest αλλά μπορεί κανείς να αγοράσει με 13 ευρώ το wrist rest της CoolerMaster

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μήκος καλωδίου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maxnikolaidis1
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατα την γνωμη μου ειναι το καλυτερο πληκτρολογιο που εχω παρει και μαλιστα σε πολυ καλη τιμη. Επισης το γεγονος που τα πληκτρα ειναι θορυβωδες για καποιους, εμενα δεν με ενοχλει και αντιθετως μου αρεσει. Το μονο παραπονο ειναι οτι δεν καθαριζεται ευκολα αλλα γενικα με εχει αφησει ικανοποιημενο. Ελπιζω να φανηκε χρησιμη η αξιολογηση. :)

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάρα πολυ καλό πληκτρολόγιο 100% worth money αλλά πιστεύω οτι είναι καλύτερα να πάρετε μονο το πληκτρολόγιο και ενα διαφορετικό ποντίκι καλύτερης ποιότητας γιατί το συγκεκριμένο ειναι ενα πολυ απλό ποιοτηκό ποντική που δεν είναι και οτι καλύτερο για gaming γιαυτό και το αντάλλαξα με ενα Havit G587 παρόλο που δεν σας το προτείνω γιατί κάθε χρονο πρέπει να περνετε καινούριο ποντίκι.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Stayridis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παρα πολύ καλο ευτυχώς είναι αδιάβροχο γιατι θα μου είχε χαλάσει από την πρώτη μερα το εχω 4 μήνες τώρα το ποντίκι είναι πολύ καλο λιγο πιο μικρο από το κανονικο πιστεύω,τα χρώματα πολύ ωραια μονο το space δεν είναι πολύ στιβαρό

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pkout
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο είναι πάρα πολύ καλό το βρήκα στα 49.9€ και αξίζει τα χρήματα του. Εμένα μου αρέσει ο θόρυβος των πλήκτρων και ο φωτισμός επίσης. Μόνο ένα σκάλωμα έφαγα στην αρχή όταν πήγα να παίξω ένα παιχνίδι και παταγα πχ το φρένο ( πλήκτρο S) ήταν σαν να το πατουσα πολλές φορές συνεχόμενα . Τελικά έψαξα στο ιντερνέτ και είχα ενεργοποίηση το turbo mode και με το fn+f9 διορθώθηκε.

    ΥΓ. Συμπληρώνω το σχόλιο μου λέγοντας ότι στους 20 μήνες χαλασε το ποντίκι ,δεν δούλευε το πλήκτρο DPI και επειδή ήταν στην εγγύηση (έχει 24 μήνες) έγινε αντικατάσταση στις 01/07/2019 ποντίκι και πληκτρολόγιο επειδή είναι combo και έχει εγγύηση 24 μήνες από την ημερομηνία αντικατάστασης.
    31/05/2020 λειτουργει ακομα αψογα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • D.Vasileiou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο είναι Value For Money κακά τα ψέμματα. Αξίζει πολύ, ο φωτισμός του, ο ήχος και η καλή κατασκευή του απογειώνουν το πληκτρολόγιο!
    Βέβαια αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι μηχανικό που προσωπικά δεν με απασχολεί. Το καλώδιο του είναι επαρκές.
    Για το ποντίκι, δεν μπορώ να πω τίποτα το περισσότερο. Ένα άξιο καλό ποντίκι.
    Για τη τιμή του και αυτά που προσφέρει το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Liltez
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα αξιοπρεπεστατο budget combo..το εχω 5-6 μηνες και δεν εχει παθει το παραμικρο! Καθαριζεται ευκολα,εχει καλη και στιβαρη κατασκευη,ειναι αδιαβροχο (το εχω τεσταρει κιολας) και εχει ωραιο φωτισμο εκτος απτο ποντικι που δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο..

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_Papathanasiou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το σετάκι αυτό είναι το καλύτερο που θα μπορέσεις να βρεις αυτήν την στιγμή στην αγορά σε οικονομική τιμή..έχει υπέροχη αίσθηση και είναι πανέμορφο,το μόνο ίσως πρόβλημα είναι ο θόρυβος και η πόλυωρη εργασία του ποντικιού. Φυσικά και θα το συνιστούσα σε κάποιον ο όποιος θέλει κάτι ποιοτικό και φθηνό!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thodoris_Tsistrakis
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο είναι άριστο για τα λεφτά του..! Και το ποντίκι δεν λέω καλό είναι αλλά έχει πάρα πολύ σκληρό στο πάτημα της ροδέλας(τουλάχιστον έτσι φαίνεται σε εμένα) σε σημείο που αν δουλεύεις πολλές ώρες να κουράζoται πολύ τα νεύρα στο πάνω μέρος του χεριού σου..! Κατά τ άλλα είναι ότι καλύτερο μπορείτε να βρείτε με αυτά τα χρήματα..! ΠΟΙΟΤΗΤΑ COOLERMASTER..!!!!!!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αθόρυβο
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιώργος Γαρουφάλης
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οτι καλυτερο μπορεις να παρεις αν θες rgb πληκτρολογιο-ποντικι με λιγα χρηματα! το μονο μειονεκτημα που εχει, δεν ειναι αθορυβο! πολυ καλη σχεση ποιοτητας-τιμης!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Inglesis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό το πληκτρολόγιο και μάλιστα πολύ καλύτερο απ' ότι το περίμενα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Ο ήχος είναι πολύ ωραίος και δεν θα αποτελέσει πρόβλημα σε κανέναν που ψάχνει κάποιο ημι-μηχανικό πληκτρολόγιο. Όσοι λέτε για τα πλήκτρα ότι κάνουν θόρυβο δεν ξέρατε ότι τα μηχανικά κουμπιά βγάζουν θόρυβο;

    VFM ξεκάθαρα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • potsa123
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλά πληκτρολόγια.Αξίζει τόσο πολύ!!!.Ένα πράγμα δεν με ευχαρίστησε,δεν είναι αθόρυβα.....

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Gerogiannis__Billy_
    1
    2 στους 45 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θα το πρότεινα σε κανέναν,μια βδομάδα το κράτησα και το έστειλα πίσω,για δακτυλογραφιση κακό,για gaming ακόμα χειρότερο!το space κολλούσε υπερβολικά και τα βελάκια δεν ανταποκρινωνταν σωστά σε racing παιχνίδια.Ευτυχως το ξεφορτωθικα.

    • Μέτριος θόρυβος
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα από τα καλύτερα σετ keyboard/mouse που έχω κάνει ποτέ στην τιμή των 50€ το έχω πάρει 8 χρόνια πριν και ήμουν πολύ ικανοποιημένος.
    Θα πω τα εξής σαν άγριος χρήστης για competitive gaming και το πληκτρολόγιο και το ποντίκι πολύ βολικά.
    Το ποντίκι μέχρι τον 5ο χρόνο το αριστερό κλικ υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να παραμείνει πατημένο όταν το πατάω και να πρέπει να το φτιάχνω κάθε φορά.
    Το πληκτρολόγιο στον 7ο χρόνο το spacebar κουμπί ξεκουμπώνει εύκολα και να χρειάζεται να το κουμπώνω κάθε φορά αλλά υπάρχει και τρόπος να για να μην ξεκουμπώσει ουσιαστικά το πατάω στην μέση και απαλά.
    Το συγκεκριμένο σετ δεν είναι διαθέσιμο πουθενά κρίμα θα το ξανά αγόραζα.

    0
  • Το έχω 3-4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Ότι πιο valué for money υπάρχει σε σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι. Μοναδικό αρνητικό ακούγονται τα πλήκτρα όχι σε σημείο ενοχλητικό απλά δεν μπορεί ας πούμε να κοιμηθεί κάποιος δίπλα σου όσο παίζεις στην απόλυτη ησυχία.

    2
  • Το σετάκι το έχω λίγες μέρες μόνο, οπότε μιλάω εκ των πρώτων εντυπώσεων.
    Καταρχάς είναι πανέμορφο, τα rgb ειδικά στο πληκτρολόγιο είναι καταπληκτικά ( έχουν πολλά διαφορετικά modes και διαβαθμίσεις χρωμάτων ).
    Η κατασκευή φαίνεται να είναι ανθεκτική και η ποιότητα του πλαστικού καλή. (Το πληκτρολόγιο ειδικά έχει βάρος)
    *Ακόμα κάθομαι και το χαζεύω με το εναλλασσόμενο mode!
    Τα πλήκτρα αν και λιγάκι θορυβώδη (το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρώ αυτή την στιγμή) έχουν καλή αίσθηση και μπόλικο travel, δεδομένου ότι δεν είναι μηχανικά.
    Γενικότερα για value for money αγορά πολύ ικανοποιητικό, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξουν προβλήματα. Σ'αυτή την περίπτωση θα υπάρξει update...

    3
  • Πολύ καλό πληκτρολόγιο βαρύ στιβαρό και ποιοτικο. Τα εφέ του rgb φωτισμού αμέτρητα μπορείς να παίξεις με το χρώμα με την ταχύτητα και με την ένταση του κάθε εφε.το πληκτρολόγιο επίσης χωρίζεται σε τρεις ζώνες και στην κάθε μία μπορείς να βάλεις και διαφορετικο χρώμα και εφέ.πραγματικα πανέξυπνο....τα πλήκτρα έχουν άμεση απόκριση και πολύ καλη αίσθηση.θα το ξανά αγόραζα....το ποντίκι κάνει απλά.τη δουλεια του χωρίς κάποιες τρελές ικανότητες.ενα απλο rgb ποντίκι.

    3
  • Γιατα λεφτα του ειναι πολυ καλο μονο το ποντικι μεσα σε 5 μηνες καθημερινης χρησης απο το πολη πατημα το thumb mouse 1 εμεινε μεσα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (21)

Ερωτήσεις

88 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Gaming πληκτρολόγιο και ποντίκι που απογειώνουν τις επιδόσεις σας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει άμεση απόκριση και τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση.

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
Ναι
Είδος
-
Προγραμματιζόμενα Πλήκτρα
-
Φωτιζόμενα Πλήκτρα
Ναι
Μέγεθος
Full Size
Διακόπτες
Μεμβράνης
Extra
-

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Όχι
Σύνδεση
USB

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (159)

  1. 122
  2. 30
  3. 3
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απόκριση
  • Μήκος καλωδίου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αίσθηση πλήκτρων
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Μέτριος θόρυβος
  • Ένα από τα καλύτερα σετ keyboard/mouse που έχω κάνει ποτέ στην τιμή των 50€ το έχω πάρει 8 χρόνια πριν και ήμουν πολύ ικανοποιημένος.
    Θα πω τα εξής σαν άγριος χρήστης για competitive gaming και το πληκτρολόγιο και το ποντίκι πολύ βολικά.
    Το ποντίκι μέχρι τον 5ο χρόνο το αριστερό κλικ υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να παραμείνει πατημένο όταν το πατάω και να πρέπει να το φτιάχνω κάθε φορά.
    Το πληκτρολόγιο στον 7ο χρόνο το spacebar κουμπί ξεκουμπώνει εύκολα και να χρειάζεται να το κουμπώνω κάθε φορά αλλά υπάρχει και τρόπος να για να μην ξεκουμπώσει ουσιαστικά το πατάω στην μέση και απαλά.
    Το συγκεκριμένο σετ δεν είναι διαθέσιμο πουθενά κρίμα θα το ξανά αγόραζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • komislol
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 3-4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Ότι πιο valué for money υπάρχει σε σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι. Μοναδικό αρνητικό ακούγονται τα πλήκτρα όχι σε σημείο ενοχλητικό απλά δεν μπορεί ας πούμε να κοιμηθεί κάποιος δίπλα σου όσο παίζεις στην απόλυτη ησυχία.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Kontos85
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το σετάκι το έχω λίγες μέρες μόνο, οπότε μιλάω εκ των πρώτων εντυπώσεων.
    Καταρχάς είναι πανέμορφο, τα rgb ειδικά στο πληκτρολόγιο είναι καταπληκτικά ( έχουν πολλά διαφορετικά modes και διαβαθμίσεις χρωμάτων ).
    Η κατασκευή φαίνεται να είναι ανθεκτική και η ποιότητα του πλαστικού καλή. (Το πληκτρολόγιο ειδικά έχει βάρος)
    *Ακόμα κάθομαι και το χαζεύω με το εναλλασσόμενο mode!
    Τα πλήκτρα αν και λιγάκι θορυβώδη (το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρώ αυτή την στιγμή) έχουν καλή αίσθηση και μπόλικο travel, δεδομένου ότι δεν είναι μηχανικά.
    Γενικότερα για value for money αγορά πολύ ικανοποιητικό, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξουν προβλήματα. Σ'αυτή την περίπτωση θα υπάρξει update...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argidol
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό πληκτρολόγιο βαρύ στιβαρό και ποιοτικο. Τα εφέ του rgb φωτισμού αμέτρητα μπορείς να παίξεις με το χρώμα με την ταχύτητα και με την ένταση του κάθε εφε.το πληκτρολόγιο επίσης χωρίζεται σε τρεις ζώνες και στην κάθε μία μπορείς να βάλεις και διαφορετικο χρώμα και εφέ.πραγματικα πανέξυπνο....τα πλήκτρα έχουν άμεση απόκριση και πολύ καλη αίσθηση.θα το ξανά αγόραζα....το ποντίκι κάνει απλά.τη δουλεια του χωρίς κάποιες τρελές ικανότητες.ενα απλο rgb ποντίκι.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιατα λεφτα του ειναι πολυ καλο μονο το ποντικι μεσα σε 5 μηνες καθημερινης χρησης απο το πολη πατημα το thumb mouse 1 εμεινε μεσα

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από σχεδόν 2 χρόνια καθημερινής χρήσης έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος! Το ποντίκι του συγκεκριμένου Set δεν με βόλεψε καθόλου και έτσι συνδύασα το πληκτρολόγιο με ένα άλλο Gaming Mouse! Το πληκτρολόγιο είναι πραγματικά πάρα πολύ στιβαρό σε θέμα κατασκευής, τα πλήκτρα έχουν ένα πολύ βολικό στο χέρι ύψος και ο ήχος των πλήκτρων αν και είναι δυνατός δίνει μια πάρα πολύ ωραία αίσθηση! Ο φωτισμός του πληκτρολογίου όπως και τα εφέ τους είναι απλά φανταστικά και συναγωνίζονται εύκολα πιο ακριβά Gaming πληκτρολόγια! Τέλος προτείνω αυτό το Set σε κάποιον που παίζει καθημερινά τα Games του αλλά και για αυτούς που ασχολούνται με τα Esports όπως εγώ και ψάχνουν μια καλή αλλά και VFM λύση!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Daniel Pikilidis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο είναι τέλειο για τα λεφτά του. Το ποντίκι απο την άλλη δεν με εντυπωσίασε.
    - Πληκτρολόγιο: Αθόρυβο(σχετικα με άλλα μηχανικά ή μεμβρανης-μηχανικά). Όμορφο, αν και δεν υπάρχει λογισμικό για να αλλάζεις χρώματα και πρέπει να τα αλλάζεις με συνδιασμό πλήκτρων, έχει αρκετές επιλογές. Είναι πολύ καλης κατασκευής, τα πλήκτρα δεν κουνιούνται και δεν τρίζουν.

    - Ποντίκι: Για βασική χρήση είναι ότι πρέπει. Για χρήση gaming οπώς λενε δεν κάνει. Τα πλαινά κουμπιά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΎΝ. Οπότε αναγκαστικά μένεις με το πισω/μπροστα ή μπορεις να τα αλλάξεις(περιπου, εγω δεν το κατάφερα καλα) με καποιο άλλο λογισμικό.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η ποιοτητα κατασκευης του πληκτρολογιου ειναι πολυ καλη. Γενικα το πληκτρολογιο αξιζει τα λεφτα του combo. Το ποντικι tho ειναι σκετη απογοητευση.

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CobmayhemLog
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολογιο το εχω 1 χρονο σχεδον ... μετα απο μπουνιδια δν εχει χαλασει τιποτα δουλευει ακομα σαν καινουριο ... εχει πολυ ωραιο φωτισμο και ωραια αισθηση στα πληκτρα και ειναι πολυ στιβαρο στην αισθηση πραγματικα αξιζει τα λεφτα του . Το ποντικι ομως μετα απο 1 μηνα περιπου σαν να χαλαρωσε λιγο η ροδελα και ετριζε πολυ δυνατα καθε φορα που τη χρησιμοποιουσα και μετα απο καμποσο καιρο σταματησε να δουλευει το δεξι κλικ ..

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_dra
    5
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό του έχω ρίξει πολεσ μπουνιές και τίποτα λειτουργεί αψογα. μόνο που τα κουμπιά φεύγουν ευκολα

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_str
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο, πολύ ποιοτικό και όμορφο, τα πλήκτρα του βέβαια, κάνουν λίγο περοσσότερο θόρυβο από τον αναμενόμενο. Το ποντίκι από την άλλη μέτριο, αλλά με καλή αίσθηση.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.pap80
    3
    2 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μην το αγορασετε
    η ροδα του ποντικιου τριζει απο την πρωτη μερα που το αγορασα και η αποκριση ειναι μετριοτατη

    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Feye52
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Mouse: Απλό βολικό, mouse με ωραία χρώματα. Μετά από μήνες χρήσης κάνει ήχο τριξίματος η ροδέλα.
    Keyboard: Πολύ ωραία RGB λειτουργία με πολλές επιλογές χρωμάτων και μοτίβων χρωμάτων. Κακή ποιότητα των πλήκτρων, βγάινουν συνεχώς από τη θέση τους από την πρώτη στιγμή. Η αίσθηση των πλήκτρων είναι αρκετά καλή για mem-chanical, όταν δεν βγαίνουν από τη θέση τους.
    Δεν προτείνεται για συχνή, "σκληρή" χρήση, αλλά κυρίως για την εμφάνισή του.

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Θορυβώδες
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paul_K_
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το σετάκι αγοράστηκε τον Ιούνιο του 2017, έχω κλείσει λοιπόν 6 μήνες χρήσης.
    Η χρήση που γίνεται είναι ως επί το πλείστον gaming και πιο συγκεκριμμένα FPS games.

    Σχετικά με το πληκτρολόγιο, καλή ποιότητα κατασκευής, πολύ μα πολύ στιβαρό, ωραία αίσθηση στην πληκτρολόγηση, πραγματικά η αίσθηση είναι πολύ κοντινή σε μηχανικό πληκτρολόγιο. Τα πλήκτρα είναι θορυβώδη κατά την πληκτρολόγηση, όμως, αυτό είναι όλη η ουσία σε αυτά τα πληκτρολόγια!
    Ένα κώλυμα είχε εμφανίσει μόνο, όταν το αγόρασα ήταν ενεργοποημένο το turbo mode και κάποια πλήκτρα δεν είχαν σωστή απόκριση κατά το πάτημα τους. Βρήκα τη λύση μετά από ψάξιμο στο internet και απ' ότι είδα το ανέφερε κι άλλο παιδί στην κριτική του. Μην τρομάξετε, δεν είναι χαλασμένο!

    Το ποντίκι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, έχει dpi ρυθμίσεις, όμως, η ποιότητα κατασκευής του και η γενικότερη αίσθηση του δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πάντως, τη δουλειά του την κάνει και μάλιστα πολύ καλά.

    Γενικά το προτείνω, είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Anthopoulos
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον,το combo το εχω μισο χρονο και ειναι καταπληκτικο,εχει πολλες λειτουργιες για τα χρωματα,ωραια αισθηση και ολα αυτα.το μονο κακο που εχει(για μενα)ειναι οτι το spacebar ακουγεται πολυ δυνατα.Κατα τα αλλα ειναι καταπληκτικο και αξηζει σιγουρα να το αγορασετε.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Staff Only
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπον το combo αυτο το πηρα εχθες,μολις το αγγιξεις καταλαβαινεις οτι δεν ειναι ψευτοδουλεια τα σπαει το keyboard,δεν ειναι μηχανικο εχει ομως ακριβως αυτην την αισθηση,ειναι αθορηβο σε σχεση με μηχανικο,ο φωτισμος του δεν κουραζει καθολου κ τον διαμορφωνεις οπως θελεις...το ποντικι εχει παρα πολυ καλο dpi κ γενικα ευκρινεια ο φωτισμος στο ποντικι ειναι παλλομενος σε οποια dpi θεσει κ να το βαλεις,αυτο που θα ηθελα ειναι ενισχησει στα καλωδια κ στο keyboard κ στο mouse....ενα τελειο combo σε καλη τιμη!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SokinnTempest
    4
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4 αστέρια μόνο και μόνο επειδή δεν έχει wrist rest αλλά μπορεί κανείς να αγοράσει με 13 ευρώ το wrist rest της CoolerMaster

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μήκος καλωδίου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maxnikolaidis1
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατα την γνωμη μου ειναι το καλυτερο πληκτρολογιο που εχω παρει και μαλιστα σε πολυ καλη τιμη. Επισης το γεγονος που τα πληκτρα ειναι θορυβωδες για καποιους, εμενα δεν με ενοχλει και αντιθετως μου αρεσει. Το μονο παραπονο ειναι οτι δεν καθαριζεται ευκολα αλλα γενικα με εχει αφησει ικανοποιημενο. Ελπιζω να φανηκε χρησιμη η αξιολογηση. :)

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάρα πολυ καλό πληκτρολόγιο 100% worth money αλλά πιστεύω οτι είναι καλύτερα να πάρετε μονο το πληκτρολόγιο και ενα διαφορετικό ποντίκι καλύτερης ποιότητας γιατί το συγκεκριμένο ειναι ενα πολυ απλό ποιοτηκό ποντική που δεν είναι και οτι καλύτερο για gaming γιαυτό και το αντάλλαξα με ενα Havit G587 παρόλο που δεν σας το προτείνω γιατί κάθε χρονο πρέπει να περνετε καινούριο ποντίκι.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Αθόρυβο
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Stayridis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παρα πολύ καλο ευτυχώς είναι αδιάβροχο γιατι θα μου είχε χαλάσει από την πρώτη μερα το εχω 4 μήνες τώρα το ποντίκι είναι πολύ καλο λιγο πιο μικρο από το κανονικο πιστεύω,τα χρώματα πολύ ωραια μονο το space δεν είναι πολύ στιβαρό

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pkout
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο είναι πάρα πολύ καλό το βρήκα στα 49.9€ και αξίζει τα χρήματα του. Εμένα μου αρέσει ο θόρυβος των πλήκτρων και ο φωτισμός επίσης. Μόνο ένα σκάλωμα έφαγα στην αρχή όταν πήγα να παίξω ένα παιχνίδι και παταγα πχ το φρένο ( πλήκτρο S) ήταν σαν να το πατουσα πολλές φορές συνεχόμενα . Τελικά έψαξα στο ιντερνέτ και είχα ενεργοποίηση το turbo mode και με το fn+f9 διορθώθηκε.

    ΥΓ. Συμπληρώνω το σχόλιο μου λέγοντας ότι στους 20 μήνες χαλασε το ποντίκι ,δεν δούλευε το πλήκτρο DPI και επειδή ήταν στην εγγύηση (έχει 24 μήνες) έγινε αντικατάσταση στις 01/07/2019 ποντίκι και πληκτρολόγιο επειδή είναι combo και έχει εγγύηση 24 μήνες από την ημερομηνία αντικατάστασης.
    31/05/2020 λειτουργει ακομα αψογα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • D.Vasileiou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο είναι Value For Money κακά τα ψέμματα. Αξίζει πολύ, ο φωτισμός του, ο ήχος και η καλή κατασκευή του απογειώνουν το πληκτρολόγιο!
    Βέβαια αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι μηχανικό που προσωπικά δεν με απασχολεί. Το καλώδιο του είναι επαρκές.
    Για το ποντίκι, δεν μπορώ να πω τίποτα το περισσότερο. Ένα άξιο καλό ποντίκι.
    Για τη τιμή του και αυτά που προσφέρει το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Liltez
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα αξιοπρεπεστατο budget combo..το εχω 5-6 μηνες και δεν εχει παθει το παραμικρο! Καθαριζεται ευκολα,εχει καλη και στιβαρη κατασκευη,ειναι αδιαβροχο (το εχω τεσταρει κιολας) και εχει ωραιο φωτισμο εκτος απτο ποντικι που δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο..

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_Papathanasiou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το σετάκι αυτό είναι το καλύτερο που θα μπορέσεις να βρεις αυτήν την στιγμή στην αγορά σε οικονομική τιμή..έχει υπέροχη αίσθηση και είναι πανέμορφο,το μόνο ίσως πρόβλημα είναι ο θόρυβος και η πόλυωρη εργασία του ποντικιού. Φυσικά και θα το συνιστούσα σε κάποιον ο όποιος θέλει κάτι ποιοτικό και φθηνό!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thodoris_Tsistrakis
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πληκτρολόγιο είναι άριστο για τα λεφτά του..! Και το ποντίκι δεν λέω καλό είναι αλλά έχει πάρα πολύ σκληρό στο πάτημα της ροδέλας(τουλάχιστον έτσι φαίνεται σε εμένα) σε σημείο που αν δουλεύεις πολλές ώρες να κουράζoται πολύ τα νεύρα στο πάνω μέρος του χεριού σου..! Κατά τ άλλα είναι ότι καλύτερο μπορείτε να βρείτε με αυτά τα χρήματα..! ΠΟΙΟΤΗΤΑ COOLERMASTER..!!!!!!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αθόρυβο
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιώργος Γαρουφάλης
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οτι καλυτερο μπορεις να παρεις αν θες rgb πληκτρολογιο-ποντικι με λιγα χρηματα! το μονο μειονεκτημα που εχει, δεν ειναι αθορυβο! πολυ καλη σχεση ποιοτητας-τιμης!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Inglesis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό το πληκτρολόγιο και μάλιστα πολύ καλύτερο απ' ότι το περίμενα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Ο ήχος είναι πολύ ωραίος και δεν θα αποτελέσει πρόβλημα σε κανέναν που ψάχνει κάποιο ημι-μηχανικό πληκτρολόγιο. Όσοι λέτε για τα πλήκτρα ότι κάνουν θόρυβο δεν ξέρατε ότι τα μηχανικά κουμπιά βγάζουν θόρυβο;

    VFM ξεκάθαρα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • potsa123
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ καλά πληκτρολόγια.Αξίζει τόσο πολύ!!!.Ένα πράγμα δεν με ευχαρίστησε,δεν είναι αθόρυβα.....

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasilis_Gerogiannis__Billy_
    1
    2 στους 45 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θα το πρότεινα σε κανέναν,μια βδομάδα το κράτησα και το έστειλα πίσω,για δακτυλογραφιση κακό,για gaming ακόμα χειρότερο!το space κολλούσε υπερβολικά και τα βελάκια δεν ανταποκρινωνταν σωστά σε racing παιχνίδια.Ευτυχως το ξεφορτωθικα.

    • Μέτριος θόρυβος
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα από τα καλύτερα σετ keyboard/mouse που έχω κάνει ποτέ στην τιμή των 50€ το έχω πάρει 8 χρόνια πριν και ήμουν πολύ ικανοποιημένος.
    Θα πω τα εξής σαν άγριος χρήστης για competitive gaming και το πληκτρολόγιο και το ποντίκι πολύ βολικά.
    Το ποντίκι μέχρι τον 5ο χρόνο το αριστερό κλικ υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να παραμείνει πατημένο όταν το πατάω και να πρέπει να το φτιάχνω κάθε φορά.
    Το πληκτρολόγιο στον 7ο χρόνο το spacebar κουμπί ξεκουμπώνει εύκολα και να χρειάζεται να το κουμπώνω κάθε φορά αλλά υπάρχει και τρόπος να για να μην ξεκουμπώσει ουσιαστικά το πατάω στην μέση και απαλά.
    Το συγκεκριμένο σετ δεν είναι διαθέσιμο πουθενά κρίμα θα το ξανά αγόραζα.

    0
  • Το έχω 3-4 χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα. Ότι πιο valué for money υπάρχει σε σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι. Μοναδικό αρνητικό ακούγονται τα πλήκτρα όχι σε σημείο ενοχλητικό απλά δεν μπορεί ας πούμε να κοιμηθεί κάποιος δίπλα σου όσο παίζεις στην απόλυτη ησυχία.

    2
  • Το σετάκι το έχω λίγες μέρες μόνο, οπότε μιλάω εκ των πρώτων εντυπώσεων.
    Καταρχάς είναι πανέμορφο, τα rgb ειδικά στο πληκτρολόγιο είναι καταπληκτικά ( έχουν πολλά διαφορετικά modes και διαβαθμίσεις χρωμάτων ).
    Η κατασκευή φαίνεται να είναι ανθεκτική και η ποιότητα του πλαστικού καλή. (Το πληκτρολόγιο ειδικά έχει βάρος)
    *Ακόμα κάθομαι και το χαζεύω με το εναλλασσόμενο mode!
    Τα πλήκτρα αν και λιγάκι θορυβώδη (το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρώ αυτή την στιγμή) έχουν καλή αίσθηση και μπόλικο travel, δεδομένου ότι δεν είναι μηχανικά.
    Γενικότερα για value for money αγορά πολύ ικανοποιητικό, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξουν προβλήματα. Σ'αυτή την περίπτωση θα υπάρξει update...

    3
  • Πολύ καλό πληκτρολόγιο βαρύ στιβαρό και ποιοτικο. Τα εφέ του rgb φωτισμού αμέτρητα μπορείς να παίξεις με το χρώμα με την ταχύτητα και με την ένταση του κάθε εφε.το πληκτρολόγιο επίσης χωρίζεται σε τρεις ζώνες και στην κάθε μία μπορείς να βάλεις και διαφορετικο χρώμα και εφέ.πραγματικα πανέξυπνο....τα πλήκτρα έχουν άμεση απόκριση και πολύ καλη αίσθηση.θα το ξανά αγόραζα....το ποντίκι κάνει απλά.τη δουλεια του χωρίς κάποιες τρελές ικανότητες.ενα απλο rgb ποντίκι.

    3
  • Γιατα λεφτα του ειναι πολυ καλο μονο το ποντικι μεσα σε 5 μηνες καθημερινης χρησης απο το πολη πατημα το thumb mouse 1 εμεινε μεσα

    0
  • Δες τα όλα